|
|
|
|
|
|
|
1,03 mln widzów głównych emisji ,,Big Brothera" w TVN7
Po niemal trzech tygodniach główne emisje „Big Brothera” pokazywane w TVN7 codziennie o godz. 20.00 ogląda średnio 1,03 mln widzów. „Big Brother Nocą” śledzi 259 tys. osób, a emitowany w niedziele na głównej antenie „Big Brother Tydzień” przyciąga 805 tys. widzów. - Jeszcze za wcześnie, aby zastanawiać się nad kontynuacją. Musimy zobaczyć, jak będzie dalej - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, wiceprezes i dyrektor programowy Grupy TVN i Discovery Polska.
więcej
|
TVP udostępni w wersji cyfrowej ponad 2000 pozycji pochodzących z regionalnych archiwów
Telewizja Polska realizuje projekt cyfryzacji 2 tys. produkcji, pochodzących z regionalnych archiwów nadawcy. Odnowione materiały zostaną bezpłatnie udostępnione w wysokiej rozdzielczości w dedykowanym kanale online TVP, a wybrane pozycje będą emitowane w programach Telewizji Polskiej.
więcej
|
Canal+ kręci serial ,,Król". Grają Arkadiusz Jakubik, Magdalena Boczarska, Andrzej Seweryn i Borys Szyc
Wystartosły zdjęcia do nowego serialu Canal+ „Król” na podstawie książki Szczepana Twardocha. W główną rolę wciela się Michał Żurawski, natomiast w rolach drugoplanowych obsadzono m.in. Arkadiusza Jakubika, Magdalenę Boczarską, Andrzeja Seweryna i Borysa Szyca.
więcej
|
W ciągu 2 dni na mieszkanie dla Joanny Mazur zebrano ponad 250 tys. zł
W piątkowym odcinku „Tańca z Gwiazdami” wyemitowano kilkuminutowy materiał, w którym ujawniono warunki mieszkaniowe Joanny Mazur, niewidomej uczestniczki show. Dzień później ruszyły zbiórki pieniężne mające pomóc niepełnosprawnej sportsmence, w których do niedzielnego wieczoru zebrano już ponad 250 tys. zł.
więcej
|
Kino Polska TV chce wypłacić 5,95 mln zł w dywidendzie
Władze Kino Polska TV rekomendują akcjonariuszom spółki wypłatę ,95 mln zł w dywidendzie z zeszłorocznego zysku, po 30 groszy na akcję. 7,47 mln zł z zysku ma natomiast zostać przeznaczone na kapitał zapasowy.
więcej
|
,,Weekendowa metamorfoza" - nowy program TVN z Krzysztofem Miruciem
Stacja TVN rozpoczęła poszukiwania uczestników do nowego programu „Weekendowa metamorfoza”, w którym architekt i projektant wnętrz Krzysztof Miruć wyremontuje jeden pokój w mieszkaniu osoby zgłoszonej przez bliskich.
więcej
|
Spot wizerunkowy ,,TVN Więcej" nagrodzony w konkursie Promax Europe Awards 2019
Spot wizerunkowy „TVN Więcej” - promujący jesienną ofertę programową stacji TVN - został nagrodzony w konkursie Promax Europe Awards 2019 w Amsterdamie. Zdobył on drugie miejsce w kategorii „Best Set Design”.
więcej
|
,,Dance dance dance" to udany program bez topowych gwiazd, ale z Ewą Chodakowską (opinie)
„Dance dance dance” to udany i bardzo dobrze zrealizowany program, nie odstaje poziomem od tego, co prezentują inne stacje telewizyjne. Dobrze, że TVP inwestuje we własne gwiazdy, choć w show brakuje „topowych” nazwisk. Sukcesem jest za to zaangażowanie w produkcję Ewy Chodakowskiej, bo ma ona rzeszę fanek, które obserwują jej jurorskie popisy - tak nowy program TVP2 oceniają eksperci.
więcej
|
PiS dominuje w telewizji publicznej. 78 godzin programu dla polityków tej partii
W styczniu i lutym 2019 roku Telewizja Polska przez ponad 78 godzin przedstawiała w prowadzonych przez siebie stacjach poglądy polityków PiS lub urzędników państwowych pochodzących z tej opcji politycznej. PiS dominuje pod względem ilości czasu poświęcanego mu przez publicznego nadawcę, treści prezentowane przez ugrupowania opozycyjne są w znaczącej mniejszości.
więcej
|
Questvertising - nowy trend reklamowy
Questvertising to połączenie dwóch słów: "quest", czyli zadanie, oraz "advertising", czyli reklamowanie. Można by więc opisać to podejście jako reklamowanie poprzez stawianie zadań. Pozornie wydaje się to więc niemożliwe. Ludzie nie chcą widzieć reklam. Jak więc ich skłonić, aby nie tylko świadomie dostrzegli naszą kampanię, ale wręcz weszli z nią w interakcję?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Towarzystwo Dziennikarskie wzywa KRRiT do monitoringu mediów publicznych przed wyborami do PE
Towarzystwo Dziennikarskie zaapelowało, żeby przed wyborami do Parlamentu Europejskiego Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zleciła monitoring mediów publicznych. - Uważamy, że w Polsce wolność mediów jest w praktyce podważana. Trzeba się temu przeciwstawiać - stwierdziła organizacja.
więcej
|
|
Powróci Nagroda Mediów Publicznych
Media publiczne będą przyznawać swoje wyróżnienia pod patronatem Rady Mediów Narodowych w kategoriach muzyka, słowo, obraz. Wręczenie tytułów miałoby nastąpić w połowie br., Krzysztof Czabański podkreśla, że laureatów wybiorą niezależni eksperci i specjaliści w danej dziedzinie.
więcej
|
|
Koncesja w Radomiu dla spółki MOC FM
KRRiT rozstrzygnęła postępowanie koncesyjne na częstotliwość 87,7 FM w Radomiu. Przyznała ją spółce MOC FM, na nadawanie programu Radio Radom.
więcej
|
|
RMF FM, Radio ZET i Eska na czele słuchalności w popołudniowym drive-time, VOX FM i Wawa najbardziej w dół
Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w popołudniowym drive-time jest RMF FM, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu. Podium uzupełniają Radio ZET i Eska. Z kolei na czele spadków znalazły się VOX FM i Wawa - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
Unilever będzie restrykcyjnie kontrolował statystyki reklam w digitalu. "Potrzeba zmian na rynku"
Koncern Unilever ogłosił walkę z wydawcami, którzy sztucznie zawyżają statystyki odsłon reklamowych w swoich serwisach. Chodzi głównie o walkę z botami, które nabijają dodatkowe wyświetlenia. Zdaniem ekspertów, ta taktyka potwierdza konsekwencje Unilevera w wyznaczaniu standardów rynkowych, może też zwiastować zmiany w obszarze reklamy digital.
więcej
|
Michał Kaliński dyrektorem sprzedaży Clear Channel Poland
Michał Kaliński objął stanowisko dyrektora sprzedaży w firmie Clear Channel Poland, zajmującej się reklamą zewnętrzną.
więcej
|
Business Consulting i Ideo Force przygotują kampanię o reformie szkolnictwa wyższego i nauki
Agencje Business Consulting i Ideo Force przygotują i zrealizują na zlecenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego kampanię promującą reformę szkolnictwa wyższego i nauki - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cztery oferty w przetargu Kancelarii Premiera na kampanię ,,piątki Kaczyńskiego" w dziennikach ogólnopolskich
Cztery oferty wpłynęły w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na zakup powierzchni reklamowej w dwóch dziennikach ogólnopolskich do kampanii promującej „piątkę Kaczyńskiego”. KPRM wyda na to 762,6 tys. zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rossmann zachęca do makijażu na niebiesko w akcji wspierającej Niebieską Linię (wideo)
Sieć drogerii Rossmann zaczęła kampanię wspierającą telefoniczną Niebieską Linię skierowaną do ofiar przemocy domowej. Towarzyszą temu reklamy przygotowane przez firmy marketingowe Fat Baby, Papaya Films, Lunapark i Initiative Media Warszawa.
więcej
|
Małgorzata Biela i Jean Chang w przyrodniczym spocie kolekcji Re.Design odzieży Reserved (wideo)
Do sprzedaży trafiła Re.Design - nowa kolekcja odzieży Reserved (produkowanej przez LPP). Wspiera to kampania reklamowa, w której występują Małgorzata Biela i Jean Chang.
więcej
|
,,Ready anytime" w reklamach batonów Lion 2GO (wideo)
Trwa kampania reklamowa wprowadzonych do sprzedaży pod koniec ub.r. batonów Lion 2GO (produkowanych przez Nestlé Polska). Jest realizowana pod hasłem „Ready anytime”.
więcej
|
,,Mała rzecz a świeży" - staruszka z procą w spocie Tic Taca (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa drażetek Tic Tac (produkowanych przez Ferrero Polska). Jest realizowana pod hasłem „Mała rzecz a świeży”.
więcej
|
Rozruch samochodu promuje Pożyczkę z Mikrokosztami w Alior Banku (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca Pożyczkę z Mikrokosztami oferowaną przez Alior Bank. Za obsługę marketingową banku odpowiadają firmy PZL i Mets.
więcej
|
Wampiry w wypożyczalni pieniędzy promują pożyczkę w eurobanku (wideo)
eurobank zaczął kolejną kampanię reklamującą pożyczkę gotówkową. Akcję, w której występują trójka wampirów i Piotr Adamczyk, przygotowały Leo Burnett Warszawa i Starcom.
więcej
|
MSWiA ostrzega młodzież przed narkotykami i dopalaczami w kampanii "Szkoda Ciebie na takie patoklimaty"
Trwa kampania informacyjna Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji "Szkoda Ciebie na takie patoklimaty". Ma uświadomić młodzież o skutkach brania narkotyków i dopalaczy. Kampanię przygotowała Aplan Media.
więcej
|
Tymbark reklamowany jako lepsze źródło odporności od gęsiej skórki, kręcenia nosem i konsternacji (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca sok pomarańczowy 100 proc. marki Tymbark (produkowany przez Maspex) jako naturalne źródło odporności. Akcję przygotowały firmy marketingowe Bardzo, Grey Group i Starcom.
więcej
|
Marks&Spencer reaktywuje kampanię ,,This is not just" (wideo)
Brytyjska sieć handlowa Marks&Spencer po 12 latach wraca do kampanii marketingowej „This is not just” i hasła “This is not just food... This is M&S Food”.
więcej
|
Radosław Kotarski w termach reklamuje konto 360° Banku Millenium
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Banku Millenium z udziałem twórcy internetowego i popularyzatora nauki, Radosława Kotarskiego. Akcję przygotowały Change Serviceplan, Neverest, Initiative Media Warszawa i Carat Poland.
więcej
|
Miętowe cukierki Trebor ratują z codziennych opresji
Nowa kampania reklamowa „Give Me Strength” cukierków Trebor (Mondelez) pokazuje, jak słodkości mogą uratować z niezręcznych sytuacji, w jakich na co dzień może znaleźć się każdy.
więcej
|
Natasza Urbańska reklamuje buty Caprice
Ambasadorką marki obuwniczej Caprice została piosenka i aktorka Natasza Urbańska.
więcej
|
Niecodzienna prognoza pogody w nowej kampanii WWF. ,,2050 Polska dla Pokoleń" (wideo)
Wystartowała nietypowa kampania komunikacyjna raportu „2050 Polska dla Pokoleń” Boston Consulting Group przygotowanego we współpracy z organizacją WWF. Za jej przygotowanie oraz realizację odpowiadają agencje Outrage i McCann.
więcej
|
Nadchodzi globalny kryzys zaufania do gospodarki cyfrowej (raport)
Zaledwie 45 proc. ludzi na świecie wierzy, że firmy chronią ich prywatność. Niemal połowa zmniejsza częstotliwość publikowania informacji online, a jedna piąta aktywnie ogranicza czas spędzany w internecie. Co trzeci ankietowany twierdzi z kolei, że cyfryzacja ma negatywny wpływ na zdrowie i jakość życia - wynika z raportu Digital Society Index (Indeks Społeczeństwa Cyfrowego) 2019 przygotowanego przez Dentsu Aegis Network.
więcej
|
x-kom parodiuje nowy spot Poczty Polskiej (wideo)
Sklep internetowy x-kom błyskawicznie zareagował na nową reklamę Poczty Polskiej. W swoim spocie parodiuje jej dość toporny styl, z którego żartowano w ostatnich dniach w internecie.
więcej
|
Netflix promuje serial "Nasza planeta" muralem zasłoniętym plastikowymi butelkami
W Warszawie mural promujący serial Netflixa "Nasza planeta" został przykryty plastikowymi butelkami. W ten sposób zwrócono uwagę na rosnący problem przeładowania Ziemi odpadami.
więcej
|
Vienna Life zwraca uwagę na empatię w kampanii "Zauważaj"
Pod hasłem "Zauważaj" trwa kampania funduszu inwestycyjnego Vienna Life, uczulająca na empatię wobec dzieci, które mają utrudniony start w dorosłość. Akcję przygotowała agencja GoldenSubmarine.
więcej
|
Questvertising - nowy trend reklamowy
Questvertising to połączenie dwóch słów: "quest", czyli zadanie, oraz "advertising", czyli reklamowanie. Można by więc opisać to podejście jako reklamowanie poprzez stawianie zadań. Pozornie wydaje się to więc niemożliwe. Ludzie nie chcą widzieć reklam. Jak więc ich skłonić, aby nie tylko świadomie dostrzegli naszą kampanię, ale wręcz weszli z nią w interakcję?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Dziennikarze krytykują blogerów za zaczepianie Adama Michnika w sądzie (wideo)
Dwóch wideoblogerów zamieściło nagranie, jak korytarzu sądowym zadają redaktorowi naczelnemu „Gazety Wyborczej” (Agora) Adamowi Michnikowi pytania z obraźliwymi tezami. Ich zachowanie skrytykowało wielu dziennikarzy. - Michnik jest osobą publiczną, musi się liczyć z trudnymi pytaniami (sam mu kiedyś takie zadawałem na Kr. Przedmieściu), ale to co widać na filmiku to totalne przekroczenie granic - ocenił Samuel Pereira z TVP.info.
więcej
|
Orlen zakończył due dilligence Ruchu. 15 kwietnia spotkanie wierzycieli
PKN Orlen po zakończeniu badania sytuacji finansowej i prawnej Ruchu podtrzymuje zamiar zainwestowania w tę spółkę. Firma paliwowa widzi synergie między swoja siecią stacji i sklepów oraz kioskami i salonikami prasowymi Ruchu.
więcej
|
Martyna Wojciechowska z NBP pozwie ,,Gazetę Wyborczą" i TVN, chce przeprosin i wpłaty na cel społeczny
Martyna Wojciechowska, dyrektor komunikacji i promocji w Narodowym Banku Polskim, szykuje pozwy sądowe przeciw „Gazecie Wyborczej” i TVN dotyczące publikacji o jej pracy w NBP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Kłamstwo smoleńskie" - nowa odsłona "Czarnej księgi PiS" we wtorek w ,,Gazecie Wyborczej"
Redakcja „Gazety Wyborczej” (Agora) przygotowała kolejną - czwartą odsłonę „Czarnej księgi PiS”. W specjalnym dodatku "Kłamstwo smoleńskie”, który pojawi się z dziennikiem we wtorek, 9 kwietnia br. skupia się na przyczynach katastrofy smoleńskiej.
więcej
|
Piotr Szumlewicz redaktorem naczelnym magazynu gospodarczego ,,Fakty"
Piotr Szumlewicz objął funkcję redaktora naczelnego magazynu gospodarczego „Fakty” (MaxMedia). Wraz z nowym wydaniem zmieni się także profil i szata graficzna magazynu.
więcej
|
Związek zawodowy pracowników Agory popiera strajk nauczycieli
Działający w spółkach Agora i Inforadio związek zawodowy NSZZ „Solidarność” wyraził poparcie dla strajku nauczycieli. Podobne stanowisko zajęła Komisja Dziennikarek i Dziennikarzy przy OZZ Inicjatywa Pracownicza.
więcej
|
"Newsweek" z kampanią wizerunkową
Pod hasłem „Treści do potęgi Newsweek" ruszyła kampania wizerunkowa "Newsweeka" (Ringier Axel Springer Polska). Ma podkreślać jakość i różnorodność tematów, które są poruszane nie tylko w tygodniku, ale także we wszystkich wydaniach pod marką "Newsweeka".
więcej
|
Były poseł PiS zawiadomił prokuraturę o sztuce dziennikarza ,,Gazety Wyborczej" nt. Radia Maryja
Andrzej Jaworski, przez wiele lat polityk PiS, złożył w prokuraturze zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w sztuce „Wróg się rodzi” opowiadającej o środowisku Radia Maryja. Sztuka jest wystawiana w Teatrze Wilama Horzycy w Toruniu, napisał ją dziennikarz „Gazety Wyborczej” Marcin Kącki.
więcej
|
Sąd oddalił pozew Rafała Ziemkiewicza ws. tekstu Cezarego Michalskiego w ,,Newsweeku", będzie odwołanie
Warszawski sąd oddalił w pierwszej instancji oddalił pozew Rafała Ziemkiewicza dotyczący artykułu w „Newsweek Polska”, w którym Cezary Michalski stwierdził, że publicysta „Do Rzeczy” podczas studiów w latach 80. bał się zaangażować w działalność opozycyjną. Michalski podkreśla, że jego informacje potwierdziło przed sądem kilkoro znajomych Ziemkiewicza ze studiów. - To, co nawypisywał Michalski, to bzdury i zmyślenia. Nie zostały dotrzymane żadne normy dziennikarskiej rzetelności - komentuje Rafał Ziemkiewicz i zapowiada apelację od orzeczenia.
więcej
|
,,Przyjaciółka" liderem w styczniu. ,,Pani Domu" wyprzedziła ,,Naj"
W styczniu br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Tina” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Serwisy motoryzacyjne: Auto-swiat.pl przed Autokult.pl, w dół Moto.wp.pl, Autocentrum.pl i Poboczem.pl (TOP10)
Wśród serwisów o motoryzacji z treściami dziennikarskimi na czele niezmiennie są Auto-swiat.pl i Autokult.pl. W skali roku zanotowały duże wzrosty zasięgów, podobnie jak Moto.pl, Motodakty.pl i sekcja motoryzacyjna na Dziennikzachodni.pl Sporo straciły natomiast Moto.wp.pl, Autocentrum.pl i Poboczem.pl.
więcej
|
Unilever będzie restrykcyjnie kontrolował statystyki reklam w digitalu. "Potrzeba zmian na rynku"
Koncern Unilever ogłosił walkę z wydawcami, którzy sztucznie zawyżają statystyki odsłon reklamowych w swoich serwisach. Chodzi głównie o walkę z botami, które nabijają dodatkowe wyświetlenia. Zdaniem ekspertów, ta taktyka potwierdza konsekwencje Unilevera w wyznaczaniu standardów rynkowych, może też zwiastować zmiany w obszarze reklamy digital.
więcej
|
Amazon zostanie ogólnoświatowym dostawcą internetu dzięki satelitom
Amazon planuje realizację projektu przewidującego umieszczenie na orbicie Ziemi zespołu ponad 3 tysięcy satelitów, które mają umożliwiać podłączenie do szybkiego internetu mieszkańcom ubogich regionów z utrudnionym dostępem do sieci. Według założeń po uruchomieniu systemu zapewni on pokrycie sygnałem satelitarnym 95 procent ziemskiej populacji.
więcej
|
Przedstawiciele PBI i IAB będą konsultować z KRRiT jednoźródłowe badanie mediów
Spółka Polskie Badania Internetu porozumieniu z IAB Polska wznowiła działalność rady rynku internetowego. Rada będzie brać udział w konsultacjach z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji dotyczących jednoźródłowego badania telewizji, radia i internetu.
więcej
|
Ten Square Games z rekordowymi wpływami: 45,2 mln zł w I kwartale br.
W pierwszym kwartale br. produkująca gry przeglądarkowe i mobilne firma Ten Square Games zanotowała szacunkowo 45,2 mln zł przychodów sprzedażowych. Rok wcześniej jej wpływy wyniosły 14,4 mln zł, a w czwartym kwartale ub.r. - 41,55 mln zł.
więcej
|
Od 8 kwietnia drugi sezon programu ,,Wyborczy Grill" w WP
Premierowy odcinek drugiego sezonu „Wyborczego Grilla” w WP ruszy 8 kwietnia br. W nowej odsłonie cykl będzie poświęcony wyborom do Europarlamentu. Program poprowadzi Marek Kacprzak.
więcej
|
Elektroda przed Dobreprogramy i Komputerswiat na czele serwisów technologicznych, Spidersweb przed Antywebem (TOP10)
Wśród serwisów o tematyce nowych technologii liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon jest Elektroda.pl, a kolejne miejsca zajmują Dobreprogramy.pl i Komputerswiat.pl. Spidersweb.pl wyprzeda Anyweb.pl, przy czym w skali roku ten drugi serwis zanotował procentowo wyższe wzrosty.
więcej
|
Marek Kuchciński po tekście WP.pl o sekstaśmie z politykiem PiS: za powtarzanie oszczerstw odpowiedzialność prawna
Wirtualna Polska podała, że nagranie z politykiem PiS w agencji towarzyskiej na Podkarpaciu jest dobrej jakości. - Kolejna publikacja jednego z portali internetowych, naruszająca dobre imię Marszałka Sejmu oraz powielająca wcześniejsze insynuacje i pomówienia, będzie przeanalizowana pod kątem prawnym przez jego pełnomocników - zapowiedział Andrzej Grzegrzółka, dyrektor Centrum Informacyjnego Sejmu. - Kto powtarza te oszczerstwa musi liczyć się z odpowiedzialnością prawną - dodał Marek Kuchciński.
więcej
|
84 proc. Polaków ma dostęp do internetu. Najpopularniejsze wyszukiwanie informacji i poczta elektroniczna
W 2018 roku 84 procent gospodarstw domowych i 96 procent firmy miało dostęp do internetu - wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. Pod tym względem nasz kraj jest poniżej unijnej średniej, rośnie za to liczba polskich internautów zamawiających w sieci towary i usługi. Polacy najczęściej wykorzystują internet do poszukiwania informacji, obsługi poczty elektronicznej oraz platform społecznościowych.
więcej
|
Powstała platforma Ghost Me łącząca twórców i firmy, na czele Roman Osica
Wystartowała platforma łącząca twórców i firmy, które potrzebują płatnych tekstów na zamówienie. Zarządza nią Roman Osica, który pracował m.in. jako dziennikarz Radia Zet.
więcej
|
Questvertising - nowy trend reklamowy
Questvertising to połączenie dwóch słów: "quest", czyli zadanie, oraz "advertising", czyli reklamowanie. Można by więc opisać to podejście jako reklamowanie poprzez stawianie zadań. Pozornie wydaje się to więc niemożliwe. Ludzie nie chcą widzieć reklam. Jak więc ich skłonić, aby nie tylko świadomie dostrzegli naszą kampanię, ale wręcz weszli z nią w interakcję?
materiał partnerski
więcej
|
|
|