|
|
|
|
|
|
|
Jake Vision łączy się z firmą Doroty Kośmicką-Gacke. Razem chcą produkować seriale premium i filmy
Należąca do Jana Kępińskiego firma Jake Vision, specjalizująca się w realizacji programów rozrywkowych i reality shows, przejęła większość udziałów spółki DGA Studio zarządzanej przez Dorotę Kośmicką-Gacke - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Według mnie Dorota jest najlepszym specjalistą w produkcji seriali do pasm prime-time - tłumaczy Jan Kępiński.
więcej
|
UOKIK nadal bada kupno Multimedia Polska przez Vectrę. ,,Mam nadzieję, że proces ten w przeciągu kwartału zostanie zakończony"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na początku maja br. ocenił, że kupno Multimedia Polska przez Vectrę może ograniczyć konkurencję w ponad 20 miastach. Operator mógł odnieść się do tego stanowiska, co wkrótce potem zrobił. - Mam nadzieję, że proces ten w przeciągu kwartału zostanie zakończony - stwierdził Michał Holeksa, wiceprezes UOKiK.
więcej
|
Michał Adamczyk poprowadzi debatę wyborczą w TVP1 i TVP Info: pięć bloków tematycznych, minuta na odpowiedź
Michał Adamczyk będzie gospodarzem czwartkowej debaty w TVP1 i TVP Info przed wyborami do Parlamentu Europejskiego. Poszczególne ugrupowania mają reprezentować m.in. Zbigniew Kuźmiuk, Paweł Kukiz, Krzysztof Śmiszek, Adrian Zandberg i Krzysztof Bosak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Taniec z Gwiazdami 9" oglądało 2,5 mln widzów. Polsat liderem, 39,09 mln zł z reklam
Dziewiąta edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadziła średnio 2,51 mln widzów, czyli o 90 tys. osób mniej niż ósma odsłona widowiska emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania show nadal był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+. Wpływy z reklam wyniosły 39,09 mln zł.
więcej
|
Magdalena Ogórek pozwie Sok z Buraka za mem ze zmyśloną wypowiedzią o pedofilii wśród księży
Na fanpage’u Sok z Buraka przypisano Magdalenie Ogórek z TVP Info zmyśloną opinię, że księża w czasie seksu z dzieckiem czują traumę większą niż ofiary. Dziennikarka zamierza pozwać twórców profilu. - To nakręcenie spirali mowy nienawiści - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Szansa na sukces. Opole 2019" hitem. TVP2 znokautowała konkurencję
Nowy program „Szansa na sukces. Opole 2019” oglądało średnio 1,72 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,01 mln zł.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje" najdroższe w czerwcu w TVN. Stacja obniża średnią cenę cennikową o 4,6 proc.
W cenniku reklamowym TVN na czerwiec najwyższe ceny mają spoty emitowane przy „Kuchennych rewolucjach” i niedzielnych „Faktach”. Stacja obniża ceny, bo spodziewa się spadku oglądalności w czerwcu.
więcej
|
2,22 mln widzów ,,Tylko nie mów nikomu" w TVN, 634 tys. osób obejrzało ,,Pedofilów" w TVP Info
Pokazany w piątek późnym wieczorem w TVN dokumentalny film braci Sekielskich „Tylko nie mów nikomu” oglądało średnio 2,22 mln widzów. Z kolei wyemitowany przez TVP Info dzień później dokument „Pedofile” zgromadził 634 tys. oglądających - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Finał Eurowizji stracił widzów. 1,62 mln oglądających występ ,,Tulii" w I półfinale
Sobotni finał 64. Konkursu Piosenki Eurowizji obejrzało w TVP1 i TVP Polonia 1,15 mln widzów, o 380 tys. osób mniej niż zeszłoroczny finał. Z kolei występ polskiego zespołu „Tulia” w pierwszym półfinale śledziło 1,62 mln osób.
więcej
|
Polsat liderem, seriale TVP2 hitami. Film ,,Tylko nie mów nikomu" wygrał z ,,Wiadomościami"
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP2: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”, a także dziennik TVN „Fakty”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat pokaże 4 czerwca koncert ,,Polskę kocham" z ECS w Gdańsku
We wtorek 4 czerwca, w 30. rocznicę wyborów w 1989 roku, Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku organizuje koncert „Polskę kocham”. Wydarzenie będzie transmitowane przez Polsat.
więcej
|
Turniej Rolland Garros w kanałach Eurosportu. Z Paryża komentuje go Łukasz Przybyłowicz
Wszystkie mecze wielkoszlemowe turnieju tenisowego Rolland Garros w Paryżu będzie można na żywo na oglądać w Eurosporcie 1, Eurosporcie 2 i Eurosport Player.
więcej
|
Ruszył proces TVP z Adamem Bodnarem ws. słów po śmierci Adamowicza. ,,Próba wywołania efektu mrożącego"
Rozpoczął się proces sądowy, który Telewizja Polska wytoczyła Rzecznikowi Praw Obywatelskich, Adamowi Bodnarowi. Chodzi o wypowiedz Bodnara po zabójstwie Pawła Adamowicza, że sprawca mógł oglądać wcześniej TVP Info. - Telewizja zasugerowała, że gotowa jest zawrzeć ugodę, jeśli tylko ich przeproszę. Takiej ugody być nie może - poinformował Bodnar.
więcej
|
Eska TV z nową oprawą (wideo)
Od wczoraj Eska TV wprowadziła nową oprawę. Jej kluczowym elementem jest promowanie twarzy stacji: Oli Kot, Rudego, Jankesa, Damiana Wilczyńskiego oraz Martyny Kondratowicz.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WP Pilot testuje targetowane spoty w Telewizji WP. ,,Efektywność internetowa wkracza do tv linearnej"
Wirtualna Polska na swojej platformie WP Pilot zaczęła testować usługę typu addressable tv, w ramach której w streamie Telewizji WP zamiast reklam z przekazu telewizyjnego są emitowane spoty internetowe. - Dla reklamodawców oznacza to zupełnie inny poziom efektywności - podkreśla prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski.
więcej
|
Isobar Polska wyodrębnia zespół odpowiedzialny za business development
W strukturze agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network) powstał zespół odpowiedzialny za business development odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji w Polsce i za granicą. Tworzą go Tomasz Targiński, Pola Ziejewska i Kamila Hećman.
więcej
|
Domy produkcyjne Artcore oraz FoszerSawicki łączą swoje struktury w Artcore
W ramach nowopowstałej spółki funkcjonować będą cztery marki: domy produkcyjne Artcore oraz FoszerSawicki, studio animacji BetterStory Studio oraz bank głosów lektorskich iVoiceover.pl.
więcej
|
"Smak Beztroski" w reklamach Dan Cake
Producent pieczywa i ciastek Dan Cake rozpoczął digitalową kampanię reklamową pod hasłem "Smak Beztroski". Za jej przygotowanie odpowiedzialne są 19 Południk i Talking Heads.
więcej
|
Nestlé ruszy w czerwcu z loterią promocyjną nawiązującą do "Króla Lwa", obsłuży ją Unique One
Agencja Unique One wygrała przetarg i odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific).
więcej
|
Zalando prezentuje letnią kampanię i nową strategię biznesową
Platforma e-commerce Zalando wystartowała z kampanią „Letnie trendy. Twoja wolność stylu" na lato 2019. Wpisuje się w nową strategię biznesową firmy, która chce być marką pierwszego wyboru dla konsumentów w kategorii mody.
więcej
|
Serwis Wakacje.pl reklamuje się hasłem ,,Wiele pytań, wiele odpowiedzi"
Pod hasłem „Wiele pytań, wiele odpowiedzi” ruszyła kampania reklamowa internetowej platformy sprzedaży wycieczek Wakacje.pl. Akcję przygotowała agencja Dziadek do orzechów.
więcej
|
Tymbark promuje napój H2Owoc
Wystartowała kampania reklamowa napojów bez dodatku cukru Tymbark H2Owoc (Maspex). Przygotowały ją Bardzo i Stacom.
więcej
|
Open Gate Visual & Media odpowiada za social media InPostu
Agencja Open Gate Visual&Media rozpoczęła współpracę z firmą InPost w zakresie obsługi social media.
więcej
|
Calvin Klein przeprasza z kobietą całującą się z robotem (wideo)
Firma odzieżowa Calvin Klein po fali krytyki w social mediach przeprasza za kampanię, w której modelka Bella Hadid całuje inną kobietę - robota Lil Miquela.
więcej
|
Dorota Szelągowska twarzą pralek Bosch
Dorota Szelągowska została ambasadorką pralek marki Bosch (należącej do BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego).
więcej
|
Słomiany wdowiec uczy się gotować w reklamie sprzętu Amica
Trwa kampania reklamowa okapów, kuchni i zmywarek marki Amica. Za działania odpowiadają Change Serviceplan, Neverest, Value Media i Phd Media Direction.
więcej
|
Daniel Solený przygotował murale dla marki Pilsner Urquell
W Warszawie oraz Krakowie powstały murale Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska) autorstwa Daniela Solený. Powstały w ramach kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”.
więcej
|
Bartosz Wdowiak, Ada Hertmann i Joanna Lenkowska w zespole V&P
Pracę w agencji marketingu konwersji V&P rozpoczęli Bartosz Wdowiak i Joanna Lenkowska na stanowiskach account managerów oraz Ada Hertmann jako graphic designer.
więcej
|
BBC w akcji ,,Change the Game" zwraca uwagę na siłę kobiet (wideo)
Telewizja BBC rozpoczęła kampanię pod hasłem „Change the Game”, którą nawiązuje do zbliżających się Mistrzostw Świata Kobiet w piłce nożnej. Zaangażowała się w to brytyjska raperka Ms Banks.
więcej
|
"F1 2019" - jest pierwszy trailer (wideo)
Studio Codemasters zaprezentowało pierwszy oficjalny trailer z treścią z oficjalnej gry wideo Formuły 1 - "F1 2019". Premierę tytułu zaplanowano na 28 czerwca br.
więcej
|
Stowarzyszenie Otwarte Klatki zachęca do weganizmu akcją "Bez spiny jem rośliny"
Stowarzyszenie Otwarte Klatki wystartowało właśnie z kampanią Roślinniejemy, która ma na celu promocję produktów pochodzenia roślinnego i diety wegańskiej.
więcej
|
Volkswagen w kampanii wykorzystuje aroma-marketing (wideo)
Pod hasłem „T-Cross. Wszechstronny jak Ty” w kinach Cinema City w całej Polsce rusza niestandardowa kampania nowego crossovera Volkswagen T-Cross (Volkswagen Group Polska). Pracowały przy niej agencje DDB, PHD Media Direction i New Age Media.
więcej
|
Wafelki Dare promowane cyklem eventów
„Dare. Odważ się na nowe” - pod takim hasłem ruszyła akcja promocyjna jednego z produktów firmy ETi Polska. Za pełną obsługę mediową odpowiadają agencje UM i Reprise.
więcej
|
Kobiety karmiące piersią w miejscach publicznych w nowej reklamie Huawei
Firma Huawei we współpracy z agencją M&C Saatchi z Madrytu przygotowała w Hiszpanii nową kampanię, której bohaterkami są matki karmiące dzieci piersią w miejscach publicznych. Reklamy promują nowy Huawei P30 Pro.
więcej
|
Orlen będzie sponsorował kolarzy torowych w przygotowaniach od igrzysk Tokio 2020
Kolarze torowi Maciej Bielecki, Urszula Łoś, Krzysztof Maksel, Wojciech Pszczolarski, Patryk Rajkowski, Mateusz Rudyk i Rafał Sarnecki dołączyli do Grupy Sportowej Orlen - programu sponsoringowego kierowanego do wybitnych polskich sportowców. PKN Orlen będzie wspierać ich przygotowania do igrzysk olimpijskich w Tokio w 2020 roku.
więcej
|
Paweł Przybylski: z Deloitte Digital do Kamikaze
Paweł Przybylski objął funkcję senior creative plannera w agencji strategiczno-kreatywnej Kamikaze. Wcześniej pracował na analogicznym stanowisku w Deloitte Digital.
więcej
|
Stena Recycling i Volvo razem o recyklingu samochodów
Producent aut Volvo Cars ruszył ze wspólną kampanią edukacyjną z firmą Stena Recycling, zajmującą się recyklingiem i profesjonalnym zarządzaniem odpadami. Akcja ma na celu uświadomienie konsumentów, jak cennym źródłem surowców wtórnych są samochody.
więcej
|
Aluprof dołącza do grona klientów Wills Integrated
Wrocławska agencja marketingu zintegrowanego Wills Integrated rozpoczęła współpracę ze spółką Aluprof, producentem systemów aluminiowych (należy do Grupy Kęty). Zajmie się m.in. komunikacją marki w mediach i strategicznych kanałach online.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Sprzedaż ,,Twojego Stylu" w I kwartale spadła o 35 tys. egz. W marcu liderem ,,Avanti"
W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”, ale zanotował on duży spadek. Najwięcej stracił „Glamour”, a liderem wśród wzrostów było „Zwierciadło”. Z kolei w marcu tytuł kierowany przez Jacka Szmidta został wyprzedzony przez „Avanti” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PMPG Polskie Media: wpływy wzrosły dzięki reklamom w ,,Do Rzeczy", 1,3 mln zł straty
W I kwartale br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media (wydawca m.in. tygodników „Wprost”, „Do Rzeczy” i ich serwisów internetowych) zanotowała 12,15 mln zł wpływów sprzedażowych (po wzroście o 6,2 proc. w skali roku) i 1,34 mln zł straty netto (wobec 2,45 mln zł zysku rok wcześniej).
więcej
|
Mateusz Morawiecki z żoną pozwą ,,Gazetę Wyborczą" ws. tekstu o kupnie działki od Kościoła. Dziennikarz ,,GW": podtrzymuję tezy
Kancelaria premiera zapowiedziała, że Mateusz Morawiecki z żoną pozwą „Gazetę Wyborczą” (Agora) za tekst, w którym Jacek Harłukowicz opisał sposób nabycia przez nich działki. Morawieccy zarzucają dziennikowi nierzetelność. - Wszystkie tezy tekstu podtrzymuję - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Jacek Harłukowicz.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska walczy o reklamy z FB i Google, za granicą chce kupować liderów kategorii
W sektorze e-commerce Wirtualna Polska Holding notuje już 50 proc. swoich łącznych wpływów internetowych i 33 proc. zysku EBITDA. Jednocześnie rosną też jej przychody z reklam. - Wierzymy, że odbieramy Google’owi i Facebookowi sporo wzrostu rynku reklamowego - mówi prezes WP Jacek Świderski.
więcej
|
WP Pilot testuje targetowane spoty w Telewizji WP. ,,Efektywność internetowa wkracza do tv linearnej"
Wirtualna Polska na swojej platformie WP Pilot zaczęła testować usługę typu addressable tv, w ramach której w streamie Telewizji WP zamiast reklam z przekazu telewizyjnego są emitowane spoty internetowe. - Dla reklamodawców oznacza to zupełnie inny poziom efektywności - podkreśla prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski.
więcej
|
Marcin Pery za Piotra Ejdysa CEO Gemiusa
Marcin Pery zastąpił Piotra Ejdysa na stanowisku CEO firmy badawczej Gemius.
więcej
|
Rozśpiewany kwiecień na YouTube. Reklamy Blika i ING z Katarzyną Nosowską królują w serwisie
Kwietniowym liderem zestawienia YouTube Ads Leaderboard jest spot operatora płatności Blik. podium uzupełniają muzyczne reklamy ING Banku Śląskiego z Katarzyną Nosowską, przygotowane w ramach akcji "Dobry głos dla firm".
więcej
|
Wirtualna Polska: wpływy 33 proc. w górę, 14,4 mln zł zysku netto, Telewizja WP z mniejszą stratą
W minionym kwartale Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 33 proc. do 157 mln zł oraz zysku netto o 72,5 proc. do 14,37 mln zł. W segmencie internetowym osiągnęła 152,39 mln zł wpływów i 44,06 mln zł zysku EBITDA, a Telewizja WP miała 4,6 mln zł przychodów i 1,78 mln zł straty EBITDA.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agencje PR i największe polskie firmy ciągle słabo radzą sobie z RODO
22 proc. agencji PR oraz 36 proc. firm zignorowało maila z pytaniem dziennikarza o szczegóły przetwarzania jego danych - pokazują wyniki badania Fundacji internetPR, którego wyniki udostępniono portalowi Wirtualnemedia.pl. W 29 proc. przypadków odpowiedzi na pytanie o szczegóły przetwarzania danych były pierwszym momentem, kiedy dziennikarz otrzymał od agencji PR jakiekolwiek informacje prawne. W przypadku największych firm ten odsetek wyniósł aż 86 proc.
więcej
|
Anna Przybysz pokieruje działem szkoleń Icon Strategies
Anna Przybysz objęła stanowisko senior account manager w Icon Strategies, agencji specjalizującej się w zarządzaniu reputacją. Będzie szefową Akademii Ikon, działu szkoleniowego firmy.
więcej
|
|
|