|
|
|
|
|
|
|
Grzegorz Jankowski ma być dyrektorem programowym Superstacji
Dziennikarz Grzegorz Jankowski, prowadzący m.in. swój autorski cykl publicystyczny w Superstacji, ma zostać dyrektorem programowym tego kanału - wynika z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Od zeszłego tygodnia stacja zrezygnowała z tematów politycznych, kierownictwo tłumaczyło to względami biznesowymi.
więcej
|
Jacek Koskowski po 8 latach rozstaje się z BBC Studios. ,,Zmiany w operacyjnej i kierowniczej strukturze w regionie CEMA"
Wraz z końcem lipca br. Jacek Koskowski zakończy współpracę z polskim oddziałem BBC Studios - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - BBC Studios wprowadza zmiany w operacyjnej i kierowniczej strukturze w regionie CEMA. Jacek Koskowski podjął trudną decyzję, aby nie wysuwać swojej kandydatury na jedną z nowo utworzonych ról kierowniczych w Londynie - komentuje nam biuro prasowe nadawcy.
więcej
|
,,Barwy szczęścia" nadal zdecydowanym liderem. Serial dla TVP2 zarobił 121,23 mln zł z reklam
„Barwy szczęścia” w sezonie 2018/2019 śledziło 2,96 mln osób, o 250 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Serial nadal dawał Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 121,23 mln zł.
więcej
|
1,5 mln widzów programu ,,Europa da się lubić - 15 lat później". TVP2 liderem rynku
Nowy program „Europa da się lubić - 15 lat później” oglądało średnio 1,50 mln osób. TVP2 w czasie emisji reaktywowanego talk-show była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 3,48 mln zł.
więcej
|
,,Pierwsza miłość" zarobiła dla Polsatu 234,85 mln zł
W sezonie 2018/2019 serial „Pierwsza miłość” gromadził średnio 1,42 mln widzów, o 210 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu nadal była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 234,85 mln zł.
więcej
|
,,Rodzinka.pl" straciła 140 tys. widzów. 6,08 mln zł z reklam
Czternasty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 940 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 140 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła ostatni miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 6,08 mln zł.
więcej
|
Zbiórka na organizację Marszu Równości w Poznaniu promowana parodią "Wiadomości"
Grupa Stonewall organizuje zbiórkę crowdfundingową na organizację 5. edycji festiwalu Poznan? Pride Week. Promuje ja? spot w formie programu informacyjnego zawierającego prawdziwe cytaty z materiałów Telewizji Polskiej oraz prawicowych portali na temat społeczności LGBT+.
więcej
|
Konsumenci spędzą w tym roku 800 godzin korzystając z internetu na urządzeniach mobilnych. Telewizja pozostaje najpopularniejszym medium
W tym roku ludzie na całym świecie spędzą średnio 800 godzin, czyli łącznie 33 dni, korzystając z mobilnego internetu - wynika z raportu „Media Consumption Forecasts” opublikowanego przez agencję mediową Zenith (Publicis Media). Do 2021 roku światowa średnia wzrośnie do 930 godzin, czyli 39 dni rocznie.
więcej
|
Pierwszy szwedzki serial HBO Europe ,,Gösta" od 1 lipca w HBO i HBO GO (wideo)
W poniedziałek, 1 lipca br. w HBO i HBO GO odbędzie się premiera pierwszego szwedzkiego serialu HBO Europe „Gösta”.
więcej
|
Polsat liderem, duży spadek TVN. ,,M jak miłość" i mecz Macedonia Północna-Polska hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial TVP2 „M jak miłość” oraz eliminacyjny mecz do Euro 2020 Macedonia Północna-Polska. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Spot ,,Milionerów" TVN nagrodzony w konkursie Promax Global Excellence Awards 2019
Spot promujący „Milionerów” z wiosny 2018 roku został nagrodzony w Los Angeles w konkursie Promax Global Excellence Awards 2019. Zdobył drugie miejsce w kategorii „Best Entertainment Promo”.
więcej
|
Karolina Gorczyca i Piotr Stramowski zagrają w serialu "Ultraviolet 2"
Trwają zdjęcia do 2. sezonu serialu "Ultraviolet". Do obsady dołączyli Karolina Gorczyca i Piotr Stramowski.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Branża chwali Keanu Reevesa w ,,Cyberpunku 2077". ,,Przebije sukces cyklu z Wiedźminem"
Studio CD Projekt Red zapowiedziało, że oczekiwana gra „Cyberpunk 2077” pojawi się w sprzedaży w kwietniu 2020 roku. Ujawniono, że w grze pojawi się postać znanego aktora Keanu Reevesa, który wspiera też promocję nowego tytułu. Akcje firmy zwyżkują. - CD Projekt jest mocny nie tylko w produkcji, ale także w marketingu, potrafi budować napięcie i rozbudzać pragnienia odbiorców. Keanu Reeves to strzał w dziesiątkę z kilku powodów, zaś sama gra już osiągnęła sukces, który w przyszłości przebije to co osiągnął „Wiedźmin” - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci segmentu gier wideo.
więcej
|
Biedronka wprowadziła papierowe torby, część wpływów ze sprzedaży przekaże Bankom Żywności
Sieć sklepów Biedronka wprowadziła papierowe torby na zakupy, które pochodzą w połowie z recyclingu. W ramach akcji „Dobra Torba” część przychodów sprzedażowych przekaże Bankom Żywności.
więcej
|
Marek Gonsior odchodzi z firmy Agata, stawia na własny biznes
Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w firmie meblarskiej Agata SA, po prawie 7 latach opuszcza spółkę, aby skupić się na własnych projektach.
więcej
|
Konsumenci spędzą w tym roku 800 godzin korzystając z internetu na urządzeniach mobilnych. Telewizja pozostaje najpopularniejszym medium
W tym roku ludzie na całym świecie spędzą średnio 800 godzin, czyli łącznie 33 dni, korzystając z mobilnego internetu - wynika z raportu „Media Consumption Forecasts” opublikowanego przez agencję mediową Zenith (Publicis Media). Do 2021 roku światowa średnia wzrośnie do 930 godzin, czyli 39 dni rocznie.
więcej
|
Za 15,7 mld dolarów Salesforce kupuje Tableau, firmę zajmującą się wizualizacją danych. Odpowiedź na przejęcie Lookera przez Google
Koncern Salesforce zawarł umowę przejęcia firmy Tableau działającej w segmencie wizualizacji danych. Transakcja o wartości 15,7 mld dol. zostanie w całości zrealizowana w akcjach. Po przejęciu Tableau będzie funkcjonować niezależnie pod obecnym kierownictwem, jej zakup jest odpowiedzią Salesforce na niedawną akwizycję platformy Looker przez koncern Google.
więcej
|
Wonga z nową ofertą, Piotr Fronczewski reklamuje ,,pożyczanie na poziomie" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serwisu pożyczkowego Wonga z udziałem aktora Piotra Fronczewskiego. Akcję, pod hasłem „Pożyczanie na poziomie”, przygotowały firmy marketingowe Heart & Brain, Papaya Films, iProspect i Starcom.
więcej
|
Robert Górski i Mikołaj Cieślak na lodach reklamują podwójny pakiet internetowy w Orange na Kartę (wideo)
W nowej kampanii Orange na Kartę z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka reklamowana jest promocja z podwójnym pakietem internetowym po doładowaniu. Akcję przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett i dom mediowy Initiative Media Warszawa.
więcej
|
Działaczka na rzecz osób transseksualnych Paris Lees ambasadorką kosmetyków Pantene
Najnowszą ambasadorką marki produktów do pielęgnacji włosów Pantene (należy do Procter&Gamble) została Paris Lees, działaczka na rzecz praw osób transseksualnych, prezenterka i dziennikarka.
więcej
|
Taksówki w Londynie i Nowym Jorku reklamują kartę walutową z Kontem Jakże Osobistym w Alior Banku (wideo)
Alior Bank zaczął kampanię reklamującą wprowadzoną właśnie do oferty z Kontem Jakże Osobistym kartę obsługującą płatności w 152 walutach z całego świata. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, Film Produkcja, Televisor, Juice Sound i Mets.
więcej
|
Lewiatan alarmuje: opłata od grubszych foliówek zaszkodzi biznesowi i środowisku
Polski Związek Przetwórców Tworzyw Sztucznych (PZPTS), członek Konfederacji Lewiatan, ocenia, że wprowadzenie opłaty recyklingowej za torby z tworzyw sztucznych o grubości powyżej 50 mikrometrów negatywnie wpłynie na działalność przedsiębiorstw oraz na stan środowiska. PZPTS ma też wątpliwości, czy przepisy są zgodne z z unijną dyrektywą
więcej
|
Małgorzata Laube i Monika Szczepaniak awansują po restrukturyzacji w Stars
Firma doradztwa i audytu mediowego Stars wyodrębniła dwa nowe działy doradcze, na czele których stanęły Małgorzata Laube i Monika Szczepaniak.
więcej
|
Katarzyna Bujakiewicz reklamuje torebki O bag
Katarzyna Bujakiewicz została ambasadorką włoskiej marki O bag. Kampania reklamowa najnowszej kolekcji prezentowanej przez aktorkę pojawi się na bilbordach w Warszawie, Katowicach i Poznaniu, a także w internecie i mediach społecznościowych. Autorem zdjęć jest fotograf Wojtek Biały, a autorką koncepcji dyrektor artystyczna Obag Polska Marta Dudź.
więcej
|
Agnieszka Stelmaszczyk wraca do zarządzania Feno. Weronika Rehorowska zwolniona
Agnieszka Stelmaszczyk, właścicielka i współzałożycielka agencji komunikacji marketingowej Feno, wraca na stanowisko dyrektora zarządzającego po dwóch latach urlopu macierzyńskiego. Dyrektor zarządzająca Weronika Rehorowska została zwolniona.
więcej
|
Alex Wahli i Olaf Deharde zapraszają do kulinarnej podróży po świecie w nowej kampanii Kauflandu ,,Jedzenie to... odkrywanie"
Sieć sklepów Kaufland rozpoczęła nową akcję pod hasłem „Jedzenie...to odkrywanie”, w której prezentuje najciekawsze propozycje kulinarne z różnych stron świata. Jej bohaterami są Alex Wahli i Olaf Deharde, kucharze, blogerzy i znawcy streetfoodu.
więcej
|
Maffashion influencerką dekady w plebiscycie See Blogers, wśród nagrodzonych także Magda Bereda, Szparagi i Anna Lewandowska
9 czerwca podczas gali festiwalu See Bloggers 2019 wręczono nagrody #Hashtagi Roku. Tytuł influencerki dekady trafił do Julii "Maffashion" Kuczyńskiej, a influencerki roku do Magdy Beredy. Youtuberkami roku zostały autorki kanału Szparagi, a wyróżnienie dla osoby publicznej aktywnej w sieci odebrała Anna Lewandowska.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Anna Mierzejewska redaktor naczelną ,,Playboya". "Zawsze definiował przestrzeń wolności w myśleniu" (wywiad)
Anna Mierzejewska została pierwszą w 27-letniej historii redaktor naczelną polskiej edycji magazynu „Playboy” (Marquard Media Polska). Pierwszy numer zrealizowany pod jej kierownictwem ukaże się na rynku 12 czerwca. - „Playboy”zawsze definiował przestrzeń wolności w myśleniu - nie tylko o seksualności, ale również światopoglądowo. Moje zatrudnienie to kolejny, bardzo spójny komunikat, który de facto wpisuje się w tę „wolnościową” misję - stwierdza Anna Mierzejewska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polska Press Grupa wydaje bezpłatny magazyn ,,Strona Kobiet" w regionie łódzkim
Łódzki oddział Polska Press Grupy wypuści w czerwcu bezpłatny luksusowy magazyn dla kobiet „Strona Kobiet”. Redaktorem naczelnym pisma jest Marcin Kowalczyk, a prowadzącą pierwsze wydania - Grażyna Tomala-Tylman.
więcej
|
,,Duży Format" w ,,Gazecie Wyborczej" z nowym logo, zmniejszony o cztery strony
Od bieżącego wydania „Duży Format”, reportażowy dodatek do „Gazety Wyborczej” (Agora), liczy 16 stron, o cztery mniej niż poprzednio, oraz ma nowe logo. Z „DF” zniknęło kilka cykli felietonowych oraz grafiki autorów Sztucznych Fiołków.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" liderem sprzedaży w I kwartale, ,,Dobry Tydzień" stracił najwięcej
W pierwszym kwartale 2019 roku na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień”. Zyskało tylko „Twoje Imperium” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michalina Olszańska-Rozbicka gwiazdą pierwszego numeru "Playboya" z nową naczelną
Anna Mierzejewska została pierwszą w 27-letniej historii redaktor naczelną polskiej edycji magazynu "Playboy" (Marquard Media Polska) - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Pierwszy numer zrealizowany pod jej kierownictwem ukaże się na rynku 12 czerwca. Na okładce pojawiła się Michalina Olszańska-Rozbicka.
więcej
|
Trzy rosyjskie dzienniki i Biełsat TV apelują ws. dziennikarza śledczego aresztowanego w Moskwie
Rosyjskie dzienniki „Wiedomosti”, „RBK” i „Kommiersant” oraz dziennikarze Biełsat TV wyrazili solidarność z Iwanem Gołunowem, dziennikarzem śledczym aresztowanym w Moskwie pod zarzutem handlu narkotykami. Uważają, że jest niewinny, a działania śledczych to forma represji za jego pracę dziennikarską.
więcej
|
|
|
Google, Facebook i YouTube ze spadkami - mocno w górę OLX i TVN, TVP przyciąga najbardziej (Gemius/PBI z maja)
Grupa Google, Facebook i YouTube w maju br. zanotowały spadki zasięgu w polskim internecie, natomiast sporo zyskały strony i aplikacje OLX i Grupy TVN. Wśród czołowych wydawców najdłuższy średni czas korzystania przez użytkowników w ciągu doby osiągnęła natomiast Telewizja Polska.
więcej
|
W 2018 roku Google zarobił na wydawcach 4,7 mld dolarów. Media chcą dostawać część tych pieniędzy
W 2018 roku współpraca z wydawcami i publikowanie ich treści w wyszukiwarce oraz na platformie News przyniosła Google 4,7 mld dolarów - wynika z danych News Media Alliance. Media chcą by część tych pieniędzy trafiała do nich, zaś amerykańska administracja zamierza wprowadzić w tym kierunku odpowiednie regulacje.
więcej
|
Konsumenci spędzą w tym roku 800 godzin korzystając z internetu na urządzeniach mobilnych. Telewizja pozostaje najpopularniejszym medium
W tym roku ludzie na całym świecie spędzą średnio 800 godzin, czyli łącznie 33 dni, korzystając z mobilnego internetu - wynika z raportu „Media Consumption Forecasts” opublikowanego przez agencję mediową Zenith (Publicis Media). Do 2021 roku światowa średnia wzrośnie do 930 godzin, czyli 39 dni rocznie.
więcej
|
Za 15,7 mld dolarów Salesforce kupuje Tableau, firmę zajmującą się wizualizacją danych. Odpowiedź na przejęcie Lookera przez Google
Koncern Salesforce zawarł umowę przejęcia firmy Tableau działającej w segmencie wizualizacji danych. Transakcja o wartości 15,7 mld dol. zostanie w całości zrealizowana w akcjach. Po przejęciu Tableau będzie funkcjonować niezależnie pod obecnym kierownictwem, jej zakup jest odpowiedzią Salesforce na niedawną akwizycję platformy Looker przez koncern Google.
więcej
|
Natalia Laskowska dołączy do candIT Poland
Z początkiem lipca Natalia Laskowska obejmie stanowisko co-founder w candIT Poland, platformie do rekrutacji w branży IT tworzonej przez kobiety - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Już teraz firmuje markę swoim nazwiskiem.
więcej
|
W Gdańsku powstał mural przeciw hejtowi, Wirtualna Polska partnerem
Wirtualna Polska wspólnie ze Szkołą Podstawową nr 69 w Gdańsku stworzyły mural, którego celem jest walka z hejtem. „Podwórko superbohaterów" powstało na ścianach sali gimnastycznej, a jego inspiracją były rysunki samych uczniów. Autorem muralu jest Maciej Salamon.
więcej
|
Na Allegro będą zamieszczane ogłoszenia od klientów biznesowych Morizon.pl
Grupa Morizon (należąca do spółki MZN Property) zawarła umowę o współpracy partnerskiej z Allegro.pl. Na tym portalu będą publikowane ogłoszenia sprzedaży i wynajmu nieruchomości od klientów biznesowych Morizon.pl.
więcej
|
Maffashion influencerką dekady w plebiscycie See Blogers, wśród nagrodzonych także Magda Bereda, Szparagi i Anna Lewandowska
9 czerwca podczas gali festiwalu See Bloggers 2019 wręczono nagrody #Hashtagi Roku. Tytuł influencerki dekady trafił do Julii "Maffashion" Kuczyńskiej, a influencerki roku do Magdy Beredy. Youtuberkami roku zostały autorki kanału Szparagi, a wyróżnienie dla osoby publicznej aktywnej w sieci odebrała Anna Lewandowska.
więcej
|
GetResponse wprowadza narzędzie do rozwoju biznesu online
Autofunnel to nowy produkt GetResponse, platformy do online marketingu. Narzędzie służy do automatyzacji działań marketingowych w internecie.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|