Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 11 Kwietnia 2019
 
 
 
TVP i Nielsen podpisały umowę na realizację badań oglądalności
 
Wczoraj Telewizja Polska podpisała umowę z Nielsenem na dostarczenie wyników badania oglądalności na kolejny rok - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Tym samym firma będzie współpracować z nadawcą publicznym do kwietnia 2020 roku. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
PR1 i PR3 z najniższą słuchalnością w historii. Duże wzrosty RMF FM i Wawy
 
W pierwszym kwartale br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło RMF FM, a liderem wśród spadków była Jedynka. Stacja ta, podobnie jak siostrzana Trójka, odnotowała najgorszy wynik w historii nadawania - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Michał Kozicki rezygnuje z kierowania HBO Polska, zamiast nowego prezesa Michał Walewski jako office head
 
Michał Kozicki, prezes HBO Polska zapowiedział rezygnację ze stanowiska i odejście z firmy z końcem kwietnia 2019 roku. Menedżer zdradza, że rozpocznie własny projekt nie związany z rynkiem mediów. Funkcja prezesa w spółce zostanie zlikwidowana, zamiast niej pojawi się stanowisko office head, które obejmie Michał Walewski, szef sprzedaży HBO Polska. - Michałowi przyszło kierować firmą w okresie największej konkurencji na polskim rynku, ale radzi sobie doskonale. Jego decyzja o odejściu to dla HBO ogromna strata - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksander Kutela, wiceprezes RAS Polska i były szef polskiego oddziału HBO. więcej
 
 
Dariusz Andrian w kadrze zarządzającej VMLY&R w regionie EMEA, Polska jednym z centrów kompetencji
 
Centrala agencji VMLY&R (WPP) powołała liderów odpowiedzialnych za zarządzanie obszarem Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Jednym z nim jest Dariusz Andrian, CEO polskiego oddziału agencji. Uruchomiono też tzw. regionalne centra kompetencji: w Polsce, Wielkiej Brytanii i Turcji. więcej
 
 
,,Fakty" liderem oglądalności w I kwartale, ,,Wydarzenia" z największym spadkiem
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w pierwszym kwartale br. były „Fakty” TVN. Dziennik ten jako jedyny odnotował wzrost na głównej antenie (biorąc pod uwagę szumowaną oglądalność ze stacji newsowych na plusie były także „Wiadomości”), a najwięcej straciły „Wydarzenia” (w obu ujęciach) - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Zarząd TVP podzielił się zadaniami. Paczuska przejęła obowiązki Staneckiego więcej
 
TVP1 liderem oglądalności w I kwartale. TVN na czele w grupie komercyjnej więcej
 
Filmy z portfolio Agory w bazie Netflix. ,,Kolejny ważny partner" więcej
 
1,03 mln widzów głównych emisji ,,Big Brothera" w TVN7 więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP i Nielsen podpisały umowę na realizację badań oglądalności

Wczoraj Telewizja Polska podpisała umowę z Nielsenem na dostarczenie wyników badania oglądalności na kolejny rok - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Tym samym firma będzie współpracować z nadawcą publicznym do kwietnia 2020 roku. więcej

Michał Kozicki rezygnuje z kierowania HBO Polska, zamiast nowego prezesa Michał Walewski jako office head

Michał Kozicki, prezes HBO Polska zapowiedział rezygnację ze stanowiska i odejście z firmy z końcem kwietnia 2019 roku. Menedżer zdradza, że rozpocznie własny projekt nie związany z rynkiem mediów. Funkcja prezesa w spółce zostanie zlikwidowana, zamiast niej pojawi się stanowisko office head, które obejmie Michał Walewski, szef sprzedaży HBO Polska. - Michałowi przyszło kierować firmą w okresie największej konkurencji na polskim rynku, ale radzi sobie doskonale. Jego decyzja o odejściu to dla HBO ogromna strata - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksander Kutela, wiceprezes RAS Polska i były szef polskiego oddziału HBO. więcej

,,Fakty" liderem oglądalności w I kwartale, ,,Wydarzenia" z największym spadkiem

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w pierwszym kwartale br. były „Fakty” TVN. Dziennik ten jako jedyny odnotował wzrost na głównej antenie (biorąc pod uwagę szumowaną oglądalność ze stacji newsowych na plusie były także „Wiadomości”), a najwięcej straciły „Wydarzenia” (w obu ujęciach) - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Łukasz Palkowski reżyseruje ,,Żmijowisko" dla Canal+

Stacja Canal+ rozpoczęła prace na planie serialu kryminalnego „Żmijowisko”, w którym gra Paweł Domagała. Reżyserem wszystkich odcinków jest Łukasz Palkowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serial powstaje na podstawie prozy Wojciecha Chmielarza. więcej

Turcja, USA, Kanada, Ukraina, Wielka Brytania, Hiszpania i Gruzja wśród krajów zainteresowanym zakupem licencji do ,,Sanatorium miłości"

Podczas targów MIPTV wyróżniony został program Telewizji Polskiej „Sanatorium miłości”. Zakupem praw licencyjnych do tego projektu zainteresowane są m.in. takie kraje jak: Turcja, USA, Kanada, Ukraina, Wielka Brytania, Hiszpania i Gruzja - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

EBOR zainteresowany kupnem obligacji Cyfrowego Polsatu, podpisano umowę ramową

Cyfrowy Polsat podpisał ramową umowę w sprawie możliwej sprzedaży obligacji Europejskiemu Bankowi Odbudowy i Rozwoju. Firma szykuje się do emisji obligacji o łącznej wartości 1 mld zł. więcej

AT&T zamierza sprzedać HBO Europe, żeby zmniejszyć zadłużenie

Koncern telekomunikacyjny AT&T zamierza sprzedać europejską część HBO. Celem ma być zmniejszenie jego zadłużenia. AT&T stał się właścicielem HBO, przejmując rok temu Time Warnera. więcej

Kasia Kowalska zagra koncert akustyczny ,,MTV Unplugged"

W środę 8 maja br. w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku odbędzie się koncert z cyklu „MTV Unplugged”, w którym wystąpi Kasia Kowalska. Widowisko zostanie zarejestrowane i trafi na antenę MTV Music. więcej

Ipsos zrealizuje dla TVP, TVN i Polsatu exit poll przy wyborach do europarlamentu - ankiety przed 845 lokalami wyborczymi

Ipsos na zlecenie Telewizji Polskiej, Telewizji Polsat i TVN przeprowadzi badanie exit poll w dniu wyborów do Parlamentu Europejskiego. Ankiety będą realizowane przed 845 losowo wybranymi lokalami wyborczymi w całym kraju. więcej

Trzeci sezon serialu ,,Opowieść podręcznej" w HBO GO (wideo)

Od 6 czerwca w HBO GO będzie można oglądać trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Pierwsze dwa sezony produkcji w Polsce można było oglądać w Showmax. więcej

TVN Style liderem oglądalności, HGTV wyprzedziło Polsat Play

W marcu 2019 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowała Kuchnia+, a na czele spadków uplasował się kanał E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami

4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
PR1 i PR3 z najniższą słuchalnością w historii. Duże wzrosty RMF FM i Wawy

W pierwszym kwartale br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło RMF FM, a liderem wśród spadków była Jedynka. Stacja ta, podobnie jak siostrzana Trójka, odnotowała najgorszy wynik w historii nadawania - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Zmarła Lidia Maj-Olbrycht, wieloletnia dziennikarka Radia Eska

W poniedziałek w wieku 45 lat zmarła Lidia Maj-Olbrycht, przez 20 lat związana zawodowo z Grupą Radiową Time, m.in. należącym do niej Radiem Eska. więcej

 
,,Zdążyć przed panem Bogiem" Hanny Krall w radiowej Dwójce. Czytają Dorota Landowska i Mariusz Bonaszewski

Od środy 10 kwietnia br. w ramach cyklu „Książka do słuchania” Program II Polskiego Radia prezentuje fragmenty reportażu „Zdążyć przed panem Bogiem” Hanny Krall. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Dariusz Andrian w kadrze zarządzającej VMLY&R w regionie EMEA, Polska jednym z centrów kompetencji

Centrala agencji VMLY&R (WPP) powołała liderów odpowiedzialnych za zarządzanie obszarem Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Jednym z nim jest Dariusz Andrian, CEO polskiego oddziału agencji. Uruchomiono też tzw. regionalne centra kompetencji: w Polsce, Wielkiej Brytanii i Turcji. więcej

IDC: Przyszłość to serwisy OTT, muzyka tworzona przez sztuczną inteligencję i blockchain w reklamie

W nadchodzących latach coraz większe znaczenie będą miały internetowe serwisy zastępujące tradycyjną telewizję, co ósmy mieszkaniec Ziemi będzie korzystał z wirtualnej rzeczywistości, a muzyczne hity z list przebojów stworzy sztuczna inteligencja - prognozuje firma analityczna IDC. więcej

Bank Gospodarstwa Krajowego szuka agencji do realizacji eventów

Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera w agencje, które zajmą się na jego zlecenie kompleksową obsługą zaplanowanych na ten rok wydarzeń i eventów związanych m.in. z jubileuszem 95-lecia banku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Szef Xiaomi odbierze rekordową nagrodę miliarda dolarów. Zostanie przeznaczona na cele charytatywne

Lei Jun, twórca i szef chińskiego koncernu Xiaomi odbierze przyznaną wcześniej przez zarząd nagrodę w wysokości około miliarda dolarów. Zostanie ona wypłacona w akcjach spółki i według zapowiedzi menedżera po odliczeniu podatków trafi na cele charytatywne. więcej

Mirinda w dwóch nowych smakach

Na rynku pojawiły się dwa nowe smaki napoju Mirinda (PepsiCo) - truskawka z liczi oraz jabłko z kiwi. Nowości komunikuje kampania reklamowa. więcej

endorfina events odświeża identyfikację wizualną, claim "making stories"

Agencja eventowa endorfina events wprowadza nową identyfikację wizualną. Logotyp uzupełniono o claim "making stories". więcej

Arena Media zajmie się obsługą mediową butików Herm?s Paris

Dom mediowy Arena Media należący do Havas Media Group rozpoczyna współpracę z marką ekskluzywnych butików Hermès Paris. Agencja jest odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline. więcej

Telegraficzna historia keczupu w kampanii Heinz. 150. rocznica wprowadzenia marki na rynek

Marka keczupu Heinz świętuje w tym roku 150. rocznicę wprowadzenia na rynek. Z tej okazji, marka przygotowała specjalną kampanię reklamową. więcej

Infinity Media zajmie się kampanią polskich jabłek w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. ,,Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy"

Dom mediowy Infinity Media zajmie się realizacją kampanii informacyjno-promocyjnej „Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy” na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich. To efekt wygranego przetargu prowadzonego przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej. więcej

Dorota Piekarska: z Leo Burnett do VMLY&R

Dorota Piekarska dołączyła do zespołu agencji reklamowej VMLY&R – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przeszła z agencji Leo Burnett, w której pracowała blisko pięć lat. więcej

Vodafone ruszył z globalnym przetargiem mediowym

Koncern Vodafone rozpoczął przetarg na globalną obsługę budżetu mediowego, którego wielkość szacowana jest na 600 mln dolarów. więcej

Häagen-Dazs ogłasza globalny przetarg reklamowy, chce ,,prowokacyjnego" podejścia do marketingu

Firma General Mills rozpoczęła globalny przetarg na obsługę reklamową marki lodów Häagen-Dazs, bo chce większego zaangażowania kobiet w kreacji i „prowokacyjnego” podejścia do marketingu. więcej

Mowi planuje kampanię telewizyjną ,,Salmon is good. Mowi is goodness"

15 kwietnia ruszy telewizyjna kampania reklamowa dostawcy łososia i owoców morza Mowi (dawniej Marine Harvest). Działania pod hasłem „Salmon is good. Mowi is goodness” koordynuje dom mediowy Codemedia. więcej

Triathlonistka Ewa Komander ambasadorką Creative

Producent sprzętu i rozwiązań audio Creative Labs rozpoczyna współpracę z Ewą Komander, obecną mistrzynią Polski na dystansie średnim w triathlonie.  więcej

Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami

4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Agnieszka Wicher-Szczesna i Maciej Klepacki w zarządzie Edipresse Polska

Do zarządu Edipresse Polska dołączyli Agnieszka Wicher-Szczesna (pełni w firmie funkcję dyrektor zarządzającej multimedialnej platformy people, glossy, style & beauty) oraz digital chief operating officer Maciej Klepacki. więcej

Advertigo sprzedaje wydawcy ,,Pixela" prawa do miesięcznika ,,PSX Extreme", zachowa serwis PPE.pl

Firma Advertigo zawarła przedwstępną umowę sprzedaży praw do miesięcznika „PSX Extreme” o grach wideo. Nabywcą ma być spółka Idea Ahead, wydawca m.in. magazynu „Pixel”. więcej

,,Krytyka Polityczna" zebrała 35,6 tys. zł na wydanie nowego numeru

Zespół „Krytyki Politycznej” poinformował, że w ostatnich kilku tygodniach 670 osób przekazało 35,6 tys. zł na magazyn, dzięki czemu ukaże się jego nowy numer. więcej

Zmiany w ,,Tinie": więcej działów, przejrzysty layout

Wraz z nowym numerem „Tiny” (Wydawnictwo Bauer), który ukaże się w sprzedaży od 10 kwietnia br., pismo będzie miało nowe działy z poradami dotyczącymi zdrowego trybu życia, urody oraz mody. Pojawi się także nowy layout. więcej

 
 
 
INTERNET
 
OLX szykuje z Frontier Car Group platformę skupującą używane auta

OLX Global złożył do UOKiK-u wniosek o zgodę na utworzenie wspólnie z Frontier Car Group firmy zarządzającej platformą, która będzie skupować używane pojazdy, a potem odsprzedawać je sieciom dealerskim. Rok temu OLX zainwestował we Frontier Car Group 89 mln dolarów. więcej

YouTube szykuje interaktywne filmy. Widzowie zdecydują o losach bohaterów

Serwis YouTube przygotowuje nowy format interaktywnych treści, w którym widzowie będą wybierać losy bohaterów występujących na ekranie. W ofercie mają się pojawić widowiska, filmy i seriale. Firma prowadzi rekrutację pracowników do nowego projektu, za który odpowiada Ben Relles, a za kilka tygodni chce zaprezentować bardziej szczegółową ofertę. więcej

Drony od Google Wing dostarczają przesyłki w Australii

Należąca do Google firma Wing rozpoczęła w Australii pilotażowy program dostarczania do odbiorców paczek za pomocą dronów. Na razie usługa jest ograniczona do wyznaczonych obszarów na przedmieściach Canberry, według zapowiedzi w nadchodzących miesiącach będzie rozszerzana, a w połowie 2019 roku program wystartuje także w Finlandii. więcej

Anna Czajkowska, Agata Jankowska, Magda Malicka i Maciej Niemojewski w Kukbuk.pl

Do zespołu Kukbuk.pl - serwisu dwumiesięcznika kulinarnego „Kukbuk” - dołączyli Anna Czajkowska jako redaktor prowadząca, Agata Jankowska jako dyrektor artystyczna, Magda Malicka jako redaktorka i Maciej Niemojewski jako fotograf. więcej

Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami

4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
TVP i Nielsen podpisały umowę na realizację badań oglądalności

Wczoraj Telewizja Polska podpisała umowę z Nielsenem na dostarczenie wyników badania oglądalności na kolejny rok - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Tym samym firma będzie współpracować z nadawcą publicznym do kwietnia 2020 roku. więcej

IDC: Przyszłość to serwisy OTT, muzyka tworzona przez sztuczną inteligencję i blockchain w reklamie

W nadchodzących latach coraz większe znaczenie będą miały internetowe serwisy zastępujące tradycyjną telewizję, co ósmy mieszkaniec Ziemi będzie korzystał z wirtualnej rzeczywistości, a muzyczne hity z list przebojów stworzy sztuczna inteligencja - prognozuje firma analityczna IDC. więcej

Ipsos zrealizuje dla TVP, TVN i Polsatu exit poll przy wyborach do europarlamentu - ankiety przed 845 lokalami wyborczymi

Ipsos na zlecenie Telewizji Polskiej, Telewizji Polsat i TVN przeprowadzi badanie exit poll w dniu wyborów do Parlamentu Europejskiego. Ankiety będą realizowane przed 845 losowo wybranymi lokalami wyborczymi w całym kraju. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Damian Ziąber za Marka Barana dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU

Damian Ziąber został nowym dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU. Zastąpił Marka Barana, który pełnił tę funkcję dwa lata. Pozostanie on w strukturze Grupy PZU. więcej

Polskie projekty docenione na SABRE Awards EMEA 2019

Siedem projektów zgłoszonych przez agencje z Polski znalazło się w finale konkursu SABRE Awards EMEA 2019. Członkowie jury docenili kampanie agencji d*fusion, Grayling, MSL, MJCC, 24/7Communication, Public Dialog i Solski Communications. więcej

Michał Sobiło uruchamia agencję doradczą Icon Strategies

Na rynku zaczęła działać katowicka agencja Icon Strategies, specjalizująca się w obszarze zarządzania reputacją. Jej założycielem jest Michał Sobiło, członek rady nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i doradca PR. więcej

LoveBrands Relations zmienia strukturę: pięć nowych działów

W agencji LoveBrands Relations powstało pięć działów - events strategy & management zarządzany przez Monikę Wincenciak-Ziembę, brand & influencer marketing, na czele którego stanęła Katarzyna Miklaszewska, life science & CSR prowadzony przez Martę Domańską, a działem corporate & public affairs kieruje Bartosz Lewicki. więcej

Cohn&Wolfe poprowadzi działania employer brandingowe dla firmy Paragona

Agencja Cohn&Wolfe przeprowadzi kampanię employer brandingową dla firmy Paragona, zajmującej się rekrutacją dla sektora medycznego. więcej

Promedica Care nowym klientem Clue PR

Firma Promedica Care, oferująca usługi opieki domowej, nawiązała współpracę z agencją Clue PR. więcej

PR Lovin' wypromuje markę Coconaut Woda Kokosowa

Agencja PR Lovin’ pracuje dla marki Coconaut Woda Kokosowa. więcej

Kamila Kończak: z Pr?t-?-Porter PR do Big Picture

Kamila Kończak dołączyła do zespołu agencji Big Picture, objęła stanowisko senior consultanta.  więcej

Ahava PR obsługuje Atlantic w social mediach

Marka Atlantic rozpoczyna współpracę z agencją Ahava PR w zakresie działań social media. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
IDC: Przyszłość to serwisy OTT, muzyka tworzona przez sztuczną inteligencję i blockchain w reklamie
Play wypłaci w maju po 1,45 zł dywidendy na akcję
Szef Xiaomi odbierze rekordową nagrodę miliarda dolarów. Zostanie przeznaczona na cele charytatywne
Drony od Google Wing dostarczają przesyłki w Australii
Uber wystartuje na giełdzie w maju 2019 roku. Chce od inwestorów 10 mld dolarów
Samsung: nowa rodzina smartfonów Galaxy A oficjalnie (wideo)
SwipBox postawił swój największy automat w Polsce w sklepie Carrefour
Canon: nowa lustrzanka z odchylanym ekranem EOS 250D za 3419,99 zł (wideo)
A80 - nowy smartfon Samsunga z serii Galaxy A (wideo)
Mitsubishi wprowadza system DDH. Samochód będzie dostarczał energię elektryczną do domu
Mikołaj Pertek na czele Fibaro w Europie Centralnej
Kostya Novoselov: Nasze oczekiwania odnośnie do grafenu były zbyt wygórowane. Jestem jednak zadowolony z tempa rozwoju tej technologii
 
 
 
GOSPODARKA
 
IDC: Przyszłość to serwisy OTT, muzyka tworzona przez sztuczną inteligencję i blockchain w reklamie
Play wypłaci w maju po 1,45 zł dywidendy na akcję
Uber wystartuje na giełdzie w maju 2019 roku. Chce od inwestorów 10 mld dolarów
SwipBox postawił swój największy automat w Polsce w sklepie Carrefour
Mitsubishi wprowadza system DDH. Samochód będzie dostarczał energię elektryczną do domu
Kostya Novoselov: Nasze oczekiwania odnośnie do grafenu były zbyt wygórowane. Jestem jednak zadowolony z tempa rozwoju tej technologii
Polskie jaja podbiją świat. Ich największą konkurencją są tańsze produkty z Ukrainy
Link4 z tytułem Great Place To Work dla najlepszego pracodawcy
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Łukasz Palkowski reżyseruje ,,Żmijowisko" dla Canal+
Trzeci sezon serialu ,,Opowieść podręcznej" w HBO GO (wideo)
W październiku premiera animacji "Rodzina Addamsów"
Laura Linney w serialu "Opowieści z San Francisco"
Emma Corrin jako księżna Diana w serialu "The Crown"
Madonna gwiazdą Eurowizji w Izraelu
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj