|
|
|
|
|
|
|
,,Lombard. Życie pod zastaw" zyskał 212 tys. widzów. Jesienią TV Puls pokaże kolejną edycję
Czwarty sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” oglądało średnio 959 tys. widzów, o 212 tys. osób więcej niż druga edycja pokazywana rok temu. Nowe odcinki produkcji stacja pokaże w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Skargi na materiał ,,Wiadomości" o Donaldzie Tusku z ujęciami Hitlera i Stalina. "Nierzetelność, manipulacja"
W piątek, 3 maja br. w materiale „Wiadomości” o wystąpieniu Donalda Tuska pokazano ujęcia z Józefem Stalinem i Adolfem Hitlerem. Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji spłynęło siedem skarg w tej sprawie, jedną z nich złożyła dziennikarka „Gazety Wyborczej” Agnieszka Kublik. Widzowie skarżyli się m.in. na nierzetelność, manipulację czy brak równowagi w prezentowaniu poglądów.
więcej
|
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor gospodarzami ,,Studia Polsat Superhit Festiwal"
Telewizja Polsat w trakcie tegorocznego Superhit Festiwalu po raz pierwszy zorganizuje nadawane na żywo wejścia studyjne, w których widzowie zobaczą m.in. wywiady z gwiazdami, czy materiały zza kulis sopockich koncertów. Gospodarzami cyklu będą Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.
więcej
|
UPC Polska z 1,46 mln klientów na koniec I kwartału. Więcej sprzedanych usług
Na koniec pierwszego kwartału br. UPC Polska miał 1,46 mln klientów, którzy korzystali z 3,09 mln jednostkowych usług (RGU). Wzrosła liczba sprzedanych przez operatora usług internetu, telewizji cyfrowej oraz usług telefonicznych.
więcej
|
Dyrektor TAI: w ,,Wiadomościach" nie porównano Tuska do Stalina i Hitlera, Tusk mówił o ,,współczesnych bolszewikach"
- W „Wiadomościach” nie porównano Donalda Tuska do Hitlera ani Stalina. W ten sposób zilustrowano politykę wobec Polski, której prekursorem był Walther Rathenau. D.Tusk też używa historycznych odniesień mówiąc np. o „współczesnych bolszewikach” - stwierdził dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski, odnosząc się do słów przewodniczącego Komisji Europejskiej Jean-Claude’a Junckera.
więcej
|
Gala KSW 49 w PPV w Cyfrowym Polsacie i Ipli. Dostęp kosztuje 40 zł
Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy Ipli mogą już zamawiać dostęp do KSW 49. Dostęp do gali realizowanej w systemie „pay-per-view” kosztuje 40 zł.
więcej
|
Kanały FilmBox promocyjnie w Orange TV
Do 20 maja br. kanały premium FilmBox (Kino Polska TV) są dostępne promocyjnie dla abonentów Orange TV.
więcej
|
Nowy serial ,,Status związku" z Rosamund Pike oraz Chrisem O'Dowdem w HBO GO (wideo)
Od 7 maja w HBO GO dostępny jest nowy serial „Status związku”. Produkcja oparta została na powieści „Była sobie dziewczyna” autorstwa Nicka Hornby’ego.
więcej
|
Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Torebki Michael Kors i tydzień darmowej dostawy w sklepie internetowym Lidla
Od 13 maja Lidl Polska rozpoczyna limitowaną promocję luksusowych toreb marki Michael Kors. Tego samego dnia startuje akcja bezpłatnej dostawy wszystkich zamówień ze sklepu internetowego Lidla.
więcej
|
Totalizator Sportowy szykuje się do wyboru domu mediowego, teraz szuka audytora
Totalizator Sportowy planuje przetarg na wybór domu mediowego -– wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Teraz spółka jest w trakcie wyboru audytora, która będzie jej doradzać w tym postępowaniu.
więcej
|
Danuta Stenka z magią domu reklamuje farby Magnat (wideo)
Ruszyła kampania z udziałem aktorki Danuty Stenki reklamująca farby Magnat (produkowane przez FFiL Śnieżka). Akcję przygotowały agencja Oldboys&Freshmilk i dom mediowy Initiative Media Warszawa.
więcej
|
Fido Dido wraca w trzech wersjach puszek i butelek 7UP (wideo)
W połowie maja do sprzedaży w Polsce trafią opakowania napoju 7UP (produkowanego przez PepsiCo), na których etykietach znów będzie charakterystyczny dla tej marki bohater Fido Dido. W czerwcu zacznie się wspierająca to kampania reklamowa.
więcej
|
Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz założyli agencję digitalową Open Mobi
Na rynek weszła nowa agencja Open Mobi, specjalizująca się w marketingu mobilnym. Jej założycielami są Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz. Oboje kierowali w przeszłości agencją Mobiem (obecnie w Grupie Interia.pl).
więcej
|
HFPC przed eurowyborami chce walczyć z fake newsami - skupi się na tych o uchodźcach i LGBT
W związku z wyborami do Parlamentu Europejskiego Helsińska Fundacja Praw Człowieka ogłosiła start akcji obejmującej wychwytywanie fałszywych informacji podawanych przez kandydatów. Organizacja zapowiedziała, że skupi się na wypowiedziach dotyczących uchodźców i migrantów oraz osób LGBT.
więcej
|
Lotos wprowadza ofertę Stacja Smaku: kanapki i przekąski przygotowywane na miejscu
Grupa Lotos uruchomiła na zmodernizowanej stacji paliwowej w Redzie sprzedaż kanapek i przekąsek przygotowywanych na miejscu. To pierwsza stacja spółki w Polsce, która prowadzi sprzedaż w nowym koncepcie gastronomicznym Stacja Smaku. Do końca roku ich liczba ma wzrosnąć o kolejnych 10 lokalizacji.
więcej
|
Brat Brada Pitta w spocie piwa Mother's w stylu filmu "Siedem" (wideo)
Amerykański browar Mother’s zatrudnił do kampanii reklamowej Douga Pitt - brata słynnego Brada. Wszystko po to, by ciekawie nawiązać do kultowego filmu "Siedem" Davida Finchera.
więcej
|
Sprite ogłasza: ,,Trwa sezon hejterów. Żyj rześko"
Sprite (marka z portfolio Coca-Coli) rusza z polską odsłoną międzynarodowej kampanii poświęconej zjawisku hejtu „I love you hater”. Za działania prowadzone pod hasłem „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko" odpowiadają MediaCom, Feel Movie i Big Picture.
więcej
|
Dorośli o dziecięcych głosach w reklamie żelek Haribo (wideo)
Ruszyła kampania żelków Haribo, którą na polski rynek zaadaptowały Pakt i Mindshare Polska.
więcej
|
Hubert Jeżak: z Accenture do Codemedia
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Hubert Jeżak, gdzie objął stanowisko head of SEM. Poprzednio pracował w Accenture.
więcej
|
Tesco wycofuje jednorazowe naczynia z samoobsługowych restauracji Bistro
Sieć Tesco zapowiedziała wycofanie ze wszystkich samoobsługowych restauracji Bistro jednorazowych naczyń i sztućców. Zastąpi je kubkami i talerzami z porcelany oraz metalowymi sztućcami.
więcej
|
Marcelina Zawadzka prowadzącą show "Porozmawiajmy o samochodach" Volkswagen Home
Ruszyła kampania branded content "Porozmawiajmy o samochodach" Volkswagen Home, concept store'u marki Volkswagen. Na akcję składa się cykl filmów prowadzonych przez prezenterkę Marcelinę Zawadzką. Pomysłodawcą oraz realizatorem działań jest agencja Artegence.
więcej
|
Kubek z kawą Starbucksa w serialu ,,Gra o tron": HBO: to pomyłka
Stacja HBO skomentowała kontrowersyjny kubek do kawy, który znalazł się w ostatnim odcinku serialu „Gra o tron”.
więcej
|
Bank BNP Paribas promuje ,,Konto Otwarte na Ciebie"
Bank BNP Paribas wystartował z kolejną kampanią reklamową, tym razem promującą „Konto Otwarte na Ciebie” wraz z trzema kartami debetowymi. Działania przygotowały Publicis Lion, Havas Media, Sals and More, Point of View i Feeders.
więcej
|
Biuro Podróży Reklamy zwycięzcą przetargu firmy Schneider, rusza kampania
Agencja Biuro Podróży Reklamy, po wygranym przetargu, przeprowadzi kampanię reklamową „Litery i charaktery” dla firmy Schneider, specjalizującej się w produkcji artykułów piśmienniczych. Głównym kanałem wykorzystywanym w kampanii będzie internet, dodatkowym wsparciem będzie kampania outdoorowa.
więcej
|
LV Bet partnerem piątek ligi angielskiej Vanarama National League
Firma LV Bet została oficjalnym partnerem bukmacherskim Vanarama National League - piątej ligi piłkarskiej w Anglii. Umowę podpisano do końca sezonu 2019/2020.
więcej
|
Na dachu salonu luksusowych aut postawiono minipasiekę
Grupa Pietrzak, właściciel m. in. salonów sprzedaży Renault, Ferrari, Peugeot i Alpine rozpoczęła w Katowicach niestandardową akcję CSR. Na dachu kompleksu budynków, w których mieszczą się salony sprzedaży Ferrari, Maserati, Alpine oraz restauracja La Squadra, zainstalowano cztery ule.
więcej
|
Marki Akuku! i Hellena ze wspólną promocją
W ramach wspólnej akcji promocyjnej marek Akuku! i Hellena (obie z portfolio Colian) każdy konsument, który zakupi żelki Akuku! i galaretki Hellena za minimum 10 zł, odbierze maskotkę Akuka, brand hero marki.
więcej
|
Good Morning Design obsłuży dwie marki Herbapolu Poznań
Good Morning Design została wybrana do obsługi kreatywnej marek firmyHerbapol Poznań - Sylimarol i Urosept.
więcej
|
Agencja Intellect będzie dalej obsługiwać Iwoniczankę
Producent wody źródlanej Iwoniczanka przedłuża o rok dotychczasową współpracę z agencją interaktywną Intellect. Agencja zajmuje się obsługą marki głównie w internecie, ale współpraca zakłada też realizację projektów w innych mediach.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Alior Bank w br. wydał 20,6 mln zł na marketing. Proces restrukturyzacji Ruchu ma zakończyć się do końca roku
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Alior Bank przeznaczyła na marketing 20,6 mln zł, o 7,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Prezes banku Krzysztof Bachta stwierdził, że restrukturyzacja Ruchu przebiega zgodnie z planem, a do końca br. ta spółka zostanie przejęta przez Orlen.
więcej
|
,,Fakt" najchętniej kupowanym dziennikiem w I kwartale. ,,Gazeta Polska Codziennie" najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszym kwartale br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków względem analogicznego okresu 2018 roku była „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
Tomasz Piątek wydaje książkę ,,Morawiecki i jego tajemnice"
W czwartek, 9 maja nakładem Wydawnictwa Abitror ukaże się książka autorstwa dziennikarza Tomasza Piątka, „Morawiecki i jego tajemnice”. Do tej pory napisał „Macierewicz i jego tajemnice” oraz "Macierewicz. Jak to się stało". Za pierwszą z nich otrzymał kilka nagród dziennikarskich.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" obchodzi 30-lecie istnienia
„Gazeta Wyborcza” (Agora) kończy dzisiaj 30 lat. Do środowego wydania dziennika redakcja dołączy pierwszy numer, który ukazał się w 1989 roku. Z okazji jubileuszu pojawi się także specjalne logo - w czerwonym prostokącie umieszczono napis „30 lat".
więcej
|
Jarosław Kaczyński pozwał Agorę za teksty ,,Gazety Wyborczej" i Gazeta.pl o planach budowy wieżowca
Jarosław Kaczyński skierował pozew przeciw Agorze dotyczący publikacji „Gazety Wyborczej” i Gazeta.pl z jego nagranymi rozmowami o planach budowy wieżowca w centrum Warszawy. Lider PiS domaga się przeprosin i 30 tys. zł na cel społeczny.
więcej
|
Marta Wiercińska dyrektorem sprzedaży Gazeta.pl
Marta Wiercińska objęła stanowisko dyrektora sprzedaży grupy Gazeta.pl (Agora). Będzie kierować pracą zespołów sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej.
więcej
|
Tomasz Kołodziejczak dyrektorem zarządzającym w pionie książek Egmont Polska. Odchodzi Maria Deskur
Od początku maja br. stanowisko dyrektora zarządzającego działem książek i gier objął Tomasz Kołodziejczak. Na stanowisku zastąpił Marię Deskur.
więcej
|
,,Polityka" nagrodziła książki o historii Polski
Redakcja tygodnika „Polityka” wręczyła Nagrody Historyczne Polityki 2019 za książki o najnowszej historii Polski wydane w 2018 roku.
więcej
|
Nowa odsłona serwisu ,,M jak Mama", pismo zmieniło logotyp
Pismo „M jak Mama” (Grupa ZPR Media) uruchomiło nową odsłonę swojej strony internetowej, mjakmama.pl. Została zbudowana od podstaw, zmianie uległ też jej wygląd. Serwis i miesięcznik odświeżył również logotyp.
więcej
|
Do piątku można przesyłać zgłoszenia do konkursu fotograficznego ,,Ikona 30-lecia - wolność i solidarność"
W konkursie fotograficznym pod patronatem Polska Press Clubu jurorzy szukają zdjęcia, które będzie symbolizować wydarzenia z 1989 roku i upadek systemu komunistycznego w Europie. Profesjonalne fotografie można przesyłać do piątku, 10 maja br.
więcej
|
|
|
Google I/O 2019: Nowe Pixele, Android Q i sprytniejszy Asystent
Podczas tegorocznej konferencji I/O koncern Google zaprezentował kilka nowych rozwiązań sprzętowych i programowych, które zamierza wprowadzić na rynek w ciągu najbliższych miesięcy. Wśród nowości znalazły się między innymi kolejne modele smartfonów z rodziny Pixel, system operacyjny Android Q, usprawniony Asystent oraz urządzenie Nest Hub Max.
więcej
|
Społeczna Inicjatywa Narkopolityki pozywa Facebook za blokadę kont. ,,Utrudnił pomoc osobom, które jej potrzebują"
Organizacja Społeczna Inicjatywa Narkopolityki (SIN) zajmująca się działalnością antynarkotykową skierowała do sądu w Warszawie pozew przeciwko Facebookowi, który zablokował w swoim serwisie i na Instagramie strony i grupy prowadzone przez SIN. Aktywiści twierdzą, że blokady są bezpodstawne, a organizacja musi przez nie budować od nowa profil swojej działalności. - Blokując nasze kanały komunikacji, Facebook utrudnił nam pomaganie osobom, które tego najbardziej potrzebują. Podważył też naszą reputację, sugerując, że robimy coś niezgodnego z prawem - wyjaśnia Jerzy Afanasjew z SIN.
więcej
|
Piotr Lisowski w zarządzie Grupy Interia.pl
Dyrektor finansowy Grupy Interia.pl Piotr Lisowski dołączył do zarządu firmy. Obok dotychczasowych obowiązków, będzie nadzorować dział prawny i pion administracyjno-kadrowy. Wesprze też zarząd w realizacji strategii całej Grupy Interia.pl.
więcej
|
Amazon chce płacić amerykańskim wydawcom za międzynarodową ekspansję. Chodzi o większy zasięg linków afiliacyjnych
Amazon namawia kilku amerykańskich wydawców do tego, by stali się w większym stopniu obecni na rynkach poza USA - wynika z nieoficjalnych informacji. Koncern kierowany przez Jeffa Bezosa chce płacić mediom za międzynarodową ekspansję, w ten sposób bowiem ma szansę na dotarcie do większej grupy odbiorców z promocją towarów za pośrednictwem linków afiliacyjnych na stronach wydawców.
więcej
|
Wywiady Włodka Markowicza i treści viralowe bezpłatnie w Player.pl
Platforma Player.pl (TVN i Discovery Polska) udostępniła bezpłatnie treści viralowe i digital-first polskich internautów, które zostały wyselekcjonowane przez kanał telewizyjny Q Polska. W ofercie serwisu pojawiły się programy „The Q. Topowa Armia”, „The Q. Lejdis”, „The Q. Waksy”, a także seria wywiadów Włodka Markowicza.
więcej
|
Instagram rozpoczyna aktywną walkę z fake newsami. Korzysta z organizacji fact-checkers pracujących dla Facebooka
Serwis Instagram rozpoczął w ramach testów aktywną walkę z fake newsami i dezinformacją pojawiającymi się na platformie. Serwis korzysta z doświadczenia pracujących dla Facebooka organizacji typu fact-checkers, a według zapowiedzi widoczność materiałów uznanych za szkodliwe i nieprawdziwe będzie konsekwentnie obniżana.
więcej
|
Plus oferuje internet 1 Gb/s w cenie 100 zł miesięcznie
Sieć Plus wprowadziła do oferty opcję połączenia z internetem o przepustowości do 1 Gb/s. Za usługę użytkownicy domowi muszą zapłacić 100 zł miesięcznie, abonenci korzystający dotąd z łączy 600 i 900 Mb/s otrzymają dostęp do internetu 1 Gb/s w ramach obecnej umowy bez zmiany jej warunków.
więcej
|
Sąd utrzymał 30 mln zł kary nałożonej przez UOKiK na Orange i decyzję ws. regulaminu Allegro
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał dwie decyzje Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: prawie 30 mln zł kary dla Orange Polska za automatyczne przedłużanie umów klientom usług stacjonarnych oraz nakazanie Allegro, żeby wprowadziło do regulaminu dodatkowe zapisy dotyczące ostrzeżeń i zawieszania kont sprzedawców starających się o zwrot prowizji.
więcej
|
Wirtualna Polska na 15-lecie naszej obecności w Unii Europejskiej wysłała za granicę food truck z pierogami (wideo)
Z okazji 15. rocznicy wstąpienia Polski do Unii Europejskiej ekipa reporterska Wirtualnej Polski ruszyła w trasę po Europie food truckiem serwującym pierogi. Akcja będzie trwała tydzień.
więcej
|
Bridgestone stworzył serwis "Pasja w podróży"
Ruszył serwis internetowy Pasja w podróży, poświęcony rozwiązaniom mobility solutions marki Bridgestone. Stronę przygotowały Media Impact, dom mediowy The & Partnership oraz Bridgestone Europe.
więcej
|
Castorama przyspiesza usługę "Zamów i Odbierz"
Wszystkie produkty Castoramy dostępne w wybranych sklepach będą spakowane i przygotowane do odbioru w mniej niż 2 godziny, w ramach usługi "Zamów i Odbierz".
więcej
|
Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy.
materiał partnerski
więcej
|
|
|