|
|
|
|
|
|
|
Rada Języka Polskiego o ,,paskach" w ,,Wiadomościach": 75 proc. to perswazje i emocje, częste manipulacje
Według analizy Rady Języka Polskiego 75 proc. spośród nieco ponad 300 „pasków” pokazanych w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP w latach 2016-2017 nie pełniło funkcji informacyjnej, tylko perswazyjną, kreacyjną i ekspresywną. - Język jest tu traktowany nie jako dobro społeczne, lecz jako instrument w walce politycznej służący jednemu z podmiotów politycznych w celu kreacji własnej wizji świata i narzucaniu jej obywatelom - ocenił prof. dr hab. Andrzej Markowski.
więcej
|
,,Fakty" zwiększyły przewagę nad ,,Wiadomościami" do 500 tys. widzów. ,,Teleexpress" z największym spadkiem
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w marcu br. były „Fakty” TVN. Z czwartego na trzecie miejsce awansowały „Wydarzenia” Polsatu, które wyprzedziły „Teleexpress” TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanały lifestylowe Discovery z premierami także latem. Małgorzata Łupina: mamy bardzo szeroką ofertę
Grupa TVN i Discovery coraz luźniej traktuje sezonowość w kanałach tematycznych, dlatego premiery w stacjach lifestylowych będą prezentowane na różnych etapach sezonu wiosennego, a także wczesnym latem. - Mamy bardzo szeroką ofertę. Podróżujemy, gotujemy, zajmujemy się domem i dzieciakami - opowiada Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
W TVP Sport cotygodniowy magazyn od Legii Warszawa
TVP Sport zaczyna emisję cotygodniowego programu „LegiaTV” przygotowywanego przez klub piłkarski Legia Warszawa. - Jesteśmy oczywiście otwarci również na wszystkie inne kluby - zaznaczył Marek Szkolnikowski, dyrektor stacji.
więcej
|
1,6 mln widzów ,,Kabaretu na żywo". Polsat wiceliderem rynku
Szósty sezon „Kabaretu na żywo” po czterech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,60 mln osób, o 150 tys. widzów mniej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
Tomasz Gollob żużlowym ekspertem w nc+, skomentuje PGE Ekstraligę i Grand Prix
Nowym ekspertem żużlowym w nc+ został Tomasz Gollob. Będzie współpracował z tym nadawcą podczas rozgrywek PGE Ekstraligi, a także w zakresie Speedway Grand Prix.
więcej
|
Škoda pierwszym partnerem TVN. ,,Możemy rozwijać naszą współpracę"
Biuro Reklamy TVN Media wprowadziło do swojej oferty nowy produkt - partnerstwo stacji TVN. Pierwszą marką, która zdecydowała się współpracować z komercyjnym nadawcą w tym zakresie jest Škoda.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T-Mobile kampanią "Bez nonsensów" z Brodką odpowiada na bolączki klientów zderzających się z telekomami (opinie)
T-Mobile zaprezentował nową strategię marketingową, w której skupi się na piętnowaniu "nonsensów" telekomów, które zazwyczaj mają lepszą ofertę dla nowych klientów, ignorując potrzeby tych stałych, często wieloletnich. - Marka już inwestuje, a zamierza jeszcze bardziej, w rozwiązania które odpowiadają na prawdziwe, zebrane od Polaków, bolączki pojawiające się w zetknięciu człowieka z branżą telekomunikacyjną - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Jakub Eichelberger, deputy managing director z agencji DDB&tribal, która przygotowała kampanię.
więcej
|
Orange w spocie Światłowodu kpi z reklam internetu światłowodowego w UPC (wideo)
Nowa reklama Orange Światłowodu żartuje z emitowanych od miesiąca spotów z udziałem kosmonauty promujących internet światłowodowy w UPC Polska. - „Internet światłowodowy” i światłowód brzmią… prawie tak samo. Jednak prawie robi różnicę. W pierwszym przypadku - oferowanym przez część kablówek - światłowód nigdy nie znajdzie się w Waszym domu czy mieszkaniu - podkreślił rzecznik Orange Polska Wojciech Jabczyński.
więcej
|
Igor Przespolewski dyrektorem marketingu sieci Multikino. Odchodzi Edyta Pawłowicz-Ziurkowska
Igor Przespolewski awansował na stanowisko head of marketing Multikino. Zastąpił Edytę Pawłowicz-Ziurkowską, która po 14 latach pożegnała się z firmą.
więcej
|
Unilever rozważa likwidację stanowiska szefa marketingu
Keith Weed, chief marketing officer Unilevera w maju tego roku przechodzi na emeryturę. Koncern rozważa, czy jego stanowisko utrzymać dalej, czy też zlikwidować.
więcej
|
333 mld dolarów na reklamę cyfrową w 2019 roku. Wzrost o 17,6 procent
W 2019 roku globalne wydatki na reklamę cyfrową zwiększą się o 17,6 procent i osiągną wartość 333,25 mld dolarów - wynika z prognoz firmy eMarketer. Największe przychody reklamowe trafią do Google, Facebooka i Alibaby, a w roku 2023 wartość całego segmentu digital przekroczy 517 mld dolarów.
więcej
|
Grupa K2 zdobyła w przetargu międzynarodową obsługę Cerrad
Agencje K2 i K2 Precise (dawnej K2 Media) wygrały przetarg na digitalową promującą markę akcesoriów budowlano-remontowych Cerrad.
więcej
|
Historia pewnej miłości w reklamie PKO BP
Od początku kwietnia trwa kolejna kampanii banku PKO BP pod hasłem "Kluczowe decyzje". Tym razem, bank promuje pożyczki gotówkowe.
więcej
|
OLX promuje się hasłem "Tu są usługi" (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa portalu ogłoszeniowego OLX, która promuje oferty usługodawców w serwisie. Jej przygotowaniem zajęły się agencja 180heartbeats +Jung v Matt oraz dom produkcyjny F25. Za zakup mediów odpowiada Universal McCann.
więcej
|
Jednorazowe naczynia z otrąb alternatywą dla plastikowych. Rozkładają się w 30 dni
Jednorazowe naczynia z otrąb pszennych mają być ekologiczną alternatywą dla środowiska. Z 1 tony naturalnych otrąb spożywczych - produktu ubocznego w procesie produkcji mąki można wytworzyć do 10 tys. sztuk naczyń, które rozkładają się w 30 dni. Firma Biotrem dostarcza je już do kilkunastu państw na całym świecie.
więcej
|
Škoda pierwszym partnerem TVN. ,,Możemy rozwijać naszą współpracę"
Biuro Reklamy TVN Media wprowadziło do swojej oferty nowy produkt - partnerstwo stacji TVN. Pierwszą marką, która zdecydowała się współpracować z komercyjnym nadawcą w tym zakresie jest Škoda.
więcej
|
Kaufland pyta w nowej kampanii reklamowej, czym jest jedzenie
Sieć hipermarketów Kaufland rozpoczęła międzynarodową kampanię reklamową pod hasłem "Jedzenie to…?".
więcej
|
Robert Lewandowski i piłkarze Bayernu Monachium w kampanii DHL Supply Chain
DHL Supply Chain rozpoczęło kampanię wspierającą rekrutację pracowników do obsługi swoich centrów logistycznych. Akcję promują piłkarze Bayernu Monachium oraz Robert Lewandowski, napastnik niemieckiej drużyny.
więcej
|
Roksana Węgiel ambasadorką producenta kredek Bambino
Piosenkarka Roksana Węgiel, laureatka Eurowizji Junior, rozpoczęła współpracę reklamową z marką artykułów szkolnych St.Right. W portfolio tego samego producenta są m.in. kultowe kredki Bambino.
więcej
|
Vildea reklamuje w telewizji mopa obrotowego Turbo
Vileda rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo.
więcej
|
Delecta z wielkanocną kampanią
Ruszyła digitalowa kampania promocyjna cukrów smakowych marki Delecta (należącej do Bakalland). Prowadzą ją Opus B i 38PR & Content Communication.
więcej
|
KFC wprowadza do oferty dwa nowe burgery
W sieci restauracji szybkiej obsługi KFC pojawiły się dwie nowości - burgery Tartuffo Zinger i Bourbon BBQ Grander. Firma zapowiada też kolejne nowości dla klientów, którzy nie jedzą mięsa.
więcej
|
Twin digital collective po wygranym przetargu dalej obsługuje Warkę Radler
Grupa Żywiec wybrała w przetargu Twin digital collective do obsługi marki Warka Radler w digitalu. Agencja pracowała dla tego brandu w poprzednim roku.
więcej
|
Dentsu Aegis Network przeprowadzi kampanię i loterię Arla Apetina
Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network, Carat, dentsu X oraz Isobar Poland są odpowiedzialne za przeprowadzenie loterii oraz kampanii dla marki serów Arla.
więcej
|
T-Mobile reklamuje się ,,bez nonsensów" - w spocie Monika Brodka zamiast Doroty Wellman (wideo)
Ruszyła właściwa odsłona nowej komunikacji reklamowej T-Mobile Polska przygotowanej przez agencję DDB&tribal. Telekom zakończył cykl kampanii z udziałem Doroty Wellman, w nowym spocie epizodycznie pojawia się Monika Brodka.
więcej
|
Gracjana Bałos: z click community do x-kom
Z początkiem kwietnia Gracjana Bałos objęła nowe stanowisko koordynatora kampanii marketingowych w sklepie internetowym x-kom. Przez ostatnie pół roku była związana z agencją click community.
więcej
|
Up&More realizuje digitalową kampanię dla Polregio
Ruszyła kampania online promująca serwis rezerwacji biletów Polregio (spółki Przewozów Regionalnych) oraz aplikacji mobilnej. Działania przygotowała agencja Up&More.
więcej
|
Bartłomiej Brzoskowski strategy directorem w Kamikaze
W agencji strategiczno-kreatywnej Kamikaze Bartłomiej Brzoskowski awansował na nowo utworzonej stanowisko strategy directora. W firmie pracuje od półtora roku.
więcej
|
Women Power Day
Już 4 kwietnia w Warszawie odbędzie się Women Power Day - trzecia edycja największej w Polsce konferencji o komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, organizowanej przez Ringier Axel Springer Polska. Women Power Day to niezwykłe spotkanie łączące w jednym miejscu uznanych Ekspertów z Polski i zagranicy dzielących się swoją unikalną wiedzą, badaniami i inspirującymi case studies na temat komunikacji do kobiet.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Forbes Women" debiutuje w nakładzie 40 tys. egz. Pięć wydań w roku
„Forbes Women” (Ringier Axel Springer Polska), wydanie specjalne polskiej edycji Forbes’a będzie skierowane zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Znajdą się w nim treści z obszaru biznesu, kariery, rozwoju oraz psychologii. Na podwójnej okładce pierwszego wydania znalazły się: Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA oraz Małgorzata Szumowska, reżyserka.
więcej
|
Veit Dengler dyrektorem operacyjnym w Bauer Media Group, Jörg Hausendorf odchodzi z firmy
Veit Dengler, członek zarządu Bauer Media Group został dyrektorem operacyjnym i będzie odpowiedzialny za wszystkie transakcje w firmie. Oprócz dotychczasowych obowiązków będzie również zarządzać działalnością wydawniczą w Europie i zastąpi Jörga Hausendorfa, który odchodzi z firmy.
więcej
|
Marszałek Sejmu zawiadomił prokuraturę o tekście ,,Nie" nt. wideo z agencji towarzyskiej, chce też przeprosin
Pełnomocnik marszałka Sejmu Marka Kuchcińskiego i szef Kancelarii Sejmu skierowali do prokuratury podejrzenie popełnienia przestępstwa w artykule tygodnika „Nie” opisującym rzekome nagranie pobytu polityka w agencji towarzyskiej. W trybie cywilnym Kuchciński domaga się od „Nie” przeprosin i zapłaty 15 tys. zł na rzecz Caritasu.
więcej
|
Sąd Apelacyjny zmienił wyrok ws. sprostowania słów Morawieckiego w ,,Gazecie Polskiej". Sakiewicz: sprawa kompromituje sędziów
W poniedziałek Sąd Apelacyjny w Warszawie uchylił wyrok Sądu Okręgowego oddalający pozew krakowskich sędziów przeciwko Tomaszowi Sakiewiczowi. W tej sprawie ma się odbyć nowy proces. Sędziowie domagają się sprostowania wypowiedzi Mateusza Morawieckiego z wywiadu dla „Gazety Polskiej”.
więcej
|
Jan Piński pozwie ,,Sieci" za tekst łączący jego środowisko dziennikarskie z gangiem przebierańców
Publicysta „Gazety Finansowej” Jan Piński zapowiedział działania prawne dotyczące artykułu Marcina Wikło i Marka Pyzy w nowym numerze „Sieci”. W tekście zasugerowano, że środowisko tworzące pisma, w których pracuje Piński, było powiązane z tzw. gangiem przebierańców. - Nie zadaliście nawet pytań, co jest minimum, rzetelności, a łatwo sprawić, że aferę ujawniła „Gazeta Finansowa”, gdy byłem naczelnym - napisał Piński do dziennikarzy „Sieci”.
więcej
|
,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany, ,,Tygodnik Podhalański" najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w styczniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Tygodnik Podhalański” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska zmaga się z hejtem w komentarzach. ,,Zespół moderatorów reaguje na bieżąco"
Wirtualna Polska (Wirtualna Polska Media) zapowiadała walkę z hejtem i mową nienawiści w sieci, uruchamiając m.in. akcję „Hejt Stop”. Serwis zachęcał również użytkowników do zgłaszania nienawistnych komentarzy. Skala problemu jest jednak tak duża, że nadal tego typu wpisy pojawiają się pod artykułami.
więcej
|
,,Bolek i Lolek" niedostępni na YouTube. Powodem spór o prawa autorskie
Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej czasowo wstrzymało emitowanie kultowych polskich filmów animowanych z Bolkiem i Lolkiem na swoim kanale na YouTube. Powodem decyzji jest posądzenie wytwórni o łamanie praw autorskich wysunięte przez córkę Władysława Nehrebeckiego, współtwórcy kultowych polskich dobranocek.
więcej
|
Matthew Kaminsky zamiast Johna Harrisa redaktorem naczelnym Politico
Matthew Kaminsky został nowym redaktorem naczelnym serwisu Politico. Zastąpił na tym stanowisku Johna Harrisa, współzałożyciela Politico, który przechodzi do rady nadzorczej wydawnictwa i będzie redagował własną kolumnę w serwisie. Kaminsky był wcześniej szefem europejskiej redakcji Politico. - Poza szefowaniem wszystkim dziennikarzom Politico Matt będzie pracował nad rozwojem nowego dużego projektu w Azji. Nasze główne pola zainteresowań się nie zmienią - dalej będzie to polityka i procesy regulacyjne w głównych centrach władzy na świecie - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Broniatowski, redaktor naczelny polskiej edycji Politico.
więcej
|
333 mld dolarów na reklamę cyfrową w 2019 roku. Wzrost o 17,6 procent
W 2019 roku globalne wydatki na reklamę cyfrową zwiększą się o 17,6 procent i osiągną wartość 333,25 mld dolarów - wynika z prognoz firmy eMarketer. Największe przychody reklamowe trafią do Google, Facebooka i Alibaby, a w roku 2023 wartość całego segmentu digital przekroczy 517 mld dolarów.
więcej
|
Przeglądarki internetowe: Chrome bezkonkurencyjny w Polsce i na świecie
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w marcu 2019 r. zanotowała wzrost udziału zarówno w globalnym, jak i polskim rynku.
więcej
|
Powstanie drugi sezon ,,The Umbrella Academy" (wideo)
Netflix podjął decyzje o realizacji drugiego sezonu serialu „The Umbrella Academy”. Zdjęcia do nowych odcinków ruszą latem br. w Toronto.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|