Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 29 Maja 2019
 
 
 
Rynek krytycznie ocenia prace nad nowym badaniem mediów realizowanym przez KRRiT. Przedstawi własny projekt
 
Wczoraj nadawcy telewizyjni, radiowi i internetowi spotkali się z przedstawicielami IAA, SAR, domów mediowych, marketerów oraz instytutów badawczych. Krytycznie ocenili prace nad jednoźródłowym badaniem mediów, realizowanym przez KRRiT i zespół Telemetria Polska. Zapowiedzieli też, że zaprezentują własną wizję badań oraz ich finansowania. więcej
 
 
Triumf PiS w eurowyborach to efekt skutecznej wizji dla zwykłych wyborców
 
Ponad 45 proc. głosów poparcia dla Prawa i Sprawiedliwości w wyborach dla Parlamentu Europejskiego pokazuje, że dotychczasowa strategia tego ugrupowania jest skuteczna i konsekwentna. PiS w kampanii postawił na to, co jest ważne dla przeciętnego człowieka dlatego wyborcy zgodnie z regułą wzajemności poszli podziękować za to, co otrzymali, temu, który im to dał. Opozycja, a w szczególności Koalicja Europejska już dawno powinna zrozumieć, że straszenie wyborców polexitem czy  dyskusje wokół zamiany złotówki na euro, nie są wystarczającymi argumentami do przekonania do siebie chodzących na wybory - komentują eksperci od marketingu politycznego. więcej
 
 
Roksana Węgiel, Michał Szpak, Maryla Rodowicz i Kombii wśród gwiazd 56. KFPP. ,,Wspaniałe święto polskiej piosenki"
 
W dniach 14-17 czerwca br. w Opolu odbędzie się 56. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej organizowany przez Telewizję Polską wspólnie z Miastem Opole. Wśród artystów, którzy zaśpiewają na deskach amfiteatru, będą m.in.: Roksana Węgiel, Golec uOrkiestra, Michał Szpak, Dawid Kwiatkowski, Maryla Rodowicz, Kombii, czy Ich Troje. więcej
 
 
Prezes UKE szykuje rewolucję na rynku kablowym. ,,Decyzje jedynie utrudniają współpracę"
 
Prezes UKE chce, aby najwięksi operatorzy telewizji kablowej udostępnili w blokach swoją infrastrukturę konkurencji, co miałoby być korzystniejsze dla klientów. To nie podoba się jednak kablówkom. - Wszelkie regulacje na rynkach, które są otwarte na współpracę są zbędne. Wydane decyzje dotyczą tylko części podmiotów na rynku i w naszej ocenie tę współpracę jedynie utrudniają - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Janusz Kosiński, prezes Inei. więcej
 
 
Posłowie PiS pytali o przejęcie Eurozetu przez Agorę i SFS Ventures. ,,Sprawę bada UOKiK i KRRiT"
 
Grupa posłów PiS w interpelacji do premiera Mateusza Morawieckiego wyraziła „duże zaniepokojenie nabyciem udziałów spółki Eurozet przez Agorę oraz SFS Ventures”. W odpowiedzi zaznaczono, że sprawę bada obecnie UOKiK oraz KRRiT, który ustali udziały połączonych podmiotów w rynku słuchalności programów radiowych, reklamy oraz stopień koncentracji sektora. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wynik PiS niedoszacowany w exit poll. Ipsos: nie jesteśmy zadowoleni z dokładności więcej
 
38 proc. Polaków nie wierzy informacjom i publicystyce w TVP, Polsat najbardziej wiarygodny więcej
 
Ustalono plan struktury projektu Telemetria Polska ws. realizacji jednoźródłowego badania mediów więcej
 
W informacjach i publicystyce WP przed Onetem. TVN24.pl przed Interią, a Wyborcza.pl przed Gazeta.pl (TOP10) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych TVN
(Młodszy) Specjalista ds. Realizacji Sprzedaży Specjalnej Online TVN
Product Manager, Newsweek & Forbes Ringier Axel Springer Media
Dokumentalista / Researcher TVN
E-commerce Business Data Scientist / Analityk Danych Biznesu E-commerce Agora
Specjalista SEO Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Digital Marketing Sprzedaż subskrypcji cyfrowych Polityka
Dziennikarz TVN
Grafik / Fotoedytor TVN
Inżynier Wozu Transmisyjnego EKSTRAKLASA LIVE PARK
Publisher Development Manager Grupa ZPR Media
Freelance Promo Producer Viacom International Media Networks
Analityk Gemius
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Rynek krytycznie ocenia prace nad nowym badaniem mediów realizowanym przez KRRiT. Przedstawi własny projekt

Wczoraj nadawcy telewizyjni, radiowi i internetowi spotkali się z przedstawicielami IAA, SAR, domów mediowych, marketerów oraz instytutów badawczych. Krytycznie ocenili prace nad jednoźródłowym badaniem mediów, realizowanym przez KRRiT i zespół Telemetria Polska. Zapowiedzieli też, że zaprezentują własną wizję badań oraz ich finansowania. więcej

Roksana Węgiel, Michał Szpak, Maryla Rodowicz i Kombii wśród gwiazd 56. KFPP. ,,Wspaniałe święto polskiej piosenki"

W dniach 14-17 czerwca br. w Opolu odbędzie się 56. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej organizowany przez Telewizję Polską wspólnie z Miastem Opole. Wśród artystów, którzy zaśpiewają na deskach amfiteatru, będą m.in.: Roksana Węgiel, Golec uOrkiestra, Michał Szpak, Dawid Kwiatkowski, Maryla Rodowicz, Kombii, czy Ich Troje. więcej

Prezes UKE szykuje rewolucję na rynku kablowym. ,,Decyzje jedynie utrudniają współpracę"

Prezes UKE chce, aby najwięksi operatorzy telewizji kablowej udostępnili w blokach swoją infrastrukturę konkurencji, co miałoby być korzystniejsze dla klientów. To nie podoba się jednak kablówkom. - Wszelkie regulacje na rynkach, które są otwarte na współpracę są zbędne. Wydane decyzje dotyczą tylko części podmiotów na rynku i w naszej ocenie tę współpracę jedynie utrudniają - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Janusz Kosiński, prezes Inei. więcej

Polsat liderem oglądalności w DVB-T, Metro z największym wzrostem

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w kwietniu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Metro, a najwięcej straciła TVP Rozrywka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Telewizja WP: Krzysztof Górski dyrektorem ds. ramówki i zakupów programowych

Na początku czerwca Krzysztof Górski zacznie pracę w Telewizji WP (należącej do Wirtualna Polska Holding) jako dyrektor ds. ramówki i zakupów programowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej był związany m.in. z A+E Networks Poland i Telewizją Puls. więcej

Startują jurorskie castingi do ,,Mam talent! 12". Emisja od września w TVN

Od 4 czerwca do 10 lipca br. odbywać się będą jurorskie castingi do 12. edycji „Mam talent!”, która w TVN będzie emitowana w jesiennej ramówce 2018 roku. Właśnie dobiegł końca etap precastingów. więcej

Grupa Canal+ kupuje luksemburskiego operatora M7 Group

Francuska Grupa Cananl+ (wchodząca w skład Vivendi), do którego należy w Polsce nc+, ogłosiła transakcję kupna operatora M7 Group z Luksemburga. Należy do niego m.in. platforma satelitarna Skylink, działająca na rynkach czeskim i słowackim. więcej

ATM Grupa wypłaci 19,4 mln zł dywidendy. 7,9 mln zł dla Kurzewskich, 3,4 mln zł dla Solorza

Akcjonariusze ATM Grupy zdecydowali, że w czerwcu firma wypłaci 19,389 mln zł dywidendy, po 23 groszy na akcję. Tomasz Kurzewski i Dorota Michalak-Kurzewska dostaną 7,92 mln zł, a Zygmunt Solorz - 3,38 mln zł. więcej

Qczaj ambasadorem Romance TV

Od czerwca funkcję ambasadora Romance TV pełnić będzie Daniel Kuczaj (zwany jako Qczaj) - jeden z najpopularniejszych trenerów fitness w Polsce. więcej

Nagrody Polskiej Rady Biznesu wręczone po raz ósmy

Jerzy Owsiak, Róża Rzeplińska i Igor Klaja to laureaci ósmej edycji Nagrody Polskiej Rady Biznesu. Wyróżnienia wręczono 27 maja na gali w Warszawie. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Rynek krytycznie ocenia prace nad nowym badaniem mediów realizowanym przez KRRiT. Przedstawi własny projekt

Wczoraj nadawcy telewizyjni, radiowi i internetowi spotkali się z przedstawicielami IAA, SAR, domów mediowych, marketerów oraz instytutów badawczych. Krytycznie ocenili prace nad jednoźródłowym badaniem mediów, realizowanym przez KRRiT i zespół Telemetria Polska. Zapowiedzieli też, że zaprezentują własną wizję badań oraz ich finansowania. więcej

 
Posłowie PiS pytali o przejęcie Eurozetu przez Agorę i SFS Ventures. ,,Sprawę bada UOKiK i KRRiT"

Grupa posłów PiS w interpelacji do premiera Mateusza Morawieckiego wyraziła „duże zaniepokojenie nabyciem udziałów spółki Eurozet przez Agorę oraz SFS Ventures”. W odpowiedzi zaznaczono, że sprawę bada obecnie UOKiK oraz KRRiT, który ustali udziały połączonych podmiotów w rynku słuchalności programów radiowych, reklamy oraz stopień koncentracji sektora. więcej

 
Jan Pietrzak w PR24: KE to nowotwór do wycięcia, Schetyna - intelektualne zero. Michał Rachoń i szef stacji nie komentują

Grzegorz Schetyna to „intelektualne zero”, a Koalicja Obywatelska - „polityczny nowotwór”, który trzeba wyciąć - tak w Polskim Radiu 24 mówił we wtorek Jan Pietrzak. Prowadzący audycję Michał Rachoń nie zareagował. Reakcji nie ma także ze strony dyrektora PR24. - Nie uważam, żebym mówił za ostro - mówi Pietrzak portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Eska i Radio ZET uzupełniają podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Bluerank pokazuje swoje stawki dla specjalistów SEO. Nawet 15 tys. zł miesięcznie

Agencja marketingu internetowego Bluerank podała do publicznej wiadomości widełki wynagrodzeń dla specjalistów zajmujących się SEO. W zależności od rodzaju zatrudnienia i stanowiska, pensje wahają się od 3 do 15 tys. złotych miesięcznie. więcej

PZU reklamuje ubezpieczenie dzieci w czasie wakacji (wideo)

Wystartowała kampanią reklamową ogólnopolska akcja „Wakacje z PZU. Bezpieczne Dziecko”. Akcja ma na celu bezpłatne objęcie ich dzieci polisą od następstw nieszczęśliwych wypadków do końca wakacji szkolnych.  Za realizację kampanii odpowiadają firmy marketingowe Red8, Lemon i UM. więcej

Ekstraklasa wypłaciła klubom 155 mln zł od nadawców i sponsorów, najwięcej dla Legii Warszawa i Piasta Gliwice

Spółka zarządzająca piłkarską Lotto Ekstraklasą za zakończony właśnie sezon wypłaciła klubom uczestniczącym w tych rozgrywkach 155 mln zł. Najwięcej, po ponad 15 mln zł, dostały nowy mistrz Polski Piast Gliwice i wicemistrz Legia Warszawa. W przyszłym sezonie, głównie dzięki nowej umowie z nc+ i Telewizją Polską, do podziału będzie minimum 225 mln zł. więcej

Podróżnik Marcin Mossakowski reklamuje kartę do płatności wielowalutowych Pekao

W nowej kampanii reklamowej z cyklu "Bierz życie za rogi" Bank Pekao promuje swoją kartę do płatności wielowalutowych bezpośrednio z konta w złotówkach. Twarzą akcji, przygotowanej we współpracy z McCann i Fullsix Media, jest Marcin Mossakowski, podróżnik i filmowiec. więcej

Value Media obroniło obsługę Adamed Pharma

Dom mediowy Value Media, należący do Group One wygrał przetarg na obsługę mediową firmy farmaceutycznej Adamed Pharma, do której należą takie marki, jak Maxon Active, Urofuraginum, Nervomix, Hialeye. Oznacza to kontynuację dotychczasowej współpracy. więcej

,,Dołącz do generacji Mi" - Bank Millennium reklamuje Millenet w nowej odsłonie (wideo)

Bank Millennium udostępnił w nowej wersji swoją platformę bankowości elektronicznej Millenet. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Dołącz do generacji Mi”. więcej

KNF zgadza się na kupno eurobanku przez Bank Millennium

Komisja Nadzoru Finansowego wydała zgodę na przejęcie przez Bank Millennium 99,787 proc. akcji Euro Banku. To drugi po Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów regulator, który zgodził się na tę transakcję. więcej

,,Metoda na Porannego Głoda" promuje ŚniaDanio (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa serków homogenizowanych ŚniaDanio (produkowanych przez Danone). Obsługą marketingową tych serków zajmują się firmy VMLY&R Poland, K2 Precise i MediaCom Warszawa. więcej

Daniel Harari dołącza do SalesManago

Daniel Harari dołączył do rady nadzorczej firmy SalesManago Marketing Automation. Będzie ją wspierać m.in. w zakresie marketingu i pozyskiwania klientów. więcej

W warszawskich urzędach wprowadzono zakaz używania przedmiotów z plastiku

Rafał Trzaskowski, prezydent Warszawy wprowadził w stołecznym ratuszu, urzędach dzielnicowych i wszystkich jednostkach organizacyjnych miasta zakaz stosowania jednorazowych talerzy, sztućców, kubeczków, mieszadełek, patyczków, słomek i pojemników na żywność. Dotyczy to również eventów i imprez organizowanych przez miasto. więcej

Dziewczynki uczą się przywództwa w spocie Crédit Agricole

Agencja BETC Paris przygotowała na zlecenie francuskiego Crédit Agricole spot, w którym pokazuje, w jaki sposób sport wpływa na charakter przyszłych liderek w biznesie i organizacjach społecznych. więcej

Lendo Polska debiutuje na rynku z kampanią ,,Twój bezpośrednik kredytowy"

Skandynawska platforma pożyczek online Lendo wchodzi do Polski, rozpoczyna działania wizerunkowe od kampanii „Twój bezpośrednik kredytowy”. Akcję przygotowały dentsu X, Propeller Film i Starcom. więcej

Dziecięce podróże w reklamie kosmetyków pielęgnacyjnych Bambino

Ruszyła kampania reklamowa marki Bambino, promująca serię kosmetyków pielęgnacyjnych dla dzieci. Akcję pod hasłem „Podróże z wyobraźnią” przygotowała agencja Chapter1. więcej

Schulz brand friendly obsługuje w social mediach Polskie Koleje Linowe

Agencja Schulz brand friendly obsługuje od maja dziewięć profili w mediach społecznościowych należących do Polskich Kolei Linowych. Komunikację spaja hasło "Zabierzemy Cię w góry!". więcej

Eliza Firkowska szefową marketingu Finlandia Vodka

Eliza Firkowska dołączyła do zespołu Brown-Forman, jako marketing manager wódki Finlandia. Poprzednio pracowała w zespole Bacardi. więcej

Resort sprawiedliwości chce zatrudnić ekspertów od marketingu i promocji

Departament Funduszu Sprawiedliwości poszukuje ekspertów z zakresu marketingu i promocji, posiadających doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu kampanii społecznych. Chce ich zatrudnić na umowy zlecenia, które będą zawarte do końca listopada tego roku – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Mini rozpoczęło globalny przetarg kreatywny

Należąca do koncernu BMW marka motoryzacyjna Mini rozpoczęła przetarg na globalną obsługę reklamową. Brand świętuje w tym roku 60-lecie istnienia. więcej

Steve Blakeman nadzoruje w Mindshare globalną obsługę Nestle

Steve Blakeman, były dyrektor zarządzający OMD Europe dołączył do agencji mediowej Mindshare (GroupM/WPP) i objął stanowisko global media lead odpowiedzialnego za obsługę koncernu Nestle. więcej

FC Liverpool przez kolejne pięć lat z Carlsbergiem

FC Liverpool przedłużył umowę sponsorską z producentem piwa Carlsberg. Przez pięć kolejnych lat Carlsberg będzie oficjalnym piwem angielskiego klubu. więcej

InPost z konkursem na projekt Paczkomatu, pula nagród 25 tys. złotych

Ruszył konkurs na projekt paczkomatu ArtInPost, kierowany do pasjonatów projektowania, grafiki użytkowej i wszystkich amatorów z zacięciem designerskim. Do wygrania nagrody o łącznej wartości 25 tys. zł. więcej

WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"

Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Posłowie PiS pytali o przejęcie Eurozetu przez Agorę i SFS Ventures. ,,Sprawę bada UOKiK i KRRiT"

Grupa posłów PiS w interpelacji do premiera Mateusza Morawieckiego wyraziła „duże zaniepokojenie nabyciem udziałów spółki Eurozet przez Agorę oraz SFS Ventures”. W odpowiedzi zaznaczono, że sprawę bada obecnie UOKiK oraz KRRiT, który ustali udziały połączonych podmiotów w rynku słuchalności programów radiowych, reklamy oraz stopień koncentracji sektora. więcej

,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I kwartale

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszym kwartale br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Weranda” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wpływy LPP z e-commerce 47 proc. w górę. Stanowią już 10,5 proc. łącznych przychodów

W I kwartale br. przychody firmy LPP ze sprzedaży internetowej wyniosły 192,2 mln zł, o 46,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Najważniejszą marką producenta, pod względem przychodów i liczby sklepów, pozostaje Reserved. więcej

Bluerank pokazuje swoje stawki dla specjalistów SEO. Nawet 15 tys. zł miesięcznie

Agencja marketingu internetowego Bluerank podała do publicznej wiadomości widełki wynagrodzeń dla specjalistów zajmujących się SEO. W zależności od rodzaju zatrudnienia i stanowiska, pensje wahają się od 3 do 15 tys. złotych miesięcznie. więcej

Legimi chce sprzedać obligacje za 400 tys. zł, oferuje 12 proc. odsetek

Firma Legimi, zarządzająca platformą z abonamentowym dostępem do e-booków i audiobooków, planuje sprzedaż trzyletnie obligacje o łącznej wartości nominalnej 400 tys. zł. Oferuje oprocentowanie wynoszące 12 proc. więcej

Telewizja WP: Krzysztof Górski dyrektorem ds. ramówki i zakupów programowych

Na początku czerwca Krzysztof Górski zacznie pracę w Telewizji WP (należącej do Wirtualna Polska Holding) jako dyrektor ds. ramówki i zakupów programowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej był związany m.in. z A+E Networks Poland i Telewizją Puls. więcej

Jaki: prokuratura weźmie się za Sok z Buraka, to nielegalne finansowanie kampanii wyborczej

Ustępujący wiceminister sprawiedliwości Patryk Jaki stwierdził, że prokuratura „naprawdę się weźmie” za profile w mediach społecznościowych takie jak Sok z Buraka. - To jest nielegalne finansowanie kampanii wyborczej. Trzeba też pokazać twarze tych ludzi, którzy odpowiadają za Facebooka - ocenił. więcej

Sympatia.pl zachęca do adopcji psów ze schroniska w akcji #miłośćSZCZEKA

Portal randkowy Sympatia.pl (Ringier Axel Springer Polska) organizuje akcję poszukiwania domu dla psów ze schroniska „Na Paluchu”. W serwisie pojawiły się profile czworonogów, które szukają nowego domu. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Rynek krytycznie ocenia prace nad nowym badaniem mediów realizowanym przez KRRiT. Przedstawi własny projekt

Wczoraj nadawcy telewizyjni, radiowi i internetowi spotkali się z przedstawicielami IAA, SAR, domów mediowych, marketerów oraz instytutów badawczych. Krytycznie ocenili prace nad jednoźródłowym badaniem mediów, realizowanym przez KRRiT i zespół Telemetria Polska. Zapowiedzieli też, że zaprezentują własną wizję badań oraz ich finansowania. więcej

Polscy gracze wydają więcej na gry mobile niż na konsole i PC

Polski rynek gier jest wart aktualnie 541,5 mln dolarów, z czego 40 proc. tej kwoty (216,2 mln dol.) stanowią wydatki na gry mobilne na smartfony i tablety - pokazuje badanie Newzoo i Wargaming. Z kolei z zestawienia agencji Spicy Mobile wynika, że największą popularnością w sieci cieszą się gry rekreacyjne i łamigłówki. więcej

Polacy chcą utrzymywać relacje z sąsiadami (infografika)

W Polsce istnieją relacje sąsiedzkie, a ludzie czują potrzebę nawiązywania kontaktów z osobami mieszkającymi nieopodal. Ich charakter jest jednak zupełnie inny niż dawniej. 93 proc. Polaków deklaruje, że potrzebne jest utrzymywanie relacji z sąsiadami, a 82 proc. twierdzi, że w ogóle nie kłóci się z sąsiadami. Tylko 6 proc. przyznaje, że nie ma ani jednego zaprzyjaźnionego sąsiada - wynika z badania Centrum Badań Społecznych Fundacji UAM w Poznaniu. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Triumf PiS w eurowyborach to efekt skutecznej wizji dla zwykłych wyborców

Ponad 45 proc. głosów poparcia dla Prawa i Sprawiedliwości w wyborach dla Parlamentu Europejskiego pokazuje, że dotychczasowa strategia tego ugrupowania jest skuteczna i konsekwentna. PiS w kampanii postawił na to, co jest ważne dla przeciętnego człowieka dlatego wyborcy zgodnie z regułą wzajemności poszli podziękować za to, co otrzymali, temu, który im to dał. Opozycja, a w szczególności Koalicja Europejska już dawno powinna zrozumieć, że straszenie wyborców polexitem czy  dyskusje wokół zamiany złotówki na euro, nie są wystarczającymi argumentami do przekonania do siebie chodzących na wybory - komentują eksperci od marketingu politycznego. więcej

Katarzyna Żądło odpowiada za komunikację korporacyjną w Banku Pekao

Katarzyna Żądło objęła nowe stanowisko dyrektora biura public relations i nowych mediów w Banku Pekao. więcej

Michał Badura na czele działu innowacji Lightness

W zespole agencji Lightness stanowisko head if innovation objął Michał Badura. To nowo utworzona funkcja. więcej

Platinium Cast wygrywa przetarg Grupy Luxottica

Platinium Cast z początkiem czerwca rozpoczyna współpracę z Grupą Luxottica, producentem i dystrybutorem okularów kilku marek premium. To efekt wygranego przetargu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Huawei sprzedaje najwięcej smartfonów w Polsce, wyprzedził Samsunga
Polscy gracze wydają więcej na gry mobile niż na konsole i PC
K20 - pierwsza flagowa seria smartfonów Redmi (wideo)
Huawei bez Bluetooth i Wi-Fi? Nadchodzą kolejne restrykcje
T-Mobile Polska zapowiada zmianę w zarządzie. Thomas Lips wraca do centrali Deutsche Telekom
Deutsche Telekom i Microsoft będą tworzyć rozwiązania w chmurze obliczeniowej. Podpisano umowę
Acer na Computex 2019: nowe notebooki Nitro 5 i Swift 3 z procesorami AMD Ryzen 2. generacji (wideo)
Wzmocniony telefon Hammer 2 w Biedronce za 139 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
Legimi chce sprzedać obligacje za 400 tys. zł, oferuje 12 proc. odsetek
Kredyt mieszkaniowy w Polsce średnio wart prawie 270 tys. zł. Tylko 2 proc. w walutach obcych, 2,5 proc. zagrożone
ATM Grupa wypłaci 19,4 mln zł dywidendy. 7,9 mln zł dla Kurzewskich, 3,4 mln zł dla Solorza
KNF zgadza się na kupno eurobanku przez Bank Millennium
Deutsche Telekom i Microsoft będą tworzyć rozwiązania w chmurze obliczeniowej. Podpisano umowę
W warszawskich urzędach wprowadzono zakaz używania przedmiotów z plastiku
Polacy chcą utrzymywać relacje z sąsiadami (infografika)
Nagrody Polskiej Rady Biznesu wręczone po raz ósmy
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Netflix zapowiada pierwszy egipski serial "Paranormal"
Film o Eltonie Johnie zakazany dla dzieci. ,,Nie gardziłem narkotykami i seksem"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj