|
|
|
|
|
|
|
TVP1 liderem oglądalności w I kwartale. TVN na czele w grupie komercyjnej
Liderem oglądalności rynku telewizyjnym w pierwszym kwartale br. była TVP1, a w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce utrzymał TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość”, „Teleexpress” i PŚ w skokach narciarskich.
więcej
|
Duży wzrost oglądalności ,,To był rok!" w nowym paśmie
Nowy program „To był rok!” ogląda średnio 1,67 mln osób. Produkcja daje TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego. Pierwsze dwa odcinki cyklu pokazane w piątkowe wieczory oglądało odpowiednio 1,60 i 1,36 mln widzów, a widownia trzeciego wyemitowanego w niedzielny wieczór wzrosła do 2,04 mln osób.
więcej
|
,,Wiadomości" muszą sprostować informację nt. Bertolda Kittela z TVN24
Sąd Apelacyjny w Warszawie utrzymał orzeczenie pierwszej instancji nakazujące publikację w „Wiadomościach” TVP sprostowania informacji o rzekomej znajomości Bertolda Kittela z redakcji „Superwizjera” TVN z prezydentem Radomia Radosławem Witkowskim.
więcej
|
Udany debiut ,,Szansa na sukces. Opole 2019" w TVP2. 1,76 mln widzów
Pokazany w niedzielę po południu w TVP2 pierwszy odcinek nowego programu „Szansa na sukces. Opole 2019” oglądało średnio 1,76 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
więcej
|
Grupa 4Fun Media z 57 mln zł wpływów i 7,9 mln zł zysku w ub.r.
Według szacunkowych danych w ub.r. grupa kapitałowa 4Fun Media zanotowała 57 mln zł przychodów sprzedażowych, 12 mln zł zysku EBITDA i 7,9 mln zł zysku netto ze sprzedaży.
więcej
|
Umorzono sprawę karną wytoczoną dyrektorowi Muzeum Polin przez Magdalenę Ogórek. ,,Sąd nie zbadał sprawy, składam ponownie"
Warszawski sąd umorzył sprawę karną wytoczoną dyrektorowi Muzeum Polin prof. Dariuszowi Stoli przez publicystkę TVP Magdalenę Ogórek oraz zwrócił pozew cywilny skierowany przeciw Stoli przez Rafała Ziemkiewicza z „Do Rzeczy”. W obu przypadkach powodem są uchybienia formalne. Ogórek i Ziemkiewicz zapowiadają ponowne złożenie prywatnego aktu oskarżenia i pozwu.
więcej
|
Drugi sezon ,,Polowania na ogród" w HGTV od 14 kwietnia. Prowadzi Dominik Strzelec
W niedzielę 14 kwietnia br. stacja HGTV rozpocznie emisję drugiego sezonu reality-show „Polowanie na ogród”, który prowadzi Dominik Strzelec.
więcej
|
Polsat liderem, TVP2 wyprzedziła TVN. Seriale TVP i ,,Fakty" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz” i „Barwy szczęścia” oraz dziennik „Fakty”. Wśród stacji w 4+ liderem był Polsat, a z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Nas też to dziwi" - kampania reklamowa wiosennej ramówki National Geographic
Z początkiem kwietnia National Geographic wystartował z kampanią promującą wiosenną ramówkę stacji. Za koncept i część kreacji odpowiada agencja Plej.
więcej
|
Masters Tournament w Golf TV i Eurosporcie
Golf TV i Eurosport będą w naszym kraju transmitować turniej Masters Tournament 2019, który będzie się obywać od 11 do 14 kwietnia. Jest to efekt porozumienia Discovery, Golf TV i Eurosportu.
więcej
|
Serial ,,Koroner" od 16 kwietnia w 13 Ulica (wideo)
Od 16 kwietnia 2019 roku kanał 13 Ulica będzie emitować nowy serial „Koroner”.
więcej
|
Motowizja patronem medialnym Dominiki Orlik
Motowizja została patronem medialnym Dominiki Orlik, która w sezonie 2019 będzie startowała m.in. w Pucharze Polski Pit Bike SM. Młodą zawodniczkę, która ma już na swoim koncie sukcesy w sportach motorowych, zobaczymy w barwach Motowizji.
więcej
|
Questvertising - nowy trend reklamowy
Questvertising to połączenie dwóch słów: "quest", czyli zadanie, oraz "advertising", czyli reklamowanie. Można by więc opisać to podejście jako reklamowanie poprzez stawianie zadań. Pozornie wydaje się to więc niemożliwe. Ludzie nie chcą widzieć reklam. Jak więc ich skłonić, aby nie tylko świadomie dostrzegli naszą kampanię, ale wręcz weszli z nią w interakcję?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Powrót Roberta Kubicy do Formuły 1 w nowej kampanii Orlenu (wideo)
PKN Orlen rozpoczął nową kampanię wizerunkową, w której stawia na emocje związane z powrotem Roberta Kubicy do wyścigów w Formule1. Za jej realizację odpowiadają Red 8 Advfertising i Film it.
więcej
|
Publicis Lion obronił budżet reklamowy BNP Paribas, Opus B agencją wspierającą
Bank BNP Paribas rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową. Pracująca dla marketera od czterech lat Publicis Lion został wybrana agencją wiodącą, a Opus B wspierającą.
więcej
|
Wspólny posiłek w nowej odsłonie kampanii Coca-Coli ,,Razem smakuje lepiej" (wideo)
Coca-Cola Poland Services rozpoczęła nową kampanię marki Coca-Cola pod hasłem „Razem smakuje lepiej”, w której marka podkreśla, że wspólny posiłek niesie z sobą wyjątkowo ważne przesłanie. Za jej realizację odpowiadają agencje McCANN, LiquidThread, MediaCom i Big Picture.
więcej
|
Do Polski wejdzie aplikacja do walki z marnowaniem jedzenia Too Good To Go. Na czele marketingu Magdalena Marzec
Wkrótce w Polsce pojawi się Too Good To Go, aplikacja do walki z marnowaniem jedzenia. Magdalena Marzec jako head of marketing zbuduje w firmie zespół marketingu. Kuba Walasek objął funkcję country managerem projektu.
więcej
|
K2 przejmuje od Leo Burnett obsługę reklamową Samsunga
W wyniku wygranego przetargu K2 została główną agencją kreatywną obsługującą produkty z kategorii visual display (telewizory oraz soundbary) polskiego Samsunga. Poprzednio tymi działaniami zajmowała się agencja Leo Burnett (grupa Publicis).
więcej
|
Będzie rządowa kampania dotycząca segregacji odpadów, resort środowiska szuka agencji
Ministerstwo Środowiska planuje kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą gospodarowania odpadami - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Resort zbiera z rynku informacje na temat kosztów jej realizacji.
więcej
|
Kancelaria Premiera zatrudni agencję interaktywną
Kancelaria Premiera w związku z zaplanowaną kampanią promującą tzw. „piątkę Kaczyńskiego” rozpoczęła właśnie przetarg na wybór agencji, która zrealizuje te działania w internecie i w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Na start 3150 zł na rękę" - wielkopolska policja promuje się jako pracodawca (wideo)
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu zaczęła internetową kampanię mającą przyciągnąć nowe osoby do służby w policji. Reklamy podkreślają, że po skończeniu kursu podstawowego wynagrodzenie funkcjonariusza wynosi 3150 zł netto.
więcej
|
Dzieci pytają o przyszłość w kampanii rebrandingowej BNP Paribas Bank Polska (wideo)
Rusza kampania reklamowa BNP Paribas Bank Polska komunikująca zmienioną nazwę banku. W spotach pojawią się dzieci, które zadają trudne pytania o swoją przyszłość w Polsce. Działania przygotowały Publicis Lion, Havas Media, Sals and More, Point of View i Feeders.
więcej
|
Robert Górski i Mikołaj Cieślak na rowerach w reklamie Orange na Kartę (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa oferty Orange na Kartę z udziałem artystów kabaretowych Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka. Akcję przygotowały firmy marketingowe Leo Burnett i Initiative Media Warszawa.
więcej
|
Ekspertki Lirene w nowej kampanii marki przekonują, że ,,sprawdziły na własnej skórze" (wideo)
Ruszyła nowa kampania marki kosmetyków Lirene. Jej bohaterkami są ekspertki tej marki, które prowadzą badania naukowe i tworzą innowacyjne formuły kosmetyków. Za działania realizowane w digitalu odpowiada agencja VMLY&R Poland.
więcej
|
Woda Borjomi z nową strategią "Masz charakter"
Marka wody mineralnej Borjomi wprowadza na rynek nową strategię komunikacji pod hasłem "Masz charakter". Za jej przygotowanie odpowiada agencja marketingowa Kreatik.
więcej
|
"Więcej prywatności, więcej wolnego czasu" w telewizyjnej reklamie Somfy
Rusza telewizyjna kampania producenta sprzętu do inteligentnego zarządzania domem Somfy. Akcję „Somfy inspiruje! Od 50 lat tworzymy lepszą jakość życia w domach!”, o zasięgu międzynarodowym, przygotowało francuskie studio filmowe Alunites.
więcej
|
Joanna Cegłowska za Huberta Wojciechowskiego dyrektorem marketingu i PR w PPL Porty Lotnicze
Z początkiem kwietnia br. nową dyrektor marketingu i PR w PPL „Porty Lotnicze” została Joanna Cegłowska, od kilkunastu lat związana z Raiffeisen Bank Polska. Zastąpiła Huberta Wojciechowskiego, który odszedł z firmy.
więcej
|
W Poznaniu zachęcają do picia kranówki
Firma Aquanet z Poznania prowadzi kampanię informacyjną, w której okazuje mieszkańcom korzyści z picia wody z kranu oraz rezygnacji z kupna wód butelkowanych.
więcej
|
Céline Dion dołączyła do grona ambasadorek marki L'Oreal Paris
Piosenkarka Céline Dion została ambasadorką marki L'Oreal Polska. Wkrótce zadebiutuje w reklamie farb do włosów Excellence Color Creme. Firma poinformowała, że kontynuuje współpracę z dziennikarką i prezenterką Grażyną Torbicką, która jest jej ambasadorką w Polsce.
więcej
|
Ben&Jerry's rozda 50 tys. lodów podczas Free Cone Day
W pięciu miastach marka lodów Ben&Jerry's zorganizuje event Free Cone Day. Darmowe lody czekać będą na mieszkańców Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Gdańska.
więcej
|
Anna Obuchowicz: z BGK do BNP Paribas Bank Polska
Do zespołu marketingu BNP Paribas Bank Polska dołączyła Anna Obuchowicz - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przeszła z Banku Gospodarstwa Krajowego, w którym pracowała ostatnie pół roku.
więcej
|
,,Nas też to dziwi" - kampania reklamowa wiosennej ramówki National Geographic
Z początkiem kwietnia National Geographic wystartował z kampanią promującą wiosenną ramówkę stacji. Za koncept i część kreacji odpowiada agencja Plej.
więcej
|
Colian reklamuje batoniki Goplana Break kampanią ,,Twoja chwila przyjemności"
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” m.in. w internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w prasie branżowej.
więcej
|
Goplana Break promowane hasłem ,,Twoja chwila przyjemności"
Ruszyła wizerunkowa kampania batoników Goplana Break (Colian). Akcję pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” przygotowały Love To Talk, Initiative i Kolterman Media Communications.
więcej
|
Majonez Kielecki z kampanią na 60. urodziny
Pod hasłem „60 lat na polskich stołach" rusza kampania reklamowa flagowego produktu WSP Społem, Majonezu Kieleckiego. Przygotowała ją Optima Marketing Group.
więcej
|
FedEx ma nową umowę z UEFA
FedEx Express, firma przesyłek ekspresowych, ogłosiła podpisanie nowej, czteroletniej umowy sponsorskiej z UEFA, obejmującej ponad 400 spotkań w ramach ośmiu turniejów, rozgrywanych w 55 krajach Europy. Rozszerzając dotychczasową współpracę z organizacją, FedEx zostanie również oficjalnym partnerem logistycznym rozgrywek UEFA Euro 2020.
więcej
|
Questvertising - nowy trend reklamowy
Questvertising to połączenie dwóch słów: "quest", czyli zadanie, oraz "advertising", czyli reklamowanie. Można by więc opisać to podejście jako reklamowanie poprzez stawianie zadań. Pozornie wydaje się to więc niemożliwe. Ludzie nie chcą widzieć reklam. Jak więc ich skłonić, aby nie tylko świadomie dostrzegli naszą kampanię, ale wręcz weszli z nią w interakcję?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Michał M. Lisiecki: zostałem zgwałcony przez prawo. Apeluję do sędziów, mecenasów i prokuratorów o nieuleganie naciskom
- Dziś, jak wielu pomówionych, aresztowanych i, śmiało mogę powiedzieć, zgwałconych przez prawo, wiem, że w naszej ukochanej Polsce nie szanuje się prawa obywateli, jakim jest domniemanie niewinności - stwierdził Michał M. Lisiecki, prezes i większościowy akcjonariusz PMPG Polskie Media, opisując swoje aresztowanie.
więcej
|
Wydawnictwo Bauer wydaje miesięcznik poradnikowy ,,Opieka nad Seniorem"
Od 9 kwietnia br. ukaże się w sprzedaży pierwszy numer miesięcznika „Opieka nad Seniorem” (Wydawnictwo Bauer). Tytuł będzie oferować porady dla opiekunów starszych osób oraz poruszać problemy seniorów. Redaktorem naczelnym jest Elżbieta Bożek.
więcej
|
Axel Springer ponownie pozywa producenta Adblocka Plus. Oskarżenie o łamanie praw autorskich
Koncern Axel Springer wniósł nowy pozew przeciwko firmie Eyeo, producentowi oprogramowania Adblock Plus pozwalającego na blokowanie reklam na stronach internetowych. Niemiecki wydawca powołuje się na prawo autorskie, które jego zdaniem Eyeo łamie naruszając integralność stron internetowych.
więcej
|
CMWP SDP krytykuje atak na Adama Michnika. Apeluje o kulturę osobistą i etykę dziennikarską
Centrum Monitoringu Wolności Prasy działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich wyraziło stanowczy protest przeciw zachowaniu dwójki blogerów, którzy zaczepiali w sądzie Adama Michnika, redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”. Organizacja zaapelowała „do dziennikarzy oraz osób wykonujących ten zawód zwanych dziennikarzami obywatelskimi o szanowanie zasad kultury osobistej i dziennikarskiej etyki zawodowej”.
więcej
|
Jane Fonda na okładce ,,Vogue" promuje kobiety po pięćdziesiątce
W majowym specjalnym numerze magazynu „Vogue” zamieszczono zdjęcie Jane Fondy, która skończyła niedawno 81 lat. Wewnątrz numeru zamieszczono wywiad z aktorką oraz materiały poświęcone innym kobietom po pięćdziesiątce. W ten sposób redakcja chce zwrócić uwagę czytelników na problem częstego zawodowego wykluczania starszych kobiet.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" liderami w styczniu, ,,Kurier TV" stracił najwięcej
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w styczniu 2019 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza": darmowy dodatek o strajku nauczycieli rozdawany w 24 miastach
Redakcja „Gazety Wyborczej” (Agora) w związku ze strajkiem pracowników oświaty, który zaczął się w poniedziałek, przygotowała "Gazetę dla nauczycieli, uczniów i rodziców. Szkoła mówi dość!!!". Bezpłatny dodatek można otrzymać w 24 polskich miastach, zawiera m.in. spis postulatów nauczycieli, informacje dla rodziców oraz krytyczną ocenę reformy edukacji.
więcej
|
|
|
Filmy z portfolio Agory w bazie Netflix. ,,Kolejny ważny partner"
Należąca do Grupy Agora spółka Next Film nawiązała współpracę z Netflixem, w ramach której polskie filmy z portfolio dystrybutora będą trafiać do bazy światowego giganta - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To dla nas kolejny ważny partner w zakresie dystrybucji - tłumaczy nam Robert Kijak, dyrektor pionu projekty specjalne w Agorze.
więcej
|
W badaniu Gemius/PBI nowe cechy socjodemograficzne internautów dot. dzieci, seniorów i zakupów
Przy wyodrębnianiu grup celowych w badaniu Gemius/PBI wprowadzono kilka nowych wskaźników socjodemograficznych. - Nowe grupy celowe poszerzają zakres wiedzy o gospodarstwach domowych o bardzo cenne informacje - podkreśla Paweł Laskowski, prezes Polskich Badań Internetu.
więcej
|
Piotr Rytel szefem ds. rozwoju e-commerce w Gazeta.pl
Z początkiem kwietnia br. nowo utworzone stanowisko head of e-commerce development w Gazeta.pl objął Piotr Rytel. Zajmie się rozwojem technologicznym oferty portalu dla sklepów e-commerce.
więcej
|
Joanna Kulig zagra w serialu muzycznym Netflixa ,,The Eddy"
Aktorka Joanna Kulig wystąpili w nowym serialu Netflixa „The Eddy”. Będzie to 8-odcinkowy dramat muzyczny, pierwsze dwa odcinki wyreżyseruje Damien Chazelle.
więcej
|
Onet startuje z cyklem dokumentów ,,Swoją drogą"
Od 9 kwietnia Onet rozpocznie emisję cyklu filmów dokumentalnych "Swoją drogą". Bohaterami odcinków są m.in. Adam Kownacki, Szczepan Twardoch, Maciej Rutkowski oraz Krzysztof Materna. Partnerem cyklu jest marka piwa Łomża.
więcej
|
Twitter planuje nowe oznaczenia wpisów ułatwiające dyskusję. ,,Lepiej wprowadźcie edycję postów"
Twitter poinformował że prowadzi prace nad nowym oznaczeniem wpisów zamieszczanych w serwisie. W założeniach mają one pomóc użytkownikom w przeglądaniu konkretnych wątków. Internauci chłodno podeszli do nowej propozycji. - Zbędna funkcja powiększająca zamieszanie, lepiej wprowadźcie obiecaną edycję tweetów - ocenili użytkownicy.
więcej
|
Mobilna strona WP z większymi zdjęciami, widżetami i nowymi formatami reklamowymi
Wirtualna Polska wprowadziła nową wersję głównej strony serwisu WP.pl na urządzenia mobilne. W obecnej odsłonie wydawca postawił na większe zdjęcia, łatwiejsze docieranie do najważniejszych informacji, zaproponował też reklamodawcom nowe formaty pozwalające na efektywną promocję.
więcej
|
Serwis Moto.pl z nowym logo stawia na wideo i treści poszukiwane przez użytkowników
Wydawany przez Agorę serwis motoryzacyjny Moto.pl wprowadził nową identyfikację wizualną oraz dokonał zmian w układzie strony. Zmienione logo oraz layout mają korespondować z obowiązującymi obecnie trendami, a na znaczeniu zyskały materiały wideo oraz treści najczęściej poszukiwane przez internautów.
więcej
|
Player.pl w nowej wersji na Samsung Smart TV
W sklepie z aplikacjami "Apps" udostępniona została nowa wersja aplikacji player.pl (TVN i Discovery Polska) na telewizory Samsung Smart TV.
więcej
|
Motorsport Network po przejęciu Autoklub.pl wszedł na polski rynek, Ryszard Turski dyrektorem prowadzącym
Firma Motorsport Network przejęła od Marcina Biernackiego serwis Autoklub.pl i przemianowała go na polską wersję Motorsport.com. Funkcję dyrektora prowadzącego objął Ryszard Turski.
więcej
|
Netflix wycofuje wsparcie dla platformy AirPlay. Oficjalnym powodem przyczyny techniczne
Netflix wycofał ze swojego serwisu możliwość przesyłania filmów pomiędzy urządzeniami za pośrednictwem platformy AirPlay. Oficjalnie przyczyną decyzji są problemy techniczne dotyczące obsługi najnowszej wersji AirPlay i telewizorów Smart TV, jednak może za nimi stać rodząca się pomiędzy Netfliksem a Apple rywalizacja na rynku VOD.
więcej
|
Questvertising - nowy trend reklamowy
Questvertising to połączenie dwóch słów: "quest", czyli zadanie, oraz "advertising", czyli reklamowanie. Można by więc opisać to podejście jako reklamowanie poprzez stawianie zadań. Pozornie wydaje się to więc niemożliwe. Ludzie nie chcą widzieć reklam. Jak więc ich skłonić, aby nie tylko świadomie dostrzegli naszą kampanię, ale wręcz weszli z nią w interakcję?
materiał partnerski
więcej
|
|
|