|
|
|
|
|
|
|
Polsat liderem w kwietniu, TVP2 wyprzedziła TVP1 i TVN. ,,M jak miłość" hitem
Liderem oglądalności w kwietniu br. w 4+ był Polsat, a w grupie 16-49 na pierwsze miejsce awansował Polsat (który wyprzedził TVN). Ratingowymi hitami miesiąca okazały się seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz dziennik „Fakty” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
ATM Grupa 224,4 mln zł wpływów i 27,6 mln zł zysku. Więcej produkcji i ATM Rozrywki, mniej z nieruchomości
W ub.r. ATM Grupa zanotowała 224,37 mln zł przychodów ze sprzedaży i dotacji (0,2 proc. mniej niż rok wcześniej) i 27,58 mln zł zysku netto. Znacząco wzrosły jej wpływy w segmencie produkcji i nadawania telewizyjnego, a zmalały z działalności deweloperskiej oraz wynajmu sprzętu i hal. - Nasze plany zakładają zwiększenie produkcji w segmencie premium, przeznaczonych do płatnych serwisów VOD, do internetu oraz regularną produkcję filmów kinowych - zapowiada prezes firmy Andrzej Muszyński.
więcej
|
Komisja Kultury Parlamentu Europejskiego zaniepokojona niezależnością mediów publicznych w Polsce
Komisja Kultury Parlamentu Europejskiego zajęła stanowisko w sprawie petycji byłego pracownika Telewizji Polskiej, który na początku br. w PE opowiadał o sytuacji w mediach publicznych w Polsce. Zaznaczyła, że nie ma kompetencji, by podjąć działanie w tej sprawie, choć jest zaniepokojona niezależnością mediów publicznych w kraju.
więcej
|
Skargi do KRRiT na ,,Salon dziennikarski" w TVP Info. Osoby LGBT to ,,dziwaki", ,,osoby zaburzone"
Do KRRiT złożono 10 skarg na program „Salon dziennikarski” w TVP Info, w którym dyskutowano o deklaracji o prawach osób LGBT+, zaproponowanej przez prezydenta Warszawy. Określono ją m.in. jako „promocję pedofilii i zachowań zaburzonych”.
więcej
|
Programy Piaseckiego w TVN24 mają więcej widzów niż Rymanowskiego
„Rozmowę Piaseckiego” śledzi średnio 413 tys. osób. Program ma o 63 tys. więcej widzów, niż pokazywany w analogicznym okresie rok wcześniej w tym paśmie analogiczny cykl „Jeden na jeden”, który prowadził Bogdan Rymanowski. Z kolei „Kawa na ławę” prowadzona przez Konrada Piaseckiego zyskała 90 tys. oglądających.
więcej
|
Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora prowadzą ,,Pytanie na śniadanie"
1 maja br. w programie porannym TVP2 „Pytanie na śniadanie” pojawiła się nowa para prowadzących Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora.
więcej
|
,,Fakty" zyskały najwięcej widzów w kwietniu. Wszystkie dzienniki na plusie
W kwietniu br. wszystkie dzienniki telewizyjne pochwalić się mogły wzrostami średniej widowni. Najwięcej zyskały „Fakty” TVN, które umocniły się na pozycji najchętniej oglądanego serwisu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jak podzielić koszty jednoźródłowego badania mediów?
Na rynku trwa gorąca dyskusja na temat jednoźródłowych badań mediów. Swoje rozwiązania oferują już niektórzy gracze (np. Gemius), w powijakach wciąż jest projekt wspólnego pomiaru telewizji i internetu pod egidą KRRiT. Jednym z kluczowych tematów debaty jest to, kto i w jakim stopniu miały finansować takie wspólne dla całego rynku badanie.
więcej
|
Startują castingi do dziesiatej edycji ,,The Voice of Poland"
Telewizja Polska rozpoczyna castingi do dziesiątego sezonu talent-show „The Voice of Poland”, który trafi do jesiennej ramówki TVP2. Edycja jest zapowiadana jako jubileuszowa.
więcej
|
TVN: kobiecy głos w ,,Big Brotherze" odzwierciedla strategię programową Siódemki
Od marca br. stacja TVN7 emituje reality-show „Big Brother”, w którym Wielki Brat ma kobiecy głos. - Nowa strategia programowa TVN7 opiera się na potrzebach kobiecej widowni. Siódemka jest kobietą, Wielki Brat również - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN i Discovery Polska.
więcej
|
UPC Polska z promocyjną ceną pakietów z kanałami Canal+
Operator telewizji cyfrowej UPC Polska wprowadził do swojej oferty promocyjne pakiety z kanałami Canal+.
więcej
|
Polskie Radio zgłosiło prokuraturze ostre tweety na koncie PR24, ,,Wiadomości" podały dalej kpinę z oglądalności Rymanowskiego
Zarząd Polskiego Radia złożył do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, po tym jak na profilu twitterowym Polskiego Radia 24 na krótko pojawiły się wpisy ostro krytykujące polityków opozycji. Natomiast na koncie twitterowym „Wiadomości” TVP podano dalej tweet kpiący z oglądalności nowego programu Bogdana Rymanowskiego w Polsat News.
więcej
|
,,Wiadomości" w internetowej wersji materiału o Donaldzie Tusku usunęły Hitlera i błąd w infografice
W materiale „Wiadomości” o wystąpieniu Donalda Tuska 3 maja pojawiły się ujęcia z Józefem Stalinem i Adolfem Hitlerem oraz błąd w infografice o opiniach Polaków na temat powrotu Tuska do krajowej polityki. W internetowej wersji relacji poprawiono pomyłkę oraz usunięto wizerunek Hitlera.
więcej
|
86 tys. widzów programu ,,Polska wybiera" Bogdana Rymanowskiego w Polsat News
Pierwsze trzy wydania nowego cotygodniowego programu Polsatu News „Polska wybiera” oglądało średnio 86 tys. widzów. Audycja Bogdana Rymanowskiego daje stacji trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
Reżyser ,,Piosenek z drugiej ręki" Polsatu: to udane przeniesienie do telewizji hitów z olbrzymią popularnością w internecie
W niedzielę 12 maja br. Telewizja Polsat wyemituje widowisko rozrywkowe „Piosenki z drugiej ręki”, w którym gwiazdy internetu zaśpiewają parodie znanych przebojów. - Nie musiałem długo namawiać gwiazd YouTuba na udział w tym projekcie. Po nagraniach mówili nam, że tradycyjna telewizja może być dla nich świetnym miejscem - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Radek Kobiałko, reżyser gali.
więcej
|
Politycy PO nie planują kończyć bojkotu TVP
Na początku br. zarząd krajowy Platformy Obywatelskiej zdecydował, że członkowie tej partii nie będą uczestniczyć w żadnym programach Telewizji Polskiej. Mimo kampanii wyborczej swój bojkot podtrzymują aż do czasu ew. zmiany zarządu publicznego nadawcy.
więcej
|
Polsat i TVN liderami oglądalności, TVN24, TVP Info i TVP Sport topowymi kanałami tematycznymi (top 150)
W marcu br. nowym liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Koniec serialu ,,Diagnoza" w TVN. Duży spadek oglądalności produkcji
Telewizja TVN nie planuje kontynuacji serialu „Diagnoza”, do którego pod koniec kwietnia padł ostatni klaps zdjęciowy. Właśnie emitowana edycja ma o 670 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
więcej
|
,,Strefa starcia" ma o 50 tys. widzów więcej niż ,,Bez retuszu"
Pierwsze dwadzieścia jeden wydań nowego programu Michała Adamczyka „Strefa starcia” oglądało średnio 523 tys. widzów. Audycja TVP Info ma o 50 tys. osób więcej niż emitowane w tym paśmie rok wcześniej „Bez retuszu” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Phil Nelson dyrektorem ds. operacyjnych w CNN International Commercial
Phil Nelson objął stanowisko chief operating officera (COO) w CNN International Commercial (CNNIC). W poprzednich latach był dyrektorem zarządzającym w Turner North Asia oraz South Asia Pacific.
więcej
|
Za 10 mld dolarów Sinclair kupi sportowe stacje Foxa
Sinclair Broadcast Group i Disney zawarły nieformalne porozumienie w sprawie sprzedaży sieci sportowych kanałów telewizyjnych należących do 21st Century Fox. Kwotę transakcji ustalono wstępnie na 10 mld dolarów. Disney jest zobowiązany przez regulatora do znalezienia kupca na Regional Sports Networks w ramach przejęcia rozrywkowej części Foxa.
więcej
|
Hajlowanie, ,,white power" i homofobia w ,,Big Brotherze"? ,,Na bieżąco reagujemy na naruszenia"
W zeszły weekend niektórzy uczestnicy „Big Brothera” w TVN7 żartowali z rasistowskiego hasła „white power”, a internauci zwracali uwagę na użyty dla żartów gest hajlowania. Homofobicznymi hasłami kpiono także z Łukasza, który opuścił program. Zachowaniu współmieszkańców sprzeciwiły się trzy osoby. - Produkcja programu na bieżąco reaguje w każdej sytuacji naruszenia zasad - przekazuje portalowi Wirtualnemedia.pl produkcja programu.
więcej
|
TVP ABC zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4-12
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w marcu br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Polsat JimJam. Z kolei najwięcej stracił Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Finałowy mecz Pucharu Polski Jagiellonia Białystok-Lechia Gdańsk w Polsacie i Polsat Sport
W czwartek, 2 maja na stadionie PGE Narodowym rozegrany zostanie finałowy mecz piłkarskiego Pucharu Polski, w którym zmierzą się Jagiellonia Białystok i Lechia Gdańsk. Spotkanie będzie transmitowane na antenach Polsatu i Polsatu Sport.
więcej
|
Od maja Danuta Holecka szefową ,,Wiadomości". Jarosław Olechowski: naturalny wybór
Od środy, 1 maja br. funkcję kierownika redakcji „Wiadomości” oficjalnie zacznie pełnić Danuta Holecka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Chcemy, aby „Wiadomości” kierowane przez Danutę Holecką jeszcze mocniej poszerzyły grono widzów - komentuje nam Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Szpak, Wieniawa, Ibisz i Sykut-Jeżyna wśród gospodarzy Polsat Superhit Festiwal 2019
Piątą edycję Polsat Superhit Festiwal poprowadzą Michał Szpak, Krzysztof Ibisz, Maciej Dowbor, Julia Wieniawa, Aleksandra Kot, Agnieszka Hyży, Paulina Sykut-Jeżyna, Kabaret Skeczów Męczących, Adrianna Borek z Kabaretu Nowaki, Marcin Wójcik i Piotr Bałtroczyk. Wydarzenie będzie się odbywać w okresie od 24 do 26 maja br.
więcej
|
Piotr Witwicki redaktorem naczelnym Polsatnews.pl. Portal podlega Dorocie Gawryluk
Od maja br. dziennikarz Piotr Witwicki obejmie stanowisko redaktora naczelnego portalu internetowego Polsatnews.pl. Dotychczasowa szefowa serwisu Beata Drozdowska-Wolska pozostaje w redakcji - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Oglądalność TVP Sport wzrosła o 306 proc. Motowizja z największym spadkiem
W zeszłym miesiącu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został TVP Sport. Stacja ta pochwalić się mogła zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasowała się Motowizja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szef Comcast z 35 mln dolarów zarobków. Pensja CEO NBCUniversal w dół o ponad 6 mln
W 2018 roku Brian Roberts, szef koncernu Comcast otrzymał łączne uposażenie w wysokości 35 mln dolarów – o 2,5 mln więcej niż rok wcześniej. Z kolei zarobki Steve’a Burke’a, dyrektora wykonawczego należącego do Comcast koncernu NBCUniversal uległy obniżeniu osiągając poziom 39,9 mln dolarów. Wynagrodzenie Robertsa to 426 razy więcej od średniej rocznej pensji uzyskanej przez szeregowych pracowników Comcast.
więcej
|
Polsat liderem, TVP1 wyprzedziła TVP2 i TVN. ,,M jak miłość" hitem
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły serial „M jak miłość”, dziennik „Fakty” i medyczna produkcja „Na dobre i na złe”. Wśród stacji w 4+ liderem był Polsat, a z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
2,16 mln widzów ,,Europa da się lubić - 15 lat później" w TVP2
Pokazany w sobotę wieczorem w TVP2 pierwszy odcinek programu „Europa da się lubić - 15 lat później” oglądało średnio 2,16 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Visa product placementowo promuje w serialach TVP płatności bezgotówkowe
Visa w ramach prowadzonej ogólnopolskiej kampanii reklamowej zaczęła od niedawna wykorzystywać działania product placement - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W ostatnim czasie sceny takie pojawiły się m.in. w serialach „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl” w TVP2.
więcej
|
Drugi sezon ,,Wersal. Prawo krwi" w Epic Drama
Od 5 maja 2019 roku Epic Drama rozpocznie emisję drugiego sezonu francuskiego serialu „Wersal. Prawo krwi”.
więcej
|
Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CMWP SDP krytykuje obrażanie o. Rydzyka w czasie Chryi pod Radiem Maryja. Interwencja KRRiT
Centrum Monitoringu Wolności Prasy, działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich wyraziło stanowczy protest przeciw „znieważaniu i szydzeniu w publicznych manifestacjach z o. Tadeusza Rydzyka”. W piątek przed siedzibą Radia Maryja odbyła się druga edycja manifestacji Chryja pod Radiem Maryja. O objęcie osobistym nadzorem postępowania prowadzonego przez toruńską prokuraturę zaapelował w liście otwartym do prokuratora generalnego Zbigniewa Ziobry członek KRRiT prof. Janusz Kawecki.
więcej
|
|
Polskie Radio: Zarząd nie ingerował w sprawie Klubu Trójki z udziałem Oleny Babakovej
Polskie Radio w odpowiedzi na pismo Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara stwierdziło, że nie ingerowało w audycję "Klubu Trójki" do której została zaproszona była dziennikarka radia Olena Babakova. - Zarząd Polskiego Radia nie ingerował w kształt tej audycji, w tym w skład jej uczestników, a także nie podejmował w tym zakresie jakiejkolwiek uchwały, ani też nie zajmował stanowiska w tej sprawie - odpowiedział prezes PR Andrzej Rogoyski.
więcej
|
|
RMF FM, Radio ZET i Eska na czele w porannym drive-time, TOK FM najbardziej w dół
Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w porannym drive-time jest RMF FM, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu. Podium uzupełniają Radio ZET i Eska. Z kolei na czele spadków znalazło się TOK FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. Duży awans Radia RAM
Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od października ub.r. do marca br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Polskie Radio zgłosiło prokuraturze ostre tweety na koncie PR24, ,,Wiadomości" podały dalej kpinę z oglądalności Rymanowskiego
Zarząd Polskiego Radia złożył do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, po tym jak na profilu twitterowym Polskiego Radia 24 na krótko pojawiły się wpisy ostro krytykujące polityków opozycji. Natomiast na koncie twitterowym „Wiadomości” TVP podano dalej tweet kpiący z oglądalności nowego programu Bogdana Rymanowskiego w Polsat News.
więcej
|
|
Radio Wnet chce nadawać w Białymstoku i Wrocławiu
KRRiT ogłosiła listę wolnych częstotliwości, wśród których znalazły się dwie - w Białymstoku i Wrocławiu. W konkursie koncesyjnym stawia te same wymogi, co w przypadku pasm, które otrzymało kilka miesięcy temu Radio Wnet. - Jesteśmy potencjalnie zainteresowani wzięciem udziału w konkursie - potwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, szef rozgłośni Krzysztof Skowroński.
więcej
|
|
Minister kultury kontra RMN. Resort chce decydować o kompetencjach kandydatów do władz mediów publicznych
Na nadzwyczajnych walnych zgromadzeniach Telewizji Polskiej, Polskiego Radia oraz Polskiej Agencji Prasowej mają zapaść decyzje dotyczące zmian w ustalaniu kompetencji zarządów władz spółek mediów publicznych.
więcej
|
|
Chillizet z nadajnikiem w Wejherowie
Grupa Eurozet uruchomiła nadajnik rozgłośni Chillizet w Wejherowie. Program stacji można usłyszeć na częstotliwości 91,6 FM.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Eska i Radio ZET uzupełniają podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od października ub.r. do marca br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Szef rady nadzorczej Radia Kraków zrezygnował z funkcji
Andrzej Drogoń, który w ostatnim czasie był przewodniczącym rady nadzorczej Radia Kraków, zrezygnował z pełnienia tej funkcji. Poinformował o tym Radę Mediów Narodowych.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Krakowie. TOK FM awansowało na podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie okresie od października ub.r. do marca br. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
,,Morze, góry i Mazury" - akcja Radia ZET na majówkę 2019
Od 1 do 4 maja br. z okazji majówki Radio ZET (Eurozet) po raz ósmy zorganizuje akcję „Morze, góry i Mazury”. Atrakcje dla turystów przygotowano w Łebie, Szczyrku i Mikołajkach.
więcej
|
|
Majówka w Polskim Radiu: piknik ,,Rodzinna Europa" i koncert ,,Chórem dla Europy"
W środę 1 maja br. w Nowej Oranżerii Łazienek Królewskich Polskie Radio zorganizuje piknik „Rodzinna Europa”. Natomiast trzy dni później, 4 maja, na Placu Piłsudskiego w Warszawie odbędzie się koncert „Chórem za Europą”.
więcej
|
|
|
|
Saatchi&Saatchi IS przejmuje od McCann Worldgroup obsługę reklamową Banku Pekao
Agencja reklamowa Saatchi&Saatchi IS wygrała przetarg na obsługę reklamową Banku Pekao SA. Będzie dla niego pracować przez trzy lata. Tym samym bank zakończył współpracę z agencją McCann Worldgroup.
więcej
|
Kancelaria premiera wybrała firmę do produkcji spotów promujących ,,piątkę Kaczyńskiego"
Produkcją spotów informacyjno-promocyjnych do zaplanowanej przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów kampanii promującej działania obecnego rządu zajmie się firma Elżbieta Tutka AV Production z Warszawy, która złożyła ofertę z najniższą ceną.
więcej
|
Kurdej-Szatan, Roznerski, Kalicka, Pazurowie i Będzimirowscy w akcji Oriflame ,,W związku z naturą" (wideo)
Producent kosmetyków Oriflame zaczął kampanię proekologiczną pod hasłem „W związku z naturą”. Występują w niej Barbara Kurdej-Szatan, Mikołaj Roznerski, Olga Kalicka, Cezary i Edyta Pazurowie, Anna Nowak oraz Michał i Paulina Będzimirowscy.
więcej
|
Pan Pikuś reklamuje serwis internetowy Avivy (wideo)
Ruszyła produktowa odsłona kampanii reklamowej firmy ubezpieczeniowej Aviva z udziałem Pana Pikusia. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, Televisor, Papaya Films i Blue449.
więcej
|
Wedel reklamuje ,,lody jak ze snów" w nowych smakach (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa nowej linii lodów marki Wedel. Akcja - obejmująca m.in. telewizję i internet - jest prowadzona pod hasłem „Lody jak ze snów”.
więcej
|
Firma Martina Sorrella S4 Capital z 38 proc. wzrostem wpływów
Sprzedaż usług w należącej do Martina Sorrella firmie marketingowej S4 Capital wyniosła 40,9 mln funtów i była wyższa o ponad 38 proc. w porównaniu do I kwartału 2018 roku.
więcej
|
Napoje Hortex reklamowane młodzieżowo bez Matki Natury (wideo)
Wystartowała nowa kampania promująca napoje Hortex, m.in. ich nowe warianty smakowe. Jest realizowana pod hasłami „Orzeźwia jak nie wiemy co” i „Zależy nam abyś spróbował”.
więcej
|
Moneta jako gwiazda pop i utalentowany szczeniak reklamują nowe ciasto w Pizza Hut (wideo)
Sieć restauracji Pizza Hut (należąca do AmRestu) wprowadziła do menu nowe ręcznie wyrabiane ciasto na zakwasie w stylu San Francisco. Wspiera to kampania reklamowa oparta na spotach nawiązujących do stylistyki memów internetowych.
więcej
|
GIOS wyda blisko 4 mln zł na kampanię informacyjno-edukacyjną
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska rozpoczął przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej. Przeznaczy na nią 3 829 796,75 zł netto.
więcej
|
Ile wpływu ma influencer i jakie pułapki może zastawić na klientów i społeczność
Influencer marketing to jeden z gorętszych trendów w reklamie ostatnich lat. Wraz z rozwojem tej gałęzi promocji, na klientów i społeczności czyhają różne zagrożenia podważające to, co we współpracy z twórcą najważniejsze - zaufanie. O influencer marketingu rozmawiano na Kongresie Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.
więcej
|
Etam stawia na zdjęcia bez retuszu w social mediach. "Nasza strategia opiera się na body positive"
Marka bielizny Etam od kilku tygodni publikuje w swoich kanałach social media zdjęcia bez dodatkowej obróbki graficznej. W ten sposób brand szykuje się do majowej akcji reklamowej #ReadyToGo oraz wpisuje się w trend ciałopozytywności ("body positive"). - Nasza PR strategia na 2019 roku obraca się wokół kobiet i tematów body positive - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Zuzanna Jasińska, PR i media manager Etam w Polsce.
więcej
|
Iskrzenie nowym studio projektowo-strategicznym. Założycielami Artur Kluska i Mikołaj Nowak
Artur Kluska i Mikołaj Nowak założyli studio projektowo-strategiczne Iskrzenie, które specjalizuje się w strategii, marketingu i promocji sektora zrównoważonego rozwoju. Ambasadorem marki jest Damian Wojtaszek.
więcej
|
Santander Bank Polska zwiększył wydatki marketingowe o 36 proc., mBank zmniejszył o 29 proc.
W pierwszym kwartale br. wydatki marketingowe grupy kapitałowej Santander Bank Polska wzrosły w skali roku o 36,3 proc. do 34,7 mln zł, natomiast grupa mBank ograniczyła je o 28,8 proc. do 30,1 mln zł.
więcej
|
Harnaś jako superbohater w nowej kampanii reklamowej
Z początkiem maja ruszyła kampania reklamowa piwa Harnaś (Carlbserg Polska) „Harnaś. Górale kontratakują". Przygotowały ją Grey Group Poland, Dynamo Film i Initiative Media Warszawa.
więcej
|
Pułkownik Sanders jako seksowny Chippendales w reklamie KFC na Dzień Matki (wideo)
Sieć fast food KFC rozpoczęła w USA nową kampanię reklamową związaną ze zbliżającym się Dniem Matki. Ikona marki, pułkownik Sanders wcielił się w niej w rolę seksownego tancerza Chippendales.
więcej
|
Oppo partnerem Wimbledonu
Chiński producent smartfonów Oppo nawiązał współpracę z klubem All England Lawn Tennis Club (AELTC), organizatorem wielkoszlemowego tenisowego turnieju Wimbledon.
więcej
|
Visa z loterią w sklepach Żabka i Freshmarket
Z okazji zbliżających się Mistrzostw Świata Kobiet FIFA we Francji Visa rusza z loterią i promocją konsumencką w sklepach Żabka i Freshmarket w całej Polsce.Operator płatniczy jest jednym ze sponsorów piłkarskiej imprezy.
więcej
|
Ogilvy zajmie się obsługą Mattela w social mediach w Europie, trwa przetarg na PR
Agencja Ogilvy wygrała przetarg firmy Mattel, do której należą takie marki, jak Barbie, Hot Wheels i American Girl na jej obsługę w social mediach. Agencja będzie odpowiadać za działania w regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki). Trwa też przetarg na obsługę public relations w Europie.
więcej
|
Electronic Arts kończy współpracę ze Starcomem
Electronic Arts, producent gier wideo takich jak m.in. "FIFA", "Madden NFL" i "The Sims", ma shortlistę agencji walczących o jego globalną obsługę mediową. Nie ma wśród nich Starcomu (Publicis Media), który dotychczas planował i kupował media do kampanii firmy.
więcej
|
Prawie 400 nagród za doładowania w wakacyjnym konkursie T-Mobile
T-Mobile startuje z konkursem „Wakacyjne doładowanie”. Prawie 400 klientów oferty na kartę i mix T Mobile oraz Heyah będzie mogło zdobyć nagrody.
więcej
|
Hyundai promuje model Kona na billboardach
Trwa kampania reklamowa modelu Kona Electric na dużych nośnikach zewnętrznych. Działania przygotowały Opus B i dom mediowy Havas Media.
więcej
|
Jeronimo Martins otworzy w br. 110 sklepów Biedronka. Rocznie wydaje ponad 110 mln euro na marketing
W pierwszym kwartale br. wpływy Biedronki ze sprzedaży wyniosły 2,9 mld euro, a zysk EBITDA - 195 mln euro. Ich właściciel, portugalski koncern Jeronimo Martins, planuje w br. zwiększyć liczbę tych sklepów o ok. 110, a także otworzyć ok. 50 drogerii i aptek Hebe. W ub.r. na marketing wydał 111,8 mln euro na wszystkich rynkach swojej działalności.
więcej
|
Idea Bank ze spadkiem wpływów i 1,9 mld zł straty. 1,5 mld zł odpisów i rezerw, mniej na marketing
W ub.r. Idea Bank zanotował spadek wpływów odsetkowych do 1 mld zł oraz 221,9 mln zł straty z tytułu prowizji i płat. Wynik netto banku pogorszył się z 231,1 mln zł zysku do 1,89 mld zł straty, m.in. w związku z odpisami i rezerwami w wysokości 1,46 mln zł. Wydatki marketingowe zmalały z 25,6 do 20 mln zł.
więcej
|
,,#mojaflaga" w kampanii z okazji Dnia Flagi RP (wideo)
Biuro Programu „Niepodległa”, podlegające Ministerstwu Kultury i Dziedzictwa Narodowego, prowadzi kampanię pod hasłem „Niepodległa - #mojaflaga” zachęcającą do wywieszania flag Polski z okazji świętowanego 2 maja Dnia Flagi RP.
więcej
|
Unilever, Coca-Cola, WPP, McCann, Sancho BBDO i Jung v Matt wśród liderów efektywności reklamowej (Top 10)
Unilever jako marketer, Coca-Cola - jako marka, holding reklamowy WPP , sieć reklamowa McCann Worldgroup oraz agencje Sancho BBDO i Jung v Matt z Hamburga zostały uznane za najefektywniejsze w swoich kategoriach - wynika z najnowszego raportu Effie Index.
więcej
|
Media Markt i Bytom w reklamach nawiązują do wystawy z bananami w Muzeum Narodowym
Sieć elektromarketów Meda Markt oraz marka mody męskiej Bytom nawiązały w reklamach do głośnej sprawy prac Natalii LL oraz Katarzyny Kozyry, które czasowo usunięto z ekspozycji w Muzeum Narodowym w Warszawie. Po fali krytycznych komentarzy prace wróciły na wystawę.
więcej
|
,,Wejdź do gry z Kubą Błaszczykowskim" w promocji chipsów Lay's (wideo)
Wystartowała promocja chipsów Lay’s (produkowanych przez spółkę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo), której ambasadorem reklamowym jest piłkarz Kuba Błaszczykowski. Akcja jest realizowana pod hasłem „Wejdź do gry z Kubą!”.
więcej
|
,,Czesi nas dobre piwo" w reklamie piwa Kozel (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa piwa Kozel (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Jest realizowana pod hasłem „Czesi nas dobre piwo”.
więcej
|
Modelka Karolina Pisarek reklamuje kosmetyki Cien Food for Skin w Lidlu (wideo)
Rusza telewizyjna kampania reklamowa kosmetyki Cien Food for Skin wprowadzonych niedawno do sprzedaży w sklepach Lidl. Ambasadorką reklamową nowej marki jest modelka Karolina Pisarek.
więcej
|
Małgorzata Foremniak będzie reklamować kosmetyki Bielenda przez kolejny rok
Firma Bielenda Kosmetyki Naturalne przedłużyła o rok umowę reklamową z aktorką Małgorzatą Foremniak.
więcej
|
Visa product placementowo promuje w serialach TVP płatności bezgotówkowe
Visa w ramach prowadzonej ogólnopolskiej kampanii reklamowej zaczęła od niedawna wykorzystywać działania product placement - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W ostatnim czasie sceny takie pojawiły się m.in. w serialach „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl” w TVP2.
więcej
|
Ranigast Max reklamowany na niestrawność po grillu (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa preparatu na zgagę i niestrawność Ranigast Max (produkowanego przez Polpharmę) związana z sezonem grillowym. Przygotowały ją agencja Opus B i dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
Brytyjczycy piszą petycję do McDonald's, by przywrócono plastikowe słomki
Kilkadziesiąt tysięcy Brytyjczyków podpisało się pod petycją do władz McDonald’s, by sieć oferowała słomki z plastiku. Kilka miesięcy wcześniej pod naporem konsumentów sieć zapowiedziała, że wycofa wszystkie plastikowe słomki ze swoich lokali.
więcej
|
TXM wnioskuje o upadłość, bo przedłuża się rozpoznanie wniosku restrukturyzacyjnego. Chce zamknąć nierentowne sklepy
Spółka TXM, zarządzająca siecią dyskontów odzieżowych o takiej samej nazwie, złożyła wniosek o ogłoszenie upadłości wraz z wnioskiem o wstrzymanie rozpoznania go do czasu rozstrzygnięcia w sprawie wniosku o restrukturyzację, który firma skierowała na początku kwietnia. W ub.r. firma zanotowała 353,5 mln zł wpływów sprzedażowych i 46,5 mln zł straty netto.
więcej
|
Cannes Lions 2019: Phumzile Mlambo-Ngcuka z nagrodą Cannes LionHeart
Phumzile Mlambo-Ngcuka, dyrektor wykonawcza podmiotu ONZ Kobiety, zostanie uhonorowana nagrodą Cannes LionHeart na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
więcej
|
Dzieci z FASD o idei ,,bezpiecznego" picia alkoholu w ciąży (wideo)
Organizacja Proof Alliance z USA we współpracy z agencją Colle McVoy przygotowała kampanię, której bohaterami są dzieci ze spektrum płodowych zaburzeń alkoholowych (FASD). W reklamach konfrontują rzeczywistość z teoriami o tzw. bezpiecznym spożywaniu alkoholu w trakcie ciąży.
więcej
|
Koral z loterią urodzinową "Zalodowani"
Ruszyła "Koralowa Loteria Urodzinowa Zalodowani 2019", w której do wygrania jest 500 nagród o łącznej wartości ponad 200 tys. złotych.
więcej
|
KLM z kampanią wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość
Linie lotnicze KLM przygotowały interaktywną kampanię reklamową "Wypróbuj, zanim tam polecisz!", która bazuje na technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR).
więcej
|
Amerykańskie Lexington serwuje na uspokojenie końskie odgłosy żucia
Miasteczko Lexington w stanie Kentucky w USA postanowiło na nietypowy sposób promocji. Słynąca z hodowli koni miejscowość wyprodukowała film nawiązujący do trendu kojących dźwięków ASMR. Uspokajająca melodia to odgłos żucia konia.
więcej
|
Zniżki na zamówienia z PizzaPortal.pl pod nakrętkami Pepsi
Pod hasłem „Kibicuj ze smakiem” rusza akcja promocyjna serwisu do zamawiania posiłków online PizzaPortal.pl Pod zakrętkami wybranych napojów Pepsi znajdą się kody ze zniżkami na zamówienia ze strony PizzaPortal.pl. Akcję wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez BBDO, Artegence, OMD oraz 38PR & Content Communication.
więcej
|
Grandes Kochonos ma nowy logotyp i claim
Agencja reklamowa Grandes Kochonos zmieniła logotyp oraz wprowadziła claim "long story short". To pierwszy rebranding firmy od wejścia na rynek w 2006 roku.
więcej
|
Tramwaj pełen roślin promował Tramwaje Warszawskie (wideo)
Wypełniony roślinami i zwierzętami tramwaj przypominał mieszkańcom Warszawy, że tramwaje to ekologiczny środek transportu, a w stolicy powstaje coraz więcej zielonych torowisk. Akcję prowadziły Tramwaje Warszawskie.
więcej
|
Cud narodzin w kampanii Parlamentu Europejskiego zachęcającej do głosowania w eurowyborach
Ruszyła kampania "Choose your future" zachęcająca mieszkańców Unii Europejskiej do wzięcia udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego, które zapanowano na 23-26 maja. Spot przygotowała duńska agencja &Co. Copenhagen.
więcej
|
Anna Szylejko i Maciej Kopczyński w zespole Oki Europe (Polska)
Do zespołu producenta drukarek OKI Europe (Polska) dołączyli Anna Szylejko i Maciej Kopczyński.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
CMWP SDP krytykuje obrażanie o. Rydzyka w czasie Chryi pod Radiem Maryja. Interwencja KRRiT
Centrum Monitoringu Wolności Prasy, działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich wyraziło stanowczy protest przeciw „znieważaniu i szydzeniu w publicznych manifestacjach z o. Tadeusza Rydzyka”. W piątek przed siedzibą Radia Maryja odbyła się druga edycja manifestacji Chryja pod Radiem Maryja. O objęcie osobistym nadzorem postępowania prowadzonego przez toruńską prokuraturę zaapelował w liście otwartym do prokuratora generalnego Zbigniewa Ziobry członek KRRiT prof. Janusz Kawecki.
więcej
|
Żaneta Gotowalska menedżerem w dziale strategii internetowej ,,Gazety Wyborczej"
W dziale strategii internetowej „Gazety Wyborczej” (Agora) Żaneta Gotowalska awansowała na stanowisko menedżera ds. promocji. W „GW” pracuje od prawie dwóch lat, wcześniej była związana z grupą Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
Historyczna okładka "Sports Illustrated" z modelką w hidżabie i burkini
Po raz pierwszy w swojej historii "Sports Illustrated Swimsuit Issue" zamieścił na okładce zdjęcie modelki w hidżabie i burkini. Twarzą numeru jest 21-letnia Halima Aden, amerykańsko-somalijska modelka urodzona w Kenii.
więcej
|
Free Press chce opodatkować internetowe reklamy by wesprzeć jakościowe dziennikarstwo. ,,Reklamy idą za treściami"
Amerykańska organizacja Free Press przedstawiła koncepcję opodatkowania przychodów z cyfrowej reklamy. Podatek zapłaciliby najwięksi gracze na rynku, tacy jak Facebook i Google, a środki zostaną przeznaczone na wsparcie wysokiej jakości treści dziennikarskich. Rocznie w ten sposób można by uzyskać 2 mld dolarów. - Każda forma wsparcia dobrego, profesjonalnego dziennikarstwa zasługuje na rozważenie. Zwłaszcza, gdy wiąże się to z próbą znalezienia sprawiedliwych sposobów rozliczania gigantycznych przychodów reklamowych - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Marek Frąckowiak, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
Minister nauki, rektor UW i szef PSL krytykują antykościelne przemówienie szefa ,,Liberté!"
W piątek przed wykładem Donalda Tuska na Uniwersytecie Warszawskim redaktor naczelny „Liberté!” Leszek Jażdżewski w krótkim przemówieniu mocno skrytykował Kościół katolicki. Negatywnie oceniła to część dziennikarzy, a w sobotę takie opinie wyrazili też minister nauki i szkolnictwa wyższego Jarosław Gowin, rektor UW Marcin Pałys i przewodniczący PSL Władysław Kosiniak-Kamysz (dwa ostatni byli obecni na wykładzie).
więcej
|
Spółki zależne Agory: w górę Helios, AMS i Yielbird, w dół Next Film i Goldenline
Wśród spółek zależnych Agory zdecydowanie największe przychody i zyski netto notują Helios i AMS. W ub.r. obie poprawiły te wskaźniki, duże wzrosty osiągnęły też Yielbird i Grupa Radiowa Agory. Pogorszyły się natomiast wyniki spółek Next Film, Goldenline i Domiporta.
więcej
|
Książka Tomasza Sekielskiego o pedofilii w Kościele ukaże się jesienią
Dziennikarz i reporter Tomasz Sekielski pracuje nad książką o pedofilii w polskim Kościele. Publikacja ma być rozszerzeniem wątków poruszonych w dokumencie, którego premierę zaplanowano na 11 maja br.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" wycofała dopisane pytania w wywiadzie, po tym jak Jacek Saryusz-Wolski zarzucił jej manipulację
Europoseł Jacek Saryusz-Wolski już przed publikacją całego wywiadu przeprowadzonego z nim pisemnie przez Jacka Nizinkiewicza z „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) zarzucił redakcji manipulację poprzez zmianę formy kilku pytań i dopisanie dwóch. - Pytania nie zostały zmienione, a dodane 2 to uzupełnienia, bez zmiany sensu. Przywróciłem oryginał, ale sens jest identyczny - poinformował Nizinkiewicz.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Dziennik Zachodni" liderami sprzedaży e-wydań
W lutym br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych pierwsze miejsce zajął „Dziennik Zachodni” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Mój Kucyk Pony" liderem sprzedaży. ,,Scooby - Doo!" zyskało najwięcej
W styczniu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci zajął „Mój Kucyk Pony”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Scooby - Doo!”, a najbardziej straciły „Auta” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży. ,,Podróże" z dużym wzrostem
W segmencie miesięczników podróżniczych w lutym br. dwa z trzech tytułów odnotowały spadki, a najwięcej stracił „National Geographic Polska”. Tytuł ten jednak utrzymał pozycję najchętniej kupowanego. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Justyna Piszczatowska odchodzi z ,,Dziennika Gazety Prawnej"
Justyna Piszczatowska, która współpracowała z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes) od sierpnia 2018 roku, odchodzi z redakcji. Na razie nie zdradza swoich planów zawodowych.
więcej
|
Therese Fiala szefową brand marketingu w Bauer Media Group OCP
Od 1 maja br. Therese Fiala została szefową brand marketingu w Bauer Media Group OCP (online comparison platform - internetowa platforma porównawcza). W ten sposób firma chce podkreślić swoją ścieżkę rozwoju w budowaniu globalnej marki w obszarze OCP.
więcej
|
|
|
Wprost.pl liderem przed Newsweek.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl przyciągają na najdłużej (serwisy tygodników opinii)
Wśród witryn tygodników opinii liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon jest Wprost.pl. W tej pierwszej statystyce minimalnie wyprzedza Newsweek.pl, a w drugiej jest przed wPolityce.pl i Niezalezna.pl, które za to notują dużo dłuższy średni czas spędzany przez internautów.
więcej
|
Barack i Michelle Obama wyprodukują dla Netflixa seriale, dokumenty i filmy fabularne
Założona przez byłego prezydenta USA Baracka Obamę oraz jego żonę Michelle firma producencka Higher Ground będzie dostarczać treści dla serwisu Netflix. W planach są zarówno produkcje dystrybuowane na licencji, jak i autorskie projekty, wśród nich filmy fabularne „Bloom” i „Profhet of Freedom”, seriale dokumentalne oraz tytuły kierowane do dziecięcej widowni.
więcej
|
Facebook szykuje nowy system płatności. Wykorzysta w nim własną kryptowalutę
Facebook prowadzi zaawansowane rozmowy w sprawie własnej kryptowaluty i wykorzystania jej w budowanym przez siebie systemie płatności internetowych – wynika z nieoficjalnych informacji. Projekt ma budżet w wysokości miliarda dolarów, a jego realizacją kieruje David Marcus, były prezes platformy PayPal.
więcej
|
Tomasz Sekielski: PiS marzy się jeden, wielki koncern medialny
- PiS marzy się jeden, wielki koncern medialny sterowany przez redaktora naczelnego Jarosława Kaczyńskiego, który będzie mówić, co może się ukazać danego dnia, a co nie. Sekretarzem redakcji będzie Jacek Kurski. Do pomocy dostanie Marcina Wolskiego. Wciąż jednak istnieją niezależne media - mówi Tomasz Sekielski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Aleksandra Pajewska i Agata Szymborska odeszły z Pudelek.pl
Z końcem kwietnia br. Aleksandra Pajewska rozstała się z Wirtualną Polską, gdzie była szefową działu Show Biznes i redaktor prowadzącą Pudelek.pl. Wcześniej pracę w redakcji zakończyli także Agata Szymborska i Patryk Chilewicz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rafał Ziemkiewicz stałym komentatorem wSensie.pl
Publicysta tygodnika „Do Rzeczy” Rafał Ziemkiewicz dołączył do zespołu wSensie.pl jako stały komentator. Wraz z Rafałem Otoką-Frąckiewiczem będzie dyskutować o polityce i opozycji w programie „Polska na serio”.
więcej
|
Warren Buffett kupuje akcje Amazona. ,,Byłem idiotą. Powinniśmy to zrobić wcześniej"
Warren Buffett, właściciel funduszu Berkshire Hathaway i jeden z najbardziej znanych inwestorów na świecie zdradził, że po raz pierwszy kupił akcje koncernu Amazon. Buffett zaznaczył, że podziwia Jeffa Bezosa, twórcę Amazona i przyznał, że powinien już wcześniej zdecydować się na inwestycję w tę firmę.
więcej
|
Google umożliwi automatyczne kasowanie danych o lokalizacji i aktywności online
Google zapowiedziało wprowadzenie funkcji, dzięki której użytkownicy będą mogli ustawić automatyczne usuwanie historii swojej lokalizacji oraz aktywności w sieci i aplikacjach.
więcej
|
Spotify testuje listy odtwarzania z podcastami
Spotify chce stać się ważnym graczem na rynku podcastów. Potwierdzają to testy prowadzone właśnie przez serwis na niewielkiej grupie użytkowników.
więcej
|
Zuckerberg zapowiedział prostszą wersję Facebooka. ,,Lekki" Messenger, Instagram z opcją zakupów (wideo)
Podczas konferencji F8 dla deweloperów Facebook zapowiedział liczne nowości w swoich aplikacjach: Messengerze, Instagramie, WhatsAppie, a także samym Facebooku.
więcej
|
Kruk kupuje serwis pożyczkowy Wonga.pl za 97,1 mln zł
Firma windykacyjna Kruk podpisała umowę kupna spółki Wonga.pl zarządzającej serwisem internetowym o takiej samej nazwie oferującym pożyczki gotówkowe. Wartość transakcji to 97 mln zł.
więcej
|
Allegro zmienia pakiety ogłoszeń. Wyższa prowizja w działach z odzieżą, niższa za droższe meble i akcesoria GSM
Od 13 maja na Allegro podwyższone zostaną prowizje od sprzedaży w kategoriach odzieżowych i mebli (wraz z ustaleniem maksymalnej kwoty prowizji) oraz zmienią się stawki prowizji w sekcji Akcesoria GSM. Jednocześnie wprowadzone zostaną nowe pakiety ofert ogłoszeniowych i opcji promowania ich.
więcej
|
Plotek zasięgowo przed Pudelkiem, w dół Jastrzabpost, Plejada i Kozaczek (TOP10 serwisów plotkarskich)
W marcu br. Plotek.pl odwiedziło więcej internautów niż Pudelek.pl, natomiast ten drugi serwis zanotował zdecydowanie najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas korzystania przez użytkowników. Obie witryny zanotowały spore wzrosty odwiedzalności, natomiast sporo straciły Jastrzabpost.pl, Plejada.pl i Pudelekx.pl.
więcej
|
Właściciel Sugarfree.pl i Cardio Bunny ze spadkiem wpływów i wzrostem straty. 2,5 mln zł z pożyczki i obligacji
W ub.r. grupa kapitałowa Hubstyle, właściciel internetowego sklepu odzieżowego Sugarfree.pl i marki odzieży Cardio Bunny, zanotowała spadek przychodów o 18 proc. do 8,45 mln zł oraz wzrost straty netto z działalności kontynuowanej z 7,87 do 9,85 mln zł. W br. pozyskała 2,5 mln zł z pożyczki i sprzedaży obligacji, dokonała też 1,35 mln zł odpisu dotyczącego wartości udziałów Sugarfree.
więcej
|
Orange Polska z rosnącymi przychodami i 2 mln zł straty netto. Milion klientów telewizji i usługi Orange Światłowód
W I kwartale 2019 roku Orange Polska wypracował ponad 2,7 mld zł przychodów przy stracie netto wynoszącej 2 mln zł. Liczba użytkowników usług komórkowych operatora wzrosła o 3,3 proc., o 40 tys. zwiększyło się grono klientów usług konwergentnych, zaś 958 tys. użytkowników korzysta z oferty telewizyjnej Orange.
więcej
|
Google - pomimo kary od KE - ze wzrostem przychodu. Akcje w dół
Holding Alphabet, do którego należy Google, zaprezentował wyniki finansowe za pierwsze trzy miesiące bieżącego roku. Ostatnia kara nałożona przez Komisję Europejską za wykorzystywanie dominującej pozycji na rynku reklamy w wyszukiwarkach internetowych nie przeszkodziła w osiągnięciu w wielu przypadkach lepszych wskaźników niż rok wcześniej. Nie zadowoliły one jednak oczekiwań analityków.
więcej
|
Spotify zwiększa przychody, ale rośnie strata operacyjna. Serwis ma ponad 100 mln użytkowników wersji premium
W I kwartale 2019 roku serwis Spotify zanotował wzrost przychodów rok do roku o 33 procent. Strata operacyjna spółki w okresie trzech miesięcy wzrosła do 47 mln euro. Globalna liczba użytkowników serwisu to 217 mln, a tych płacących abonament po raz pierwszy w historii osiągnęła poziom 100 mln.
więcej
|
Kruk wyda na Wonga.pl ponad 100 mln zł, w br. dokapitalizuje spółkę
Firma windykacyjna Kruk za 100 proc. udziałów spółki Wonga.pl prowadzącej serwis z pożyczkami gotówkowymi zapłaci ponad 100 mln zł. Ponadto w br. dokapitalizuje przejętą firmę.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
więcej
|
Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Jak podzielić koszty jednoźródłowego badania mediów?
Na rynku trwa gorąca dyskusja na temat jednoźródłowych badań mediów. Swoje rozwiązania oferują już niektórzy gracze (np. Gemius), w powijakach wciąż jest projekt wspólnego pomiaru telewizji i internetu pod egidą KRRiT. Jednym z kluczowych tematów debaty jest to, kto i w jakim stopniu miały finansować takie wspólne dla całego rynku badanie.
więcej
|
Kantar wprowadził Marketplace - platformę oferującą dane na żądanie
Firma badawcza Kantar, wprowadziła nową platformę internetową Kantar Marketplace, oferującą badania i wiedzę marketingową na żądanie. Obecnie działa w 21 krajach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i USA. W Polsce dostępne są na razie wybrane jej funkcje.
więcej
|
Odpowiedzialny rząd dba o służbę zdrowia i edukację, obywatel płaci podatki i pracuje
Rząd postępujący odpowiedzialnie i troszczący się o rozwój kraju to taki, który tworzy skuteczny system zdrowia - uważa 57 proc. badanych. Taki sam odsetek ankietowanych jest zdania, że odpowiedzialny obywatel dbający o dobro kraju powinien płacić podatki.
więcej
|
WHO: zdrowy rozwój dziecka to mniej czasu przed ekranem, lepszy sen i więcej ruchu
Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) opracowała nowe wytyczne dotyczące rozwoju dzieci w wieku do 5 lat. Dotyczą one ich aktywności fizycznej, siedzącego trybu życia oraz snu.
więcej
|
|
|
Ile wpływu ma influencer i jakie pułapki może zastawić na klientów i społeczność
Influencer marketing to jeden z gorętszych trendów w reklamie ostatnich lat. Wraz z rozwojem tej gałęzi promocji, na klientów i społeczności czyhają różne zagrożenia podważające to, co we współpracy z twórcą najważniejsze - zaufanie. O influencer marketingu rozmawiano na Kongresie Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.
więcej
|
Hejt i mowa nienawiści największym wyzwaniem branży PR
Brutalizacja komunikacji postępuje - w mediach, polityce, serwisach społecznościowych. Nawet marki wiedzą, że używając karty hejtu, mogą ugrać coś dla siebie. To wielkie, może największe wyzwanie dla branży public relations - uważa Adam Łaszyn, prezes Alert Media Communications.
więcej
|
Instytut Publico z nowymi klientami z branży medycznej
Instytut Publico nawiązał współpracę z Wojewódzkim Szpitalem Specjalistycznym Megrez w Tychach, Szpitalem miejskim w Sosnowcu oraz firmą Audio-Med, zajmującą się sprzedażą i dystrybucją aparatów słuchowych.
więcej
|
FleishmanHillard Fishburn zajmie się obsługą PR marki Tanqueray w Europie
Agencja FleishmanHillard Fishburn wygrała przetarg firmy Diageo na obsługę public relations marki ginu Tanqueray w Europie.
więcej
|
Były rzecznik komisji weryfikacyjnej i szef kampanii Patryka Jakiego zatrudniony w Banku Pekao
W Banku Pekao SA, kontrolowanym przez państwowe firmy PZU i PFR, został zatrudniony Oliwer Kubicki, wcześniej m.in. rzecznik komisji weryfikacyjnej ds. reprywatyzacji w Warszawie oraz szef sztabu Patryka Jakiego jako kandydata na prezydenta Warszawy. Niedawno władze Pekao porozumiały się ze związkami zawodowymi w sprawie zwolnienia do 900 pracowników banku.
więcej
|
Producent Cukru Królewskiego dalej z Open Media
Südzucker Polska przedłużył po raz 13. umowę na obsługę public relations marki Cukier Królewski z agencją Open Media.
więcej
|
|
|
Dzięki emisji nowych akcji i obligacji Tesla zwiększa kapitał o 2,35 mld dolarów
|
Warren Buffett kupuje akcje Amazona. ,,Byłem idiotą. Powinniśmy to zrobić wcześniej"
|
Od 2030 roku Amsterdam zabroni wjazdu do miasta pojazdom spalinowym
|
Jeronimo Martins otworzy w br. 110 sklepów Biedronka. Rocznie wydaje ponad 110 mln euro na marketing
|
Idea Bank ze spadkiem wpływów i 1,9 mld zł straty. 1,5 mld zł odpisów i rezerw, mniej na marketing
|
Orange Polska z rosnącymi przychodami i 2 mln zł straty netto. Milion klientów telewizji i usługi Orange Światłowód
|
W Polsce funkcjonuje ponad 41 mln kart płatniczych. 84 procent z nich działa zbliżeniowo
|
Piotr Kuczyński kończy pracę jako główny analityk DI Xelion. ,,Podobno powodem rozstania był mój wywiad w sprawie OFE"
|
WHO: zdrowy rozwój dziecka to mniej czasu przed ekranem, lepszy sen i więcej ruchu
|
Brytyjczycy piszą petycję do McDonald's, by przywrócono plastikowe słomki
|
TXM wnioskuje o upadłość, bo przedłuża się rozpoznanie wniosku restrukturyzacyjnego. Chce zamknąć nierentowne sklepy
|
Za 200 mln złotych Orange Polska przejmuje BlueSoft. Chce wzmocnić pozycję na rynku usług dla firm
|
Praca w UE: polskie wynagrodzenie coraz mniej atrakcyjne
|
Kruk wyda na Wonga.pl ponad 100 mln zł, w br. dokapitalizuje spółkę
|
|
|