|
|
|
|
|
|
|
Mateusz Matyszkowicz członkiem zarządu TVP. ,,Moim celem jest wzmocnienie misji"
Wczoraj Rada Mediów Narodowych wybrała Mateusza Matyszkowicza na trzeciego członka zarządu Telewizji Polskiej, obok Jacka Kurskiego i Marzeny Paczuskiej. - Moim celem jest wzmocnienie misyjnego charakteru TVP, bo telewizja publiczna musi być silna swoją misją. Po drugie, dalsza praca nad jakością naszych produkcji - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Matyszkowicz.
więcej
|
1,12 mld zł z rekompensaty publicznej trafi TVP. Tylko 60 mln zł dla Polskiego Radia
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w czwartek, 25 kwietnia br. podjęła uchwałę o podziale rekompensaty 1,26 mld zł dla mediów publicznych pomiędzy poszczególne podmioty. Aż 1,12 mld zł z całej sumy przypadło Telewizji Polskiej.
więcej
|
,,All Together Now 2" miało o 170 tys. widzów więcej niż ,,Take me out". 15,62 mln zł z reklam
Drugi sezon muzycznego programu „Śpiewajmy razem. All Together Now” gromadził średnio 1,18 mln widzów, o 170 tys. osób więcej niż rok temu w niemal tym samym paśmie miał „Take me out”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był trzeci w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 15,62 mln zł.
więcej
|
Adrian Klarenbach bez konsekwencji dosadnego tweeta do ministra, w ,,Minęła 8" zadebiutował Bartłomiej Graczak
Adrian Klarenbach wyjaśnił kierownictwu TAI dosadny wpis twitterowy skierowany do ministra Joachima Brudzińskiego. Wobec dziennikarze nie zostaną wyciągnięte konsekwencje dyscyplinarne, bez zmian prowadzi też wywiady w Polskim Radiu 24. Natomiast jako gospodarz „Minęła 8” i „Minęła 9” w TVP Info zadebiutował Bartłomiej Graczak.
więcej
|
Tomasz Wysocki z nowymi obowiązkami w A+E Networks Polska
Tomasz Wysocki objął nowo utworzone stanowisko communications & business developement managera w A+E Networks Poland. Odpowiada teraz m.in. za dystrybucję treści w 16 krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
,,Piosenki z drugiej ręki" 12 maja w Polsacie. Wystąpią Letni Chamski Podryw, Na pełnej, Cyber Marian i Chwytak
W niedzielę, 12 maja Telewizja Polsat wyemituje koncert „Piosenki z drugiej ręki”, w ramach którego wystąpią m.in.: Letni Chamski Podryw, Na pełnej, Cyber Marian i Chwytak. Youtuberzy zaśpiewają swoje wersje hitowych utworów.
więcej
|
Mateusz Matyszkowicz członkiem zarządu Telewizji Polskiej
Rada Mediów Narodowych powołała Mateusza Matyszkowicza do zarządu Telewizji Polskiej. Pozostali członkowie zarządu TVP to prezes Jacek Kurski i członkini Marzena Paczuska.
więcej
|
Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1,12 mld zł z rekompensaty publicznej trafi TVP. Tylko 60 mln zł dla Polskiego Radia
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w czwartek, 25 kwietnia br. podjęła uchwałę o podziale rekompensaty 1,26 mld zł dla mediów publicznych pomiędzy poszczególne podmioty. Aż 1,12 mld zł z całej sumy przypadło Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
KRRiT bada przejęcie udziałów Eurozetu przez Agorę
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ma obecnie analizować skutki transakcji przejęcia akcji Eurozetu przez Agorę. Organ ma ustalić udziały połączonych podmiotów w rynku słuchalności programów radiowych, w rynku przychodów z reklamy oraz stopień koncentracji sektora radiowego.
więcej
|
|
Maciej Kutak nowym szefem Universal Music Polska
Maciej Kutak został powołany na stanowisko dyrektora zarządzającego wytwórni Universal Music Polska. Nowy szef przychodzi z Sony Music, przejmie obowiązki z początkiem maja 2019 roku zastępując na stanowisku Jana Kubickiego, który odchodzi z firmy.
więcej
|
|
Mariusz Bartkowicz prezesem Radia Kraków
W czwartek, 25 kwietnia br. Rada Mediów Narodowych powołała na stanowisko prezesa zarządu Radia Kraków Mariusza Bartkowicza. Zastąpi on dotychczasowego szefa rozgłośni - w ostatnim czasie zawieszonego - Przemysława Bolechowskiego.
więcej
|
|
RMF MAXXX z trzecią edycją trasy koncertowej ,,Lato #naMAXXXa"
Od 4 maja do 14 września br, będzie się odbywać trzecia edycja trasy koncertowej „Lato #naMAXXXa”, którą organizuje RMF MAXXX.
więcej
|
|
Przedwyborcza akcja ,,Nasza Europa" w TOK FM. 6 debat z kandydatami do europarlamentu
TOK FM w maju w ramach akcji „Nasza Europa” przeprowadzi 6 debat z kandydatami do europarlamentu w 6 polskich miastach oraz zorganizuje dyskusje w studiu poświęcone pozostałym okręgom wyborczym.
więcej
|
|
Grzegorz Małecki czyta ,,Dzienniki" Gombrowicza w PR2
Od piątku 26 kwietnia br. na antenie Program II Polskiego Radia w cyklu „Książka do słuchania” emitowane będą fragmenty „Dziennika” Witolda Gombrowicza. Książkę czyta aktor Grzegorz Małecki.
więcej
|
|
27 pkt. proc. przewagi udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej nad kolejną stacją. AntyRadio na podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX, AntyRadio i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia za okres od października ub.r. do marca br.
więcej
|
|
|
|
Biedronka wprowadza ekologiczne naczynia i sztućce, w reklamie promuje ofertę na grill (wideo)
W związku ze zbliżającą się „majówką” i rozpoczynającym się sezonem grillowym sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) w nowej kampanii promuje dedykowaną mu ofertę spożywczą. Równolegle wprowadza do sprzedaży ekologiczne naczynia i sztućce.
więcej
|
Karolina Pasek head of social media w Hilt&Co.
Do zespołu agencji Hilt&Co., która rozpoczyna działalność na początku maja br. dołączyła Karolina Pasek obejmując stanowisko head of social media.
więcej
|
Platige Image ma zlecenie od Electronics Arts za ponad 4,4 mln zł
Dom produkcyjny Platige Image pozyskał pierwsze zlecenie od Electronics Arts, jednego z czołowych producentów gier wideo. Chodzi o przygotowanie utworów audiowizualnych.
więcej
|
Serviceplan Health i Value Media z kampanią leku na erekcję Maxon Active
Ruszyła kampania reklamowa preparatu na erekcję Maxon Active (Adamedd). Działania przygotowały wspólnie agencja Serviceplan Health i dom mediowy Value Media (obie należą do Group One).
więcej
|
Szymon Majewski jako ogrodnik reklamuje HBO GO, Tidala i Ipla Polsat Sport Premium w Plusie (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Plus zaczęła kampanię promującą wprowadzony właśnie plan abonamentowy, w którym do wyboru jest Tidal, HBO GO i pakiet Ipla Polsat Sport Premium. W reklamach Szymon Majewski wciela się w rolę ogrodnika.
więcej
|
Daniel Craig już po raz piąty wcieli się w Jamesa Bonda. W produkcji zagra Rami Malek
W niedzielę, 28 kwietnia rozpoczną się zdjęcia do 25. części filmu z cyklu „James Bond”. Już po raz piąty z rzędu w rolę agenta 007 wcieli się Daniel Craig. Do obsady produkcji dołączy m.in. Rami Malek.
więcej
|
Plushak w salonie samochodowym reklamuje Plush na Kartę z etui do smartfonów (wideo)
W nowej kampanii oferty Plush na Kartę (jej właścicielem jest Polkomtel) reklamowana jest promocja, w której można otrzymać etui na telefon. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
więcej
|
RMF MAXXX z trzecią edycją trasy koncertowej ,,Lato #naMAXXXa"
Od 4 maja do 14 września br, będzie się odbywać trzecia edycja trasy koncertowej „Lato #naMAXXXa”, którą organizuje RMF MAXXX.
więcej
|
Lotos w przetargu szuka dostawcy prasy
Spółka Lotos Paliwa w otwartym przetargu szuka firmy, która będzie dostarczać prasę na jej stacje paliwowe w tym i w przyszłym roku. Maksymalny roczny obrót ma wynosić 3,5 mln zł.
więcej
|
Małgorzata Socha szuka wspólnego języka między rodzicami a córką w spocie salonów Agata
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej salonów meblowych Agata. W reklamie występuje aktorka Małgorzata Socha.
więcej
|
Mandzio i Ignacy z kanału Mniej Więcej podejmują Chili Challenge z Circle K
Sieć stacji paliw Circle K rusza z promocją pod hasłem "Chili Challenge". Wspiera to kampania reklamowa z udziałem influencerów, Łukasza „Mandzia” Samonia i Ignacego „Kolegi" Łukowskiego z kanału Mniej Więcej. Działania przygotowały Liquid Thread i Spark Foundry.
więcej
|
Philips w nowej kampanii OneBlade chce dotrzeć do górników (wideo)
Philips prowadzi kampanię reklamową promującą produkty do golenia OneGlade. Częścią kampanii są specjalnie geotargetowane reklamy skierowane do górników. Kampanię realizują agencje Carat oraz iProspect (Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
Isobar Polska dla marek Arla Foods
Agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) odpowiada za działania social media dla marek Apetina i Lurpak z portfolio Arla Foods.
więcej
|
Przedszkole oczami mamy, przedszkolaka i nauczycielki w nowej kampanii MAC (wideo)
Firma edukacyjna MAC prezentuje w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej przedszkole widziane z trzech różnych perspektyw – nauczycielki, rodzica i dziecka. Działania prowadzone są pod hasłem „Wokół przedszkola”.
więcej
|
Marcin Prokop w kampanii opon SuperSport od Goodyeara (wideo)
Dziennikarz TVN Marcin Prokop jest bohaterem akcji promującej SuperSport - nową linię opon Goodyear. Na potrzeby kampanii testował je na słynnym torze Ascari Race Resort w Hiszpanii.
więcej
|
Lego Braille Bricks - nauka czytania metodą Braille'a za pomocą klocków Lego (wideo)
Fundacja Lego Foundation i Grupa Lego pilotują oddolną inicjatywę, której celem jest pomoc dzieciom niewidomym i słabowidzącym w nauce czytania metodą Braille'a poprzez zabawę klockami Lego.
więcej
|
Bricomarché dalej z agencją CIA Content Impact Agency
Sieć sklepów Bricomarché (Grupą Muszkieterów) przedłużyła współpracę z agencją CIA Content Impact Agency, która prowadzi kampanię promocyjną tej marki.
więcej
|
360e-com wspiera sprzedaż marki Orsay na niemieckim rynku
Należąca do Grupy ClickAd spółka 360e-com, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu - omnichannel retargeting, wspiera markę odzieżową Orsay w działaniach remarketingu. Firma zdecydowała się rozszerzyć współpracę na rynek niemiecki.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
PMPG Polskie Media ze spadkiem wpływów i 2,9 mln zł zysku netto. Szykuje film o Paderewskim i gry komputerowe
W ub.r. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media (właściciel spółek wydających m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 2,7 proc. do 50,37 mln zł oraz 2,91 mln zł zysku netto (wobec 5,33 mln zł straty rok wcześniej).
więcej
|
Ryszard Holzer: z ,,Newsweek Polska" do ,,Forbesa"
Sekretarzem redakcji w miesięczniku „Forbes” został Ryszard Holzer. Poprzednio pełnił taką funkcję w tygodniku „Newsweek Polska” (oba tytuły wydaje Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
Donald Trump nadal na wojnie z mediami. Zabrania pracownikom administracji udziału w dorocznej kolacji dla korespondentów
Prezydent Donald Trump wydał zakaz obecności pracowników amerykańskiej administracji na dorocznym bankiecie organizowanym przez Stowarzyszenie Korespondentów przy Białym Domu. Trump nie weźmie udziału w kolacji już trzeci rok z rzędu, jednak po raz pierwszy bojkot ma także dotyczyć wszystkich osób z otoczenia prezydenta.
więcej
|
Orlen ma ponad 2 tys. kącików kawowych i sklepów, wpływy z produktów pozapaliwowych zmalały z 870 do 770 mln zł
Na koniec marca br. grupa kapitałowa PKN Orlen miała 2803 stacji paliwowych i 2 047 punktów sprzedaży produktów pozapaliwowych. W minionym kwartale przychody z tej sprzedaży wyniosły 770 mln zł, o 100 mln zł mniej niż rok wcześniej.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" liderem sprzedaży, tylko ,,Dobre Wnętrze" na plusie
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w lutym br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazło się „M jak Mieszkanie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jarosław Kuźniar felietonistą ,,Polityki", dołączył do autorów rubryki po Janinie Paradowskiej
Dziennikarz Onetu Jarosław Kuźniar zadebiutował w tygodniku „Polityka” w rubryce felietonistycznej „Tydzień w polityce”, do której teksty piszą różni publicyści i politycy.
więcej
|
Lotos w przetargu szuka dostawcy prasy
Spółka Lotos Paliwa w otwartym przetargu szuka firmy, która będzie dostarczać prasę na jej stacje paliwowe w tym i w przyszłym roku. Maksymalny roczny obrót ma wynosić 3,5 mln zł.
więcej
|
Zmiany w ,,Moim Zdrowiu" - nowy layout i treści
Bezpłatny miesięcznik „Moje Zdrowie”, którego odbiorcami mają być pacjenci aptek ukazał się w nowym layoucie. Zmianom uległa też jego zawartość. W ten sposób wydawnictwo obchodzi 10-lecie obecności na rynku.
więcej
|
Specjalne wydania ,,Dziennika Gazety Prawnej" na 15-lecie Polski w UE i na majówkę
W piątek 26 kwietnia br. ukaże się specjalne wydanie weekendowego „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes), poświęcone 15-leciu obecności Polski w Unii Europejskiej. Z kolei w poniedziałek, 29 kwietnia w sprzedaży pojawi się numer na majówkę, który będzie liczyć 120 strony.
więcej
|
Specjalne wydanie ,,Wysokich Obcasów" - ,,Psychologia. Cyfrowe dzieci"
Od czwartku, 25 kwietnia br. w sprzedaży dostępny jest specjalny numer „Wysokich Obcasów” – „Psychologia. Cyfrowe dzieci” (Agora). W wydaniu poruszono tematy wychowania dzieci w cyfrowej rzeczywistości czy ochrony przed problemami psychicznymi w sieci. Oprócz tego przygotowano rozmowy z psychologami i terapeutami.
więcej
|
|
|
W czwartek z sieci zniknął serwis Kamila Durczoka Silesion.pl
Wczoraj z sieci zniknął serwis Silesion.pl należący do Kamila Durczoka. Witryna działała od października 2016 roku, miesięcznie notowała zazwyczaj ok. 400-700 tys. użytkowników i ok. miliona odsłon.
więcej
|
Orange zwiększa dostępność światłowodu o prędkości 1 Gb/s. 3,5 mln gospodarstw w zasięgu usługi
Orange Polska poinformował, że jego usługa światłowodowego dostępu do internetu o prędkości 1 Gb/s została rozszerzona na wszystkich użytkowników znajdujących się w zasięgu Orange Światłowodu. To oznacza że z opcji przyspieszenia połączenia z siecią może skorzystać 3,5 mln gospodarstw domowych w Polsce.
więcej
|
Comcast chce sprzedać Disneyowi swoje 30 proc. udziałów w Hulu. Rozpoczęły się rozmowy
Koncerny Comcast i Disney rozpoczęły nieoficjalne rozmowy na temat sprzedaży 30 proc. udziałów w serwisie Hulu, które należą do Comcast – wynika z nieoficjalnych informacji. Gdyby transakcja doszła do skutku Disney stałby się właścicielem ponad 90 proc. udziałów Hulu. Serwis jest dzisiaj wyceniany na 15 mld dolarów.
więcej
|
KnowledgeHub zainwestuje ponad 62 mln zł w polskie startupy
Fundusz KnowledgeHub uruchomił nowy program, w ramach którego w ciągu najbliższych czterech lat zainwestuje 62,1 mln zł w ponad 40 spółek na początkowym etapie ich rozwoju. Swoje środki zaangażowali w niego prywatni inwestorzy oraz PFR Ventures. Inwestycjami będą zarządzać przedsiębiorcy zaangażowani wcześniej m.in. w SARE oraz domy mediowe GroupM i Saatch&Saatchi.
więcej
|
Autokult.pl z sekcją o elektromobilności
W serwisie Autokult.pl (należącym do Wirtualnej Polski) uruchomiono dział o elektromobilności, dostępny także pod adresem e.Autokult.pl.
więcej
|
Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
ZFPR chce wspierać pro bono inicjatywy społeczne
Związek Firm Public Relations pracuje nad hubem "PR Pro Bono", który ma udzielać darmowego wsparcia organizacjom i inicjatywom społecznym, które nie mają środków na profesjonalną obsługę public relations.
więcej
|
Magdalena Selwant-Różycka szefem komunikacji korporacyjnej w Deloitte, Ewa Rzeczkowska przechodzi na emeryturę
Ewa Rzeczkowska przechodzi na emeryturę po 25 latach pracy w Deloitte jako rzeczniczka prasowa. Jej obowiązki przejęła Magdalena Selwant-Różycka, związana z firmą od ponad trzech lat.
więcej
|
Tomasz Wysocki z nowymi obowiązkami w A+E Networks Polska
Tomasz Wysocki objął nowo utworzone stanowisko communications & business developement managera w A+E Networks Poland. Odpowiada teraz m.in. za dystrybucję treści w 16 krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Marcin Krasoń odpowiada za komunikację w Obido Polska
Marcin Krasoń objął nowe stanowisko head of PR and communication w Obido Polska, internetowym serwisie dla klientów rynku deweloperskiego.
więcej
|
Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations zachęca do wstąpienia do organizacji
Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystosował list otwarty, w którym zaprasza specjalistów zajmujących się profesjonalnie komunikacją do wstąpienia w szeregi organizacji.
więcej
|
Forbis Group ponownie klientem Triple PR
Agencja Triple PR odpowiada za działania komunikacyjne i wizerunkowe Forbis Group, firmy projektowo-wykonawczej. Agencja współpracowała już z marką od marca do grudnia 2017 r.
więcej
|
SGS Polska klientem LoveJob
Do grona klientów agencji employer brandingowej LoveJob dołączyła firma SGS Polska, zajmująca się usługami inspekcji, weryfikacji, badań i certyfikacji.
więcej
|
38PR & Content Communication z kampanią ibis Music w Europie Wschodniej
Agencja 38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis Music (Grupa Accor) w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.
więcej
|
Krzysztof Dąbrowa specjalistą PR w ContentHouse
Do zespołu ContentHouse dołączył Krzysztof Dąbrowa, objął stanowisko PR specialist.
więcej
|
|
|