|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska wydaje coraz więcej, także na wynagrodzenia dziennikarzy i kierownictwa
Prawie 23 mln złotych wydano łącznie na wynagrodzenia dyrektorów i wicedyrektorów Telewizji Polskiej w 2018 roku, który zarabiali średnio 21,8 tys. zł. Prezes Jacek Kurski i członek zarządu Maciej Stanecki zarabiali ok. 33,8 tys. zł miesięcznie. TVP zakończyła rok z zyskiem 3,5 mln złotych, jej koszty wzrosły do 2,2 mld złotych.
więcej
|
Play wprowadza platformę Play Now TV Box. Elastyczna oferta telewizyjna i VOD w cenie 20 lub 35 złotych miesięcznie
Play wprowadził na rynek nową usługę o nazwie Play Now TV Box. W cenie miesięcznego abonamentu w wysokości 20 lub 35 złotych użytkownik otrzymuje dostęp do kanałów telewizyjnych w pakietach, a także możliwość korzystania z płatnych platform VOD i stacji TV. Zaletą nowej platformy mają być łatwość obsługi oraz elastyczność w korzystaniu z oferty.
więcej
|
Zmiana pory nadawania serwisu sportowego TVP1 bez wpływu na oglądalność ,,Wiadomości"
„Sport” TVP1 w nowym paśmie ogląda 1,44 mln osób. Zmiana pory nadawania tego serwisu nie ma wpływu na oglądalność „Wiadomości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat szuka nabywców obligacji, mają być oprocentowane na WIBOR 6M + 2 proc.
Według nieoficjalnych informacji Cyfrowy Polsat zaczął budowę księgi popytu na obligacje o wartości 1 mld zł. Ich oprocentowanie ma wynosić stawkę WIBOR 6-miesięczną plus 1,9-2 proc.
więcej
|
Na strajku nauczycieli zyskują kanały dziecięce - najwięcej Cartoon Network, Nickelodeon i Nick Junior
Fakt, że od poniedziałku w związku ze strajkiem nauczycieli duża część dzieci pozostaje w domach, spowodował wzrost oglądalności niektórych stacji tv wśród osób w wieku 6-14 lat - wynika z analizy domu mediowego PHD Media Direction. Najwięcej zyskują kanały dziecięce: Cartoon Network, Nickelodeon, Nick Junior, Disney XD i Disney Junior.
więcej
|
Abonament YouTube TV droższy o 10 dolarów. W ofercie Discovery Channel, HGTV, Animal Planet i Travel Channel
Koncern Discovery zawarł z YouTube długoterminową umowę, w ramach której na płatnej platformie YouTube TV będzie dostępnych kilka sztandarowych kanałów należących do amerykańskiego nadawcy. W ofercie znajdą się między innymi Discovery Channel, HGTV, Animal Planet oraz Travel Channel.
więcej
|
,,Magazyn śledczy Anity Gargas" pokazał całe zajście z Leszkiem Czarneckim - agresja po pytaniach o GetBack i zatrzymania w Idea Banku
W „Magazynie śledczym Anity Gargas” w TVP1 pokazano całą sytuację, w której główny akcjonariusz Getin Noble Banku i Idea Banku Leszek Czarnecki zaatakował operatora programu. Wcześniej został zapytany o sprzedaż przez Idea Bank obligacji GetBacku i zatrzymania grupy pracowników Idei.
więcej
|
Dokument ,,Egipt: Wyprawa w nieznane" w Discovery Channel
W niedzielę, 14 kwietnia Discovery Channel rozpocznie emisję dokumentalnego cyklu „Egipt: Wyprawa w nieznane”.
więcej
|
,,Sanatorium miłości", ,,Rolnik szuka żony", finał ,,Dance, Dance, Dance" i benefis Szaranowicza w świątecznej ofercie TVP
Podczas Wielkanocy 2019 Telewizja Polska transmitować będzie drogę krzyżową z rzymskiego Koloseum i Mszę Świętą Zmartwychwstania Pańskiego z Watykanu. Widzowie zobaczą również specjalne odcinki programów „Sanatorium miłości” i „Rolnik szuka żony”, finał pierwszej edycji „Dance, Dance, Dance” oraz benefis Włodzimierza Szaranowicza.
więcej
|
Byli pracownicy Apple i Warner Bros otwierają swoją firmę Media Musketeers
Dwóch byłych dyrektorów w Apple, Sebastien Janin i Andy Docherty, wraz z byłym szefem dystrybucji Warner Bros, Chrisem Law, otwierają w USA firmę producencko-doradczą Media Musketeers.
więcej
|
,,Deep State 2", ,,Dowód niewinności" i ,,Mentalista 2" w maju w FOX
W maju br. stacja FOX wyemituje premierowo drugi sezon serialu „Deep State: Tajny układ” oraz nowy serial „Dowód niewinności”. Widzowie obejrzą także drugą serię „Mentalisty”.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T-Mobile: 5G Ready to wprowadzanie klientów w błąd. Play: Konsumenci powinni być informowani o naszych postępach
Sąd na wniosek T-Mobile Polska w ramach zabezpieczenia procesowego zakazał Play posługiwanie się reklamach marką 5G Ready. W ocenie T-Mobile komunikacja realizowana przez jego konkurenta może wprowadzać klientów w błąd. W odpowiedzi Play wyjaśnia, że stosując nazwę 5G Ready komunikuje technologiczne zaawansowanie swojej sieci. - Dynamicznie się rozwijamy, udostępniając już dziś najlepszą technologię i jakość mobilnego internetu naszym klientom. Jesteśmy przekonani, że konsumenci powinni być rzetelnie i na bieżąco informowani o postępach - twierdzi Marcin Gruszka, rzecznik Play w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Reklamodawcy na Facebooku zdecydują o dopasowaniu reklam do publikowanych treści
Facebook zapowiedział oddanie w ręce reklamodawców dodatkowych narzędzi pozwalających markom na kontrolowanie tego, przy jakich treściach mogą pojawiać się ich materiały promocyjne. Dzięki temu firmy mają unikać sytuacji w których ich reklamy ukazują się w niewłaściwym kontekście.
więcej
|
Dariusz Michalczewski i piosenka Abradaba w kampanii Tigera (wideo)
Startuje nowa kampania reklamowa napoju energetycznego Tiger Energy Drink (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcja jest oparta m.in. na spocie z udziałem Dariusza Michalczewskiego do piosenki wykonawcy hip-hopowego Abradab oraz loterii „West vs East”.
więcej
|
Marcin Prokop sarkastycznie rozmawia ze sobą w reklamach Schweppes (wideo)
Pod hasłem „Różne smaki życia z Marcinem Prokopem” rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki napojów gazowanych Schweppes produkowanych przez Orangina Schweppes Polska. Za jej realizację odpowiadają agencje H2O Creative, Wavemaker (GroupM/WPP) i OTO Film. Spot wyreżyserował Antoni Ferency.
więcej
|
NASK szuka domu mediowego do zakupu reklam w prasie
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy (NASK) zaprasza domy mediowe do składania ofert na zakup powierzchni reklamowej w prasie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Monika Wasilewska head of creative team agencji K2. Maciej Robak head of arts, a Marcel Cegliński head of social creatives
Monika Wasilewska awansowała na stanowisko head of creative team w agencji K2. Awanse otrzymali też Maciej Robak (na funkcję head of arts) i Marcel Cegliński (na funkcję head of social creatives).
więcej
|
Główny urzędnik ds. tworzyw sztucznych z Nestle w reklamie Greenpeace (wideo)
Greenpeace w kampanii „#PlasticMonster” drwi z koncernu Nestle pokazując w niej głównego urzędnika ds. tworzyw sztucznych pracującego rzekomo w tej firmie. Organizacja zwraca w ten sposób uwagę na fakt, że koncern uznawany jest za jedną z najbardziej zanieczyszczających plastikiem środowisko firm.
więcej
|
Martyna Wojciechowska w akcji społecznej Frisco.pl ,,Kupując pomagasz"
Sklep internetowy z żywnością Frisco.pl zaczął kolejną odsłonę kampanii charytatywnej „Kupując pomagasz”. Zaangażowała się w nią podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska.
więcej
|
Magdalena Talma head of sales w LifeTube
Magdalena Talma objęła stanowisko head of sales w sieci partnerskiej LifeTube. Sandra Drażba awansowała na senior sales managera, a Mateusz Bill został nowym szefem działu rozrywka.
więcej
|
Ruszyła kampania społeczna Narodowego Programu Wykrywania POChP (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania Narodowego Programu Wykrywania POChP. Emitowany w TVP spot ma uświadomić Polakom, czym jest przewlekła obturacyjna choroba płuc i nakłonić ich do wykonania badania spirometrycznego. Za kampanię odpowiadają agencja Telescope i Papaya Films.
więcej
|
Rezigiusz i Julia Żugaj promują LG K40 jako ,,social friendly" (wideo)
Ruszyła internetowa kampania reklamująca smartfon LG K40. W akcji - przygotowanej przez LG Electronics wspólnie z firmami marketingowymi Agencja Warszawa, Mets, Performance Media i Monday PR - występują twórcy internetowi Rezigiusz i Julia Żugaj.
więcej
|
Budweiser nietypowo zwrócił uwagę na zaśmiecanie stadionów. Boisko z 50 tys. plastikowych kubków na piwo
Marka piwa Budweiser (należąca do AB InBev) przygotowała nietypową aktywację - z 50 tysięcy plastikowych kubków usypano boisko do gry w piłkę nożną.
więcej
|
Mondelez reklamuje wprowadzone do sprzedaży chrupiące przekąski Joyfills
Mondelez Polska wprowadziła do sprzedaży nowy produkt małe chrupiące przekąski w wariantach z nadzieniem Milka i Oreo. Promuje je kampanią autorstwa agencji Mindshare Polska i Hill&Knowlton Strategies.
więcej
|
Walka ze słownym molestowaniem kobiet w kampanii "to nie komplement!"
Trwa kampania "to nie komplement!", zwracająca uwagę na niemiłe słowne zaczepki, odnoszące się do fizycznego wygładu kobiety, tzw. catcalling.
więcej
|
2012 Agency zajmie się obsługą reklamową Black Energy Drink
Agencja 2012 wygrała przetarg Food Care na obsługę reklamową marki napoju energetycznego Black Energy Drink.
więcej
|
IKEA pokazała na nośnikach zewnętrznych, ile kroków jest do jej najbliższego sklepu
Sklepy często promują się w przestrzeniach miejskich, informując potencjalnych klientów o odległości od najbliższego sklepu. Z tego tricku skorzystała IKEA, z tym, że podała odległość w krokach.
więcej
|
Marcin Prokop myje okna w reklamie ubezpieczenia na życie od Warty (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Warty pod hasłem „Dobre zakończenia” z udziałem dziennikarza Marcina Prokopa. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z firmami marketingowymi MullenLowe Warsaw, Film Reaktor, K2 i Starcom.
więcej
|
Tracey Barber global CMO w Havas Creative
Tracey Barber objęła stanowisko global chief marketing officera w agencji Havas Creative. Ostatnio jako CMO odpowiadała w agencji z Wielką Brytanię i Europę.
więcej
|
Shell z konkursem dla warsztatów samochodowych. Akcję wspiera kierowca rajdowy Michał Kościuszko
Pod hasłem „Shell Helix Wyższa Szkoła Jazdy” wystartował ogólnopolski konkurs sprzedażowy olejów silnikowych Shell Helix (Shell Polska) skierowany do niezależnych warsztatów samochodowych. Nagrodą jest 100 zaproszeń na szkolenie z doskonalenia technik jazdy z Michałem Kościuszko, kierowcą rajdowym.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Alior Bank przejmie 100 proc. akcji Ruchu, aby je sprzedać PKN Orlen. ,,Jedynym wyjściem jest deal z Orlenem"
Alior Bank, PKN Orlen i PZU zawarły porozumienie w sprawie warunków transakcji dotyczącej przejęcia spółki Ruch. Porozumienie zakłada, że bank przejmie 100 proc. akcji Ruchu, a następnie sprzeda je PKN Orlen. Warunki układu krytykuje część mniejszych wierzycieli Ruchu, głosowanie nad ich przyjęciem odbędzie się 15 kwietnia br. - Jedynym wyjściem jest poparcie obu postępowań i deal z Orlenem - uważa Bogusław Chrabota, prezes Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
Wojskowy Sąd Garnizonowy uchylił tajemnicę dziennikarską Jana Pińskiego. ,,To zastraszanie dziennikarza"
Wojskowy Sąd Garnizonowy prawomocnie zwolnił z tajemnicy dziennikarskiej Jana Pińskiego, publicystę „Warszawskiej Gazety” i „Gazety Finansowej”, w ramach śledztwa dotyczącego inwigilacji dziennikarzy przez SKW. - To ewidentne zastraszanie dziennikarza - komentuje Jan Piński, zapowiadając, że nie ujawni swoich źródeł.
więcej
|
Kolporter liderem na rynku dystrybucji prasy, zwiększył udziału przez problemy Ruchu
Liderem rynku dystrybucji prasy niezmiennie pozostaje Kolporter, wiceliderem - Ruch, a podium zamyka Garmond Press - wynika z analizY Izby Wydawców Prasy. Kolporter podkreśla, że z miesiąca na miesiąc zwiększa swoje udziały, co związane jest m.in. z problemami Ruchu, z jakim od kilku miesięcy zmaga się spółka.
więcej
|
Żakowski, Maziarski, Hołownia i Pacewicz w społecznym komitecie zbierającym środki dla strajkujących nauczycieli
Ogłoszono powołanie Społecznego Komitetu „Wspieram Nauczycieli”, który ma wspierać zbiórkę pieniędzy dla strajkujących pedagogów. W działania komitetu zaangażowali się m.in. dziennikarze Jacek Żakowski, Wojciech Maziarski, Szymon Hołownia i Piotr Pacewicz.
więcej
|
Papa Diego z nagrodą SCF Retailers Award
Sieć lokali Papa Diego, stworzona przez Foodio Concepts z grupy Helios (Agora), otrzymała branżową nagrodę SCF Retailers Award w kategorii F&B Expansion. Jury doceniło koncept m.in. za wyróżniający się na rynku pomysł na ciekawe smaki i wnętrza.
więcej
|
Orlen chce kupić 100 proc. akcji Ruchu. Obajtek: finalizacja oferty zależy od decyzji wierzycieli
PKN Orlen poinformował, że po zakończeniu due dilligence złożył Ruchowi ofertę finansowania z zamiarem przejęcia 100 proc. jego akcji. - Finalizacja oferty zależy od decyzji wierzycieli - stwierdził prezes Orlenu Daniel Obajtek. Warunki układu krytykuje część mniejszych wierzycieli Ruchu.
więcej
|
|
|
WP.pl, Gazeta.pl i OLX ze wzrostami - tracą Facebook i YouTube (Gemius/PBI z marca)
Liderem odwiedzalności w polskim internecie pozostają Grupa Google, natomiast Grupa Wirtualna Polska po wyprzedzeniu Facebooka awansowała na drugie miejsce. Ten ostatni portal, podobnie jak YouTube, zanotował spadek zasięgu, natomiast dużo zyskały WP.pl, Gazeta.pl i OLX.pl.
więcej
|
Wpływy grupy LPP z e-commerce podwoiły się. 3,6 mld zł w sklepach Reserved, 1,1 mld zł w Cropp
W ub.r. produkująca odzież firma LPP zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 14,5 proc. do 8,05 mld zł oraz 505,2 mln zł zysku netto (wobec 440,8 mln zł rok wcześniej). Przychody ze sprzedaży internetowej zwiększyły się o 97,3 proc. do 712 mln zł. Prawie połowę wpływów przyniosły sklepy Reserved.
więcej
|
Abonament YouTube TV droższy o 10 dolarów. W ofercie Discovery Channel, HGTV, Animal Planet i Travel Channel
Koncern Discovery zawarł z YouTube długoterminową umowę, w ramach której na płatnej platformie YouTube TV będzie dostępnych kilka sztandarowych kanałów należących do amerykańskiego nadawcy. W ofercie znajdą się między innymi Discovery Channel, HGTV, Animal Planet oraz Travel Channel.
więcej
|
Facebook zaostrza walkę z dezinformacją. Wprowadza funkcję Jakość Grupy i dodatkowe informacje o publikowanych treściach
Facebook zapowiedział wprowadzenie nowych rozwiązań mających poprawić skuteczność walki z fake newsami i zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników serwisu. Wśród nowości znajdą się funkcja o nazwie Jakość Grupy, informacje kontekstowe związane ze zdjęciami, a także te dotyczące zmian w standardach społeczności.
więcej
|
Ponad 12 milionów PIT-ów złożonych przez internet. To rekord
Do czwartku 11 kwietnia podatnicy indywidualni złożyli ponad 12,7 mln deklaracji podatkowych przez internet - podało Ministerstwo Finansów. To o niemal milion więcej niż w poprzednim roku.
więcej
|
Redakcja Money.pl po raz pierwszy wręczy wyróżnienia liderom gospodarki
Redakcja money.pl (Wirtualna Polska Media) po raz pierwszy w historii przyzna swoje nagrody. Wyróżni liderów polskiej gospodarki, ludzi i firmy za przedsiębiorczość, nowoczesność i innowacyjne technologie. Nagroda będzie przyznana w trzech kategoriach, a gala finałowa odbędzie się 22 maja podczas Kongresu Impact’19 w Krakowie.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|