|
|
|
|
|
|
|
,,Dance, dance, dance 2" wiosną 2019 roku w TVP2. Jacek Kurski: rozmach i nowa jakość
Telewizja Polska wiosną 2020 roku pokaże drugi sezon „Dance, dance, dance” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. - Jestem zadowolony z wyników dotychczasowych odcinków programu, który idzie jak burza. Ale najbardziej zadowolony jestem z rozmachu, rzeczywistości rozszerzonej oraz nowej jakości formalnej i wirtualnej jaką „Dance, dance, dance” wprowadził do polskiej rozrywki - mówi nam Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
1,83 mln widzów serialu ,,Chyłka - Zaginięcie". TVN liderem rynku
Nowy serial „Chyłka - Zaginięcie” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,83 mln widzów, o 430 tys. osób więcej niż pierwsze trzy odcinki „Hipnozy” pokazywane w tym paśmie rok temu. Produkcja daje TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
TVP pokaże ,,The Voice Senior". Nadawca zakupił licencję
Telewizja Polska zakupiła prawa licencyjne do realizacji polskiej wersji programu „The Voice Senior”. Na chwilę obecną jeszcze nie wiadomo, kiedy program trafi do ramówki.
więcej
|
Rzecznik Praw Obywatelskich: paski informacyjne w ,,Wiadomościach" TVP naruszają ustawę o RTV
Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar - powołując się na sprawozdanie Rady Języka Polskiego o paskach „Wiadomości” TVP1 - stwierdził, że telewizja publiczna narusza ustawę o RTV, a opłata abonamentowa jest wykorzystywana niezgodnie z przeznaczeniem. Natomiast dziennikarze TVP naruszają Prawo prasowe, które nakazuje im szczególną staranność i rzetelność.
więcej
|
953 tys. widzów śledzi ,,Szóstkę". TVN stacją trzeciego wyboru
Nowy miniserial „Szóstka” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 953 tys. widzów. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49.
więcej
|
Player.pl dostępny w 12 krajach poza Polską. "Usługa będzie na bieżąco rozwijana"
Grupa TVN i Discovery Polska rozszerzyła dostęp do platformy Player.pl o jedenaście krajów, m.in. Francję, Niemcy, Austrię, Belgię i Włochy. Użytkownicy serwisu poza Polską mogą korzystać z pakietu TVN International.
więcej
|
Agnieszka Żulewska, Cezary Pazura, Piotr Stramowski i Wojciech Zieliński grają w serialu Canal+ ,,Żmijowisko"
Trwają zdjęcia do nowego serialu kryminalnego Canal+ „Żmijowisko”, który powstaje na podstawie prozy Wojciecha Chmielarza. W rolach drugoplanowych obsadzono m.in. Agnieszkę Żulewską, Cezarego Pazurę, Piotra Stramowskiego i Wojciecha Zielińskiego. Serial reżyseruje Łukasz Palkowski.
więcej
|
Katarzyna Kasia komentatorem ,,Szkła kontaktowego" w TVN24
Katarzyna Kasia będzie stałym komentatorem wieczornego programu TVN24 „Szkło kontaktowe”.
więcej
|
Marzena Bielarz, Mateusz Komorowski, Iwona i Jan Dratwicki wsród gospodarzy ,,Top 20" w 4Fun Dance (wideo)
Od 13 kwietnia program 4Fun Dance „Top 20” realizowany jest w nowym formacie. Listę przebojów prezentują wybrani polscy Instagramerzy, w tym m.in.: Marzena Bielarz, Mateusz Komorowski, Iwona i Jan Dratwicki.
więcej
|
,,M jak miłość" i półfinały Ligi Mistrzów najdroższe w cenniku TVP
W maju reklamodawcy TVP najwięcej zapłacą za spoty w blokach reklamowych przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy półfinałowych meczach Ligi Mistrzów.
więcej
|
,,Wielkie kłamstewka 2" od 10 czerwca w HBO i HBO GO. Meryl Streep w obsadzie (wideo)
W poniedziałek, 10 czerwca br. HBO rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Wielkie kłamstewka”. W nowych odcinkach pojawi się Meryl Streep.
więcej
|
,,Państwo w państwie" o ,,protokule": to rekwizyt nieprzygotowany przez dziennikarza, policji gratulujemy dobrego samopoczucia
W ostatnim odcinku „Państwa w państwie” w Polsacie opisano historię Arkadiusza Kraski, który po 19 latach w więzieniu może zostać uniewinniony na wniosek prokuratury. Omawiając materiał, prowadzący Przemysław Talkowski pokazał kartkę z napisem „protokuł policyjny”. Policja szybko wytknęła na Twitterze ten błąd. - Rekwizyt nie został przygotowany, jak sugeruje Policja, przez naszego prowadzącego Przemysława Talkowskiego. Wszystkich Widzów za błąd ortograficzny przepraszamy. A Policji gratulujemy dobrego samopoczucia, biorąc pod uwagę temat programu - odpowiedziała redakcja „Państwa w państwie”.
więcej
|
Polsat liderem, TVP1 wyprzedziła TVN. Seriale TVP i ,,Fakty" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP2: „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz dziennik „Fakty”. Wśród stacji w 4+ liderem był Polsat, a z czwartego na trzecie miejsce awansowała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Otwarte okno Motowizji w nc+
W okresie od 15 kwietnia do 15 maja 2019 roku platforma nc+ odkodowała kanał Motowizja HD.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mindshare Polska tworzy dział Shop+, szefem Łukasz Sztuczyński
Dom mediowy Mindshare Polska wyodrębnił dział Shop+, który ma integrować oferowane przez firmę usługi konsultingowe, strategiczne, contentowe, partnerskie i performance’owe. Szefem nowej struktury jest Łukasz Sztuczyński, poprzednio związany z agencją Hypermedia.
więcej
|
Nextbike: odwołano Roberta Lecha, nowym prezesem wieloletni menedżer CAM Media Paweł Orłowski
Z funkcji prezesa firmy Nextbike został odwołany Robert Lech, który zajmował to stanowisko od końca czerwca ub.r. Nowym szefem spółki został Paweł Orłowski, założyciel i wieloletni menedżer CAM Media (obecnie Larq).
więcej
|
Agencja Tomasza Hilta ma łączyć marki ze społecznościami w świecie cyfrowym i analogowym
Tomasz Hilt, były CEO Leo Burnett (Grupa Publicis), założył własną agencję Hilt&Co., która rozpocznie działalność z początkiem maja. - W Hilt&Co. oddajemy głos talentom i umysłom, a nie departamentom i procesom. Kompetencyjnie - łączymy marki ze społecznościami w cyfrowej i analogowej rzeczywistości - podkreśla Hilt w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
ETi European Food Industries przenosi budżet mediowy z OMD do UM
Firma ETi European Food Industries - producent batonów Wanted, wafli Dare i herbatników Puf - rozstrzygnęła przetarg na dom mediowy. Za planowanie i zakup mediów w ramach prowadzonych działań promocyjnych odpowiedzialna będzie agencja UM z globalnej grupy IPG Mediabrands.
więcej
|
Politechnika Krakowska w konkursie wybierze autora logo 8 swoich wydziałów
Politechnika Krakowska ogłosiła konkurs na opracowanie projektów znaków graficznych - logo 8 wydziałów uczelni. Zwycięzca otrzyma w nagrodę 10 tys. zł i może zostać zaproszony do dalszej współpracy przy kreowaniu pełnej identyfikacji wizualnej wydziałów PK.
więcej
|
,,M jak miłość" i półfinały Ligi Mistrzów najdroższe w cenniku TVP
W maju reklamodawcy TVP najwięcej zapłacą za spoty w blokach reklamowych przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy półfinałowych meczach Ligi Mistrzów.
więcej
|
Ekipa Małego Głoda w kampanii serków Danio (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa serków Danio (produkowanych przez Danone Polska) z udziałem ich brand hero Małego Głoda. Za obsługę reklamową marki odpowiadają firmy VMLY&R Poland, K2 Media i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Cannes Lions 2019 z nowymi wytycznymi dla jurorów. Mają promować równość i walczyć z uprzedzeniami
Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions opracowali nowe wytyczne dla jurorów, które mają wykluczyć z konkursu prace utrwalające negatywne stereotypy i uprzedzenia.
więcej
|
Nest Bank reklamuje kredyt dla rodzin z dziećmi (wideo)
W nowej kampanii Nest Banku reklamowany jest Kredyt Rodzinny, skierowany do osób w związkach małżeńskich i partnerskich i mających dzieci. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Unlimited, Propeller Film oraz Blue 449.
więcej
|
PAIH ogłasza konkurs na logo udziału Polski w EXPO w Dubaju
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza agencje do składania ofert na stworzenie logo i identyfikacji wizualnej w związku z udziałem Polski w Wystawie Światowej EXPO w Dubaju w 2020 roku oraz systemu informacji wizualnej w Pawilonie Polski.
więcej
|
Żubrówka Czarna z nową odsłoną projektu artystycznego ,,Czarna Polana"(wideo)
CEDC Polska startuje z nową odsłoną projektu „Czarna Polana” marki Żubrówka Czarna w który zaangażowano m.in. Muńka Staszczyka, Tomasza Bagińskiego, Michała Łojewskiego oraz Albo Inaczej. CEDC przy akcji współpracowało ze studiem Dobro, Platige Image, agencjami Feeders i 2012 oraz Fabryką Marketingu.
więcej
|
Black Red White ,,robi dom" (wideo)
Pod hasłem „Robimy dom. Cały dom!” rozpoczęła się zaplanowana na dwa miesiące nowa kampania wizerunkowa firmy meblarskiej Black Red White. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Heart&Brain, Havas Media i OTO Film.
więcej
|
Kamil Majewski po 10 latach odchodzi z Saatchi&Saatchi IS
Kamil Majewski, dyrektor kreacji odchodzi z agencji reklamowej Saatchi&Saatchi IS po 10 latach pracy w niej. Dalszych planów zawodowych nie ujawnia.
więcej
|
Żywiec wsparty loterią konsumencką "W Ż wygrywaj codziennie"
Grupa Żywiec rozpoczęła promocję konsumencką, która wspiera wszystkie warianty piwa Żywiec. Nagrodami w akcji, która trwa do połowy sierpnia br. są m.in. 10 000 zł, podwójne zaproszenia na finałowy koncert Męskiego Grania, słuchawki JBL, głośniki bezprzewodowe JBL oraz karty prezentowe i rabatowe do sklepu empik.com.
więcej
|
Media Group zajmie się obsługą mediową Urzędu Dozoru Technicznego
Urząd Dozoru Technicznego rozstrzygnął przetarg dotyczący planowania i zakupu mediów w tym roku. Wybrał do współpracy dom mediowy Media Group odrzucając oferty Effective Media Solutions i ClickAd Interactive.
więcej
|
,,What Is Love?" w kampanii wizerunkowej Kazar (wideo)
Pod hasłem "What Is Love?" ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Kazar, która opowiada o miłości prezentując cztery prawdziwe historie pięciorga prawdziwych bohaterów.
więcej
|
Tomasz Owczarek za Piotra Domaszewskiego dyrektorem sprzedaży w Mastercard
Funkcję dyrektora sprzedaży w polskim oddziale Mastercard Europe objął 15 kwietnia br. Tomasz Owczarek. W swojej nowej roli będzie odpowiadał za współpracę z bankami w Polsce oraz strategię i koordynację projektów. Na stanowisku tym zastąpił Piotra Domaszewskiego.
więcej
|
,,Moda na pomaganie z Chi Chi Love" - Viacom prowadzi kampanię zabawek Simba Toys
Należący do Viacom Polska dział projektów specjalnych Viacom Brand Solutions przeprowadza dedykowaną dla linii zabawek Chi Chi Love firmy Simba Toys kampanię reklamową, połączoną z konkursem dla dzieci.
więcej
|
Cut The Mustard autorem opakowań marki ,,Drugie Śniadanie"
Firma Dawtona wprowadziła na rynek nowy produkt - musy warzywne i owocowe „Drugie Śniadanie”. Projekt ich opakowań przygotowała agencja Cut The Mustard.
więcej
|
,,Kochaj to, co kochasz" - Spotify promuje darmową ofertę
W internecie i na outdoorze ruszyła kampania serwisu Spotify promująca możliwość darmowego korzystania z platformy streamingowej. Akcję, której motywem przewodnim jest hasło "Kochaj to, co kochasz. Za darmo w Spotify", przygotowały firmy Circus, Universal McCann i Hill + Knowlton Strategies.
więcej
|
Zalando w kampanii ,,Wyraź swoje piękno" promuje wprowadzenie kosmetyków do swojej oferty
Platforma modowa Zalando poszerza swoją dotychczasową ofertę o kategorię beauty. Będzie można kupić na niej kosmetyki takich marek, jak GLOV czy Estée Lauder. Wspiera to kampanią reklamową pod hasłem „Wyraź swoje piękno".
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wierzyciele Ruchu zgodzili się na umorzenie części wierzytelności. Spółkę przejmie Orlen
W poniedziałek wierzyciele Ruchu - głównie wydawcy prasowi - zgodzili się na zaproponowane porozumienia w ramach obu postępowań układowych. Firma umorzy 124 mln zł zadłużenia, będzie też mógł ją przejąć PKN Orlen. Jeden z wydawców zapowiada jednak zaskarżenie decyzji do sądu.
więcej
|
Nagrody Pulitzera dla "Wall Street Journal" i "New York Times". Za Donalda Trumpa
Dwa amerykańskie dzienniki - "The Wall Street Journal" i "The New York Times" - otrzymały nagrody Pulitzera za materiały poświęcone prezydentowi USA Donaldowi Trumpowi.
więcej
|
Zmarła Iza Paszkowska, redaktorka rubryk dla dzieci i młodzieży w ,,Gościu Niedzielnym"
W wieku 65 lat zmarła Iza Paszkowska, która przez 21 lat w tygodniku „Gość Niedzielny” redagowała rubryki z odpowiedziami na pytania dzieci i młodzieży, a przez dwa lata także podobną rubrykę dla rodziców.
więcej
|
Szef ,,New York Timesa": Zwalniając dziennikarzy w newsroomach wydawcy szykują własną klęskę
Mark Thompson, szef „New York Timesa” skrytykował strategię wydawców polegającą na cięciu kosztów i ograniczaniu liczby dziennikarzy. Jego zdaniem w obecnych czasach, przy powszechnej dostępności niskiej jakości, powielanych treści coraz większe znaczenie mają oryginalne materiały tworzone w redakcjach. - Musisz wierzyć w wartość własnych treści i ludzi którzy je tworzą - przekonuje szef „NYT”.
więcej
|
,,Newsweek" musi zamieścić sprostowania od Grzegorza Biereckiego i Krajowej SKOK, SN oddalił kasację
W piątek Sąd Najwyższy oddalił kasację Tomasza Lisa, redaktora naczelnego „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), dotyczącą wyroku w sprawie publikacji sprostowań przesłanych przez Grzegorza Biereckiego i Krajową SKOK. Sprostowania odnoszą się do artykułu Wojciecha Krzymowskiego i Wojciecha Cieśli zamieszczonego ponad trzy lata temu.
więcej
|
Wydawca i były naczelny ,,Wprost" w całostronicowym ogłoszeniu przepraszają wykładowcę PWSTE za ,,naukowe szalbierstwo"
W nowym numerze „Wprost” (PMPG Polskie Polskie) ukazały się całostronicowe przeprosiny od wydawcy tygodnika i jego byłego redaktora naczelnego Tomasza Wróblewskiego skierowane do ks. dr. hab. Tadeusza Bąka z PWSTE. Chodzi o teksty z 2015 roku.
więcej
|
|
|
Kraje Unii Europejskiej przyjęły dyrektywę o prawach autorskich, Polska zagłosowała przeciw
Przedstawiciele rządów państwa członkowskich Unii Europejskiej ostatecznie przegłosowali dyrektywę o prawach autorskich. Przeciw było sześć krajów, m.in. Polska.
więcej
|
Player.pl dostępny w 12 krajach poza Polską. "Usługa będzie na bieżąco rozwijana"
Grupa TVN i Discovery Polska rozszerzyła dostęp do platformy Player.pl o jedenaście krajów, m.in. Francję, Niemcy, Austrię, Belgię i Włochy. Użytkownicy serwisu poza Polską mogą korzystać z pakietu TVN International.
więcej
|
Facebook wprowadza tryb nocny do Messengera. Nie potrzeba już emoji z księżycem
Facebook udostępnił oficjalnie w komunikatorze Messenger tryb nocny, dzięki któremu użytkownicy mogą wygodniej obsługiwać aplikację w słabym lub świetle lub ciemnych pomieszczeniach. Funkcję można włączyć w ustawieniach bez wcześniejszej konieczności przesyłania emoji z księżycem.
więcej
|
eSky wchodzi do sześciu kolejnych krajów w Europie i Ameryce
Grupa eSky, oferująca platformę internetową do rezerwacji podróży, zaczęła działalność w Niemczech, Austrii, Włoszech, Chile, Argentynie i Meksyku. Do końca br. firma chce wejść do 25 nowych krajów.
więcej
|
Brand24 zyskał przez kwartał 237 klientów, ma ich 3,3 tys.
Na koniec marca br. zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 miała 3 333 aktywnych klientów, wobec 3 096 na koniec ub.r. i 2 384 na koniec marca ub.r.
więcej
|
Filmweb wprowadza zniżki na gry dla abonentów płatnej wersji serwisu
Serwis Filmweb zaoferował użytkownikom płatnej wersji Filmweb+ możliwość kupienia taniej gier wideo w internetowym sklepie Muve.pl. Subskrybenci mogą skorzystać trzy razy w ciągu miesiąca z 5-procentowego rabatu na oferowane tytuły.
więcej
|
CNN, Cartoon Network, Boomerang i TNT wśród nowych kanałów w ofercie WP Pilot
W poniedziałek, 15 kwietnia do platformy WP Pilot dołączyło sześć nowych kanałów.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|