Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 12 Kwietnia 2019
 
 
 
Telewizja Polska wydaje coraz więcej, także na wynagrodzenia dziennikarzy i kierownictwa
 
Prawie 23 mln złotych wydano łącznie na wynagrodzenia dyrektorów i wicedyrektorów Telewizji Polskiej w 2018 roku, który zarabiali  średnio 21,8 tys. zł. Prezes Jacek Kurski i członek zarządu Maciej Stanecki zarabiali ok. 33,8 tys. zł miesięcznie. TVP zakończyła rok z zyskiem 3,5 mln złotych, jej koszty wzrosły do 2,2 mld złotych. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Alior Bank przejmie 100 proc. akcji Ruchu, aby je sprzedać PKN Orlen. ,,Jedynym wyjściem jest deal z Orlenem"
 
Alior Bank, PKN Orlen i PZU zawarły porozumienie w sprawie warunków transakcji dotyczącej przejęcia spółki Ruch. Porozumienie zakłada, że bank przejmie 100 proc. akcji Ruchu, a następnie sprzeda je PKN Orlen. Warunki układu krytykuje część mniejszych wierzycieli Ruchu, głosowanie nad ich przyjęciem odbędzie się 15 kwietnia br. - Jedynym wyjściem jest poparcie obu postępowań i deal z Orlenem - uważa Bogusław Chrabota, prezes Izby Wydawców Prasy. więcej
 
 
WP.pl, Gazeta.pl i OLX ze wzrostami - tracą Facebook i YouTube (Gemius/PBI z marca)
 
Liderem odwiedzalności w polskim internecie pozostają Grupa Google, natomiast Grupa Wirtualna Polska po wyprzedzeniu Facebooka awansowała na drugie miejsce. Ten ostatni portal, podobnie jak YouTube, zanotował spadek zasięgu, natomiast dużo zyskały WP.pl, Gazeta.pl i OLX.pl. więcej
 
 
Play wprowadza platformę Play Now TV Box. Elastyczna oferta telewizyjna i VOD w cenie 20 lub 35 złotych miesięcznie
 
Play wprowadził na rynek nową usługę o nazwie Play Now TV Box. W cenie miesięcznego abonamentu w wysokości 20 lub 35 złotych użytkownik otrzymuje dostęp do kanałów telewizyjnych w pakietach, a także możliwość korzystania z płatnych platform VOD i stacji TV. Zaletą nowej platformy mają być łatwość obsługi oraz elastyczność w korzystaniu z oferty. więcej
 
 
Wojskowy Sąd Garnizonowy uchylił tajemnicę dziennikarską Jana Pińskiego. ,,To zastraszanie dziennikarza"
 
Wojskowy Sąd Garnizonowy prawomocnie zwolnił z tajemnicy dziennikarskiej Jana Pińskiego, publicystę „Warszawskiej Gazety” i „Gazety Finansowej”, w ramach śledztwa dotyczącego inwigilacji dziennikarzy przez SKW. - To ewidentne zastraszanie dziennikarza - komentuje Jan Piński, zapowiadając, że nie ujawni swoich źródeł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Jedynka z najniższą słuchalnością w historii. Duże wzrosty RMF FM i Wawy więcej
 
Michał Kozicki rezygnuje z kierowania HBO Polska, zamiast nowego prezesa Michał Walewski jako office head więcej
 
,,Fakty" liderem oglądalności w I kwartale, ,,Wydarzenia" z największym spadkiem więcej
 
Turcja, USA, Kanada, Ukraina, Wielka Brytania, Hiszpania i Gruzja wśród krajów zainteresowanym zakupem licencji do ,,Sanatorium miłości" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
grafik internetowy Polskieradio.pl
Redaktor social media Polskieradio.pl
Redaktor Polskieradio.pl
Konsultant ds. Opisywania i Pozyskiwania Treści Multimedialnych TVN
Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online TVN
Digital Sales Expert/Specialist Burda Media Polska
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych TVN
Starszy Specjalista ds. Analityki Webowej TVN
Regional Retention Marketing Manager TIDAL
Regional Reporting Analyst TIDAL
Dyrektor Mediów ONE House
Account Manager Screen Network
Specjalista ds. komunikacji marketingowej i wizerunkowej Edenred Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Telewizja Polska wydaje coraz więcej, także na wynagrodzenia dziennikarzy i kierownictwa

Prawie 23 mln złotych wydano łącznie na wynagrodzenia dyrektorów i wicedyrektorów Telewizji Polskiej w 2018 roku, który zarabiali  średnio 21,8 tys. zł. Prezes Jacek Kurski i członek zarządu Maciej Stanecki zarabiali ok. 33,8 tys. zł miesięcznie. TVP zakończyła rok z zyskiem 3,5 mln złotych, jej koszty wzrosły do 2,2 mld złotych. więcej

Play wprowadza platformę Play Now TV Box. Elastyczna oferta telewizyjna i VOD w cenie 20 lub 35 złotych miesięcznie

Play wprowadził na rynek nową usługę o nazwie Play Now TV Box. W cenie miesięcznego abonamentu w wysokości 20 lub 35 złotych użytkownik otrzymuje dostęp do kanałów telewizyjnych w pakietach, a także możliwość korzystania z płatnych platform VOD i stacji TV. Zaletą nowej platformy mają być łatwość obsługi oraz elastyczność w korzystaniu z oferty. więcej

Zmiana pory nadawania serwisu sportowego TVP1 bez wpływu na oglądalność ,,Wiadomości"

„Sport” TVP1 w nowym paśmie ogląda 1,44 mln osób. Zmiana pory nadawania tego serwisu nie ma wpływu na oglądalność „Wiadomości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Cyfrowy Polsat szuka nabywców obligacji, mają być oprocentowane na WIBOR 6M + 2 proc.

Według nieoficjalnych informacji Cyfrowy Polsat zaczął budowę księgi popytu na obligacje o wartości 1 mld zł. Ich oprocentowanie ma wynosić stawkę WIBOR 6-miesięczną plus 1,9-2 proc. więcej

Na strajku nauczycieli zyskują kanały dziecięce - najwięcej Cartoon Network, Nickelodeon i Nick Junior

Fakt, że od poniedziałku w związku ze strajkiem nauczycieli duża część dzieci pozostaje w domach, spowodował wzrost oglądalności niektórych stacji tv wśród osób w wieku 6-14 lat - wynika z analizy domu mediowego PHD Media Direction. Najwięcej zyskują kanały dziecięce: Cartoon Network, Nickelodeon, Nick Junior, Disney XD i Disney Junior. więcej

Abonament YouTube TV droższy o 10 dolarów. W ofercie Discovery Channel, HGTV, Animal Planet i Travel Channel

Koncern Discovery zawarł z YouTube długoterminową umowę, w ramach której na płatnej platformie YouTube TV będzie dostępnych kilka sztandarowych kanałów należących do amerykańskiego nadawcy. W ofercie znajdą się między innymi Discovery Channel, HGTV, Animal Planet oraz Travel Channel. więcej

,,Magazyn śledczy Anity Gargas" pokazał całe zajście z Leszkiem Czarneckim - agresja po pytaniach o GetBack i zatrzymania w Idea Banku

W „Magazynie śledczym Anity Gargas” w TVP1 pokazano całą sytuację, w której główny akcjonariusz Getin Noble Banku i Idea Banku Leszek Czarnecki zaatakował operatora programu. Wcześniej został zapytany o sprzedaż przez Idea Bank obligacji GetBacku i zatrzymania grupy pracowników Idei. więcej

Dokument ,,Egipt: Wyprawa w nieznane" w Discovery Channel

W niedzielę, 14 kwietnia Discovery Channel rozpocznie emisję dokumentalnego cyklu „Egipt: Wyprawa w nieznane”. więcej

,,Sanatorium miłości", ,,Rolnik szuka żony", finał ,,Dance, Dance, Dance" i benefis Szaranowicza w świątecznej ofercie TVP

Podczas Wielkanocy 2019 Telewizja Polska transmitować będzie drogę krzyżową z rzymskiego Koloseum i Mszę Świętą Zmartwychwstania Pańskiego z Watykanu. Widzowie zobaczą również specjalne odcinki programów „Sanatorium miłości” i „Rolnik szuka żony”, finał pierwszej edycji „Dance, Dance, Dance” oraz benefis Włodzimierza Szaranowicza. więcej

Byli pracownicy Apple i Warner Bros otwierają swoją firmę Media Musketeers

Dwóch byłych dyrektorów w Apple, Sebastien Janin i Andy Docherty, wraz z byłym szefem dystrybucji Warner Bros, Chrisem Law, otwierają w USA firmę producencko-doradczą Media Musketeers. więcej

,,Deep State 2", ,,Dowód niewinności" i ,,Mentalista 2" w maju w FOX

W maju br. stacja FOX wyemituje premierowo drugi sezon serialu „Deep State: Tajny układ” oraz nowy serial „Dowód niewinności”. Widzowie obejrzą także drugą serię „Mentalisty”. więcej

Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami

4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
W maju festiwal Teatru Telewizji i Teatru Polskiego Radia ,,Dwa Teatry" w Sopocie

Tegoroczny festiwal Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej odbędzie się po raz dziewiętnasty w Sopocie. Wydarzenie będzie mieć miejsce 24-27 maja. więcej

 
Juliusz Braun zgłosi uwagi do sprawozdania RMN Komisji Kultury. ,,Odrębne stanowisko to strata czasu"

W tym roku Juliusz Braun - członek Rady Mediów Narodowych - nie przedstawi odrębnego stanowiska do sprawozdania z działalności organu, ponieważ uważa to za „stratę czasu”. Swoje uwagi zaprezentuje tylko podczas posiedzenia Komisji Kultury i Środków Przekazu. więcej

 
120 tys. zł z trzeciej edycji Charytatywnego Bloku Reklamowego. Fundusze dla dzieci z wadami słuchu

Dzięki emisji trzeciej edycji Charytatywnego Bloku Reklamowego na antenach rozgłośni pięciu polskich nadawców radiowych zebrano kwotę 120 tys. zł. Pieniądze przeznaczone zostaną na rehabilitację dzieci z wadami słuchu. więcej

 
VOX FM z akcją ,,Pierwsza zmiana". Prowadzi ją Robert Burneika

VOX FM wystartowało z wiosenną akcją „Pierwsza zmiana”, w której stacja zachęca słuchaczy do dbania o zdrowie i formę fizyczną oraz promuje poranny program stacji. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
T-Mobile: 5G Ready to wprowadzanie klientów w błąd. Play: Konsumenci powinni być informowani o naszych postępach

Sąd na wniosek T-Mobile Polska w ramach zabezpieczenia procesowego zakazał Play posługiwanie się reklamach marką 5G Ready. W ocenie T-Mobile komunikacja realizowana przez jego konkurenta może wprowadzać klientów w błąd. W odpowiedzi Play wyjaśnia, że stosując nazwę 5G Ready komunikuje technologiczne zaawansowanie swojej sieci. - Dynamicznie się rozwijamy, udostępniając już dziś najlepszą technologię i jakość mobilnego internetu naszym klientom. Jesteśmy przekonani, że konsumenci powinni być rzetelnie i na bieżąco informowani o postępach - twierdzi Marcin Gruszka, rzecznik Play w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl. więcej

Reklamodawcy na Facebooku zdecydują o dopasowaniu reklam do publikowanych treści

Facebook zapowiedział oddanie w ręce reklamodawców dodatkowych narzędzi pozwalających markom na kontrolowanie tego, przy jakich treściach mogą pojawiać się ich materiały promocyjne. Dzięki temu firmy mają unikać sytuacji w których ich reklamy ukazują się w niewłaściwym kontekście. więcej

Dariusz Michalczewski i piosenka Abradaba w kampanii Tigera (wideo)

Startuje nowa kampania reklamowa napoju energetycznego Tiger Energy Drink (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcja jest oparta m.in. na spocie z udziałem Dariusza Michalczewskiego do piosenki wykonawcy hip-hopowego Abradab oraz loterii „West vs East”. więcej

Marcin Prokop sarkastycznie rozmawia ze sobą w reklamach Schweppes (wideo)

Pod hasłem „Różne smaki życia z Marcinem Prokopem” rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki napojów gazowanych Schweppes produkowanych przez Orangina Schweppes Polska. Za jej realizację odpowiadają agencje H2O Creative, Wavemaker (GroupM/WPP) i OTO Film. Spot wyreżyserował Antoni Ferency. więcej

NASK szuka domu mediowego do zakupu reklam w prasie

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy (NASK) zaprasza domy mediowe do składania ofert na zakup powierzchni reklamowej w prasie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Monika Wasilewska head of creative team agencji K2. Maciej Robak head of arts, a Marcel Cegliński head of social creatives

Monika Wasilewska awansowała na stanowisko head of creative team w agencji K2. Awanse otrzymali też Maciej Robak (na funkcję head of arts) i Marcel Cegliński (na funkcję head of social creatives). więcej

Główny urzędnik ds. tworzyw sztucznych z Nestle w reklamie Greenpeace (wideo)

Greenpeace w kampanii „#PlasticMonster” drwi z koncernu Nestle pokazując w niej głównego urzędnika ds. tworzyw sztucznych pracującego rzekomo w tej firmie. Organizacja zwraca w ten sposób uwagę na fakt, że koncern uznawany jest za jedną z najbardziej zanieczyszczających plastikiem środowisko firm. więcej

Martyna Wojciechowska w akcji społecznej Frisco.pl ,,Kupując pomagasz"

Sklep internetowy z żywnością Frisco.pl zaczął kolejną odsłonę kampanii charytatywnej „Kupując pomagasz”. Zaangażowała się w nią podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. więcej

Magdalena Talma head of sales w LifeTube

Magdalena Talma objęła stanowisko head of sales w sieci partnerskiej LifeTube. Sandra Drażba awansowała na senior sales managera, a Mateusz Bill został nowym szefem działu rozrywka.  więcej

Ruszyła kampania społeczna Narodowego Programu Wykrywania POChP (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania Narodowego Programu Wykrywania POChP. Emitowany w TVP spot ma uświadomić Polakom, czym jest przewlekła obturacyjna choroba płuc i nakłonić ich do wykonania badania spirometrycznego. Za kampanię odpowiadają agencja Telescope i Papaya Films. więcej

Rezigiusz i Julia Żugaj promują LG K40 jako ,,social friendly" (wideo)

Ruszyła internetowa kampania reklamująca smartfon LG K40. W akcji - przygotowanej przez LG Electronics wspólnie z firmami marketingowymi Agencja Warszawa, Mets, Performance Media i Monday PR - występują twórcy internetowi Rezigiusz i Julia Żugaj. więcej

Budweiser nietypowo zwrócił uwagę na zaśmiecanie stadionów. Boisko z 50 tys. plastikowych kubków na piwo

Marka piwa Budweiser (należąca do AB InBev) przygotowała nietypową aktywację - z 50 tysięcy plastikowych kubków usypano boisko do gry w piłkę nożną. więcej

Mondelez reklamuje wprowadzone do sprzedaży chrupiące przekąski Joyfills

Mondelez Polska wprowadziła do sprzedaży nowy produkt małe chrupiące przekąski w wariantach z nadzieniem Milka i Oreo. Promuje je kampanią autorstwa agencji Mindshare Polska i Hill&Knowlton Strategies. więcej

Walka ze słownym molestowaniem kobiet w kampanii "to nie komplement!"

Trwa kampania "to nie komplement!", zwracająca uwagę na niemiłe słowne zaczepki, odnoszące się do fizycznego wygładu kobiety, tzw. catcalling. więcej

2012 Agency zajmie się obsługą reklamową Black Energy Drink

Agencja 2012 wygrała przetarg Food Care na obsługę reklamową marki napoju energetycznego Black Energy Drink. więcej

IKEA pokazała na nośnikach zewnętrznych, ile kroków jest do jej najbliższego sklepu

Sklepy często promują się w przestrzeniach miejskich, informując potencjalnych klientów o odległości od najbliższego sklepu. Z tego tricku skorzystała IKEA, z tym, że podała odległość w krokach. więcej

Marcin Prokop myje okna w reklamie ubezpieczenia na życie od Warty (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Warty pod hasłem „Dobre zakończenia” z udziałem dziennikarza Marcina Prokopa. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z firmami marketingowymi MullenLowe Warsaw, Film Reaktor, K2 i Starcom. więcej

Tracey Barber global CMO w Havas Creative

Tracey Barber objęła stanowisko global chief marketing officera w agencji Havas Creative. Ostatnio jako CMO odpowiadała w agencji z Wielką Brytanię i Europę. więcej

Shell z konkursem dla warsztatów samochodowych. Akcję wspiera kierowca rajdowy Michał Kościuszko

Pod hasłem „Shell Helix Wyższa Szkoła Jazdy” wystartował ogólnopolski konkurs sprzedażowy olejów silnikowych Shell Helix (Shell Polska) skierowany do niezależnych warsztatów samochodowych. Nagrodą jest 100 zaproszeń na szkolenie z doskonalenia technik jazdy z Michałem Kościuszko, kierowcą rajdowym. więcej

Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami

4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Alior Bank przejmie 100 proc. akcji Ruchu, aby je sprzedać PKN Orlen. ,,Jedynym wyjściem jest deal z Orlenem"

Alior Bank, PKN Orlen i PZU zawarły porozumienie w sprawie warunków transakcji dotyczącej przejęcia spółki Ruch. Porozumienie zakłada, że bank przejmie 100 proc. akcji Ruchu, a następnie sprzeda je PKN Orlen. Warunki układu krytykuje część mniejszych wierzycieli Ruchu, głosowanie nad ich przyjęciem odbędzie się 15 kwietnia br. - Jedynym wyjściem jest poparcie obu postępowań i deal z Orlenem - uważa Bogusław Chrabota, prezes Izby Wydawców Prasy. więcej

Wojskowy Sąd Garnizonowy uchylił tajemnicę dziennikarską Jana Pińskiego. ,,To zastraszanie dziennikarza"

Wojskowy Sąd Garnizonowy prawomocnie zwolnił z tajemnicy dziennikarskiej Jana Pińskiego, publicystę „Warszawskiej Gazety” i „Gazety Finansowej”, w ramach śledztwa dotyczącego inwigilacji dziennikarzy przez SKW. - To ewidentne zastraszanie dziennikarza - komentuje Jan Piński, zapowiadając, że nie ujawni swoich źródeł. więcej

Kolporter liderem na rynku dystrybucji prasy, zwiększył udziału przez problemy Ruchu

Liderem rynku dystrybucji prasy niezmiennie pozostaje Kolporter, wiceliderem - Ruch, a podium zamyka Garmond Press - wynika z analizY Izby Wydawców Prasy. Kolporter podkreśla, że z miesiąca na miesiąc zwiększa swoje udziały, co związane jest m.in. z problemami Ruchu, z jakim od kilku miesięcy zmaga się spółka. więcej

Żakowski, Maziarski, Hołownia i Pacewicz w społecznym komitecie zbierającym środki dla strajkujących nauczycieli

Ogłoszono powołanie Społecznego Komitetu „Wspieram Nauczycieli”, który ma wspierać zbiórkę pieniędzy dla strajkujących pedagogów. W działania komitetu zaangażowali się m.in. dziennikarze Jacek Żakowski, Wojciech Maziarski, Szymon Hołownia i Piotr Pacewicz. więcej

Papa Diego z nagrodą SCF Retailers Award

Sieć lokali Papa Diego, stworzona przez Foodio Concepts z grupy Helios (Agora), otrzymała branżową nagrodę SCF Retailers Award w kategorii F&B Expansion. Jury doceniło koncept m.in. za wyróżniający się na rynku pomysł na ciekawe smaki i wnętrza. więcej

Orlen chce kupić 100 proc. akcji Ruchu. Obajtek: finalizacja oferty zależy od decyzji wierzycieli

PKN Orlen poinformował, że po zakończeniu due dilligence złożył Ruchowi ofertę finansowania z zamiarem przejęcia 100 proc. jego akcji. - Finalizacja oferty zależy od decyzji wierzycieli - stwierdził prezes Orlenu Daniel Obajtek. Warunki układu krytykuje część mniejszych wierzycieli Ruchu. więcej

 
 
 
INTERNET
 
WP.pl, Gazeta.pl i OLX ze wzrostami - tracą Facebook i YouTube (Gemius/PBI z marca)

Liderem odwiedzalności w polskim internecie pozostają Grupa Google, natomiast Grupa Wirtualna Polska po wyprzedzeniu Facebooka awansowała na drugie miejsce. Ten ostatni portal, podobnie jak YouTube, zanotował spadek zasięgu, natomiast dużo zyskały WP.pl, Gazeta.pl i OLX.pl. więcej

Wpływy grupy LPP z e-commerce podwoiły się. 3,6 mld zł w sklepach Reserved, 1,1 mld zł w Cropp

W ub.r. produkująca odzież firma LPP zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 14,5 proc. do 8,05 mld zł oraz 505,2 mln zł zysku netto (wobec 440,8 mln zł rok wcześniej). Przychody ze sprzedaży internetowej zwiększyły się o 97,3 proc. do 712 mln zł. Prawie połowę wpływów przyniosły sklepy Reserved. więcej

Abonament YouTube TV droższy o 10 dolarów. W ofercie Discovery Channel, HGTV, Animal Planet i Travel Channel

Koncern Discovery zawarł z YouTube długoterminową umowę, w ramach której na płatnej platformie YouTube TV będzie dostępnych kilka sztandarowych kanałów należących do amerykańskiego nadawcy. W ofercie znajdą się między innymi Discovery Channel, HGTV, Animal Planet oraz Travel Channel. więcej

Facebook zaostrza walkę z dezinformacją. Wprowadza funkcję Jakość Grupy i dodatkowe informacje o publikowanych treściach

Facebook zapowiedział wprowadzenie nowych rozwiązań mających poprawić skuteczność walki z fake newsami i zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników serwisu. Wśród nowości znajdą się funkcja o nazwie Jakość Grupy, informacje kontekstowe związane ze zdjęciami, a także te dotyczące zmian w standardach społeczności. więcej

Ponad 12 milionów PIT-ów złożonych przez internet. To rekord

Do czwartku 11 kwietnia podatnicy indywidualni złożyli ponad 12,7 mln deklaracji podatkowych przez internet - podało Ministerstwo Finansów. To o niemal milion więcej niż w poprzednim roku. więcej

Redakcja Money.pl po raz pierwszy wręczy wyróżnienia liderom gospodarki

Redakcja money.pl (Wirtualna Polska Media) po raz pierwszy w historii przyzna swoje nagrody. Wyróżni liderów polskiej gospodarki, ludzi i firmy za przedsiębiorczość, nowoczesność i innowacyjne technologie. Nagroda będzie przyznana w trzech kategoriach, a gala finałowa odbędzie się 22 maja podczas Kongresu Impact’19 w Krakowie. więcej

Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami

4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Iga Wilczyńska dyrektorem zespołu public affairs w Grayling Poland

Iga Wilczyńska awansowała na stanowisko dyrektora zespołu public affairs w Grayling Poland i nadzoruje 6-osobowy zespół. Awanse otrzymali Marek Żółtowski i Katarzyna Cyrbus, a do zespołu dołączył Patryk Berus. więcej

TicketCo nowym klientem Arskom

Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła współpracę z TicketCo, norweską firmą specjalizującą się w dostarczaniu rozwiązań płatniczych, biletowych, cashless oraz systemów sprzedaży na wydarzenia sportowe czy muzyczne. więcej

Anna Lentowicz w zespole 24/7Communication

Anna Lentowicz objęła stanowisko senior account managera w agencji 24/7Communication. więcej

Novo Nordisk z kampanią ,,Otyłość kontra zdrowie"

Koncern farmaceutyczny Novo Nordisk rozpoczął kolejną odsłonę kampanii edukacyjnej „Otyłość kontra zdrowie". Jej realizację ponownie powierzono agencji LoveBrands Relations. więcej

On Board Think Kong obsługuje Związek Producentów Cukru

Do grona klientów agencji On Board Think Kong dołącza Związek Producentów Cukru w Polsce. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play wprowadza platformę Play Now TV Box. Elastyczna oferta telewizyjna i VOD w cenie 20 lub 35 złotych miesięcznie
T-Mobile: 5G Ready to wprowadzanie klientów w błąd. Play: Konsumenci powinni być informowani o naszych postępach
Bank Pekao wprowadza weryfikację konta przez selfie i wypłaty z bankomatów za pomocą aplikacji
PKO Bank Polski wprowadza mobilne autoryzacje operacji płatniczych
Volvo pokazało Volvo PV36 z 1935 r.
Oppo zapowiada smartfona 5G - Reno 5G
 
 
 
GOSPODARKA
 
Wpływy grupy LPP z e-commerce podwoiły się. 3,6 mld zł w sklepach Reserved, 1,1 mld zł w Cropp
Bank Pekao wprowadza weryfikację konta przez selfie i wypłaty z bankomatów za pomocą aplikacji
Ponad 12 milionów PIT-ów złożonych przez internet. To rekord
Papa Diego z nagrodą SCF Retailers Award
PKO Bank Polski wprowadza mobilne autoryzacje operacji płatniczych
Volvo pokazało Volvo PV36 z 1935 r.
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Oto pełen zwiastun filmu "Król lew". Donald Glover jest królem lwem
"Hawkeye" - nowy serial Disneya. Zagra Jeremy Renner
Winona Ryder, Zoe Kazan i John Turturro zagrają w serialu "Spisek przeciwko Ameryce"
Hulu pokaże serial "Przeboje i podboje" Zoë Kravitz
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj