Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 18 Kwietnia 2019
 
 
 
Wraca ,,Sędzia Anna Maria Wesołowska". Premierowe odcinki jesienią w TTV
 
W jesiennej ramówce br. TTV pokaże premierowe odcinki court-show „Sędzia Anna Maria Wesołowska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jest to reaktywacja cyklu, który oglądać można było w latach 2006-2011 w TVN. - TTV konsekwentnie stawia na budowanie stabilnych przedpołudniowych i popołudniowych pasm. „Sędzia Anna Maria Wesołowska” pomoże wzmocnić ten kierunek - komentuje nam Lidia Kazen, dyrektor programowa stacji. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Wydawcy internetowi o zawieszeniu Silesion.pl: duże koszty, a bez ciekawych treści za mała odwiedzalność
 
Serwis Silesion.pl Kamila Durczoka został zawieszony, bo prawdopodobnie przy sporych kosztach bieżących nie osiągał odpowiednich wpływów reklamowych. Wystartował z dużym zespołem redakcyjnym, ale nie przyciągnął czytelników na stałe ciekawymi treściami. A w skali ogólnokrajowej nie przebił się z materiałami lifestylowymi - komentują dla Wirtualnemedia.pl wydawcy internetowi. więcej
 
 
Polsat pokaże show ,,Love Island Polska". Ruszają castingi
 
Telewizja Polsat właśnie rozpoczęła poszukiwania uczestników do randkowego reality-show „Love Island Polska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję będzie można oglądać w jesiennej ramówce. więcej
 
 
Trzy skargi do KRRiT na ,,Big Brother". ,,Zwróciliśmy się do nadawcy o nagranie"
 
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęły trzy skargi na reality-show „Big Brother” w TVN7. Wszystkie dotyczą odcinka na żywo „Big Brother Arena” z Agnieszką Woźniak-Starak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zwróciliśmy się do nadawcy o przekazanie nagrania i stanowisko - wyjaśnia nam Karolina Czuczman z zespołu rzecznika prasowego KRRiT. więcej
 
 
Składany Samsung Galaxy Fold z wpadką na starcie. Kilka poważnych awarii ekranu u recenzentów
 
Składany smartfon Samsung Galaxy Fold trafił do przedsprzedaży w USA i Korei Południowej, gdzie pierwsze partie urządzeń zostały sprzedane na pniu. Tymczasem niektórzy recenzenci, którzy otrzymali Galaxy Fold do testów donoszą o istotnych awariach nowatorskiego elastycznego ekranu, które sprawiają że telefon jest niesprawny po dwóch dniach użytkowania. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Angażowanie się francuskich firm w odbudowę Notre Dame to piękny gest solidarności, a nie działania nastawione na wizerunkowy zysk więcej
 
Wierzyciele Ruchu zgodzili się na umorzenie części wierzytelności. Spółkę przejmie Orlen więcej
 
77 pracowników Polskiego Radia pisze list ws. odsunięcia z anteny Agaty Kasprolewicz. Chce przywrócenia do pracy więcej
 
Opozycja chce zmienić media publiczne. ,,Likwidacja TVP i Polskiego Radia" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Project Manager Burda International Poland
Art Studio Director Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. eCommerce Burda Media Polska
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
Dziennikarz Telewizja Polsat
OPERATOR OBRAZU Telewizja Polsat
PRACOWNIK WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU TELEWIZYJNEGO Telewizja Polsat
grafik internetowy Polskieradio.pl
Redaktor social media Polskieradio.pl
Redaktor Polskieradio.pl
Regional Retention Marketing Manager TIDAL
Regional Reporting Analyst TIDAL
Dyrektor Mediów ONE House
Account Manager Screen Network
Specjalista ds. komunikacji marketingowej i wizerunkowej Edenred Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Wraca ,,Sędzia Anna Maria Wesołowska". Premierowe odcinki jesienią w TTV

W jesiennej ramówce br. TTV pokaże premierowe odcinki court-show „Sędzia Anna Maria Wesołowska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jest to reaktywacja cyklu, który oglądać można było w latach 2006-2011 w TVN. - TTV konsekwentnie stawia na budowanie stabilnych przedpołudniowych i popołudniowych pasm. „Sędzia Anna Maria Wesołowska” pomoże wzmocnić ten kierunek - komentuje nam Lidia Kazen, dyrektor programowa stacji. więcej

Polsat pokaże show ,,Love Island Polska". Ruszają castingi

Telewizja Polsat właśnie rozpoczęła poszukiwania uczestników do randkowego reality-show „Love Island Polska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję będzie można oglądać w jesiennej ramówce. więcej

Trzy skargi do KRRiT na ,,Big Brother". ,,Zwróciliśmy się do nadawcy o nagranie"

Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęły trzy skargi na reality-show „Big Brother” w TVN7. Wszystkie dotyczą odcinka na żywo „Big Brother Arena” z Agnieszką Woźniak-Starak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zwróciliśmy się do nadawcy o przekazanie nagrania i stanowisko - wyjaśnia nam Karolina Czuczman z zespołu rzecznika prasowego KRRiT. więcej

Cyfrowy Polsat 26 kwietnia wyemituje obligacje za 1 mld zł. Oprocentowanie: WIBOR 6M + 1,75 proc.

Zarząd Cyfrowego Polsatu podjął uchwałę o publicznej emisji 7-letnich obligacji w kwocie nominalnej 1 mld zł. Oprocentowanie obligacji będzie wynosić WIBOR 6M plus 1,75 proc., odsetki będą wypłacane co pół roku. więcej

Polsat SuperHit Festiwal 2019 i niedzielne wydanie wieczornego Sportu najdroższe w ofercie reklamowej Polsatu na maj

W majowym cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny reklam mają Polsat SuperHit Festiwal 2019 odbywający się w ostatni weekend maja oraz niedzielne wydanie serwisu sportowego zaraz po „Wydarzeniach”. więcej

W ,,Faktach" pominięto Konfederację w materiale o komitetach wyborczych, Korwin-Mikke zapowiada pozwanie TVN

W środę w głównym wydaniu „Faktów” TVN w materiale Katarzyny Kolendy-Zaleskiej o przygotowaniach do eurowyborów na planszy z największymi zarejestrowanymi nie pokazano logo Konfederacji. Politycy ugrupowania zarzucają stacji cenzurę, a Janusz Korwin-Mikke zapowiada pozew. więcej

TVN24 zrelacjonuje bieg ,,Wings for Life World Run 2019"

W niedzielę 5 maja br. odbędzie się charytatywny bieg „Wings for Life World Run”. Relację na żywo z tej imprezy przeprowadzi na terenie Polski stacja TVN24. więcej

Golf TV rozpoczyna globalną współpracę z Francesco Molinarim

Golf TV ogłosiło nawiązanie globalnej współpracy z włoskim golfistą Francesco Molinarim. Będzie się on pojawiał się w materiałach realizowanych przez nadawcę: filmach instruktażowych, czy w wideo zza kulis turniejów i przygotowań. więcej

Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami

4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Jan Kubicki po 13 latach kierowania Universal Music Polska odchodzi ze stanowiska

Jan Kubicki, dyrektor zarządzający Universal Music Polska (UMP) podjął decyzję o odejściu ze stanowiska z końcem kwietnia 2019 roku. Kubicki zamierza poświęcić się własnym projektom, pozostanie też szefem założonej przez siebie wytwórni Magic Records. Na razie nie wyznaczono nowego dyrektora UMP. więcej

 
TOK FM promuje podcasty spotem nagrodzonym w konkursie Timecode Akcja Animacja

Ruszyła internetowa kampania promująca dostęp do podcastów premium radia TOK FM. Wykorzystano w niej spot nagrodzony Grand Prix w konkursie Timecode Akcja Animacja, autorstwa Bartosza Trojanowskiego. więcej

 
Paweł Kwieciński w komitecie radiowym EBU

Dyrektor Biura Programowego Polskiego Radia Paweł Kwieciński został wybrany do komitetu radiowego Europejskiej Unii Nadawców. więcej

 
Rusza 11. edycja konkursu Antyfest Antyradia

Wystartowała jedenasta edycja konkursu Antyfest dla zespołów rockowych, który organizuje Antyradio (Eurozet). Zgłoszenia można nadsyłać do 5 maja. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Anna Koszur zarządza agencją Scholz & Friends Warszawa

Anna Koszur awansowała na managing directora Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Dotychczas pełniła funkcję deputy managing directora. więcej

#NowySerwisRenault w międzynarodowej kampanii polskiego oddziału agencji Publicis

Koncern Renault rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem "Zyskaj pewność i spokój ducha", która równolegle prowadzona jest w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w Krajach Bałtyckich. W jej ramach emitowanych jest pięć różnych spotów o przygodach podróżnika. Kampanię przygotowały polskie oddziały agencji Publicis Worldwide: Publicis i Publicis DWL. więcej

Harnaś po raz pierwszy promowany fabularnym spotem. W roli Harnasia Karol Dziuba (wideo)

Carlsberg Polska w rozpoczętej właśnie kampanii piwa Harnaś wykorzystał do promocji tej marki fabularny, a nie jak dotychczas animowany spot reklamowy. Kampanię przygotowały firmy marketingowe: Grey, Dynamo Filmi Initiative Media Warszawa. więcej

Anna Jakubowski dyrektor generalną Avon w Polsce i krajach bałtyckich

Od 23 kwietnia br. Anna Jakubowski obejmie stanowisko dyrektor generalnej koncernu Avon na Polskę i kraje Bałtyckie. Wcześniej pracowała m.in. jako dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services. więcej

Carlsberg w nowej kampanii przyznaje, że ,,prawdopodobnie wcale nie jest najlepszym piwem na świecie"

Firma Carlsberg wystartowała w Wielkiej Brytanii z nową kampanią swojej flagowej marki piwa - Carlsberga. Przyznaje w niej, że „prawdopodobnie wcale nie jest to najlepsze piwo na świecie”. Wprowadza zmiany nie tylko w komunikacji, ale też w smaku piwa oraz w opakowaniach. więcej

Effie Awards 2019: zgłoszenia do 17 czerwca, nowa kategoria dla kampanii skupionych na PR

Do 17 czerwca przyjmowane są zgłoszenia do 20. edycji konkursu Effie Awards. Zgłoszenia przyjmowane są w 23 kategoriach, w tym nowej: Positive change: PR-Led i Employer branding. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. więcej

Sarsa, Holak, Otsochodzi, Natalia Szroeder i Smolasty na puszkach Coca-Coli w kampanii ,,Układaj historie" (wideo)

Ruszyła właściwa odsłona kampanii reklamowej Coca-Coli, której ambasadorami są wykonawcy muzyczni Sarsa, Holak, Otsochodzi, Natalia Szroeder i Smolasty. W ramach akcji ich wizerunki umieszczono na puszkach różnych wersji tego napoju. więcej

Robert Lewandowski trenuje piłkarza i piłkarkę w spocie head&shoulders (wideo)

Nowy spot szamponu head&shoulders (produkowanego przez Procter&Gamble) pokazuje, jak Robert Lewandowski trenuje młodego chłopaka i dziewczynę grających w piłkę nożną. Lewandowski jest międzynarodowym ambasadorem reklamowym tej marki od trzech lat. więcej

Polsat SuperHit Festiwal 2019 i niedzielne wydanie wieczornego Sportu najdroższe w ofercie reklamowej Polsatu na maj

W majowym cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny reklam mają Polsat SuperHit Festiwal 2019 odbywający się w ostatni weekend maja oraz niedzielne wydanie serwisu sportowego zaraz po „Wydarzeniach”. więcej

Ptasie Mleczko reklamowane w nowych opakowaniach od polskich grafików (wideo)

Słodycze Ptasie Mleczko (produkowane przez Lotte Wedel) zostały wprowadzone do sprzedaży w nowych opakowaniach, zaprojektowanych przez polskich artystów grafików. Wspiera to kampania reklamowa. więcej

W USA premiera ,,The Royal Tour" o Polsce, emisja w PBS w poniedziałek (wideo)

W najbliższy poniedziałek stacjach PBS wyemituje film dokumentalny z serii „The Royal Tour” dotyczący Polski. W filmie razem z dziennikarzem tej stacji Peterem Greenbergiem będzie występował premier Mateusz Morawiecki. więcej

Muzeum Warszawy z akcją ,,Wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich"

Ruszyła kampania autopromocyjna Muzeum Warszawy. Akcja „Wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich" została przygotowana we współpracy z Papaya Films. więcej

TOK FM promuje podcasty spotem nagrodzonym w konkursie Timecode Akcja Animacja

Ruszyła internetowa kampania promująca dostęp do podcastów premium radia TOK FM. Wykorzystano w niej spot nagrodzony Grand Prix w konkursie Timecode Akcja Animacja, autorstwa Bartosza Trojanowskiego. więcej

Katarzyna Sokołowska i Katarzyna Szklarczyk w letniej kampanii Apart

Marka biżuterii Apart ruszyła z kampanią pokazującą dwa oblicza kobiety. Akcję promują reżyserka pokazów mody Katarzyna Sokołowska oraz zwyciężczyni ostatniej edycji Top Model, Katarzyna Szklarczyk. więcej

Sery Valbon z największą od lat kampanią internetową (wideo)

Rozpoczęła się największa od 7 lat kampania marki Valbon (Hochland Polska), której celem jest zwiększenie świadomości marki i benefitów produktowych. W akcję zaangażowano influencerów, m.in. Cammy, Olivka Blog, Mrs. Polka Dot. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają należące do Group One agencje: Value Media, SalesTube i Labcon. więcej

Maffashion i Julia Wieniawa w kampanii na temat zaburzeń psychicznych #PoDrugiejStronieLustra

Blogerka modowa Julia "Maffashion" Kuczyńska oraz aktorka Julia Wieniawa wystąpiły w kampanii #PoDrugiejStronieLustra, poświęconej profilaktyce zaburzeń na tle nerwowym. Inicjatorem akcji jest muzyk zespołu Xxanaxx, Michał "Atari Wu" Wasilewski. więcej

Bonduelle wprowadza czarną fasolę w ,,Porcji na raz" i reklamuje to w telewizji (wideo)

Firma Bonduelle, producent warzyw apertyzowanych wprowadziła do sklepów nowy produkt - czarną fasolę w małych opakowaniach zawierających porcję do wykorzystania za jednym razem. Wspiera to kampanią w telewizji. więcej

Natalia Borawska i Agata Kubień w dziale kreacji VMLY&R Poland

Natalia Borawska i Agata Kubień dołączyły do zespołu VMLY&R Poland, obejmując stanowiska associate creative directors. Kierują nową, piątą grupą w ramach działu kreacji. więcej

Dentsu X zajmuje się obsługą reklamową Orsay

Należący do Dentsu Aegis Network Polska brand dentsu X wygrał przetarg na obsługę reklamową kampanii marki Orsay. W jej ramach świadczyć będzie usługi promujące wiosenną kolekcję. więcej

Maciej Orłoś w reklamach przekonuje do marki finansowej Vestle

Znany dziennikarz i prezenter telewizyjny, Maciej Orłoś wystąpi w reklamach platformy tradingowej Vestle, której został ambasadorem. Za strategię i kreację komunikacji marketingowej odpowiada agencja reklamowa Upside. więcej

Gabriela Wolak: z FreshMail do ContentHouse

Gabriela Wolak objęła nowe stanowisko business growth managera w agencji content marketingowej ContentHouse. więcej

Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami

4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Aleksandra Karpińska-Gugała odpowiada za rozwój aplikacji "Gazety Wyborczej"

Aleksandra Karpińska-Gugała objęła nowo utworzone stanowisko product owner w dziale technologii "Gazety Wyborczej". Zajmie się rozwojem wszystkich aplikacji mobilnych dziennika. więcej

,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany w lutym, tylko ,,Obserwator Lokalny" na plusie

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w lutym br. był „Tygodnik Zamojski”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „TEMI. Galicyjski Tygodnik Informacyjny”. Zyskał tylko „Obserwator Lokalny” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Sonar Europe - projekt internetowy o UE ,,Gazety Wyborczej" i europejskich dzienników

Redakcja „Gazety Wyborczej” (Agora) wspólnie z redakcjami zagranicznych tytułów „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, uruchamia projekt medialny Sonar Europe o Unii Europejskiej. Materiały będą tłumaczone na cztery języki. więcej

Katalog ,,Auta elektryczne, hybrydowe i na gaz" od redakcji ,,Auto Świata"

W czwartek 18 kwietnia br. w sprzedaży ukaże się katalog „Auta elektryczne, hybrydowe i na gaz”, przygotowany przez redakcję tygodnika „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska). więcej

Wyłoniono laureatów Nagrody im. Macieja Płażyńskiego dla dziennikarzy i mediów Polonii

Laureatami tegorocznej edycji Nagrody im. Macieja Płażyńskiego dla dziennikarzy i mediów służących Polonii zostali dziennikarze z Australii, Hiszpanii, Litwy, Polski i Wielkiej Brytanii. Jury wybrało zwycięzców spośród 70 zgłoszeń. więcej

Wiosenny ,,Fashion Magazine" z akcją ,,#JestemPolką"

W sprzedaży pojawił się wiosenny numer dwumiesięcznika „Fashion Magazine” (Fashion Group). Na okładce umieszczono pięć polskich modelek. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wydawcy internetowi o zawieszeniu Silesion.pl: duże koszty, a bez ciekawych treści za mała odwiedzalność

Serwis Silesion.pl Kamila Durczoka został zawieszony, bo prawdopodobnie przy sporych kosztach bieżących nie osiągał odpowiednich wpływów reklamowych. Wystartował z dużym zespołem redakcyjnym, ale nie przyciągnął czytelników na stałe ciekawymi treściami. A w skali ogólnokrajowej nie przebił się z materiałami lifestylowymi - komentują dla Wirtualnemedia.pl wydawcy internetowi. więcej

Rosną wpływy i zysk Netflixa. Serwis ma 149 mln subskrybentów

W pierwszym kwartale 2019 roku Netflix zwiększył przychody o 22 procent, a zysk netto serwisu osiągnął kwotę 344 mln dolarów. W ciągu trzech miesięcy platforma pozyskała 9,6 mln nowych subskrybentów, a globalnie ma obecnie ponad 148,8 mln użytkowników. więcej

Premiera serialu ,,Wiedźmin" pod koniec 2019 roku. 8 odcinków w pierwszym sezonie

Ted Sarandos, dyrektor programowy Netfliksa potwierdził, że przygotowywany przez serwis serial „Wiedźmin” na podstawie prozy Andrzeja Sapkowskiego będzie miał swoją premierę w czwartym kwartale 2019 roku. Według zapowiedzi pierwszy sezon będzie liczył 8 odcinków, które zostaną udostępnione widzom w całości w dniu premiery. więcej

Noizz w nowej wersji: czarno-biała kolorystyka i dodatkowe cykle redakcyjne

Serwis miejsko-lifestylowy Noizz.pl (należący do Ringier Axel Springer Polska) udostępniono w nowej odsłonie, ze zmienioną szatą graficzną i nowymi seriami materiałów dziennikarskich. Zmiany pojawią się także w witrynach Noizz w innych krajach. więcej

Hulu wykupuje własne udziały od AT&T. Serwis jest wart na rynku 15 mld dolarów

Kontrolowany przez Disneya serwis VOD Hulu odkupił od koncernu AT&T pakiet własnych udziałów za 1,43 mld dolarów. Obecnie rynkowa wartość spółki jest wyceniana na 15 mld dol. Według nieoficjalnych informacji każdy subskrybent Hulu płacący 6 dol. za abonament z reklamami przynosi firmie miesięcznie 15 dol. przychodu. więcej

Weronika Krzymińska chief operations officerem w Gamellon

Weronika Krzymińska awansowała w strukturach sieci wielokanałowej Gamellon (sieć partnerska Life Tube) i objęła stanowisko chief operations officera. Do zespołu dołączyła również Wiktoria Bednarczyk, która objęła stanowisko production managera odpowiedzialnego za nadzór nad planowanymi i istniejącymi produkcjami własnymi Gamellon. więcej

Facebook zapowiada zmiany w Menedżerach do obsługi reklam i firm

Facebook zapowiedział wprowadzenie zmian w najważniejszych platformach służących reklamodawcom do prowadzenia kampanii w serwisie – Menedżerze reklam i Menedżerze firmy. Według obietnic obie platformy staną się bardziej przejrzyste oraz  łatwiejsze w obsłudze i analizowaniu danych reklamowych. więcej

Ponad 40 proc. dorosłych Polaków zakupy robi codziennie

Robienie codziennych zakupów deklaruje 15 394 063 polskich internautów - wynika z badania Gemius/PBI. Porównując tę liczbę z ostatnimi danymi GUS, okazuje się, że stanowią oni ponad 40% dorosłych Polaków. więcej

Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie

180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy. więcej

Oppo klientem agencji WebTalk

Do grona klientów agencji digitalowej WebTalk dołącza marka Oppo, chiński producent smartfonów. więcej

Hash.fm wprowadza narzędzie do analityki struktury fanów influencerów

Agencja influencer marketingowa Hash.fm wdrożyła narzędzie do prześwietlenia struktury obserwujących wszystkich instagramerów zgłaszających się do akcji na Fameshopie, internetowym sklepie dla influencerów. więcej

Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami

4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Magdalena Sosna: z Nielsena do GfK Polonia

Magdalena Sosna objęła stanowisko marketing and communication managera w firmie badawczej GfK Polonia. Przeszła z Nielsena, gdzie zajmowała się doradztwem w zakresie PR i marketingu. W GfK zastąpiła Julię Sapocińską, która rozstała się z firmą. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Marcin Kędryna dyrektorem biura prasowego w Kancelarii Prezydenta RP

Marcin Kędryna objął funkcję dyrektora biura prasowego Kancelarii Prezydenta RP. Kędryna z Andrzejem Dudą zaczął współpracować, jeszcze zanim ten został wybrany na prezydenta. więcej

Światowe koncerny będą współpracować z polskimi organizacjami na rzecz stopniowej eliminacji tworzyw sztucznych

Kilkanaście globalnych firm działających w Polsce, m.in. Coca-Cola, Danone, Nestlé czy Unilever, podpisały Polski Pakt na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych. Inicjatorem projektu jest agencja CSR Consulting. więcej

Magdalena Sosna: z Nielsena do GfK Polonia

Magdalena Sosna objęła stanowisko marketing and communication managera w firmie badawczej GfK Polonia. Przeszła z Nielsena, gdzie zajmowała się doradztwem w zakresie PR i marketingu. W GfK zastąpiła Julię Sapocińską, która rozstała się z firmą. więcej

Łukasz Tomaszewski: z VLMY&R do On Board Think Kong

Do zespołu On Board Think Kong dołączył Łukasz Tomaszewski, objął stanowisko account executive. Wcześniej związany był z agencją reklamową VMLY&R Poland. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Składany Samsung Galaxy Fold z wpadką na starcie. Kilka poważnych awarii ekranu u recenzentów
Resort finansów planuje w 2020 r. 217,5 mln zł z podatku cyfrowego, a 3,5-5 mld zł ze sprzedaży częstotliwości
Google Play pomoże kontrolować wydatki na aplikacje
Huawei: W 2025 będzie 2,8 mld użytkowników sieci 5G
Plus oferuje dodatkowy internet w abonamentach komórkowych. 60 GB miesięcznie za 25 złotych
T-Mobile marcowym liderem internetu mobilnego w Polsce
T-Mobile wprowadza niższe stawki roamingowe
Sprzedaż pecetów w dół o 4,6 proc., Lenovo przed HP
 
 
 
GOSPODARKA
 
Anna Jakubowski dyrektor generalną Avon w Polsce i krajach bałtyckich
Światowe koncerny będą współpracować z polskimi organizacjami na rzecz stopniowej eliminacji tworzyw sztucznych
Ponad 40 proc. dorosłych Polaków zakupy robi codziennie
"Bony na innowacje dla MŚP": do 560 tys. zł dla firm na wdrożenia
Zatrudnienie i płace w firmach rosną wolniej
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Jan Kubicki po 13 latach kierowania Universal Music Polska odchodzi ze stanowiska
Premiera serialu ,,Wiedźmin" pod koniec 2019 roku. 8 odcinków w pierwszym sezonie
Rekordowa oglądalność ostatniego sezonu serialu "Gra o tron"
Showtime prezentuje serial "The Loudest Voice". Gruby i łysy Russell Crowe obmacuje kobiety
Michael Sheen i David Tennant w serialu "Dobry omen"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj