|
|
|
|
|
|
|
TVP i Nielsen podpisały umowę na realizację badań oglądalności
Wczoraj Telewizja Polska podpisała umowę z Nielsenem na dostarczenie wyników badania oglądalności na kolejny rok - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Tym samym firma będzie współpracować z nadawcą publicznym do kwietnia 2020 roku.
więcej
|
Michał Kozicki rezygnuje z kierowania HBO Polska, zamiast nowego prezesa Michał Walewski jako office head
Michał Kozicki, prezes HBO Polska zapowiedział rezygnację ze stanowiska i odejście z firmy z końcem kwietnia 2019 roku. Menedżer zdradza, że rozpocznie własny projekt nie związany z rynkiem mediów. Funkcja prezesa w spółce zostanie zlikwidowana, zamiast niej pojawi się stanowisko office head, które obejmie Michał Walewski, szef sprzedaży HBO Polska. - Michałowi przyszło kierować firmą w okresie największej konkurencji na polskim rynku, ale radzi sobie doskonale. Jego decyzja o odejściu to dla HBO ogromna strata - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksander Kutela, wiceprezes RAS Polska i były szef polskiego oddziału HBO.
więcej
|
,,Fakty" liderem oglądalności w I kwartale, ,,Wydarzenia" z największym spadkiem
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w pierwszym kwartale br. były „Fakty” TVN. Dziennik ten jako jedyny odnotował wzrost na głównej antenie (biorąc pod uwagę szumowaną oglądalność ze stacji newsowych na plusie były także „Wiadomości”), a najwięcej straciły „Wydarzenia” (w obu ujęciach) - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Łukasz Palkowski reżyseruje ,,Żmijowisko" dla Canal+
Stacja Canal+ rozpoczęła prace na planie serialu kryminalnego „Żmijowisko”, w którym gra Paweł Domagała. Reżyserem wszystkich odcinków jest Łukasz Palkowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serial powstaje na podstawie prozy Wojciecha Chmielarza.
więcej
|
Turcja, USA, Kanada, Ukraina, Wielka Brytania, Hiszpania i Gruzja wśród krajów zainteresowanym zakupem licencji do ,,Sanatorium miłości"
Podczas targów MIPTV wyróżniony został program Telewizji Polskiej „Sanatorium miłości”. Zakupem praw licencyjnych do tego projektu zainteresowane są m.in. takie kraje jak: Turcja, USA, Kanada, Ukraina, Wielka Brytania, Hiszpania i Gruzja - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
EBOR zainteresowany kupnem obligacji Cyfrowego Polsatu, podpisano umowę ramową
Cyfrowy Polsat podpisał ramową umowę w sprawie możliwej sprzedaży obligacji Europejskiemu Bankowi Odbudowy i Rozwoju. Firma szykuje się do emisji obligacji o łącznej wartości 1 mld zł.
więcej
|
AT&T zamierza sprzedać HBO Europe, żeby zmniejszyć zadłużenie
Koncern telekomunikacyjny AT&T zamierza sprzedać europejską część HBO. Celem ma być zmniejszenie jego zadłużenia. AT&T stał się właścicielem HBO, przejmując rok temu Time Warnera.
więcej
|
Kasia Kowalska zagra koncert akustyczny ,,MTV Unplugged"
W środę 8 maja br. w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku odbędzie się koncert z cyklu „MTV Unplugged”, w którym wystąpi Kasia Kowalska. Widowisko zostanie zarejestrowane i trafi na antenę MTV Music.
więcej
|
Ipsos zrealizuje dla TVP, TVN i Polsatu exit poll przy wyborach do europarlamentu - ankiety przed 845 lokalami wyborczymi
Ipsos na zlecenie Telewizji Polskiej, Telewizji Polsat i TVN przeprowadzi badanie exit poll w dniu wyborów do Parlamentu Europejskiego. Ankiety będą realizowane przed 845 losowo wybranymi lokalami wyborczymi w całym kraju.
więcej
|
Trzeci sezon serialu ,,Opowieść podręcznej" w HBO GO (wideo)
Od 6 czerwca w HBO GO będzie można oglądać trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Pierwsze dwa sezony produkcji w Polsce można było oglądać w Showmax.
więcej
|
TVN Style liderem oglądalności, HGTV wyprzedziło Polsat Play
W marcu 2019 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowała Kuchnia+, a na czele spadków uplasował się kanał E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dariusz Andrian w kadrze zarządzającej VMLY&R w regionie EMEA, Polska jednym z centrów kompetencji
Centrala agencji VMLY&R (WPP) powołała liderów odpowiedzialnych za zarządzanie obszarem Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Jednym z nim jest Dariusz Andrian, CEO polskiego oddziału agencji. Uruchomiono też tzw. regionalne centra kompetencji: w Polsce, Wielkiej Brytanii i Turcji.
więcej
|
IDC: Przyszłość to serwisy OTT, muzyka tworzona przez sztuczną inteligencję i blockchain w reklamie
W nadchodzących latach coraz większe znaczenie będą miały internetowe serwisy zastępujące tradycyjną telewizję, co ósmy mieszkaniec Ziemi będzie korzystał z wirtualnej rzeczywistości, a muzyczne hity z list przebojów stworzy sztuczna inteligencja - prognozuje firma analityczna IDC.
więcej
|
Bank Gospodarstwa Krajowego szuka agencji do realizacji eventów
Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera w agencje, które zajmą się na jego zlecenie kompleksową obsługą zaplanowanych na ten rok wydarzeń i eventów związanych m.in. z jubileuszem 95-lecia banku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szef Xiaomi odbierze rekordową nagrodę miliarda dolarów. Zostanie przeznaczona na cele charytatywne
Lei Jun, twórca i szef chińskiego koncernu Xiaomi odbierze przyznaną wcześniej przez zarząd nagrodę w wysokości około miliarda dolarów. Zostanie ona wypłacona w akcjach spółki i według zapowiedzi menedżera po odliczeniu podatków trafi na cele charytatywne.
więcej
|
Mirinda w dwóch nowych smakach
Na rynku pojawiły się dwa nowe smaki napoju Mirinda (PepsiCo) - truskawka z liczi oraz jabłko z kiwi. Nowości komunikuje kampania reklamowa.
więcej
|
endorfina events odświeża identyfikację wizualną, claim "making stories"
Agencja eventowa endorfina events wprowadza nową identyfikację wizualną. Logotyp uzupełniono o claim "making stories".
więcej
|
Arena Media zajmie się obsługą mediową butików Herm?s Paris
Dom mediowy Arena Media należący do Havas Media Group rozpoczyna współpracę z marką ekskluzywnych butików Hermès Paris. Agencja jest odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline.
więcej
|
Telegraficzna historia keczupu w kampanii Heinz. 150. rocznica wprowadzenia marki na rynek
Marka keczupu Heinz świętuje w tym roku 150. rocznicę wprowadzenia na rynek. Z tej okazji, marka przygotowała specjalną kampanię reklamową.
więcej
|
Infinity Media zajmie się kampanią polskich jabłek w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. ,,Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy"
Dom mediowy Infinity Media zajmie się realizacją kampanii informacyjno-promocyjnej „Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy” na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich. To efekt wygranego przetargu prowadzonego przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej.
więcej
|
Dorota Piekarska: z Leo Burnett do VMLY&R
Dorota Piekarska dołączyła do zespołu agencji reklamowej VMLY&R – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przeszła z agencji Leo Burnett, w której pracowała blisko pięć lat.
więcej
|
Vodafone ruszył z globalnym przetargiem mediowym
Koncern Vodafone rozpoczął przetarg na globalną obsługę budżetu mediowego, którego wielkość szacowana jest na 600 mln dolarów.
więcej
|
Häagen-Dazs ogłasza globalny przetarg reklamowy, chce ,,prowokacyjnego" podejścia do marketingu
Firma General Mills rozpoczęła globalny przetarg na obsługę reklamową marki lodów Häagen-Dazs, bo chce większego zaangażowania kobiet w kreacji i „prowokacyjnego” podejścia do marketingu.
więcej
|
Mowi planuje kampanię telewizyjną ,,Salmon is good. Mowi is goodness"
15 kwietnia ruszy telewizyjna kampania reklamowa dostawcy łososia i owoców morza Mowi (dawniej Marine Harvest). Działania pod hasłem „Salmon is good. Mowi is goodness” koordynuje dom mediowy Codemedia.
więcej
|
Triathlonistka Ewa Komander ambasadorką Creative
Producent sprzętu i rozwiązań audio Creative Labs rozpoczyna współpracę z Ewą Komander, obecną mistrzynią Polski na dystansie średnim w triathlonie.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agnieszka Wicher-Szczesna i Maciej Klepacki w zarządzie Edipresse Polska
Do zarządu Edipresse Polska dołączyli Agnieszka Wicher-Szczesna (pełni w firmie funkcję dyrektor zarządzającej multimedialnej platformy people, glossy, style & beauty) oraz digital chief operating officer Maciej Klepacki.
więcej
|
Advertigo sprzedaje wydawcy ,,Pixela" prawa do miesięcznika ,,PSX Extreme", zachowa serwis PPE.pl
Firma Advertigo zawarła przedwstępną umowę sprzedaży praw do miesięcznika „PSX Extreme” o grach wideo. Nabywcą ma być spółka Idea Ahead, wydawca m.in. magazynu „Pixel”.
więcej
|
,,Krytyka Polityczna" zebrała 35,6 tys. zł na wydanie nowego numeru
Zespół „Krytyki Politycznej” poinformował, że w ostatnich kilku tygodniach 670 osób przekazało 35,6 tys. zł na magazyn, dzięki czemu ukaże się jego nowy numer.
więcej
|
Zmiany w ,,Tinie": więcej działów, przejrzysty layout
Wraz z nowym numerem „Tiny” (Wydawnictwo Bauer), który ukaże się w sprzedaży od 10 kwietnia br., pismo będzie miało nowe działy z poradami dotyczącymi zdrowego trybu życia, urody oraz mody. Pojawi się także nowy layout.
więcej
|
|
|
OLX szykuje z Frontier Car Group platformę skupującą używane auta
OLX Global złożył do UOKiK-u wniosek o zgodę na utworzenie wspólnie z Frontier Car Group firmy zarządzającej platformą, która będzie skupować używane pojazdy, a potem odsprzedawać je sieciom dealerskim. Rok temu OLX zainwestował we Frontier Car Group 89 mln dolarów.
więcej
|
YouTube szykuje interaktywne filmy. Widzowie zdecydują o losach bohaterów
Serwis YouTube przygotowuje nowy format interaktywnych treści, w którym widzowie będą wybierać losy bohaterów występujących na ekranie. W ofercie mają się pojawić widowiska, filmy i seriale. Firma prowadzi rekrutację pracowników do nowego projektu, za który odpowiada Ben Relles, a za kilka tygodni chce zaprezentować bardziej szczegółową ofertę.
więcej
|
Drony od Google Wing dostarczają przesyłki w Australii
Należąca do Google firma Wing rozpoczęła w Australii pilotażowy program dostarczania do odbiorców paczek za pomocą dronów. Na razie usługa jest ograniczona do wyznaczonych obszarów na przedmieściach Canberry, według zapowiedzi w nadchodzących miesiącach będzie rozszerzana, a w połowie 2019 roku program wystartuje także w Finlandii.
więcej
|
Anna Czajkowska, Agata Jankowska, Magda Malicka i Maciej Niemojewski w Kukbuk.pl
Do zespołu Kukbuk.pl - serwisu dwumiesięcznika kulinarnego „Kukbuk” - dołączyli Anna Czajkowska jako redaktor prowadząca, Agata Jankowska jako dyrektor artystyczna, Magda Malicka jako redaktorka i Maciej Niemojewski jako fotograf.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Damian Ziąber za Marka Barana dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU
Damian Ziąber został nowym dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU. Zastąpił Marka Barana, który pełnił tę funkcję dwa lata. Pozostanie on w strukturze Grupy PZU.
więcej
|
Polskie projekty docenione na SABRE Awards EMEA 2019
Siedem projektów zgłoszonych przez agencje z Polski znalazło się w finale konkursu SABRE Awards EMEA 2019. Członkowie jury docenili kampanie agencji d*fusion, Grayling, MSL, MJCC, 24/7Communication, Public Dialog i Solski Communications.
więcej
|
Michał Sobiło uruchamia agencję doradczą Icon Strategies
Na rynku zaczęła działać katowicka agencja Icon Strategies, specjalizująca się w obszarze zarządzania reputacją. Jej założycielem jest Michał Sobiło, członek rady nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i doradca PR.
więcej
|
LoveBrands Relations zmienia strukturę: pięć nowych działów
W agencji LoveBrands Relations powstało pięć działów - events strategy & management zarządzany przez Monikę Wincenciak-Ziembę, brand & influencer marketing, na czele którego stanęła Katarzyna Miklaszewska, life science & CSR prowadzony przez Martę Domańską, a działem corporate & public affairs kieruje Bartosz Lewicki.
więcej
|
Cohn&Wolfe poprowadzi działania employer brandingowe dla firmy Paragona
Agencja Cohn&Wolfe przeprowadzi kampanię employer brandingową dla firmy Paragona, zajmującej się rekrutacją dla sektora medycznego.
więcej
|
Promedica Care nowym klientem Clue PR
Firma Promedica Care, oferująca usługi opieki domowej, nawiązała współpracę z agencją Clue PR.
więcej
|
PR Lovin' wypromuje markę Coconaut Woda Kokosowa
Agencja PR Lovin’ pracuje dla marki Coconaut Woda Kokosowa.
więcej
|
Kamila Kończak: z Pr?t-?-Porter PR do Big Picture
Kamila Kończak dołączyła do zespołu agencji Big Picture, objęła stanowisko senior consultanta.
więcej
|
Ahava PR obsługuje Atlantic w social mediach
Marka Atlantic rozpoczyna współpracę z agencją Ahava PR w zakresie działań social media.
więcej
|
|
|