|
|
|
|
|
|
|
Wpływy Grupy 4Fun Media wzrosły o 24 proc. Dużo więcej ze Screen Network i FCB Bridge2Fun, mniej z reklam tv
W ub.r. grupa kapitałowa 4Fun Media zanotowała 60,93 mln zł wpływów sprzedażowych (24 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 7,92 mln zł zysku netto (wobec 7,76 mln zł w 2017 roku). Mocno wzrosły jej przychody w reklamie zewnętrznej i z agencji FCB Bridge2Fun, a zmalały wpływy z reklam telewizyjnych. Firma osiągnęła też 2,29 mln zł wpływów z e-commerce.
więcej
|
Polsat liderem oglądalności w DVB-T, Metro z największym wzrostem
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w marcu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Metro, a najwięcej straciła TVP Rozrywka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Poseł Nowoczesnej do Michała Karnowskiego w TVP Info: od czasu rządów PiS zarabia pan duże pieniądze
Wczoraj w programie „Strefa starcia” na antenie TVP Info publicysta Michał Karnowski i poseł Nowoczesnej Paweł Pudłowski spierali się o reklamy spółek Skarbu Państwa w mediach Grupy Fratria. - To nie jest tak, że od czasu jak PiS rządzi to pan nagle zaczął zarabiać duże pieniądze? Nie ma spółek Skarbu Państwa na co drugiej stronie? - dopytywał polityk. - Mamy tyle reklam, na ile zasługujemy. Utrzymują mnie czytelnicy, a nie pan - odpowiedział dziennikarz.
więcej
|
,,Big Brother" podnosi oglądalność TVN7. ,,Stabilny i wysoki udział w rynku, to z pewnością sukces"
Po ponad miesiącu główne emisje „Big Brothera” pokazywane w TVN7 codziennie o godz. 20.00 ogląda średnio 856 tys. widzów, a „Big Brother Nocą” śledzi 221 tys. osób. Program podnosi widownię Siódemki względem analogicznego okresu rok wcześniej. - Po 6 tygodniach nadawania średni wynik w grupie komercyjnej wynosi 8,47 proc. Względem analogicznego okresu w ubiegłym roku to ponad dwukrotny wzrost widowni w tym paśmie - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, dyrektor programowa stacji.
więcej
|
Nowy cykl ,,Richard Hammond i największe konstrukcje" w Discovery Channel
Discovery Channel planuje pokazać nowy cykl „Richard Hammond i największe konstrukcje”.
więcej
|
Cyfrowy Polsat przedterminowo wykupi obligacje za 1 mld zł zapadające w 2021 r.
Cyfrowy Polsat odkupił obligacje serii A za 107 mln zł od inwestorów, którzy właśnie nabyli obligacje firmy z serii B. Resztę papierów dłużnych z poprzedniej emisji, o wartości 893 mln zł, firma planuje przedterminowo wykupić 17 maja.
więcej
|
Polo TV zwiększa przewagę nad konkurencją. Nuta.TV zyskała najwięcej
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Nuta.TV, a najwięcej straciło TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Miniserial ,,Domowe rozgrywki" od 5 maja w Polsacie. Łukasz Nowicki w obsadzie
W niedzielę, 5 maja Polsat rozpocznie emisję nowego miniserialu „Domowe rozgrywki”, którego partnerem serialu jest Santander Bank Polska. W jedną z ról w produkcji wciela się Łukasz Nowicki.
więcej
|
138 tys. widzów magazynu ,,Wstaje dzień" w TVP Info
Poranny magazyn „Wstaje dzień” ogląda średnio 138 tys. osób. Program niemal dwukrotnie podnosi średnie długookresowe wyniki TVP Info. Audycja w swoim paśmie jednak przegrywa z TVN24.
więcej
|
W rosyjskiej telewizji pojawił się wirtualny prezenter
Android Aleks zadebiutował w rosyjskim kanale Rossija24 jako prezenter programu informacyjnego Wiesti.
więcej
|
Adrian Klarenbach: nie było banicji, widzimy się w poniedziałek w TVP Info
Dziennikarz TVP Info Adrian Klarenbach zapowiedział, że w najbliższy poniedziałek wróci do prowadzenia programów publicystycznych w stacji. W mijającym tygodniu nie pojawiał się w TVP Info, a poniedziałek wieczorem dosadnie polemizował na Twitterze z ministrem Joachimem Brudzińskim.
więcej
|
Poseł Nowoczesnej do Holeckiej w ,,Gościu Wiadomości": ja bym panią natychmiast zwolnił, to amatorska publiczna tv informacyjna
W sobotnim wydaniu „Gościa Wiadomości” poseł Nowoczesnej Krzysztof Mieszkowski mocno skrytykował „Wiadomości” i prowadzącą program Danutę Holecką. - To jest amatorska publiczna telewizja informacyjna. Pani została szefową „Wiadomości”, ja bym panią natychmiast zwolnił - stwierdził. - Jak będzie miał pan okazję, to pan ro zrobi - odpowiedziała Holecka.
więcej
|
Nowy cykl ,,Oceń sama" od maja w BBC Lifestyle
Od 23 maja br. BBC Lifestyle rozpocznie emisję nowego kobiecego cyklu dokumentalnego „Oceń sama”.
więcej
|
Jane Latman za Allison Page na czele HGTV
Koncern Discovery powierzył Jane Latman funkcję prezesa stacji HGTV. Zastąpi ona na tym stanowisku Allison Page.
więcej
|
Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMF FM rozda 10 tysięcy biało-czerwonych flag
W czwartek, 2 maja z okazji Dnia Flagi Rzeczpospolitej Polskiej, RMF FM zorganizuje akcję „Morze Flag”. W ramach tego wydarzenia o godz. 10.00 na krakowskich Błoniach zaprezentowanych zostanie 10 tys. biało-czerwonych flag.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Trójmieście, Trójka wyprzedziła Radio ZET. Rośnie Radio Gdańsk
Liderem rynku radiowego w Trójmieście w okresie od października ub.r. do marca br. było RMF FM. Podium uzupełniają Trójka i Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Rachoń, Klarenbach, Świątek i Złotnicka poprowadzą debaty plenerowe o wyborach do PE
Polskie Radio 24 zorganizuje 13 debat z udziałem publiczności przed wyborami do Parlamentu Europejskiego. W każdym z 13 okręgów wyborczych odbędzie się jedna debata. Poprowadzą je Michał Rachoń, Adrian Klarenbach, Magdalena Złotnicka i Krzysztof Świątek.
więcej
|
|
,,Wspólna Europa" - nowy cykl audycji w Jedynce Polskiego Radia w związku z 15-leciem wstąpienia Polski do UE
Na antenie Programu 1 Polskiego Radia od niedzieli 28 kwietnia pojawi się pierwszy program w ramach cyklu „Wspólna Europa”. W audycji mają być poruszane tematy w kontekście obchodów 15. rocznicy wstąpienia Polski do Unii Europejskiej. Program poprowadzą: Agnieszka Kunikowska i Roman Czejarek.
więcej
|
|
Polskie Radio ze specjalnym serwisem na wybory do PE, będzie transmitować wieczór wyborczy
W związku ze zbliżającymi się wyborami do Parlamentu Europejskiego Polskie Radio uruchomiło specjalny serwis wybory.polskieradio.pl. Oprócz tego wiadomo, że nadawca będzie transmitować wieczór wyborczy, a w programie pojawią się pasma poświęcone Eurowyborom.
więcej
|
|
|
|
Wpływy Grupy 4Fun Media wzrosły o 24 proc. Dużo więcej ze Screen Network i FCB Bridge2Fun, mniej z reklam tv
W ub.r. grupa kapitałowa 4Fun Media zanotowała 60,93 mln zł wpływów sprzedażowych (24 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 7,92 mln zł zysku netto (wobec 7,76 mln zł w 2017 roku). Mocno wzrosły jej przychody w reklamie zewnętrznej i z agencji FCB Bridge2Fun, a zmalały wpływy z reklam telewizyjnych. Firma osiągnęła też 2,29 mln zł wpływów z e-commerce.
więcej
|
Coca-Cola o krytyce plastikowych butelek promujących recykling: to zaproszenie zrozumiane wbrew naszej intencji
Organizacja Greenpeace Polska skrytykowała akcję Coca-Cola HBC Polska „Wszystkie ręce na pokład” promującą segregację i recykling opakowań plastikowych. Natomiast niektórzy dziennikarze wyśmiali to, że w ramach kampanii przysłano im puste butelki po Coca-Coli. - List w butelce był formą zaproszenia na specjalne wydarzenie. Przykro nam, że zaproszenie zostało zrozumiane inaczej niż było naszą intencją. Naszym celem nie było i nie jest zrzucenie odpowiedzialności za odpady opakowaniowe na konsumentów - tłumaczy Coca-Cola.
więcej
|
Redd's z pierwszą reklamą pod nowym hasłem "Let's Redd's"
Ruszyła kampania reklamowa "Let's Redd's" marki napoju piwnego Redd's (Kompania Piwowarska). Akcję przygotowały GDP Agency, Delapost, Dynamo, Zenith i Hand Made.
więcej
|
WPP: w I kwartale 2019 roku przychody spadły o 2,8 proc.
Przychody holdingu reklamowego WPP (należą do niego m.in. agencje Ogilvy, GroupM, VMLY&R) w I kwartale br. były niższe niż rok wcześniej o 2,8 proc. Mark Read, dyrektor generalny firmy, ten spadek tłumaczy stratą klientów, głównie w USA.
więcej
|
Spar Group z RPA nowym właścicielem sieci Piotr i Paweł
Firma Spar Group Ltd z RPA podpisała list intencyjny w sprawie inwestycji w sieć sklepów Piotr i Paweł. Większość udziałów - po uzyskaniu zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - obejmie nowo utworzona spółka, pozostały udziały pozostaną w rękach funduszy należących do TFI Capital Partners.
więcej
|
McDonald's reklamuje lody czekoladowe (wideo)
W nowej kampanii lokali gastronomicznych McDonald’s reklamowane są lody o smaku czekoladowym. Akcję przygotowały firmy marketingowe DDB Warszawa i OMD.
więcej
|
Spot do międzynarodowej kampanii Volvo kręcony w Warszawie
26 i 27 kwietnia w Warszawie kręcono zdjęcia do międzynarodowej kampanii Volvo. Kampanię realizuje Weber Shandwick.
więcej
|
Getin Noble Bank z 453 mln zł straty wskutek odpisów. Więcej na reklamy, o 17 proc. drożej pozyskiwane lokaty
W ub.r. grupa kapitałowa Getin Noble Bank zanotowała spadki wyników z odsetek, prowizji i lokat oraz 453,4 mln zł straty netto (wobec 571,3 mln zł straty rok wcześniej). Firma dokonała odpisów w kwocie 777,4 mln zł. Wskutek kryzysu biznesowego banków Leszka Czarneckiego pod koniec ub.r. całoroczny koszt pozyskiwania i odnawiania lokat wzrósł z 1,8 do 2,1 proc. Na reklamy Getin Noble Bank przeznaczył 39,8 mln zł.
więcej
|
Szymon Majewski wtapia się w otoczenie w reklamie Plusa
Plus ruszył z kampanią reklamową oferty, w której do abonamentu głosowego można dobrać internet na smartfona lub do użytku domowego.
więcej
|
Musicalowy spot reklamuje ,,znane marki taniej" w TK Maxx (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sklepów odzieżowych TK Maxx oparta na spocie w stylistyce Broadwayowskiego musicalu. Kreacją reklam zajęła się agencja Wieden & Kennedy London.
więcej
|
Zapominalski grillowicz w reklamie Żabki na weekend majowy (wideo)
W spocie reklamowym sklepów Żabki na długi weekend majowy występuje mężczyzna kupujący piwo na grilla. Kampanię przygotowały agencja PZL i dom mediowy Blue 449.
więcej
|
LG Electronics ruszył z globalnym przetargiem mediowym
Koncern LG Electronics rozpoczął globalny przetarg mediowy. Dotychczas współpracował w tym zakresie z Havas Media Group, który nie uczestniczy w przeglądzie.
więcej
|
Rusza kampania łososia "Salmon is Good, Mowi is Goodness"
Pod hasłem "Salmon is Good, MOWI is Goodness" trwa kampania reklamowa polskiej marki łososia Mowi. Za jej adaptację na polski rynek odpowiada TenZacharski.
więcej
|
Jakub Żulczyk ambasadorem marki Kinley w Polsce
Jakub Żulczyk, pisarz i scenarzysta, autor powieści „Ślepnąc od świateł” został ambasadorem marki Kinley, należącej do Coca-Cola HBC Polska. Kinleya promować będą też Roma Gąsiorowska i Piotr Rogucki.
więcej
|
Kenny Mitchell chief marketing officerem w Snapchacie
Snapchat zatrudnił Kenny'ego Mitchella na stanowisku chief marketing officera. Poprzednio pracował on m.in. w McDonald's w USA i w PepsiCo, gdzie zajmował się marką Getorade.
więcej
|
Somersby wprowadza wariant bez alkoholu
Na rynku debiutuje Somersby Pear 0,0% - pierwszy bezalkoholowy wariant marki Somersby (Carlsberg Polska).
więcej
|
Fido Dido wraca do reklam i na puszki 7Up (wideo)
Ludzik Fido Dido, ikona popkultury po wielu latach wraca na opakowania napojów 7Up, pojawi się też w reklamach marki należącej do koncernu PepsiCo.
więcej
|
Filip Chajzer jako Wartkonogi Słońce w akcji z New Balance dla domów dziecka (wideo)
Marka obuwia sportowego New Balance nawiązała współpracę z dziennikarzem TVN Filipem Chajzerem w ramach akcji, w której do domów dziecka trafią produkty tej marki o wartości 30 tys. zł. W spocie pojawił się też jego ojciec, Zygmunt.
więcej
|
Coca-Cola reklamowana w spocie nawiązującym do ,,Avengers: koniec gry" (wideo)
Koncern Coca-Cola w Brazylii we współpracy z Marvel Studios przygotował nową reklamę, która z jednej strony promuje napój Coca-Cola No Sugar, z drugiej - nawiązuje do nowego filmu „Avengers: koniec gry”.
więcej
|
Acard z kampanią do lekarzy oraz farmaceutów
Ruszyła kampania reklamowa, internetowa Acardu (Polpharma), leku stosowanego w chorobach układu krążenia. Działania kierowane są do do lekarzy oraz farmaceutów, a przygotowała je agencja The Digitals (Grupa S/F).
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Onet najczęściej cytowanym medium w marcu 2019. Wysoko Wirtualnemedia.pl
Portal internetowy Onet był najczęściej cytowanym w marcu medium - wynika z zestawienia Instytutu Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają Wirtualna Polska oraz radio RMF FM. Na informacje portalu Wirtualnemedia.pl inne redakcje powoływały się 567 razy.
więcej
|
Poseł Nowoczesnej do Michała Karnowskiego w TVP Info: od czasu rządów PiS zarabia pan duże pieniądze
Wczoraj w programie „Strefa starcia” na antenie TVP Info publicysta Michał Karnowski i poseł Nowoczesnej Paweł Pudłowski spierali się o reklamy spółek Skarbu Państwa w mediach Grupy Fratria. - To nie jest tak, że od czasu jak PiS rządzi to pan nagle zaczął zarabiać duże pieniądze? Nie ma spółek Skarbu Państwa na co drugiej stronie? - dopytywał polityk. - Mamy tyle reklam, na ile zasługujemy. Utrzymują mnie czytelnicy, a nie pan - odpowiedział dziennikarz.
więcej
|
KE otrzymała list Towarzystwa Dziennikarskiego ws. monitoringu mediów przed wyborami do europarlamentu
Komisja Europejska otrzymała już list od Towarzystwa Dziennikarskiego na temat wpływu przekazu mediów publicznych na wybory do PE. Organizacja wysłała go w połowie kwietnia br. KE podkreśliła, że niezależność mediom powinny zapewnić państwa członkowskie.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza": Donald Tusk człowiekiem roku, plebiscyt i zmienione logo na 30-lecie
10 maja „Gazeta Wyborcza” (Agora) uroczyście przyzna Donaldowi Tuskowi tytuł Człowieka Roku. W związku z 30-leciem swojego powstania „GW” od początku maja będzie wykorzystywać zmienione logo.
więcej
|
Anita Szarlik: z ,,Coachingu" do ,,My Company Polska"
Pracę jako sekretarz redakcji miesięcznika „My Company Polska” (Tarsago Polska) zaczęła Anita Szarlik. Poprzednio była redaktor naczelną magazynu „Coaching” (Burda International Polska), gdzie jej funkcję przejął Piotr Kościelniak, jednocześnie redaktor naczelny miesięcznika „Focus”.
więcej
|
Gazety na majówkę. 2 maja nie ukażą się ,,Dziennik Gazeta Prawna", ,,Parkiet" i ,,Puls Biznesu"
W związku z długim weekendem majowym i przypadającymi świętami: 1 maja oraz 3 maja, część dzienników nie ukaże się w czwartek, 2 maja. Należą do nich „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes), „Parkiet” (Gremi Media) oraz „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska).
więcej
|
Agora uruchomiła restaurację Van Dog i Papa Diego w Warszawie
Foodio Concepts, firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora sieci multipleksów uruchomiła wspólny lokal sieci Van Dog i Papa Diego w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Jednocześnie to pierwsza lokalizacja w Polsce, w którym pojawił się koncept Van Dog.
więcej
|
,,New York Times" przeprasza za karykaturę z premierem Izraela jako psem przewodnikiem Trumpa. ,,Antysemickie tropy, błąd w ocenie"
Redakcja „New York Timesa” przeprosiła za karykaturę, w której premier Izraela Benjamin Netanjahu został przedstawiony jako pies przewodnik prezydenta USA Donalda Trumpa. Zespół „NYT” przyznał, że rysunek zawiera tropy antysemickie i jest obraźliwy, a jego publikacja wynika z błędu w ocenie.
więcej
|
Właściciel Gremi Media ze 113,3 mln zł wpływów i 1,6 mln zł zysku. Chce sprzedać ostatnie nieruchomości
Grupa KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media (wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), w ub.r. zanotowała spadek wpływów o 4 proc. do 113,3 mln zł oraz 1,65 mln zł zysku netto (wobec aż 110,4 mln zł straty rok wcześniej). W marcu firma sfinalizowała sprzedaż nieruchomości za 38,7 mln zł, a w br. chce zbyć dwie ostatnie należące do niej nieruchomości.
więcej
|
CMWP SDP protestuje przeciwko decyzji sądu ws. ,,Gazety Polskiej" i Bartosza Kramka
Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP zaprotestowało przeciwko orzeczeniu Sądu Okręgowego w Warszawie na podstawie której „Gazeta Polska” musi przeprosić Bartosza Kramka i zapłacić mu 10 tys. złotych odszkodowania.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem w lutym. ,,Przepis na Ogród" najbardziej w dół
W lutym br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najbardziej stracił „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Burda Media uruchomiła serwis BeautyStars poświęcony profesjonalnej pielęgnacji urody
Wydawnictwo Burda Media Polska uruchomiło platformę BeautyStars, gdzie można znaleźć artykuły, porady ekspertów, rozwiązania problemów z zakresu pielęgnacji urody, medycyny estetycznej, a także stomatologii czy fryzjerstwa.
więcej
|
|
|
Nefllix opowie w serialu "Formuła 1. Jazda o życie" o powrocie Roberta Kubicy do F1
Drugi sezon serialu dokumentalnego "Formuła 1. Jazda o życie" Netflixa będzie w części poświęcony Robertowi Kubicy i jego walce o powrót do startów w Formule 1 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Allegro: własne parametry od sprzedających w kilkunastu kategoriach, zmieniona kolejność przy ,,kup teraz"
Na Allegro wprowadzono możliwość dodawanie przez sprzedawców dodania do trzech własnych parametrów z wartościami w ramach opisów ofert. Opcja działa w kilkunastu kategoriach serwisu.
więcej
|
Onet najczęściej cytowanym medium w marcu 2019. Wysoko Wirtualnemedia.pl
Portal internetowy Onet był najczęściej cytowanym w marcu medium - wynika z zestawienia Instytutu Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają Wirtualna Polska oraz radio RMF FM. Na informacje portalu Wirtualnemedia.pl inne redakcje powoływały się 567 razy.
więcej
|
Informacyjne stacje tv w internecie: TVN24.pl daleko z przodu, TVP.info wyprzedziło TVN24BiS.pl
Wśród serwisów internetowych telewizyjnych stacji informacyjnych zdecydowanym liderem jest niezmiennie TVN24.pl. W skali roku TVP.info osiągnęło większy wzrost odwiedzalności od TVN24BiS.pl i wyprzedziło konkurenta, a TelewizjaRepublika.pl zanotowała spadek.
więcej
|
Amazon w wyższymi przychodami i 3,5 mld dolarów zysku
W I kwartale 2019 roku przychody koncernu Amazon wzrosły o 17 procent, a zysk spółki przekroczył kwotę 3,5 mld dolarów. Za rosnące wyniki odpowiadał przede wszystkim rynek w Ameryce Północnej, duże znaczenie miały także wzrosty związane z chmurową platformą AWS.
więcej
|
Arrinera: skradziono nasz fanpage facebookowy, zniknął wpis o uchyleniu wyroku uniewinniającego dziennikarza
Firma motoryzacyjna Arrinera w oficjalnym komunikacie giełdowym poinformowała, że hakerzy przejęli kontrolę nad jednym z jej fanpaeg’y facebookowych, z którego zniknął wpis o korzystnym dla spółki wyroku w procesie z dziennikarzem Jackiem Balkanem. W ub.r. Arrinera zanotowała 429,2 tys. wpływów i 2,1 mln zł straty netto.
więcej
|
Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy.
materiał partnerski
więcej
|
|
|