Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 8 Maja 2019
 
 
 
Polskie Radio bez rekompensaty abonamentowej miałoby w br. 62 mln zł straty. Na misję więcej w Jedynce niż w Dwójce i Trójce
 
Władze Polskiego Radia przed przyznaniem rekompensaty abonamentowej z budżetu państwa zakładały, że firma w br. przy 312,2 mln zł wydatków zanotuje 62,05 mln zł straty netto. W najbliższych pięciu latach roczne koszty nadawcy mają wzrosnąć do 438,2 mln zł. Zmaleją wpływy ze sprzedaży czasu reklamowego a wzrosną z audycji sponsorowanych. Firma na realizację misji publicznej wydaje więcej w Jedynce niż Dwójce i Trójce. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Alior Bank w br. wydał 20,6 mln zł na marketing. Proces restrukturyzacji Ruchu ma zakończyć się do końca roku
 
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Alior Bank przeznaczyła na marketing 20,6 mln zł, o 7,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Prezes banku Krzysztof Bachta stwierdził, że restrukturyzacja Ruchu przebiega zgodnie z planem, a do końca br. ta spółka zostanie przejęta przez Orlen. więcej
 
 
,,Fakt" najchętniej kupowanym dziennikiem w I kwartale. ,,Gazeta Polska Codziennie" najbardziej w dół
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszym kwartale br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków względem analogicznego okresu 2018 roku była „Gazeta Polska Codziennie”. więcej
 
 
,,Lombard. Życie pod zastaw" zyskał 212 tys. widzów. Jesienią TV Puls pokaże kolejną edycję
 
Czwarty sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” oglądało średnio 959 tys. widzów, o 212 tys. osób więcej niż druga edycja pokazywana rok temu. Nowe odcinki produkcji stacja pokaże w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Google I/O 2019: Nowe Pixele, Android Q i sprytniejszy Asystent
 
Podczas tegorocznej konferencji I/O koncern Google zaprezentował kilka nowych rozwiązań sprzętowych i programowych, które zamierza wprowadzić na rynek w ciągu najbliższych miesięcy. Wśród nowości znalazły się między innymi kolejne modele smartfonów z rodziny Pixel, system operacyjny Android Q, usprawniony Asystent oraz urządzenie Nest Hub Max. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wydatki TVP na misję publiczną wzrosną do 3 mld zł rocznie. Coraz więcej na TVP3, stacje tematyczne i dla Polonii więcej
 
Jacek Kurski zachowuje nadzór nad TAI. Matyszkowicz odpowiada m.in. za TVP Kultura i publicystykę więcej
 
,,Wiadomości" od niedzieli z nowym studiem i oprawą. Olechowski: wprowadzamy Virtual Window i rozszerzoną rzeczywistość więcej
 
Polska e-reklama wzrosła do 4,5 mld zł. Dominują Google i Facebook więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
Promo Producer / Realizator Autopromocji TVN
Dokumentalista / Researcher TVN
Redaktor online w serwisie polki.pl Edipresse Polska
Junior Editor TIDAL
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
Staż w Redakcji TVN24 TVN
Kierownik Produkcji Polskie Radio 24
Pracownik Sekretariatu Programowego Polskie Radio 24
Account Executive LiquidThread
Performance Planner Performics
SEM Planner Zenith
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Lombard. Życie pod zastaw" zyskał 212 tys. widzów. Jesienią TV Puls pokaże kolejną edycję

Czwarty sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” oglądało średnio 959 tys. widzów, o 212 tys. osób więcej niż druga edycja pokazywana rok temu. Nowe odcinki produkcji stacja pokaże w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Skargi na materiał ,,Wiadomości" o Donaldzie Tusku z ujęciami Hitlera i Stalina. "Nierzetelność, manipulacja"

W piątek, 3 maja br. w materiale „Wiadomości” o wystąpieniu Donalda Tuska pokazano ujęcia z Józefem Stalinem i Adolfem Hitlerem. Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji spłynęło siedem skarg w tej sprawie, jedną z nich złożyła dziennikarka „Gazety Wyborczej” Agnieszka Kublik. Widzowie skarżyli się m.in. na nierzetelność, manipulację czy brak równowagi w prezentowaniu poglądów. więcej

Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor gospodarzami ,,Studia Polsat Superhit Festiwal"

Telewizja Polsat w trakcie tegorocznego Superhit Festiwalu po raz pierwszy zorganizuje nadawane na żywo wejścia studyjne, w których widzowie zobaczą m.in. wywiady z gwiazdami, czy materiały zza kulis sopockich koncertów. Gospodarzami cyklu będą Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor. więcej

UPC Polska z 1,46 mln klientów na koniec I kwartału. Więcej sprzedanych usług

Na koniec pierwszego kwartału br. UPC Polska miał 1,46 mln klientów, którzy korzystali z 3,09 mln jednostkowych usług (RGU). Wzrosła liczba sprzedanych przez operatora usług internetu, telewizji cyfrowej oraz usług telefonicznych. więcej

Dyrektor TAI: w ,,Wiadomościach" nie porównano Tuska do Stalina i Hitlera, Tusk mówił o ,,współczesnych bolszewikach"

- W „Wiadomościach” nie porównano Donalda Tuska do Hitlera ani Stalina. W ten sposób zilustrowano politykę wobec Polski, której prekursorem był Walther Rathenau. D.Tusk też używa historycznych odniesień mówiąc np. o „współczesnych bolszewikach” - stwierdził dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski, odnosząc się do słów przewodniczącego Komisji Europejskiej Jean-Claude’a Junckera. więcej

Gala KSW 49 w PPV w Cyfrowym Polsacie i Ipli. Dostęp kosztuje 40 zł

Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy Ipli mogą już zamawiać dostęp do KSW 49. Dostęp do gali realizowanej w systemie „pay-per-view” kosztuje 40 zł. więcej

Kanały FilmBox promocyjnie w Orange TV

Do 20 maja br. kanały premium FilmBox (Kino Polska TV) są dostępne promocyjnie dla abonentów Orange TV. więcej

Nowy serial ,,Status związku" z Rosamund Pike oraz Chrisem O'Dowdem w HBO GO (wideo)

Od 7 maja w HBO GO dostępny jest nowy serial „Status związku”. Produkcja oparta została na powieści „Była sobie dziewczyna” autorstwa Nicka Hornby’ego. więcej

Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie

180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio bez rekompensaty abonamentowej miałoby w br. 62 mln zł straty. Na misję więcej w Jedynce niż w Dwójce i Trójce

Władze Polskiego Radia przed przyznaniem rekompensaty abonamentowej z budżetu państwa zakładały, że firma w br. przy 312,2 mln zł wydatków zanotuje 62,05 mln zł straty netto. W najbliższych pięciu latach roczne koszty nadawcy mają wzrosnąć do 438,2 mln zł. Zmaleją wpływy ze sprzedaży czasu reklamowego a wzrosną z audycji sponsorowanych. Firma na realizację misji publicznej wydaje więcej w Jedynce niż Dwójce i Trójce. więcej

 
Uruchomiono lokalny multipleks DAB+ w Trójmieście

W Gdańsku uruchomiono lokalny multipleks radia cyfrowego w technologii DAB+. To kolejne miasto po Warszawie i Wrocławiu, gdzie na MUX będzie można słuchać radia w cyfrowej jakości. Wdrożenie będzie okazją do przetestowania działania systemu DABCAST w modelu SFN. Za obsługę transmisji odpowiada operator radiodyfuzyjny BCAST. więcej

 
Polskie Radio wręczy ,,Melchiory" po raz piętnasty

Wystartowała kolejna edycja Ogólnopolskiego Konkursu Reportażystów „Melchiory”, odwołującego się do dorobku Melchiora Wańkowicza. Polskie Radio nagrodzi reportażystów po raz piętnasty. więcej

 
RMF FM najchętniej słuchaną stacją w Lublinie. Trójka awansowała na podium

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od października ub.r. do marca br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: Trójka i Złote Przeboje Puls - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Torebki Michael Kors i tydzień darmowej dostawy w sklepie internetowym Lidla

Od 13 maja Lidl Polska rozpoczyna limitowaną promocję luksusowych toreb marki Michael Kors. Tego samego dnia startuje akcja bezpłatnej dostawy wszystkich zamówień ze sklepu internetowego Lidla. więcej

Totalizator Sportowy szykuje się do wyboru domu mediowego, teraz szuka audytora

Totalizator Sportowy planuje przetarg na wybór domu mediowego -– wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Teraz spółka jest w trakcie wyboru audytora, która będzie jej doradzać w tym postępowaniu. więcej

Danuta Stenka z magią domu reklamuje farby Magnat (wideo)

Ruszyła kampania z udziałem aktorki Danuty Stenki reklamująca farby Magnat (produkowane przez FFiL Śnieżka). Akcję przygotowały agencja Oldboys&Freshmilk i dom mediowy Initiative Media Warszawa. więcej

Fido Dido wraca w trzech wersjach puszek i butelek 7UP (wideo)

W połowie maja do sprzedaży w Polsce trafią opakowania napoju 7UP (produkowanego przez PepsiCo), na których etykietach znów będzie charakterystyczny dla tej marki bohater Fido Dido. W czerwcu zacznie się wspierająca to kampania reklamowa. więcej

Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz założyli agencję digitalową Open Mobi

Na rynek weszła nowa agencja Open Mobi, specjalizująca się w marketingu mobilnym. Jej założycielami są Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz. Oboje kierowali w przeszłości agencją Mobiem (obecnie w Grupie Interia.pl). więcej

HFPC przed eurowyborami chce walczyć z fake newsami - skupi się na tych o uchodźcach i LGBT

W związku z wyborami do Parlamentu Europejskiego Helsińska Fundacja Praw Człowieka ogłosiła start akcji obejmującej wychwytywanie fałszywych informacji podawanych przez kandydatów. Organizacja zapowiedziała, że skupi się na wypowiedziach dotyczących uchodźców i migrantów oraz osób LGBT. więcej

Lotos wprowadza ofertę Stacja Smaku: kanapki i przekąski przygotowywane na miejscu

Grupa Lotos uruchomiła na zmodernizowanej stacji paliwowej w Redzie sprzedaż kanapek i przekąsek przygotowywanych na miejscu. To pierwsza stacja spółki w Polsce, która prowadzi sprzedaż w nowym koncepcie gastronomicznym Stacja Smaku. Do końca roku ich liczba ma wzrosnąć o kolejnych 10 lokalizacji. więcej

Brat Brada Pitta w spocie piwa Mother's w stylu filmu "Siedem" (wideo)

Amerykański browar Mother’s zatrudnił do kampanii reklamowej Douga Pitt - brata słynnego Brada. Wszystko po to, by ciekawie nawiązać do kultowego filmu "Siedem" Davida Finchera. więcej

Sprite ogłasza: ,,Trwa sezon hejterów. Żyj rześko"

Sprite (marka z portfolio Coca-Coli) rusza z polską odsłoną międzynarodowej kampanii poświęconej zjawisku hejtu „I love you hater”. Za działania prowadzone pod hasłem „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko" odpowiadają MediaCom, Feel Movie i Big Picture. więcej

Dorośli o dziecięcych głosach w reklamie żelek Haribo (wideo)

Ruszyła kampania żelków Haribo, którą na polski rynek zaadaptowały Pakt i Mindshare Polska. więcej

Hubert Jeżak: z Accenture do Codemedia

Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Hubert Jeżak, gdzie objął stanowisko head of SEM. Poprzednio pracował w Accenture. więcej

Tesco wycofuje jednorazowe naczynia z samoobsługowych restauracji Bistro

Sieć Tesco zapowiedziała wycofanie ze wszystkich samoobsługowych restauracji Bistro jednorazowych naczyń i sztućców. Zastąpi je kubkami i talerzami z porcelany oraz metalowymi sztućcami. więcej

Marcelina Zawadzka prowadzącą show "Porozmawiajmy o samochodach" Volkswagen Home

Ruszyła kampania branded content "Porozmawiajmy o samochodach" Volkswagen Home, concept store'u marki Volkswagen. Na akcję składa się cykl filmów prowadzonych przez prezenterkę Marcelinę Zawadzką. Pomysłodawcą oraz realizatorem działań jest agencja Artegence. więcej

Kubek z kawą Starbucksa w serialu ,,Gra o tron": HBO: to pomyłka

Stacja HBO skomentowała kontrowersyjny kubek do kawy, który znalazł się w ostatnim odcinku serialu „Gra o tron”. więcej

Bank BNP Paribas promuje ,,Konto Otwarte na Ciebie"

Bank BNP Paribas wystartował z kolejną kampanią reklamową, tym razem promującą „Konto Otwarte na Ciebie” wraz z trzema kartami debetowymi. Działania przygotowały Publicis Lion, Havas Media, Sals and More, Point of View i Feeders. więcej

Biuro Podróży Reklamy zwycięzcą przetargu firmy Schneider, rusza kampania

Agencja Biuro Podróży Reklamy, po wygranym przetargu, przeprowadzi kampanię reklamową „Litery i charaktery” dla firmy Schneider, specjalizującej się w produkcji artykułów piśmienniczych. Głównym kanałem wykorzystywanym w kampanii będzie internet, dodatkowym wsparciem będzie kampania outdoorowa. więcej

LV Bet partnerem piątek ligi angielskiej Vanarama National League

Firma LV Bet została oficjalnym partnerem bukmacherskim Vanarama National League - piątej ligi piłkarskiej w Anglii. Umowę podpisano do końca sezonu 2019/2020. więcej

Na dachu salonu luksusowych aut postawiono minipasiekę

Grupa Pietrzak, właściciel m. in. salonów sprzedaży Renault, Ferrari, Peugeot i Alpine rozpoczęła w Katowicach niestandardową akcję CSR. Na dachu kompleksu budynków, w których mieszczą się salony sprzedaży Ferrari, Maserati, Alpine oraz restauracja La Squadra, zainstalowano cztery ule. więcej

Marki Akuku! i Hellena ze wspólną promocją

W ramach wspólnej akcji promocyjnej marek Akuku! i Hellena (obie z portfolio Colian) każdy konsument, który zakupi żelki Akuku! i galaretki Hellena za minimum 10 zł, odbierze maskotkę Akuka, brand hero marki. więcej

Good Morning Design obsłuży dwie marki Herbapolu Poznań

Good Morning Design została wybrana do obsługi kreatywnej marek firmyHerbapol Poznań - Sylimarol i Urosept. więcej

Agencja Intellect będzie dalej obsługiwać Iwoniczankę

Producent wody źródlanej Iwoniczanka przedłuża o rok dotychczasową współpracę z agencją interaktywną Intellect. Agencja zajmuje się obsługą marki głównie w internecie, ale współpraca zakłada też realizację projektów w innych mediach. więcej

Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami

4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Alior Bank w br. wydał 20,6 mln zł na marketing. Proces restrukturyzacji Ruchu ma zakończyć się do końca roku

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Alior Bank przeznaczyła na marketing 20,6 mln zł, o 7,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Prezes banku Krzysztof Bachta stwierdził, że restrukturyzacja Ruchu przebiega zgodnie z planem, a do końca br. ta spółka zostanie przejęta przez Orlen. więcej

,,Fakt" najchętniej kupowanym dziennikiem w I kwartale. ,,Gazeta Polska Codziennie" najbardziej w dół

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszym kwartale br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków względem analogicznego okresu 2018 roku była „Gazeta Polska Codziennie”. więcej

Tomasz Piątek wydaje książkę ,,Morawiecki i jego tajemnice"

W czwartek, 9 maja nakładem Wydawnictwa Abitror ukaże się książka autorstwa dziennikarza Tomasza Piątka, „Morawiecki i jego tajemnice”. Do tej pory napisał „Macierewicz i jego tajemnice” oraz "Macierewicz. Jak to się stało". Za pierwszą z nich otrzymał kilka nagród dziennikarskich. więcej

,,Gazeta Wyborcza" obchodzi 30-lecie istnienia

„Gazeta Wyborcza” (Agora) kończy dzisiaj 30 lat. Do środowego wydania dziennika redakcja dołączy pierwszy numer, który ukazał się w 1989 roku. Z okazji jubileuszu pojawi się także specjalne logo - w czerwonym prostokącie umieszczono napis „30 lat". więcej

Jarosław Kaczyński pozwał Agorę za teksty ,,Gazety Wyborczej" i Gazeta.pl o planach budowy wieżowca

Jarosław Kaczyński skierował pozew przeciw Agorze dotyczący publikacji „Gazety Wyborczej” i Gazeta.pl z jego nagranymi rozmowami o planach budowy wieżowca w centrum Warszawy. Lider PiS domaga się przeprosin i 30 tys. zł na cel społeczny. więcej

Marta Wiercińska dyrektorem sprzedaży Gazeta.pl

Marta Wiercińska objęła stanowisko dyrektora sprzedaży grupy Gazeta.pl (Agora). Będzie kierować pracą zespołów sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej. więcej

Tomasz Kołodziejczak dyrektorem zarządzającym w pionie książek Egmont Polska. Odchodzi Maria Deskur

Od początku maja br. stanowisko dyrektora zarządzającego działem książek i gier objął Tomasz Kołodziejczak. Na stanowisku zastąpił Marię Deskur. więcej

,,Polityka" nagrodziła książki o historii Polski

Redakcja tygodnika „Polityka” wręczyła Nagrody Historyczne Polityki 2019 za książki o najnowszej historii Polski wydane w 2018 roku. więcej

Nowa odsłona serwisu ,,M jak Mama", pismo zmieniło logotyp

Pismo „M jak Mama” (Grupa ZPR Media) uruchomiło nową odsłonę swojej strony internetowej, mjakmama.pl. Została zbudowana od podstaw, zmianie uległ też jej wygląd. Serwis i miesięcznik odświeżył również logotyp. więcej

Do piątku można przesyłać zgłoszenia do konkursu fotograficznego ,,Ikona 30-lecia - wolność i solidarność"

W konkursie fotograficznym pod patronatem Polska Press Clubu jurorzy szukają zdjęcia, które będzie symbolizować wydarzenia z 1989 roku i upadek systemu komunistycznego w Europie. Profesjonalne fotografie można przesyłać do piątku, 10 maja br. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Google I/O 2019: Nowe Pixele, Android Q i sprytniejszy Asystent

Podczas tegorocznej konferencji I/O koncern Google zaprezentował kilka nowych rozwiązań sprzętowych i programowych, które zamierza wprowadzić na rynek w ciągu najbliższych miesięcy. Wśród nowości znalazły się między innymi kolejne modele smartfonów z rodziny Pixel, system operacyjny Android Q, usprawniony Asystent oraz urządzenie Nest Hub Max. więcej

Społeczna Inicjatywa Narkopolityki pozywa Facebook za blokadę kont. ,,Utrudnił pomoc osobom, które jej potrzebują"

Organizacja Społeczna Inicjatywa Narkopolityki (SIN) zajmująca się działalnością antynarkotykową skierowała do sądu w Warszawie pozew przeciwko Facebookowi, który zablokował w swoim serwisie i na Instagramie strony i grupy prowadzone przez SIN. Aktywiści twierdzą, że blokady są bezpodstawne, a organizacja musi przez nie budować od nowa profil swojej działalności. - Blokując nasze kanały komunikacji, Facebook utrudnił nam pomaganie osobom, które tego najbardziej potrzebują. Podważył też naszą reputację, sugerując, że robimy coś niezgodnego z prawem - wyjaśnia Jerzy Afanasjew z SIN. więcej

Piotr Lisowski w zarządzie Grupy Interia.pl

Dyrektor finansowy Grupy Interia.pl Piotr Lisowski dołączył do zarządu firmy. Obok dotychczasowych obowiązków, będzie nadzorować dział prawny i pion administracyjno-kadrowy. Wesprze też zarząd w realizacji strategii całej Grupy Interia.pl. więcej

Amazon chce płacić amerykańskim wydawcom za międzynarodową ekspansję. Chodzi o większy zasięg linków afiliacyjnych

Amazon namawia kilku amerykańskich wydawców do tego, by stali się w większym stopniu obecni na rynkach poza USA - wynika z nieoficjalnych informacji. Koncern kierowany przez Jeffa Bezosa chce płacić mediom za międzynarodową ekspansję, w ten sposób bowiem ma szansę na dotarcie do większej grupy odbiorców z promocją towarów za pośrednictwem linków afiliacyjnych na stronach wydawców. więcej

Wywiady Włodka Markowicza i treści viralowe bezpłatnie w Player.pl

Platforma Player.pl (TVN i Discovery Polska) udostępniła bezpłatnie treści viralowe i digital-first polskich internautów, które zostały wyselekcjonowane przez kanał telewizyjny Q Polska. W ofercie serwisu pojawiły się programy „The Q. Topowa Armia”, „The Q. Lejdis”, „The Q. Waksy”, a także seria wywiadów Włodka Markowicza. więcej

Instagram rozpoczyna aktywną walkę z fake newsami. Korzysta z organizacji fact-checkers pracujących dla Facebooka

Serwis Instagram rozpoczął w ramach testów aktywną walkę z fake newsami i dezinformacją pojawiającymi się na platformie. Serwis korzysta z doświadczenia pracujących dla Facebooka organizacji typu fact-checkers, a według zapowiedzi widoczność materiałów uznanych za szkodliwe i nieprawdziwe będzie konsekwentnie obniżana. więcej

Plus oferuje internet 1 Gb/s w cenie 100 zł miesięcznie

Sieć Plus wprowadziła do oferty opcję połączenia z internetem o przepustowości do 1 Gb/s. Za usługę użytkownicy domowi muszą zapłacić 100 zł miesięcznie, abonenci korzystający dotąd z łączy 600 i 900 Mb/s otrzymają dostęp do internetu 1 Gb/s w ramach obecnej umowy bez zmiany jej warunków. więcej

Sąd utrzymał 30 mln zł kary nałożonej przez UOKiK na Orange i decyzję ws. regulaminu Allegro

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał dwie decyzje Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: prawie 30 mln zł kary dla Orange Polska za automatyczne przedłużanie umów klientom usług stacjonarnych oraz nakazanie Allegro, żeby wprowadziło do regulaminu dodatkowe zapisy dotyczące ostrzeżeń i zawieszania kont sprzedawców starających się o zwrot prowizji. więcej

Wirtualna Polska na 15-lecie naszej obecności w Unii Europejskiej wysłała za granicę food truck z pierogami (wideo)

Z okazji 15. rocznicy wstąpienia Polski do Unii Europejskiej ekipa reporterska Wirtualnej Polski ruszyła w trasę po Europie food truckiem serwującym pierogi. Akcja będzie trwała tydzień. więcej

Bridgestone stworzył serwis "Pasja w podróży"

Ruszył serwis internetowy Pasja w podróży, poświęcony rozwiązaniom mobility solutions marki Bridgestone. Stronę przygotowały Media Impact, dom mediowy The & Partnership oraz Bridgestone Europe. więcej

Castorama przyspiesza usługę "Zamów i Odbierz"

Wszystkie produkty Castoramy dostępne w wybranych sklepach będą spakowane i przygotowane do odbioru w mniej niż 2 godziny, w ramach usługi "Zamów i Odbierz". więcej

Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie

180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Piotr Żaczko: z T-Mobile do Oppo

Piotr Żaczko objął nowe stanowisko PR managera i rzecznika prasowego producenta smartfonów Oppo. Przez ostatnią dekadę  pracował w zespole komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska. więcej

Konrad Sokołowski wypromuje marki Biologique Recherche i Und Gretel

Konrad Sokołowski objął funkcję PR & social media managera marek kosmetyków pielęgnacyjnych Biologique Recherche oraz  organicznych kosmetyków kolorowych Und Gretel. Obie należą do firmy Beauty Experts Anna Lohmann. więcej

Komunikacja Plus kolejny rok z Grupą Impel

Grupa Impel, specjalizująca się w outsourcingu usług dla instytucji i przedsiębiorstw, na kolejny rok przedłużyła z agencją Komunikacja Plus współpracę w zakresie PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Szef Apple: Co kilka tygodni kupujemy jakąś firmę, najważniejsza własność intelektualna
Samsung nie umie podać nowej daty premiery Galaxy Fold. Proponuje rezygnację z zamówień
Plus oferuje internet 1 Gb/s w cenie 100 zł miesięcznie
Sąd utrzymał 30 mln zł kary nałożonej przez UOKiK na Orange i decyzję ws. regulaminu Allegro
 
 
 
GOSPODARKA
 
Szef Apple: Co kilka tygodni kupujemy jakąś firmę, najważniejsza własność intelektualna
Lotos wprowadza ofertę Stacja Smaku: kanapki i przekąski przygotowywane na miejscu
Emerytura częściej kojarzy się Polakom pozytywnie niż negatywnie
Pieniądze najpopularniejszym prezentem na Pierwszą Komunią Świętą (infografika)
Castorama przyspiesza usługę "Zamów i Odbierz"
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
W lipcu premiera filmu "Spider-Man: Daleko od domu"
Sylvester Stallone odpowiada za film "The Gangster, The Cop, The Devil"
Netflix zapowiada serial "Pełne morze"
,,Polityka" nagrodziła książki o historii Polski
Nowy serial ,,Status związku" z Rosamund Pike oraz Chrisem O'Dowdem w HBO GO (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj