|
|
|
|
|
|
|
Monika Zamachowska poprowadzi show ,,Europa da się lubić - 15 lat później". Emisja od 27 kwietnia w TVP2
W sobotę, 27 kwietnia TVP2 rozpocznie emisję reaktywowanego talk-show „Europa da się lubić" - „Europa da się lubić - 15 lat później”. To specjalna edycja programu zrealizowana z okazji 15-lecia wstąpienia Polski do Unii Europejskiej.
więcej
|
TVN7 rezygnuje z nadawanego na żywo programu ,,Big Brother Raport"
Telewizja TVN w czwartek podjęła decyzję o rezygnacji z sobotnich emisji nadawanego na żywo programu „Big Brother Raport”, który wspólnie prowadzili Filip Chajzer i Małgorzata Ohme. Siódemka w tym paśmie od najbliższej soboty pokazywać będzie standardowe odcinki „Big Brothera” relacjonujące wydarzenia z Domu Wielkiego Brata - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat News wzmacnia wieczorne pasmo publicystyczne. Nowy program Grzegorza Jankowskiego
We wtorek 23 kwietnia br. stacja Polsat News rozpocznie emisję nowego programu publicystycznego „Punkt widzenia” Grzegorza Jankowskiego, a główną prowadzącą „Polityki na ostro” będzie Agnieszka Gozdyra.
więcej
|
TVN obniżył ceny reklam na maj o 12 proc. Najdroższe ,,Kuchenne rewolucje"
Ceny reklam w majowym cenniku TVN są niższe od tych w maju ub.r. o 12 proc. Stacja liczy, że „majowa wycena zwiększy efektywność zakupu z cennika”. Najdroższe są w nim reklamy przy „Kuchennych rewolucjach” i „Masterchef Junior”.
więcej
|
Canal+ z niższymi przychodami i większą liczbą subskrybentów. Platforma nc+ pominięta w raporcie
W I kwartale 2019 roku należąca do koncernu Vivendi grupa Canal+ zanotowała spadek przychodów o 3,6 proc. Nadawca zwiększył liczbę użytkowników o 419 tys. W raporcie nie podano wyników działającej w ramach Canal+ platformy nc+.
więcej
|
UPC zmienia wystrój salonów sprzedaży i obsługę klienta
Sieć kablowa UPC Polska otworzyła w Sosnowcu salon sprzedaży, który został urządzony według nowych zasad operatora. Zmieniono także sposób obsługi klientów w salonie.
więcej
|
TVP Sport będzie transmitować mecze żużlowej reprezentacji Polski
W TVP Sport będą transmitowane w br. mecze reprezentacji Polski na żużlu. Telewizja Polska porozumiała się w tej sprawie z Polskim Związkiem Motorowym.
więcej
|
TVP1 w Poniedziałek Wielkanocny pokaże benefis Włodzimierza Szaranowicza (wideo)
W drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia, tj. 22 kwietnia o godz. 17.30 TVP1 pokaże benefis Włodzimierza Szaranowicza „Halo Włodku!”. Jest to wydarzenie celebrujące karierę dziennikarską kultowego komentatora sportowego, który kilka tygodni temu przeszedł na emeryturę.
więcej
|
,,Przykrywkowcy. Podwójna gra" - cykl dokumentalny Sylwestra Latkowskiego w Canal+
W poniedziałek 6 maja br. stacja Canal+ rozpocznie emisję nowego programu dokumentalnego „Przykrywkowcy. Podwójna gra”, której twórcą jest dziennikarz Sylwester Latkowski. W dniu premiery Canal+ będzie odkodowany dla widzów.
więcej
|
ABW zajmowała się zarzutem taksówkarza wobec współautora reportażu ,,Superwizjera" o neonazistach, że nie zapłacił za kurs
Taksówkarz ze Śląska zarzucił operatorowi TVN Piotrowi Wacowskiemu, że w 2017 roku nie zapłacił kilkudziesięciu zł za kurs. Wacowski temu zaprzeczył. Działania śledcze w tej sprawie prowadziła Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego w ramach postępowania ws. grupy neonazistów ujawnionych w reportażu, przy którym pracował Wacowski.
więcej
|
,,Rock w grach" nowym programem Polsat Games. To autorska produkcja Remigiusza ,,Rock" Maciaszka (wideo)
W poniedziałek, 22 kwietnia Polsat Games rozpocznie emisję nowego programu „Rock w grach”. To autorska produkcja Remigiusza „Rock” Maciaszka.
więcej
|
Canal+ odkodowany 6 maja
Platforma nc+ w poniedziałek, 6 maja 2019 roku odkoduje dostęp do Canal+.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVN obniżył ceny reklam na maj o 12 proc. Najdroższe ,,Kuchenne rewolucje"
Ceny reklam w majowym cenniku TVN są niższe od tych w maju ub.r. o 12 proc. Stacja liczy, że „majowa wycena zwiększy efektywność zakupu z cennika”. Najdroższe są w nim reklamy przy „Kuchennych rewolucjach” i „Masterchef Junior”.
więcej
|
Plus daje w loterii roczne pensje, smartfony i nagrody pieniężne
W poniedziałek 22 kwietnia rozpoczyna się Loteria Plus. Łączna pula nagród to 384 tys. zł brutto, w tym roczne pensje i smartfony Samsung Galaxy S9.
więcej
|
Jarosław Skorupa odpowiada za marketing PKN Orlen
Jarosław Skorupa objął stanowisko dyrektora wykonawczego ds. marketingu w PKN Orlen. Zajął miejsce Sebastiana Bojemskiego, który rozstał się ze spółką.
więcej
|
T-Mobile wprowadza zestawy Mix Box z figurkami Avengersów i rusza z kampanią reklamową
Sieć T-Mobile wprowadziła do oferty zestawy o nazwie Mix Box, w których wraz z usługą Mix sprzedaje smartfony Samsunga i Nokii. Bonusem jest figurka nawiązująca do filmu „Avengers: koniec gry”. Ofertę wspomaga nowa kampania reklamowa stworzona we współpracy z agencją DDB&tribal.
więcej
|
Parlament Europejski za zakazem sprzedaży produktów o podwójnej jakości
Parlament Europejski w Strasburgu przegłosował przepisy, które zakazują sprzedaży produktów podwójnej jakości. Jeżeli różnią się choć w niewielkim stopniu składem, będą musiały mieć różne nazwy, by nie wprowadzać konsumentów w błąd.
więcej
|
Piotr Głowacki w kampanii ING Banku Śląskiego przypomina, że ,,Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny"
W najnowszej kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego promuje zbliżeniową kartę do wielu walut Visa. W spocie wystąpił aktor Piotr Głowacki. Akcja została przygotowana przez agencję Brain i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Kaufland przestaje używać plastikowych butelek
Centrala sieci sklepów Kaufland w Polsce zdecydowała się zrezygnować z korzystania z butelkowanej wody mineralnej. Będzie korzystać z dystrybutorów filtrujących wodę przez co ograniczy zużycie plastikowych butelek o ok. 90 tys. butelek.
więcej
|
Królewskie zachęca do ,,Odkrywania Warszawy dzielnicami"
Startuje nowa odsłona kampanii piwa Królewskie (Grupa Żywiec) „Odkrywaj Warszawę dzielnicami". Przygotowały ją Just, Twin digital collectitve, Wilk Studio, Starcom i Roots.
więcej
|
Męskość w XXI wieku i pewność siebie mężczyzn w nowej reklamie Axe (wideo)
Marka Axe (należy do Unilever) w swojej najnowszej kampanii reklamowej w Stanach Zjednoczonych wykorzystuje stworzone na jej potrzeby nowe słowo „bathsculinity”. Zwraca w niej uwagę na męskość w XXI wieku i dzisiejszą pewność siebie mężczyzn.
więcej
|
Pornhub na ratunek pszczołom w kampanii "BeeSexual"
Serwis erotyczny Pornhub ruszył z kampanią "BeeSexual", w której pokaże animowane "pszczele porno" ze specjalnym udziałem gwiazd filmów dla dorosłych. Portal zwraca w ten sposób uwagę na narastający problem spadającej światowej populacji pszczół.
więcej
|
Unilever ogranicza plastik
Unilever Sustainable Living Plan to strategia zrównoważonego działania, którą globalny koncern od ośmiu lat wdraża na całym świecie.
więcej
|
Fundacja OFF Camera ogłasza przetarg na spot i realizację kamanii w telewizji
Fundacja OFF Camera zaprasza firmy do składania ofert na realizację 30-sek. spotu reklamowego oraz kampanii telewizyjnej w ramach projektu „Film in Małopolska” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Polska jest 59. w rankingu wolności mediów wg Reporterów bez Granic. ,,Gazeta Wyborcza na celowniku Kaczyńskiego"
W tegorocznym rankingu wolności prasy według Reporterów bez Granic Polska znalazła się na 59. pozycji, o jedną niżej niż przed rokiem. W komentarzu zwrócono uwagę na działania prawne przedstawicieli władzy wobec niezależnych mediów, m.in. Jarosława Kaczyńskiego wobec „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Sprzedaż ,,Twojego Stylu" spadła o 33 tys. egz. ,,Avanti" z największym wzrostem
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”, ale zanotował on duży spadek. Na podium znalazły się jeszcze „Zwierciadło” i „Wysokie Obcasy Extra” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza": 200 tys. zł dla strajkujących nauczycieli ze sprzedaży prenumeraty cyfrowej
"Gazeta Wyborcza" (Agora) zakończyła sprzedaż specjalnej oferty prenumeraty cyfrowej, z której przychód zostanie przekazany na wsparcie strajkujących nauczycieli. Zebrano 200 tys. zł.
więcej
|
Stanisław Skarżyński reporterem ,,Oxford Mail", zatrudniony w ramach dotacji od Facebooka
Stanisław Skarżyński zaczął pracę jako reporter angielskiego tabloidu „Oxford Mail” (wydawanego przez Newsquest). Będzie zajmował się tematyką społeczną, został zatrudniony w ramach dotacji od Facebooka.
więcej
|
Z ,,Faktu" odchodzi wicenaczelny Marcin Walter. ,,Uznałem, że moja rola w redakcji się skończyła"
Z redakcji „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) odchodzi zastępca redaktora naczelnego, Marcin Walter. - Uznałem, że moja rola w redakcji się skończyła. To na co się umawiałem z moimi szefami, gdy mnie zatrudniali - wypełniłem - komentuje Walter dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał M. Lisiecki przejdzie z zarządu do rady nadzorczej PMPG Polskie Media
Do końca kwietnia br. Michał M. Lisiecki zrezygnuje ze stanowiska członka zarządu PMPG Polskie Media (wydającej m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”), a z początkiem maja ma dołączyć do rady nadzorczej firmy. Natomiast z pełnienia obowiązków członka zarządu spółki zrezygnował Andrzej Chmiel.
więcej
|
Tygodnik ,,Polityka" z wydaniem specjalnym ,,Salon"
W środę, 24 kwietnia br. na tynku ukaże się „Salon” - wydanie specjalne tygodnika „Polityka”, poświęcone wnętrzom, architekturze, sztuce i stylowi życia.
więcej
|
Spór ,,Warszawskiej Gazety" i ,,Super Expressu" o temat zarzutów wobec Roberta Biedronia dot. pobicia matki, polityk pozwie ,,WG"
„Super Express” opisał w czwartek zarzuty sądowe sprzed 19 lat wobec Roberta Biedronia o znęcanie się nad matką i jego młodszym bratem. Niekorzystny artykuł o Biedroniu od paru dni zapowiadał Paweł Miter z „Warszawskiej Gazety”, a w czwartek zarzucił „Super Expressowi” kradzież tematu. - Jak można ukraść materiał, którego nikt nie widział? Nasza reporterka napisała artykuł w oparciu o materiały i wypowiedź zamieszanego w sprawę polityka - odpowiedział szef „SE” Grzegorz Zasępa. W czwartek po południu Biedroń i jego matka zapowiedzieli pozwanie „Warszawskiej Gazety”.
więcej
|
,,Wyborcza na Wielkanoc" - specjalne wydanie ,,Magazynu Świątecznego"
W sobotę 20 kwietnia wraz z weekendowym wydaniem "Gazety Wyborczej" ukaże się dodatek „Wyborcza na Wielkanoc".
więcej
|
|
|
Player, Netflix i HBO GO z dużymi wzrostami - straciły Ipla.tv, VoD.pl, TVP VoD i CDA.pl (serwisy i aplikacje VoD)
W kategorii VoD zdecydowanie najpopularniejszym serwisem pozostaje CDA.pl, przy czym w skali roku zanotowały spory spadek odwiedzalności, podobnie jak Ipla.tv, VoD.pl i sekcja VoD na TVP.pl. Za to dużo zyskały Player.pl, Netflix i HBO GO.
więcej
|
Parlament Europejski: godzina na usunięcie treści terrorystycznych z internetu, inaczej kary do 4 proc. wpływów
Parlament Europejski przegłosował projekt nowych przepisów, które mają skutecznie zwalczać w internecie treści o charakterze ekstremistycznym i terrorystycznym. Serwisy społecznościowe będą zobowiązane do usuwania tego typu materiałów w ciągu godziny od otrzymania żądania od lokalnych władz. Za opóźnienia w usuwaniu groźnych treści firmy internetowe mogą zostać obciążone karami sięgającymi 4 proc. ich rocznych obrotów.
więcej
|
Nowa wpadka Facebooka. Serwis przetwarzał kontakty ze skrzynek e-mail 1,5 mln użytkowników
Koncern Facebook przyznał, że bez zgody użytkowników przetwarzał dane z ich skrzynek e-mail importując na swoje serwery informacje o kontaktach zgromadzonych na kontach pocztowych internautów. Sprawa dotyczy około 1,5 mln użytkowników, od których Facebook uzyskał wcześniej dane logowania.
więcej
|
Beata Tadla, Krzysztof Skiba i Rafał Sonik wspierają nauczycieli w akcji Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska prowadzi nową akcję redakcyjną, w której dziękuje nauczycielom i podkreśla ich rolę w kształtowaniu postaw i karier. #GdybyNieNauczyciel to cykl kilkunastu tekstów i materiałów wideo, które z jednej strony pokazują pasję nauczycieli, a z drugiej polski system edukacji i współczesne szkoły. W akcję włączyli się m.in. Beata Tadla, Kamil Nożyński, Rafał Sonik, Krzysztof Skiba i Katarzyna Bujakiewicz.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|