|
|
|
|
|
|
|
,,39 i pół tygodnia" - nowy serial TVN. Zagrają Tomasz Karolak, Daria Widawska, Alan Andersz, Marina Łuczenko-Szcze?sna, Magdalena Lamparska
Trwają zdjęcia do serialu „39 i pół tygodnia”, który jest kontynuacją produkcji „39 i pół” sprzed 10 lat. Będzie to czarna komedia o walce ze śmiertelną chorobą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W głównej roli wystąpi Tomasz Karolak, a w obsadzie pojawią się m.in. Daria Widawska, Alan Andersz, Marina Łuczenko-Szcze?sna i Magdalena Lamparska.
więcej
|
Ponad 9,3 mln zł chce Nielsen od TVP za dane telemetryczne
Na blisko 9,32 mln zł brutto wycenił swoją ofertę instytut Nielsen Audience Measuerement, który jako zgłosił się do przetargu Telewizji Polskiej na dostawę danych telemetrycznych przez najbliższy rok - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN24 zwiększył w marcu przewagę nad TVP Info. Polsat News traci widzów
W marcu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Z czwartego na trzecie miejsce awansowało TVP3, które wyprzedziło Polsat News. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej stracił Polsat News 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gogglebox" hitem TTV, 12 proc. udziału w grupie komercyjnej. ,,Kluczem do sukcesu są ludzie"
Wiosenne odcinki reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” ogląda średnio 769 tys. widzów, o 303 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. - Kluczem do sukcesu „Goggleboxa” są ludzie, których chcemy gościć co tydzień w swoich domach. Ale casting się nie skończył, to jest proces - tłumaczy nam Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.
więcej
|
Michał Żurawski z główną rolą w serialu ,,Król" dla Canal+
Główną rolę w serialu gangsterskim Canal+ „Król”, czyli postać Jakuba Szapiro, zagra Michał Żurawski. Będzie to ekranizacja książki Szczepana Twardocha, którą wyreżyseruje Jan P. Matuszyński. Zdjęcia ruszają w kwietniu.
więcej
|
W marcu mniej reklam w telewizji. Polsat i TVN ze spadkami wpływów
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w marcu 2019 roku były minimalnie wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Nestle.
więcej
|
,,Halo Włodku!" - benefis Włodzimierza Szaranowicza w Poniedziałek Wielkanocny w TVP1
W poniedziałek, 22 kwietnia 2019 roku o godz. 17.20 telewizyjna Jedynka pokaże benefis Włodzimierza Szaranowicza „Halo Włodku!”. Komentator sportowy w dniu swoich 70. urodzin oficjalnie zakończył swoją karierę dziennikarską.
więcej
|
Nowy serial HBO ,,Gentleman Jack" od 23 kwietnia w HBO i HBO GO (wideo)
We wtorek, 23 kwietnia br. w HBO i HBO GO rozpocznie emisję nowego serialu „Gentleman Jack”. W głównej roli występuje Suranne Jones.
więcej
|
Premierowy odcinek 8. sezonu ,,Gry o tron" bezpłatnie w kinach Helios
W poniedziałek, 15 kwietnia br. we wszystkich kinach sieci Helios zostanie wyemitowany pierwszy odcinek finałowego sezonu „Gry o Tron”. Pokazy będą bezpłatne, zostaną poprzedzone emisją ostatniego odcinka siódmego sezonu serialu HBO.
więcej
|
,,Patenciary 2" od 7 kwietnia w Food Network (wideo)
W niedzielę, 7 kwietnia Food Network rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Patenciary”, który ponownie będzie prowadzić Daria Ładocha.
więcej
|
Kanał NASA TV w jakości HD i 4K w ofercie nc+
Platforma nc+ dołączyła do oferty dwa kanały amerykańskiej agencji kosmicznej - NASA TV HD oraz NASA TV UHD.
więcej
|
,,Graham Norton Show 25" w BBC Lifestyle (wideo)
Od 21 kwietnia 2019 roku BBC Lifestyle rozpocznie emisję 25. sezonu „Graham Norton Show”.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W marcu mniej reklam w telewizji. Polsat i TVN ze spadkami wpływów
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w marcu 2019 roku były minimalnie wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Nestle.
więcej
|
Poczta Polska reklamuje gry i słodycze. ,,Reklama jak z proszków do prania w latach 90-tych"
Poczta Polska rozpoczęła nową kampanię reklamową pod hasłem „Na każdą okazję. Przy okazji. Dla najbliższych”. Zamiast usług pocztowych promuje w niej dostępne w jej placówkach zabawki, słodycze itp. Internauci drwią z operatora.
więcej
|
Piosenka zespołu Riz "Mam plan" w spocie Providenta
Provident Polska wystartował z kampanią telewizyjną pod hasłem "Mam plan". Przygotowały ją Isobar Poland i OMD.
więcej
|
,,Krok naprzód" w reklamach nowej Skody Scala (wideo)
Ruszyła pierwsza odsłona kampanii reklamującej nową wersję samochodu Skoda Scala. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Isobar Polska i PHD Media Direction.
więcej
|
Decathlon ruszył z nową kampanią autorstwa agencji Przestrzeń (wideo)
Sieć sklepów z odzieżą i sprzętem sportowym Decathlon rozpoczęła nową kampanię reklamową pod hasłem „Decathlon sprawdza się w sporcie”. To element nowego pozycjonowania marki opracowanego przez agencję Przestrzeń.
więcej
|
Warszawa niestandardowo promuje segregację odpadów: słupy Warexpo jako kosze na śmieci
W związku z wejściem w życie nowych zasad segregacji odpadów w Warszawie, firma reklamy zewnętrznej realizuje dla miasta niestandardową kampanię, w której słupy reklamowe zamieniono w kosze na śmieci.
więcej
|
Kubuś promuje połączenie musu z jogurtem (wideo)
Marka Kubuś kontynuuje kampanię reklamową z cyklu Dziecięce Standardy. Tym razem, promowana jest nowość, Mus+Jogurt. Akcję przygotowały Brainbox i Starcom.
więcej
|
,,Pijani życiem" ludzie i piosenka The Dumplings w nowej kampanii Fundacji Rak'n'Roll (wideo)
Ruszyła kampania Fundacji Rak'n'Roll „Pijani życiem”. Otwiera ją premiera teledysku nowego singla The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”, który opowiada o ludziach „pijanych życiem”, bo dzięki pokonaniu choroby silniej czują jego smak. Hasło wyreżyserowanego przez Olgę Bołądź teledysku: „Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” ma zachęcać do przekazywania 1% podatku na Fundację Rak’n’Roll.
więcej
|
McDonald's zapowiada inwestycję w cyfryzację marki
McDonald’s zainwestuje w nowozelandzką spółkę Plexure, produkującą oprogramowanie do mobilnej obsługi klienta. To zapowiedź kontynuacji procesu cyfrowej transformacji koncernu.
więcej
|
Eskadra otwiera biuro w Warszawie
Agencja reklamowa Eskadra z Krakowa otworzyła - we współpracy ze studiem designu Szpunar Studio - oddział w Warszawie. Dzięki temu chce poszerzyć swoją ofertę oraz pozyskiwać nowych klientów.
więcej
|
Bebilon 2 reklamuje produkt wspierający odporność u dzieci (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa produktu dla dzieci powyżej 6. miesiąca życia, Bebilon 2 z Pronutra - advance.
więcej
|
Wunderman Thompson przejmuje od Greya globalną obsługę reklamową Duracell
Duracell, producent baterii rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę reklamową. Po trwającym ponad ponad cztery miesiące procesie zdecydował się wybrać do współpracy agencję Wunderman Thompson. Oznacza to koniec kooperacji z agencją Grey.
więcej
|
Grzegorz Roszkowski w dziale strategii K2 Precise
Grzegorz Roszkowski objął stanowisko senior strategy managera w agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise.
więcej
|
Lagard?re Sports partnerem marketingowym Federacji KSW
Globalna agencja marketingu sportowego Lagardère Sports oraz Federacja KSW podpisały umowę o współpracy. Kontrakt obejmuje pozyskiwanie sponsorów, sprzedaż praw medialnych i pakietów biznesowych na gale MMA.
więcej
|
K2 wypromuje piwo Dziki Sad w internecie
Grupa Żywiec powierzyła w przetargu agencji K2 obsługę w internecie marki Dziki Sad.
więcej
|
Monitory w sklepach Media Expert w ofercie reklamowej BE Media
Firma BE Media, zajmująca się cyfrową reklamą out-of-home, zaczęła obsługę marketingową telewizorów i monitorów dostępnych w sklepach Media Expert.
więcej
|
Karolina Kisły i Krzysztof Żyła w zespole Gameset
Do warszawskiego biura agencji marketingu gamingowego Gameset dołączają Karolina Kisły oraz Krzysztof Żyła. Oboje wesprą realizację usług eventowych. Przeszli z Fantasy Expo.
więcej
|
"Ciche godziny" - Galeria Katowicka dla osób ze spektrum autyzmu
Symbolicznie w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu (2 kwietnia), a docelowo w każdą sobotę, w Galerii Katowickiej funkcjonować będą tzw. "ciche godziny" (między 9 a 11). W tym czasie w częściach wspólnych obiektu zostaną wyłączone reklamy i muzyka, aby ułatwić osobom ze spektrum autyzmu wizytę w centrum handlowym.
więcej
|
Digital Resolution realizuje kampanię gry Sekiro: Shadows Die Twice
Wystartowała kampania reklamowa gry Sekiro: Shadows Die Twice wydanej przez Activision Blizzard (japońskiego studia FromSoftware, znanego z takich legendarnych tytułów jak Dark Souls czy Bloodborne). Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Digital Resolution należąca do Grupy OMD.
więcej
|
PPL Koral z konkursem ,,Bo kocham te chwile"
Wystartowała trzecia tura konkursu „Bo kocham te chwile" organizowanego przez firmę PPL Koral.
więcej
|
Women Power Day
Już 4 kwietnia w Warszawie odbędzie się Women Power Day - trzecia edycja największej w Polsce konferencji o komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, organizowanej przez Ringier Axel Springer Polska. Women Power Day to niezwykłe spotkanie łączące w jednym miejscu uznanych Ekspertów z Polski i zagranicy dzielących się swoją unikalną wiedzą, badaniami i inspirującymi case studies na temat komunikacji do kobiet.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem, ,,Fakt" liderem sprzedaży w lutym
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w lutym br. był „Fakt”. Największym wzrostem sprzedaży w zestawieniu pochwalić się mógł „Puls Biznesu”, a na czele spadków uplasowała się „Gazeta Polska Codziennie” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Polityka": Mariusz Janicki pierwszym wicenaczelnym, Łukasz Lipiński zastępcą naczelnego
W redakcji „Polityki” Mariusz Janicki awansował na nowo utworzoną funkcję pierwszego zastępcy redaktora naczelnego, a Łukasz Lipiński - na zastępcę redaktora naczelnego. Jednocześnie w nowej wersji udostępniono serwis internetowy tygodnika.
więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna": Anita Sobczak i Katarzyna Nocuń przeszły z IAR, awansował Grzegorz Osiecki
Z początkiem kwietnia do redakcji „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) dołączyły Anita Sobczak i Katarzyna Nocuń, poprzednio związane z Informacyjną Agencją Radiową. Natomiast Grzegorz Osiecki awansował w „DGP” na stanowisko zastępcy kierownika działu Ekonomia i Społeczeństwo.
więcej
|
Eryk Stankunowicz po 15 latach pracy odszedł z ,,Forbesa"
Z polską edycją miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) rozstał się pierwszy zastępca redaktora naczelnego Eryk Stankunowicz. Z magazynem był związany od jego startu w 2004 roku.
więcej
|
Sąd zgodził się, żeby prezes PMPG Michał M. Lisiecki wyszedł z aresztu za kaucją
Sąd Okręgowy we Wrocławiu oddalił wszystkie trzy zażalenia na decyzję Sądu Rejonowego o tym, że Michał M. Lisiecki, prezes i większościowy akcjonariusz PMPG Polskie Media, może wyjść z aresztu po wpłaceniu 500 tys. zł kaucji. Lisiecki został zatrzymany 13 marca.
więcej
|
Zbigniew Ziobro przegrał proces z ,,Angorą" ws. tekstu o ,,tajnych aferach" - nie będzie przeprosin i zapłaty 60 tys. zł
Sąd Apelacyjny w Łodzi prawomocnie oddalił pozew Zbigniewa Ziobry przeciw wydawcy tygodnika „Angora” i dziennikarzowi Leszkowi Szymanowskiemu dotyczący artykułu z 2011 roku o sprawie tajnego więzienia CIA w Polsce. Tym samym zmieniono wyrok pierwszej instancji.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" z dodatkiem ,,Czarna księga PiS 3. Katastrofa w edukacji"
W czwartek, 4 kwietnia w sprzedaży będzie dostępna „Gazeta Wyborcza” (Agora) ze specjalnym dodatkiem „Czarna księga PiS 3. Katastrofa w edukacji”. Trzecia odsłona cyklu przedstawi, co o reformie edukacji myślą nauczyciele, rodzice i sami uczniowie.
więcej
|
|
|
Lidl będzie testować kasy samoobsługowe. W piątek rusza sklep internetowy
W najbliższy piątek wystartuje sklep internetowy sieci dyskontów Lidla. Będą w nim dostępne produkty spoza kategorii żywności, ceny będą takie same jak w sklepach stacjonarnych Lidla. Jeszcze w tym roku, w kilkudziesięciu wybranych sklepach sieci, staną kasy samoobsługowe. - Dziś mogą zastąpić pracownika, którego na rynku nie ma - ocenił prezes zarządu Lidl Polska, Maksymilian Braniecki.
więcej
|
Światowa branża muzyczna z wyższymi przychodami, streaming w górę o 34 procent
W 2018 roku światowa branża muzyczna zanotowała przychody w wysokości 19,1 mld dolarów. Za rosnące wpływy odpowiedzialny jest głównie segment cyfrowy, który obecnie stanowi ponad 58 procent wszystkich dochodów twórców i wytwórni muzycznych. W ub.r. najchętniej słuchanym wykonawcą był Drake, zaś najpopularniejszym albumem została płyta „The Greatest Showman”.
więcej
|
Kolejna wpadka Facebooka. 540 mln danych o użytkownikach dostępne w internecie
Firma UpGuard ujawniła, że w internecie dostępnych było ponad 540 milionów niezabezpieczonych danych dotyczących użytkowników Facebooka. Dostęp do tych informacji mogły uzyskać niepowołane osoby. To w ostatnim czasie kolejna wpadka serwisu Marka Zuckerberga związana z bezpieczeństwem i prywatnością internautów.
więcej
|
Google wzbogaca polskiego Asystenta. Można zamówić na głos posiłki i bilety autobusowe
Google rozszerzył w Polsce funkcjonalność inteligentnego Asystenta, dzięki czemu firmy mogą uruchamiać na platformie boty obsługujące klientów. Jako pierwsze z rozwiązania voice-commerce skorzystały FixBus i Pyszne.pl, dzięki czemu użytkownicy Asystenta mogą za jego pomocą zamówić posiłek lub zakupić bilety na przejazdy autobusami.
więcej
|
Marzena Suchan na czele serwisów informacyjnych Interii
Z początkiem kwietnia Marzena Suchan objęła stanowisko dyrektor serwisów informacyjnych Interii. Jej zastępczynią została Ewelina Karpińska-Morek, dotychczasowa szefowa serwisu Fakty.
więcej
|
WhatsApp ułatwi kontrolę nad przypisywaniem użytkowników do grup
Facebook wprowadził w aplikacji WhatsApp nową funkcję dotyczącą prywatności. Pozwoli ona użytkownikom lepiej kontrolować kto może dołączać ich do konkretnych grup na platformie.
więcej
|
Lidl uruchamia sklep internetowy w Polsce, bez żywności w ofercie
W najbliższy piątek wystartuje sklep internetowy sieci dyskontów Lidla. Będą w nim dostępne produkty spoza kategorii żywności, ceny będą takie same jak w sklepach stacjonarnych Lidla.
więcej
|
Damian Gołąb: z ,,Gazety Wyborczej" do Interii
Dziennikarz sportowy Damian Gołąb przeszedł z krakowskiego oddziału „Gazety Wyborczej” do portalu Interia.pl.
więcej
|
Martyna Trykozko: z Forsal.pl do 300gospodarka.pl
Do zespołu redakcyjnego serwisu 300gospodarka.pl dołączyła Martyna Trykozko. Wcześniej była związana m.in. z Forsal.pl, Gazeta.pl, „Dziennikiem Gazetą Prawną” i „National Geographic”.
więcej
|
IAB Polska powołała grupę roboczą wydawców afiliacyjnych
W IAB Polska powstała nowa grupa robocza, w skład której weszli przedstawiciele sieci i największych wydawców afiliacyjnych. Nowa grupa przygotuje kodeks dobrych praktyk w obszarze afiliacji.
więcej
|
Polacy coraz chętniej zamawiają jedzenie w internecie. Rynek wart 0,9 mld zł
Rynek zamówień jedzenia online rośnie w tempie nawet 50 proc. rocznie, a jego wartość to blisko 0,9 mld zł. Dziś jedzenie w Polsce zamawia prawie 25 mln osób, które z każdym rokiem przeznaczają na ten cel większe środki - wynika z raportu PizzaPortal.pl.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,39 i pół tygodnia" - nowy serial TVN. Zagrają Tomasz Karolak, Daria Widawska, Alan Andersz, Marina Łuczenko-Szcze?sna, Magdalena Lamparska
|
Michał Żurawski z główną rolą w serialu ,,Król" dla Canal+
|
Światowa branża muzyczna z wyższymi przychodami, streaming w górę o 34 procent
|
Nowy serial HBO ,,Gentleman Jack" od 23 kwietnia w HBO i HBO GO (wideo)
|
Premierowy odcinek 8. sezonu ,,Gry o tron" bezpłatnie w kinach Helios
|
Noma Dumezweni i Nicole Kidman w filmie "Nie chciałaś wiedzieć"
|
Film "Avengers: Koniec gry" trwa 3 godziny
|
W maju premiera filmu "Godzilla: King of the Monsters". Jeszcze więcej potworów (wideo)
|
|
|