Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 10 Kwietnia 2019
 
 
 
Zarząd TVP podzielił się zadaniami. Paczuska przejęła obowiązki Staneckiego
 
Podczas wtorkowego posiedzenia zarząd Telewizji Polskiej ostatecznie podzielił między siebie zakres obowiązków. Ustalono, że Marzena Paczuska będzie koordynować te same działki, za które dotychczas odpowiedzialny był Maciej Stanecki - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Play z zakazem używania marki 5G Ready. Sąd wydał decyzję o zabezpieczeniu roszczenia
 
T-Mobile Polska wniósł pozew przeciwko wykorzystywaniu przez spółkę P4, właściciela sieci Play w komunikacji z klientami określenia 5G Ready. W toku postępowania sąd wydał postanowienie o zabezpieczeniu roszczenia, zgodnie z którym Play nie może używać marki 5G Ready w swoich działaniach marketingowych. P4 może odwołać się od tej decyzji - obie strony nie chcą komentować sprawy przed oficjalnym uzasadnieniem. więcej
 
 
Właściciel Gremi Media weryfikuje wartość ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu"
 
KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media, zaczęło testy na utratę wartości aktywów tej drugiej spółki, głównie jej tytułów prasowych „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. więcej
 
 
250. odcinek ,,Kuchennych rewolucji" w TVN. ,,Sukces programu zawdzięczamy Magdzie Gessler"
 
W czwartek, 11 kwietnia br. telewizja TVN wyemituje 250. odcinek programu „Kuchenne rewolucje”. Z kolei jesienią widzowie zobaczą kolejny sezon cyklu. - Magda jest kontrowersyjna, nieprzewidywalna, a jednocześnie jest też wyjątkowym ekspertem w sprawach związanych z prowadzeniem restauracji, co w tym formacie stanowi ogromny magnes dla szerokiej widowni telewizyjnej - mówi nam Piotr Fromowitz, producent. więcej
 
 
Artur Malinowski na czele połączonych iProspect, Amnet i DDS
 
Dentsu Aegis Network Polska łączy agencję iProspect, Amnet i DDS. Szefem nowej komórki zostanie Artur Malinowski. Jego miejsce na stanowisku dyrektora zarządzającego Carat obejmie Izabela Sochacka. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP1 liderem oglądalności w I kwartale. TVN na czele w grupie komercyjnej więcej
 
Filmy z portfolio Agory w bazie Netflix. ,,Kolejny ważny partner" więcej
 
1,03 mln widzów głównych emisji ,,Big Brothera" w TVN7 więcej
 
Nadawcy telewizyjni rozmawiają o nowym badaniu telewizji. ,,Ile wkładu finansowego, tyle głosów" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych TVN
Regional Retention Marketing Manager TIDAL
REDAKTOR NACZELNY Domiporta
Regional Reporting Analyst TIDAL
Starszy Specjalista ds. Analityki Webowej TVN
Konsultant ds. Narzędzi Analitycznych TVN
Digital Sales Expert/Specialist Burda Media Polska
Dyrektor Mediów ONE House
Account Manager Grupa ZPR Media
Kierownik Produkcji Golden Media Polska
Account Manager Screen Network
Programme Scheduler A+E Networks Poland
Specjalista ds. komunikacji marketingowej i wizerunkowej Edenred Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Zarząd TVP podzielił się zadaniami. Paczuska przejęła obowiązki Staneckiego

Podczas wtorkowego posiedzenia zarząd Telewizji Polskiej ostatecznie podzielił między siebie zakres obowiązków. Ustalono, że Marzena Paczuska będzie koordynować te same działki, za które dotychczas odpowiedzialny był Maciej Stanecki - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

250. odcinek ,,Kuchennych rewolucji" w TVN. ,,Sukces programu zawdzięczamy Magdzie Gessler"

W czwartek, 11 kwietnia br. telewizja TVN wyemituje 250. odcinek programu „Kuchenne rewolucje”. Z kolei jesienią widzowie zobaczą kolejny sezon cyklu. - Magda jest kontrowersyjna, nieprzewidywalna, a jednocześnie jest też wyjątkowym ekspertem w sprawach związanych z prowadzeniem restauracji, co w tym formacie stanowi ogromny magnes dla szerokiej widowni telewizyjnej - mówi nam Piotr Fromowitz, producent. więcej

Paweł Domagała z główną rolą w ,,Żmijowisku" Canal+. Ruszyły zdjęcia

Wystartowały prace na planie serialowej adaptacji powieści Wojciecha Chmielarza „Żmijowisko”, którą przygotowuje Canal+ Polska. Główną rolę zagra Paweł Domagała, wcielający się w ojca zaginionej dziewczynki. Na razie nie jest znana data premiery. więcej

Joanna Lichocka: media publiczne zostały wyjęte spod obozu postkomunistycznego

- W tej chwili media publiczne zostały wyjęte spod kontroli obozu postkomunistycznego. Dzięki temu mamy poszerzony pluralizm. Jest więcej dziennikarzy, więcej autorów o bardzo rozmaitych poglądach, którzy mogą reprezentować tę część opinii publicznej, która do tej pory nie była reprezentowana w głównym nurcie - dodała posłanka. więcej

Magda Łucyan z cyklem ,,Getto" na rocznicę Powstania w getcie warszawskim

Reporterka „Faktów” TVN Magda Łucyan przygotowała kolejny cykl rozmówców z Powstańcami - tym razem z getta warszawskiego. Wywiady będą emitowane od 15 kwietnia br. na antenie TVN24. więcej

Rada programowa TVP: pomysł likwidacji telewizji publicznej wbrew konstytucji

Rada programowa Telewizji Polskiej krytycznie odniosła się do postulatu Koalicji Europejskiej, żeby zlikwidować obecne firmy mediów publicznych. Powołała się przy tym na zapisy Konstytucji RP i Ustawy o radiofonii i telewizji oraz wezwała polityków do odpowiedzialności za słowa. więcej

TVP przedłuża umowę z ESL Polska na transmisje turniejów e-sportowych

Telewizja Polska zawarła kolejną umowę z ESL Polska dotyczącą transmisji turniejów e-sportowych organizowanych przez tę firmę w naszym kraju i za granicą. Będą one pokazywane w TVP Sport i jej serwisie internetowym. więcej

TVP Seriale liderem w marcu. Duży wzrost oglądalności FOX

W zeszłym miesiącu pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Epic Drama, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Pionier" - nowy dokument HBO Europe przedstawiający sylwetkę Jesúsa Gila

W tym roku odbędzie się premiera dokumentalnego serialu „Pionier”, poświęconego Jesúsowi Gilowi. Produkuje go HBO Europe. więcej

Maj w AXN: nowy serial medyczny ,,Nocna zmiana" i kontynuacje znanych tytułów

W maju br. stacja AXN pokaże premierowo nowy serial medyczny „Nocna zmiana”. Zaplanowano także emisję znanych widzom pozycji, takich jak „S.W.A.T. - jednostka specjalna 2”, „SEAL Team 2” czy „Poza czasem 2”. więcej

Rosyjskie reality o sprzątaniu ,,Agentki czystości" w Zoom TV

W poniedziałek 29 kwietnia br. stacja Zoom TV (Kino Polska TV) rozpocznie emisję rosyjskiego reality-show „Agentki czystości”, w którym dwie prowadzące czyszczą mieszkania bohaterów. więcej

,,Tom i Jerry Show 4" na antenie Boomeranga

Od 15 kwietnia na antenie Boomeranga widzowie będą mogli czwarty sezon serialu „Tom i Jerry Show”. więcej

Questvertising - nowy trend reklamowy

Questvertising to połączenie dwóch słów: "quest", czyli zadanie, oraz "advertising", czyli reklamowanie. Można by więc opisać to podejście jako reklamowanie poprzez stawianie zadań. Pozornie wydaje się to więc niemożliwe. Ludzie nie chcą widzieć reklam. Jak więc ich skłonić, aby nie tylko świadomie dostrzegli naszą kampanię, ale wręcz weszli z nią w interakcję? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Joanna Lichocka: media publiczne zostały wyjęte spod obozu postkomunistycznego

- W tej chwili media publiczne zostały wyjęte spod kontroli obozu postkomunistycznego. Dzięki temu mamy poszerzony pluralizm. Jest więcej dziennikarzy, więcej autorów o bardzo rozmaitych poglądach, którzy mogą reprezentować tę część opinii publicznej, która do tej pory nie była reprezentowana w głównym nurcie - dodała posłanka. więcej

 
Radio Wnet ma szansę na kolejne częstotliwości - w Białymstoku i Wrocławiu

Radio Wnet - założone przez Krzysztofa Skowrońskiego - może liczyć na kolejne częstotliwości. KRRiT rusza z procedurą konkursową na nowe lokalizacje w Białymstoku i Wrocławiu. więcej

 
170 stacji w Dniu Radia wyemitują Charytatywny Blok Reklamowy. To już trzecia edycja akcji

W Dniu Radia w czwartek, 11 kwietnia br. na antenach rozgłośni Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia, w ramach projektu „I love radio”, wyemitowany zostanie wspólny Charytatywny Blok Reklamowy. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Artur Malinowski na czele połączonych iProspect, Amnet i DDS

Dentsu Aegis Network Polska łączy agencję iProspect, Amnet i DDS. Szefem nowej komórki zostanie Artur Malinowski. Jego miejsce na stanowisku dyrektora zarządzającego Carat obejmie Izabela Sochacka. więcej

Totalizator Sportowy wybiera agencje do realizacji eventów

Totalizator Sportowy ruszył z przetargiem na wybór agencji, które zajmą się organizacją i obsługą wydarzeń o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym. Planuje zatrudnić maksymalnie sześć firm, a będzie z nimi współpracować przez rok. więcej

Agencja dsk zajmie się obsługą reklamową Banku Gospodarstwa Krajowego

Agencja reklamowa dsk wygrała przetarg na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zaproponowała cenę 1,18 mln zł przy zakładanym przez BGK budżecie 3,69 mln zł. Pokonała m.in. Starcom, Bridge2Fun, Apellę i Focus Media. więcej

Biedronka ogranicza plastik w produktach marek własnych i wprowadza ekotorby

Od 10 kwietnia w sklepach sieci Biedronka do kupienia będą ekologiczne torby T-shirt. Koncern redukuje także plastik w produktach marek własnych - tabletkach do zmywarek, kosmetyków i środków czystości. więcej

Coca-Cola reklamuje Fuzetea w wersji bez cukru (wideo)

Coca-Cola Poland Services wprowadza na rynek nowy wariant smakowy mrożonej herbaty Fuzetea - o smaku marakui bez cukru. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez Mediacom, Publicis, Fortis, LiquidThread oraz Hill + Knowlton Strategies. więcej

,,#najlepiej" - mBank reklamuje eKonto dla młodych (wideo)

mBank rozpoczął kampanię reklamującą eKonto skierowane do osób w wieku 13-24 lat. Akcję obejmuje seria spotów pod hasłem „#najlepiej”, którą przygotowały i realizują firmy marketingowe VMLY&R i Mindshare Polska. więcej

Będą rządowe kampanie o wypadkach z motocyklistami i tzw. korytarzach życia

Ministerstwo Infrastruktury przeprowadzi w tym roku dwie kampanie. Pierwsza będzie dotyczyć kształtowania świadomości dotyczącej problematyki wypadkowości motocyklistów w relacji z kierowcami samochodów osobowych. Druga będzie zwracać uwagę na tzw. korytarze życia. Właśnie ruszył przetarg na wybór agencji, które zajmą się tymi działaniami. więcej

Dziesięć firm chce wyprodukować spoty promujące ,,piątkę Kaczyńskiego"

Dziesięć ofert wpłynęło w odpowiedzi na ogłoszony przez kancelarię premiera przetarg dotyczący produkcji spotów informacyjno-promocyjnych, które mają zostać wykorzystane w kampanii promującej aktualne działania rządu. Wśród oferentów są m.in. World Media i ZPR Media. więcej

Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak ponownie w kampanii Warki Radler Zero

Piosenkarka Margaret, piosenkarz Maciej Maleńczuk i tancerz Rafał Maserak po raz drugi promują Warkę Radler Zero Cytrynową, tym razem na ciemnym piwie. Kampanię przygotowały Lvov, Twin i Etame. więcej

Pernod Ricard przyjęła strategię zrównoważonego rozwoju do roku 2030

Pod hasłem „Good Times from a Good Place” firma Pernod Ricard przyjęła plan działania w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności do 2030 roku.  Wśród ważnych dla firmy wartości są edukacja w zakresie odpowiedzialnego spożywania alkoholu czy troska o miejsce pochodzenia.  więcej

Hulu planuje wprowadzenie reklam dla widzów często oglądających seriale

Kontrolowany przez Disneya serwis VOD Hulu zamierza wprowadzić nowy sposób wyświetlania reklam. Mieliby je oglądać głównie bing-watchers, czyli widzowie oglądający naraz wiele odcinków popularnych seriali. więcej

EmLab wygrywa przetarg na realizację konkursu dla otoDom.pl

Agencja EmLab (należąca do Grupy S/F) wygrała przetarg na całościową realizację konkursu „Lider Nieruchomości” przeprowadzony przez serwis otoDom. więcej

,,We are the Answear" w reklamach Answear.com (wideo)

Zaczęła się międzynarodowa kampania reklamowa sklepu odzieżowego Answear.com. Akcja, przygotowana we współpracy z agencją Warsaw Creatives, jest realizowana pod hasłem „We are the Answear”. więcej

Piotr Żarczyński i Tomasz Wiśniewski nowym teamem kreatywnym w agencji Przestrzeń

Team kreatywny Piotr Żarczyński (copywriter) i Tomasz Wiśniewski (art director) rozpoczął pracę w agencji Przestrzeń. więcej

Bohaterowie znanych książek walczą w windzie w reklamie PocketBook (wideo)

Producent czytników ebooków PocketBook ruszył z globalną, digitalową kampanią reklamową „Inside your PocketBook”. Jej osią jest spot w technologii 360 stopni, zamieszczony na YouTube. więcej

Paczki DHL Parcel nadamy i odbierzemy w sklepach Kaufland

Klienci wybranych sklepów Kaufland mogą nadać lub odebrać przesyłkę DHL Parcel. więcej

Kate Rowlinson i Christine Fang dołączają do globalnej kadry kierowniczej MediaComu

MediaCom (GroupM) powołał do globalnego zarządu (global executive committee) Kate Rowlinson oraz Christine Fang. Pierwsza z nich objęła stanowisko managing director worldwide hubs, druga niedawno dołączyła do agencji jako global chief financial officer. więcej

Grupa ClickAd i Arteria tworzą spółkę ecommerce 360e-com. Jej szefem Krzysztof Łada

Grupa ClickAd oraz Grupa Kapitałowa Arteria utworzyły nowy podmiot na rynku dostawców technologii e-commerce - 360e-com. Na czele jednoosobowego zarządu stanął Krzysztof Łada. więcej

LV BET sponsorem sekcji niewidomych piłkarzy Wisły Kraków

LV BET, sponsor główny Wisły Kraków, rozszerza współpracę z drużyną. Będzie wspierać nowo powstałej sekcję Blind Football. więcej

Resi4Rent ma nową identyfikację wizualną

Resi4Rent, właściciel i operator mieszkań na wynajem długoterminowy, wprowadza nową identyfikację wizualną. więcej

Questvertising - nowy trend reklamowy

Questvertising to połączenie dwóch słów: "quest", czyli zadanie, oraz "advertising", czyli reklamowanie. Można by więc opisać to podejście jako reklamowanie poprzez stawianie zadań. Pozornie wydaje się to więc niemożliwe. Ludzie nie chcą widzieć reklam. Jak więc ich skłonić, aby nie tylko świadomie dostrzegli naszą kampanię, ale wręcz weszli z nią w interakcję? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Właściciel Gremi Media weryfikuje wartość ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu"

KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media, zaczęło testy na utratę wartości aktywów tej drugiej spółki, głównie jej tytułów prasowych „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. więcej

Adam Popielski prezesem Wydawnictwa Zwierciadło

Adam Popielski, dotychczasowy dyrektor generalny Wydawnictwa Zwierciadło został jego prezesem. Z firmą związany jest od stycznia 2017 roku. więcej

 
 
 
INTERNET
 
30 mln użytkowników Facebooka odwiedza konta zmarłych osób. Serwis pozwoli zamieszczać o nich wspomnienia

Facebook zapowiedział wprowadzenia nowych narzędzi pomagających w prowadzeniu w serwisie kont poświęconych zmarłym użytkownikom. W zakładce Wspomnienia będzie można zamieszczać refleksje i dowody pamięci o osobach które odeszły. Z kolei sztuczna inteligencja ma zadbać by konta zmarłych użytkowników nie  pojawiały się na Facebooku w nieodpowiednim kontekście. więcej

Facebook uprości regulamin dla użytkowników, uzgodnił to z władzami UE

Facebook osiągnął porozumienie z Komisją Europejską oraz organami regulacyjnymi krajów członkowskich UE co do wprowadzenia czytelniejszych zasad korzystania z serwisu. Zmiany w regulaminie pojawią się do końca czerwca. więcej

Stefan Makowiecki: z TVN Media do Grupy Abstra

Do zespołu branded content Grupy Abstra dołączył Stefan Makowiecki, objął stanowisko agency sales managera. Do niedawna pracował jako starszy specjalista ds. sprzedaży w TVN Media. Do Abstra dołączyła również Julia Krup, która przeszła z Webtalk. więcej

Hulu planuje wprowadzenie reklam dla widzów często oglądających seriale

Kontrolowany przez Disneya serwis VOD Hulu zamierza wprowadzić nowy sposób wyświetlania reklam. Mieliby je oglądać głównie bing-watchers, czyli widzowie oglądający naraz wiele odcinków popularnych seriali. więcej

TicketCo przygotuje nowy system sprzedaży biletów dla Legii Warszawa

Norweska firma TicketCo podpisała umowę z klubem piłkarskim Legia Warszawa, w ramach której zaprojektuje i wdroży dla niego całkowicie nowy system sprzedaży biletów oraz przez 5 lat będzie odpowiadać za obsługę tej platformy. więcej

Questvertising - nowy trend reklamowy

Questvertising to połączenie dwóch słów: "quest", czyli zadanie, oraz "advertising", czyli reklamowanie. Można by więc opisać to podejście jako reklamowanie poprzez stawianie zadań. Pozornie wydaje się to więc niemożliwe. Ludzie nie chcą widzieć reklam. Jak więc ich skłonić, aby nie tylko świadomie dostrzegli naszą kampanię, ale wręcz weszli z nią w interakcję? materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Publicum obsługuje Chinkalnię i Krainę Serów

Białostocka agencja Publicum nawiązała współpracę z siecią gruzińskich restauracji Chinkalnia i Kraina Serów, franczyzową siecią sklepów z serami. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play z zakazem używania marki 5G Ready. Sąd wydał decyzję o zabezpieczeniu roszczenia
Apple szykuje nowości z technologią mini LED: Monitor 31,6 cala, nowy iPad i MacBook
Sztuczna inteligencja do regulacji, inaczej może nam zagrozić
BoomBit chce sprzedać akcje za 100 mln zł, maks. 21,3 mln zł dla ATM Grupy
IKEA wprowadza dwa nowe głośniki Symfonisk. Jeden może być półką, drugi lampą
Opera z nową przeglądarką Reborn 3. Portfel kryptowalut, obsługa internetu 3.0 i ulepszony VPN
Sony wyprodukowało 19-metrowy ekran 16K
Empik Go wprowadza nowe abonamenty
Technologia biometrii Fujitsu wdrożona na koreańskich lotniskach
 
 
 
GOSPODARKA
 
Sztuczna inteligencja do regulacji, inaczej może nam zagrozić
Pernod Ricard przyjęła strategię zrównoważonego rozwoju do roku 2030
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Paweł Domagała z główną rolą w ,,Żmijowisku" Canal+. Ruszyły zdjęcia
,,Pionier" - nowy dokument HBO Europe przedstawiający sylwetkę Jesúsa Gila
Maj w AXN: nowy serial medyczny ,,Nocna zmiana" i kontynuacje znanych tytułów
Piąty sezon serialu "Zadzwoń do Saula" dopiero w 2020 roku
Koniec serialu "Gra o tron". Aktorzy wspominają 10 lat na planie serialu
Powstanie trzeci sezon serialu "Obsesja Eve"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj