|
|
|
|
|
|
|
Nowa odsłona "Wiadomości". ,,Drogie efekciarstwo rodem z rozrywki"
Nowa scenografia, czołówka, muzyka i nowoczesne efekty wizualne zastosowane po raz pierwszy w niedzielnym wydaniu "Wiadomości" TVP1, nie przypadły do gustu osobom zajmującym się mediami. - Przekaz ten sam, a "świecidełka" mają tylko odwracać od niego uwagę - mówi dla Wirtualnemedia.pl medioznawca Maciej Mrozowski.
więcej
|
W ,,Big Brotherze" pokazano aktualne wyniki na nominowanych przed zakończeniem głosowania widzów
W czwartek, 9 maja br. TVN po raz pierwszy w bieżącej edycji „Big Brothera” ujawniła aktualne wyniki na nominowanych przed zakończeniem głosowania widzów. - Pomysłodawczynią była Monika Lis - producent kreatywny z EndemolShine Polska. Niewykluczone, że również w przyszłości wykorzystamy taki zabieg - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Discovery Polska.
więcej
|
TVN24 zdecydowanym liderem w kwietniu. Telewizja wPolsce.pl zyskała najwięcej
W kwietniu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciła TV Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ruszyła sprzedaż biletów na 56. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu
Telewizja Polska rozpoczęła sprzedaż biletów na 56. edycję Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. Współorganizatorem wydarzenia jest Narodowe Centrum Polskiej Piosenki.
więcej
|
Wraca "Beverly Hills 90210" (wideo)
W sierpniu tego roku zadebiutuje nowa odsłona jednego z najpopularniejszych seriali telewizyjnych lat 90. Do "Beverly Hills 90210" wracają Jason Priestley, Shannen Doherty i Jennie Garth.
więcej
|
Działacz Konfederacji niewpuszczony do ,,Studia Polska" w TVP Info. Magdalena Ogórek: nadużył naszego zaufania (wideo)
Jacek Władysław Bartyzel, wiceprezes Federacji dla Rzeczypospolitej wchodzącej w skład Konfederacji, nie został dopuszczony do udziału w ostatnim wydaniu „Studia Polska” w TVP Info. W czasie programu ze studia wyszło kilkoro innych działaczy tego ugrupowania, pokazując TVP czerwone kartki. Współprowadząca Magdalena Ogórek wyjaśniła, że Bartyzel bez zgody TVP Info wykorzystał fragmenty programu w swoich materiałach promocyjnych.
więcej
|
Listy od Morawieckiego, Szydło i Kaczyńskiego na 6-lecie TV Republika. ,,Waszą największą siłą jest niezależność"
Podczas gali z okazji 6-lecia Telewizji Republika odczytano listy od premiera Mateusza Morawieckiego, wicepremier Beaty Szydło i prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego. - Tworzycie medium, którego największą siłą jest niezależność, służba prawdzie i wierność fundamentalnym wartościom - stwierdził Morawiecki. - Wypełniliście państwo na nim dojmującą lukę, stając się konkurencją dla dominującej na wizji liberalno-lewicowej orientacji ideowej - napisał Kaczyński.
więcej
|
,,Fakty" TVN bez sprostowania materiału o komitetach wyborczych - oddalono pozew Konfederacji
Sąd Apelacyjny w Warszawie zmienił orzeczenie pierwszej instancji, oddalając pozew partii Konfederacja przeciw TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pozew dotyczył materiału Katarzyny Kolendy-Zaleskiej z połowy kwietnia w „Faktach”.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HFPC broni Doroty Nygren z IAR. ,,Działania dziennikarzy powinny być wolne od nacisków, kontroli, niepotrzebnej ingerencji"
Helsińska Fundacja Praw Człowieka zabrała głos w sprawie dziennikarki Informacyjnej Agencji Radiowej, Doroty Nygren, która z Polskim Radiem związana jest od 20 lat. Przełożeni próbowali ją zmusić, żeby w materiale o zaatakowaniu księdza we Włoszech podała, że sprawca pochodzi z Maroka. - Działania dziennikarzy powinny być wolne od nacisków, kontroli oraz niepotrzebnej ingerencji - uznała organizacja.
więcej
|
|
RMF FM w I kwartale br. zarobiło na reklamach ponad dwa razy tyle co Radio ZET (Top10)
- Pierwszy kwartał 2019 roku zaskoczył cały rynek reklamowy swoją ospałością w wydatkach reklamowych - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF, która jako jedyna grupa radiowa zamknęła pierwsze trzy miesiące br. wzrostem przychodów z reklam względem tego samego okresu ub.r.
więcej
|
|
Anglojęzyczna audycja Radia Gdańsk do słuchania także w internecie
Radio Gdańsk wystartowało z cyfrową wersją porannego, anglojęzycznego programu „Good Morning Gdańsk”. Od piątku można go słuchać w wydłużonej wersji także w wersji cyfrowej. - Idziemy w kierunku młodego słuchacza - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Artur Kiełbasiński, sekretarz redakcji stacji.
więcej
|
|
Sześć firm zainteresowanych częstotliwością w Ełku
Sześć firm złożyło wniosek o udzielenie lub rozszerzenie koncesji na częstotliwość 90,1 MHz w Ełku w konkursie ogłoszonym przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Radio Gra liderem w Toruniu. Duży awans Meloradia
Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od października ub.r. do marca br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Meloradio - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Przed eurowyborami polskie partie wydały 18 tys. złotych na reklamy w Google. Koncern udostępnia statystyki
Przed wyborami do Parlamentu Europejskiego Google udostępnił Raport Przejrzystości Reklam Politycznych, gdzie znajdują się informacje o wszystkich reklamach wyborczych w UE, kosztach ich wyświetlenia oraz grupach osób, do których były kierowane. W Polsce do 12 maja 2019 roku na platformach Google zamieszczono 1466 reklam eurowyborczych, które w sumie kosztowały 17,9 tys. złotych. - System informacyjny będzie dostępny także przed wyborami parlamentarnymi w Polsce jesienią tego roku - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marta Poślad, dyrektorka ds. polityki publicznej Google w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
RMF FM w I kwartale br. zarobiło na reklamach ponad dwa razy tyle co Radio ZET (Top10)
- Pierwszy kwartał 2019 roku zaskoczył cały rynek reklamowy swoją ospałością w wydatkach reklamowych - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF, która jako jedyna grupa radiowa zamknęła pierwsze trzy miesiące br. wzrostem przychodów z reklam względem tego samego okresu ub.r.
więcej
|
Biedronka nie będzie omijać zakazu handlu w niedziele, instalując maszyny paczkowe
Odbiór paczek z maszyn ustawionych w Biedronkach będzie możliwy tylko w godzinach pracy sklepów - informuje portal Wirtualnemedia.pl Jeronimo Martins Polska. To oznacza, że portugalska sieć nie będzie prowadziła sprzedaży w niedziele niehandlowe w sklepach, gdzie Poczta Polska postawi swoje automaty do odbioru przesyłek.
więcej
|
PGE zapłaci przez trzy lata 36 mln zł za sponsoring tytularny klubu siatkarskiego Skra Bełchatów
PGE Polska Grupa Energetyczna podpisze umowę sponsorską z klubem siatkarskim PGE Skra Bełchatów. Kontrakt obowiązuje przez trzy najbliższe sezony, do 2022 roku włącznie. Opiewa na kwotę 36 mln zł netto.
więcej
|
DDOB będzie sprawdzać bazy fanów influencerów, na początek Macademian Girl
Agencja Szeri by DDOB, należąca do platformy influencer marketingowej DDOB, opublikowała film, w którym zweryfikowała pod kątem jakości grono obserwujących instagramowy profil Tamary Gonzalez Perey (Macademian Girl). Cel - dyskusja o autentyczności bazy fazów skupionych wokół digital influencerów.
więcej
|
,,Takie to ten" w spocie promującym lody w sklepach Żabka (wideo)
W bieżącej odsłonie kampanii sklepów Żabka reklamowana jest m.in. promocja dotycząca lodów. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja PZL i dom mediowy Blue 449.
więcej
|
Cheetos z loterią i kampanią "Fashionista 2.0"
Marka chrupek Cheetos wystartowała z loterią i kampanią "Fashionista 2.0". Działania przygotowały VMLY&R Poland, Avanti i Media Direction OMD.
więcej
|
Abonenci HBO GO z kartą Marstercard obejrzą finał "Gry o tron" w Multikinach
Abonenci HBO GO posiadający kartę Mastercard będą mogli obejrzeć zakończenie serialu "Gra o tron" w jednym z dziewięciu kin sieci Multikino. Aktywację wspiera kampania promocyjna przygotowana przez McCann Worldgroup i Carat Polska.
więcej
|
Grupa Sare ze wzrostem wpływów o 40 proc. i 360 tys. zł straty netto
Według wstępnych danych zajmująca się marketingiem internetowym Grupa Sare w pierwszym kwartale br. zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 39 proc. do 14 mln zł oraz ok. 360 tys. zł straty netto (wobec 566 tys. zł zysku netto rok wcześniej).
więcej
|
Ewa Przytulska w global account director agencji Streetcom. Monika Nurzyńska global e-comemerce manager
Do zespołu agencji reklamowej Streetcom dołączyły Ewa Przytulska, która objęła stanowisko global account director, Monika Nurzyńska jako global e-comemerce manager, Anna Pająk - senior account manager. Patrycja Wajer i Kamil Socik objęli funkcję sales managerów.
więcej
|
Reklama telewizyjna w kwietniu warta 2,87 mld zł. Wyemitowano 2,99 mln spotów
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w kwietniu 2019 roku były o 6 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Burger King w reklamie przeciw upiornym clownom i urodzinom w McDonald's
Burger King w kampanii "Clown-Free Birthday" zwraca uwagę, że clowny dla wielu maluchów nie są kimś zabawnym, a wręcz przerażającym. Przy okazji, kolejny raz dostaje się konkurencyjnej sieci McDonald's.
więcej
|
Konspol reklamuje kiełbaski śląskie i przekąski
Konspol startuje z kampanią reklamową, promującą kiełbaski śląskie, kiełbasę śląską z kurczaka oraz przekąski, m.in. panierowane polędwiczki i tortille.
więcej
|
Gucci promuje szminkę zdjęciami niedoskonałego zgryzu Dani Miller
Gucci promuje linię szminek Rouge à Lèvres zdjęciami odbiegającymi od standardów wyznaczanych w poprzednich kampaniach. Produkty reklamuje zdjęcie skrzywionego uzębienia wokalistki punkowej Dani Miller.
więcej
|
Fundacja Ratujemy Zwierzaki w zbiórce nawiązuje do ostatniego odcinka "Gry o tron"
Trwa zbiórka fundacji Ratujemy Zwierzaki, zajmującej się pomocą psom w schroniskach. Do promocji zbiórki wykorzystano motyw Ducha - wilkora z "Gry o Tron".
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Tomasz Piątek o krytyce książki nt. Mateusza Morawieckiego: to pokazuje strach, który ogarnął opisane osoby
Już przed premierą książki Tomasza Piątka „Morawiecki i jego tajemnice” niektórzy dziennikarze wyśmiali jej treści, zwłaszcza diagramy z powiązaniami mającymi łączyć premiera z Kremlem i rosyjską mafią. - Te diagramy są ilustracją do książki, nie można ich interpretować bez czytania książki. Jeżeli krytykują je ludzie, którzy nie przeczytali książki i nie wiedzą tak naprawdę, o czym są te wykresy, to pokazuje strach, który ogarnął osoby opisane w książce i ich otoczenie - komentuje Piątek.
więcej
|
30-lecie ,,Gazety Wyborczej". Jarosław Kurski: Nigdy nie była tak potrzebna, jak dzisiaj
W tym roku "Gazeta Wyborcza" (Agora) obchodzi 30-lecie swojego istnienia. - Nie bez powodu nazywamy się "Wyborcza" z uwagi na częściowo demokratyczne, wolne wybory. Byliśmy głosem opozycji, a dziś obrońcą demokracji. "Gazeta" nigdy nie była tak potrzebna jak dzisiaj, bo znów jest wyborcza i jej rola jest równie ważna - mówi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kurski, pierwszy zastępca redaktora naczelnego tytułu.
więcej
|
Dziennikarze zarzucają Mateuszowi Morawieckiemu ustawkę z ,,Super Expressem" ws. adopcji dzieci
W sobotnio-niedzielnym „Super Expressie” (ZPR Media) w bardzo pozytywnym tonie opisano adopcję dwójki dzieci przez Mateusza Morawieckiego z żoną, podkreślając, że nie dowiedziały się o tym z piątkowej publikacji „SE”. Część dziennikarzy zarzuca premierowi ustawkę z tabloidem.
więcej
|
Nagrody Dziennikarzy Małopolski: Grand Prix dla Janusza Schwertnera, nagrody dla reporterów Onetu i TVN
W tegorocznej edycji Nagród Dziennikarzy Małopolski tytuł Grand Prix i nagrodę w kategorii News otrzymał Janusz Schwertner z Onetu. Nagrodzono też kilku innych reporterów z Onetu, a także z TVN, „Gazety Krakowskiej”, Interii, „Gazety Magnetofonowej”, RMF FM, „Tygodnika Podhalańskiego” i Radia Wawa.
więcej
|
Właściciel ZPR Media: ,,Super Express" nie naruszył żadnych norm, dzieci premiera wiedziały wcześniej o adopcji
- Nie uważam, że naruszyliśmy cokolwiek. Absolutnie bronię redaktora naczelnego, uważam, że postąpił właściwie - mówi Zbigniew Benbenek, właściciel Grupy ZPR Media, o piątkowej publikacji „Super Expressu” na temat adoptowanych dzieci premiera Mateusza Morawieckiego.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowane. ,,Na Żywo" najbardziej w dół
W lutym br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Na Żywo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Super Express" krytykowany za ujawnienie szczegółów dot. adopcji dzieci przez Mateusza Morawieckiego
W piątek w „Super Expressie” (Grupa ZPR Media) przytoczono ustalenia z książki byłego rzecznika BZ WBK o adopcji dzieci przez premiera Mateusza Morawieckiego i jego żonę. Publikację skrytykowało wielu dziennikarzy i niektórzy politycy, zarzucając tabloidowi rażące naruszenie prywatności.
więcej
|
|
|
Film ,,Tylko nie mów nikomu" hitem w internecie. Ponad 6 mln wyświetleń, zapowiedź współpracy z Netfliksem
Dokument o pedofilii w Kościele autorstwa Tomasza i Marka Sekielskich miał swoją premierę w sobotę, 11 maja o 14.30. Do wczoraj miał ponad 6,3 mln wyświetleń. - Wstrząsający film, polski „Spotlight”, któremu bliżej do reportażu niż dokumentu. Nie da się obok niego przejść obojętnie, ale nie ma co czekać na ciąg dalszy, bo ten musi dopisać życie - tak film „Tylko nie mów nikomu” - oceniają eksperci.
więcej
|
Przed eurowyborami polskie partie wydały 18 tys. złotych na reklamy w Google. Koncern udostępnia statystyki
Przed wyborami do Parlamentu Europejskiego Google udostępnił Raport Przejrzystości Reklam Politycznych, gdzie znajdują się informacje o wszystkich reklamach wyborczych w UE, kosztach ich wyświetlenia oraz grupach osób, do których były kierowane. W Polsce do 12 maja 2019 roku na platformach Google zamieszczono 1466 reklam eurowyborczych, które w sumie kosztowały 17,9 tys. złotych. - System informacyjny będzie dostępny także przed wyborami parlamentarnymi w Polsce jesienią tego roku - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marta Poślad, dyrektorka ds. polityki publicznej Google w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
DDOB będzie sprawdzać bazy fanów influencerów, na początek Macademian Girl
Agencja Szeri by DDOB, należąca do platformy influencer marketingowej DDOB, opublikowała film, w którym zweryfikowała pod kątem jakości grono obserwujących instagramowy profil Tamary Gonzalez Perey (Macademian Girl). Cel - dyskusja o autentyczności bazy fazów skupionych wokół digital influencerów.
więcej
|
Nagrody Dziennikarzy Małopolski: Grand Prix dla Janusza Schwertnera, nagrody dla reporterów Onetu i TVN
W tegorocznej edycji Nagród Dziennikarzy Małopolski tytuł Grand Prix i nagrodę w kategorii News otrzymał Janusz Schwertner z Onetu. Nagrodzono też kilku innych reporterów z Onetu, a także z TVN, „Gazety Krakowskiej”, Interii, „Gazety Magnetofonowej”, RMF FM, „Tygodnika Podhalańskiego” i Radia Wawa.
więcej
|
Związki zawodowe grożą strajkiem w polskim Amazonie. Chcą podwyżki wynagrodzeń i lepszych warunków pracy
Związki zawodowe działające w polskich centrach dystrybucyjnych Amazona rozpoczęły spór zbiorowy z koncernem. Pracownicy domagają się podwyżki wynagrodzeń i ich wyrównania w skali kraju, a także poprawy warunków pracy, które są gorsze od tych obowiązujących w oddziałach Amazona w innych państwach europejskich.
więcej
|
Zdjęcia polskich dzieci "lądują" w siecni niemal 100 razy rocznie. Wrzucają je rodzice
72 zdjęcia i 24 filmy z widoczną twarzą swojego dziecka publikują rocznie rodzice w internecie. Nawet 3 miliony dzieci ma już swoje zdjęcia w sieci. Publikuje je średnio czterech na dziesięciu rodziców - pokazuje raport Norstat na zlecenie agencji Clue PR.
więcej
|
Haitong Bank rekomenduje kupno akcji Wirtualnej Polski, cena docelowa w górę
Haitong Bank utrzymał rekomendację "kupuj" dla Wirtualnej Polski i podniósł cenę docelową akcji z 63,2 zł do 67,9 zł.
więcej
|
Facebook pozywa firmę analityczną Rankwave. Chce wiedzieć co robi z danymi użytkowników
Facebook skierował do sądu pozew przeciwko południowokoreańskiej firmie analitycznej Rankwave oskarżając ją o niedozwolone wykorzystywanie danych użytkowników serwisu. Facebook chce by sąd sprawdził w jaki sposób Rankwave korzysta z informacji na temat internautów i komu je udostępnia.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
więcej
|
Film Sekielskiego o pedofilii w Kościele: już 5 mln odtworzeń, uznanie od dziennikarzy, przeprosiny od hierarchów
Film dokumentalny Tomasza Sekielskiego „Tylko nie mów nikomu” w ciągu 5,5 godzin od udostępnienia na YouTubie zanotował ponad 1 mln wyświetleń, a w niedzielę wieczorem miał ich 5 mln. Doceniło go wielu dziennikarzy, natomiast w „Wiadomościach” TVP stwierdzono, że wpisuje się w ataki opozycji na Kościół. Tuż po premierze filmu oświadczenia z przeprosinami dla ofiar molestowania wystosowali prymas abp Wojciech Polak i przewodniczący Konferencji Episkopatu Polski abp Stanisław Gądecki.
więcej
|
Połowa Polaków natrafia w internecie na dezinformacje, 44 proc. nie potrafi odróżnić faktów od opinii
Ponad 56 proc. Polaków napotyka w internecie na informacje, które uważa za sfałszowane lub zmanipulowane, a z górą 8 proc. styka się z nimi codziennie - wynika z raportu NASK. Mniej niż połowa internautów sprawdza w sieci wiarygodność przeglądanych treści, a ponad 44 proc. nie potrafi odróżnić faktów od opinii. Zdaniem Polaków głównym źródłem fake newsów są serwisy społecznościowe, stacje telewizyjne i serwisy internetowe.
więcej
|
Premiera dokumentu Tomasza Sekielskiego o pedofilii w Kościele. "Nowe fakty, plany współpracy z Netflixem"
„Tylko nie mów nikomu” to tytuł najnowszego dokumentu dziennikarza Tomasza Sekielskiego oraz słowa, które najczęściej padały z ust księży pedofili. Dziennikarz nie tylko ujawnia nowe fakty i przypadki molestowania, ale i pokazuje, jakie emocje towarzyszą ofiarom i jak bezskutecznie szukają pomocy. Premiera filmu odbędzie się w sobotę, 11 maja o 14:30 na YouTubie.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Redakcja ,,Super Expressu" oskarżana o współpracę z KPRM
Piątkowe i sobotnie publikacje „Super Expressu” o rodzinie premiera Mateusza Morawieckiego i jego adoptowanych dzieciach z jednej strony ociepliły wizerunek szefa rządu. Z drugiej - jeżeli faktycznie były ustawką - to bardzo cyniczną. Zdaniem ekspertów stosując taki zabieg celowo i wykorzystując do poprawy swojego wizerunku dzieci, Mateusz Morawiecki przekroczył wszelkie granice przyzwoitości. - Publikacja materiału była samodzielną decyzją redakcji - zapewnia „Super Express”.
więcej
|
Zdrada tajemnic o byłym pracodawcy w przypadku rzecznika prasowego to zawodowe samobójstwo (opinie)
Napisanie tego typu książki przez osobę, która pracowała w public relations, jest złamaniem etosu tego zawodu. Rzecznikowanie, czy też szerzej, praktyka PR, to współpraca bazująca na zaufaniu. Jeżeli autorowi zleceniodawca się nie podobał, powinien zrezygnować z pracy i uposażenia, a nie ujawniać po latach tajemnice dotyczące swojego przełożonego - tak eksperci z agencji PR komentują fakt napisania przez Piotra Gajdzińskiego, byłego rzecznika banku BZ WBK książki „Delfin Mateusz Morawiecki”.
więcej
|
Lighthouse hubem Huawei Enterprise w regionie CEE & Nordic
Huawei Enterprise powierzyło agencji doradztwa komunikacyjnego i PR Lighthouse koordynację działań public relations w regionie CEE & Nordic. Forma dotychczas wspierała klienta m.in. w zakresie komunikacji w Polsce.
więcej
|
magnifiCo marketing&PR consultants odpowiada za komunikację Galerii Młociny
Echo Investment powierzył agencji magnifiCo marketing&PR consultants prowadzanie komunikacji otwarcia Galerii Młociny.
więcej
|
|
|