|
|
|
|
|
|
|
Chylińska, Bednarek i Martyniuk gwiazdami Polsat Superhit Festiwal 2019
Od 24 do 26 maja br. odbędzie się będzie piąta edycja Polsat Superhit Festiwal. Tym razem gwiazdami festiwalu będą: Agnieszka Chylińska, Kamil Bednarek i Zenek Martyniuk. Właśnie trwa sprzedaż biletów na muzyczne wydarzenie.
więcej
|
,,Debata Grzegorza Łaguny" w Superstacji dwa razy tygodniowo
Od najbliższego weekendu „Debata Grzegorza Łaguny” będzie pokazywana w Superstacji nie tylko w niedziele, lecz także w soboty. Zmieni się też pora emisji programu.
więcej
|
Adrian Klarenbach przeprosił za ,,odwal się Pan" w tweecie do ministra ws. bicia kukły Judasza w Pruchniku
Minister spraw wewnętrznych i administracji Joachim Brudziński skrytykował bicie kukły Judasza podczas uroczystości Wielkiego Piątku w Pruchniku. - Nie znam tradycji zachodniopomorskiej, ale Panie Brudziński odwal się Pan od podkarpackiej. Judasz był żydem, chyba że chcesz Pan zmieniać historię - stwierdził w poniedziałek wieczorem na Twitterze Adrian Klarenbach z TVP Info. Po fali krytycznych komentarzy przeprosił za sformułowanie „odwal się Pan”.
więcej
|
Obligacje Cyfrowego Polsatu za 1 mld zł kupiło 59 inwestorów
Cyfrowy Polsat poinformował, że przydzielił 59 inwestorom swoje 7-letnie obligacje serii B o łącznej wartości nominalnej 1 mld zł.
więcej
|
TVP: mamy pełne prawa do ,,Szansy na sukces", Skrętkowska nie chciała reżyserować, oczekiwała dożywotniego honorarium
Elżbieta Skrętkowska, współtwórczyni i wieloletnia reżyserka „Szansy na sukces”, zarzuciła Telewizji Polskiej naruszenie jej praw do tego programu. TVP zapewnia, że zarejestrowała nazwę cyklu jako znak towarowy. Wytyka też Skrętkowskiej, że nie chciała współpracować przy nowych odcinkach, za to oczekiwała, że firma będzie jej dożywotnio wypłacać honorarium.
więcej
|
TVN24 i TTV liderami wśród stacji tematycznych, TVP Sport z największym wzrostem w czołówce
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w marcu 2019 roku zajęło TVN24, a w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TTV - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Sport ze zmienionym studiem: dodatkowe ekrany i stanowiska dla dziennikarzy (wideo)
W piątek oddano do użytku wyremontowane Studio 7, w którym realizowanych jest wiele programów TVP Sport. W studiu są dwa stoły i miejsce do rozmów na stojąco.
więcej
|
417 tys. widzów ogląda program Ewy Bugały ,,W pełnym świetle". TVP Info liderem
Nowy program Ewy Bugały „W pełnym świetle” oglądało średnio 417 tys. widzów. Audycja daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
Wirtualni prezenterzy w telewizji to pokusa dla nadawców, zagadką akceptacja u widzów
W chińskiej telewizji zaczęli pojawiać się prezenterzy będący cyfrową projekcją wykorzystującą algorytmy sztucznej inteligencji. Prowadzący do złudzenia przypominają w wyglądzie i sposobie zachowania żywych ludzi. Czy to przyszłość telewizyjnych programów informacyjnych i publicystycznych? - Cyfrowi prezenterzy to dla mediów obietnica pełnej kontroli, niższych kosztów i nowych możliwości. Nie sprawdzą się oni jednak na antenie w każdej roli, a barierę może stanowić akceptacja przez widzów uzależniona w dużym względzie przez czynniki kulturowe - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci segmentu AI i rynku telewizyjnego.
więcej
|
Jacek Kurski na spotkaniu z pracownikami o rewitalizacji TVP i żarcie w TVN24 z pożaru katedry Notre Dame (wideo)
- Tworzymy wielkie dzieło, jakim jest Telewizja Polska, ale najważniejsze, że je odnawiamy, wzmacniamy jej siłę, rewitalizujemy - stwierdził prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski podczas wielkanocnego spotkania z pracownikami firmy. W krytycznym tonie wspomniał o żarcie w TVN24 z pożaru katedry Notre Dame. - Po to są media publiczne, żeby współodczuwać to, co czuje aksjologiczna wspólnota narodu polskiego - skomentował.
więcej
|
Ekstraklasę w TVP1/TVP2 śledzi 751 tys. widzów, a w TVP Sport - 255 tys.
Mecze Ekstraklasy pokazane w TVP1 lub TVP2 ogląda średnio 751 tys. widzów. Z kolei transmisje spotkań w TVP Sport śledzi 255 tys. osób.
więcej
|
W ,,Salonie dziennikarskim" poświęcono pisanki od Michała Karnowskiego
W Wielką Sobotę w „Salonie dziennikarskim” w TVP Info jeden ze stałych gości programu ks. Henryk Zieliński, redaktor naczelny tygodnika „Idziemy”, poświęcił wielkanocną święconkę przygotowaną przez gospodarza cyklu Michała Karnowskiego.
więcej
|
Firma energetyczna Zygmunta Solorza podwyższa odpisy i tworzy rezerwę, w ub.r. miała ok. 464 mln zł straty netto
Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin (ZE PAK), którego większościowym akcjonariuszem jest Zygmunt Solorz, zdecydował o zwiększeniu odpisów do 376 mln zł w związku z utratą wartości aktywów trwałych. Szacunkowo w ub.r. firma zanotowała w ujęciu skonsolidowanym ok. 90 mln zł zysku EBITDA i ok. 464 mln zł straty netto.
więcej
|
Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lidl nie będzie sprzedawać plastikowych naczyń, zastępuje je biodegradowalnymi
Sieć sklepów Lidl (Lidl Polska) w nadchodzącym sezonie grillowym nie będzie sprzedawać plastikowych naczyń jednorazowych i sztućców. W ich miejsce w ofercie sieci pojawią się ich biodegradowalne zamienniki.
więcej
|
PGNiG szuka agencji interaktywnej do dwuletniej współpracy
Spółka PGNiG Obrót Detaliczny rozpoczęła przetarg na świadczenie usług marketingu internetowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Chce wybrać w nim kilka firm, z którymi zawrze umowy ramowe. Będzie z nimi pracować przez 2 lata.
więcej
|
Roksana Węgiel reklamuje Junior Box w Play (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła kampanię promującą nową wersję zestawu Junior Box. W reklamach występuje piosenkarka Roksana Węgiel.
więcej
|
Piwo Lech ,,pozytywnie wpłynie" w nowej kampanii (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Pozytywnie wpłynie”. Przygotowały i realizują ją firmy marketingowe GPD Agency, Dynamo Film, Delapost, Juice i Zenith.
więcej
|
Anja Rubik promuje ekologiczną kolekcję Conscious odzieży H&M (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa kolekcji ubrań H&M Conscious produkowanych z ekologicznych surowców. W akcji występuje 13 kobiet z całego świata, m.in. Naomie Harris, Rosario Dawson i Anja Rubik.
więcej
|
Reklama ,,The Hunt" firmy Leica pod obstrzałem chińskich władz (wideo)
Blisko pięciominutowy spot reklamowy niemieckiej firmy fotograficznej Leica „The Hunt” został ocenzurowany przez władze Chin i nacjonalistycznych użytkowników internetu. Pokazano w nim buntownika z Tiananmen, co chińscy cenzorzy uznali za mocno uderzające w Chiny, zaś internauci stwierdzili, że filmem tym firma obraża ich kraj.
więcej
|
,,Oszczędzasz, inwestujesz - uważaj!" w kampanii UOKiK-u (wideo)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi kampanię społeczną przestrzegającą przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi związanymi z inwestowaniem oszczędności. Akcja jest realizowana pod hasłem „Oszczędzasz, inwestujesz - uważaj!”.
więcej
|
Pepsi planuje się reklamować na niebie. "Marki w pogoni za innowacją popełniają błędy"
Rosyjski start-up Startrocket pomoże Pepsi w zawłaszczeniu nieba jako powierzchni reklamowej. - Kiedy już marce gorączka adrenaliny opadnie, to tematu nie będzie. Marki w pogoni za słowem start-up i innowacje czasem popełniają błędy - uważa Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB Warszawa.
więcej
|
Widz w klubie fitness
W kolejnej edycji raportu Health And Fitness 2019, realizowanego przez Deloitte wspólnie z organizacją EuropeActive, czytamy, że w Polsce w 2018 roku już 3 mln osób korzystało z klubów fitness. To oznacza 16% wzrost liczby użytkowników klubów w porównaniu z rokiem 2017. O 11% wzrosła rownież ilość samych klubów jeśli chodzi o lokalizacje. Branża fitness w Polsce, podobnie jak w całej Europie dynamicznie się rozwija.
więcej
|
,,Zachowaj spokój każdego dnia" w reklamie Nervosol Tabs (wideo)
Trwa kampania reklamowa preparatu Nervosol Tabs (produkowanego przez Herbapol Wrocław). Kreacją reklam zajęła się agencja Optima Marketing Group.
więcej
|
Anna Wiśniewska odpowiada za marketing Experience Corner
Anna Wiśniewska objęła stanowisko marketing managera w sklepie internetowym Experience Corner.
więcej
|
Piątka Kaczyńskiego według dziecka w spocie z życzeniami wielkanocnymi od premiera (wideo)
W spocie z życzeniami wielkanocnymi od premiera Mateusza Morawieckiego przedstawiono też niektóre ze zmian socjalnych i podatkowych wprowadzanych w ramach tzw. piątki Kaczyńskiego.
więcej
|
IPN dodał w spocie, że ludzie w cytacie z Nałkowskiej to Niemcy. ,,To niefortunne, te słowa są uniwersalne"
Instytut Pamięci Narodowej w spocie o getcie warszawskim w cytacie z Zofii Nałkowskiej, że „Ludzie ludziom zgotowali ten los”, zaznaczył, że chodzi o Niemców. Skrytykowało to wielu odbiorców, m.in. naukowców i dziennikarzy. - Przyznajemy, że umieszczenie słowa „Niemcy” w nawiasie, bez wyraźnego zaznaczenia, że nie użyła go Zofia Nałkowska, było z naszej strony niefortunne. Chcieliśmy odnieść się do konkretnej sytuacji przedstawionej w filmie - skomentował IPN.
więcej
|
The Digitals przygotowała nową stronę Ranigastu
Agencja The Digitals (Grupa S/F) przygotowała nową odsłonę strony internetowej produktu leczniczego Ranigast (Polpharma).
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
KCI podwyższyło o 53 proc. godziwą wartość akcji Gremi Media
Należąca do Grzegorza Hajdarowicza firma KCI zdecydowała się podwyższyć szacunkową wartość godziwą akcji Gremi Media ze 114,38 do 175,13 zł. Jednocześnie oceniła, że aktywa Gremi Media, głównie dzienniki „Rzeczpospolita” i „Parkiet”, nie straciły w ub.r. na wartości. KCI jest większościowym akcjonariuszem Gremi Media.
więcej
|
Paulina Smaszcz-Kurzajewska z felietonami w ,,Cosmopolitan"
Paulina Smaszcz-Kurzajewska dołączyła do grona felietonistów miesięcznika „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska), a jej teksty będą ukazywać się w każdym wydaniu.
więcej
|
Tylko ,,Poradnik Domowy" zwiększył sprzedaż. ,,Świat Kobiety" najbardziej w dół
W lutym br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Świat Kobiety”. Zyskał tylko „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Arena.pl wnioskuje o sanację, szuka inwestora strategicznego
Arena.pl sp. z o.o., jedyny podmiot zależny spółki akcyjnej Arena.pl SA, złożył wniosek o postępowanie sanacyjne. Zapowiada, że będzie szukać inwestora zewnętrznego, który ją dokapitalizuje, oraz chce maksymalnie obniżyć koszty bieżące. W ub.r. grupa kapitałowa Arena.pl zanotowała 1,89 mln zł wpływów sprzedażowych i 12,13 mln zł straty netto.
więcej
|
Po rezygnacji Łukasza Grassa Business Insider szuka nowego redaktora naczelnego. Ruszyła rekrutacja
Po odejściu Łukasza Grassa z funkcji redaktora naczelnego serwisu Business Insider Polska wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska rozpoczęło poszukiwania nowego kandydata na to stanowisko.
więcej
|
Netflix wyda 100 mln dolarów na nowe centrum produkcyjne w Nowym Jorku
Netflix zapowiedział stworzenie w Nowym Jorku nowego centrum produkcji swoich filmów i seriali. W planach jest uruchomieniu sześciu studiów oraz zatrudnienie do ich obsługi kilkuset nowych pracowników. Inwestycja ma wynosić 100 mln dolarów, władze Nowego Jorku obiecały przyznać Netfliksowi ulgi podatkowe.
więcej
|
Serena Williams inwestuje w startupy. W portfolio jej funduszu jest ponad 30 firm o wartości 12 mld dolarów
Słynna tenisistka Serena Williams ujawniła, że jest założycielką i właścicielką funduszu o nazwie Serena Ventures, który zajmuje się finansowym wspieraniem startupów. W portfolio funduszu znajduje się obecnie ponad 30 młodych firm, wśród których są między innymi Coinbase, Masterclass oraz Wave, a kapitalizacja wszystkich startupów w które zainwestowała Williams przekracza 12 mld dolarów.
więcej
|
Netflix testuje losowe wybieranie treści w aplikacji mobilnej
Netflix wprowadził w ramach testów nową funkcję pozwalającą użytkownikom na losowe wybieranie odcinków seriali dostępnych w bibliotece serwisu. Nowa opcja jest dostępna w ograniczonym zakresie jedynie w aplikacji na Androida, nie wiadomo kiedy zostanie wprowadzona do powszechnego użytku.
więcej
|
Amazon wycofuje się z Chin, przegrywa z lokalną konkurencją
Koncern Amazon podjął decyzję o końcu funkcjonowania jego platformy na chińskim rynku. Od 18 lipca 2019 roku zniknie strona Amazon.cn, a Chińczycy będą mogli korzystać z serwisu wyłącznie za pośrednictwem jego międzynarodowej wersji. Amerykański koncern przegrał walkę na chińskim rynku ze swoimi lokalnymi rywalami, przede wszystkim z platformą Alibaba.
więcej
|
Nastąpiła brutalizacja komunikacji, nasila się mowa nienawiści. "Być może zaczynamy w Polsce przeżywać czyściec"
- Społeczeństwo też się polaryzuje, okopuje się. W ostatnich latach obserwuję coraz większe przyzwolenie, by mówić nienawistnie - oceniła w debacie o mowie nienawiści Karolina Lewicka, dziennikarka TOK FM. Ojciec Ludwik Wiśniewski ocenia jednak, że dyskusja na ten temat to dobry znak. - Mamy ważną debatę o mowie nienawiści, pogardy. Być może zaczynamy w Polsce przeżywać czyściec - zaznaczył.
więcej
|
Czy polski rynek influencer marketingu wymaga regulacji?
W Wielkiej Brytanii regulator rynku reklamy określił jednolite standardy w zakresie transparentności współpracy marek z influencerami. Czy Polska potrzebuje podobnych regulacji?
więcej
|
Giertych chce pozwać Stankiewicza za sugestię, że za tekstem o zarzutach wobec Biedronia może stać Wielki Mecenas Platformy
- Nie wiem, czy Wielki Mecenas Platformy maczał palce w najnowszym ataku na Biedronia - wyciągnięciem mu rodzinnej sprawy karnej sprzed lat - napisał Andrzej Stankiewicz w newsletterze Onetu. Roman Giertych zapowiedział, że pozwie Stankiewicza, o ile nie zostanie przeproszony. - Nie miałem nic wspólnego z tekstem Mittera, czy „SE” na temat Biedronia. Insynuowanie tego było linią obrony RB i niczym innym - stwierdził Giertych. Stankiewicz nie zamierza przepraszać. - Mogę jedynie wyrazić swe osobiste zdumienie, że Roman Giertych grozi mi w Wielki Piątek. Naprawdę, mógł w spokoju przeczekać chociaż święta - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Różnice w sondażach Kantar Polska opublikowane w TVN i w ,,Polityce". ,,Zbieg pewnych okoliczności"
Opublikowane tego samego dnia sondaże preferencji wyborczych realizowane przez Kantar Polska różniły się. W TVN PiS i Koalicja Europejska miały większe poparcie niż w sondażu dla „Polityki”. Kantar tłumaczy, że badania zostały zrealizowane według tej samej metody, ale w nieco inny sposób zostały zadane pytania, przez co wyniki mogą się różnić. Zdaniem przedstawiciela OFBOR różnice te nie podważają wiarygodności tych badań i nie wprowadzają w błąd, a to media są od tego, żeby takie zniuansowanie podnosić w swoich informacjach.
więcej
|
Widz w klubie fitness
W kolejnej edycji raportu Health And Fitness 2019, realizowanego przez Deloitte wspólnie z organizacją EuropeActive, czytamy, że w Polsce w 2018 roku już 3 mln osób korzystało z klubów fitness. To oznacza 16% wzrost liczby użytkowników klubów w porównaniu z rokiem 2017. O 11% wzrosła rownież ilość samych klubów jeśli chodzi o lokalizacje. Branża fitness w Polsce, podobnie jak w całej Europie dynamicznie się rozwija.
więcej
|
|
|