|
|
|
|
|
|
|
Robert Janowski poprowadzi show ,,Gra Muzyka" w TV Puls
Telewizja Puls wraz z firmą Media Corporation pracuje nad nowym autorskim muzycznym show „Gra Muzyka”, którego gospodarzem będzie Robert Janowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do projektu ruszą w czerwcu. Telewizyjna premiera planowana jest na jesień.
więcej
|
,,Szlak Nadziei" nowym survivalowo-historycznym programem TVP. Emisja jesienią
Telewizja Polska w jesiennej ramówce planuje pokazać nowy survivalowo-historyczny program „Szlak Nadziei”, którego uczestnicy będą pokonywać liczący około 11 tys. km szlak „Armii Andersa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie rozpoczynają się castingi na uczestników i gospodarza programu.
więcej
|
Barbara Schabowska nie jest już dyrektorem TVP Kultura
Barbara Schabowska po ponad półtora roku odchodzi ze stanowiska dyrektora TVP Kultura. Przechodzi do Instytutu Adama Mickiewicza, gdzie będzie dyrektorem programowym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Uniwersytet Papieski w 2017 r. wytknął ,,Wiadomościom" propagandę i stronniczość. KRRiT: TVP nie przeanalizowała jeszcze raportu
W analizie dla KRRiT z monitoringu „Wiadomości” w 2017 roku eksperci z Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II stwierdzili, że w programie zdarzają się materiały propagandowe i zbyt jednostronne informacje polityczne i gospodarcze. KRRiT jak dotąd nie upubliczniła pełnego raportu, tłumaczy że Telewizja Polska go jeszcze nie przeanalizowała.
więcej
|
719 tys. widzów śledziło program ,,Dorota inspiruje 2" w TVN. Stacja liderem w 16-49
Drugi sezon programu „Dorota inspiruje” pokazywany w TVN gromadził średnio 719 tys. widzów. Stacja w czasie emisji reality-show Doroty Szelągowskiej zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i pierwsze w grupie komercyjnej 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 9,21 mln zł.
więcej
|
Z Viacomu odszedł dyrektor generalny Dariusz Janczewski
Dariusz Janczewski, dotychczasowy dyrektor generalny Viacom International Media Networks w Polsce, odszedł z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Stopklatka: wpływy 3 proc. w górę, 613 tys. zł straty, więcej na treści - mniej na pensje
W pierwszym kwartale br. Stopklatka, zarządzająca kanałem telewizyjnym o takiej samej nazwie, zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 2,8 proc. do 6,08 mln zł oraz spadek kosztów operacyjnych o 8,7 proc. do 6,47 mln zł. Strata netto spółki zmalała z 776 do 613 tys. zł.
więcej
|
ATM Grupa: po kontroli skarbówki ryzyko dopłaty 7,55 mln zł podatku za 2014 rok
Firma produkcyjna ATM Grupa poinformowała, że w efekcie kontroli celno-skarbowej jej sprawozdania podatkowego za 2014 roku stwierdzono, że powinna wykazać dużo wyższą podstawę opodatkowania. W takim razie musiałaby dopłacić 5,68 mln zł podatku plus 1,87 mln zł odsetek. Zarząd ATM Grupy zastanawia, czy kwestionować decyzję urzędu czy złożyć odpowiednią korektę deklaracji podatkowej.
więcej
|
Śmierć Łukasza Brzezickiego - kondolencje od Telewizji Polskiej
Kondolencje od Telewizji Polskiej po śmierci Łukasza Brzezickiego - dziennikarza Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,66 mln zł na marketing ministerstw w TVP i Polskim Radiu, większość resortów nie promuje się w mediach prawicowych
Od 2016 roku pięć ministerstw na działania marketingowe w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu wydało 1,66 mln zł, z czego 1,37 mln zł trafiło do TVP. Natomiast w br. 12 resortów w ogóle nie promowało się w tzw. mediach prawicowych.
więcej
|
,,Watchmen" nowym serialem HBO. Premiera jesienią (wideo)
Jesienią w HBO i HBO GO zadebiutuje nowy serial „Watchmen”. Jest to produkcja według scenariusza Damona Lindelofa z Reginą King, Jeremym Ironsem i Donem Johnsonem w rolach głównych.
więcej
|
,,Fakty" TVN mają sprostować materiał o komitetach wyborczych, w którym zabrakło Konfederacji
Sąd Okręgowy w Warszawie w trybie wyborczym orzekł, że w „Faktach” TVN ma zostać wyemitowane sprostowanie materiału Katarzyny Kolendy-Zaleskiej sprzed trzech tygodni, w którym wśród największych komitetów wyborczych nie wymieniono Konfederacji. Wyrok nie jest prawomocny, TVN złoży odwołanie.
więcej
|
Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BBC zwolniło prezentera radiowego za żart z szympansem zamiast ,,royal baby"
Prezenter radiowy Danny Baker został w czwartek zwolniony przez BBC, po tym jak zamieścił na Twitterze zdjęcie eleganckiej pary z szympansem, opisując jako „królewskie dziecko wychodzi ze szpitala”. Żart został przez wielu zinterpretowany jako rasistowski, ponieważ księżna Meghan ma afroamerykańskich przodków.
więcej
|
|
1,66 mln zł na marketing ministerstw w TVP i Polskim Radiu, większość resortów nie promuje się w mediach prawicowych
Od 2016 roku pięć ministerstw na działania marketingowe w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu wydało 1,66 mln zł, z czego 1,37 mln zł trafiło do TVP. Natomiast w br. 12 resortów w ogóle nie promowało się w tzw. mediach prawicowych.
więcej
|
|
5 edycja Najlepszego Koncertu Świata w VOX FM
W piątek, 10 maja w Koszalinie rozpocznie się V edycja akcji Radia VOX FM pod hasłem Najlepszy Koncert Świata. Na scenie wystąpią: Czadoman, Luka Rosi, Mejk, Enjoy i Joker. W kolejne piątki darmowe koncerty odbywać się będą w takich miastach, jak: Łódź, Lublin, Gorzów Wielkopolski, Poznań, Radom, Olsztyn i Warszawa.
więcej
|
|
Rada Mediów Narodowych uzupełni skład rady nadzorczej Radia Kraków i Radia Szczecin
Kolejne posiedzenie Rady Mediów Narodowych odbędzie się w czwartek, 16 maja br. Organ zajmie się uzupełnieniem składu rad nadzorczych Radia Kraków i Radia Szczecin.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności. Awans Trójki
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od października ub.r. do marca br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Polskie Radio Kielce - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Orange wprowadza Flex, ofertę w formie aplikacji. ,,Potencjalnie 12 milionów użytkowników"
Orange Polska wprowadził na rynek ofertę Orange Flex, ofertę w formie aplikacji mobilnej. Usługę można zamówić za pomocą smartfona, a następnie obsługiwać ją w całości z poziomu aplikacji. Orange proponuje 10 pakietów cenie od 31 do 80 zł, z każdego z nich będzie można zrezygnować w dowolnym momencie. - Uważamy że takie rozwiązania jak Flex są przyszłością rynku. Oferta jest kierowana w dużym stopniu do grupy mobile natives, której liczebność ocenia się dzisiaj w Polsce na 12 milionów - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego.
więcej
|
Szef T-Mobile Polska: Nie planujemy rebrandingu, Play poszedł o krok za daleko
Andreas Maierhofer, szef T-Mobile Polska przyznaje, że wprowadzenie przez tego operatora usług konwergentnych z kilku przyczyn ulegnie opóźnieniu. Na razie T-Mobile nie przewiduje w Polsce przeprowadzenia rebrandingu marki, takiej jaka miała ostatnio miejsce w Austrii. - Jestem za absolutną wolnością na rynku, ale promując hasło 5G Ready Play posunął się o krok za daleko - ocenia Andreas Maierhofer w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sieci handlowe zwiększyły wydatki reklamowe mimo niedzielnego zakazu handlu, liderem Lidl (TOP5)
Sieci handlowe wydały w I kwartale br. blisko 10 proc. więcej na reklamy w mediach niż rok temu. Najbardziej zwiększyły nakłady na kina, magazyny i telewizję, a zredukowały te na reklamę zewnętrzną. Najwięcej wydaje Lidl, ale to wydatki Biedronki wzrosły najbardziej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tytus Klepacz, Maciej Marasek, Małgorzata Drozdowska i Marta Frączek w jury Cannes Lions 2019
W jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2019 zasiądzie czworo przedstawicieli polskiej branży komunikacyjnej. Są to: Tytus Klepacz, Maciej Marasek, Małgorzata Drozdowska i Marta Frączek.
więcej
|
Glow by Lifetube nową agencją obsługującą influencerów beauty i lifestyle
Sieć partnerska Lifetube uruchomiła Glow nową agencję influencer marketingu skierowaną do branży beauty i lifestyle. Kieruje nią Małgorzata Dumin, buissness director unit Glow by Lifetube.
więcej
|
4Frame zmienia nazwę na twożywo
Agencja 4Frame zmienia nazwę na twożywo. Nowa nazwa ma podkreślać, że to agencja kreatywna, która stawia na twórczą pracę i otwarte podejście, bez żadnych ram i ograniczeń.
więcej
|
Alior Bank sponsorem trzech podcastów o biznesie
Alior Bank ruszył z internetową kampanią promująca elastyczny rachunek 4x4 dla przedsiębiorców. Do akcji zaangażowano twórców podcastów. Działania przygotowały PZL (stale obsługująca Alior Bank) oraz Bazgroł (spółka-córka wyspecjalizowana w internetowym content marketingu).
więcej
|
Visa z globalną kampanią przed piłkarskim mundialem kobiet
Visa ruszyła z globalną kampanią przed Mistrzostwami Świata Kobiet FIFA 2019 we Francji. W polskiej odsłonie światowej akcji „One moment can change the game" występują podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska oraz Ewą Pajor - piłkarka grająca w reprezentacji Polski.
więcej
|
CCC w nowej kampanii zachęca do pomocy dzieciom na świecie
Firma obuwnicza CCC, która jest globalnym globalnym partnerem UNICEF rusza z kampanią zwracającą uwagę, jak ważne jest dzieciństwo każdego dziecka. Odpowiadają za nią agencje 2012, MullenLowe MediaHub i H2O Creative.
więcej
|
Emma Roberts nową gwiazdą reklam Tous (wideo)
Producent biżuterii i akcesoriów, firma Tous ruszyła z nową kampanią reklamową „Stay Tender”. Jej gwiazdą jest młoda aktorka Emma Roberts.
więcej
|
Tomasz Pyzałka wzmacnia zespół PR Škoda Polska
Tomasz Pyzałka dołączył do Volkswagen Group Polska jako specjalista ds. komunikacji w zespole marki Škoda. Zastąpił Huberta Niedzielskiego, obecnie kierownika ds. PR marki Volkswagen.
więcej
|
Kanapy kibica PKO BP na stadionach Lecha Poznań, Lechii Gdańsk, Legii Warszawa i Wisły Kraków
PKO Bank Polski zainaugurował projekt kanapy kibica, dzięki której zwycięzcy konkursów będą mogli obserwować mecze swoich drużyn tuż obok bocznej linii boiska. Do końca tego sezonu pojawią się one na stadionach Lecha Poznań, Lechii Gdańsk, Legii Warszawa i Wisły Kraków.
więcej
|
Czteryczwarte współpracuje z wietnamskim Carslbergiem
Polska firma brandingowa Czteryczwarte Brand Design rozpoczęła współpracę z Carslberg Vietnam.
więcej
|
Anna Krasuska szefową sprzedaży Autenti
Anna Krasuska objęła nowo utworzone stanowisko szefa sprzedaży w Autenti, platformie do autoryzacji dokumentów. Będzie rozwijać biznes w obszarze sprzedaży bezpośredniej i partnerskiej.
więcej
|
Value Media będzie kupować czas reklamowy w telewizji do kampanii Born2Be i Renee
AZAGroup, do której należą sklepy internetowe Born2Be oraz Renee, poszerzyła dotychczasową współpracę z domem mediowym Value Media (GroupOne) o zaplanowanie i zakup czasu reklamowego w telewizji. Agencja ta we współpracy z agencją SalesTube obsługują już obie marki w Polsce w zakresie marketingu efektywnościowego, automatyzacji marketingu oraz analityki internetowej.
więcej
|
Imagine Dragons wystąpi na finale Ligi Mistrzów prowadzonym przez Pepsi
UEFA i koncern Pepsi ogłosiły, że zespół Imagine Dragons wystąpi na żywo na uroczystym otwarciu finału Ligi Mistrzów UEFA 2019. Wyróżniony nagrodą Grammy zespół rockowy znany z hitów „Radioactive" i „Thunder" pojawi się na scenie tuż przed pierwszym gwizdkiem na stadionie Metropolitano w Madrycie w sobotę 1 czerwca.
więcej
|
Natalia Szroeder jako ambasadorka Oriflame w projekcie #PięknaSobota
Firma kosmetyczna Orfilame wystartuje w czerwcu z projektem #PięknaSobota, którym chce przekonywać, że ten dzień tygodnia nie musi być dla kobiet dniem natłoku m.in. obowiązkowych porządków domowych. Ambasadorką akcji została piosenkarka Natalia Szroeder.
więcej
|
Digital Resolution uruchamia platformę technologiczną OmniConsole
Agencja Digital Resolution (należy do Grupy OMD) wprowadza OmniConsole, platformę umożliwiającą zarządzanie kampanią, raportowanie i rozliczanie partnerów mediowych w modelach efektywnościowych (CPC, CPA) z poziomu jednego panelu.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
PO: 1,37 mln zł dla Klubów ,,Gazety Polskiej" z funduszu Senatu dla Polonii
Posłowie PO poinformowali, że w latach 2017-2019 na działalność zagraniczną Klubów „Gazety Polskiej” przeznaczono 1,37 mln zł z funduszu Senatu na wsparcie Polonii. Za granicą funkcjonuje ok. 70 Klubów „Gazety Polskiej”, zarządzająca nimi fundacja ma rocznie ok. 1 mln zł przychodów, a w ub.r. zanotowała 133 tys. zł z dotacji państwowych.
więcej
|
,,Party" nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. ,,Viva!" najbardziej w dół
W lutym 2019 roku nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people zostało „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Viva!” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarze ,,Gazety Wyborczej" opiszą kampanię do eurowyborów w mniejszych miejscowościach
10 maja rusza nowy cykl artykułów „Gazety Wyborczej" - „Eurowybory daleko od szosy". Dziennikarze lokalnych redakcji dziennika sprawdzą, jak wygląda kampania wyborcza do Parlementu Europejskiego w polskich miasteczkach, małych miastach i wsiach.
więcej
|
Burda Media Polska odświeża serwis Kobieta.pl
Wydawnictwo Burda Media Polska odświeżyło serwis kobieta.pl. W nowej odsłonie postawiono na minimalizm.
więcej
|
|
|
Startup Anny Streżyńskiej będzie motywował pracowników
Carrotspot to nowy startup ze stajni MC2 Innovations, którym zarządzają Anna Streżyńska i Arkadiusz Szczebiot. Platforma ma przede wszystkim motywować do lepszej pracy, ale i budować relacje między pracownikami oraz szefostwem.
więcej
|
Tradycyjne zakupy a narzędzia cyfrowe. 1/3 używa do tego smartfona, połowa nie potrzebuje pomocy sprzedawcy
Blisko podczas dwóch na trzy wizyty w tradycyjnym sklepie klienci wykorzystują urządzenia elektroniczne. Klienci najczęściej sięgają po smartfon lub laptopa, kupując elektronikę, a najrzadziej, kiedy wybierają zakupy spożywcze.
więcej
|
W Singapurze rząd zdecyduje co jest fake newsem. Do 10 lat więzienia lub 734 tys. dolarów grzywny
Parlament w Singapurze przyjął projekt przepisów mających skutecznie walczyć z szerzeniem dezinformacji w internecie. Nowe regulacje przewidują że publikowanie i udostępnianie szczególnie szkodliwych fake newsów będzie zagrożone grzywną w wysokości 734 tys. dolarów lub karą więzienia do 10 lat. Organizacje broniące wolności słowa alarmują, że o tym co zostanie uznane za fake news będzie decydować rząd, a przepisy mogą zostać wykorzystane w walce politycznej.
więcej
|
Ruszył Silesia24.pl. Redaktorem naczelnym Marek Czyż
Wystartował serwis Silesia24.pl dotyczący wydarzeń w regionie śląskim. W redakcji i dziale reklamowym witryny pracuje kilkanaście osób, redaktorem naczelnym jest Marek Czyż.
więcej
|
Spotify przypomni użytkownikom w krajach Unii o terminie eurowyborów
Serwis Spotify prowadzi akcją mającą zwiększyć frekwencję w zbliżających się wyborach do Parlamentu Europejskiego. Użytkownicy aplikacji pochodzący z krajów unijnych otrzymują powiadomienia i przypomnienia o terminie eurowyborów. Przygotowano także okolicznościową playlistę oraz odnośnik do strony internetowej z informacjami o wyborach.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
więcej
|
Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy.
materiał partnerski
więcej
|
|
|