|
|
|
|
|
|
|
Polsat liderem oglądalności, zyskały TVP1 i TVP2. Duży wzrost TVN7 w 16-49
Liderem oglądalności w maju br. był Polsat, który zyskał widzów tak jak i TVP1 oraz TVP2. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się seriale „M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz” oraz „Barwy szczęścia” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,7 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1 i TVP Sport. Finałowy mecz oglądało 3,16 mln osób
Właśnie zakończony sezon Ligi Mistrzów oglądało średnio 1,70 mln widzów w kanałach Telewizji Polskiej (1,29 mln osób w TVP1 i 413 tys. w TVP Sport). Finałowe spotkanie transmitowane w TVP1, TVP Sport i na Polsacie miało 3,16 mln oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN sprzedał telewizji Polsat licencję do serialu "Niania". Emisja od 10 czerwca
Serial „Niania”, który w latach 2005-2009 był emitowany na antenie TVN (TVN Discovery Polska) powróci do telewizji na kanale Super Polsatu (Cyfrowy Polsat). Produkcja będzie emitowana od 10 czerwca br.
więcej
|
,,O mnie się nie martw" bez Joanny Kulig straciło 290 tys. widzów, TVP2 wiceliderem rynku
Dziesiąty sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 1,40 mln osób, o 290 tys. widzów mniej niż ósmy sezon pokazywany wiosną ub.r. Produkcja dała Dwójce drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 8,25 mln zł.
więcej
|
TVP szykuje krytyczny dokument o Donaldzie Tusku, reżyserką autorka ,,Puczu"
Telewizja Polska przygotowała wstępną wersję filmu dokumentalnego przedstawiającego Donalda Tuska w mocno niekorzystnym świetle - ustalił „Newsweek Polska”. Za produkcję odpowiada Ewa Świecińska, była pełnomocniczka zarządu TVP ds. restrukturyzacji redakcji opraw. TVP nie zaprzecza informacjom tygodnika.
więcej
|
,,Gra o tron" najchętniej oglądanym serialem w HBO GO (top 10)
Pierwsze miejsce wśród 10 najchętniej oglądanych seriali w HBO GO w maju 2019 roku zajęła „Gra o tron”, a w czołówce rankingu (czwarta lokata) znalazł się cykl „Gra o tron: Za kulisami”.
więcej
|
Comedy Central w nowej oprawie i z kampanią promocyjną na 25-lecie ,,Przyjaciół"
We wtorek, 4 czerwca Viacom International Media Networks Polska wprowadzi odświeżone logo i oprawę graficzną kanałów Comedy Central i Comedy Central Family. Równocześnie wystartuje kampania promocyjna stacji „Przyjaciele od A do Z”.
więcej
|
Polsat liderem, TVP1 wyprzedziła TVN i TVP2. ,,M jak miłość" hitem
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP2: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”, a także dziennik TVN „Fakty”. Wśród stacji liderem był Polsat, a z czwartego na drugie miejsce awansowała Jedynka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dokument ,,Egipt: tajemnica grobowca" w National Geographic
W niedziele, 9 czerwca br. w National Geographic Wild odbędzie się premiera dokumentu „Egipt: tajemnica grobowca”.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paweł Szaniawski: z ,,Rzeczpospolitej" do spółek radiowych ZPR Media. "To zwiększy naszą konkurencyjność na rynku informacyjnym"
Paweł Szaniawski przeszedł z „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) do Grupy ZPR Media. Objął funkcję wiceprezesa Radia Eska, a także prezesa spółek posiadających koncesje Radia Vox FM, Radia WAWA i Eski Rock. Będzie zajmował się informacją i rozwojem multimedialnego newsroomu holdingu.
więcej
|
|
Michał Rachoń z kolejnym cyklem wywiadów w Polskim Radiu 24
Dziennikarz TVP Info Michał Rachoń dołączył do grona gospodarzy przedpołudniowych wywiadów w Polskim Radiu 24. Ze stacją współpracuje też przy porannym programie.
więcej
|
|
Nadawca TOK FM ze spadkiem wpływów i zysku, mniej z internetu. Liczy na wzrosty w roku wyborczym
W ub.r. spółka Inforadio, nadawca Radia TOK FM, zanotowała spadek przychodów o 4,6 proc. do 13,93 mln zł oraz 1,7 mln zł zysku netto (wobec 3,05 mln zł rok wcześniej). Zarząd firmy liczy na wyższą słuchalność i wpływy w br. z uwagi na kampanie wyborcze.
więcej
|
|
Trójka i ZAiKS ogłaszają konkurs na dramat radiowy "Nasłuchiwanie: gościnność"
Trójka Polskie Radio wspólnie ze Stowarzyszeniem Autorów ZAiKS ogłaszają drugą edycję konkursu na dramat radiowy "Nasłuchiwanie". Hasłem tej odsłony jest "Gościnność". Wyróżnione audycje pojawią się na antenie Programu Trzeciego.
więcej
|
|
Po jednym wnioskodawcy zainteresowanym wolnymi częstotliwościami o charakterze społeczno-religijnym
KRRiT opublikowała w Monitorze Polskim listę wnioskodawców na trzy częstotliwości: w Rypinie, Kamiennej Górze oraz Pułtusku. Zainteresowanie nimi wykazały pojedyncze podmioty.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Częstochowie. Radio Jura na drugim miejscu
Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio Jura, Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Kasia Nosowska pokazana niemal identycznie w spocie ING i teledysku "Męskie Granie". "Podobieństwo niezamierzone"
W teledysku promującym tegoroczną edycję "Męskiego Grania" (cykl Grupy Żywiec) Katarzynę Nosowską ujęto w wizualnie bardzo podobny sposób, co kilka tygodni wcześniej w reklamie ING Banku Śląskiego (tę kreację przygotował Gong). - Do zeszłego tygodnia nie mieliśmy też świadomości istnienia filmu ING i z pewnością znając go, ten konkretny kadr nakręcilibyśmy inaczej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych Grupy Żywiec.
więcej
|
Heart & Brain przejmuje od Unlimited obsługę reklamową firmy Wonga
Agencja Heart&Brain wygrała przetarg na obsługę komunikacji telewizyjnej i kreacji online firmy pożyczkowej Wonga. Pokonała w nim trzech konkurentów, m.in. agencje Lvov i Unlimited, która pracowała dla firmy od 7 lat.
więcej
|
Brasil po wygranym przetargu przejął od Red8 obsługę reklamową Link4
Agencja reklamowa Brasil wygrała przetarg na obsługę reklamową ubezpieczyciela Link4 (należącego do Grupy PZU). Tym samym marketer zakończył współpracę z agencją Red8 Advertising (Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
Magdalena Boczarska reklamuje infolinię ,,bez nonsensów" w T-Mobile (wideo)
W kolejnej odsłonie kampanii T-Mobile pod hasłem „Bez nonsensów” promowana jest sprawna obsługa klientów przez infolinię. Akcja jest oparta na spocie z udziałem aktorki Magdaleny Boczarskiej.
więcej
|
Dominik Łabuzek na czele kreacji w Heads Advertising
Dominik Łabuzek objął nowo utworzone stanowisko head of creative w agencji reklamowej Heads Advertising.
więcej
|
Agencja oS3 wygrywa przetarg reklamowy Duluxa
Firma AkzoNobel powierzyła agencji oS3 obsługę reklamową marki farb Dulux. Współpraca jest efektem przetargu.
więcej
|
Maciej Musiał młodnieje w reklamie konta walutowego w PKO BP (wideo)
W nowej kampanii PKO Banku Polskiego z udziałem Macieja Musiała reklamowane jest konto walutowe z kartą, którą można płacić w obcych walutach bez kosztów przewalutowania. Za obsługę marketingową banku odpowiadają firmy Agencja Warszawa, Artegence i Havas Media.
więcej
|
Hebe nowym klientem V&P
Agencja marketingu konwersji V&P wygrała przetarg na stworzenie platformy komunikacji do kampanii ATL sieci drogerii Hebe (Grupa Jeronimo Martins).
więcej
|
Byli partnerzy Ago Esports w nowej agencji Mexad Games
Na rynek weszła nowa agencja specjalizująca się w esporcie i gamingu, Mexad Games - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Działaniami spółki pokierują Arkadiusz Miegoń i Emil Sobkowicz, wiceprezesi agencji Mexad, a także specjaliści rynku esportowego - Jarosław Śmietana i Mateusz Kowalczyk (wcześniej związani z drużyną esportową Ago Esports).
więcej
|
Ben&Jerry's przejdzie w Paradzie Równości w Warszawie z postulatem równości małżeńskiej
Marka lodów Ben&Jerry's (Unilever) w tym roku wystąpi na warszawskiej Paradzie Równości z hasłem #MałżeństwaDlaWszystkich. - Czas na równość małżeńską, nie tylko związki partnerskie - informuje marka, która współpracuje przy tej inicjatywie ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza.
więcej
|
Maluch zajada się bio serkiem w reklamie Carrefoura. W spocie Wojciech Mecwaldowski
Ruszyła kampania reklamowa hipermarketów Carrefour "Bio na zdrowie", która promuje produkty sieci z oferty Bio. Akcję przygotowały Saatchi & Saatchi IS, Arena Media i K2 Precise.
więcej
|
Wyschnięta palma w centrum Warszawy ma zwracać uwagę na zmiany klimatu niszczące środowisko
Sztuczna palma przy Rondzie de Gaulle'a w Warszawie uschła. Jest to akcja zrealizowana na zlecenie Centrum UNEP/GRID-Warszawa, mająca zwrócić uwagę na postępujące zmiany klimatu wyniszczające planetę. Działania przygotowała agencja Syrena Communications.
więcej
|
Patryk Adamczyk szefem marketingu Grupy Absolvent
Patryk Adamczyk objął stanowisko dyrektora marketingu w Grupie Absolvent, działającej w obszarze nowych technologii.
więcej
|
Piwo Łomża Pszeniczne 0,0% reklamowane jako ,,100% piwa, 0,0% alkoholu" (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca Łomża Pszeniczne 0,0% - nowy wariant smakowy piwa bezalkoholowego Łomża (produkowanego przez Van Pur). Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe MullenLowe Warsaw, Streetcom i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Krzysztof Iwiński: z Ogilvy do Grupy Walk
Krzysztof Iwiński dołączył do zespołu agencji Walk Creative (Grupa Walk), gdzie objął stanowisko senior art director. Przeszedł z działu kreacji agencji Ogilvy, w której pracował dwa lata.
więcej
|
Ruszyła kampania ,,Grześki latem nie pływają w czekoladzie!" (wideo)
Colian rozpoczął letnie działania reklamowe dla marki wafelków Grześki. Kampania „Grześki latem nie pływają w czekoladzie!” promuje wafle bez polewy. Działania przygotowano we współpracy z Pure Play, Initiative i Kolterman Media Communications.
więcej
|
Fuzetea w dwóch nowych smakach
Fuzetea (należąca do Coca-Coli) startuje z nową kampanią promocyjną dwóch nowych wariantów smakowych mrożonej herbaty - Oolong z winogronami i liczi oraz Rooibos z jagodami i miodem.
więcej
|
Kubki z mazakami do wyrażania bliskości w promocji kawy Prima (wideo)
Startuje promocja kawy Prima (produkowanej przez Jacobs Douwe Egberts Polska), w której rozdawane są kubki z mazakami do pisania na nich. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
więcej
|
Mateusz Reiss przeszedł z agencji Today do Havas
Mateusz Reiss rozpoczął pracę w agencji reklamowej Havas jako art director - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Today, Grandes Kochonos, BBDO Worldwide Warsaw.
więcej
|
Auchan wprowadza "Godziny ciszy" we wszystkich sklepach w Polsce
Sieć handlowa Auchan wprowadza we wszystkich swoich sklepach w Polsce "godziny ciszy", przeznaczone na zakupy dla osób ze spektrum autyzmu.
więcej
|
ING z digitalową kampanią ,,Jak dziś rozwijać biznes, by dobrze na nim zarabiać?"
ING Bank Śląski przygotował internetową kampanię, w której daje wskazówki jak działać w biznesie, uzupełnione nagraniami z tegorocznych European Start-up Days.
więcej
|
Maskotki Superbakusiów i wyjazd do Legolandu w loterii serków Bakuś (wideo)
Ruszyła loteria promująca serki Bakuś (produkowane przez Bakomę). Towarzyszy jej kampania reklamowa przygotowana przez agencję Upside.
więcej
|
,,Chrupnij kasę!" w loterii wafli Familijnych
Na początku czerwca ruszyła loteria marki Familijne pod hasłem „Chrupnij Kasę!”. Do wygrania nagrody pieniężne, w tym 50 tys. złotych dla zwycięzcy. Akcję wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez Publicis, Initiative i Kolterman Media Communications.
więcej
|
W McDoland's w Pucku mówią ,,P? kaszëbsk?"
Franczyzobiorca sieci fast foodów McDoland's z Pucka rozpoczął akcję "Pò kaszëbskù w McDonaldze", promującą mowę kaszubską.
więcej
|
,,Podróżuj i baw się dobrze" zachęca AXA Partners
Firma ubezpieczeniowa AXA Partners rozpoczęła letnią kampanię reklamową „Podróżuj i baw się dobrze!”. Kreacje umieszczono na nośnikach OOH - na billboardach oraz ekranach infoscreen i ramkach w wagonach warszawskiego metra. Działania będą prowadzone do końca sierpnia br.
więcej
|
Natalia Mirowska z Soundflower do Digital Beast Studios
Natalia Mirowska rozpoczęła pracę jako producer / production manager w Digital Beast Studios. Wcześniej pracowała m.in. w Soundflower i Wytwórni Dźwięku Burzyński.
więcej
|
Dzik w Chmielu w ofercie Amic Energy
Sieć stacji paliwowych Amic Energy wprowadza do swojej oferty marek własnych dwa nowe warianty piwa: Dzik w Chmielu i Mocny Dzik w Chmielu.
więcej
|
Dwie prace McCann Worldgroup w finale Polish Graphic Design Awards
W tym roku dwa projekty Mastercard autorstwa McCann Worldgroup znalazły się na shortlistach konkursu Polish Graphic Design Awards.
więcej
|
Emlab zorganizuje trzecie urodziny marki Foods by Ann
Agencja eventowa Emlab (Grupa S/F) wygrała przetarg marki Foods by Ann. Zespół zajmie się kreacją i produkcją trzecich urodzin marki sygnowanej nazwiskiem Anny Lewandowskiej.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Nielsen uruchamia pomiar YouTube w aplikacjach mobilnych w Polsce
Nielsen wprowadza narzędzie do pomiaru widowni reklam na aplikacji mobilnej YouTube na 26 nowych rynkach, m.in. w Indiach, Brazylii i Meksyku. Wśród nich jest też Polska. - YouTube stanowi dużą część mobilnej reklamy wideo - komentuje Justyna Porębska, digital projects manager w NAM.
więcej
|
|
|