|
|
|
|
|
|
|
Ruszają prace nad serialem ,,Kajko i Kokosz"
Polski Instytut Sztuki Filmowej przyznał dotację w wysokości miliona złotych na serial animowany „Kajko i Kokosz”. Ruszyły prace do pilotażowego odcinka, za scenariusz odpowiadają Rafał Skarżycki i Maciej Kur, a za muzykę - Mikołaj Stroiński.
więcej
|
3,6 mln widzów ,,Na dobre i na złe" w sezonie 2018/2019. TVP2 zdecydowanym liderem
Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2018/2019 oglądało średnio 3,60 mln osób. Produkcja dała Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 45,29 mln zł.
więcej
|
ATM Grupa: wpływy zmalały o 5,2 proc., po sprzedaży Echo 24 pion telewizyjny z zyskiem
W pierwszym kwartale br. ATM Grupa zanotowała spadek wpływów o 5,2 proc. do 55,2 mln zł oraz 7,58 mln zł zysku netto (wobec 7,92 mln zł zysku rok wcześniej). Firma kupiła nowy wóz transmisyjny 4K, a m.in. dzięki sprzedaży spółki Echo24 osiągnęła zysk w segmencie emisji telewizyjnej.
więcej
|
Ekspert piłkarski Andrzej Strejlau przeszedł z Eurosportu do TVP Sport
Były trener piłkarski Andrzej Strejlau zaczyna stałą współprace z redakcją sportową Telewizji Polskie. Poprzednio przez kilka lat był związany z Eurosportem.
więcej
|
Grupa 4fun Media ze wzrostem wpływów i stratą. Mniej z reklamy tv, 1,4 mln zł z e-commerce
W zeszłym kwartale grupa kapitałowa 4fun Media przy wzroście wpływów sprzedażowych o 13 proc. do 12,89 mln zł zanotowała 547 tys. zł straty netto (wobec 1,54 mln zł zysku rok wcześniej). Zmalały wpływy reklamowe stacji 4Fun, a wzrosły przychody z reklamy zewnętrznej i e-commerce.
więcej
|
TVP ABC świętuje 5 urodziny - Urodziny na piątkę!
W tym roku kanał TVP dla dzieci obchodzi 5 rocznicę istnienia. Z okazji Narodowego Dnia Dziecka TVP ABC przygotowało moc niespodzianek dla swoich fanów. A ma ich niemało, ponieważ jest zdecydowanym liderem w rankingach kanałów dziecięcych.
więcej
|
W czerwcu premiera serialu "The Weekly" o pracy "New York Timesa"
Serial dokumentalny "The Weekly" opowie o codziennej pracy dziennikarzy "New York Times". Premiera produkcji 2 czerwca w telewizji FX, a dzień później na platformie streamingowej Hulu.
więcej
|
Tele5 pokaże talk-show ,,7 metrów po ziemią". Prowadzącym Rafał Gębura
W środę, 5 czerwca Tele5 rozpocznie emisję internetowego talk-show „7 metrów po ziemią”. Youtubowy cykl prowadzi Rafał Gębura.
więcej
|
Premiera ,,Zasady przyjemności" odkodowana w Canal+ (oficjalny zwiastun)
W niedzielę, 9 czerwca 2019 roku Canal+ rozpocznie emisję kryminalnego serialu w koprodukcji z Czechami i Ukrainą „Zasada przyjemności”. Stacja na czas premiery produkcji zostanie odkodowana.
więcej
|
BBC nadaje pierwszą transmisję live za pomocą sieci 5G
Stacja BBC przeprowadziła pierwszą w swojej historii telewizyjną relację na żywo wykorzystując do tego sieć 5G dostarczoną przez brytyjskiego operatora BT. Szefowie BBC zapowiadają, że w przyszłości nadawca będzie na co dzień korzystał z nowej technologii, bowiem z jednej strony dostarcza ona nowe możliwości, z drugiej pozwala na redukcję kosztów produkcji telewizyjnej.
więcej
|
TLC Polska rusza w trasę ze ślubnym autobusem z programem ,,Salon sukien ślubnych Goka"
Stacja TLC Polska (TVN Discovery Polska) w ramach promocji programu „Salon sukien ślubnych Goka” w czerwcu wyruszy w trasę po Polsce ze ślubnym autobusem.
więcej
|
,,Szokujące potrawy" nowym programem Travel Channel. Emisja również w TVN (wideo)
W sobotę, 1 czerwca 2019 roku Travel Channel rozpocznie emisję nowego programu „Szokujące potrawy”, który poprowadzi Antropolog i miłośnik egzotycznych wypraw Jarosław Nowak. Produkcja ta emitowana będzie również w TVN.
więcej
|
Kanał SCI FI pokaże na Comic Conie nową rozrywkę bazującą na VR i AR
Kanał SCI FI (należący do NBCUniversal), na festiwalu popkulturalnym Warsaw Comic Con pokaże nowość - projekt Eleven Eleven. To nowy rodzaj rozrywki bazujący na technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) i rozszerzonej rzeczywistości (AR).
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zygmunt Chajzer wprowadzi na rynek proszę do prania Mr Ziggi. "Samo nazwisko nie gwarantuje sukcesu"
W lipcu na rynku pojawi się nowa marka środków piorących pod nazwą Mr Ziggi, stworzona przez Zygmunta Chajzera. Jej producentem jest firma Clovin. - To, że Zygmunt Chajzer wiele lat promował proszki nie oznacza sukcesu marki proszku, tym razem ekologicznego. Przy silnej konkurencji i istotnej roli dystrybucji trudno będzie o sukces - twierdzą stratedzy.
więcej
|
Grupa Havas w ramach strategii Havas Village integruje kompetencje poszczególnych agencji
Grupa Havas w ramach strategii Havas Village integruje kompetencje poszczególnych zespołów kreatywnych i mediowych w ramach grupy. Z procesem tym związana jest też zmiana siedziby firmy - teraz zespoły mediowe Havas Media Group i kreatywne Havas Creative Group pracują w jednym biurowcu.
więcej
|
Grupa 4fun Media ze wzrostem wpływów i stratą. Mniej z reklamy tv, 1,4 mln zł z e-commerce
W zeszłym kwartale grupa kapitałowa 4fun Media przy wzroście wpływów sprzedażowych o 13 proc. do 12,89 mln zł zanotowała 547 tys. zł straty netto (wobec 1,54 mln zł zysku rok wcześniej). Zmalały wpływy reklamowe stacji 4Fun, a wzrosły przychody z reklamy zewnętrznej i e-commerce.
więcej
|
Tesco zamyka kolejne markety w Polsce. Zniknie też centrum dystrybucyjne
Sieć handlowa Tesco zamknie w najbliższym czasie kolejne cztery sklepy: w Nowym Sączu, Olsztynie, Rudzie Śląskiej i Starogardzie Gdańskim oraz centrum dystrybucyjne w Poznaniu. Brytyjski detalista w I kwartale br. zamknął w Polsce 32 placówki, a pracę straciło ok. 1300 osób.
więcej
|
Nosowska, Igo, Organek i Zalewski w klipie ,,Sobie i Wam" promującym Męskie Granie 2019 (wideo)
Głównymi gwiazdami tegorocznej trasy koncertowej Męskie Granie, sponsorowanej przez producenta piwa Żywiec, są Katarzyna Nosowska, Igo, Krzysztof Zalewski i Organek. Właśnie udostępniono teledysk „Sobie i Wam” z ich udziałem.
więcej
|
10 mln puszek do ,,przejścia na ty" w loterii piwa Tyskie (wideo)
Ruszyła promocja piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), w której do zdobycia jest 10 mln puszek tego piwa. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Miliony Tyskich do Przejścia na TY”.
więcej
|
Idea Bank ze spadkiem wpływów i 81 mln zł straty. Wydał więcej na promocyjne lokaty, reklamy i prawników
W minionym kwartale grupa kapitałowa Idea Bank zanotowała spadki przychodów i wyniku z odsetek, prowizji i opłat oraz 80,8 mln zł straty netto (wobec 14,8 mln zł zysku netto rok wcześniej). Bank płaci dużo więcej za wysoko oprocentowane lokaty klientów. Na koniec marca jego kapitał własny wynosił jedynie 194,3 mln zł, a fundusze podstawowe - 215,3 mln zł.
więcej
|
IKEA w nowej reklamie odtwarza pokoje z seriali ,,Simpsonowie", ,,Przyjaciele" i ,,Stranger Things"
Sieć sklepów IKEA rozpoczęła w Zjednoczonych Emiratach Arabskich akcję pod hasłem „IKEA Real Life”. W jej ramach w katalogach firmy, internecie oraz w druku pojawiły się reklamy, w których odtworzono pokoje znane z 3 kultowych seriali telewizyjnych „Przyjaciele”, „Simpsonowie” i „Stranger Things”. Projekt powstał we współpracy z agencją Publicis Spain.
więcej
|
Spar Group przejmuje Piotra i Pawła. Nową spółką zależną pokieruje Tomasz Syller
Spar Group Ltd z RPA powoła nową spółkę zależną w związku z przejęciem sieci delikatesów Piotr i Paweł. Docelowo będzie nazywać się Wasz Sklep Spar, na jej czele stanie Tomasz Syller.
więcej
|
Przegrany zakład o wygraną zdrapkę reklamuje loterię piwa Warka, Heineken i Żywiec w Żabce i Freshmarkecie (wideo)
W sklepach Żabka i Freshmarket ruszyła loteria zdrapkowa obejmująca piwo Warka, Heineken i Żywiec (produkowane przez Grupę Żywiec). Wspiera to nowy spot z serii „Żabka - mały wielki sklep”.
więcej
|
Soplica buduje hotele dla pszczół
Marka alkoholowa Soplica (produkowana przez CEDC Polska) jest inicjatorem akcji „Pszczele azyle”, w ramach którego w Warszawie i okolicy budowane są hotele dla pszczół. W projekt zaangażował się Rob in Wood – Niepokorna Stolarka oraz Darek Stolarz znany z programu „Domowe rewolucje” Doroty Szelągowskiej w TVN.
więcej
|
Huawei w nowym spocie modelu P30 lite prezentuje główne jego cechy (wideo)
Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa najmłodszego modelu z serii P30 – Huawei P30 lite. Działania obejmują pełen zakres nośników, w tym telewizję, i są skierowane do konsumentów, którzy poszukują stylowego, zaawansowanego technologicznie urządzenia z potężnym aparatem fotograficznym w przystępnej cenie.
więcej
|
Communication Unlimited wypromuję marki Ingrid Cosmetics
Firma Verona Products Professional rozpocząła współpracę z agencją Communication Unlimited w zakresie komunikacji i promocji marki Ingrid Cosmetics.
więcej
|
Plejada gwiazd promuje literacki debiut dyrektora artystycznego teatru 6. Piętro
Eugeniusz Korin, współzałożyciel i dyrektor artystyczny teatru 6. Piętro, debiutuje jako pisarz. Książkę "Polowanie z Sępem" promuje klip z udziałem plejady gwiazd. W spocie wystąpili m.in. Szymon Bobrowski, Aleksandra Popławska, Bartłomiej Topa, Janusz Chabior, Cezary Pazura i Michał Żebrowski.
więcej
|
Magda Gessler wprowadza swoją markę lodów Ice Queen
2 czerwca na rynek wchodzi nowa marka lodów znanej restauratorki i gwiazdy TVN Magdy Gessler, Ice Queen.
więcej
|
Drewnochron w nowej kampanii zachęca ,,Chrońmy wiedzę na lata"
Rozpoczęła się nowa kampania promująca markę Drewnochron, producenta środków do ochrony i dekoracji drewna, należącego do portfolio PPG Deco Polska. Za jej realizację odpowiadają agencje Wills Integrated, Proevent i Starcom (Publicis Media).
więcej
|
Nowa marka owoców i warzyw Rajski Ogród debiutuje na rynku
Firma Bury wprowadza na rynek własną ogólnopolską markę owoców i warzyw Rajski Ogród. Wesprą to działania promocyjne w punktach sprzedaży. Za całościową kreację marki odpowiada agencja Cumulus.
więcej
|
Digital Resolution rozpoczyna obsługę Phenicoptere
Agencja Digital Resolution, należąca do Grupy OMD rozpoczyna współpracę z firmą Phenicoptere, właścicielem marki ekologicznych produktów do demakijażu i pielęgnacji cery marki Glov.
więcej
|
20 proc. zniżki na zakupy w Multikinie w ramach Karty Rodzina do Kina
Sieć kin Multikino od czwartku oferuje 20 proc. zniżkę na wszystkie zakupy w kinowych barach, w tym również na zakupy zabawek w Multishopie. Dotyczą one programu Karta Rodzina do Kina, którego sponsorem została firma Storck – producent Toffifee.
więcej
|
Joanna Jabłczyńska klientką agencji RolePlay
Aktorka Joanna Jabłczyńska rozpoczęła współpracę z agencją RolePlay.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Axel Springer może zniknąć z giełdy. Trwają negocjacje z inwestorem
Koncern medialny Axel Springer prowadzi negocjacje w sprawie sprzedaży udziałów amerykańskiemu funduszowi KKR. Chodzi o wykupienie akcji mniejszościowych inwestorów spółki z możliwością wycofania jej w przyszłości z giełdy. KKR miałby stworzyć wspólne konsorcjum z Friede Springer oraz Mathiasem Doepfnerem, którzy wspólnie są właścicielami 45,4 proc. udziałów w Axel Springer.
więcej
|
W czerwcu premiera serialu "The Weekly" o pracy "New York Timesa"
Serial dokumentalny "The Weekly" opowie o codziennej pracy dziennikarzy "New York Times". Premiera produkcji 2 czerwca w telewizji FX, a dzień później na platformie streamingowej Hulu.
więcej
|
,,Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu" liderem w lutym. ,,Ben 10 Magazyn" zyskał najwięcej
W lutym br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci zajął „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Scooby - Doo!”, a najbardziej straciły „Auta” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarz ,,Kronen Zeitung" o kulisach prowokacji, która doprowadziła do upadku rządu. ,,Niejasne, kto za tym stał"
Austriacki dziennik „Kronen Zeitung” opisuje kulisy obywatelskiej prowokacji, która skończyła się kryzysem rządowym. „Narkotyki, oszustwa, fałszerstwo dokumentów: Rejestr kryminalny jest długi” - zaczyna swój tekst dziennikarz tej gazety Christoph Budin.
więcej
|
|
|
Większość młodzieży ogląda patostreamy z ciekawości i nudy. "Po pierwsze edukować, po drugie okazać dzieciom atencję"
84 proc. nastolatków słyszała o tzw. patostreamach, czyli internetowych transmisjach szkodliwych społecznie zachowań. Kusi je ciekawość (75 proc. przypadków) i nuda (29 proc.) - wynika z raportu "Patotreści w internecie" opracowanego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę we współpracy z Rzecznikiem Praw Obywatelskich, przy wsparciu Orange Polska.
więcej
|
TVN24 GO to odważny pomysł. Czy uda się przekonać internautów do płacenia za newsowe wideo? (opinie)
Uruchomiona właśnie platforma TVN24 GO to odważny i innowacyjny projekt, ponieważ większość płatnych serwisów VoD jest oparta na treściach rozrywkowych i sportowych, a kanały informacyjne są dużo popularniejsze wśród starszych niż młodych odbiorców. Atutem nowej witryny jest marka TVN24 - komentują eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ponad 22 tysiące polskich wniosków do Google o usunięcie z wyszukiwarki. ,,Procedura ma słabe strony"
W okresie od 2014 do końca maja 2019 roku z Polski napłynęły ponad 22,4 tysiące wniosków od osób prywatnych o usunięcie ich danych z wyszukiwarki - podał Google. Firma odpowiedziała pozytywnie na 44,1 procent próśb usuwając z wyszukiwarki konkretne adresy internetowe. - Każda sprawa jest rozpatrywana przez Google indywidualnie, i nie powinno dziwić że część wniosków jest odrzucana. Internauci mają do dyspozycji procedury odwoławcze, które jednak nie przysługują operatorom stron internetowych - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Głowacka, prawniczka w Fundacji Panoptykon.
więcej
|
Patryk Jaki informuje prokuraturę o ,,lewym finansowaniu" Soku z Buraka. Twórcy strony: Jesteś pan manipulatorem
Wiceminister sprawiedliwości Patryk Jaki złożył zawiadomienie do prokuratury w sprawie „lewego finansowania” facebookowego profilu Sok z Buraka. Poinformował o tym na antenie radia RMF FM. - Dlaczego pan kłamie? - odpowiadają twórcy Soku z Buraka.
więcej
|
Facebook walczy z fałszywymi kontami. 2,2 mld profili usuniętych w trzy miesiące
Facebook podał statystyki dotyczące walki ze zjawiskiem zakładania w serwisie fałszywych kont, które często są wykorzystywane do nielegalnej działalności. W I kwartale 2019 roku z Facebooka usunięto 2,2 mld fikcyjnych profili, o miliard więcej niż w poprzednim kwartale.
więcej
|
Poczta w Onet udostępnia fizyczny klucz bezpieczeństwa. Ma dodatkowo chronić konto użytkownika
Usługa pocztowa Onet Poczta wprowadziła do oferty możliwość wykorzystania do zabezpieczenia konta e-mail fizycznego klucza U2F. Rozwiązanie ma dodatkowo chronić pocztę użytkownika i przyspieszać bezpieczne logowanie.
więcej
|
Zbiórki internetowe wspierają częściej kobiety, ale i coraz więcej seniorów
W ciągu dwóch ostatnich lat aż o 100 proc. wzrosła liczba osób po 65. roku życia, które wspierają internetowe zbiórki - pokazują dane serwisu crowdfundingowego Zrzutka.pl. W tym obszarze rośnie też aktywność kobiet, mężczyźni za to nie garną się już tak do crowdfundingu.
więcej
|
Tomasz Sekielski: Marek Lisiński nie ma wpływu na to, kto pojawi się w ,,Tylko nie mów nikomu"
Marek Lisiński, szef fundacji „Nie lękajcie się”, podał się do dymisji po tym, jak „Gazeta Wyborcza” (Agora) ujawniła, że pożyczył 30 tys. zł od jednej z ofiar księży pedofilów. Próbował także uzyskać 50 tys. zł od braci Sekielskich za udział w ich filmie „Tylko nie mów nikomu”. - Ostatecznie nie wystąpił. Nie miał też wpływu na finalny efekt - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sekielski.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|