|
|
|
|
|
|
|
1,37 mln widzów serialu ,,Odwróceni. Ojcowie i córki" w TVN. 13,22 mln zł z reklam
Nowy serial „Odwróceni. Ojcowie i córki” oglądało średnio 1,37 mln widzów, o 210 tys. osób mniej niż piąty sezon „Drugiej szansy” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 13,22 mln zł.
więcej
|
,,The Voice Kids 3" zimą 2020 roku w TVP2
Telewizja Polska planuje kontynuację talent-show „The Voice Kids” w zimowej ramówce 2020 roku - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca jest zadowolony zarówno z jakości jak i wyników oglądalności programu.
więcej
|
,,Zawód: profiler" - pierwsza polska produkcja CBS Reality. Prowadzi Jan Gołębiowski
W poniedziałek 3 czerwca br. stacja CBS Reality rozpocznie emisję programu „Zawód: profiler”, w którym policyjny ekspert Jan Gołębiowski opowiada o kulisach śledztw. Jest to pierwsza polska produkcja kanału CBS Reality.
więcej
|
TVP udostępnia aplikacje mobilne TVP Info i TVP VOD, zastąpią TVP.pl
Telewizja Polska udostępniła aplikację mobilną TVP Info i nową wersję aplikacji TVP VOD w wersjach na Androida i iOS. Natomiast z końcem bieżącego tygodnia wycofana zostanie aplikacja TVP.pl.
więcej
|
Nielsen: reklama telewizyjna w I kwartale warta 6,44 mld zł
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym kwartale 2019 roku były o 4 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
,,Dożywotniacy" - nowy program od 8 maja w CI Polsat. Mikołaj Lizut producentem
W środę 8 maja br. stacja Crime+Investigation Polsat rozpocznie emisję nowego programu „Dożywotniacy”, w którym będą przedstawione rozmowy z więźniami skazanymi na dożywocie. Producentem projektu jest Mikołaj Lizut. To kolejna lokalna produkcja A+E Networks Polska.
więcej
|
Piąty sezon serialu ,,Ripper Street" w BBC First
Od 8 maja 2019 roku BBC First rozpocznie emisję piątego sezonu serialu „Ripper Street”.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cloud Technologies ze spadkiem wpływów o 38 proc. Negatywny wpływ RODO, ograniczono współpracę z sieciami afiliacyjnymi
W ub.r. zajmująca się marketingiem internetowym firma Cloud Technologies zanotowała 43,69 mln zł przychodów ze sprzedaży (38,1 proc. mniej niż rok wcześniej) oraz 864,1 tys. zł zysku netto (wobec 21,94 mln zł w 2017 roku). Wpływy od sieci afiliacyjnych zmalały z 49,5 do 20 mln zł, a wzrosły przychody od klientów bezpośrednich oraz dystrybutorów danych i technologii. Według firmy niepewność po wprowadzeniu RODO spadła w czwartym kwartale.
więcej
|
Pan Pikuś wraca do kampanii Avivy, reklamy od PZL (wideo)
W komunikacji marketingowej firmy ubezpieczeniowej Aviva znów będzie występował animowany bohater Pan Pikuś. Za kreację reklam odpowiada agencja PZL, która po wygranym przetargu przejęła obsługę ubezpieczyciela od VMLY&R Warsaw.
więcej
|
Nielsen: reklama telewizyjna w I kwartale warta 6,44 mld zł
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym kwartale 2019 roku były o 4 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Katarzyna Seredyńska-Dworzyńska zarządza studiem postprodukcyjnym Delapost, Maciej Szymczuk na czele kreacji
Katarzyna Seredyńska-Dworzyńska objęła stanowisko dyrektora zarządzającego studia postprodukcyjnego Delapost. Zastąpiła na tym stanowisku Filipa Bartolda, który rozstał się z firmą i branżą. Maciej Szymczuk objął nowe stanowisko dyrektora kreatywnego.
więcej
|
McDonald's jako mała burgerownia reklamuje burgery Maestro (wideo)
Do oferty lokali gastronomicznych McDonald’s znów zostały wprowadzone burgery premium Maestro. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB Warszawa, OMD, Papaya Films i Rio de Post.
więcej
|
Nieagencja to nowa firma zajmująca się komunikacją. Na jej czele Bartosz Wilim i Marcin Żukowski
Na rynku pojawiła się Nieagencja. Jej założycielami są Bartosz Wilim i Marcin Żukowski.
więcej
|
Toyota z napędem hybrydowym promowana hasłem "You Make It Corolla"
Ruszyła paneuropejska kampania reklamowa Toyoty "You Make It Corolla", w której promowana jest Toyota Corolla z napędem hybrydowym.
więcej
|
Influencerzy wspierają kampanię "Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi"
Ruszyła kampania społeczna promująca wielkanocną edycję akcji charytatywnej „Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi”. Akcje przygotowały agencje Labcon, Media Ready, SalesTube oraz Value Media (Group One).
więcej
|
180heartbeats + Jung v Matt odpowiada za działania Burger Kinga w social mediach
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg na obsługę działań reklamowych polskiego oddziału Burger Kinga w social mediach. Została też jego agencją kreatywną.
więcej
|
Anna Starmach ambasadorką i udziałowcem firmy Purella
Anna Starmach została udziałowcem Purelli, a także ambasadorką linii produktów tej firmy, superfoods. Do sprzedaży seria dwudziestu pięciu superfoods trafi od maja.
więcej
|
Kraków wycofuje plastik z miejskich urzędów
Krakowski Urząd Miasta przegłosował uchwałę, na mocy której z tamtejszych instytucji miejskich znikną materiały jednorazowego użytku wykonane z plastiku.
więcej
|
IKEA rusza w trasę po Lubelszczyźnie w akcji "Przystanek: Kuchnia"
Startuje aktywacja IKEA "Przystanek: Kuchnia", w czasie której mieszkańcy Lublina i okolic będą mogli zaprojektować własne kuchnie z pomocą konsultantów szwedzkiej sieci sklepów.
więcej
|
Marta Tomaszewska i Michał Korycki w Walk Events
Do zespołu Walk Events dołączyli Marta Tomaszewska, senior project manager i Michał Korycki, project director.
więcej
|
Paulina Pietruk i Amanda Rutkowska w zespole M5
Paulina Pietruk i Amanda Rutkowska objęły stanowiska kierowników produkcji w studiu filmowym M5.
więcej
|
Marta Busłajew szefową marketingu i komunikacji w Globalworth Poland
Marta Busłajew objęła stanowisko dyrektorki marketingu i komunikacji w firmie Globalworth Poland, która jest inwestorem i właścicielem nieruchomości biurowych w Polsce. Poprzednio pracowała w HB Reavis.
więcej
|
Red Bull kampanią zachęca do tegorocznego Konkursu Lotów
Rozpoczęła się nowa kampania marki napojów energetycznych Red Bull (Red Bull Polska). Działania wspierają akcję Red Bull Konkurs Lotów 2019, która odbędzie się w sierpniu się na polskim wybrzeżu. Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
więcej
|
Hand Made odpowiada za linię graficzną wydarzeń Krakowskie Noce
Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego UMK kolejny raz powierzył agencji reklamowej Hand Made opiekę nad identyfikacją wizualną cyklu wydarzeń Krakowskie Noce - w internecie i przestrzeni publicznej Krakowa.
więcej
|
Michał Pol, Monika Pyrek, Andrzej Wrona i inni sportowcy w pierwszej kampanii antydopingowej ,,Gramy Fair"
POLADA Polska Agencja Antydopingowa rozpoczęła kampanię antydopingową pod hasłem „Gramy Fair”. W działania „#Niedladopingu” zaangażowali się m.in. Michał Pol, dyrektor programowy OnetSport oraz sportowcy, m.in. Marcin Lewandowski, Joanna Jędrzejczyk, Monika Pyrek.
więcej
|
Innovation 2019: Grand Prix dla Fundacji Rak'n'Roll i 180heartbeats + JvM, cztery złota dla Grey Group
W tegorocznej edycji konkursu Innovation nagrody Grand Prix przyznano Fundacji Rak'n'Roll i agencji 180heartbeats + Jung v Matt, natomiast cztery złota otrzymała Grey Group Poland.
więcej
|
Swiss Krono dołącza do klientów agencji Wills Integrated
Firma Swiss Krono, producent paneli podłogowych rozpoczęła współpracę z agencją marketingu zintegrowanego Wills Integrated.
więcej
|
Piotr Lewaciuk dyrektorem sprzedaży w Omnipack
Piotr Lewaciuk objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Omnipack, firmie która jest operatorem logistycznym dla e-commerce. Ostatnio pracował w firmie Integer.pl.
więcej
|
Axa Partners promuje tańsze ubezpieczenie podróżne na majówką
AXA Partners rozpoczęła kampanię reklamową połączoną z promocją produktową. Działania prowadzone są pod hasłem „100% majówki, 30% tańsze ubezpieczenie podróżne”.
więcej
|
Bonduelle promuje w telewizji kukurydzę i groszek
Do Wielkanocy marka Bonduelle promuje kampanią telewizyjną Kukurydzę Złocistą oraz Groszek tradycyjny.
więcej
|
Vidaron w nowej kampanii przekonuje, że ,,dbanie to męska rzecz"
Pod hasłem „Dbanie to męska rzecz” trwa kampania reklamowa farb Vidaron (FfiL Śnieżka). Powstała w oparciu o nową platformę komunikacji marki opracowaną przez agencję Schulz brand friendly.
więcej
|
Amadeusz Kwiatek w warszawskim zespole Smart
Do warszawskiego zespołu firmy Smart dołączył Amadeusz Kwiatek, objął stanowisko technical account managera. Wcześniej pracował w centralnym oddziale spółki w Madrycie.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gość Niedzielny" liderem sprzedaży w lutym, ,,Gazeta Polska" straciła najwięcej
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w lutym br. był „Gość Niedzielny”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazła się „Gazeta Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jerzy Sułowski został redaktorem naczelnym "Dziennika Polskiego" i "Gazety Krakowskiej"
Jerzy Sułowski, redaktor naczelny "Gazety Krakowskiej", objął też stanowisko redaktora naczelnego "Dziennika Polskiego" (oba tytuły należą do Polska Press Grupa).
więcej
|
Jan Kapela z ,,Krytyki Politycznej" krytykowany za wpis, że ,,to cud, że się pali" katedra Notre Dame
Jan Kapela, publicysta „Krytyki Politycznej” i członek redakcji jej wydawnictwa, z aprobatą skomentował pożar katedry Notre Dame. - Zupełnie bezinteresownie lubię patrzeć jak płoną symbole cywilizacji, która prowadzi nas wprost do zagłady - stwierdził. Za to zdaniem Tomasza Terlikowskiego i Rafała Ziemkiewicza pożar można uznać za symbol laicyzacji Europy.
więcej
|
|
|
Serwis Kamila Durczoka Silesion.pl zamarł. Bez nowych treści od tygodnia
W serwisie Silesion.pl należącym do Kamila Durczoka od tygodnia nie pojawiają się nowe treści. Witryna działa od października 2016 roku, miesięcznie notuje zazwyczaj ok. 400-700 tys. użytkowników i ok. miliona odsłon.
więcej
|
Cloud Technologies ze spadkiem wpływów o 38 proc. Negatywny wpływ RODO, ograniczono współpracę z sieciami afiliacyjnymi
W ub.r. zajmująca się marketingiem internetowym firma Cloud Technologies zanotowała 43,69 mln zł przychodów ze sprzedaży (38,1 proc. mniej niż rok wcześniej) oraz 864,1 tys. zł zysku netto (wobec 21,94 mln zł w 2017 roku). Wpływy od sieci afiliacyjnych zmalały z 49,5 do 20 mln zł, a wzrosły przychody od klientów bezpośrednich oraz dystrybutorów danych i technologii. Według firmy niepewność po wprowadzeniu RODO spadła w czwartym kwartale.
więcej
|
74 proc. polskich internautów korzysta z sieci na smartfonach. Rośnie zjawisko multiscreeningu
W ciągu ostatnich czterech lat o 10 punktów procentowych wzrosła w Polsce liczba użytkowników odbierających treści na dwóch ekranach jednocześnie. Dzisiaj ten wskaźnik wynosi 93 proc. internautów - wynika z badań IAB Polska. Dla większości użytkowników podstawowym urządzeniem pozostaje telewizor, zaś kolejnym komputer, smartfon lub tablet podłączony do sieci.
więcej
|
Indie zakazują dostępu do TikToka. Aplikacja zablokowana w Google Play, Apple zwleka
Sąd w Indiach wydał zakaz udostępniania w tamtejszych sklepach internetowych Google Play i App Store społecznościowej aplikacji TikTok. Powodem ma być narażanie młodych użytkowników platformy na kontakt z nieodpowiednimi treściami o charakterze seksualnym. W odpowiedzi Google zablokował w swoim sklepie dostęp do TikToka, Apple na razie nie wykonał postanowienia sądu.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|