|
|
|
|
|
|
|
Zarząd TVP podzielił się zadaniami. Paczuska przejęła obowiązki Staneckiego
Podczas wtorkowego posiedzenia zarząd Telewizji Polskiej ostatecznie podzielił między siebie zakres obowiązków. Ustalono, że Marzena Paczuska będzie koordynować te same działki, za które dotychczas odpowiedzialny był Maciej Stanecki - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
250. odcinek ,,Kuchennych rewolucji" w TVN. ,,Sukces programu zawdzięczamy Magdzie Gessler"
W czwartek, 11 kwietnia br. telewizja TVN wyemituje 250. odcinek programu „Kuchenne rewolucje”. Z kolei jesienią widzowie zobaczą kolejny sezon cyklu. - Magda jest kontrowersyjna, nieprzewidywalna, a jednocześnie jest też wyjątkowym ekspertem w sprawach związanych z prowadzeniem restauracji, co w tym formacie stanowi ogromny magnes dla szerokiej widowni telewizyjnej - mówi nam Piotr Fromowitz, producent.
więcej
|
Paweł Domagała z główną rolą w ,,Żmijowisku" Canal+. Ruszyły zdjęcia
Wystartowały prace na planie serialowej adaptacji powieści Wojciecha Chmielarza „Żmijowisko”, którą przygotowuje Canal+ Polska. Główną rolę zagra Paweł Domagała, wcielający się w ojca zaginionej dziewczynki. Na razie nie jest znana data premiery.
więcej
|
Joanna Lichocka: media publiczne zostały wyjęte spod obozu postkomunistycznego
- W tej chwili media publiczne zostały wyjęte spod kontroli obozu postkomunistycznego. Dzięki temu mamy poszerzony pluralizm. Jest więcej dziennikarzy, więcej autorów o bardzo rozmaitych poglądach, którzy mogą reprezentować tę część opinii publicznej, która do tej pory nie była reprezentowana w głównym nurcie - dodała posłanka.
więcej
|
Magda Łucyan z cyklem ,,Getto" na rocznicę Powstania w getcie warszawskim
Reporterka „Faktów” TVN Magda Łucyan przygotowała kolejny cykl rozmówców z Powstańcami - tym razem z getta warszawskiego. Wywiady będą emitowane od 15 kwietnia br. na antenie TVN24.
więcej
|
Rada programowa TVP: pomysł likwidacji telewizji publicznej wbrew konstytucji
Rada programowa Telewizji Polskiej krytycznie odniosła się do postulatu Koalicji Europejskiej, żeby zlikwidować obecne firmy mediów publicznych. Powołała się przy tym na zapisy Konstytucji RP i Ustawy o radiofonii i telewizji oraz wezwała polityków do odpowiedzialności za słowa.
więcej
|
TVP przedłuża umowę z ESL Polska na transmisje turniejów e-sportowych
Telewizja Polska zawarła kolejną umowę z ESL Polska dotyczącą transmisji turniejów e-sportowych organizowanych przez tę firmę w naszym kraju i za granicą. Będą one pokazywane w TVP Sport i jej serwisie internetowym.
więcej
|
TVP Seriale liderem w marcu. Duży wzrost oglądalności FOX
W zeszłym miesiącu pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Epic Drama, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Pionier" - nowy dokument HBO Europe przedstawiający sylwetkę Jesúsa Gila
W tym roku odbędzie się premiera dokumentalnego serialu „Pionier”, poświęconego Jesúsowi Gilowi. Produkuje go HBO Europe.
więcej
|
Maj w AXN: nowy serial medyczny ,,Nocna zmiana" i kontynuacje znanych tytułów
W maju br. stacja AXN pokaże premierowo nowy serial medyczny „Nocna zmiana”. Zaplanowano także emisję znanych widzom pozycji, takich jak „S.W.A.T. - jednostka specjalna 2”, „SEAL Team 2” czy „Poza czasem 2”.
więcej
|
Rosyjskie reality o sprzątaniu ,,Agentki czystości" w Zoom TV
W poniedziałek 29 kwietnia br. stacja Zoom TV (Kino Polska TV) rozpocznie emisję rosyjskiego reality-show „Agentki czystości”, w którym dwie prowadzące czyszczą mieszkania bohaterów.
więcej
|
,,Tom i Jerry Show 4" na antenie Boomeranga
Od 15 kwietnia na antenie Boomeranga widzowie będą mogli czwarty sezon serialu „Tom i Jerry Show”.
więcej
|
Questvertising - nowy trend reklamowy
Questvertising to połączenie dwóch słów: "quest", czyli zadanie, oraz "advertising", czyli reklamowanie. Można by więc opisać to podejście jako reklamowanie poprzez stawianie zadań. Pozornie wydaje się to więc niemożliwe. Ludzie nie chcą widzieć reklam. Jak więc ich skłonić, aby nie tylko świadomie dostrzegli naszą kampanię, ale wręcz weszli z nią w interakcję?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Artur Malinowski na czele połączonych iProspect, Amnet i DDS
Dentsu Aegis Network Polska łączy agencję iProspect, Amnet i DDS. Szefem nowej komórki zostanie Artur Malinowski. Jego miejsce na stanowisku dyrektora zarządzającego Carat obejmie Izabela Sochacka.
więcej
|
Totalizator Sportowy wybiera agencje do realizacji eventów
Totalizator Sportowy ruszył z przetargiem na wybór agencji, które zajmą się organizacją i obsługą wydarzeń o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym. Planuje zatrudnić maksymalnie sześć firm, a będzie z nimi współpracować przez rok.
więcej
|
Agencja dsk zajmie się obsługą reklamową Banku Gospodarstwa Krajowego
Agencja reklamowa dsk wygrała przetarg na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zaproponowała cenę 1,18 mln zł przy zakładanym przez BGK budżecie 3,69 mln zł. Pokonała m.in. Starcom, Bridge2Fun, Apellę i Focus Media.
więcej
|
Biedronka ogranicza plastik w produktach marek własnych i wprowadza ekotorby
Od 10 kwietnia w sklepach sieci Biedronka do kupienia będą ekologiczne torby T-shirt. Koncern redukuje także plastik w produktach marek własnych - tabletkach do zmywarek, kosmetyków i środków czystości.
więcej
|
Coca-Cola reklamuje Fuzetea w wersji bez cukru (wideo)
Coca-Cola Poland Services wprowadza na rynek nowy wariant smakowy mrożonej herbaty Fuzetea - o smaku marakui bez cukru. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez Mediacom, Publicis, Fortis, LiquidThread oraz Hill + Knowlton Strategies.
więcej
|
,,#najlepiej" - mBank reklamuje eKonto dla młodych (wideo)
mBank rozpoczął kampanię reklamującą eKonto skierowane do osób w wieku 13-24 lat. Akcję obejmuje seria spotów pod hasłem „#najlepiej”, którą przygotowały i realizują firmy marketingowe VMLY&R i Mindshare Polska.
więcej
|
Będą rządowe kampanie o wypadkach z motocyklistami i tzw. korytarzach życia
Ministerstwo Infrastruktury przeprowadzi w tym roku dwie kampanie. Pierwsza będzie dotyczyć kształtowania świadomości dotyczącej problematyki wypadkowości motocyklistów w relacji z kierowcami samochodów osobowych. Druga będzie zwracać uwagę na tzw. korytarze życia. Właśnie ruszył przetarg na wybór agencji, które zajmą się tymi działaniami.
więcej
|
Dziesięć firm chce wyprodukować spoty promujące ,,piątkę Kaczyńskiego"
Dziesięć ofert wpłynęło w odpowiedzi na ogłoszony przez kancelarię premiera przetarg dotyczący produkcji spotów informacyjno-promocyjnych, które mają zostać wykorzystane w kampanii promującej aktualne działania rządu. Wśród oferentów są m.in. World Media i ZPR Media.
więcej
|
Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak ponownie w kampanii Warki Radler Zero
Piosenkarka Margaret, piosenkarz Maciej Maleńczuk i tancerz Rafał Maserak po raz drugi promują Warkę Radler Zero Cytrynową, tym razem na ciemnym piwie. Kampanię przygotowały Lvov, Twin i Etame.
więcej
|
Pernod Ricard przyjęła strategię zrównoważonego rozwoju do roku 2030
Pod hasłem „Good Times from a Good Place” firma Pernod Ricard przyjęła plan działania w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności do 2030 roku. Wśród ważnych dla firmy wartości są edukacja w zakresie odpowiedzialnego spożywania alkoholu czy troska o miejsce pochodzenia.
więcej
|
Hulu planuje wprowadzenie reklam dla widzów często oglądających seriale
Kontrolowany przez Disneya serwis VOD Hulu zamierza wprowadzić nowy sposób wyświetlania reklam. Mieliby je oglądać głównie bing-watchers, czyli widzowie oglądający naraz wiele odcinków popularnych seriali.
więcej
|
EmLab wygrywa przetarg na realizację konkursu dla otoDom.pl
Agencja EmLab (należąca do Grupy S/F) wygrała przetarg na całościową realizację konkursu „Lider Nieruchomości” przeprowadzony przez serwis otoDom.
więcej
|
,,We are the Answear" w reklamach Answear.com (wideo)
Zaczęła się międzynarodowa kampania reklamowa sklepu odzieżowego Answear.com. Akcja, przygotowana we współpracy z agencją Warsaw Creatives, jest realizowana pod hasłem „We are the Answear”.
więcej
|
Piotr Żarczyński i Tomasz Wiśniewski nowym teamem kreatywnym w agencji Przestrzeń
Team kreatywny Piotr Żarczyński (copywriter) i Tomasz Wiśniewski (art director) rozpoczął pracę w agencji Przestrzeń.
więcej
|
Bohaterowie znanych książek walczą w windzie w reklamie PocketBook (wideo)
Producent czytników ebooków PocketBook ruszył z globalną, digitalową kampanią reklamową „Inside your PocketBook”. Jej osią jest spot w technologii 360 stopni, zamieszczony na YouTube.
więcej
|
Paczki DHL Parcel nadamy i odbierzemy w sklepach Kaufland
Klienci wybranych sklepów Kaufland mogą nadać lub odebrać przesyłkę DHL Parcel.
więcej
|
Kate Rowlinson i Christine Fang dołączają do globalnej kadry kierowniczej MediaComu
MediaCom (GroupM) powołał do globalnego zarządu (global executive committee) Kate Rowlinson oraz Christine Fang. Pierwsza z nich objęła stanowisko managing director worldwide hubs, druga niedawno dołączyła do agencji jako global chief financial officer.
więcej
|
Grupa ClickAd i Arteria tworzą spółkę ecommerce 360e-com. Jej szefem Krzysztof Łada
Grupa ClickAd oraz Grupa Kapitałowa Arteria utworzyły nowy podmiot na rynku dostawców technologii e-commerce - 360e-com. Na czele jednoosobowego zarządu stanął Krzysztof Łada.
więcej
|
LV BET sponsorem sekcji niewidomych piłkarzy Wisły Kraków
LV BET, sponsor główny Wisły Kraków, rozszerza współpracę z drużyną. Będzie wspierać nowo powstałej sekcję Blind Football.
więcej
|
Resi4Rent ma nową identyfikację wizualną
Resi4Rent, właściciel i operator mieszkań na wynajem długoterminowy, wprowadza nową identyfikację wizualną.
więcej
|
Questvertising - nowy trend reklamowy
Questvertising to połączenie dwóch słów: "quest", czyli zadanie, oraz "advertising", czyli reklamowanie. Można by więc opisać to podejście jako reklamowanie poprzez stawianie zadań. Pozornie wydaje się to więc niemożliwe. Ludzie nie chcą widzieć reklam. Jak więc ich skłonić, aby nie tylko świadomie dostrzegli naszą kampanię, ale wręcz weszli z nią w interakcję?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
30 mln użytkowników Facebooka odwiedza konta zmarłych osób. Serwis pozwoli zamieszczać o nich wspomnienia
Facebook zapowiedział wprowadzenia nowych narzędzi pomagających w prowadzeniu w serwisie kont poświęconych zmarłym użytkownikom. W zakładce Wspomnienia będzie można zamieszczać refleksje i dowody pamięci o osobach które odeszły. Z kolei sztuczna inteligencja ma zadbać by konta zmarłych użytkowników nie pojawiały się na Facebooku w nieodpowiednim kontekście.
więcej
|
Facebook uprości regulamin dla użytkowników, uzgodnił to z władzami UE
Facebook osiągnął porozumienie z Komisją Europejską oraz organami regulacyjnymi krajów członkowskich UE co do wprowadzenia czytelniejszych zasad korzystania z serwisu. Zmiany w regulaminie pojawią się do końca czerwca.
więcej
|
Stefan Makowiecki: z TVN Media do Grupy Abstra
Do zespołu branded content Grupy Abstra dołączył Stefan Makowiecki, objął stanowisko agency sales managera. Do niedawna pracował jako starszy specjalista ds. sprzedaży w TVN Media. Do Abstra dołączyła również Julia Krup, która przeszła z Webtalk.
więcej
|
Hulu planuje wprowadzenie reklam dla widzów często oglądających seriale
Kontrolowany przez Disneya serwis VOD Hulu zamierza wprowadzić nowy sposób wyświetlania reklam. Mieliby je oglądać głównie bing-watchers, czyli widzowie oglądający naraz wiele odcinków popularnych seriali.
więcej
|
TicketCo przygotuje nowy system sprzedaży biletów dla Legii Warszawa
Norweska firma TicketCo podpisała umowę z klubem piłkarskim Legia Warszawa, w ramach której zaprojektuje i wdroży dla niego całkowicie nowy system sprzedaży biletów oraz przez 5 lat będzie odpowiadać za obsługę tej platformy.
więcej
|
Questvertising - nowy trend reklamowy
Questvertising to połączenie dwóch słów: "quest", czyli zadanie, oraz "advertising", czyli reklamowanie. Można by więc opisać to podejście jako reklamowanie poprzez stawianie zadań. Pozornie wydaje się to więc niemożliwe. Ludzie nie chcą widzieć reklam. Jak więc ich skłonić, aby nie tylko świadomie dostrzegli naszą kampanię, ale wręcz weszli z nią w interakcję?
materiał partnerski
więcej
|
|
|