|
|
|
|
|
|
|
TVN24 zdecydowanym liderem w maju. Telewizja wPolsce.pl zyskała najwięcej
W maju br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej stracił Polsat News 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
BBC planuje emisję lokalnych produkcji w Polsce. ,,Treści lifestylowe"
Polski odział BBC Studios planuje produkcję autorskich programów o tematyce lifestylowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda się nam wprowadzić do emisji przynajmniej jedną audycję - informuje nas Jacek Koskowski, GM & VP BBC Studios w Polsce.
więcej
|
Polsat Sport będzie transmitować mecze Copa America 2019
Turniej piłkarski Copa America będzie transmitowany w stacjach sportowych Telewizji Polsat. Mecze będą rozgrywane od 14 czerwca do 7 lipca w Brazylii.
więcej
|
TVP oskarża Siedlecką i Czuchnowskiego z art. 212 kk za sugestie, że przyczyniła się do śmierci Adamowicza
Telewizja Polska złożyła prywatny akt oskarżenia przeciwko Wojciechowi Czuchnowskiemu z „Gazety Wyborczej” i Ewie Siedleckiej z „Polityki”, zarzucając im pomówienie. Chodzi o internetowe komentarze, w których dziennikarze wskazywali programy TVP Info jako możliwą przyczynę zamachu na Pawła Adamowicza.
więcej
|
Widzowie linearnej telewizji się starzeją, młodzi odchodzą do serwisów VOD
Polacy średnio dziennie spędzają 4 godziny i 17 minut przed telewizorem. Prawie połowę telewidzów stanowią jednak osoby w wieku 55+, natomiast można zaobserwować znaczący odpływ widzów w wieku 10-29 lat. Dla porównania - w 2005 roku stanowili oni łącznie 21 proc. widowni, a w 2018 roku już tylko 13 proc.
więcej
|
Zmarł dziennikarz Andrzej Godlewski, były wicedyrektor TVP1
W wieku 49 lat zmarł dziennikarz Andrzej Godlewski. Jako publicysta był związany w wieloma tytułami prasowymi i Telewizją Polską, w latach 2011-2016 był wicedyrektorem TVP1.
więcej
|
OKO.press pieniądze z ugody z TV Republika przeznaczyło na transparent na Paradę Równości
5 tys. zł wpłaci wydawca portalu TelewizjaRepublika.pl na konto Fundacji OKO.press. To efekt ugody sądowej z Agnieszką Holland i Krystyną Zachwatowicz-Wajda. - Te pieniądze pójdą m.in. na opłacenie banneru na paradę równości - informuje redakcja OKO.press.
więcej
|
Lubnauer do Holeckiej w ,,Gościu Wiadomości": manipulujecie w stylu Urbana i Goebbelsa, nie wstyd pani kłamać?
Przewodnicząca Nowoczesnej Katarzyna Lubnauer w rozmowie z Danutą Holecką w „Gościu Wiadomości” zarzuciła Telewizji Polskiej „manipulację w stylu Urbana i w stylu Goebbelsa”. Skrytykowała też pytanie „Nie szkoda pani projektu Nowoczesna?”, oceniając, że jest oparte na manipulującej tezie. - Nie jest pani wstyd, że pani kłamie? - spytała Holecką. - Nie, nie kłamię, pytam - zapewniła dziennikarka.
więcej
|
146 tys. widzów ,,Polityki na ostro" w Polsat News
Program Polsat News „Polityka na ostro” po ponad dziewięciu miesiącach emisji ogląda średnio 146 tys. widzów. Audycja daje stacji trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych. Wpływy z reklam dotychczas wyniosły 4,23 mln zł.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Powstaną zespoły eksperckie ds. konsultacji prac nad nowym badaniem mediów
- Nasz główny postulat dotyczący jak najszybszego powołania JIC-u - wydaje się, że jest niemożliwy. Nadawcy wykluczają współpracę z IAA i SAR-em, sami chcą decydować o kształcie badań, więc zaproponowaliśmy formułę w której powstaną Rady Konsultacyjne - Rada klientów i Rada ekspercka - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Michał Wigurski, szef projektu Telemetria Polska, pytany o stan prac nad nowym badaniem mediów.
więcej
|
|
Audytorium 17 ze wzrostem przychodów do 7,33 mln w 2018 roku
Regionalne Rozgłośnie Polskiego Radia Audytorium 17 zanotowały rekordowe wyniki w minionym roku. Przychód netto spółki wzrósł w ubiegłym roku o 43 proc. - z 5,12 mln w 2017 r. do 7,33 mln w 2018 r.
więcej
|
|
Zmiany w strukturze Polskiego Radia
Zarząd Polskiego Radia zdecydował się zmienić strukturę spółki. Zlikwidowane zostaną redakcje sportowa, gospodarcza oraz publicystyki międzynarodowej. Pracownikom przekazano, że nikt nie zostanie zwolniony. Wielu liczy, że tak będzie. Decyzje w tym tygodniu ma zatwierdzić rada nadzorcza.
więcej
|
|
Odwołano dyrektora biura prawnego Polskiego Radia
Albert Stawiczyński, dotychczasowy dyrektor biura prawnego Polskiego Radia został odwołany. Obecnie p.o. szefa tej jednostki w spółce jest Ireneusz Misiejuk.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Rzeszowie, awans Trójki
Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od listopada 2018 roku do kwietnia 2019 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Szef marketingu Play: Krzysztof Piątek świetnie rokuje, nie będzie rewolucji w strategii reklamowej
Piłkarz Krzysztof Piątek pojawił się w nowej kampanii Play reklamującej plan abonamentowy Homebox. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michał Sobolewski, dyrektor marketingu Play zapowiada, że operator będzie kontynuował strategię reklamową polegającą na zatrudnianiu gwiazd do promowania marki, zaś wybór młodego polskiego piłkarza był w dużej mierze inspirowany oczekiwaniami użytkowników. - W wypadku Piątka to chyba pierwszy raz kiedy klienci Play tak intensywnie nam kogoś rekomendowali. Współpraca z gwiazdami pozwala wykorzystać budżet w bardziej efektywny sposób. W polityce reklamowej nie będzie rewolucji, choć w większym stopniu postawimy na nowe platformy, takie jak TikTok - zapowiada Sobolewski.
więcej
|
Lotos do obsługi reklamowej wybrał Havas Warsaw, Eskadrę i FCB Bridge2Fun
W trwającym pół roku przetargu na obsługę reklamową Grupa Lotos wybrała do współpracy trzy agencje: Havas Warsaw, Eskadrę i FCB Bridge2Fun.
więcej
|
T-Mobile zawiesza akcję ,,Pomoc mierzona kilometrami", bo nie wspiera jej już Endomondo
T-Mobile Polska po 6 latach zawiesza akcję społeczną „Pomoc mierzona z kilometrami”, w ramach której udało się pozyskać 6 mln zł dla fundacji TVN „Nie jesteś sam”. Powodem jest wycofanie się z projektu właściciela aplikacji Endomondo. Telekom szuka nowego partnera do akcji.
więcej
|
KTR 2019: VMLY&R agencją roku, nagrodzeni także Ben&Jerry's, Papaya Films, Platige Image i Muzk Management
W tegorocznej odslonie konkursu KTR jury przyznało 25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród. Agencją roku zostało VMLY&R, a tytuł reklamodawcy roku otrzymało Ben&Jerry’s (Unilever). Papaya Films zdobyła tytuł domu produkcyjnego roku, Platige Image - studia posprodukcyjnego roku, a Muzk Management - studia projektowego roku.
więcej
|
Neymar oskarżony o gwałt. Mastercard wstrzymuje kampanię z jego udziałem, Nike na razie nie
Mastercard wstrzymał kampanię reklamową z udziałem brazylijskiego piłkarza Neymara, a Nike przygląda się sytuacji po tym, jak zawodnik został oskarżony o gwałt.
więcej
|
Animowany spot z chłopcem marzącym, by zostać artystą promuje przesyłanie pieniędzy za granicę w Banku Pocztowym (wideo)
Bank Pocztowy ruszył z kampanią telewizyjną, w której promuje możliwość wygodnego przesyłania pieniędzy za granicę w placówkach banku i Poczty Polskiej. Jest to możliwe dzięki usłudze MoneyGram. Przy kampanii pracowały agencje Innova i Studio Produkcyjne Orka.
więcej
|
Płatności telefonem i zegarkiem reklamują Konto Jakie Chcę w Santander Bank Polska (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Konta Jakie Chcę oferowanego przez Santander Bank Polska przedstawiane są opcje płatności bezgotówkowych telefonem i smartwatchem.
więcej
|
Reakcja social mediów na akcję Kinsey Wolanski pokazała, jak łatwo zmonetyzować naganne zachowania
Kinsey Wolanski wbiegając na murawę w trakcie finałowego meczu Ligi Mistrzów dała zachęcający i niebezpieczny przykład wszystkim tym, którzy chcą być znani za wszelką cenę. Pozyskanie w ciągu kilku godzin ponad 2 mln followersów na Instagramie pokazuje potęgę social mediów, które rozwinęły się tak bardzo, że nawet naganne zachowania znalazły w końcu swoją przestrzeń "monetyzacyjną" - komentują eksperci marketingowi.
więcej
|
Rodzice ucieszeni z nowego wózka w kampanii Provident Polska
Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej Provident Polska "Mam plan". Działania przygotowały Isobar Poland i OMD.
więcej
|
Podlasie promuje się kreatywnymi grami słownymi
Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna prowadzi kampanię promocyjną regionu pod hasłem "Zasil się naturą". Przygotowała ją agencja White Bits.
więcej
|
Mirosław Zbrojewicz reklamuje ,,Opowieści z San Francisco" Netflixa. ,,Parada równości się nie kończy" (wideo)
Z okazji premiery serialu „Opowieści z San Francisco” Netflix udostępnił spot z aktorem Mirosławem Zbrojewiczem zatytułowany „Bądź kimkolwiek chcesz”.
więcej
|
Cannes Lions 2019: Jeffrey Katzenberg z nagrodą Media Person of the Year
Jeffrey Katzenberg odbierze nagrodę dla osobistości roku w branży medialnej na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
więcej
|
Grandes Kochonos dla Halls
Agencja reklamowa Grandes Kochonos wygrała przetarg reklamowy marki gumy do żucia Halls (Mondelez).
więcej
|
Kinga Sankowska w dziale sprzedaży eTravel
Kinga Sankowska objęła stanowisko head of sales w dziale MICE (organizacja szkoleń, konferencji i eventów) eTravel, firmie zajmującej się sprzedażą usług turystycznych.
więcej
|
Nespresso inwestuje w recykling
Kawowa marka Nespresso chce, by do 2020 roku każda wyprodukowana przez firmę kapsułka z kawą została poddana recyklingowi.
więcej
|
Nowa Milka darkmilk w ofercie Mondelez wsparta kampanią
Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech wersjach smakowych. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe, za które odpowiadają Mindshare (GroupM), Carla Zuri, Hasselford, Starcom (Publicis Media) i Big Picture.
więcej
|
Coraz więcej marek na Paradzie Równości. ,,Do Polski wchodzi globalny trend"
W sobotniej Paradzie Równości w Warszawie udział wezmą przedstawiciele kilkunastu firm z różnych branż, dużo więcej niż rok wcześniej. Zdaniem ekspertów to z jednej strony przenikanie do Polski światowych trenów, a z drugiej wyraz wsparcia dla atrakcyjnej reklamowo grupy konsumentów. To także manifestacja systemu wartości, które wiele marek deklaruje w swoim DNA oraz odpowiedź na oczekiwania konsumentów.
więcej
|
,,Love is Love" w akcji Onetu, Kampanii Przeciw Homofobii, Miłość nie Wyklucza i Fundacji Trans-fuzja (wideo)
Ruszyła kampania społeczna pod hasłem „Love is Love” promująca równouprawnienie wszystkich ludzi w zakresie zawierania związków. Akcję przygotowały i realizują Onet, Kampania Przeciw Homofobii, Stowarzyszenie Miłość nie Wyklucza i Fundacja Trans-fuzja.
więcej
|
Krzysztof Piątek reklamuje Homebox w Play ze zniżką na drugi smartfon (wideo)
Play rozpoczął kampanię z udziałem piłkarza Krzysztofa Piątka reklamującą nowy plan abonamentowy Homebox z nielimitowanym internetem i zniżkami na drugi smartfon kupowany w ramach abonamentu.
więcej
|
Sprite na Paradę Równości wprowadza puszki z tęczowym logo
Sprite (marka z portfolio Coca-Coli) wprowadza limitowaną edycję puszki z logo w kolorach tęczy. To gest marki w ramach kampanii „Niech gadają. Żyj rześko" wspierającej różnorodność i prawo do bycia sobą. Sprite jest także partnerem sobotniej Parady Równości w Warszawie.
więcej
|
Kasia Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha w kampanii ,,#Naturalnierazem" kosmetyków Garnier
Marka kosmetyków Garnier stawia na naturalność. W ramach kampanii „#Naturalnierazem”, której ambasadorkami zostały Kasia Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha, wprowadzi do końca roku kilka nowości produktowych.
więcej
|
GroupM rozwija programatyczny zakup mediów w oparciu o AI
GroupM (należą do niej domy mediowe Wavemaker, MediaCom, Mindshare) rozwija system programatycznego zakupu mediów cyfrowych. CoPilot jest pierwszym narzędziem w ofercie grupy, które na taką skalę wykorzystuje uczenie maszynowe i algorytmy sztucznej inteligencji.
więcej
|
Tancerz Prozi podróżuje przez Europe z Bankiem Pekao
Zawodowy tancerz Paweł „Prozi” Sołtysiński jest w trakcie wyzwania „Dancetrotter” - podróżuje po Europie specjalnie oznaczonym camperem, tańcząc przed najważniejszymi obiektami odwiedzanych miast. Influencer wyruszył właśnie w kolejny etap swojej podróży - odwiedzi Albanię, Bośnię i Hercegowinę, Macedonię Północną, Serbię oraz Chorwację. W realizacji podróży wspiera go Bank Pekao.
więcej
|
Polskie gminy na pomoc pszczołom
ZT Kruszwica zaprasza samorządowców z całej Polski do podpisania "Manifestu Gmin Przyjaznych Pszczołom”, którego celem jest lepsza ochrona tych pożytecznych owadów. Akcja prowadzona jest w ramach projektu "Z Kujawskim pomagamy pszczołom".
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Paweł Jaśkowski redaktorem naczelnym "CKM"
Funkcję redaktora naczelnego "CKM" objął Paweł Jaśkowski, wcześniej m.in. wicenaczelny magazynu. Poprzedni szef "CKM" Mateusz Zieliński będzie teraz sekretarzem redakcji "Playboy'a" (oba tytuły wydaje Marquard Media Polska) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KCI planuje sprzedawać akcje Gremi Media i inwestować w Alvernia Planet. Wyemitowało obligacje za 8,5 mln zł
KCI w strategii na lata 2019-2030 planuje, że jej zaangażowanie kapitałowe w Gremi Media (wydawcę „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) zmaleje do 40-60 proc. (obecnie wynosi 84,22 proc.). Firma chce natomiast inwestować w park edukacji i rozrywki Alvernia Planet. W zeszłym tygodniu sprzedała roczne obligacje za 8,5 mln zł.
więcej
|
Sąd zakazał na rok publikacji tekstów ,,Polityki" o prokuratorach zajmujących się aferą taśmową. ,,Cenzura wróciła"
Sąd Okręgowy w Warszawie zakazał na rok tygodnikowi „Polityka” i jego dziennikarzowi Grzegorzowi Rzeczkowskiemu publikacji dwóch tekstów dotyczących kariery zawodowej prokuratorów Anny i Przemysława Hopferów. Artykuły mają zniknąć z portalu Polityka.pl. Orzeczenie jest nieprawomocne, a „Polityka” tuż po jego ogłoszeniu zdecydowała o bezpłatnym udostępnieniu jednego z tekstów.
więcej
|
Wydawca ,,Sieci" w ,,Gazecie Wyborczej" przeprasza Gremi Media za nieuczciwą konkurencję ws. nazwy ,,W sieci opinii"
W sobotnio-niedzielnym wydaniu „Gazety Wyborczej” ukazały się przeprosiny Fratrii, wydawcy m.in. tygodnika „Sieci”, skierowane do Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”. To realizacja prawomocnego wyroku sądowego w sporze dotyczącym nazwy serwisu „W sieci opinii”.
więcej
|
Związek zawodowy liczy, że Agora zacznie się zgadzać na dopisek w świadectwach pracy osób odchodzących na emeryturę
Działająca w Agorze i Inforadiu NSZZ „Solidarność” poinformowała, że po raz pierwszy udało się przekonać władze firmy, żeby dziennikarce odchodzącej na emeryturę wpisać do świadectwa pracy formułkę uprawniającą do niewielkiego dodatku. - Agora dotąd odmawiała umieszczenia takiego dopisku bez uzasadnienia, po prostu na zasadzie „nie bo nie” - zaznaczyła organizacja.
więcej
|
,,Fakt" na pierwszej stronie przeprasza Annę Samusionek za nieprawdziwe publikacje o jej rodzinie
Na pierwszej stronie „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) i stronie głównej jego portalu Fakt.pl zamieszczono przeprosiny skierowane do aktorki Anny Samusionek za publikacje od września 2013 do marca 2014 roku naruszające jej dobra osobiste.
więcej
|
Dziennikarka ,,Kuriera Wileńskiego" i Polish Media London wśród laureatów Nagrody im. Macieja Płażyńskiego
W gdyńskim Muzeum Emigracji wręczono Nagrody im. Macieja Płażyńskiego dziennikarzom i mediom pracującym dla Polonii. W kategorii „dziennikarz medium polonijnego” statuetkę otrzymała Ilona Lewandowska z „Kuriera Wileńskiego”. Nagrodzono też grupę medialną Polish Media London za stworzenie platformy mediowej dla polskiej społeczności w Wielkiej Brytanii.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem w I kwartale, ,,Poradnik 50+" debiutuje na drugim miejscu
W pierwszym kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”, a na drugim miejscu zadebiutował „Poradnik 50+” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Google Stadia ruszy w listopadzie 2019. Abonament 9,99 dolara i osobne opłaty za gry
Google zapowiedział, że platforma Stadia z usługą dostępu do gier w technologii streamingu ruszy w listopadzie 2019 roku w 14 krajach, wśród których nie ma na razie Polski. Serwis zaoferuje wersję darmową i abonamentową w cenie 9,99 dolarów miesięcznie, jednak za korzystanie z poszczególnych tytułów trzeba będzie zapłacić oddzielnie. Do używania Google Stadia będzie konieczne połączenie internetowe o minimalnej prędkości 10 Mb/s.
więcej
|
Rusza internetowy serial "Polska Gola", pokaże klub piłkarski w krzywym zwierciadle
W poniedziałek, 10 czerwca br. o godzinie 20.00 premierowo będzie można zobaczyć nowy odcinek serialu satyrycznego "Polska Gola", który pokaże kulisy świata klubów i rozgrywek piłkarskich.
więcej
|
Strony główne: Onet przed WP.pl, mocno w górę Gazeta.pl i SE.pl
Strona główna Onetu dalej wyprzedza analogiczną witrynę WP.pl pod względem zasięgu, natomiast ma mniej odsłon. W skali roku spory spadek zasięgu zanotowała strona główna Interii, a mocno zyskały SE.pl i Gazeta.pl. Na zdecydowanie najdłużej przyciąga internautów strona główna TVN24.pl.
więcej
|
Widzowie linearnej telewizji się starzeją, młodzi odchodzą do serwisów VOD
Polacy średnio dziennie spędzają 4 godziny i 17 minut przed telewizorem. Prawie połowę telewidzów stanowią jednak osoby w wieku 55+, natomiast można zaobserwować znaczący odpływ widzów w wieku 10-29 lat. Dla porównania - w 2005 roku stanowili oni łącznie 21 proc. widowni, a w 2018 roku już tylko 13 proc.
więcej
|
Interia zerwała współpracę z Rafałem Ziemkiewiczem i usunęła jego tekst o ,,strzelaniu do LGBT"
Interia.pl zakończyła współpracę z publicystą Rafałem Ziemkiewiczem z powodu felietonu, w którym napisał: „Do LGBT trzeba strzelać! Nie w sensie dosłownym, oczywiście - trzeba z nim walczyć”. Artykuł został usunięty z portalu. - Popieramy i opowiadamy się za wolnością słowa, nie wtedy jednak, kiedy na naszej platformie ukazują się treści nawołujące, choć tylko w przenośni, do przemocy - uzasadnia Krzysztof Fijałek, redaktor naczelny Interii. - Tęczowi faszyści wygrali potyczkę, ale nie wątpię, że wojny z normalnymi Polakami nie wygrają - skomentował Ziemkiewicz.
więcej
|
Za 2,6 mld dolarów Google kupuje platformę Looker. Przez ostatnie 20 lat przejął 270 innych firm
Google przejmie Lookera, amerykańską firmę zajmującą się analizą cyfrowych danych. Transakcja ma wartość 2,6 mld dolarów, po jej zakończeniu Looker znajdzie się w Google Cloud, segmencie usług chmurowych. Od momentu swojego powstania Google przejął w sumie 270 innych firm, najwięcej w 2011 i 2014 roku.
więcej
|
Google zmieni wyszukiwarkę. Będzie więcej wyników z różnych źródeł
Koncern Google zapowiedział dokonanie zmian w algorytmie swojej wyszukiwarki internetowej. Według planów w przyszłości platforma będzie prezentowała więcej wyników pochodzących z różnych źródeł, zamiast polecania kilku linków na jeden temat pochodzących z tej samej domeny.
więcej
|
Ogłoszenia z serwisów Grupy Morizon będą też publikowane na Allegro.pl
Grupa Morizon - do której należy grupa serwisów z ogłoszeniami kupna i najmu nieruchomości, m.in. Morizon.pl, Domy.pl, Oferty.net, nPortal.pl, Komercyjne.pl i Noweinwestycje.pl - na początku tygodnia ma podpisać porozumienie, na mocy którego oferty z jej witryn będą zamieszczane także na Allegro.pl.
więcej
|
Reakcja social mediów na akcję Kinsey Wolanski pokazała, jak łatwo zmonetyzować naganne zachowania
Kinsey Wolanski wbiegając na murawę w trakcie finałowego meczu Ligi Mistrzów dała zachęcający i niebezpieczny przykład wszystkim tym, którzy chcą być znani za wszelką cenę. Pozyskanie w ciągu kilku godzin ponad 2 mln followersów na Instagramie pokazuje potęgę social mediów, które rozwinęły się tak bardzo, że nawet naganne zachowania znalazły w końcu swoją przestrzeń "monetyzacyjną" - komentują eksperci marketingowi.
więcej
|
Facebook wycofuje swoje aplikacje ze smartfonów Huawei. Dostępne tylko dla obecnych użytkowników
Facebook zerwał współpracę z Huawei. Oznacza to że w nowych smartfonach i innych urządzeniach chińskiego producenta nie będą już preinstalowane takie aplikacje jak Facebook czy WhatsApp. Dostęp do tych platform w dotychczasowej formie zachowają obecni użytkownicy sprzętu Huawei, nie pojawią się one natomiast w nowych egzemplarzach urządzeń.
więcej
|
Mirosław Zbrojewicz reklamuje ,,Opowieści z San Francisco" Netflixa. ,,Parada równości się nie kończy" (wideo)
Z okazji premiery serialu „Opowieści z San Francisco” Netflix udostępnił spot z aktorem Mirosławem Zbrojewiczem zatytułowany „Bądź kimkolwiek chcesz”.
więcej
|
Mapy Google z prędkościomierzem i możliwością zgłaszania zdarzeń
Google wzbogaciło Mapy Google o nowe funkcjonalności. Usługa pokaże z jaką prędkością w danym momencie porusza się użytkownik. Pojawiła się też opcja zgłaszania drogowych incydentów.
więcej
|
Lord Kruszwil usunął swój kanał po blokadzie przez YouTube. ,,Każdy wie, że to tylko żarty"
Youtuber Marek Kruszel, szerzej znany jako Lord Kruszwil, usunął swój kanał, po tym jak administracja YouTube’a zablokowała na trzy miesiące możliwość publikowania nowych treści. Skrytykował też zarzuty Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych wobec filmu pokazującego chwytanie dziewczyn za pośladki. - Mój brat, ja, te dziewczyny, które były na tym filmie, zdają sobie sprawę z tego, że to jest żart. Ale oczywiście taka organizacja musi manipulować faktami i uznali, że to jest na serio - stwierdził.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Powstaną zespoły eksperckie ds. konsultacji prac nad nowym badaniem mediów
- Nasz główny postulat dotyczący jak najszybszego powołania JIC-u - wydaje się, że jest niemożliwy. Nadawcy wykluczają współpracę z IAA i SAR-em, sami chcą decydować o kształcie badań, więc zaproponowaliśmy formułę w której powstaną Rady Konsultacyjne - Rada klientów i Rada ekspercka - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Michał Wigurski, szef projektu Telemetria Polska, pytany o stan prac nad nowym badaniem mediów.
więcej
|
|
|
Anita Czerwińska ma być nową rzeczniczką prasową PiS, Radosław Fogiel jej zastępcą
Posłanka PiS Anita Czerwińska będzie nową rzeczniczką partii i klubu parlamentarnego PiS, a jej zastępcą zostanie Radosław Fogiel, asystent Jarosława Kaczyńskiego. Czerwińska zastąpi Beatę Mazurek, która została wybrana do Parlamentu Europejskiego.
więcej
|
Anna Zając client service directorem w Linkleaders
Anna Zając dołączyła do zespołu Linkleaders na stanowisko client service directora.
więcej
|
16 lipca ruszają zgłoszenia do XVII edycji Złotych Spinaczy
Związek Firm Public Relations już po raz siedemnasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze. Zgłoszenia będą przyjmowane na platformie online od 16 lipca do 5 września 2019 roku.
więcej
|
Coraz więcej marek na Paradzie Równości. ,,Do Polski wchodzi globalny trend"
W sobotniej Paradzie Równości w Warszawie udział wezmą przedstawiciele kilkunastu firm z różnych branż, dużo więcej niż rok wcześniej. Zdaniem ekspertów to z jednej strony przenikanie do Polski światowych trenów, a z drugiej wyraz wsparcia dla atrakcyjnej reklamowo grupy konsumentów. To także manifestacja systemu wartości, które wiele marek deklaruje w swoim DNA oraz odpowiedź na oczekiwania konsumentów.
więcej
|
Warsaw Sports Group wypromuje klub Hutnik Warszawa
Agencja Warsaw Sports Group rozpoczyna pracę na rzecz Hutnika Warszawa. W ramach podpisanej umowy wesprze drużynę w obszarach marketingu, sponsoringu i public relations.
więcej
|
|
|
Szef marketingu Play: Krzysztof Piątek świetnie rokuje, nie będzie rewolucji w strategii reklamowej
|
,,Cyberpunk 2077" trafi do sprzedaży 16 kwietnia 2020 r., w nowym zwiastunie Keanu Reeves (wideo)
|
T-Mobile zawiesza akcję ,,Pomoc mierzona kilometrami", bo nie wspiera jej już Endomondo
|
Facebook wycofuje swoje aplikacje ze smartfonów Huawei. Dostępne tylko dla obecnych użytkowników
|
16,8 mld dolarów w br. na wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość, 160 mld dolarów w 2023 r.
|
Prawie 50 mln wearables sprzedanych w I kwartale. Liderem Apple przed Xiaomi i Huawei
|
,,Sniper Ghost Warrior Contracts" - jest premierowy zwiastun nowej gry CI Games (wideo)
|
General Motors i Michelin pracują nad oponą przyszłości Uptis. Koniec z pompowaniem? (wideo)
|
Philips 242B9T - 24-calowy dotykowy monitor za 1289 zł
|
|
|