|
|
|
|
|
|
|
Zmiana struktury Telewizji Polskiej. Powstanie biuro dystrybucji, likwidacja biura handlu i Ośrodka Mediów Interaktywnych
We wtorek zarząd Telewizji Polskiej podjął uchwałę w sprawie zmian w strukturze spółki publicznego nadawcy. Nową jednostką ma być biuro dystrybucji, zlikwidowany ma zostać Ośrodek Mediów Interaktywnych oraz biuro handlu - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W TVN lokowanie produktu najdroższe u Kuby Wojewódzkiego. 99 tys. zł za umieszczenie produktu
W wiosennej ramówce TVN reklamodawcy zainteresowani lokowaniem produktu (product placement) najwięcej zapłacą za takie działania w show „Kuba Wojewódzki” oraz w „Top Model”. Taką formę promocji można wykorzystać w 22 pozycjach programowych stacji, także w serialach, wśród których najwięcej kosztuje product placement w serialu „Pod powierzchnią”.
więcej
|
Cyfrowy Polsat zapowiada dekoder łączący naziemną telewizję cyfrową z OTT
W I kwartale br. Cyfrowy Polsat zaprezentował ofertę telewizji kablowej IPTV i nowy dekoder Evobox IP. Maciej Stec, wiceprezes Grupy zapowiedział, że obecnie spółka pracuje już nad nowym dekoderem, który będzie łączyć usługi naziemnej telewizji cyfrowej DVBT z OTT (Over the Top).
więcej
|
Grupa Polsat ma prawie 1/3 udziału w rynku reklamy telewizyjnej. Prace nad nową strategią Telewizji Polsat
Grupa Cyfrowy Polsat podała, że jej udziały w rynku reklamy wzrosły do 28 proc. w I kwartale br., a zarząd podtrzymuje prognozę dla całego rynku, który miałby zanotować jednocyfrowy wzrost. - Mamy nowy zarząd Telewizji Polsat, którego rolą jest zaproponowanie dalszej wizji funkcjonowania telewizji. Zarząd telewizji pracuje obecnie nad strategią, która zaprezentuje w ciągu najbliższych tygodni - zapowiedział Maciej Stec, wiceprezes Grupy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Disney przejmie pełną kontrolę nad Hulu. Zapłaci za to 5,8 mld dolarów
Koncern Comcast zgodził się na sprzedaż Disneyowi 33 procent udziałów w serwisie streamingowym Hulu. W ramach transakcji Disney do 2024 roku wypłaci Comcastowi kwotę 5,8 mld dolarów i dzięki temu stanie się właścicielem 100 procent akcji Hulu.
więcej
|
Marek Szydłowski zakończył współpracę z TVN i Discovery Polska
Kilka tygodni temu z Grupy TVN i Discovery Polska odszedł Marek Szydłowski. U tego nadawcy był członkiem zarządu, a także prezesem należącej spółki Stavka, nadawcy kanału TTV.
więcej
|
Wzrosły wpływy i zysk Cyfrowego Polsatu. Przy spadku liczby abonentów więcej sprzedanych usług
Grupa Cyfrowy Polsat - właściciel m.in. Telewizji Polsat, Plusa i większościowy akcjonariusz Netii - w minionym kwartale zanotowała 2,79 mld zł wpływów sprzedażowych, 1,04 mld zł zysku EBITDA i 297,3 mln zł zysku netto. Firma ma mniej abonentów niż przed rokiem i więcej sprzedanych im usług jednostkowych, natomiast zmalała sprzedaż usługi telefonicznej w modelu prepaidowym.
więcej
|
TVP powierza Value Media 3,5 mln zł budżetu mediowego bez przetargu
Telewizja Polska zawarła nową umowę z domem mediowym Value Media (należy do Group One) dotyczącą współpracy w zakresie planowania i zakupu mediów przez tę agencję do jej kampanii. Obowiązuje do końca lipca br., a jej wartość opiewa na blisko 3,5 mln zł netto.
więcej
|
ARiMR na spoty o dopłatach i program o wsi przez 3 lata wydała w TV Trwam 1,5 mln zł
W latach 2016-2018 Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wydała 1,49 mln zł na działania marketingowe w Telewizji Trwam. Większość tej kwoty poszła na program „Wieś to też Polska”, a pozostała część na spoty dotyczące wniosków o dopłaty bezpośrednie dla rolników.
więcej
|
Horizon GO również dla użytkowników Android TV i Amazon Fire TV
Firma UPC Polska udostępniła aplikację Horizon GO dla urządzeń z systemem Android TV i Amazon Fire TV.
więcej
|
TVP Seriale liderem w kwietniu. Epic Drama z największym wzrostem
W zeszłym miesiącu pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Epic Drama, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Hasło ,,Share the Joy" i latawiec w logotypie konkursu Eurowizji Junior 2019
Podczas konferencji Junior Eurovision Song Contest w Tel Awiwie zaprezentowano slogan konkursu Eurowizji Junior 2019 - „Share the Joy”. Z kolei w logo tegorocznej edycji znalazł się latawiec jako symbol wolności i wspólnego przeżywania emocji.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowe piwo z kofeiną BlackMeister w puszkach kojarzących się z Heinekenem, koncern interweniuje
FoodCare wprowadził do sprzedaży piwo bezalkoholowe z kofeiną BlackMeister Beer Energy. Puszki jednej z jego wersji mogą kojarzyć się z puszkami piwa Heineken. - Nasza koncepcja jest autorska i nieporównywalna z jakimkolwiek znanym nam produktem z oferty Heineken International - zapewnia FoodCare. - Podjęte już zostały właściwe kroki w celu zapobiegania tego typu praktykom - informuje Grupa Żywiec. Podobieństwo oprawy BlackMeister Lager do Heinekena jest nieprzypadkowe, ale to raczej inspiracja niż plagiat - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z agencji brandingowych.
więcej
|
Prezes Play: Konkurencja też używa marki 5G Ready. "To inna sytuacja"
Jean Marc Harion, prezes spółki P4, właściciela Play wyjaśnia, że kontrowersyjna kampania marki 5G Ready ma zaprezentować użytkownikom możliwości nadchodzącej technologii. Ujawnia, że T-Mobile oskarżający Play o wprowadzanie klientów w błąd sam stosuje w Austrii hasło 5G Ready. - Sytuacja w Polsce jest zupełnie inna. W Austrii chodzi o konkretne taryfy przygotowane do nowej sieci - broni się T-Mobile Polska w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W TVN lokowanie produktu najdroższe u Kuby Wojewódzkiego. 99 tys. zł za umieszczenie produktu
W wiosennej ramówce TVN reklamodawcy zainteresowani lokowaniem produktu (product placement) najwięcej zapłacą za takie działania w show „Kuba Wojewódzki” oraz w „Top Model”. Taką formę promocji można wykorzystać w 22 pozycjach programowych stacji, także w serialach, wśród których najwięcej kosztuje product placement w serialu „Pod powierzchnią”.
więcej
|
Grupa Polsat ma prawie 1/3 udziału w rynku reklamy telewizyjnej. Prace nad nową strategią Telewizji Polsat
Grupa Cyfrowy Polsat podała, że jej udziały w rynku reklamy wzrosły do 28 proc. w I kwartale br., a zarząd podtrzymuje prognozę dla całego rynku, który miałby zanotować jednocyfrowy wzrost. - Mamy nowy zarząd Telewizji Polsat, którego rolą jest zaproponowanie dalszej wizji funkcjonowania telewizji. Zarząd telewizji pracuje obecnie nad strategią, która zaprezentuje w ciągu najbliższych tygodni - zapowiedział Maciej Stec, wiceprezes Grupy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Havas Media Group zmienia siedzibę
Od 13 maja agencje należące do Havas Media Group - Havas Media, Arena Media Communications, Fullsix Media oraz Socialyse - mają nową siedzibę. To kompleks "Moje Miejsce" przy ul. Józefa Piusa Dziekońskiego 1 w Warszawie.
więcej
|
TVP powierza Value Media 3,5 mln zł budżetu mediowego bez przetargu
Telewizja Polska zawarła nową umowę z domem mediowym Value Media (należy do Group One) dotyczącą współpracy w zakresie planowania i zakupu mediów przez tę agencję do jej kampanii. Obowiązuje do końca lipca br., a jej wartość opiewa na blisko 3,5 mln zł netto.
więcej
|
Adam&Eve/DDB zajmie się globalnie reklamami PlayStation
Agencja reklamowa Adam&Eve/DDB wygrała przetarg Sony Interactive Entertainment na globalną obsługę reklamową marki PlayStation.
więcej
|
ARiMR na spoty o dopłatach i program o wsi przez 3 lata wydała w TV Trwam 1,5 mln zł
W latach 2016-2018 Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wydała 1,49 mln zł na działania marketingowe w Telewizji Trwam. Większość tej kwoty poszła na program „Wieś to też Polska”, a pozostała część na spoty dotyczące wniosków o dopłaty bezpośrednie dla rolników.
więcej
|
Anna Karolewska: z HBO Polska do Złota44
Anna Karolewska, po trzech latach pracy na stanowisku dyrektora marketingu odeszła z HBO Polska. Zastąpiła ją tam Beata Czarnacka.
więcej
|
UOKiK karze za dzwonienie bez zgody odbiorców z zaproszeniami na pokazy sprzedażowe garnków
Spółka Smak i Zdrowie (dawniej Philipiak Polska) ma zapłacić ponad 35 tys. zł kary za telefonowanie do różnych osób bez ich wcześniejszej zgody z zaproszeniami na pokazy sprzedażowe garnków - zdecydował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Postępowanie UOKiK-u w tej sprawie trwało niemal cztery lata.
więcej
|
Psy i koty testują nowy model Renault Kadjar
Renault rusza z nową aktywacją promująca model Kadjar. Klienci mogą skorzystać ze specjalnych jazd próbnych w ramach akcji "365 dni testów Renault". Działania reklamowe przygotowały Publicis, Publicis DWL, Ilmatic i OMD.
więcej
|
Maurice Lévy z Publicis Groupe domaga się opłat od danych od firm technologicznych
Były prezes Publicis Groupe, Maurice Lévy wezwał do wprowadzenia dla firm technologicznych podatku, który wynagrodziłby internautom wykorzystywanie ich danych osobowych.
więcej
|
IKEA Kraków zachęca do oddania nieużywanych przedmiotów
IKEA Kraków we współpracy z Forum Wydarzeń realizuje projekt pod nazwą „Przestrzeń pełna dobra”. W jej ramach zachęca, by „dać drugie” życie przedmiotom, których nie używamy, a mogą posłużyć innym.
więcej
|
Ruszyła ósma edycja kampanii edukacyjnej o stwardnieniu rozsianym ,,SM -walcz o siebie"
"Diagnoza. To czas by działać!" - to główny przekaz tegorocznej edycji kampanii „SM -walcz o siebie”, organizowanej przez fundację o tej samej nazwie, w partnerstwie z PTSR (Polskim Towarzystwem Stwardnienia Rozsianego) i Fundacją Urszuli Jaworskiej.
więcej
|
KFC stworzyło playlistę hip-hopowych kawałków, w których pojawia się nazwa marki
We Francji rozpoczęła się kampania reklamowa sieci fast food KFC promująca stworzona przez tę firmę playlistę hip-hopowych piosenek, w których pojawiła się nazwa tej marki.
więcej
|
Samsung zwraca 500 zł za zakup Galaxy S9 lub S9+
Samsung uruchomił promocję "Premia Samsung S9/S9+", w ramach której kupując smartfona Galaxy S9 lub Galaxy S9+ można otrzymać 500 zł zwrotu.
więcej
|
McDonald's: do każdej kawy lub herbaty darmowy McMuffin Jajko i Bekon
McDonald's uruchomił promocję, w ramach której goście restauracji przy zakupie kawy i herbaty otrzymają za darmo kanapkę McMuffin z jajkiem i bekonem.
więcej
|
Łowicz reklamuje Kaszotto i Risotto (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa dań gotowych Kaszotto i Risotto marki Łowicz (Maspex). Akcję przygotowały Brasil, Trzask i Starcom.
więcej
|
Dekoral promuje nową farbę hasłem ,,Twój dom - Twój styl"
Farba Home&Style to nowość w portfolio marki Dekoral (PPG Deco Polska). Promuje ją digitalowa i telewizyjna kampania reklamowa.
więcej
|
BIK rusza z analizatorem kredytowym. Promuje to kampania ,,Oblicz swoje szanse na kredyt"
Pod hasłem „Oblicz swoje szanse na kredyt” ruszyła kampania reklamowa Biura Informacji Kredytowej, promująca nowe narzędzie, analizator kredytowy. Przygotowała ją agencja Performics.
więcej
|
Kinga Okólska: z MediaComu do Spicy Mobile
Kinga Okólska dołączyła jako new business manager do zespołu agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile. Dotychczas związana była z domem mediowym MediaCom Warszawa.
więcej
|
Agnieszka Płochocka-Tereszczuk awansowała w El Padre
Agnieszka Płochocka-Tereszczuk objęła stanowisko senior event managera w El Padre, agencji zajmującej się m.in. organizacją eventów i ambientu.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Kilku wydawców zgłosiło zastrzeżenia do układów z Ruchem. ,,Oferta Orlenu niewiążąca, zmienione kwoty należności"
Zastrzeżenia do układów Ruchu z wierzycielami przegłosowanych w połowie kwietnia zgłosiło do sądu kilku wydawców: firmy Romana i Beaty Oraczewskich, Motor-Presse Polska i FreeDomMedia. W środę zajmie się tym sąd. - Najważniejsze i zarazem najsmutniejsze jest to, że 15 kwietnia wydawcy głosowali nad układami, których warunków nie znali - uważa Roman Oraczewski.
więcej
|
E-Kiosk: wpływy wzrosły o 28 proc. do 2,54 mln zł, wynik netto w górę o 1,02 mln zł
W pierwszym kwartale br. E-Kiosk (należą do niego platformy E-Kiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową, e-bookami i audiobookami) zanotował wzrost wpływów 28 proc. do 2,54 mln zł, a wynik netto poprawił się z 453 tys. zł straty do 570 tys. zł zysku.
więcej
|
Agora chce wypłacić 23,39 mln zł w dywidendzie, większość z kapitału zapasowego
Zarząd Agory rekomenduje walnemu zgromadzeniu akcjonariuszy, żeby w br. wypłacić 23,39 mln zł w dywidendzie, po 50 groszy na akcję. Taką propozycję pozytywnie oceniła rada nadzorcza spółki.
więcej
|
CMWP zarzuca ,,Faktom" i ,,Gazecie Wyborczej" manipulację słowami abp Jędraszewskiego. ,,Trudno te błędy uznać za przypadkowe"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich, zaprotestowało przeciwko sposobowi użycia wypowiedzi abpa Marka Jędraszewskiego przez „Fakty” TVN i „Gazetę Wyborczą”. W obu przypadkach słowa hierarchy przytoczono w kontekście na temat film Tomasza i Marka Sekielskich „Tylko nie mów nikomu”.
więcej
|
Joanna Hodała dyrektorem handlowym segmentu wnętrza w biurze reklamy Grupy ZPR Media. Odchodzi Marta Niwińska
Joanna Hodała objęła stanowisko dyrektora handlowego segmentu wnętrza w biurze reklamy prasy i internetu Grupy ZPR Media. Zastąpi na tym stanowisku Martę Niwińską, która odchodzi z firmy.
więcej
|
,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych
W lutym br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił dwutygodnik „Naj” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
YouTube Music i YouTube Premium już oficjalnie w Polsce
Od 15 maja 2019 roku polscy użytkownicy mogą korzystać z muzycznego serwisu streamingowego YouTube Music. Platforma w wersji mobilnej i stacjonarnej oferuje dostęp do nagrań muzycznych, teledysków i albumów. Serwis dostępny jest darmo lub jako opcja Premium bez reklam i z dodatkowymi funkcjami w cenie 19,99 zł miesięcznie. Dodatkowo na naszym rynku pojawia się platforma YouTube Premium z oryginalnymi treściami dostępna w miesięcznym abonamencie 23,99 zł.
więcej
|
Ranking Polskich Influencerów 2018: Lewandowscy najpopularniejszymi osobami publicznymi, Littlemooonster96 króluje na Instagramie, Maffashion w blogosferze
See Bloggers i Influ Tool ogłosiły pierwszą edycję Rankingu Polskich Influencerów, który obejmuje najbardziej wpływowe osoby na Instagramie, YouTube i prowadzące blogi. Na czele znaleźli się Angelika Mucha (Littlemooonster96), Karol Wiśniewski (Friz) i Julia Kuczyńska (Maffashion). Osobną grupę stanowią osoby publiczne, znane ze swojej działalności poza internetowej. W tej kategorii zwycięża małżeństwo Anny i Roberta Lewandowskich.
więcej
|
5,08 mln zł dywidendy od CDA, 5 mln zł dla Łukasza i Jarosława Ćwieków
Zarząd CDA zarekomendował, żeby z zeszłorocznego zysku netto 5,08 mln zł przeznaczyć na dywidendę. 98,47 proc. kapitału spółki należy do jej prezesa Jarosława Ćwieka i dyrektora generalnego Łukasza Ćwieka, co oznacza, że otrzymają niespełna 5 mln zł.
więcej
|
Disney przejmie pełną kontrolę nad Hulu. Zapłaci za to 5,8 mld dolarów
Koncern Comcast zgodził się na sprzedaż Disneyowi 33 procent udziałów w serwisie streamingowym Hulu. W ramach transakcji Disney do 2024 roku wypłaci Comcastowi kwotę 5,8 mld dolarów i dzięki temu stanie się właścicielem 100 procent akcji Hulu.
więcej
|
Wirtualna Polska wypłaci 29 mln zł w dywidendy, po 1 zł na akcję
Akcjonariusze Wirtualnej Polski (największymi jest trzech członków zarządu firmy), zdecydowali, że w czerwcu br. spółka wypłaci 29,06 mln zł dywidendy, po 1 zł na akcję.
więcej
|
Jedna za autorek Codziennika Feministycznego przeprasza Jakuba Dymka za przypisanie mu gwałtu i molestowania
Agnieszka Ziółkowska, jedna z autorek tekstu „Papierowi feminiści” w Codzienniku Feministycznym, w którym Jakubowi Dymkowi zarzucono gwałt i molestowanie seksualne, przeprosiła go za to. To efekt ugody, na którą nie zgodziły się trzy inne autorki artykułu i redaktor naczelna Codziennika Feministycznego.
więcej
|
Allegro zaczyna współpracę z eBilet. Na start koncert Taco Hemingwaya i Dawida Podsiadło
Przedsprzedaż biletów na koncert Taco Hemingwaya i Dawida Podsiadło, dostępna wyłącznie dla klientów Allegro, to początek współpracy Allegro i eBilet Polska, właściciela platformy sprzedażowej eBilet.pl.
więcej
|
Polski startup DocPlanner dostał 80 mln euro od inwestorów. Wśród nich są One Peak Partners i Goldman Sachs
DocPlanner, polski startup będący właścicielem serwisu ZnanyLekarz zakończył rekordową rundę finansowania. Firma pozyskała od inwestorów 80 mln euro, pieniądze pochodzą między innymi od One Peak Partners i Goldman Sachs Private Capital Investing. Środki zostaną przeznaczone na rozwój w Europie i Ameryce Łacińskiej oraz wprowadzanie nowych rozwiązań technologicznych.
więcej
|
Lidl sprzedaje online klapki Birkenstock
Do oferty sklepu internetowego Lidla trafiły klapki marki Birkenstock.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|