|
|
|
|
|
|
|
Dwa kolejne sezony ,,Blondynki" w TVP1. Marta Żmuda Trzebiatowska zastąpi Natalię Rybicką
Telewizja Polska podpisała umowę z Media Corporation na realizację dwóch kolejnych sezonów „Blondynki” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na początku lipca rozpoczną się prace na planie ósmej serii, której premiera jest planowana na późną jesień. Tym razem główną rolę zagra Marta Żmuda Trzebiatowska, która tym samym zastąpi Natalię Rybicką.
więcej
|
Wirtualne okno i AR z ,,Wiadomości" także w studiu TVP Info. Olechowski: nowe możliwości prezentowania informacji
TVP Info kończy prace nad wprowadzeniem do studia rozwiązań technologicznych obecnych w nowym studiu „Wiadomości”: tzw. rzeczywistości rozszerzonej (AR) i wirtualnego okna. Trwają testy oprogramowania i próby realizacyjne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN pokaże dokument braci Sekielskich ,,Tylko nie mów nikomu". Produkcja trafiła też do VOD.pl
W najbliższych dniach film Tomasza i Marka Sekielskich „Tylko nie mów nikomu” zostanie wyemitowany kilka razy w Telewizji WP. Produkcję pokaże też TVN. Dokument dostępny jest również na VOD.pl (serwis należący do Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
Nowy program rozrywkowy ,,Nasza Klasa" jesienią w Czwórce
W jesiennej ramówce telewizyjna Czwórka planuje pokazać nowy program rozrywkowy „Nasza Klasa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jest to polska wersja formatu o międzynarodowym tytule „Facing the Classroom”.
więcej
|
Michał Olszański z zakazem wypowiadania się w mediach. ,,Konsekwencje wywiadu o rozmowie z Jarosławem Kaczyńskim"
Współprowadzący w „Pytaniu na śniadanie” rozmowę z Jarosławem Kaczyńskim Michał Olszański dostał zakaz wypowiadania się w mediach - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. Rozważane jest także zawieszenie go w prowadzeniu programu. To konsekwencje wywiadu, jaki dziennikarz udzielił portalowi naTemat.pl, na temat okoliczności rozmowy z prezesem PiS.
więcej
|
Ida Nowakowska prowadzącą ,,Pytanie na śniadanie" w TVP2
Tancerka Ida Nowakowska dołączyła do gospodarzy „Pytania na śniadanie” w TVP2, będzie prowadzić program razem z Łukaszem Nowickim. Nowakowska wcześniej występowała w „Bake off - ale ciacho”, „Bake off Junior” i „Dance, dance, dance”.
więcej
|
438 tys. widzów ,,Graffiti" w Polsacie i Polsacie News
Codzienny program Piotra Witwickiego i Wojciecha Dąbrowskiego „Graffiti” w Polsacie ogląda 353 tys. widzów, a w Polsacie News - 85 tys. Łącznie audycja przyciąga przed telewizory 438 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1939 Na żywo - nowa internetowa platforma Viasat World i Future History
Viasat World we współpracy ze studiem Future History tworzy projekt "1939 Na żywo" - platformę internetową upamiętniającą 80. rocznicę inwazji hitlerowskich Niemiec na Polskę. Sześciotygodniowy projekt wystartuje 1 sierpnia.
więcej
|
Polo TV zwiększa przewagę nad konkurencją. Duży wzrost oglądalności Eska Rock TV
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w kwietniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, a najwięcej stracił kanał 4Fun Gold Hits - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP udzieli licencji na organizację Stref Kibica podczas MŚ w piłce nożnej do lat 20
Telewizja Polska - we współpracy z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA) w imieniu właściciela praw telewizyjnych do wszystkich meczów Mistrzostwa Świata 2019 FIFA U-20 - będzie udzielać licencji na pokazy publiczne.
więcej
|
Dziennikarze ,,Superwizjera" i tvn24.pl nagrodzeni na World Media Festival
W środę, 15 maja w Hamburgu odbyło się uroczyste wręczenie nagród World Media Festival 2019. Sześć statuetek zdobyła Grupa TVN Discovery Polska - laureatami zostali m.in. dziennikarze „Superwizjera” i tvn24.pl.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ruszają konkursy na lokalne multipleksy w DAB+. Agora sceptyczna wobec cyfryzacji radia
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosi w piątek konkursy na cyfrowe multipleksy lokalne w 34 miastach. O częstotliwości będą mogli ubiegać się zarówno nowi, jak i obecni już na rynku nadawcy lokalni i regionalni. O technologii DAB+ z dużym dystansem wypowiadają się ogólnopolskie rozgłośnie radiowe, w tym Grupa Agora. - Uważamy, że to próba cyfryzacji w standardach z poprzedniej epoki, niż wychodzenie naprzeciw rynkowym trendom - komentuje Bartosz Hojka, prezes Grupa Agora.
więcej
|
|
KRRiT wydała w 2018 roku 26 mln złotych. Do organu wpłynęły 2093 skargi
Dochody Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wyniosły w ubiegłym roku 38 mln 608 tys. zł, a wydatki 26 mln 389 tys. zł - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Regulator otrzymał w ub.r. w sumie 2093 skargi na nadawców.
więcej
|
|
KRRiT ogłosiła konkursy na dwie częstotliwości w Szczecinie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła konkursy na wolne częstotliwości w Szczecinie - na 97,5 MHz oraz na 98,9 MHz.
więcej
|
|
Rada Mediów Narodowych uzupełniła skład rady nadzorczej Radia Kraków, Radia Szczecin i Radia Opole
Podczas posiedzenia Rady Mediów Narodowych w czwartek, 16 maja br. jej członkowie zajęli się uzupełnieniem składu rad nadzorczych Radia Kraków, Radia Szczecin i Radia Opole.
więcej
|
|
Ruszył konkurs na częstotliwość 104,1 MHz w Koninie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła konkurs na wolną częstotliwość 104,1 MHz w Koninie, w województwie wielkopolskim. Zainteresowani nadawcy mogą ubiegać się o możliwość uzyskania koncesji na rozpowszechnianie programu radiowego o charakterze uniwersalnym.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Rzeszowie, Trójka awansowała na podium
Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od października 2018 roku do marca 2019 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Platige Image: po zleceniach dla TVP i Polsatu wpływy wzrosły o 26 proc., wynik netto 1,35 mln zł w górę
W pierwszym kwartale br. wpływy grupy kapitałowej Platige Image, zajmującej się produkcją i postprodukcją treści wideo, wzrosły w skali roku o 26 proc. do 19,43 mln zł. Natomiast wynik netto firmy poprawił się z 903 tys. zł straty do 450 tys. zł zysku.
więcej
|
Resort Cyfryzacji szuka agencji do obsługi kampanii w internecie
Ministerstwo Cyfryzacji szuka w przetargu agencji, która zajmie się emisją jego kampanii informacyjno-edukacyjnych w internecie. Z wybraną firmą będzie pracować do końca 2020 roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
ICP Group ze spadkiem wpływów o 79 proc. i 1,2 mln zł straty. ,,Restrukturyzacja i ograniczenie działalności"
W zeszłym kwartale ICP Group, oferująca usługi z zakresu content marketingu i MICE, zanotowała 2 mln zł wpływów sprzedażowych (wobec 9,79 mln zł rok wcześniej) i 1,24 mln zł straty netto (przed rokiem miała 107,9 tys. zł zysku). Firma tłumaczy, że koncentrowała się na restrukturyzacji swoich spółek oraz ograniczeniu kosztów i działalności operacyjnej.
więcej
|
Byli menedżerowie ForBETu i Totolotka założyli Betfan, identyfikacja wizualna od Mamastudio
Na polskim rynku bukmacherskim rozpoczyna działalność nowa firma Betfan. Obecnie koncentruje się na działaniach wyłącznie w internecie i zamierza zdobywać pozycję poprzez intensywną, nowoczesną komunikację w tym kanale oraz bogaty pakiet korzyści dla graczy. Autorem identyfikacji i komunikacji wizualnej marki jest Mamastudio.
więcej
|
,,W sam na raz" w nowej kampanii serów Hochland Kanapkowy (wideo)
Ruszyła nowa kampania serów Hochland Kanapkowy. Akcję, prowadzoną głównie w internecie, przygotowały firmy Graspgroup, Value Media i Quality PR.
więcej
|
DPDgroup rusza z międzynarodową kampanią promującą jej usługi (wideo)
DPDgroup po raz drugi realizuje ogólnoeuropejską internetową kampanię komunikacyjną pod hasłem „Prawa dostawy” (#LaweOfDelivery), mającą dotrzeć do 80 mln e-nabywców. Obejmuje ona 22 rynki europejskie.
więcej
|
Julia Nowak i Filip Kurkiewicz w dziale kreacji 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji interaktywnej 180heartbeats + Jung v Matt dołączył nowy team kreatywny: art director Julia Nowak i copywriter Filip Kurkiewicz. Ostatnio związani byli z agencją Walk.
więcej
|
,,Velvet. Akcja!" w reklamie papieru toaletowego Velvet (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa papieru toaletowego Velvet (produkowanego przez Velvet Care) oparta na spocie nawiązującym do konwencji zwiastunów filmowych. Akcję przygotowały firmy marketingowe Communication Unlimited, Selfish 3 i Zenith.
więcej
|
Agencja Zjednoczenie dalej odpowiada za kampanie digital marek Tikkurila Polska
Agencja Zjednoczenie wygrała przetarg firmy Tikkurila na realizację działań reklamowych w internecie. Kolejny, piąty rok zajmie się marketingiem efektywnościowym w internecie dla marek Tikkurila, Beckers i Jedynka.
więcej
|
Cube Group zajmie się promocją Muzeum Polskiej Wódki
Agencja digital marketingowa Cube Group została partnerem Muzeum Polskiej Wódki i będzie odpowiadać za strategię obecności i realizację działań w internecie.
więcej
|
Flying Bisons pomoże budować user experience klientów Getin Noble Banku
Getin Noble Bank rozpoczął współpracę z firmą Flying Bisons, która będzie pomagała rozwijać UX i UI kanałów elektronicznych banku.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora po 14 latach podniesie o 1/3 pensje radzie nadzorczej, 12 tys. zł dla przewodniczącego
Zarząd Agory chce, żeby podwyższyć wynagrodzenia dla osób w radzie nadzorczej spółki: z 9 do 12 tys. zł miesięcznie dla przewodniczącego i z 6 do 8 tys. zł dla pozostałych członków. Decyzję w tej sprawie za miesiąc podejmie walne zgromadzenie akcjonariuszy firmy.
więcej
|
Wydawca ,,Teraz Rocka" i ,,PSX Extreme": wpływy wzrosły z 658 tys. zł do 1,08 mln zł, 124 tys. zł zysku
W pierwszym kwartale br. spółka Advertigo, wydawca magazynów „Teraz Rock”, „Teraz Rock Kolekcja” i „PSX Extreme”, zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 63,6 proc. do 1,08 mln zł oraz 124,5 tys. zł zysku netto (wobec 73,2 tys. zł straty netto rok wcześniej).
więcej
|
,,Party" liderem sprzedaży dwutygodników people w I kwartale 2019. Najwięcej straciła ,,Viva!
W pierwszym kwartale 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Viva!”. Zyskała tylko „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Po śledztwie organizacji Avaaz Facebook zamyka 27 polskich stron szerzących dezinformację. ,,Naruszały zasady dotyczące autentyczności"
Facebook usunął ze swojego serwisu 27 polskich fanpejdży oraz 18 prywatnych kont służących do szerzenia nieprawdziwych informacji. To efekt śledztwa prowadzonego przez organizację Avaaz. - Usunęliśmy szereg fałszywych i zduplikowanych kont, które naruszały nasze zasady dotyczące autentyczności, a także wiele stron, które między innymi naruszyły nasze zasady dotyczące zmiany nazwy - potwierdza Facebook w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
BBC szykuje film w technologii wirtualnej rzeczywistości na motywach serialu ,,Doctor Who"
BBC przygotowuje krótki film w technologii wirtualnej rzeczywistości osadzony w świecie produkowanego przez stację serialu „Doctor Who”. Film ma być dostępny za darmo na platformach Oculus Store i Vive Port, a także na YouTube w technologii 360 stopni.
więcej
|
,,#Newsroom" wspólnym programem Wirtualnej Polski i Polsat News, gospodarzem Tomasz Machała
Od najbliższej niedzieli Wirtualna Polska i Polsat News będą emitować równocześnie program „#Newsroom”. Jego gospodarzem będzie Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego, a w przeszłości dziennikarz m.in. Telewizji Polsat.
więcej
|
Brand24: wpływy wzrosły o 53 proc., 594 tys. zł zysku EBITDA, 52 proc. klientów z zagranicy
W zeszłym kwartale firma Brand24 zajmująca się monitoringiem internetu zanotowała 3,61 mln zł skonsolidowanych wpływów sprzedażowych (po wzroście o 53 proc. w skali roku), 594 tys. zł zysku EBITDA (wobec 7 tys. zł straty rok wcześniej) i 19,2 tys. zł straty netto (przed rokiem strata wyniosła 375,4 tys. zł).
więcej
|
Legimi sprzedało akcje za 1,98 mln zł, ma środki na przejęcie Readfy i ofertę ,,e-czytnik za 1 zł/euro"
Spółka Legimi, zarządzająca platformą z abonamentowym dostępem do e-booków i audiobooków, pozyskała 1,98 mln zł ze sprzedaży 123,7 tys. swoich nowych akcji. Przeznaczy te środki m.in. na kupno niemieckiej firmy, a w czwartym kwartale br. chce wejść na rynek giełdowy NewConnect.
więcej
|
Byli menedżerowie ForBETu i Totolotka założyli Betfan, identyfikacja wizualna od Mamastudio
Na polskim rynku bukmacherskim rozpoczyna działalność nowa firma Betfan. Obecnie koncentruje się na działaniach wyłącznie w internecie i zamierza zdobywać pozycję poprzez intensywną, nowoczesną komunikację w tym kanale oraz bogaty pakiet korzyści dla graczy. Autorem identyfikacji i komunikacji wizualnej marki jest Mamastudio.
więcej
|
Grupa K2 w br. ze wzrostem wpływów o 6 proc. i 0,3 mln zł straty operacyjnej
Według szacunkowych w zeszłym kwartale grupa kapitałowa K2 zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 6 proc. do 27,7 mln zł, 1,5 mln zł zysku EBITDA (tyle samo co rok wcześniej) oraz 0,3 mln zł straty operacyjnej (w pierwszym kwartale ub.r. miała 0,3 mln zł zysku operacyjnego).
więcej
|
Abonament CDA Premium będzie sprzedawany w punktach partnerskich Euronetu
Serwis CDA porozumiał się ze spółką Euronet Polska co do dystrybucji jego oferty abonamentowej CDA Premium w sieci partnerskiej Euronetu, obejmującej m.in. sklepy Media Expert, Media Saturn oraz saloniki prasowe Relay, inmedio i 1-minute.
więcej
|
PCLab.pl w nowej wersji: technologia RWD i modułowy układ treści. ,,Prace trwały ponad rok"
Należący do Ringier Axel Springer Polska serwis technologiczny PCLab.pl został uruchomiony w nowej wersji. Strona działa w technologii RWD pozwalającej na wyraźne wyświetlanie jej zarówno na desktopie, jak i w urządzeniach mobilnych. Zmianie uległ także układ treści, który ma być bardziej uporządkowany i eksponujący najchętniej odwiedzane przez użytkowników sekcje. - Czytelnicy przychodzą do nas przede wszystkim w poszukiwaniu autorskich testów sprzętu, artykułów wiedzowych i porad. Kluczowa była zatem czytelna prezentacja najnowszych treści na stronie głównej serwisu - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Pilarczyk, założyciel i redaktor naczelny PCLab.pl.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Solski Communications: 10,4 mln zł wpływów i 1,3 mln zł zysku netto w ub.r., fee income 17 proc. w górę
W ub.r. agencja public relations Solski Communications zanotowała wzrost wpływów o 10 proc. do 10,45 mln zł, a jej fee income (wpływy ze sprzedaży usług po odliczeniu kosztów zewnętrznych) zwiększyły się o 16,8 proc. do 7,85 mln zł.
więcej
|
ComPress z 21 tys. zł wpływów i 43 tys. zł straty, Gremi Media dopłaciło 900 tys. zł do kapitału
W zeszłym kwartale agencja public relations ComPress zanotowała zaledwie 21 tys. zł wpływów sprzedażowych (wobec 408 tys. zł rok wcześniej) i 43 tys. zł straty netto (przed rokiem strata wyniosła 62 tys. zł). W KRS zarejestrowano podwyższenie kapitału zakładowego spółki o 900 tys. zł, które wpłacił jej większościowy akcjonariusz Gremi Media.
więcej
|
Big Picture zajmie się całą strategią komunikacji dla Nespresso
Agencja Big Picture zajmie się wdrożeniem kompleksowej strategii komunikacyjnej marki Nespresso, należącej do Nestle. Oznacza to rozszerzenie dotychczasowej współpracy marki z agencją.
więcej
|
Agencja Dramatu i Teatru nawiązała współpracę z agencją iPublicity.
ADiT - Agencja Dramatu i Teatru, założona przez Elżbietę Manthey, promująca współczesną dramaturgię w środowisku teatralnym - w Polsce i za granicą rozpoczęła współpracę z agencją public relations iPublicity.
więcej
|
Aleksandra Franas account managerem w Walk PR
Aleksandra Franas po roku pracy w agencji Walk PR awansowała na stanowisko account managera. Dotychczas pełniła funkcję senior account executive.
więcej
|
|
|