|
|
|
|
|
|
|
Serial ,,Chyłka - Zaginięcie" miał o 610 tys. widzów więcej niż ,,Hipnoza". TVN pokonał konkurencję
Nowy serial „Chyłka - Zaginięcie” oglądało średnio 1,61 mln widzów, o 610 tys. osób więcej niż „Hipnozę” pokazywaną w tym paśmie rok temu. Produkcja dała TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 9,89 mln zł.
więcej
|
TVP: w ub.r. Uniwersytet Papieski ocenił nasze programy informacyjne całkowicie odmiennie niż w 2017 r.
Telewizja Polska poinformowała, że w ub.r. zamówiła od Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II raport o jej programach informacyjnych, a uczelnia oceniła je wysoko, zupełnie inaczej niż w raporcie w 2017 roku dla KRRiT. - Wybiórcze omawianie raportu, dotyczącego pierwszej połowy 2017 r., bez wskazania na całkowicie odmienny raport za 2018 r., jest tendencyjnym działaniem wymierzonym w redaktorów serwisów informacyjnych - ocenia nadawca.
więcej
|
Jarosław Kaczyński w ,,Pytaniu na śniadanie". ,,W kampanii wszystkie ręce na pokład"
W poniedziałek prezes PiS Jarosław Kaczyński gościł w „Pytaniu na śniadanie” w TVP2. - Pojawienie się Jarosława Kaczyńskiego w telewizji śniadaniowej, podobnie jak wrzutka z weekendowego wędkowania w mediach społecznościowych, jest realizacją hasła „wszystkie ręce na pokład” - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Adam Łaszyn z Alert Media.
więcej
|
Zmiany w ramówce Telewizji Republika. Jacek Sobala poprowadzi ,,Mówi się"
Od 20 maja zmieni się popołudniowo-wieczorna ramówka Telewizji Republika. Do emisji wraca program „Suma dnia”, nowościami są natomiast cykle publicystyczne „Zapraszam na...” (będą go prowadzić m.in. Dorota Kania, Tomasz Sakiewicz, Adrian Stankowski i Maciej Kożuszek) oraz „Mówi się” z Jackiem Sobalą jako gospodarzem.
więcej
|
1,84 mln widzów programu ,,Europa da się lubić - 15 lat później". TVP2 liderem rynku
Nowy program „Europa da się lubić - 15 lat później” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 1,84 mln osób. TVP2 w czasie emisji reaktywowanego talk-show jest zdecydowanym liderem rynku.
więcej
|
Telewizja wPolsce.pl z codziennym programem ,,Studio Polaków" - rozmowy z widzami przez aplikację mobilną (wideo)
Od przyszłego tygodnia Telewizja wPolsce.pl (należąca do Fratrii) będzie emitować codzienny program „Studio Polaków”, do którego widzowie będą mogli zgłaszać się poprzez aplikację mobilną. Pasmo zostało przygotowane w ramach grantu od Digital News Initiative.
więcej
|
,,Kabaret na żywo" stracił 210 tys. widzów. Polsat liderem w 16-49
Szósty sezon „Kabaretu na żywo” oglądało średnio 1,58 mln osób, o 210 tys. widzów mniej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji programu był wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i liderem w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 16,29 mln zł.
więcej
|
Discovery wygrywa z NBC Sports. Za 30 mln dolarów kupuje od Condé Nast ,,Golf Digest"
Koncern Discovery zawarł umowę z wydawnictwem Condé Nast, w ramach której medium „Golf Digest”. Wartość transakcji ustalono na 30 mln dolarów, dzięki niej Discovery uzupełni swoje portfolio w którym są już prawa do transmisji PGA Tour i serwis streamingowy GolfTV. Kupując „Golf Digest” Discovery wygrało rywalizację z NBC Sports Group.
więcej
|
Polsat liderem, TVN wyprzedził TVP1 i TVP2. Seriale TVP hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz” i „Barwy szczęścia”. Wśród stacji w 4+ liderem był Polsat, a z czwartego na drugie miejsce awansował TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Konfederacja złożyła skargę do KRRiT w sprawie programu "Studio Polska" w TVP Info
Konfederacja KORWiN Braun Liroy Narodowcy ogłosiła, że złoży skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na Telewizję Polską. Chodzi o sobotni program w TVP Info „Studio Polska”, podczas którego do głosu nie został dopuszczony poseł Jakub Kulesza, a inny przedstawiciel koalicji został wyprowadzony ze studia przy asyście ochroniarzy.
więcej
|
Kino TV z wizerunkową kampanią ,,Filmy Twojego życia" (wideo)
Kino TV rozpoczęło wizerunkową kampanię „Filmy Twojego życia”, w której promowane są produkcje z oferty programowej stacji.
więcej
|
Fokus TV liderem oglądalności w kwietniu. TVP Historia wyprzedziła TVN Turbo
W kwietniu br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP Historia, która wyprzedziła TVN Turbo. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Doku, a najwięcej stracił kanał Water Planet - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
2,72 mln widzów ,,Wiadomości" z debiutem nowego studia i oprawy
Pierwsze wydanie „Wiadomości” z nowego studia i w nowej oprawie, pokazane w niedzielę o godz. 19.30 w TVP1 i TVP Info, oglądało średnio 2,72 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Pszczółka Maja" od 1 czerwca w Polsat JimJam
Od 1 czerwca Polsat JimJam rozpocznie emisję nowej kreskówki „Pszczółka Maja”.
więcej
|
Rusza konkurs UPC Polska ,,Think Big", nagrody dla innowacyjnych przedsiębiorców
Przedsiębiorcy, którzy stawiają na rozwój w oparciu o nowe technologie będą mieć szansę w kolejnej edycji programu „Think Big”, organizowanej przez UPC Polska. Najlepsi otrzymają nagrody za innowacje w obszarze cyfrowej transformacji biznesu i wyzwań społecznych. W konkursie pula nagród wynosi 105 tys. złotych, a firmy otrzymają dodatkowo wsparcie marketingowe, promocyjne i mentoring.
więcej
|
Kino TV w otwartym oknie UPC Polska
W okresie od 13 maja do 16 czerwca UPC Polska w ramach tzw. otwartego okna udostępniła wszystkim abonentom kanał Kino TV.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mBank wycofał reklamę z nastolatką, która zdewastowała zabytkową rzeźbę. ,,Przepraszamy za ten akt wandalizmu"
W weekend na Instagramie pojawiło się nagranie pokazujące, jak nastoletnia modelka Julia Słońska młotkiem niszczy fragment zabytkowej rzeźby. Słońska występowała w emitowanej od miesiąca reklamie eKonta dla młodych w mBanku. - Przepraszamy za ten akt wandalizmu. Osoby biorące udział w nagraniu są angażowane przez firmę zewnętrzną, czyli agencję. Zdecydowaliśmy się wycofać spot reklamowy z emisji, ponieważ nie chcemy być kojarzeni z aktorką, która wiele tygodni po zakończeniu zdjęć zasłynęła kolejną rolą - wandala - wyjaśnił mBank.
więcej
|
Gong zajmie się komunikacją PlayStation w internecie
Agencja kreatywna Gong (należy do Group One) wygrała przetarg na długofalową obsługę marki PlayStation (Sony Interactive Entertainment) w obszarze strategicznym, koncepcyjnym i egzekucyjnym. Współpraca zaczęła się z początkiem maja. Gong odpowiada za realizację i wdrażanie strategii komunikacji w kanałach digital oraz social media.
więcej
|
Grupa eSky z międzynarodową kampanią ,,Nieograniczone możliwości podróży"
„Nieograniczone możliwości podróży” to hasło najnowszej kampanii reklamowej Grupy eSky, która objęła Polskę, Bułgarię oraz Rumunię. Działania przygotowały MSL, Starcom i Concept PR.
więcej
|
Lidl promuje darmowymi dostawami sklep internetowy (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca sklep internetowy uruchomiony miesiąc temu przez Lidl Polska. Towarzyszy promocji, w ramach której w bieżącym tygodniu darmowa dostawa obejmuje wszystkie zakupy w serwisie.
więcej
|
Stowarzyszenia Lambda Warszawa i Miłość Nie Wyklucza z kampanią społeczną "Po prostu reaguj"
Pod hasłem "Po prostu reaguj" ruszyła kampania edukacyjna na temat tego, jak odpowiadać na przemoc wobec osób LGBT. Przygotowały ją stowarzyszenia Lambda Warszawa oraz Miłość Nie Wyklucza.
więcej
|
Holland, Fronczewski i Kędzierski w spotach wyborczych Michała Wawrykiewicza, inicjatora akcji "Wolne Sądy"
Michał Wawrykiewicz, kandydat Koalicji Europejskiej do Parlamentu Europejskiego, zachęca do głosowania akcją pod hasłem „Szkoda, że nie jestem z Wielkopolski". W akcję zaangażowali się m.in. Piotr Fronczewski, Piotr Kędzierski, Zbigniew Zamachowski, Agnieszka Holland, Stanisław Tym, Adam Ferency, Magda Schejbal, Piotr Zelt i Wienio.
więcej
|
Należąca do H&M marka Weekday pojawi się wkrótce w Polsce
Należąca do szwedzkiej firmy odzieżowej marka Weekday w przyszłym roku pojawi się na polskim rynku. Jej stacjonarny sklep w warszawskiej Elektrowni Powiśle ma być pierwszym w tej części Europy.
więcej
|
Sizeer i Nike ze wspólną akcją "Just Go Bigger"
Ruszyła nowa kampania promocyjna butów Nike Air Max 720, która jest wspólnym projektem marek Nike i Sizeer. Aktywności przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
Podborowski, Błaszkowiak i Janta-Lipińska w dziale kreacji Q&A Communications
Do zespołu kreacji agencji Q&A Communications dołączyli Bartosz Podborowski (art director), Małgorzata Błaszkowiak (graphic designer) oraz Dorota Janta-Lipińska (senior copywriter).
więcej
|
Sanofi zachęca do przełamywania tabu o menstruacji akcją ,,Porozmawiajmy Mamo"
Sanofi ruszyło z kampanią „Porozmawiajmy Mamo”, której celem jest wsparcie matek w prowadzeniu szczerych i nieskrępowanych rozmów z córkami na temat dojrzewania i pierwszej miesiączki. Odpowiedzialne za akcję są Publicis DWL, Leo Burnett, Mindshare Polska i Compass PR.
więcej
|
H&M stawia na naturalność w kampanii kostiumów kąpielowych
W najnowszej sesji zdjęciowej kostiumów kąpielowych H&M prezentuje modeli o różnych typach sylwetki w duchu akceptacji własnego ciała.
więcej
|
iProspect Polska, Carat Polska i DDS obsługują reklamowo markę Hörmann Polska
Agencje iProspect, Carat oraz DDS należące do Dentsu Aegis Network Polska będą na stałe obsługiwać reklamowa firmę Hörmann Polska, producenta bram, drzwi i napędów.
więcej
|
Kino TV z wizerunkową kampanią ,,Filmy Twojego życia" (wideo)
Kino TV rozpoczęło wizerunkową kampanię „Filmy Twojego życia”, w której promowane są produkcje z oferty programowej stacji.
więcej
|
Akuku! "Owocuje zaskoczeniem" (wideo)
Marka Akuku!, należąca do Colian, kontynuuje kampanię telewizyjną żelek. Działania pod hasłem "Owocuje zaskoczeniem" przygotowały Havas Engage Warsaw, Initative i Kolterman Media Communications.
więcej
|
Amica wybrała agencję Płodni.com do obsługi na Instagramie
Amica, producent urządzeń AGD rozstrzygnęła przetarg na obsługę profilu tej marki na Instagramie. Do współpracy wybrała agencję marketingową Płodni.com.
więcej
|
Havas Media wygrywa przetarg marki Profi
Agencja Havas Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową marki pasztetów i zup Profi.
więcej
|
Deloitte przejął holenderską agencję reklamową Pervorm
Z początkiem maja firma konsultingowo-audytorska Deloitte przejęła holenderską agencję reklamową Pervorm. Zostanie włączona do struktury Deloitte Digital.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Paywall powszechny wśród wydawców, w Polsce płatne treści tańsze niż za granicą. ,,Czytelnicy chcą płacić za jakość"
69 procent wydawców gazet stosuje płatny dostęp do treści, choć model paywalla jest wśród nich zróżnicowany – wynika z analizy Reuters Institute for the Study of Journalism. W Polsce subskrypcje podrożały do średniego poziomu 9,27 euro miesięcznie, jednak ich koszt jest wciąż niski w porównaniu z innymi rynkami. - Cena paywalla w Polsce jest dostosowana do poziomu zamożności czytelników, w przyszłości może rosnąć, ale w zamian wydawcy muszą zaoferować coraz bardziej unikalne i atrakcyjne treści – oceniają dla Wirtualnemedia.pl wydawcy i eksperci rynku prasowego.
więcej
|
Hanna Lis wśród gospodarzy cyklu ,,Studio EuroWyborcza" na Wyborcza.pl
W poniedziałek, 13 maja br. na portalu Wyborcza.pl (Agora) zadebiutował cykl „Studio EuroWyborcza”. W programie dziennikarze będą rozmawiać z politykami, analitykami i socjologami o zbliżającym się wyborach do Parlamentu Europejskiego. Jego gospodarzami są Dorota Schnepf, Roman Imielski oraz Hanna Lis.
więcej
|
Rada Mediów Narodowych nie zajmie się sprawą fotoreporterów z PAP
Na początku lutego br. szefostwo PAP zdecydowało, że nie będzie korzystać już z usług czterech fotoreporterów agencji. Fotograf Maksymilian Rigamonti wezwał środowisko dziennikarskie do solidarności w ich obronie i w tej sprawie wysłał pismo z podpisami ponad setki osób z mediów do szefa Rady Mediów Narodowych, Krzysztofa Czabańskiego. Ten informuje jednak, że sprawa jest już zamknięta.
więcej
|
|
|
Będzie kontynuacja filmu Sekielskich o pedofilii w Kościele. "Możemy udzielić telewizjom bezpłatnej licencji"
Film dokumentalny o pedofilii w Kościele autorstwa Tomasza i Marka Sekielskich „Tylko nie mów nikomu” w ciągu 5,5 godzin od udostępnienia na YouTubie zanotował ponad 1 mln wyświetleń, a do poniedziałkowego wieczoru miał ich ponad 11 mln. Jego autorzy zapowiedzieli, że powstanie kontynuacja, które pokaże kolejne historie molestowania przez duchownych. Zadeklarowali też, że licencję do produkcji mogą udostępnić bezpłatnie ogólnopolskim telewizjom.
więcej
|
Agnieszka Rowicka przeszła z Agory do Wirtualnej Polski. ,,Pudelek potrzebuje zmian"
Agnieszka Rowicka zaczęła pracę w Wirtualnej Polsce jako menedżer ds. rozwoju serwisów showbizowych. Poprzednio była związana z Agorą, m.in. jako redaktor naczelna serwisu Plotek.pl.
więcej
|
Netflix zaczął kręcić serial ,,The Eddy" z Joanną Kulig. Premiera w 2020 roku
Ruszyły zdjęcia do serialu Netflixa „The Eddy”, w którym jedną z głównym ról zagra Joanna Kulig. Za produkcję odpowiada Endeavor Content, serial trafi na platformę w 2020 roku.
więcej
|
IAB Polska tworzy zamkniętą grupę roboczą o e-marketingu w finansach
W IAB Polska powstała pierwsza grupa robocza o charakterze zamkniętym, tj. skupiająca reklamodawców tylko z sektora finansowego. Pracami zespołu kieruje Jakub Jaśkiewicz, digital strategist w mBanku.
więcej
|
Zespół prokuratorów przeanalizuje wydarzenia w ,,Tylko nie mów nikomu". Propozycje zaostrzenia kar za pedofilię
Prokurator generalny Zbigniew Ziobro powołał zespół, który przeanalizuje wydarzenia pokazane w filmie dokumentalnym Tomasza i Marka Sekielskich „Tylko nie mów nikomu”. Szef PiS Jarosław Kaczyński zapowiedział zaostrzenie kar za pedofilię, a PO chce wydłużenia okresy przedawniania się takich przestępstw. Pokazany w filmie ks. Dariusz Olejniczak poprosił papieża o przeniesienie do stanu świeckiego.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|