Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 2 Kwietnia 2019
 
 
 
Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia
 
Z treści pisma do którego dotarła redakcja Wirtualnemedia.pl wynika, że IAA Polska jest zaniepokojona problemem związanym z osiągnięciem porozumienia przez nadawców telewizyjnych w sprawie pilotażu, który poprzedza uruchomienie jednoźródłowego badania mediów w Polsce. To projekt prowadzony pod nadzorem KRRiT i realizowany przez zespół Telemetria Polska. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Polsat nowym liderem oglądalności w marcu, w dół TVN i TVP1. ,,M jak miłość" hitem
 
Nowym liderem oglądalności w marcu br. był Polsat, który wyprzedził TVP1. Z kolei w grupie 16-49 pierwsze miejsce utrzymał TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość”, „Teleexpress” i eliminacyjne mecze reprezentacji Polski do Euro 2020 - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Paweł Zielewski redaktorem naczelnym ,,Forbes Women". Pismo od 4 kwietnia w sprzedaży
 
Od 4 kwietnia br. w kioskach pojawi się pierwszy numer magazynu „Forbes Women”, który wyda Ringier Axel Springer Polska. Jego redaktorem naczelnym będzie Paweł Zielewski - jednocześnie szef „Forbesa”, a redaktorami prowadzącymi - Aleksandra Karasińska oraz Konrad Sadurski. więcej
 
 
"Gazeta Wyborcza" na 15. miejscu w światowym rankingu liczby prenumeratorów cyfrowych
 
„Gazeta Wyborcza” (Agora) jako jedyny tytuł z Polski znalazła się w rankingu „Global Digital Subscription Snapshot 2019” - międzynarodowego stowarzyszenia FIPP. Z liczbą 170 tys. wykupionych prenumerat cyfrowych zajęła 15. miejsce w zestawieniu. Liderem jest niezmiennie "New York Times". więcej
 
 
Produkcja A+E Networks Polska ,,Złoto Bałtyku" z premierą w 25 krajach Europy
 
We wtorek 2 kwietnia br. stacja History (A+E Networks Polska) rozpocznie emisję kolejnej lokalnej produkcji pt. „Złoto Bałtyku”, w której wystąpią poszukiwacze bursztynu. Z kolei w czerwcu cykl będzie miał premierę w 25 krajach Europy Środkowo-Wschodniej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Cyfrowy Polsat: 1,2 mld zł z reklam tv. Eleven Sports i Polsat Sport Premium podniosły wpływy hurtowe i koszty marketingu więcej
 
Wirtualna Polska ma już ponad tysiąc pracowników, jedna czwarta rotuje się w ciągu roku. Zarobki zarządu o 1,1 mln zł w górę więcej
 
Szefowie komunikacji i promocji w NBP 11-krotność średniej krajowej zarabiali także za kadencji Balcerowicza i Belki więcej
 
Widzowie narzekają na nudę w ,,Big Brotherze". Ohme: dni bez zadań zaplanowane celowo, prowokują do kreatywności więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Online w Serwisie Party.pl Edipresse Polska
Programme Scheduler A+E Networks Poland
Starszy/ Specjalista ds. Promocji TVN
Specjalista ds. komunikacji marketingowej i wizerunkowej Edenred Polska
Redaktor serwisu murator.pl Grupa ZPR Media
Account Manager Screen Network
Młodszy Konsultant ds. Analiz Sprzedaży Online TVN
(Młodszy) Specjalista ds. Sprzedaży Bezpośredniej TVN
Specjalista ds. Planowania i Zakupu Produktu Reklamowego TVN
Redaktor Online w Serwisie Wizaż.pl Edipresse Polska
operator / montażysta Polskieradio.pl
Kierownik produkcji do działu multimedialnego Polskieradio.pl
Redaktor Polskieradio.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia

Z treści pisma do którego dotarła redakcja Wirtualnemedia.pl wynika, że IAA Polska jest zaniepokojona problemem związanym z osiągnięciem porozumienia przez nadawców telewizyjnych w sprawie pilotażu, który poprzedza uruchomienie jednoźródłowego badania mediów w Polsce. To projekt prowadzony pod nadzorem KRRiT i realizowany przez zespół Telemetria Polska. więcej

Polsat nowym liderem oglądalności w marcu, w dół TVN i TVP1. ,,M jak miłość" hitem

Nowym liderem oglądalności w marcu br. był Polsat, który wyprzedził TVP1. Z kolei w grupie 16-49 pierwsze miejsce utrzymał TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość”, „Teleexpress” i eliminacyjne mecze reprezentacji Polski do Euro 2020 - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Produkcja A+E Networks Polska ,,Złoto Bałtyku" z premierą w 25 krajach Europy

We wtorek 2 kwietnia br. stacja History (A+E Networks Polska) rozpocznie emisję kolejnej lokalnej produkcji pt. „Złoto Bałtyku”, w której wystąpią poszukiwacze bursztynu. Z kolei w czerwcu cykl będzie miał premierę w 25 krajach Europy Środkowo-Wschodniej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

3,5 mln widzów ,,Sanatorium miłości". TVP1 znokautowała konkurencję

Nowy program „Sanatorium miłości” oglądało średnio 3,50 mln widzów. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 6,80 mln zł. więcej

Ks. Kazimierz Sowa po 2 latach wraca do telewizji. Poprowadzi ,,Święte miejsca" w Travel Channel

W Boże Ciało 20 czerwca br. na antenie Travel Channel (TVN i Discovery Polska) zadebiutuje program dokumentalny „Święte miejsca”, który prowadzi ksiądz Kazimierz Sowa. Duchowny pokaże widzom miejsca związane z kultem religijnym. więcej

ZPR Media poszerza działalność producencką

Spółka ZPR Media, która do tej pory produkowała dla stacji telewizyjnych, rozszerza swoją działalność o usługi kreatywne i producenckie dla klientów komercyjnych. Nowy pion będzie istnieć pod marką Producenci Kreatywni ZPR Media - szefem działu kontentu komercyjnego będzie Anna Sztejter oraz pionem produkcyjnym pokieruje Katarzyna Sikorska-Jędral. więcej

Debiut ,,Chyłki" w TVN miał 1,99 mln widzów, a ,,Szóstki" - 1,14 mln

Pokazany w sobotę wieczorem w TVN pierwszy odcinek serialu „Chyłka - Zaginięcie” oglądało średnio 1,99 mln widzów. Z kolei niedzielny debiut „Szóstki” zainteresował 1,14 mln oglądających - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

,,1800 gramów" nowym filmem obyczajowym TVN. Magdalena Różczka w roli głównej

W listopadzie br. odbędzie się kinowa premiera nowego filmu obyczajowego „1800 gramów”, którego producentem jest TVN. W obsadzie produkcji znaleźli się m.in. Magdalena Różczka (główna rola), Danuta Stenka, Maciej Zakościelny i Roma Gąsiorowska. więcej

Duży spadek oglądalności TVP1. Seriale TVP2 i ,,Fakty" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP2: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia” oraz dziennik „Fakty”. Wśród stacji w 4+ na pierwsze miejsce awansował Polsat. duży spadek oglądalności zanotowała TVP1, która spadła z pierwszej na czwartą lokatę - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Filmy Paramount Pictures i reality MTV Polska w ofercie Ipli za 20 zł

Od kwietnia br. z zasobów usługi SVOD Paramount Play (Viacom International Media Networks) mogą korzystać użytkownicy platformy Ipla. Dostęp do filmów, seriali oraz lokalnych produkcji MTV Polska i Comedy Central kosztuje 20 zł. więcej

18 kanałów w ramach ,,otwartego okna" w Cyfrowym Polsacie

W ramach „otwartego okna” Cyfrowy Polsat udostępnił swoim abonentom 18 kanałów. Promocja potrwa do 5 maja i obejmuje klientów mających w swojej ofercie przynajmniej pakiet Darmowy HD. więcej

,,Fear the Walking Dead 5" od 3 czerwca w AMC

Od 3 czerwca 2019 roku AMC rozpocznie emisję piątego sezonu serialu „Fear the Walking Dead”. więcej

,,Najgroźniejszy morderca świata 3" od 8 kwietnia w CBS Reality

Od 8 kwietnia CBS Reality rozpocznie emisję trzeciej edycji dokumentalnego cyklu „Najgroźniejszy morderca świata”. więcej

Gametoon HD w ofercie Polsat Media

Do oferty Polsat Media dołączył kanał e-sportowy Gametoon HD. Stacja ta od kwietnia br. zaczęła emitować reklamy, ale jego oglądalność w panelu NAM mierzona jest od zeszłego miesiąca. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia

Z treści pisma do którego dotarła redakcja Wirtualnemedia.pl wynika, że IAA Polska jest zaniepokojona problemem związanym z osiągnięciem porozumienia przez nadawców telewizyjnych w sprawie pilotażu, który poprzedza uruchomienie jednoźródłowego badania mediów w Polsce. To projekt prowadzony pod nadzorem KRRiT i realizowany przez zespół Telemetria Polska. więcej

 
Aleksandra Wojciechowska rozstała się z Radiem Gdańsk. "Zaczęło się ręczne sterowanie"

Aleksandra Wojciechowska, jedna z prowadzących serwisy informacyjne w Radiu Gdańsk zrezygnowała z pracy. - Odchodzę, bo zaczęło się ręczne sterowanie, bo kierownik informacji dba o interes swój i prezesa, a nie o swoich ludzi, doświadczonych dziennikarzy - przekazała Wirtualnemedia.pl dziennikarka. więcej

 
Krzysztof Wilanowski dziennikarzem sportowym Radia ZET. Zastąpił Mirosława Szczepaniaka

Wraz z początkiem kwietnia nowym dziennikarzem sportowym Radia ZET jest Krzysztof Wilanowski. W roli tej zastąpił Mirosława Szczepaniaka, który rozstał się ze stacją. więcej

 
Radio Szczecin liderem słuchalności, Radio ZET wyprzedziło RMF FM

Liderem rynku radiowego w Szczecinie jest Radio Szczecin. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Screen Network ma trzyletnią umowę z Cheil na 11,4 mln zł

Firma cyfrowej reklamy out-of-home Screen Network (należąca do grupy 4Fun Media) zawarła umowę z polskim oddziałem agencji reklamowej Cheil. W ciągu trzech lat otrzyma 11,4 mln zł netto ryczałtowego wynagrodzenia. więcej

Ekumeniczna kampania "Znak świętego Floriana" na rzecz eliminacji zatruć czadem

Duchowni prawosławi, katoliccy i muzułmańscy wzięli udział w kampanii społecznej przygotowanej przez Grey Group Poland na zlecenie Krajowej Izby Kominiarzy. Akcja ma zmienić postawy ludzi tak, by wyeliminować zagrożenia związane z zatruciem tlenkiem węgla (czadem). więcej

ZPR Media poszerza działalność producencką

Spółka ZPR Media, która do tej pory produkowała dla stacji telewizyjnych, rozszerza swoją działalność o usługi kreatywne i producenckie dla klientów komercyjnych. Nowy pion będzie istnieć pod marką Producenci Kreatywni ZPR Media - szefem działu kontentu komercyjnego będzie Anna Sztejter oraz pionem produkcyjnym pokieruje Katarzyna Sikorska-Jędral. więcej

Artur Żmijewski ambasadorem marki Bracia Koral

Aktor Artur Żmijewski został nowym ambasadorem marki lodów Bracia Koral (PPL Koral). Kampanię reklamową z jego udziałem przygotowały dział marketingu PPL Koral oraz Film Grupa. więcej

Muzeum Polin po raz siódmy z akcją "Żonkile" na rocznicę powstania w getcie warszawskim. W gronie ambasadorów Brodka, Kurek. Kortez

Muzeum Muzeum Historii Żydów Polskich Polin startuje z kampanią informacyjną w związku z 76. rocznicą powstania w getcie warszawskim, przypadającą 19 kwietnia. Po raz siódmy prowadzi akcję społeczno-edukacyjną "Żonkile". W tym roku jej ambasadorami zostali Ewa Błaszczyk, Monika Brodka, Maria Dębska, Kortez, Bartosz Kurek, Marian Turski i Adam Woronowicz. więcej

Paweł Heinze za Mariusza Piturę dyrektorem kreatywnym w Walk Creative

Paweł Heinze z początkiem kwietnia objął stanowisko creative directora w Walk Creative. Zastąpił Mariusza Piturę, który rozstał się z agencją. więcej

B-life Botanicals - nowe napoje bezalkoholowe Kompanii Piwowarskiej

Kompania Piwowarska rozszerza swoją ofertę o nową kategorię bezalkoholowych napojów dla dorosłych. Na rynku debiutują warzone napoje botaniczne B-Life Botanicals. więcej

Trzy domy do wygrania w loterii Kasztelana

Marka Kasztelan (Carlsberg Polska) wystartowała z loterią konsumencką, w której do zdobycia są nagrody o łącznej wartości ponad miliona złotych. Do wygrania są gadżety grillowe oraz jeden z trzech domów z działkami. więcej

Adam Małysz z pandą reklamuje Kredyt w Porządku od EnveloBanku (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa EnveloBanku, oferty bankowości cyfrowej Banku Pocztowego, z udziałem byłego skoczka narciarskiego Adama Małysza. W akcji promowany jest Kredyt w Porządku. więcej

Szefowie Comscore odchodzą z pracy po nieporozumieniach z zarządem

Dwójka szefów Comscore - prezeska Sarah Hofstetter i dyrektor wykonawczy Bryan Wiener zrezygnowali ze swoich stanowisk i ogłosili odejście z firmy. Powodem decyzji są nieporozumienia z zarządem dotyczące dalszej strategii kierowania przedsiębiorstwem. Bryan Wiener jest trzecim CEO odchodzącym z Comscore w ciągu ostatnich trzech lat. więcej

Wielkanoc kontra Mirek w reklamie Ranigast Max (wideo)

Ruszyła wielkanocna kampania reklamowa preparatu na zgagę i niestrawność Ranigast Max (produkowanego przez Polpharmę) związana z Wielkanocą. Akcję przygotowały firmy marketingowe Opus B, Watchout Studio, Xantus i MediaCom Warszawa. więcej

IKEA z ekologiczną kampanią "Dobry klimat zaczyna się w domu"

W najnowszej kampanii "Dobry klimat zaczyna się w domu" IKEA  podkreśla znaczenie codziennych proekologicznych wyborów i zmian, które każdy z nas może wprowadzić w domu. więcej

Małgorzata Bela twarzą kolekcji Reserved Re.Design

Małgorzata Bela została ambasadorką limitowanej kolekcji Re.Design marki Reserved (LPP). Polska supermodelka reklamuje rodzimą firmę po raz pierwszy. więcej

Parlament Europejski zachęca do głosowania w eurowyborach

Ruszyła kampania Parlamentu Europejskiego, zachęcająca Polaków do głosowania w majowych wyborach. Akcję przygotowała agencja Havas Media. więcej

Samsung reklamuje promocję na produkty z linii QuickDrive

Ruszyła kampania reklamowa promująca zakup pralek lub pralko-suszarek Samsung QuickDrive z premią pieniężną. więcej

Ronaldinho na opakowaniach i w reklamach piwa Warka

Startuje kampania marketingowa piwa Warka (produkowanego przez Grupę Żywiec), której bohaterem jest były brazylijski piłkarz Ronaldinho. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Agencja 2012, Global Shopper Marketing, Starcom, The Digitals, Roots i G3. więcej

Sklepy Netto z aplikacją "Nie marnujemy żywności"

Sieć Netto finalizuje prace nad wdrożeniem na polskim rynku aplikacji, której celem jest walka z marnowaniem żywnością. Rozwiązanie jest już dostępne w Danii. więcej

Hyundai promuje rodzinę modeli i30 i loterię

Hyundai w swojej nowej kampanii reklamowej promuje modele serii i30 oraz loterię dla konsumentów. Za działania odpowiadają Opus B i Havas Media. więcej

Katarzyna Zielińska promuje nową kolekcję biżuterii Artelioni (wideo)

Aktorka Katarzyna Zielińska została nową ambasadorką marketingową biżuterii Artelioni (produkowanej przez firmę Apart). Wcześniej markę promowały m.in. Marta Żmuda-Trzebiatowska i Małgorzata Socha. więcej

Marka Kasia wspiera na Wielkanoc akcję "Pajacyk"

Pod hasłem „Wielka moc pomagania” trwa kampania marki margaryny Kasia (Upfield Polska). Działania, w ramach których wspierana jest akcja Polskiej Akcji Humanitarnej  "Pajacyk", powierzono agencji oS3 oraz Mindshare. więcej

Paweł Jędruszczak w dziale kreacji Ogilvy

Do działu kreacji agencji reklamowej Ogilvy dołączył Paweł Jędruszczak. Objął stanowisko senior designera. więcej

Mastercard partnerem tytularnym festiwalu Off Camera

Firma Mastercard objęła patronatem tytularnym Międzynarodowy Festiwal Kina Niezależnego Off Camera w Krakowie. więcej

Gametoon HD w ofercie Polsat Media

Do oferty Polsat Media dołączył kanał e-sportowy Gametoon HD. Stacja ta od kwietnia br. zaczęła emitować reklamy, ale jego oglądalność w panelu NAM mierzona jest od zeszłego miesiąca. więcej

Bosch promuje sprzęty AGD na święta wielkanocne

Bosch (marka należąca do BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) rozpoczęła dwie aktywacje konsumenckie. Promują odkurzacze oraz roboty kuchenne. więcej

"The New York Times" zatrudnił dyrektora kreatywnego J. Walter Thompson

Do zespołu "The New York Times" na stanowisko szefa kreacji dołączy Ben James, chief creative officer w nowojorskim oddziale agencji J. Walter Thompson. więcej

Zmarł Gilbert Gross, założyciel Carat

W wieku 87 lat zmarł Gilbert Gross, założyciel domu mediowego Carat. więcej

Kolekcja win Roberta Makłowicza w sieci Biedronka

"Makłowicz Poleca" to autorska kolekcja win krytyka kulinarnego i podróżnika Roberta Makłowicza, dostępna od końca marca w sieci sklepów Biedronka. więcej

Marcin Słomkowski zarządza w Inchcape w północnej Europie, Witold Wcisło w Polsce

Marcin Słomkowski, dotychczasowy prezes i dyrektor generalny Inchcape w Polsce awansował w spółce na stanowisko managing director distribution of Northern Europe. Dyrektorem generalnym Inchcape Polska został Witold Wcisło. więcej

Stokrotka z akcją lojalnościową "Świeżość na uwadze mamy"

Sieć supermarketów Stokrotka startuje z nową kampanią lojalnościową „Świeżość na uwadze mamy”. Za zebrane znaczki klienci otrzymają akcesoria kuchenne Nutrifresh. Akcję przygotowano we współpracy z TCC Retail Marketing. więcej

Women Power Day

Już 4 kwietnia w Warszawie odbędzie się Women Power Day - trzecia edycja największej w Polsce konferencji o komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, organizowanej przez Ringier Axel Springer Polska. Women Power Day to niezwykłe spotkanie łączące w jednym miejscu uznanych Ekspertów z Polski i zagranicy dzielących się swoją unikalną wiedzą, badaniami i inspirującymi case studies na temat komunikacji do kobiet. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Paweł Zielewski redaktorem naczelnym ,,Forbes Women". Pismo od 4 kwietnia w sprzedaży

Od 4 kwietnia br. w kioskach pojawi się pierwszy numer magazynu „Forbes Women”, który wyda Ringier Axel Springer Polska. Jego redaktorem naczelnym będzie Paweł Zielewski - jednocześnie szef „Forbesa”, a redaktorami prowadzącymi - Aleksandra Karasińska oraz Konrad Sadurski. więcej

"Gazeta Wyborcza" na 15. miejscu w światowym rankingu liczby prenumeratorów cyfrowych

„Gazeta Wyborcza” (Agora) jako jedyny tytuł z Polski znalazła się w rankingu „Global Digital Subscription Snapshot 2019” - międzynarodowego stowarzyszenia FIPP. Z liczbą 170 tys. wykupionych prenumerat cyfrowych zajęła 15. miejsce w zestawieniu. Liderem jest niezmiennie "New York Times". więcej

Mark Zuckerberg chce wprowadzić do Facebooka jakościowe dziennikarstwo i płacić wydawcom

Mark Zuckerberg przyznał, że myśli o wprowadzeniu na Facebooku osobnej sekcji oferującej użytkownikom wysokiej jakości materiały dziennikarskie. Zasugerował też, że wydawcy oferujący wartościowe dla użytkowników serwisu treści powinni otrzymywać za to odpowiednie wynagrodzenie, nie ujawnił jednak bliższych szczegółów na ten temat. więcej

,,L.O.L. Surprise!" nowym magazynem Media Service Zawada

Na rynku właśnie ukazał się nowy magazyn Media Service Zawada „L.O.L. Surprise!”. Czasopismo jest adresowane do dziewczynek w wieku 4-10 lat. więcej

Tomasz Billik odpowiada za nowe projekty Heliosa, Jakub Bojan - Agory

Tomasz Billik od początku br. pełni funkcję dyrektora ds. rozwoju biznesu gastronomicznego w spółce Helios. Odpowiada m.in. za inwestycję w markę Pasibus. Jego dotychczasowe obowiązki w Agorze przejął Jakub Bojan, który został dyrektorem działu nowych przedsięwzięć. więcej

,,Lego Ninjago" liderem sprzedaży w 2018 roku, tylko ,,Movie Star Planet" na plusie

W 2018 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Movie Star Planet”, a na czele spadków znalazło się „Scooby - Doo!” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Powstało Polskie Stowarzyszenie Dziennikarzy Motoryzacyjnych, będzie wybierać samochód roku

Założono Polskie Stowarzyszenie Dziennikarzy Motoryzacyjnych, w którego władzach znaleźli się Leszek Cieloch, Wojciech Drzewiecki, Rafał Jemielita, Maciej Pertyński i Piotr Wielgus. Organizacja zamierza przeprowadzać własny plebiscyt na samochód roku w naszym kraju. więcej

 
 
 
INTERNET
 
"Gazeta Wyborcza" na 15. miejscu w światowym rankingu liczby prenumeratorów cyfrowych

„Gazeta Wyborcza” (Agora) jako jedyny tytuł z Polski znalazła się w rankingu „Global Digital Subscription Snapshot 2019” - międzynarodowego stowarzyszenia FIPP. Z liczbą 170 tys. wykupionych prenumerat cyfrowych zajęła 15. miejsce w zestawieniu. Liderem jest niezmiennie "New York Times". więcej

Mark Zuckerberg chce wprowadzić do Facebooka jakościowe dziennikarstwo i płacić wydawcom

Mark Zuckerberg przyznał, że myśli o wprowadzeniu na Facebooku osobnej sekcji oferującej użytkownikom wysokiej jakości materiały dziennikarskie. Zasugerował też, że wydawcy oferujący wartościowe dla użytkowników serwisu treści powinni otrzymywać za to odpowiednie wynagrodzenie, nie ujawnił jednak bliższych szczegółów na ten temat. więcej

WP SportoweFakty przed Onet Sport, w górę tylko Meczyki.pl i Sport.se.pl (TOP10)

W lutym br. większość czołowych serwisów sportowych zanotowała niższą odwiedzalność niż rok wcześniej. Zdecydowanym liderem w liczbie użytkowników i odsłon są WP SportoweFakty wyprzedające Onet Sport, Sport.pl i sekcję sportową Interii. W skali roku duży wzrost wyników osiągnęły jedynie Meczyki.pl. więcej

Ofeminin.pl: Martyna Wyrzykowska nową redaktor naczelną, Magdalena Ignatowicz menedżerem ds. rozwoju

Z początkiem kwietnia Martyna Wyrzykowska objęła funkcję redaktor naczelnej serwisu kobiecego Ofeminin.pl (należącego do Ringier Axel Springer Polska). Natomiast menedżerem ds. rozwoju witryny została Magdalena Ignatowicz. więcej

Agencja AFP będzie walczyć z fake newsami na polskim Facebooku

Facebook nawiązał współpracę z Agence France Presse (AFP), która ma sprawdzać informacje pojawiające się w polskiej wersji serwisu oraz identyfikować materiały typu fake news. Francuska agencja jest pierwszym tego typu weryfikatorem zaangażowanym przez Facebook na naszym rynku. więcej

Facebook wprowadza funkcję ,,Dlaczego widzę ten post?". Pomoże kontrolować treści w Aktualnościach

Facebook zapowiedział udostępnienie użytkownikom nowej opcji o nazwie „Dlaczego widzę ten post?”. Dzięki niej każdy może sprawdzić dokładnie na podstawie jakich kryteriów konkretna treść została zamieszczona w jego Aktualnościach i dzięki temu ściślej kontrolować zawartość swojego News feedu. Dodatkowe dane mają się też pojawić przy reklamach publikowanych w serwisie. więcej

Filmy Paramount Pictures i reality MTV Polska w ofercie Ipli za 20 zł

Od kwietnia br. z zasobów usługi SVOD Paramount Play (Viacom International Media Networks) mogą korzystać użytkownicy platformy Ipla. Dostęp do filmów, seriali oraz lokalnych produkcji MTV Polska i Comedy Central kosztuje 20 zł. więcej

Trzeci sezon ,,Domu z papieru" od 19 lipca w Netflixie (wiedo)

W piątek, 19 lipca bt Netflix udostępni trzeci sezon serialu „Dom z papieru”. Platforma właśnie opublikowała zapowiedź nowych odcinków cyklu. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia

Z treści pisma do którego dotarła redakcja Wirtualnemedia.pl wynika, że IAA Polska jest zaniepokojona problemem związanym z osiągnięciem porozumienia przez nadawców telewizyjnych w sprawie pilotażu, który poprzedza uruchomienie jednoźródłowego badania mediów w Polsce. To projekt prowadzony pod nadzorem KRRiT i realizowany przez zespół Telemetria Polska. więcej

Szefowie Comscore odchodzą z pracy po nieporozumieniach z zarządem

Dwójka szefów Comscore - prezeska Sarah Hofstetter i dyrektor wykonawczy Bryan Wiener zrezygnowali ze swoich stanowisk i ogłosili odejście z firmy. Powodem decyzji są nieporozumienia z zarządem dotyczące dalszej strategii kierowania przedsiębiorstwem. Bryan Wiener jest trzecim CEO odchodzącym z Comscore w ciągu ostatnich trzech lat. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Face it zrzeszona w sieci agencji Unified Strategies Public Relations Network

Warszawska agencja Face it! dołączyła do Unified Strategies Public Relations Network (USPR), międzynarodowej sieci profesjonalistów branży public relations i komunikacji marketingowej. więcej

Zuzanna Szelińska, Tomasz Leś i Martyna Drozdowska w Clear Communications Group

Do zespołu agencji Clear Communications Group dołączyli Zuzanna Szelińska i Tomasz Leś na stanowiska menadżerów projektów oraz Martyna Drozdowska na stanowisko młodszego konsultanta. więcej

Rzeczniczka prasowa PiS na poważnie zdementowała żart primaaprilisowy dziennikarza ,,Gazety Wyborczej"

Beata Mazurek, posłanka i rzeczniczka prasowa Prawa i Sprawiedliwości, na poważne odniosła się do tweeta Wojciecha Czuchnowskiego z „Gazety Wyborczej” będącego żartem primaaprilisowym. Szybko usunęła swój wpis dementujący stwierdzenie dziennikarza. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Andrzej Dulka nowym prezesem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji
Sklepy Netto z aplikacją "Nie marnujemy żywności"
 
 
 
GOSPODARKA
 
Pracodawcy przeciwko ograniczeniu możliwości rozliczania się firm za pomocą podatku liniowego
B-life Botanicals - nowe napoje bezalkoholowe Kompanii Piwowarskiej
Tomasz Billik odpowiada za nowe projekty Heliosa, Jakub Bojan - Agory
Kolekcja win Roberta Makłowicza w sieci Biedronka
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,1800 gramów" nowym filmem obyczajowym TVN. Magdalena Różczka w roli głównej
Trzeci sezon ,,Domu z papieru" od 19 lipca w Netflixie (wiedo)
,,Studniówk@" z Wężem 2019 za najgorszy film roku
,,Fear the Walking Dead 5" od 3 czerwca w AMC
Nie ma czegoś takiego jak prawda o "Czarnobylu". Nowy serial HBO
Mick Jagger zachorował. The Rolling Stones przekładają trasę koncertową
"Undercover" - belgijsko-holenderski serial Netfliksa
Benedict Cumberbatch i Colin Firth w filmie "1917" Sama Mendesa
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj