|
|
|
|
|
|
|
Wraca ,,Sędzia Anna Maria Wesołowska". Premierowe odcinki jesienią w TTV
W jesiennej ramówce br. TTV pokaże premierowe odcinki court-show „Sędzia Anna Maria Wesołowska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jest to reaktywacja cyklu, który oglądać można było w latach 2006-2011 w TVN. - TTV konsekwentnie stawia na budowanie stabilnych przedpołudniowych i popołudniowych pasm. „Sędzia Anna Maria Wesołowska” pomoże wzmocnić ten kierunek - komentuje nam Lidia Kazen, dyrektor programowa stacji.
więcej
|
Polsat pokaże show ,,Love Island Polska". Ruszają castingi
Telewizja Polsat właśnie rozpoczęła poszukiwania uczestników do randkowego reality-show „Love Island Polska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję będzie można oglądać w jesiennej ramówce.
więcej
|
Trzy skargi do KRRiT na ,,Big Brother". ,,Zwróciliśmy się do nadawcy o nagranie"
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęły trzy skargi na reality-show „Big Brother” w TVN7. Wszystkie dotyczą odcinka na żywo „Big Brother Arena” z Agnieszką Woźniak-Starak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zwróciliśmy się do nadawcy o przekazanie nagrania i stanowisko - wyjaśnia nam Karolina Czuczman z zespołu rzecznika prasowego KRRiT.
więcej
|
Cyfrowy Polsat 26 kwietnia wyemituje obligacje za 1 mld zł. Oprocentowanie: WIBOR 6M + 1,75 proc.
Zarząd Cyfrowego Polsatu podjął uchwałę o publicznej emisji 7-letnich obligacji w kwocie nominalnej 1 mld zł. Oprocentowanie obligacji będzie wynosić WIBOR 6M plus 1,75 proc., odsetki będą wypłacane co pół roku.
więcej
|
Polsat SuperHit Festiwal 2019 i niedzielne wydanie wieczornego Sportu najdroższe w ofercie reklamowej Polsatu na maj
W majowym cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny reklam mają Polsat SuperHit Festiwal 2019 odbywający się w ostatni weekend maja oraz niedzielne wydanie serwisu sportowego zaraz po „Wydarzeniach”.
więcej
|
W ,,Faktach" pominięto Konfederację w materiale o komitetach wyborczych, Korwin-Mikke zapowiada pozwanie TVN
W środę w głównym wydaniu „Faktów” TVN w materiale Katarzyny Kolendy-Zaleskiej o przygotowaniach do eurowyborów na planszy z największymi zarejestrowanymi nie pokazano logo Konfederacji. Politycy ugrupowania zarzucają stacji cenzurę, a Janusz Korwin-Mikke zapowiada pozew.
więcej
|
TVN24 zrelacjonuje bieg ,,Wings for Life World Run 2019"
W niedzielę 5 maja br. odbędzie się charytatywny bieg „Wings for Life World Run”. Relację na żywo z tej imprezy przeprowadzi na terenie Polski stacja TVN24.
więcej
|
Golf TV rozpoczyna globalną współpracę z Francesco Molinarim
Golf TV ogłosiło nawiązanie globalnej współpracy z włoskim golfistą Francesco Molinarim. Będzie się on pojawiał się w materiałach realizowanych przez nadawcę: filmach instruktażowych, czy w wideo zza kulis turniejów i przygotowań.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anna Koszur zarządza agencją Scholz & Friends Warszawa
Anna Koszur awansowała na managing directora Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Dotychczas pełniła funkcję deputy managing directora.
więcej
|
#NowySerwisRenault w międzynarodowej kampanii polskiego oddziału agencji Publicis
Koncern Renault rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem "Zyskaj pewność i spokój ducha", która równolegle prowadzona jest w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w Krajach Bałtyckich. W jej ramach emitowanych jest pięć różnych spotów o przygodach podróżnika. Kampanię przygotowały polskie oddziały agencji Publicis Worldwide: Publicis i Publicis DWL.
więcej
|
Harnaś po raz pierwszy promowany fabularnym spotem. W roli Harnasia Karol Dziuba (wideo)
Carlsberg Polska w rozpoczętej właśnie kampanii piwa Harnaś wykorzystał do promocji tej marki fabularny, a nie jak dotychczas animowany spot reklamowy. Kampanię przygotowały firmy marketingowe: Grey, Dynamo Filmi Initiative Media Warszawa.
więcej
|
Anna Jakubowski dyrektor generalną Avon w Polsce i krajach bałtyckich
Od 23 kwietnia br. Anna Jakubowski obejmie stanowisko dyrektor generalnej koncernu Avon na Polskę i kraje Bałtyckie. Wcześniej pracowała m.in. jako dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services.
więcej
|
Carlsberg w nowej kampanii przyznaje, że ,,prawdopodobnie wcale nie jest najlepszym piwem na świecie"
Firma Carlsberg wystartowała w Wielkiej Brytanii z nową kampanią swojej flagowej marki piwa - Carlsberga. Przyznaje w niej, że „prawdopodobnie wcale nie jest to najlepsze piwo na świecie”. Wprowadza zmiany nie tylko w komunikacji, ale też w smaku piwa oraz w opakowaniach.
więcej
|
Effie Awards 2019: zgłoszenia do 17 czerwca, nowa kategoria dla kampanii skupionych na PR
Do 17 czerwca przyjmowane są zgłoszenia do 20. edycji konkursu Effie Awards. Zgłoszenia przyjmowane są w 23 kategoriach, w tym nowej: Positive change: PR-Led i Employer branding. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
więcej
|
Sarsa, Holak, Otsochodzi, Natalia Szroeder i Smolasty na puszkach Coca-Coli w kampanii ,,Układaj historie" (wideo)
Ruszyła właściwa odsłona kampanii reklamowej Coca-Coli, której ambasadorami są wykonawcy muzyczni Sarsa, Holak, Otsochodzi, Natalia Szroeder i Smolasty. W ramach akcji ich wizerunki umieszczono na puszkach różnych wersji tego napoju.
więcej
|
Robert Lewandowski trenuje piłkarza i piłkarkę w spocie head&shoulders (wideo)
Nowy spot szamponu head&shoulders (produkowanego przez Procter&Gamble) pokazuje, jak Robert Lewandowski trenuje młodego chłopaka i dziewczynę grających w piłkę nożną. Lewandowski jest międzynarodowym ambasadorem reklamowym tej marki od trzech lat.
więcej
|
Polsat SuperHit Festiwal 2019 i niedzielne wydanie wieczornego Sportu najdroższe w ofercie reklamowej Polsatu na maj
W majowym cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny reklam mają Polsat SuperHit Festiwal 2019 odbywający się w ostatni weekend maja oraz niedzielne wydanie serwisu sportowego zaraz po „Wydarzeniach”.
więcej
|
Ptasie Mleczko reklamowane w nowych opakowaniach od polskich grafików (wideo)
Słodycze Ptasie Mleczko (produkowane przez Lotte Wedel) zostały wprowadzone do sprzedaży w nowych opakowaniach, zaprojektowanych przez polskich artystów grafików. Wspiera to kampania reklamowa.
więcej
|
W USA premiera ,,The Royal Tour" o Polsce, emisja w PBS w poniedziałek (wideo)
W najbliższy poniedziałek stacjach PBS wyemituje film dokumentalny z serii „The Royal Tour” dotyczący Polski. W filmie razem z dziennikarzem tej stacji Peterem Greenbergiem będzie występował premier Mateusz Morawiecki.
więcej
|
Muzeum Warszawy z akcją ,,Wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich"
Ruszyła kampania autopromocyjna Muzeum Warszawy. Akcja „Wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich" została przygotowana we współpracy z Papaya Films.
więcej
|
TOK FM promuje podcasty spotem nagrodzonym w konkursie Timecode Akcja Animacja
Ruszyła internetowa kampania promująca dostęp do podcastów premium radia TOK FM. Wykorzystano w niej spot nagrodzony Grand Prix w konkursie Timecode Akcja Animacja, autorstwa Bartosza Trojanowskiego.
więcej
|
Katarzyna Sokołowska i Katarzyna Szklarczyk w letniej kampanii Apart
Marka biżuterii Apart ruszyła z kampanią pokazującą dwa oblicza kobiety. Akcję promują reżyserka pokazów mody Katarzyna Sokołowska oraz zwyciężczyni ostatniej edycji Top Model, Katarzyna Szklarczyk.
więcej
|
Sery Valbon z największą od lat kampanią internetową (wideo)
Rozpoczęła się największa od 7 lat kampania marki Valbon (Hochland Polska), której celem jest zwiększenie świadomości marki i benefitów produktowych. W akcję zaangażowano influencerów, m.in. Cammy, Olivka Blog, Mrs. Polka Dot. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają należące do Group One agencje: Value Media, SalesTube i Labcon.
więcej
|
Maffashion i Julia Wieniawa w kampanii na temat zaburzeń psychicznych #PoDrugiejStronieLustra
Blogerka modowa Julia "Maffashion" Kuczyńska oraz aktorka Julia Wieniawa wystąpiły w kampanii #PoDrugiejStronieLustra, poświęconej profilaktyce zaburzeń na tle nerwowym. Inicjatorem akcji jest muzyk zespołu Xxanaxx, Michał "Atari Wu" Wasilewski.
więcej
|
Bonduelle wprowadza czarną fasolę w ,,Porcji na raz" i reklamuje to w telewizji (wideo)
Firma Bonduelle, producent warzyw apertyzowanych wprowadziła do sklepów nowy produkt - czarną fasolę w małych opakowaniach zawierających porcję do wykorzystania za jednym razem. Wspiera to kampanią w telewizji.
więcej
|
Natalia Borawska i Agata Kubień w dziale kreacji VMLY&R Poland
Natalia Borawska i Agata Kubień dołączyły do zespołu VMLY&R Poland, obejmując stanowiska associate creative directors. Kierują nową, piątą grupą w ramach działu kreacji.
więcej
|
Dentsu X zajmuje się obsługą reklamową Orsay
Należący do Dentsu Aegis Network Polska brand dentsu X wygrał przetarg na obsługę reklamową kampanii marki Orsay. W jej ramach świadczyć będzie usługi promujące wiosenną kolekcję.
więcej
|
Maciej Orłoś w reklamach przekonuje do marki finansowej Vestle
Znany dziennikarz i prezenter telewizyjny, Maciej Orłoś wystąpi w reklamach platformy tradingowej Vestle, której został ambasadorem. Za strategię i kreację komunikacji marketingowej odpowiada agencja reklamowa Upside.
więcej
|
Gabriela Wolak: z FreshMail do ContentHouse
Gabriela Wolak objęła nowe stanowisko business growth managera w agencji content marketingowej ContentHouse.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Aleksandra Karpińska-Gugała odpowiada za rozwój aplikacji "Gazety Wyborczej"
Aleksandra Karpińska-Gugała objęła nowo utworzone stanowisko product owner w dziale technologii "Gazety Wyborczej". Zajmie się rozwojem wszystkich aplikacji mobilnych dziennika.
więcej
|
,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany w lutym, tylko ,,Obserwator Lokalny" na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w lutym br. był „Tygodnik Zamojski”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „TEMI. Galicyjski Tygodnik Informacyjny”. Zyskał tylko „Obserwator Lokalny” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sonar Europe - projekt internetowy o UE ,,Gazety Wyborczej" i europejskich dzienników
Redakcja „Gazety Wyborczej” (Agora) wspólnie z redakcjami zagranicznych tytułów „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, uruchamia projekt medialny Sonar Europe o Unii Europejskiej. Materiały będą tłumaczone na cztery języki.
więcej
|
Katalog ,,Auta elektryczne, hybrydowe i na gaz" od redakcji ,,Auto Świata"
W czwartek 18 kwietnia br. w sprzedaży ukaże się katalog „Auta elektryczne, hybrydowe i na gaz”, przygotowany przez redakcję tygodnika „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
Wyłoniono laureatów Nagrody im. Macieja Płażyńskiego dla dziennikarzy i mediów Polonii
Laureatami tegorocznej edycji Nagrody im. Macieja Płażyńskiego dla dziennikarzy i mediów służących Polonii zostali dziennikarze z Australii, Hiszpanii, Litwy, Polski i Wielkiej Brytanii. Jury wybrało zwycięzców spośród 70 zgłoszeń.
więcej
|
Wiosenny ,,Fashion Magazine" z akcją ,,#JestemPolką"
W sprzedaży pojawił się wiosenny numer dwumiesięcznika „Fashion Magazine” (Fashion Group). Na okładce umieszczono pięć polskich modelek.
więcej
|
|
|
Wydawcy internetowi o zawieszeniu Silesion.pl: duże koszty, a bez ciekawych treści za mała odwiedzalność
Serwis Silesion.pl Kamila Durczoka został zawieszony, bo prawdopodobnie przy sporych kosztach bieżących nie osiągał odpowiednich wpływów reklamowych. Wystartował z dużym zespołem redakcyjnym, ale nie przyciągnął czytelników na stałe ciekawymi treściami. A w skali ogólnokrajowej nie przebił się z materiałami lifestylowymi - komentują dla Wirtualnemedia.pl wydawcy internetowi.
więcej
|
Rosną wpływy i zysk Netflixa. Serwis ma 149 mln subskrybentów
W pierwszym kwartale 2019 roku Netflix zwiększył przychody o 22 procent, a zysk netto serwisu osiągnął kwotę 344 mln dolarów. W ciągu trzech miesięcy platforma pozyskała 9,6 mln nowych subskrybentów, a globalnie ma obecnie ponad 148,8 mln użytkowników.
więcej
|
Premiera serialu ,,Wiedźmin" pod koniec 2019 roku. 8 odcinków w pierwszym sezonie
Ted Sarandos, dyrektor programowy Netfliksa potwierdził, że przygotowywany przez serwis serial „Wiedźmin” na podstawie prozy Andrzeja Sapkowskiego będzie miał swoją premierę w czwartym kwartale 2019 roku. Według zapowiedzi pierwszy sezon będzie liczył 8 odcinków, które zostaną udostępnione widzom w całości w dniu premiery.
więcej
|
Noizz w nowej wersji: czarno-biała kolorystyka i dodatkowe cykle redakcyjne
Serwis miejsko-lifestylowy Noizz.pl (należący do Ringier Axel Springer Polska) udostępniono w nowej odsłonie, ze zmienioną szatą graficzną i nowymi seriami materiałów dziennikarskich. Zmiany pojawią się także w witrynach Noizz w innych krajach.
więcej
|
Hulu wykupuje własne udziały od AT&T. Serwis jest wart na rynku 15 mld dolarów
Kontrolowany przez Disneya serwis VOD Hulu odkupił od koncernu AT&T pakiet własnych udziałów za 1,43 mld dolarów. Obecnie rynkowa wartość spółki jest wyceniana na 15 mld dol. Według nieoficjalnych informacji każdy subskrybent Hulu płacący 6 dol. za abonament z reklamami przynosi firmie miesięcznie 15 dol. przychodu.
więcej
|
Weronika Krzymińska chief operations officerem w Gamellon
Weronika Krzymińska awansowała w strukturach sieci wielokanałowej Gamellon (sieć partnerska Life Tube) i objęła stanowisko chief operations officera. Do zespołu dołączyła również Wiktoria Bednarczyk, która objęła stanowisko production managera odpowiedzialnego za nadzór nad planowanymi i istniejącymi produkcjami własnymi Gamellon.
więcej
|
Facebook zapowiada zmiany w Menedżerach do obsługi reklam i firm
Facebook zapowiedział wprowadzenie zmian w najważniejszych platformach służących reklamodawcom do prowadzenia kampanii w serwisie – Menedżerze reklam i Menedżerze firmy. Według obietnic obie platformy staną się bardziej przejrzyste oraz łatwiejsze w obsłudze i analizowaniu danych reklamowych.
więcej
|
Ponad 40 proc. dorosłych Polaków zakupy robi codziennie
Robienie codziennych zakupów deklaruje 15 394 063 polskich internautów - wynika z badania Gemius/PBI. Porównując tę liczbę z ostatnimi danymi GUS, okazuje się, że stanowią oni ponad 40% dorosłych Polaków.
więcej
|
Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy.
więcej
|
Oppo klientem agencji WebTalk
Do grona klientów agencji digitalowej WebTalk dołącza marka Oppo, chiński producent smartfonów.
więcej
|
Hash.fm wprowadza narzędzie do analityki struktury fanów influencerów
Agencja influencer marketingowa Hash.fm wdrożyła narzędzie do prześwietlenia struktury obserwujących wszystkich instagramerów zgłaszających się do akcji na Fameshopie, internetowym sklepie dla influencerów.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Magdalena Sosna: z Nielsena do GfK Polonia
Magdalena Sosna objęła stanowisko marketing and communication managera w firmie badawczej GfK Polonia. Przeszła z Nielsena, gdzie zajmowała się doradztwem w zakresie PR i marketingu. W GfK zastąpiła Julię Sapocińską, która rozstała się z firmą.
więcej
|
|
|