|
|
|
|
|
|
|
Ramówka Superstacji będzie modyfikowana do lipca. Na razie zostają programy Wątłego, Łaguny i Żakowskiego
Superstacja od ostatniego piątku ograniczyła politykę w swojej ofercie. Zmiany mają mieć związek z pracami nad strategią kanału, która zakłada zmniejszenie tematów politycznych. W związku z tym z pracy zrezygnowała Eliza Michalik - w ramówce na razie zostają programy Jacka Żakowskiego, Jakuba Wątłego oraz Grzegorza Łaguny.
więcej
|
Konkurent kosmetyków, które reklamuje Katarzyna Bosacka, zarzuca, że nierzetelnie chwalono je w TVN Style (wideo)
Global Cosmed Group zarzuca Katarzynie Bosackiej, że w marcu br. w odcinku „Co nas truje” w TVN Style o żelach i płynach do mycia nie zachowała rzetelności i bezstronności, a jako eksperci wypowiadali się przedstawiciele firmy Laboratorium Naturella, z którą Bosacka w maju podpisała trzyletni kontrakt reklamowy. Dziennikarka nie komentuje tych zastrzeżeń, natomiast TVN usunął ten odcinek programu z serwisu Player.pl.
więcej
|
5,32 mln widzów ,,M jak miłość" w sezonie 2018/2019. Serial dla TVP2 zarobił 127,73 mln zł
Właśnie zakończony sezon „M jak miłość” oglądało średnio 5,32 mln osób. Produkcja zanotowała spadek widowni względem poprzedniego sezonu, ale wzrosły jej wpływy reklamowe. TVP2 w czasie emisji serialu miała pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.
więcej
|
664 tys. widzów wiosennych odcinków ,,Śladu". Polsat stacją drugiego wyboru
Wiosenne odcinki serialu „Ślad” gromadziły średnio 664 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania produkcji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 42,65 mln zł.
więcej
|
W maju spadła liczba spotów reklamowych w telewizji. Na czele Polsat i Lidl Polska
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju 2019 roku były o 1 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Lidl Polska.
więcej
|
Frans-Willem de Kloet, były prezes UPC Polska, zainwestował w polski start-up Sellions
Frans-Willem de Kloet, do marca 2018 r. pełniący funkcję CEO w UPC Polska, zainwestował w polski start-up Sellions. Szczegóły finansowe nie zostały ujawnione.
więcej
|
A+E Networks uruchomiło usługę History Play na platformie Amazon Prime
A+E Networks uruchomiło usługę History Play na platformie Amazon Prime. Jak na razie jest ona dostępna dla użytkowników w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Austrii w cenie £3,99/€3,99 za miesiąc.
więcej
|
T-Mobile będzie korzystać ze światłowodów Inei. Podpisano list intencyjny
Operatorzy T-Mobile Polska i Inea zawarli wstępną umowę, w ramach której T-Mobile będzie korzystał z infrastruktury światłowodowej Inei. Udostępnienie usług opartych na tym rozwiązaniu zaplanowano na III kwartał 2019 roku.
więcej
|
Earth Festival, Kabareton, Opolska Noc Kabaretowa w czerwcu w Polsacie
W czerwcowej ramówce Polsat przygotował cztery festiwale podczas których widzowie będą mogli zobaczyć oraz posłuchać występów gwiazd. W repertuarze znalazł się Earth Festival, Kabareton, Koncert Kabaretowy oraz „Przebojowe Opole”.
więcej
|
Eliza Michalik odchodzi z Superstacji. ,,Nie wyobrażam sobie moich programów bez tematyki politycznej"
Eliza Michalik rozstaje się z Superstacją, w której prowadziła kilka programów publicystycznych. Powodem jest wprowadzana właśnie zmiana profilu tematycznego stacji.
więcej
|
TVP odmówiła fragmentów ,,Dziennika Telewizyjnego" na wystawę fundacji Leszka Balcerowicza
Telewizja Polska odmówiła udostępnienia organizatorom wirtualnej wystawy archiwalnych nagrań z „Dziennika Telewizyjnego” - pisze „Gazeta Wyborcza”. Ostatecznie na wystawę trafiła tablica informująca o niewydaniu nagrań przez publicznego nadawcę.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Play: droższe abonamenty S, M i L z większymi pakietami internetowymi, Krzysztof Piątek zareklamuje Homebox
Sieć telekomunikacyjna Play podwyższyła pakiety internetowe i ceny w dotychczasowych planach abonamentowych S, M i L oraz wprowadziła nowy plan Homebox z nielimitowanym internetem. Będzie to wspiera kampania reklamowa z udziałem piłkarza Krzysztofa Piątka.
więcej
|
Polacy angażujący się w dobroczynność czują się ważni. "Człowiek jest bombardowany przekazami komercyjnymi"
46 proc. Polaków deklarujących zaangażowanie w akcje dobroczynne robi to, by poczuć się ważnymi i potrzebnymi - wynika z nowego badania agencji Wavemaker. Aż 82 proc. badanych pozytywnie ocenia zaangażowanie marek w dobroczynność.
więcej
|
Polski fan esportu uwielbia "strzelanki" i gry strategiczne
Do ulubionych kategorii gier fani esportu w Polsce zaliczają "strzelanki", gry strategiczne, przygodowe i wyścigi. Znacznie częściej wybiera grę na tradycyjnym komputerze niż na smartfonie. 31 proc. internautów w Polsce wskazuje, że popularność esportu w naszym kraju będzie rosłą - wynika z badania Mexad Games i Mobile Institute.
więcej
|
W maju spadła liczba spotów reklamowych w telewizji. Na czele Polsat i Lidl Polska
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju 2019 roku były o 1 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Lidl Polska.
więcej
|
IAB Europe: Rynek reklamy internetowej rośnie w tempie ponad 13 proc. W 2018 r. wart 55,1 mld euro
Wartość rynku reklamy cyfrowej wzrosła w ubiegłym roku o 13,9 proc do 55,1 mld euro - wynika z badania AdEx Benchmark 2018, przygotowanego przez IAB Europe.
więcej
|
Były naczelny ,,Pulsu Biznesu" Tomasz Siemieniec pełnomocnikiem zarządu Legii Warszawa ds. rozwoju biznesu
Tomasz Siemieniec zaczął pracę w Legii Warszawa jako pełnomocnik zarządu ds. rozwoju biznesu. Poprzednio przez 23 lata pracował w Bonnier Business Polska, przez ostatnie 10 lat jako redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.
więcej
|
Janusz Chabior w kampanii OLX.pl przeciw wulgarności w internecie (wideo)
Serwis ogłoszeniowy OLX.pl zaczął kampanię przeciw negatywnym zachowaniom internautów. Bohaterem spotów, przygotowanych przez 180heartbeats + Jung v Matt i F25, jest aktor Janusz Chabior.
więcej
|
GoldenSubmarine rozpoczyna obsługę marki Husaria
Agencja GoldenSubmarine rozpoczyna kompleksową obsługę reklamową marki wódki Husaria należącej do koncernu CEDC. To efekt wygranego przetargu.
więcej
|
Samsung: nowe promocje na Galaxy S10. Odkup i dodatkowe ubezpieczenie ekranu
Smartfony Samsunga z flagowej linii Galaxy S10 są obecnie dostępne w ofertach promocyjnych, które można łączyć. Kupując model Galaxy S10e, S10 lub S10+ można zyskać 350 zł odsprzedając w rozliczeniu stare urządzenie, a w ramach promocji "Samsung Care+ Ubezpieczenie" otrzymać dodatkowo bezpłatnie 3-miesięczne ubezpieczenie wyświetlacza.
więcej
|
W Białymstoku pojawią się przystanki otoczone roślinnością
Prawdopodobnie już na przełomie czerwca i lipca br. w centrum Białegostoku pojawią się tzw. zielone przystanki autobusowe - wiaty przystankowe otoczone żywą roślinnością. Miasto przeznaczy na to 150 tys. zł.
więcej
|
We Francji wprowadzą zakaz niszczenia niesprzedanego towaru
Francuski rząd pracuje nad regulacjami wprowadzającymi zakaz wyrzucania i niszczenia przez supermarkety i producentów niesprzedanego towaru. Miałyby wejść w życie już w 2021 roku.
więcej
|
T-Mobile: 8 smartfonów w promocyjnej cenie w abonamencie na ósme urodziny
Z okazji ośmiu lat obecności marki T-Mobile na polskim rynku, operator przygotował ofertę, w ramach której jego klienci mają możliwość zakupu smartfona w obniżonej cenie, której - jak gwarantuje T-Mobile, żaden inny operator nie przebije. Dodatkowo, kupując telefon na www.t-mobile.pl klienci otrzymają 100 zł zniżki na kupno kolejnego smartfonu w abonamencie.
więcej
|
Meetrics będzie mierzyć w Polsce viewability reklam w telewizji OTT
Firma Meetrics wprowadza w Polsce usługę pomiarów viewability (widoczności) reklam emitowanych w ramach Over-The-Top-Television (OTT). Po dodaniu tej nowej możliwości, pomiar Meetrics obejmuje wszystkie rodzaje reklam, bez względu na urządzenie jakim posługuje się użytkownik - może to być zarówno telewizor, jak również komputer, tablet czy smartfon.
więcej
|
Nowa aranżacja, większa przestrzeń i szersza oferta gastronomiczna w sklepach na stajach paliw Circle K
Sieć Circle K wprowadza nowy koncept sklepów na swoich stacjach paliwowych. Zmieniono aranżację, wprowadzono nowy wystrój wnętrz, powiększono przestrzeń do odpoczynku i rozszerzono ofertę gastronomiczną. Pilotażowe punkty zostały właśnie uruchomione w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Wieluniu.
więcej
|
,,Praca marzeń" w USA - EF Polska rekrutuje
EF Polska, firma specjalizująca się w międzynarodowych wyjazdach językowych rozpoczęła kampanię pod hasłem „Odkryj#3Stany Skupienia”, w ramach której szuka chętnych do wyjazdu do Stanów Zjednoczonych. Wybierać ich będą m.in. Rafał Jonkisz i Kinga Szewczuk. Działania oparte głównie o influencer marketing obejmują media społecznościowe, m.in. Instagram i YouTube.
więcej
|
Ultratriathlonista Robert Karaś reklamuje samochody Cupra
Ultratriathlonista Robert Karaś został pierwszym ambasadorem marki samochodów Cupra (Seat/Volkswagen Group Polska). Wkrótce rusza kampania wspierająca rynkowy debiut tego samochodu.
więcej
|
Zwieger reklamuje sprzęt kuchenny podkreślając jakość i wzornictwo (wideo)
Z początkiem czerwca ruszyła nowa odsłona kampanii sponsoringowej marki Zwieger. Kreacje prezentują flagowe produkty marki: patelnię z linii White Stone, nóż z serii Forte oraz najnowszy zestaw garnków Obsidian. Billboardy będą emitowane w telewizji TVN przy programie kulinarnym „Doradca smaku". Działania realizuje Rebel Media.
więcej
|
hive: darmowe minuty na e-hulajnogi dla posiadaczy karty miejskiej
hive, operator elektrycznych hulajnóg na minuty, wprowadził promocję, w ramach której posiadacze kart miejskich w Warszawie i Wrocławiu mogą otrzymać co miesiąc doładowanie na 20 minut darmowej jazdy.
więcej
|
Poczta Polska partnerem polskiej kadry w amp futbolu
Poczta Polska została partnerem reprezentacji Polski w amp futbolu - piłce nożnej rozgrywanej przez zawodników po amputacjach kończyn. W przyszłym roku w Krakowie rozegrane zostaną mistrzostwa Europy w tej dyscyplinie.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora Holding nie zmienia przedstawicieli w radzie nadzorczej Agory, OFE PZU proponuje byłego menedżera TVP
Agora Holding do rady nadzorczej Agory na kolejną kadencję zgłosiła obecnie zasiadające tam osoby: Dariusza Formelę, Tomasza Sielickiego, Andrzeja Szlęzaka, Wandę Rapaczynski i Macieja Wiśniewskiego. Natomiast OFE PZU Złota Jesień chce zmienić swojego przedstawiciela w radzie: Andrzeja Dobosza ma zastąpić Tomasz Karusewicz, w przeszłości związany m.in. z TVP, Ciechem i PZU.
więcej
|
Polska Press Grupa wprowadza ofertę reklamową mediaPPG
Polska Press Grupa uruchomiła nową markę usług reklamowych dla wszystkich swoich tytułów - mediaPPG. - Oferujemy dzięki niej pełen wachlarz nowoczesnych usług reklamowych, dostępnych lokalnie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Kossowski, dyrektor zarządzający biura reklamy firmy.
więcej
|
Sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła do 86 tys., ,,Gazeta Polska Codziennie" do 13 tys. Liderem ,,Fakt"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w kwietniu br. był „Fakt”. Największym wzrostem sprzedaży w zestawieniu pochwalić się mógł „Puls Biznesu”, a na czele spadków uplasowała się „Gazeta Polska Codziennie” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Joanna Gwiazda-Kozłowska na czele biura reklamy Polska Press Grupy w Gdańsku. Odchodzi Tomasz Michalski
Z początkiem czerwca Joanna Gwiazda-Kozłowska objęła funkcję dyrektora biura reklamy Polska Press Grupy w Gdańsku. Zastąpiła Tomasza Michalskiego, który odszedł ze spółki.
więcej
|
W Gdańsku powstaje mural z "Kobietami Wolności" w ramach akcji "Wysokich Obcasów"
W Gdańsku, na przystanku PKM Strzyża powstaje mural z wizerunkiem kobiet, które były zaangażowane w działalność opozycyjną w okresie PRL i walczyły o wolną Polskę. Dzieło powstanie w ramach akcji "Kobiety na mury", zorganizowanej przez "Wysokie Obcasy" (Agora).
więcej
|
,,Wysokie Obcasy Extra" zaczynają talk-showy na żywo z czytelnikami, prowadzącym Mariusz Szczygieł
W czwartek w warszawskiej siedzibie Agory odbędzie się pierwsze z cyklu nowych spotkań - „Wysokie Obcasy Extra LIVE”. Gośćmi będą Paulina Parzybysz, Julia Pietrucha, Agnieszka Kręglicka, Grażyna Plebanek oraz psychoterapeuta Cezary Żechowski. Spotkanie, będące formą magazynu „odtwarzanego” na żywo, poprowadzi Mariusz Szczygieł.
więcej
|
|
|
Lord Kruszwil wyrzucony z sieci Lifetube. Jego kanał zgłoszony na policję i do prokuratury
Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych skierował do policji i prokuratury w Szczecinie doniesienia o popełnieniu przestępstwa przez twórcę nadawanego na YouTube kanału Lord Kruszwil. Kanał wyemitował filmy w których mogło dojść do nielegalnego wykorzystywania nieletnich. Lord Kruszwil działa w sieci partnerskiej Lifetube, która w rozmowie z nami zapowiedziała koniec współpracy z kanałem. - Zrobiliśmy wiele by zapanować nad tym twórcą, ale istnieją granice kontrowersji, których nie będziemy wspierać. W związku z tym kończymy współpracę z kanałem Lord Kruszwil - mówi nam Kamil Bolek, członek zarządu Lifetube.
więcej
|
Polski fan esportu uwielbia "strzelanki" i gry strategiczne
Do ulubionych kategorii gier fani esportu w Polsce zaliczają "strzelanki", gry strategiczne, przygodowe i wyścigi. Znacznie częściej wybiera grę na tradycyjnym komputerze niż na smartfonie. 31 proc. internautów w Polsce wskazuje, że popularność esportu w naszym kraju będzie rosłą - wynika z badania Mexad Games i Mobile Institute.
więcej
|
Google odwołał się od kary za monopol w reklamach. Komisja Europejska: Nie odpuścimy
Google odwołał się od decyzji Komisji Europejskiej nakładającej na koncern karę 1,49 mld euro za stosowanie praktyk monopolistycznych w segmencie reklam internetowych. Sprawa ma znaleźć rozstrzygnięcie w sądzie Unii Europejskiej. Rzecznik Komisji zapowiada że udowodni tam zasadność podjętej decyzji.
więcej
|
IAB Europe: Rynek reklamy internetowej rośnie w tempie ponad 13 proc. W 2018 r. wart 55,1 mld euro
Wartość rynku reklamy cyfrowej wzrosła w ubiegłym roku o 13,9 proc do 55,1 mld euro - wynika z badania AdEx Benchmark 2018, przygotowanego przez IAB Europe.
więcej
|
Frans-Willem de Kloet, były prezes UPC Polska, zainwestował w polski start-up Sellions
Frans-Willem de Kloet, do marca 2018 r. pełniący funkcję CEO w UPC Polska, zainwestował w polski start-up Sellions. Szczegóły finansowe nie zostały ujawnione.
więcej
|
Katarzyna Mokrzycka: z Obserwatorfinansowy.pl do 300gospodarka.pl
Katarzyna Mokrzycka dołączyła do redakcji serwisu 300gospodarka.pl. Poprzednio była wicenaczelną 300gospodarka.pl, a wcześniej pracowała m.in. w „Gazecie Prawnej”, „Wprost” i „Pulsie Biznesu”.
więcej
|
Legimi zwiększa ofertę obligacji do 6 mln zł. W ub.r. miało 11,3 mln zł wpływów i 1,2 mln zł zysku EBITDA
Firma Legimi, zarządzająca platformą z abonamentowym dostępem do e-booków i audiobooków, wycofała niedawną ofertę trzyletnich obligacji (za 400 tys. zł, z oprocentowaniem w wysokości 12 proc.), ogłaszając zarazem dwie nowe o łączne wartości do 6 mln zł. Jednocześnie podała swoje wyniki w ub.r.: 11,29 mln zł wpływów sprzedażowych, 1,2 mln zł zysku EBITDA i 43 tys. zł zysku netto.
więcej
|
Firefox domyślnie z ETP (wideo)
Mozilla zaktualizowała przeglądarkę internetową Firefox, wprowadzając automatyczne blokowanie skryptów śledzących aktywność użytkowników.
więcej
|
IAB Polska wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic
Z inicjatywy grupy roboczej programmatic, działającej przy IAB Polska powstał Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. Dokument ma ulepszać standardy przy wykorzystaniu programatyczego modelu zakupu reklam na polskim rynku.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|