|
|
|
|
|
|
|
Serial ,,Ludzie i bogowie" w TVP1 dopiero w 2020 roku. ,,Opowiada o egzekutorach zabijających Niemców i zdrajców"
Wystartowały zdjęcia do serialu historycznego Telewizji Polskiej pt. „Ludzie i bogowie” w reżyserii Bodo Koxa, który opowiada historię oddziału likwidacyjnego kontrwywiadu Armii Krajowej. Premiera tej produkcji na antenie TVP1 została przesunięta na 2020 rok, prawdopodobnie serial trafi do wiosennej ramówki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN przesuwa show ,,Starsza pani musi fiknąć" na jesień. ,,Projekt lady 4" od maja
Reality-show pt. „Starsza pani musi fiknąć” z udziałem celebryckich par rodzic-dziecko trafi na antenę TVN dopiero jesienią. Od maja br. stacja zacznie pokazywać czwartą edycję „Projektu lady” z Małgorzatą Rozenek-Majdan. - Nie chcemy stwarzać wrażenia, że coś jest nie tak ze „Starszą panią”, skoro emisja się przesuwa. Jest wręcz przeciwnie, to co dotąd obejrzeliśmy zapowiada naprawdę ekscytujący program - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN.
więcej
|
Opozycja chce zmienić media publiczne. ,,Likwidacja TVP i Polskiego Radia"
Istnieje co najmniej kilka projektów zmian w mediach publicznych po ewentualnej wygranej obecnej opozycji w wyborach parlamentarnych. Niektóre zakładają „opcję zero”, czyli całkowitą likwidację Telewizji Polskiej, Polskiego Radia i ośrodków regionalnych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Cafe piosenka" - Ryszard Makowski śpiewa i rozmawia z muzykami w nowym programie w TVP3
W paśmie wspólnym TVP3 od marca jest emitowany program „Cafe piosenka”, w którym głównym gospodarzem jest Ryszard Makowski, artysta kabaretowy, który jako publicysta jest związany z mediami Fratrii.
więcej
|
Były szef Polsat News Henryk Sobierajski przejął obowiązki prezesa firmy energetycznej Zygmunta Solorza
Ze swoich funkcji w zarządzie Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin (ZE PAK), którego większościowym akcjonariuszem jest Zygmunt Solorz, zrezygnowali prezes Marcin Ginel i wiceprezes Aneta Lato-Żuchowska. Do pełnienia obowiązków prezesa został oddelegowany z rady nadzorczej Henryk Sobierajski, wieloletni szef informacji i publicystyki w Telewizji Polsat.
więcej
|
,,Automaniak 22" w TVN Turbo. Prowadzącymi Adam Kornacki, Łukasz Bąk i Patryk Mikiciuk
Od 21 kwietnia TVN Turbo rozpocznie emisję dwudziestego drugiego sezonu „Automaniaka”. Tym razem cykl poprowadzą Adam Kornacki, Łukasz Bąk i Patryk Mikiciuk.
więcej
|
Debiutuje finałowy sezon ,,Gry o tron" (wideo)
W poniedziałek, 15 kwietnia w HBO i HBO GO odbędzie się premiera ósmego sezonu serialu HBO „Gra o tron”. Jest to już finałowa odsłona cyklu, ale twórcy już pracują nad prequelem produkcji.
więcej
|
,,Ogrodowi" - codzienny cykl ogrodniczy w TVP2
W poniedziałek 15 kwietnia br. stacja TVP2 rozpocznie emisję nowego cyklu „Ogrodowi”, w którym ogrodnik Tomasz Kok podpowie jak pielęgnować rośliny.
więcej
|
Producentka ,,Szóstki" TVN: serial pokazuje emocje bohaterów wobec sytuacji krańcowej
Emitowana w TVN „Szóstka” jest inspirowana prawdziwymi wydarzeniami, choć relacje między bohaterami są fikcją. - Aktorzy spotykali się z lekarzami transplantologami i nefrologami, przeszli przez całą drogę informacyjną dotyczącą przeszczepu. Byli otoczeni opieką konsultantów na każdym etapie pracy. „Szóstka” pokazuje emocje bohaterów wobec sytuacji krańcowej, w jakiej ich postawiliśmy - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Krystyna Lasoń, producentka serialu.
więcej
|
,,Alarm!" TVP1 krytykowany już przed emisją reportażu o korepetycjach, strajkujący nauczyciele w piosence dziękują TVN-owi
Przemysław Wenerski, szef programu „Alarm1” w TVP1, zapowiedział materiał mający pokazywać, że niektórzy ze strajkujących nauczycieli w czasie protestu udzielają korepetycji. Już przed emisją skrytykowała to część dziennikarzy. Natomiast grupa strajkujących nauczycieli nagrała piosenkę, w której dziękują Grupie TVN za wsparcie.
więcej
|
Golf Channel Polska HD dostępny przez miesiąc dla abonentów pakietów Select i Max w UPC Polska
Do 15 maja kanał Golf Channel Polska HD będzie dostępny bez opłat dla abonentów pakietu Select w sieci kablowej UPC Polska.
więcej
|
Animacja ,,LEGO Friends: Przyjaciółki z Heartlake City" od 1 maja w Polsat JimJam
Od 1 maja Polsat JimJam rozpocznie emisję nowej kreskówki „LEGO Friends: Przyjaciółki z Heartlake City”.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z centrum Poznania znikną billboardy. Powstał projekt uchwały krajobrazowej
Już niebawem z centrum Poznania znikną billboardy o powierzchni 18 metrów kw. Władze miasta przyjęły właśnie projekt uchwały krajobrazowej, która ma wejść w życie z początkiem przyszłego roku.
więcej
|
DDB&tribal zmienia nazwę na DDB Warszawa. Gutkowski: wszystko jest cyfrowe
Agencja reklamowa DDB Warszawa wróciła do tej nazwy po ponad czterech latach funkcjonowania jako DDB&tribal, jednocześnie wprowadziła nową globalną identyfikację sieci DDB. - W czasach, kiedy wszystko jest cyfrowe, digital nie istnieje jako oderwana dziedzina i nie istnieją tradycyjne media - komentuje Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB Warszawa.
więcej
|
Szef marketingu w Procter&Gamble krytykuje social media za hejt i dezinformację. ,,Zbyt długo byliśmy tolerancyjni"
Marc Pritchard, szef ds. zarządzania marką w koncernie Procter&Gamble skrytykował ostro funkcjonujące obecnie serwisy społecznościowe. Według menedżera są one zbyt opieszałe w walce z mową nienawiści, ekstremistycznymi treściami i dezinformacją. - Zbyt długo to tolerowaliśmy. Przeprosiny są poruszające i cenne, ale nie zastąpią efektywnych działań - podkreślił Pritchard.
więcej
|
Idea Bank podniósł promocyjne oprocentowanie lokaty do 3,2-3,5 proc.
Idea Bank, którego głównym akcjonariuszem jest Leszek Czarnecki, znów podniósł oprocentowanie niektórych lokal znacznie powyżej 3 proc. W ostatnich tygodniach zatrzymano ponad 20 byłych menedżerów banku w związku z aferą GetBack, a wcześniej o Czarneckim było głośno, po tym jak nagrał rozmowę z szefem KNF.
więcej
|
Karolina Malinowska i Olivier Janiak z dziećmi reklamują Play Now TV (wideo)
Ruszyła kampania z udziałem Karoliny Malinowskiej i Oliviera Janiaka oraz ich dzieci reklamująca ofertę Play Now TV wprowadzoną właśnie do sprzedaży przez sieć telekomunikacyjną Play. Za obsługę marketingową telekomu odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Plej i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Publicis Groupe kupuje za 4,4 mld dolarów firmę Epsilon
Publicis Groupe, właściciel m.in. agencji reklamowej Leo Burnett, Publicis Media czy domów mediowych Starcom i Zenith przejmuje za 4,4 mld dolarów specjalizującą się w marketingu danych firmę Epsilon.
więcej
|
Świeżo malowane pisanki w wielkanocnej reklamie Żabki (wideo)
W wielkanocnej odsłonie kampanii reklamowej Żabki występuje klienci, który dopiero co pomalował pisanki w tym sklepie. Obsługą reklamową firmy zajmują się agencja PZL i dom mediowy Blue 449.
więcej
|
Przyjaźń dwóch kobiet i motyw motyli w nowej reklamie Xenny Extra (wideo)
USP Zdrowie rozpoczęła nową kampanię reklamową marki Xenna Extra Comfort. Za jej koncepcję kreatywną i realizację odpowiada wybrana w przetargu agencja reklamowa Hand Made.
więcej
|
Marcin Tyszka będzie promował sprzęt Huawei
Fotograf Marcin Tyszka dołączył do tzw. teamu Huawei. Podobnie jak m.in. Anna Lewandowska, Kuba Wojewódzki czy Krzysztof „Jankes” Jankowski będzie promował markę, m.in. nowy model P30.
więcej
|
Żywiec Zdrój: butelka w całości z PET z recyklingu
Firma Żywiec Zdrój (Grupa Danone) wprowadza butelkę wyprodukowaną w 100% z tworzywa PET pochodzącego z recyklingu.
więcej
|
Buty DeeZee trafiają do sklepów CCC, w reklamach ,,dziewczyny robią to lepiej" w USA (wideo)
Firma CCC wprowadza do sprzedaży w swoich sklepach buty marki własnej sklepu internetowego DeeZee, który przejęła jesienią ub.r. Kampania wiosenno-letniej kolekcji tej marki pokazuje podróż dwóch modelek do USA.
więcej
|
,,Radość dla zmysłów" w reklamach lodów Schöller (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa lodów Schöller (produkowanych przez spółkę Froneri) pod hasłem „Radość dla zmysłów”. Produkty trafiły do sprzedaży w nowych opakowaniach.
więcej
|
Marketerzy także czekają na ostatni sezon "Gry o tron". Oto najlepsze reklamy nawiązujące do serialu
Już w poniedziałek 15 kwietnia HBO zacznie emisję ostatniego sezonu kultowego serialu "Gra o Tron". Narastającą falę emocji sprytnie wykorzystują niektóre marki, nawiązując w swoich reklamach do serii na podstawie prozy George'a R.R. Martina.
więcej
|
Grillowane szklanki w restauracjach Burger Kinga we Francji (wideo)
Sieć fast food Burger King wprowadza do swoich restauracji we Francji grillowane szklanki. Ma ich zaoferować ponad 1,5 mln. Projekt powstał we współpracy z agencją Buzzman i firmą ARC, producentem zastawy stołowej.
więcej
|
Auchan w Częstochowie wprowadził ,,ciche godziny" dla osób ze spektrum autyzmu
Jeden ze sklepów sieci Auchan w Częstochowie wprowadził „ciche godziny” dla osób, które zmagają się ze spektrum autyzmu. Obsługa wyłączy wtedy muzykę, telewizory i przyciemni oświetlenie, aby robienie zakupów było dla takich osób łatwiejsze.
więcej
|
,,When steel meets art." w kampanii łyżek do koparek Dekpol (wideo)
Firma Dekpol, działająca w branży budowlano-deweloperskiej, specjalnie na potrzeby swojego udziału w targach Bauma 2019 przygotowała kampanię promującą łyżki do koparek.
więcej
|
Maciej Orłoś promuje platformę handlową Vestle
Dziennikarz i prezenter Maciej Orłoś promuje platformę handlową Vestle. Został twarzą serwisu oraz w ramach serii krótkich wywiadów z ekspertami prowadzi "Rozmowy z traderami".
więcej
|
Motus wprowadza nowe hulajnogi elektryczne, promuje je duet Fit Lovers (wideo)
Firma Motus wprowadziła na rynek nowe hulajnogi elektryczne. Można je kupić m.in. w takich sklepach, jak 7way, Xcom, Media Markt, Euro RTV AGD, Neonet. Ambasadaromi marki został duet fit Lovers.
więcej
|
Natural Tea - nowa linia napojów Oshee
Producent napojów i żywności funkcjonalnej Oshee wprowadza linię napojów Natural Tea. Butelkowane herbaty dostępne są w dwóch smakach - herbaty zielonej z cytryną i czarnej z jaśminem.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Grupa Agora w ub.r. przy 2,8 tys. osób na etatach miała 1,9 tys. współpracowników. Kobiet więcej od mężczyzn, zarabiają mniej
W ub.r. w grupie kapitałowej Agora było zatrudnionych na etacie 2,8 tys. pracowników, dodatkowo współpracowało z nią 1,7 tys. osób na umowach cywilnoprawnych i 238 na samozatrudnieniu. 52,9 proc. pracowników stanowiły kobiety, zarabiające przeciętnie mniej od mężczyzn.
więcej
|
,,Fakty i mity" obawiają się przejęcia Ruchu przez Orlen. "Patologie w sytemie dystrybucji prasy"
Dzisiaj ostatecznie wyjaśnią się losy Ruchu, które zależą od zgody małych, jak i dużych wydawców - wierzycieli na przyspieszone postępowanie układowe. Deklarację przejęcia 100 proc. akcji spółki ogłosił PKN Orlen, po tym jak miałby je odkupić od Alior Banku. Tygodnik "Fakty i Mity" obawia się jednak o "linię polityczną koncernu".
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" przeznaczy przychód z prenumeraty cyfrowej na wsparcie strajkujących nauczycieli
„Gazeta Wyborcza” (Agora) wspiera strajkujących nauczycieli w całej Polsce i w ramach kolejnej akcji #Wspieramynauczycieli przychód z oferty prenumeraty cyfrowej przekaże na społeczny komitet „Wspieram nauczycieli”.
więcej
|
Kolporter liderem na rynku dystrybucji prasy, Ruch obsługuje nieco ponad 1/5 rynku
Liderem rynku dystrybucji prasy w 2019 roku pozostaje Kolporter, wiceliderem - Ruch, a podium zamyka Garmond Press - wynika z analizy Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
,,Fakt" na czele sprzedaży kioskowej w lutym, ,,DGP" i ,,Parkiet" na plusie
Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w styczniu br. był „Fakt”. Większość tytułów w zestawieniu zanotowało spadki, a najwięcej stracił „GPC”. Wzrostami pochwalić się mogły „DGP” i „Parkiet” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
World Press Photo 2019: ,,Płacząca dziewczynka na granicy" zdjęciem roku
W rozstrzygniętym właśnie konkursie World Press Photo tytuł Zdjęcie Roku przyznano fotografii „Płacząca dziewczynka na granicy” Johna Moore’a. Fotoreportażem Roku został cykl „The Migrant Caravan”, a Interaktywnym Zdjęciem Roku - „Ostatnie pokolenie”.
więcej
|
|
|
Disney+ może ,,namieszać" na rynku, dla widzów kłopotem będzie rozdrobnienie oferty VOD
Koncern Disney ujawnił ceny oraz szczegóły oferty planowanego na jesień 2019 roku serwisu Disney+. Branża nie jest zgodna w ocenach nowej platformy, choć nie ma wątpliwości że w segmencie VOD pojawi się kolejny znaczący gracz. - Za Disney+ stoi ściana atrakcyjnych dla odbiorców filmów i seriali, a zapowiadana cena to powód do niepokoju dla konkurentów. Najmniej ucierpią duzi gracze jak Netflix i Amazon, a rosnący tłok na rynku VOD uderzy w dostawców kablowych - przewidują eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Brand24 przechodzi na rynek główny warszawskiej giełdy, liczy na wzrost obrotów akcjami
Zajmujący się monitoringiem internetu Brand24 złożył wniosek o zatwierdzenie prospektu związanego z przejściem z NewConnect na rynek główny warszawskiej giełdy. - Liczymy, że przeniesienie na główny parkiet GPW zwiększy zainteresowanie spółką ze strony inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych - mówi prezes Brand24 Michał Sadowski. Jednocześnie 3,07 proc. akcji spółki za 2,16 mln zł sprzedała firma Larq.
więcej
|
Martyna Matuszewska business data owner w Gazeta.pl
Martyna Matuszewska dołączyła do zespołu badań i strategii Gazeta.pl (Agora), gdzie objęła stanowisko business data owner. Odpowiada za tworzenie, rozwój produktów opartych o dane oraz zyski w tym obszarze.
więcej
|
Szef marketingu w Procter&Gamble krytykuje social media za hejt i dezinformację. ,,Zbyt długo byliśmy tolerancyjni"
Marc Pritchard, szef ds. zarządzania marką w koncernie Procter&Gamble skrytykował ostro funkcjonujące obecnie serwisy społecznościowe. Według menedżera są one zbyt opieszałe w walce z mową nienawiści, ekstremistycznymi treściami i dezinformacją. - Zbyt długo to tolerowaliśmy. Przeprosiny są poruszające i cenne, ale nie zastąpią efektywnych działań - podkreślił Pritchard.
więcej
|
Facebook wydał 20 mln dolarów na ochronę Marka Zuckerberga, po tyle zarobili inni czołowi menedżerowie firmy
Mark Zuckerberg jako CEO Facebooka zarabia symbolicznego dolara, natomiast w ub.r. wydatki związane z bezpieczeństwem Zuckerberga i jego rodziny wzrosły o ponad 100 proc. do 19,9 mln dolarów. Po prawie 20 mln dolarów zarobili w ub.r. pozostali z czołowych menedżerów firmy: Sheryl Sandberg, David Wehner, Christopher Cox i Mike Schroepfer.
więcej
|
Facebook testuje powrót Messengera do aplikacji mobilnej serwisu
Facebook prowadzi próby przywrócenia pełnej obsługi wiadomości z Messengera w głównej aplikacji serwisu - wynika z nieoficjalnych informacji. Plany ponownego zintegrowania komunikatora mogą być realizacją wcześniejszych zapowiedzi Marka Zuckerberga o łatwiejszej niż dotąd obsłudze wiadomości w ekosystemie Facebooka.
więcej
|
Szef Alibaby do pracowników: zdolność do pracy po 12 godzin przez 6 dni tygodniowo to ogromne błogosławieństwo
Jack Ma, współzałożyciel i prezes chińskiego giganta e-commerce Alibaba, stwierdził, że zdolność do pracy w systemie 996 (od godz. 9 przed południem do 9 wieczorem przez sześć dni tygodniowo) to ogromne błogosławieństwo. - Jeśli nie pracujecie w systemie 996, kiedy jesteście młodzi, to kiedy w ogóle możecie tak pracować? - napisał do osób zatrudnionych w koncernie.
więcej
|
Peggy Alford z PayPala w radzie nadzorczej Facebooka, odchodzi szef Netfliksa Reed Hastings
Peggy Alford, wiceprezeska koncernu PayPal Holdings zostanie przedstawiona jako nowy członek rady nadzorczej Facebooka. Jej kandydatura musi zostać zatwierdzona przez zgromadzenie akcjonariuszy 30 maja 2019 r. Jednocześnie Reed Hastings, szef serwisu Netflix nie zostanie zarekomendowany na kolejną kadencję i opuści radę nadzorczą Facebooka.
więcej
|
Współtwórcy platformy Zwolnieni z Teorii wpłacili 108 tys. zł dla strajkujących nauczycieli
Paula i Marcin Bruszewscy, współtwórcy startupu społecznego Social Wolves zarządzającego m.in. platformą edukacyjną Zwolnienizteorii.pl, poinformowali, że wpłacili 108 tys. zł na rzecz strajkujących nauczycieli. Zwolnienizteorii.pl działają od 2014, za pośrednictwem platformy projekty społeczne zrealizowało 40 tys. młodych osób.
więcej
|
Disney+ wystartuje 12 listopada. 7 dolarów za miesiąc, w 2024 r. 60-90 mln subskrybentów
Disney swój serwis VoD Disney+ uruchomi 12 listopada br. w USA. Miesięczny dostęp będzie kosztował 6,99 dolara, a roczny - 69,99 dolarów. Koncern oczekuje, że w 2024 roku platforma będzie mieć 60-90 mln subskrybentów. W przyszłym roku wyda ponad miliard dolarów na nowe produkcje.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Jednoźródłowe badanie rynku mediów ma być realizowane wspólnie z NASK
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji pracuje nad koncepcją nowego pomiaru tele- i audiometrycznego rynku mediów od kwietnia 2018 roku. Za realizację badań odpowiada zespół Telemetria Polska, który miał przerodzić się w spółkę. Prawdopodobnie podmiot powstanie, ale w strukturach państwowego Instytutu Badawczego NASK, co nie wymaga uruchamiania ścieżki legislacyjnej.
więcej
|
|
|