|
|
|
|
|
|
|
Rada Mediów Narodowych ma wybrać nowe osoby do zarządów Telewizji Polskiej i Radia Kraków
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański zaproponował, żeby na posiedzeniu w najbliższy czwartek zajęto się wyborem nowych członków zarządów Telewizji Polskiej i Radia Kraków. Szef tej rozgłośni Przemysław Bolechowski został zawieszony w połowie marca, a członek zarządu TVP Piotr Pałka zrezygnował szybko po powołaniu na to stanowisko.
więcej
|
Polsat wygrał walkę o widza w Wielkanoc. ,,Rolnik szuka żony" ratingowym hitem
Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 34 minuty krócej niż rok temu. Najpopularniejszą stacją był Polsat, a najwięcej widzów zgromadziły „Rolnik szuka żony”, „Stulecie Winnych” i „Fakty”.
więcej
|
1,88 mln widzów ,,Dance, dance, dance". ,,Dwie wersje ogłoszenia wyników, to decyzja właściciela formatu"
Nowy program „Dance, dance, dance” oglądało średnio 1,88 mln osób, o 110 tys. osób więcej względem pokazywanej rok temu 11. odsłony „Kocham Cię, Polsko!”. TVP2 w czasie emisji audycji była liderem rynku. O zwycięzcach zadecydowali widzowie w głosowaniu SMS-owym, ale odcinek został nagrany wcześniej, dlatego moment ogłoszenia wyników także przygotowano oddzielnie dla obu par finałowych. Finaliści musieli dwukrotnie nagrać m.in. przekazanie „ewentualnej wygranej” przedstawicielom fundacji charytatywnych. - TVP uzyskała zgodę na głosowanie SMS od właściciela formatu, którego warunkiem było nagranie dwóch wariantów finałowej sekwencji - wyjaśnia centrum informacji Telewizji Polskiej.
więcej
|
,,Szansa na sukces. Opole 2019" hitem TVP2
Nowy program „Szansa na sukces. Opole 2019” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 1,79 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska jest zdecydowanym liderem rynku.
więcej
|
ATM Grupa zamierza wypłacić 18,55 mln zł dywidendy
Zarząd firmy ATM Grupa, produkującej m.in. seriale, programy telewizyjne i filmy, rekomenduje, żeby spółka wypłaciła w czerwcu 18,55 mln zł dywidendy, po 22 groszy na akcję.
więcej
|
Polsat liderem, TVN wyprzedził TVP1 i TVP2. ,,M jak miłość" hitem
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP2: „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz dziennik „Fakty”. Wśród stacji w 4+ liderem był Polsat, a z czwartego na drugie miejsce awansował TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tidal, HBO GO lub Ipla Polsat Sport Premium w abonamencie w Plusie za 70 zł miesięcznie
W sieci telekomunikacyjnej Plus w ramach planu abonamentowego za 70 zł miesięcznie wprowadzono trzy usługi do wyboru: Tidal, HBO GO lub Ipla Polsat Sport Premium. Są dostępne w ofercie zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm.
więcej
|
Abigail Disney krytykuje ponad 65 mln dolarów pensji Boba Igera. ,,To szaleństwo"
Abigail Disney, wnuczka brata Walta Disneya skrytykowała ubiegłoroczne zarobki Boba Igera w wysokości 65,6 mln dolarów. Według wyliczeń pensja szefa koncernu Disney jest ponad 1400 razy wyższa niż średnie wynagrodzenie obowiązujące w kierowanej przez niego firmie. - Lubię Boba Igera, ale zarobki w tej wysokości to szaleństwo, które działa na społeczeństwo jak korozja - oceniła Abigail Disney.
więcej
|
Zmarł Stanisław Jędryka, reżyser seriali ,,Do przerwy 0:1", ,,Wakacje z duchami" i ,,Stawiam na Tolka Banana"
W wieku 85 lat zmarł Stanisław Jędryka, scenarzysta i reżyser telewizyjny i filmowy, najbardziej znany z produkcji dla dzieci i młodzieży, takich jak m.in. „Paragon gola!”, „Podróż za jeden uśmiech”, „Do przerwy 0:1”, „Wakacje z duchami” i „Stawiam na Tolka Banana”.
więcej
|
TVP2 nagrała dwie wersje ogłoszenia wyników ,,Dance, dance, dance", widzowie oburzeni. TVP: to decyzja właściciela formatu
W Niedzielę Wielkanocną TVP2 wyemitowała trzyczęściowy finał tanecznego show „Dance, dance, dance”. O zwycięzcach zadecydowali widzowie w głosowaniu SMS-owym, ale odcinek został nagrany wcześniej, dlatego moment ogłoszenia wyników także przygotowano oddzielnie dla obu par finałowych. Finaliści musieli dwukrotnie nagrać m.in. przekazanie „ewentualnej wygranej” przedstawicielom fundacji charytatywnych. - TVP uzyskała zgodę na głosowanie SMS od właściciela formatu, którego warunkiem było nagranie dwóch wariantów finałowej sekwencji - wyjaśnia centrum informacji Telewizji Polskiej.
więcej
|
Jambox u kolejnych operatorów internetowych
Od początku roku operator telewizji Jambox (firma SGT) podpisał umowy z 20 operatorami internetowymi w Polsce.
więcej
|
,,Dzikie oblicza Ameryki" od 14 maja w National Geographic Wild
Od 14 maja w National Geographic Wild będzie można oglądać nowy program „Dzikie oblicza Ameryki”.
więcej
|
Nowe odcinki ,,Atomówek 3" w Cartoon Network
Od 29 kwietnia 2019 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków trzeciego sezonu „Atomówek”.
więcej
|
Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robert Kubica w reklamie loterii Orlenu. W puli nagrody za 11 mln zł
PKN Orlen rusza z największą w historii loterią zdrapkową, w której pula nagród to aż 11 milionów złotych. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Roberta Kubicy. Przygotowały ją Red8 Advertising i Film It.
więcej
|
UM w przetargu broni obsługi mediowej PZU
Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczęła przetarg na obsługę mediową. Budżetu klienta broni dom mediowy UM (IPG Mediabrands), który pracuje dla ubezpieczyciela od 2017 roku.
więcej
|
13 agencji chce realizować w internecie kampanię promującą piątkę Kaczyńskiego
W przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczącym prowadzenia działań informacyjnych w mediach społecznościowych i w internecie wpłynęło 13 ofert. Tę z najniższą ceną złożyła agencja ClickAd Interactive - zaproponowała 13 660, 24 zł podczas gdy planowany budżet KPRM wynosi 762,6 tys. zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
IKEA delikatnie modyfikuje logo
IKEA wprowadziła delikatne modyfikacje w swoim logo, które wprowadzono w 1992 roku. Są to kosmetyczne zmiany w proporcjach, a ich autorem jest Seventy Agency ze Sztokholmu.
więcej
|
Publicis zachęca do wpłat na odbudowę Notre Dame
Francuski holding reklamowy Publicis przygotował kampanię zachęcającą Francuzów do finansowego wsparcia odbudowy katedry Notre Dame. Działania prowadzone są pod hasłem "Parce que c'est Notre Dame" (pol. "Bo to jest Notre Dame").
więcej
|
Kiełbasy Morlińskie mierzą się z Karkami w nowej kampanii (wideo)
We wtorek rozpoczęła się nowa kampania marki Morliny (należy do Grupy Animex), której celem jest zbudowanie świadomości istnienia szerokiej i zróżnicowanej jej oferty na grilla - kiełbas cienkich oraz karkówki. Za przygotowanie i realizację działań reklamowych odpowiada agencja Publicis.
więcej
|
Ekologiczne tekstylia w sklepach Lidla
Lidl Polska wprowadza do swoich sklepów pierwsze produkty tekstylne, które są degradowalne w cyklu biologicznym. Są to m.in. dwustronna pościel dziecięca i prześcieradło.
więcej
|
Starachowice także będą miały własny butelkomat
Władze Starachowic zainwestują w urządzenie gromadzące plastikowe butelki do ponownego użycia. Niedawno kupno butelkomatu zapowiedzieli samorządowcy z Krakowa.
więcej
|
Danone poszerza ofertę Actimela o wariant bez cukru
Danone Polska wprowadził do oferty jogurtów na odporność Actimel wariant Bez Dodatku Cukru. Produkt składa się z jogurtu, żywych kultur bakterii, witamin B? + D.
więcej
|
Novartis ruszył z globalnym przetargiem mediowym
Firma farmaceutyczna Novartis (w Polsce jest właścicielem m.in. marki Voltaren) rozpoczęła przetarg na globalną obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów. Budżetu broni Starcom (Publicis Media), który pracuje dla marketera na wielu rynkach na świecie.
więcej
|
Adidas przez kolejne 11 lat będzie sponsorem Realu Madryt
Koncern Adidas przedłużył umowę sponsorską z klubem piłkarskim Real Madryt. Będzie głównym partnerem "Królewskich" co najmniej do 2031 roku.
więcej
|
TikTok wprowadza nowe formaty reklamowe. Wśród nich Infeed native content, hashtag challenge i brand lenses
Aplikacja społecznościowa TikTok używana głównie przez młodych internautów zaoferowała markom nowe możliwości promocji. Na platformie pojawią się 4 narzędzia reklamowe, począwszy od pełnoekranowych reklam pomijalnych, przez tworzenie angażujących hashtagów po możliwość budowania przez marki własnych filtrów wykorzystywanych przez internautów.
więcej
|
Kody na darmowy internet od Play przy zakupie Coca-Coli, Fanty i Sprite
Pod hasłem „Gigabajty w Play na Kartę” ruszyła nowa promocja operatora, w ramach której klienci mogą trzymać dodatkowe gigabajty transferu internetu.
więcej
|
Coca-Cola z ekologiczną kampanią "Wszystkie ręce na pokład"
Coca-Cola HBC Polska rusza z nową kampanią "Wszystkie ręce na pokład", która ma edukować na temat segregacji, zbiórek i recyklingu opakowań plastikowych.
więcej
|
Bartosz Mika i Szymon Mościcki w zespole YieldRiser
Bartosz Mika i Szymon Mościcki objęli stanowiska Yield managerów w firmie YieldRiser, działąjącej w obszarze optymalizacji przychodów z reklamy internetowej.
więcej
|
Marka kosmetyków Samarité wchodzi do Polski
Na polskim rynku zadebiutowała międzynarodowa marka kosmetyków do pielęgnacji Samarit. Na początek w wybranych sieciach kosmetycznych oraz sklepie internetowym pojawią się trzy produkty.
więcej
|
Shake Hands autorem kampanii ,,Atopowe SOS" dla Eau Thermale Av?ne
Agencja Shake Hands realizuje w mediach społecznościowych kampanię „Atopowe SOS” dla marki Eau Thermale Avène koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmétique.
więcej
|
Właściciel marki Cukier Królewski klientem agencji Abanana
Nowym klientem agencji Abanana została spółka akcyjna Südzucker Polska, do której należy marka Cukier Królewski. Współpraca obejmuje obsługę w mediach społecznościowych.
więcej
|
Blogerzy "Busem przez Świat" promują wiosenny katalog nagród BP
„Daj sobie powód do radości" - to hasło przewodnie najnowszej edycji katalogu nagród sieci stacji paliw BP. Na okładce wystąpili blogerzy "Busem przez Świat", Ola i Karol Lewandowscy.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Pani" w majowym numerze świętuje 30-lecie na rynku
W nowym numerze miesięcznika „Pani” (Wydawnictwo Bauer) podkreślane są 30. urodziny tego tytułu. Na okładce symbolizuje to okazjonalna grafika.
więcej
|
Ewa Rykaczewska, Piotr Piaszczyk i Robert Pstrokoński za Michała M. Lisieckiego w zarządzie PMPG Polskie Media
Rada nadzorcza PMPG Polskie Media (wydawcy m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) do zarządu powołała z początkiem maja Ewę Rykaczewską, Piotra Piaszczyka i Roberta Pstrokońskiego, od wielu lat związanych z firmą. Z funkcji prezesa zrezygnował Michał M. Lisiecki. - Obecnie muszę zadbać o dobre imię naruszone fałszywymi pomówieniami kierowanymi przez zdyskredytowaną i mało wiarygodną osobę - uzasadnił Lisiecki.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży (dane za luty)
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w lutym br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bauer Media Group chce kupić francuski magazyn telewizyjny ,,Télécâble Sat Hebdo"
Bauer Media Group France rozpoczął rozmowy w sprawie przejęcia „Télécâble Sat Hebdo”, jednego z największych magazynów telewizyjnych na rynku francuskim. Niemiecki wydawca podkreśla, że kupno tytułu cieszącego się dobrą marką i wierną grupą odbiorców pomoże umocnić pozycję Bauer Media w Francji i regionie.
więcej
|
|
|
Dzienniki w internecie: ,,Super Express" przed ,,Faktem", ,,Przegląd Sportowy" i ,,Puls Biznesu" przyciągają na najdłużej
Serwis „Super Expressu” dzięki większemu wzrostowi odwiedzalności wyprzedził Fakt.pl pod względem zasięgu. Procentowo najwięcej zyskały portale „Rzeczpospolitej” i „Polski The Times”, natomiast na najdłużej internautów przyciągają witryny „Przeglądu Sportowego” i „Pulsu Biznesu”.
więcej
|
Twitter ze wzrostem wpływów i zysku, ma 330 mln użytkowników. Donald Trump zarzucił serwisowi dyskryminację
W I kwartale 2019 roku Twitter zanotował 18-proc. wzrost przychodu, a jego zysk wzrósł do ponad 190 milionów dolarów. Dobre wyniki finansowe przyczyniły się do wzrostu giełdowych notowań spółki, w czym nie przeszkodziła nawet ostra krytyka pod jej adresem ze strony prezydenta Donalda Trumpa.
więcej
|
eBay: rośnie przychód, zysk i liczba kupujących
eBay udanie wszedł w 2019 rok. Firma zakończyła I kwartał wzrostami zarówno pod względem finansowym, jak i popularności swojej oferty.
więcej
|
Snapchat z rosnącymi przychodami i malejącą stratą. Ma 190 mln użytkowników
W I kwartale 2019 roku spółka Snap, właściciel serwisu Snapchat zanotowała wzrost przychodów o 39 procent. W skali roku firma zmniejszyła stratę netto o 75 mln dolarów, a liczba aktywnych użytkowników po spadkach z poprzednich kwartałów powróciła do poziomu 190 milionów.
więcej
|
Merlin Group pożycza 4,5 mln zł od firmy szefa swojej rady nadzorczej
We wtorek Merlin Grooup podpisał umowę dotyczącą 4,5 mln zł pożyczki od spółki XZ, której prezesem jest Przemysław Czichon, przewodniczący rady nadzorczej Merlin Group.
więcej
|
John Pinette nowym szefem komunikacji Facebooka, Jennifer Newstead pokieruje działem prawnym
John Pinette został nowym szefem globalnej komunikacji w Facebooku zastępując na stanowisku Caryn Marooney, która odchodzi z firmy. Z kolei Jennifer Newstead będzie nowym radcą prawnym serwisu i pokieruje zespołem prawników Facebooka.
więcej
|
Młodzi Polacy nie rozstają się ze smartfonami, jednocześnie boją się cyberprzestępczości
Nastolatki w Polsce korzystają z internetu średnio 4 godzin i 12 minut na dobę, najczęściej za pośrednictwem smartfona. Jednocześnie dwie trzecie obawia się nasilenia cyberprzestępczości - pokazuje nowy raport NASK.
więcej
|
,,What/If" od 24 maja w Netflixie. W roli głównej Renée Zellweger
W piątek, 24 maja br. w Netflixie odbędzie się premiera nowego serialu oryginalnego „What/If”. W roli głównej występuje Renée Zellweger.
więcej
|
TikTok wprowadza nowe formaty reklamowe. Wśród nich Infeed native content, hashtag challenge i brand lenses
Aplikacja społecznościowa TikTok używana głównie przez młodych internautów zaoferowała markom nowe możliwości promocji. Na platformie pojawią się 4 narzędzia reklamowe, począwszy od pełnoekranowych reklam pomijalnych, przez tworzenie angażujących hashtagów po możliwość budowania przez marki własnych filtrów wykorzystywanych przez internautów.
więcej
|
Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,What/If" od 24 maja w Netflixie. W roli głównej Renée Zellweger
|
Zmarł Stanisław Jędryka, reżyser seriali ,,Do przerwy 0:1", ,,Wakacje z duchami" i ,,Stawiam na Tolka Banana"
|
Netflix pokaże serial "Jak nas widzą". "Piątka z Central Parku"
|
Florence and The Machine śpiewa "Jenny of Oldstones" w serialu "Gra o tron"
|
Keanu Reeves w filmie "John Wick: Chapter 3 - Parabellum" żegna się z psem
|
|
|