|
|
|
|
|
|
|
Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia
Z treści pisma do którego dotarła redakcja Wirtualnemedia.pl wynika, że IAA Polska jest zaniepokojona problemem związanym z osiągnięciem porozumienia przez nadawców telewizyjnych w sprawie pilotażu, który poprzedza uruchomienie jednoźródłowego badania mediów w Polsce. To projekt prowadzony pod nadzorem KRRiT i realizowany przez zespół Telemetria Polska.
więcej
|
Polsat nowym liderem oglądalności w marcu, w dół TVN i TVP1. ,,M jak miłość" hitem
Nowym liderem oglądalności w marcu br. był Polsat, który wyprzedził TVP1. Z kolei w grupie 16-49 pierwsze miejsce utrzymał TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość”, „Teleexpress” i eliminacyjne mecze reprezentacji Polski do Euro 2020 - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Produkcja A+E Networks Polska ,,Złoto Bałtyku" z premierą w 25 krajach Europy
We wtorek 2 kwietnia br. stacja History (A+E Networks Polska) rozpocznie emisję kolejnej lokalnej produkcji pt. „Złoto Bałtyku”, w której wystąpią poszukiwacze bursztynu. Z kolei w czerwcu cykl będzie miał premierę w 25 krajach Europy Środkowo-Wschodniej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
3,5 mln widzów ,,Sanatorium miłości". TVP1 znokautowała konkurencję
Nowy program „Sanatorium miłości” oglądało średnio 3,50 mln widzów. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 6,80 mln zł.
więcej
|
Ks. Kazimierz Sowa po 2 latach wraca do telewizji. Poprowadzi ,,Święte miejsca" w Travel Channel
W Boże Ciało 20 czerwca br. na antenie Travel Channel (TVN i Discovery Polska) zadebiutuje program dokumentalny „Święte miejsca”, który prowadzi ksiądz Kazimierz Sowa. Duchowny pokaże widzom miejsca związane z kultem religijnym.
więcej
|
ZPR Media poszerza działalność producencką
Spółka ZPR Media, która do tej pory produkowała dla stacji telewizyjnych, rozszerza swoją działalność o usługi kreatywne i producenckie dla klientów komercyjnych. Nowy pion będzie istnieć pod marką Producenci Kreatywni ZPR Media - szefem działu kontentu komercyjnego będzie Anna Sztejter oraz pionem produkcyjnym pokieruje Katarzyna Sikorska-Jędral.
więcej
|
Debiut ,,Chyłki" w TVN miał 1,99 mln widzów, a ,,Szóstki" - 1,14 mln
Pokazany w sobotę wieczorem w TVN pierwszy odcinek serialu „Chyłka - Zaginięcie” oglądało średnio 1,99 mln widzów. Z kolei niedzielny debiut „Szóstki” zainteresował 1,14 mln oglądających - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,1800 gramów" nowym filmem obyczajowym TVN. Magdalena Różczka w roli głównej
W listopadzie br. odbędzie się kinowa premiera nowego filmu obyczajowego „1800 gramów”, którego producentem jest TVN. W obsadzie produkcji znaleźli się m.in. Magdalena Różczka (główna rola), Danuta Stenka, Maciej Zakościelny i Roma Gąsiorowska.
więcej
|
Duży spadek oglądalności TVP1. Seriale TVP2 i ,,Fakty" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP2: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia” oraz dziennik „Fakty”. Wśród stacji w 4+ na pierwsze miejsce awansował Polsat. duży spadek oglądalności zanotowała TVP1, która spadła z pierwszej na czwartą lokatę - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Filmy Paramount Pictures i reality MTV Polska w ofercie Ipli za 20 zł
Od kwietnia br. z zasobów usługi SVOD Paramount Play (Viacom International Media Networks) mogą korzystać użytkownicy platformy Ipla. Dostęp do filmów, seriali oraz lokalnych produkcji MTV Polska i Comedy Central kosztuje 20 zł.
więcej
|
18 kanałów w ramach ,,otwartego okna" w Cyfrowym Polsacie
W ramach „otwartego okna” Cyfrowy Polsat udostępnił swoim abonentom 18 kanałów. Promocja potrwa do 5 maja i obejmuje klientów mających w swojej ofercie przynajmniej pakiet Darmowy HD.
więcej
|
,,Fear the Walking Dead 5" od 3 czerwca w AMC
Od 3 czerwca 2019 roku AMC rozpocznie emisję piątego sezonu serialu „Fear the Walking Dead”.
więcej
|
,,Najgroźniejszy morderca świata 3" od 8 kwietnia w CBS Reality
Od 8 kwietnia CBS Reality rozpocznie emisję trzeciej edycji dokumentalnego cyklu „Najgroźniejszy morderca świata”.
więcej
|
Gametoon HD w ofercie Polsat Media
Do oferty Polsat Media dołączył kanał e-sportowy Gametoon HD. Stacja ta od kwietnia br. zaczęła emitować reklamy, ale jego oglądalność w panelu NAM mierzona jest od zeszłego miesiąca.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Screen Network ma trzyletnią umowę z Cheil na 11,4 mln zł
Firma cyfrowej reklamy out-of-home Screen Network (należąca do grupy 4Fun Media) zawarła umowę z polskim oddziałem agencji reklamowej Cheil. W ciągu trzech lat otrzyma 11,4 mln zł netto ryczałtowego wynagrodzenia.
więcej
|
Ekumeniczna kampania "Znak świętego Floriana" na rzecz eliminacji zatruć czadem
Duchowni prawosławi, katoliccy i muzułmańscy wzięli udział w kampanii społecznej przygotowanej przez Grey Group Poland na zlecenie Krajowej Izby Kominiarzy. Akcja ma zmienić postawy ludzi tak, by wyeliminować zagrożenia związane z zatruciem tlenkiem węgla (czadem).
więcej
|
ZPR Media poszerza działalność producencką
Spółka ZPR Media, która do tej pory produkowała dla stacji telewizyjnych, rozszerza swoją działalność o usługi kreatywne i producenckie dla klientów komercyjnych. Nowy pion będzie istnieć pod marką Producenci Kreatywni ZPR Media - szefem działu kontentu komercyjnego będzie Anna Sztejter oraz pionem produkcyjnym pokieruje Katarzyna Sikorska-Jędral.
więcej
|
Artur Żmijewski ambasadorem marki Bracia Koral
Aktor Artur Żmijewski został nowym ambasadorem marki lodów Bracia Koral (PPL Koral). Kampanię reklamową z jego udziałem przygotowały dział marketingu PPL Koral oraz Film Grupa.
więcej
|
Muzeum Polin po raz siódmy z akcją "Żonkile" na rocznicę powstania w getcie warszawskim. W gronie ambasadorów Brodka, Kurek. Kortez
Muzeum Muzeum Historii Żydów Polskich Polin startuje z kampanią informacyjną w związku z 76. rocznicą powstania w getcie warszawskim, przypadającą 19 kwietnia. Po raz siódmy prowadzi akcję społeczno-edukacyjną "Żonkile". W tym roku jej ambasadorami zostali Ewa Błaszczyk, Monika Brodka, Maria Dębska, Kortez, Bartosz Kurek, Marian Turski i Adam Woronowicz.
więcej
|
Paweł Heinze za Mariusza Piturę dyrektorem kreatywnym w Walk Creative
Paweł Heinze z początkiem kwietnia objął stanowisko creative directora w Walk Creative. Zastąpił Mariusza Piturę, który rozstał się z agencją.
więcej
|
B-life Botanicals - nowe napoje bezalkoholowe Kompanii Piwowarskiej
Kompania Piwowarska rozszerza swoją ofertę o nową kategorię bezalkoholowych napojów dla dorosłych. Na rynku debiutują warzone napoje botaniczne B-Life Botanicals.
więcej
|
Trzy domy do wygrania w loterii Kasztelana
Marka Kasztelan (Carlsberg Polska) wystartowała z loterią konsumencką, w której do zdobycia są nagrody o łącznej wartości ponad miliona złotych. Do wygrania są gadżety grillowe oraz jeden z trzech domów z działkami.
więcej
|
Adam Małysz z pandą reklamuje Kredyt w Porządku od EnveloBanku (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa EnveloBanku, oferty bankowości cyfrowej Banku Pocztowego, z udziałem byłego skoczka narciarskiego Adama Małysza. W akcji promowany jest Kredyt w Porządku.
więcej
|
Szefowie Comscore odchodzą z pracy po nieporozumieniach z zarządem
Dwójka szefów Comscore - prezeska Sarah Hofstetter i dyrektor wykonawczy Bryan Wiener zrezygnowali ze swoich stanowisk i ogłosili odejście z firmy. Powodem decyzji są nieporozumienia z zarządem dotyczące dalszej strategii kierowania przedsiębiorstwem. Bryan Wiener jest trzecim CEO odchodzącym z Comscore w ciągu ostatnich trzech lat.
więcej
|
Wielkanoc kontra Mirek w reklamie Ranigast Max (wideo)
Ruszyła wielkanocna kampania reklamowa preparatu na zgagę i niestrawność Ranigast Max (produkowanego przez Polpharmę) związana z Wielkanocą. Akcję przygotowały firmy marketingowe Opus B, Watchout Studio, Xantus i MediaCom Warszawa.
więcej
|
IKEA z ekologiczną kampanią "Dobry klimat zaczyna się w domu"
W najnowszej kampanii "Dobry klimat zaczyna się w domu" IKEA podkreśla znaczenie codziennych proekologicznych wyborów i zmian, które każdy z nas może wprowadzić w domu.
więcej
|
Małgorzata Bela twarzą kolekcji Reserved Re.Design
Małgorzata Bela została ambasadorką limitowanej kolekcji Re.Design marki Reserved (LPP). Polska supermodelka reklamuje rodzimą firmę po raz pierwszy.
więcej
|
Parlament Europejski zachęca do głosowania w eurowyborach
Ruszyła kampania Parlamentu Europejskiego, zachęcająca Polaków do głosowania w majowych wyborach. Akcję przygotowała agencja Havas Media.
więcej
|
Samsung reklamuje promocję na produkty z linii QuickDrive
Ruszyła kampania reklamowa promująca zakup pralek lub pralko-suszarek Samsung QuickDrive z premią pieniężną.
więcej
|
Ronaldinho na opakowaniach i w reklamach piwa Warka
Startuje kampania marketingowa piwa Warka (produkowanego przez Grupę Żywiec), której bohaterem jest były brazylijski piłkarz Ronaldinho. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Agencja 2012, Global Shopper Marketing, Starcom, The Digitals, Roots i G3.
więcej
|
Sklepy Netto z aplikacją "Nie marnujemy żywności"
Sieć Netto finalizuje prace nad wdrożeniem na polskim rynku aplikacji, której celem jest walka z marnowaniem żywnością. Rozwiązanie jest już dostępne w Danii.
więcej
|
Hyundai promuje rodzinę modeli i30 i loterię
Hyundai w swojej nowej kampanii reklamowej promuje modele serii i30 oraz loterię dla konsumentów. Za działania odpowiadają Opus B i Havas Media.
więcej
|
Katarzyna Zielińska promuje nową kolekcję biżuterii Artelioni (wideo)
Aktorka Katarzyna Zielińska została nową ambasadorką marketingową biżuterii Artelioni (produkowanej przez firmę Apart). Wcześniej markę promowały m.in. Marta Żmuda-Trzebiatowska i Małgorzata Socha.
więcej
|
Marka Kasia wspiera na Wielkanoc akcję "Pajacyk"
Pod hasłem „Wielka moc pomagania” trwa kampania marki margaryny Kasia (Upfield Polska). Działania, w ramach których wspierana jest akcja Polskiej Akcji Humanitarnej "Pajacyk", powierzono agencji oS3 oraz Mindshare.
więcej
|
Paweł Jędruszczak w dziale kreacji Ogilvy
Do działu kreacji agencji reklamowej Ogilvy dołączył Paweł Jędruszczak. Objął stanowisko senior designera.
więcej
|
Mastercard partnerem tytularnym festiwalu Off Camera
Firma Mastercard objęła patronatem tytularnym Międzynarodowy Festiwal Kina Niezależnego Off Camera w Krakowie.
więcej
|
Gametoon HD w ofercie Polsat Media
Do oferty Polsat Media dołączył kanał e-sportowy Gametoon HD. Stacja ta od kwietnia br. zaczęła emitować reklamy, ale jego oglądalność w panelu NAM mierzona jest od zeszłego miesiąca.
więcej
|
Bosch promuje sprzęty AGD na święta wielkanocne
Bosch (marka należąca do BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) rozpoczęła dwie aktywacje konsumenckie. Promują odkurzacze oraz roboty kuchenne.
więcej
|
"The New York Times" zatrudnił dyrektora kreatywnego J. Walter Thompson
Do zespołu "The New York Times" na stanowisko szefa kreacji dołączy Ben James, chief creative officer w nowojorskim oddziale agencji J. Walter Thompson.
więcej
|
Zmarł Gilbert Gross, założyciel Carat
W wieku 87 lat zmarł Gilbert Gross, założyciel domu mediowego Carat.
więcej
|
Kolekcja win Roberta Makłowicza w sieci Biedronka
"Makłowicz Poleca" to autorska kolekcja win krytyka kulinarnego i podróżnika Roberta Makłowicza, dostępna od końca marca w sieci sklepów Biedronka.
więcej
|
Marcin Słomkowski zarządza w Inchcape w północnej Europie, Witold Wcisło w Polsce
Marcin Słomkowski, dotychczasowy prezes i dyrektor generalny Inchcape w Polsce awansował w spółce na stanowisko managing director distribution of Northern Europe. Dyrektorem generalnym Inchcape Polska został Witold Wcisło.
więcej
|
Stokrotka z akcją lojalnościową "Świeżość na uwadze mamy"
Sieć supermarketów Stokrotka startuje z nową kampanią lojalnościową „Świeżość na uwadze mamy”. Za zebrane znaczki klienci otrzymają akcesoria kuchenne Nutrifresh. Akcję przygotowano we współpracy z TCC Retail Marketing.
więcej
|
Women Power Day
Już 4 kwietnia w Warszawie odbędzie się Women Power Day - trzecia edycja największej w Polsce konferencji o komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, organizowanej przez Ringier Axel Springer Polska. Women Power Day to niezwykłe spotkanie łączące w jednym miejscu uznanych Ekspertów z Polski i zagranicy dzielących się swoją unikalną wiedzą, badaniami i inspirującymi case studies na temat komunikacji do kobiet.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Paweł Zielewski redaktorem naczelnym ,,Forbes Women". Pismo od 4 kwietnia w sprzedaży
Od 4 kwietnia br. w kioskach pojawi się pierwszy numer magazynu „Forbes Women”, który wyda Ringier Axel Springer Polska. Jego redaktorem naczelnym będzie Paweł Zielewski - jednocześnie szef „Forbesa”, a redaktorami prowadzącymi - Aleksandra Karasińska oraz Konrad Sadurski.
więcej
|
"Gazeta Wyborcza" na 15. miejscu w światowym rankingu liczby prenumeratorów cyfrowych
„Gazeta Wyborcza” (Agora) jako jedyny tytuł z Polski znalazła się w rankingu „Global Digital Subscription Snapshot 2019” - międzynarodowego stowarzyszenia FIPP. Z liczbą 170 tys. wykupionych prenumerat cyfrowych zajęła 15. miejsce w zestawieniu. Liderem jest niezmiennie "New York Times".
więcej
|
Mark Zuckerberg chce wprowadzić do Facebooka jakościowe dziennikarstwo i płacić wydawcom
Mark Zuckerberg przyznał, że myśli o wprowadzeniu na Facebooku osobnej sekcji oferującej użytkownikom wysokiej jakości materiały dziennikarskie. Zasugerował też, że wydawcy oferujący wartościowe dla użytkowników serwisu treści powinni otrzymywać za to odpowiednie wynagrodzenie, nie ujawnił jednak bliższych szczegółów na ten temat.
więcej
|
,,L.O.L. Surprise!" nowym magazynem Media Service Zawada
Na rynku właśnie ukazał się nowy magazyn Media Service Zawada „L.O.L. Surprise!”. Czasopismo jest adresowane do dziewczynek w wieku 4-10 lat.
więcej
|
Tomasz Billik odpowiada za nowe projekty Heliosa, Jakub Bojan - Agory
Tomasz Billik od początku br. pełni funkcję dyrektora ds. rozwoju biznesu gastronomicznego w spółce Helios. Odpowiada m.in. za inwestycję w markę Pasibus. Jego dotychczasowe obowiązki w Agorze przejął Jakub Bojan, który został dyrektorem działu nowych przedsięwzięć.
więcej
|
,,Lego Ninjago" liderem sprzedaży w 2018 roku, tylko ,,Movie Star Planet" na plusie
W 2018 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Movie Star Planet”, a na czele spadków znalazło się „Scooby - Doo!” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Powstało Polskie Stowarzyszenie Dziennikarzy Motoryzacyjnych, będzie wybierać samochód roku
Założono Polskie Stowarzyszenie Dziennikarzy Motoryzacyjnych, w którego władzach znaleźli się Leszek Cieloch, Wojciech Drzewiecki, Rafał Jemielita, Maciej Pertyński i Piotr Wielgus. Organizacja zamierza przeprowadzać własny plebiscyt na samochód roku w naszym kraju.
więcej
|
|
|
"Gazeta Wyborcza" na 15. miejscu w światowym rankingu liczby prenumeratorów cyfrowych
„Gazeta Wyborcza” (Agora) jako jedyny tytuł z Polski znalazła się w rankingu „Global Digital Subscription Snapshot 2019” - międzynarodowego stowarzyszenia FIPP. Z liczbą 170 tys. wykupionych prenumerat cyfrowych zajęła 15. miejsce w zestawieniu. Liderem jest niezmiennie "New York Times".
więcej
|
Mark Zuckerberg chce wprowadzić do Facebooka jakościowe dziennikarstwo i płacić wydawcom
Mark Zuckerberg przyznał, że myśli o wprowadzeniu na Facebooku osobnej sekcji oferującej użytkownikom wysokiej jakości materiały dziennikarskie. Zasugerował też, że wydawcy oferujący wartościowe dla użytkowników serwisu treści powinni otrzymywać za to odpowiednie wynagrodzenie, nie ujawnił jednak bliższych szczegółów na ten temat.
więcej
|
WP SportoweFakty przed Onet Sport, w górę tylko Meczyki.pl i Sport.se.pl (TOP10)
W lutym br. większość czołowych serwisów sportowych zanotowała niższą odwiedzalność niż rok wcześniej. Zdecydowanym liderem w liczbie użytkowników i odsłon są WP SportoweFakty wyprzedające Onet Sport, Sport.pl i sekcję sportową Interii. W skali roku duży wzrost wyników osiągnęły jedynie Meczyki.pl.
więcej
|
Ofeminin.pl: Martyna Wyrzykowska nową redaktor naczelną, Magdalena Ignatowicz menedżerem ds. rozwoju
Z początkiem kwietnia Martyna Wyrzykowska objęła funkcję redaktor naczelnej serwisu kobiecego Ofeminin.pl (należącego do Ringier Axel Springer Polska). Natomiast menedżerem ds. rozwoju witryny została Magdalena Ignatowicz.
więcej
|
Agencja AFP będzie walczyć z fake newsami na polskim Facebooku
Facebook nawiązał współpracę z Agence France Presse (AFP), która ma sprawdzać informacje pojawiające się w polskiej wersji serwisu oraz identyfikować materiały typu fake news. Francuska agencja jest pierwszym tego typu weryfikatorem zaangażowanym przez Facebook na naszym rynku.
więcej
|
Facebook wprowadza funkcję ,,Dlaczego widzę ten post?". Pomoże kontrolować treści w Aktualnościach
Facebook zapowiedział udostępnienie użytkownikom nowej opcji o nazwie „Dlaczego widzę ten post?”. Dzięki niej każdy może sprawdzić dokładnie na podstawie jakich kryteriów konkretna treść została zamieszczona w jego Aktualnościach i dzięki temu ściślej kontrolować zawartość swojego News feedu. Dodatkowe dane mają się też pojawić przy reklamach publikowanych w serwisie.
więcej
|
Filmy Paramount Pictures i reality MTV Polska w ofercie Ipli za 20 zł
Od kwietnia br. z zasobów usługi SVOD Paramount Play (Viacom International Media Networks) mogą korzystać użytkownicy platformy Ipla. Dostęp do filmów, seriali oraz lokalnych produkcji MTV Polska i Comedy Central kosztuje 20 zł.
więcej
|
Trzeci sezon ,,Domu z papieru" od 19 lipca w Netflixie (wiedo)
W piątek, 19 lipca bt Netflix udostępni trzeci sezon serialu „Dom z papieru”. Platforma właśnie opublikowała zapowiedź nowych odcinków cyklu.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia
Z treści pisma do którego dotarła redakcja Wirtualnemedia.pl wynika, że IAA Polska jest zaniepokojona problemem związanym z osiągnięciem porozumienia przez nadawców telewizyjnych w sprawie pilotażu, który poprzedza uruchomienie jednoźródłowego badania mediów w Polsce. To projekt prowadzony pod nadzorem KRRiT i realizowany przez zespół Telemetria Polska.
więcej
|
Szefowie Comscore odchodzą z pracy po nieporozumieniach z zarządem
Dwójka szefów Comscore - prezeska Sarah Hofstetter i dyrektor wykonawczy Bryan Wiener zrezygnowali ze swoich stanowisk i ogłosili odejście z firmy. Powodem decyzji są nieporozumienia z zarządem dotyczące dalszej strategii kierowania przedsiębiorstwem. Bryan Wiener jest trzecim CEO odchodzącym z Comscore w ciągu ostatnich trzech lat.
więcej
|
|
|