Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 17 Kwietnia 2019
 
 
 
Serwis Kamila Durczoka Silesion.pl zamarł. Bez nowych treści od tygodnia
 
W serwisie Silesion.pl należącym do Kamila Durczoka od tygodnia nie pojawiają się nowe treści. Witryna działa od października 2016 roku, miesięcznie notuje zazwyczaj ok. 400-700 tys. użytkowników i ok. miliona odsłon. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Angażowanie się francuskich firm w odbudowę Notre Dame to piękny gest solidarności, a nie działania nastawione na wizerunkowy zysk
 
Deklaracje francuskich firm Kering, Grupy Artemis, koncernu Total i LVMH o wielomilionowym wsparciu finansowym odbudowy zniszczonej przez pożar historycznej katedry Notre Dame jest według ekspertów z polskich agencji PR godnym podziwu pięknym gestem solidarności. Nie jest to nastawione na jakikolwiek zysk, choć w dłuższej perspektywie może pozytywnie wpłynąć na wizerunek tych firm. więcej
 
 
Cloud Technologies ze spadkiem wpływów o 38 proc. Negatywny wpływ RODO, ograniczono współpracę z sieciami afiliacyjnymi
 
W ub.r. zajmująca się marketingiem internetowym firma Cloud Technologies zanotowała 43,69 mln zł przychodów ze sprzedaży (38,1 proc. mniej niż rok wcześniej) oraz 864,1 tys. zł zysku netto (wobec 21,94 mln zł w 2017 roku). Wpływy od sieci afiliacyjnych zmalały z 49,5 do 20 mln zł, a wzrosły przychody od klientów bezpośrednich oraz dystrybutorów danych i technologii. Według firmy niepewność po wprowadzeniu RODO spadła w czwartym kwartale. więcej
 
 
1,37 mln widzów serialu ,,Odwróceni. Ojcowie i córki" w TVN. 13,22 mln zł z reklam
 
Nowy serial „Odwróceni. Ojcowie i córki” oglądało średnio 1,37 mln widzów, o 210 tys. osób mniej niż piąty sezon „Drugiej szansy” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 13,22 mln zł. więcej
 
 
,,The Voice Kids 3" zimą 2020 roku w TVP2
 
Telewizja Polska planuje kontynuację talent-show „The Voice Kids” w zimowej ramówce 2020 roku - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca jest zadowolony zarówno z jakości jak i wyników oglądalności programu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
77 pracowników Polskiego Radia pisze list ws. odsunięcia z anteny Agaty Kasprolewicz. Chce przywrócenia do pracy więcej
 
Opozycja chce zmienić media publiczne. ,,Likwidacja TVP i Polskiego Radia" więcej
 
Telewizja Polska wydaje coraz więcej, także na wynagrodzenia dziennikarzy i kierownictwa więcej
 
WP.pl, Gazeta.pl i OLX ze wzrostami - tracą Facebook i YouTube (Gemius/PBI z marca) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. eCommerce Burda Media Polska
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
Dziennikarz Telewizja Polsat
OPERATOR OBRAZU Telewizja Polsat
PRACOWNIK WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU TELEWIZYJNEGO Telewizja Polsat
grafik internetowy Polskieradio.pl
Redaktor social media Polskieradio.pl
Redaktor Polskieradio.pl
Konsultant ds. Opisywania i Pozyskiwania Treści Multimedialnych TVN
Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online TVN
Digital Sales Expert/Specialist Burda Media Polska
Regional Retention Marketing Manager TIDAL
Regional Reporting Analyst TIDAL
Dyrektor Mediów ONE House
Account Manager Screen Network
Specjalista ds. komunikacji marketingowej i wizerunkowej Edenred Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
1,37 mln widzów serialu ,,Odwróceni. Ojcowie i córki" w TVN. 13,22 mln zł z reklam

Nowy serial „Odwróceni. Ojcowie i córki” oglądało średnio 1,37 mln widzów, o 210 tys. osób mniej niż piąty sezon „Drugiej szansy” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 13,22 mln zł. więcej

,,The Voice Kids 3" zimą 2020 roku w TVP2

Telewizja Polska planuje kontynuację talent-show „The Voice Kids” w zimowej ramówce 2020 roku - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca jest zadowolony zarówno z jakości jak i wyników oglądalności programu. więcej

,,Zawód: profiler" - pierwsza polska produkcja CBS Reality. Prowadzi Jan Gołębiowski

W poniedziałek 3 czerwca br. stacja CBS Reality rozpocznie emisję programu „Zawód: profiler”, w którym policyjny ekspert Jan Gołębiowski opowiada o kulisach śledztw. Jest to pierwsza polska produkcja kanału CBS Reality. więcej

TVP udostępnia aplikacje mobilne TVP Info i TVP VOD, zastąpią TVP.pl

Telewizja Polska udostępniła aplikację mobilną TVP Info i nową wersję aplikacji TVP VOD w wersjach na Androida i iOS. Natomiast z końcem bieżącego tygodnia wycofana zostanie aplikacja TVP.pl. więcej

Nielsen: reklama telewizyjna w I kwartale warta 6,44 mld zł

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym kwartale 2019 roku były o 4 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

,,Dożywotniacy" - nowy program od 8 maja w CI Polsat. Mikołaj Lizut producentem

W środę 8 maja br. stacja Crime+Investigation Polsat rozpocznie emisję nowego programu „Dożywotniacy”, w którym będą przedstawione rozmowy z więźniami skazanymi na dożywocie. Producentem projektu jest Mikołaj Lizut. To kolejna lokalna produkcja A+E Networks Polska. więcej

Piąty sezon serialu ,,Ripper Street" w BBC First

Od 8 maja 2019 roku BBC First rozpocznie emisję piątego sezonu serialu „Ripper Street”. więcej

Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami

4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radiowa Jedynka wybrała w konkursie Aleksandrę Żelazo na prowadzącą ,,Gimnastykę poranną"

Trenerka Aleksandra Żelazo dołączyła do redakcji porannej audycji „Gimnastyka poranna” na antenie Programu I Polskiego Radia. Została kolejną prowadzącą cyklu, obok Piotra Galusa i Łukasza Owczarskiego. więcej

 
Towarzystwo Dziennikarskie pisze do instytucji europejskich w sprawie wolności polskich mediów przed eurowyborami

Towarzystwo Dziennikarskie alarmuje, że wolność mediów przed majowymi wyborami do Parlamentu Europejskiego jest zagrożona. W tej sprawie organizacja napisała listy do m.in. do członków Komisji Europejskiej i Parlamentu Europejskiego i premier Rumunii, która przewodniczy w tym półroczu UE. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Cloud Technologies ze spadkiem wpływów o 38 proc. Negatywny wpływ RODO, ograniczono współpracę z sieciami afiliacyjnymi

W ub.r. zajmująca się marketingiem internetowym firma Cloud Technologies zanotowała 43,69 mln zł przychodów ze sprzedaży (38,1 proc. mniej niż rok wcześniej) oraz 864,1 tys. zł zysku netto (wobec 21,94 mln zł w 2017 roku). Wpływy od sieci afiliacyjnych zmalały z 49,5 do 20 mln zł, a wzrosły przychody od klientów bezpośrednich oraz dystrybutorów danych i technologii. Według firmy niepewność po wprowadzeniu RODO spadła w czwartym kwartale. więcej

Pan Pikuś wraca do kampanii Avivy, reklamy od PZL (wideo)

W komunikacji marketingowej firmy ubezpieczeniowej Aviva znów będzie występował animowany bohater Pan Pikuś. Za kreację reklam odpowiada agencja PZL, która po wygranym przetargu przejęła obsługę ubezpieczyciela od VMLY&R Warsaw. więcej

Nielsen: reklama telewizyjna w I kwartale warta 6,44 mld zł

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym kwartale 2019 roku były o 4 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Katarzyna Seredyńska-Dworzyńska zarządza studiem postprodukcyjnym Delapost, Maciej Szymczuk na czele kreacji

Katarzyna Seredyńska-Dworzyńska objęła stanowisko dyrektora zarządzającego studia postprodukcyjnego Delapost. Zastąpiła na tym stanowisku Filipa Bartolda, który rozstał się z firmą i branżą. Maciej Szymczuk objął nowe stanowisko dyrektora kreatywnego. więcej

McDonald's jako mała burgerownia reklamuje burgery Maestro (wideo)

Do oferty lokali gastronomicznych McDonald’s znów zostały wprowadzone burgery premium Maestro. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB Warszawa, OMD, Papaya Films i Rio de Post. więcej

Nieagencja to nowa firma zajmująca się komunikacją. Na jej czele Bartosz Wilim i Marcin Żukowski

Na rynku pojawiła się Nieagencja. Jej założycielami są Bartosz Wilim i Marcin Żukowski. więcej

Toyota z napędem hybrydowym promowana hasłem "You Make It Corolla"

Ruszyła paneuropejska kampania reklamowa Toyoty "You Make It Corolla", w której promowana jest Toyota Corolla z napędem hybrydowym. więcej

Influencerzy wspierają kampanię "Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi"

Ruszyła kampania społeczna promująca wielkanocną edycję akcji charytatywnej „Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi”. Akcje przygotowały agencje Labcon, Media Ready, SalesTube oraz Value Media (Group One). więcej

180heartbeats + Jung v Matt odpowiada za działania Burger Kinga w social mediach

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg na obsługę działań reklamowych polskiego oddziału Burger Kinga w social mediach. Została też jego agencją kreatywną. więcej

Anna Starmach ambasadorką i udziałowcem firmy Purella

Anna Starmach została udziałowcem Purelli, a także ambasadorką linii produktów tej firmy, superfoods. Do sprzedaży seria dwudziestu pięciu superfoods trafi od maja. więcej

Kraków wycofuje plastik z miejskich urzędów

Krakowski Urząd Miasta przegłosował uchwałę, na mocy której z tamtejszych instytucji miejskich znikną materiały jednorazowego użytku wykonane z plastiku. więcej

IKEA rusza w trasę po Lubelszczyźnie w akcji "Przystanek: Kuchnia"

Startuje aktywacja IKEA "Przystanek: Kuchnia", w czasie której mieszkańcy Lublina i okolic będą mogli zaprojektować własne kuchnie z pomocą konsultantów szwedzkiej sieci sklepów. więcej

Marta Tomaszewska i Michał Korycki w Walk Events

Do zespołu Walk Events dołączyli Marta Tomaszewska, senior project manager i Michał Korycki, project director. więcej

Paulina Pietruk i Amanda Rutkowska w zespole M5

Paulina Pietruk i Amanda Rutkowska objęły stanowiska kierowników produkcji w studiu filmowym M5. więcej

Marta Busłajew szefową marketingu i komunikacji w Globalworth Poland

Marta Busłajew objęła stanowisko dyrektorki marketingu i komunikacji w firmie Globalworth Poland, która jest inwestorem i właścicielem nieruchomości biurowych w Polsce. Poprzednio pracowała w HB Reavis. więcej

Red Bull kampanią zachęca do tegorocznego Konkursu Lotów

Rozpoczęła się nowa kampania marki napojów energetycznych Red Bull (Red Bull Polska). Działania wspierają akcję Red Bull Konkurs Lotów 2019, która odbędzie się w sierpniu się na polskim wybrzeżu. Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media. więcej

Hand Made odpowiada za linię graficzną wydarzeń Krakowskie Noce

Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego UMK kolejny raz powierzył agencji reklamowej Hand Made opiekę nad identyfikacją wizualną cyklu wydarzeń Krakowskie Noce - w internecie i przestrzeni publicznej Krakowa. więcej

Michał Pol, Monika Pyrek, Andrzej Wrona i inni sportowcy w pierwszej kampanii antydopingowej ,,Gramy Fair"

POLADA Polska Agencja Antydopingowa rozpoczęła kampanię antydopingową pod hasłem „Gramy Fair”. W działania „#Niedladopingu” zaangażowali się m.in. Michał Pol, dyrektor programowy OnetSport oraz sportowcy, m.in. Marcin Lewandowski, Joanna Jędrzejczyk, Monika Pyrek. więcej

Innovation 2019: Grand Prix dla Fundacji Rak'n'Roll i 180heartbeats + JvM, cztery złota dla Grey Group

W tegorocznej edycji konkursu Innovation nagrody Grand Prix przyznano Fundacji Rak'n'Roll i agencji 180heartbeats + Jung v Matt, natomiast cztery złota otrzymała Grey Group Poland. więcej

Swiss Krono dołącza do klientów agencji Wills Integrated

Firma Swiss Krono, producent paneli podłogowych rozpoczęła współpracę z agencją marketingu zintegrowanego Wills Integrated. więcej

Piotr Lewaciuk dyrektorem sprzedaży w Omnipack

Piotr Lewaciuk objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Omnipack, firmie która jest operatorem logistycznym dla e-commerce. Ostatnio pracował w firmie Integer.pl. więcej

Axa Partners promuje tańsze ubezpieczenie podróżne na majówką

AXA Partners rozpoczęła kampanię reklamową połączoną z promocją produktową. Działania prowadzone są pod hasłem „100% majówki, 30% tańsze ubezpieczenie podróżne”. więcej

Bonduelle promuje w telewizji kukurydzę i groszek

Do Wielkanocy marka Bonduelle promuje kampanią telewizyjną Kukurydzę Złocistą oraz Groszek tradycyjny. więcej

Vidaron w nowej kampanii przekonuje, że ,,dbanie to męska rzecz"

Pod hasłem „Dbanie to męska rzecz” trwa kampania reklamowa farb Vidaron (FfiL Śnieżka). Powstała w oparciu o nową platformę komunikacji marki opracowaną przez agencję Schulz brand friendly. więcej

Amadeusz Kwiatek w warszawskim zespole Smart

Do warszawskiego zespołu firmy Smart dołączył Amadeusz Kwiatek, objął stanowisko technical account managera. Wcześniej pracował w centralnym oddziale spółki w Madrycie. więcej

Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami

4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gość Niedzielny" liderem sprzedaży w lutym, ,,Gazeta Polska" straciła najwięcej

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w lutym br. był „Gość Niedzielny”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazła się „Gazeta Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Jerzy Sułowski został redaktorem naczelnym "Dziennika Polskiego" i "Gazety Krakowskiej"

Jerzy Sułowski, redaktor naczelny "Gazety Krakowskiej", objął też stanowisko redaktora naczelnego "Dziennika Polskiego" (oba tytuły należą do Polska Press Grupa). więcej

Jan Kapela z ,,Krytyki Politycznej" krytykowany za wpis, że ,,to cud, że się pali" katedra Notre Dame

Jan Kapela, publicysta „Krytyki Politycznej” i członek redakcji jej wydawnictwa, z aprobatą skomentował pożar katedry Notre Dame. - Zupełnie bezinteresownie lubię patrzeć jak płoną symbole cywilizacji, która prowadzi nas wprost do zagłady - stwierdził. Za to zdaniem Tomasza Terlikowskiego i Rafała Ziemkiewicza pożar można uznać za symbol laicyzacji Europy. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Serwis Kamila Durczoka Silesion.pl zamarł. Bez nowych treści od tygodnia

W serwisie Silesion.pl należącym do Kamila Durczoka od tygodnia nie pojawiają się nowe treści. Witryna działa od października 2016 roku, miesięcznie notuje zazwyczaj ok. 400-700 tys. użytkowników i ok. miliona odsłon. więcej

Cloud Technologies ze spadkiem wpływów o 38 proc. Negatywny wpływ RODO, ograniczono współpracę z sieciami afiliacyjnymi

W ub.r. zajmująca się marketingiem internetowym firma Cloud Technologies zanotowała 43,69 mln zł przychodów ze sprzedaży (38,1 proc. mniej niż rok wcześniej) oraz 864,1 tys. zł zysku netto (wobec 21,94 mln zł w 2017 roku). Wpływy od sieci afiliacyjnych zmalały z 49,5 do 20 mln zł, a wzrosły przychody od klientów bezpośrednich oraz dystrybutorów danych i technologii. Według firmy niepewność po wprowadzeniu RODO spadła w czwartym kwartale. więcej

74 proc. polskich internautów korzysta z sieci na smartfonach. Rośnie zjawisko multiscreeningu

W ciągu ostatnich czterech lat o 10 punktów procentowych wzrosła w Polsce liczba użytkowników odbierających treści na dwóch ekranach jednocześnie. Dzisiaj ten wskaźnik wynosi 93 proc. internautów - wynika z badań IAB Polska. Dla większości użytkowników podstawowym urządzeniem pozostaje telewizor, zaś kolejnym komputer, smartfon lub tablet podłączony do sieci. więcej

Indie zakazują dostępu do TikToka. Aplikacja zablokowana w Google Play, Apple zwleka

Sąd w Indiach wydał zakaz udostępniania w tamtejszych sklepach internetowych Google Play i App Store społecznościowej aplikacji TikTok. Powodem ma być narażanie młodych użytkowników platformy na kontakt z nieodpowiednimi treściami o charakterze seksualnym. W odpowiedzi Google zablokował w swoim sklepie dostęp do TikToka, Apple na razie nie wykonał postanowienia sądu. więcej

Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami

4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Angażowanie się francuskich firm w odbudowę Notre Dame to piękny gest solidarności, a nie działania nastawione na wizerunkowy zysk

Deklaracje francuskich firm Kering, Grupy Artemis, koncernu Total i LVMH o wielomilionowym wsparciu finansowym odbudowy zniszczonej przez pożar historycznej katedry Notre Dame jest według ekspertów z polskich agencji PR godnym podziwu pięknym gestem solidarności. Nie jest to nastawione na jakikolwiek zysk, choć w dłuższej perspektywie może pozytywnie wpłynąć na wizerunek tych firm. więcej

Marta Busłajew szefową marketingu i komunikacji w Globalworth Poland

Marta Busłajew objęła stanowisko dyrektorki marketingu i komunikacji w firmie Globalworth Poland, która jest inwestorem i właścicielem nieruchomości biurowych w Polsce. Poprzednio pracowała w HB Reavis. więcej

XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations już 25 kwietnia

25 kwietnia w Rzeszowie rozpocznie się XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Udział w wydarzeniu zapowiedziało około 250 gości, którzy podczas 2 dni będą mieli okazję uczestniczyć w ponad prelekcjach i warsztatach praktycznych. Portal Wirtualnemedia.pl jest partnerem medialnym wydarzenia. więcej

LoveBrands Relations zajmie się obsługą komunikacji korporacyjnej Roche Polska

Koncern biotechnologiczny Roche Polska i LoveBrands Relations rozpoczęły współpracę w obszarze komunikacji korporacyjnej. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
PlayStation 5 z 8-rdzeniowym procesorem Ryzen i obsługą obrazu 8K
Indie zakazują dostępu do TikToka. Aplikacja zablokowana w Google Play, Apple zwleka
Xiaomi Mi 9 SE w Polsce od 1499 zł (wideo)
Orange z mniejszymi dopłatami do internetu w roamingu UE
Play uruchomił nową wersję aplikacji mobilnej
Philips 222B9T - 22-calowy dotykowy monitor za 1159 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
Rankomat uruchamia porównywarkę ubezpieczeń nieruchomości
12 mld zł wynoszą długi alimentacyjne Polaków. Każdy z dłużników ma do spłaty ok. 39 tys. zł
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Maciej Stuhr, Marian Dziędziel, Adam Ferency i Lech Dyblik w nowej komedii kryminalnej ,,Na bank się uda" (wideo)
Phoebe Waller-Bridge poprawi scenariusz 25. Bonda
Film "Bohemian Rhapsody" zarobił już ponad 900 milionów dolarów
Tatiana Maslany i Matthew Rhysa w serialu HBO "Perry Mason"
Netflix prezentuje "Grass is Greener". Snoop Dogg i Damian Marley opowiadają o marihuanie
Piąty sezon serialu ,,Ripper Street" w BBC First
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj