|
|
|
|
|
|
|
Festiwal w Opolu oglądało 2,24 mln widzów. Kurski: trend odbudowy siły i znaczenia TVP
Tegoroczny festiwal w Opolu w TVP1 i TVP Polonia oglądało średnio 2,24 mln widzów, o 260 tys. osób więcej niż przed rokiem. Jedynka w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku. Najwięcej widzów zgromadził koncert „Od Opola do Opola”. Wpływy z reklam wyniosły 5,36 mln zł. - Jest to sukces w odnowieniu najstarszego polskiego festiwalu w Opolu, w który tchnęliśmy nowe życie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
758 tys. widzów głównych emisji ,,Big Brothera", 62,13 mln zł z reklam. Będzie kolejna edycja
Główne emisje reaktywowanego „Big Brothera” pokazywane w TVN7 codziennie o godz. 20.00 oglądało średnio 758 tys. widzów. „Big Brother Nocą” śledziło 203 tys. osób, a emitowany w niedziele na głównej antenie „Big Brother Tydzień” przyciągał 546 tys. widzów. Sumaryczne wpływy z reklam emitowanych wokół programu wyniosły 62,13 mln zł. - Wydaje się, że fuzja telewizji linearnej z internetem wyszła na plus - komentuje Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa TVN7.
więcej
|
Anna Ferens na czele kreacji dokumentu w TVP. Marta Dużbabel zawieszona
Anna Ferens ma zastąpić Martę Dużbabel na stanowisku szefowej kreacji dokumentu w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dużbabel została zawieszona w obowiązkach - TVP nie podaje przyczyn tej decyzji.
więcej
|
TVP rozpoczęła przetarg na roczną obsługę mediową 10 mln zł budżetu
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg, w którym wybierze dom mediowy odpowiedzialny m.in. za planowanie i zakup mediów do jej kampanii. Z wybraną agencją będzie pracować przez rok, a wielkość budżetu mediowego w tym okresie oszacowano na 10 mln zł netto - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W lipcu start zdjęć do show z Robertem Janowskim w TV Puls. Lady Pank, Doda, Weekend i Kombii wśród gości
W lipcu Telewizja Puls wraz z firmą Media Corporation rozpocznie zdjęcia do autorskiego muzycznego show „Gra Muzyka”, którego gospodarzem będzie Robert Janowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że w programie pojawiać się będą gwiazdy, m.in. Lady Pank, Doda, Weekend i Kombii.
więcej
|
Dominika Stępińska-Duch w zarządzie TVN Discovery Polska. Pokieruje działem prawnym
Od września br. do zespołu TVN Discovery Polska dołączy Dominika Stępińska-Duch, która obejmie stanowisko szefa pionu prawnego. Jednocześnie zostanie członkiem zarządu komercyjnego nadawcy.
więcej
|
Prezes UPC Polska szefem regionu w Europie Wschodniej w grupie Liberty Global. Odchodzi Eric Tveter
Robert Redeleanu, obecny CEO UPC Polska od 1 lipca br. będzie szefem regionu odpowiedzialnym za Europę Wschodnią w grupie Liberty Global, która jest właścicielem UPC. Redeleanu zastąpi na stanowisku Erica Tvetera, który po 10 latach odchodzi z firmy.
więcej
|
TVN obniża ceny reklam w lipcu, najdroższe ,,Kuchenne Rewolucje" i ,,Projekt Lady"
W lipcu tego roku ceny reklam w TVN będą niższe w porównaniu z rokiem ubiegłym, bo stacja spodziewa się spadku oglądalności. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy emisji powtórkowych odcinków „Kuchennych Rewolucji” i programie „Projekt Lady”.
więcej
|
,,What is Love" - UPC odpowiada na prześmiewczy spot Orange (wideo)
W nowym spocie UPC Polska odpowiada na krytyczną reklamę Orange o jego usłudze internetu światłowodowego. Żartuje przy tym z marki Orange Love.
więcej
|
Mecz Polska-Izrael i koncert ,,Od Opola do Opola" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził eliminacyjny mecz do Euro 2020 Polska-Izrael oraz koncerty „Od Opola do Opola” i „Nie pytaj o Polskę #30latwolności”. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy serial kryminalny ,,Miasto na wzgórzu" w HBO GO i HBO3 (wideo)
W serwisie HBO GO udostępniony został pierwszy odcinek nowego serialu kryminalnego „Miasto na wzgórzu”. Produkcja od środy, 17 lipca będzie emitowana również w linearnym kanale HBO3.
więcej
|
Latem TVP Kultura pokaże spektakle Teatru Sensacji ,,Stawka większa niż życie"
Począwszy od 20 czerwca przez całe lato TVP Kultura wyemituje jedenaście odcinków spektaklu Teatru Sensacji pt. „Stawka większa niż życie”. Będą one pokazywane w czwartki o godz. 20.20.
więcej
|
Viasat World zdobywcą dwóch nagród w Promax Global Excellence
Międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema nagrodami na gali Promax Global Excellence Awards 2019 w Los Angeles.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wraca ,,Lato z Radiem": cztery koncerty i trasa reporterska. Prowadzącymi Rożej, Kunikowska, Czejarek, Wydrych i Frątczak
Tegoroczna formuła „Lata z Radiem” ulegnie zmianie: zamiast jednego dużego koncertu odbędą się cztery - dwudniowe wydarzenia w Zakopanem, Pucku, Stalowej Woli i Krakowie. Prowadzącymi audycję "Lato z Radiem" będą Karolina Rożej, Agnieszka Kunikowska, Roman Czejarek, Daniel Wydrych i Grzegorz Frątczak. - Tegoroczna formuła Festiwalu Lata z Radiem to z jednej strony powrót do tradycji, do czegoś, co nasi słuchacze znają i do czego byli przyzwyczajeni, a z drugiej pokazanie jej w nowoczesnej formule - komentuje Andrzej Rogoyski, prezes zarządu Polskiego Radia.
więcej
|
|
Nowości w letniej ramówce Dwójki: "Letni Festiwal Muzyczny", "Moja Opera" i "Chopin na wakacjach"
Od 17 czerwca br. Program 2 Polskiego Radia zmienił ramówkę na wakacyjną - w codziennym "Letnim Festiwalu Muzycznym" pojawią się transmisje koncertów z całego świata, wróci cykl "Dwójka na miejscu - Znaki Niepodległej. Ostatnie lato‘39" i pojawią się nowe audycje: "Chopin na wakacjach", "Moja Opera" i "Koncerty z enigmą".
więcej
|
|
RMF FM liderem w Krakowie. TOK FM awansowało na podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie okresie od grudnia 2018 roku do maja 2019 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
"Ostatni Twój Weekend" z brązem, a ,,Niezniszczalna Tęcza" ze srebrem na Cannes Lions Festival
W pierwszym dniu Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2019 zostały nagrodzone dwa polskie projekty spośród czterech, które dotychczas trafiły na shortlisty konkursu. Akcja „Ostatni Twój Weekend” ma Brązowego Lwa, a „Niezniszczalna Tęcza” została uhonorowana Srebrnym Lwem.
więcej
|
TVP rozpoczęła przetarg na roczną obsługę mediową 10 mln zł budżetu
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg, w którym wybierze dom mediowy odpowiedzialny m.in. za planowanie i zakup mediów do jej kampanii. Z wybraną agencją będzie pracować przez rok, a wielkość budżetu mediowego w tym okresie oszacowano na 10 mln zł netto - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Platige Image: Artur Małek za Macieja Gamrota w zarządzie
Artur Małek został powołany przez radę nadzorczą domu produkcyjnego Platige Image do zarządu firmy. Zastąpił tam Macieja Gamrota, który przeszedł do zarządów dwóch spółek zależnych firmy.
więcej
|
TVN obniża ceny reklam w lipcu, najdroższe ,,Kuchenne Rewolucje" i ,,Projekt Lady"
W lipcu tego roku ceny reklam w TVN będą niższe w porównaniu z rokiem ubiegłym, bo stacja spodziewa się spadku oglądalności. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy emisji powtórkowych odcinków „Kuchennych Rewolucji” i programie „Projekt Lady”.
więcej
|
,,What is Love" - UPC odpowiada na prześmiewczy spot Orange (wideo)
W nowym spocie UPC Polska odpowiada na krytyczną reklamę Orange o jego usłudze internetu światłowodowego. Żartuje przy tym z marki Orange Love.
więcej
|
George Clooney w reklamie pierwszego zegarka, który znalazł się na Księżycu
Ruszyła kampania reklamowa zegarka Omega Speedmaster - pierwszego, który znalazł się na Księżycu. W spocie wystąpił wieloletni ambasador marki - aktor George Clooney.
więcej
|
4,37 mln zł zapłacą władze Gdyni za organizację Open'er Festival 2019
Władze Gdyni podpisały umowę ze spółką Alter Art Festival umowę na organizację tegorocznego Open’er Festival. Zapłacą za to 4,37 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Oknoplast reklamuje swoją nowość - okna Prismatic
Firma Oknoplast rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową nowości ze swojego portfolio - okna Prismatic.
więcej
|
WPP do 2020 wyeliminuje plastikowe jednorazówki ze swoich agencji
Holding reklamowy WPP do 2020 roku wykluczy z użycia jednorazowe produkty z plastiku we wszystkich swoich agencjach i biurach na świecie. To efekt podpisanego właśnie przez firmę porozumienia o gospodarce tworzywami sztucznymi pod przewodnictwem ONZ i fundacji Ellen MacArthur.
więcej
|
Marta Bresińska group account directorem w oS3
Marta Bresińska awansowała w agencji reklamowej oS3 na nowo utworzone stanowisko group account directora. Z firmą związana jest od stycznia ubiegłego roku.
więcej
|
,,Jej czarne oczy" i karaoke reklamują wyprzedaż w Vision Express (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express prowadzi kampanię promującą trwającą w jej punktach „Wielką wyprzedaż”. Bohaterowie spotu uczestniczą w karaoke wykonując m.in. utwór „Jej czarne oczy” zespołu Iwan i Delfin. Akcję przygotowały firmy Walk Creative, Szut Szut Studio i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
WWF z mocną kampanią antyplastikową
WWF w swojej nowej kampanii zwraca uwagę na problem rosnących ilości tworzyw sztucznych zanieczyszczających planetę.
więcej
|
Kosmetyki i środki czystości Henkla w opakowania z plastiku pozyskanego społecznie
Henkel, właściciel takich marek, jak Persil, Silan, Pur czy Taft rozpoczyna na rynku niemieckim sprzedaż swoich kosmetyków i środków czystości w opakowaniach z tzw. plastiku pozyskanego społecznie.
więcej
|
K2 kontynuuje współpracę z Lactalis Polska
Agencja K2 realizuje kampanię social mediową dla nowych wariantów marki Jovi - Jovi Duet i Jovi Bez Dodatku Cukrów z portfolio Grupy Lactalis Polska. Działania będą prowadzone do końca 2019 roku.
więcej
|
Herbapol-Lublin wprowadza napoje ziołowe i herbaciane
Herbapol-Lublin rozszerza portfolio o ziołowe napoje funkcjonalne „Uroda” i „Detox” na bazie ekstraktów z ziół i owoców oraz napoje herbaciane na zimno w kilku smakach. Nową kategorie promuje kampania reklamowa pod hasłem "Siła natury".
więcej
|
Klienci Bershki z darmowym dostępem do Tidala
Klienci sklepów Bershka na całym świecie otrzymają możliwość założenia konta z trzymiesięcznym darmowym dostępem do muzyczno-rozrywkowej platformy streamingowej Tidal.
więcej
|
Kohe współpracuje z Fundacją Dziedzictwa Kulturowego
Fundacja Dziedzictwa Kulturowego uruchomiła nowa stronę internetową. Projekt i wdrożenie serwisu powierzono studiu Kohe, które wybrano po przeglądzie portfolio i weryfikacji przedstawionych ofert.
więcej
|
Asap&Asap Communications kolejny rok pracuje dla Dacia Duster Elf Cup
Agencja Asap&Asap Communication po raz trzeci prowadzi ogólnopolską komunikację projektu Dacia Duster Elf Cup organizowanego przez Renault Polska.
więcej
|
Effie Awards to konkurs rozwiązań, które budują biznes
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Zapewne dalej tak jest, choć w dzisiejszych czasach reklama to tylko jeden ze sposobów rozwoju szeroko pojętego biznesu.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Już 192 tys. subskrybentów cyfrowych ,,Gazety Wyborczej". ,,Widać, że prawdziwe dziennikarstwo jest potrzebne"
Liczba subskrypcji cyfrowej wersji „Gazety Wyborczej” (Agora) na koniec maja wynosiła 192 tys., o 22 tys. więcej niż na koniec ub.r. - Docieramy teraz do największego od lat grona czytelników. Widać z tego, że prawdziwe dziennikarstwo jest dziś potrzebne - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jerzy Wójcik, wydawca dziennika.
więcej
|
Wpływy Kolportera zmalały o 15 proc. Rośnie sprzedaż w salonikach, mocno w dół dystrybucja
W ub.r. firma Kolporter, zajmująca się dystrybucją i sprzedażą prasy, zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 15,2 proc. do 1,4 mld zł oraz 11,5 mln zł zysku netto (wobec 55,89 mln zł rok wcześniej). W skali roku liczba pracowników spółki zmalała o 6,1 proc.
więcej
|
,,Gazeta Polska" i ,,Newsweek Polska" z rekordowymi spadkami. Tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w kwietniu br. był „Gość Niedzielny”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazła się „Gazeta Polska”. Najwięcej zyskał z kolei „Tygodnik Powszechny” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Małgorzata Bujara nową szefową ,,Gazety Stołecznej", w rzeszowskiej ,,GW" zastąpi ją Magdalena Mach
Małgorzata Bujara, redaktor naczelna rzeszowskiego dodatku „Gazety Wyborczej” (Agora) od początku lipca będzie szefową „Gazety Stołecznej” i serwisu Warszawa.Wyborcza.pl. - Chcę poszerzyć grono cyfrowych prenumeratorów, to najważniejsze zadanie, jakie sobie stawiam - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bujara. Jej miejsce w rzeszowskiej redakcji „GW” zajmie Magdalena Mach.
więcej
|
ComPress zmienia nazwę na Thunderbolt, menedżerowie Gremi Media odchodzą z rady nadzorczej
Akcjonariusze agencji public relations ComPress (większościowym jest Gremi Media) zdecydowali o zmianie jej nazwy na Thunderbolt. Z rady nadzorczej odwołano menedżerów związanych z Gemi Media, natomiast powołano m.in. cztery osoby z rady nadzorczej Premium Fund.
więcej
|
,,Sieci" i Feusette przepraszają ks. Bonieckiego za przypisanie mu słów Kuby Wojewódzkiego o Biblii
W nowym numerze „Sieci” (Fratria) zamieszczono sprostowanie i przeprosiny dotyczące felietonu Krzysztofa Feusette’a sprzed trzech tygodni. W tekście publicysta błędnie przypisał ks. Adamowi Bonieckiemu z „Tygodnika Powszechnego” krytyczne słowa Kuby Wojewódzkiego na temat Biblii.
więcej
|
|
|
Już 192 tys. subskrybentów cyfrowych ,,Gazety Wyborczej". ,,Widać, że prawdziwe dziennikarstwo jest potrzebne"
Liczba subskrypcji cyfrowej wersji „Gazety Wyborczej” (Agora) na koniec maja wynosiła 192 tys., o 22 tys. więcej niż na koniec ub.r. - Docieramy teraz do największego od lat grona czytelników. Widać z tego, że prawdziwe dziennikarstwo jest dziś potrzebne - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jerzy Wójcik, wydawca dziennika.
więcej
|
E-commerce to już jedna dziesiąta wartości polskiego handlu. 11 milionów Polaków robi zakupy w internecie
Wartość obrotów generowanych w całym polskim handlu wynosi obecnie prawie 440 miliardów złotych - pokazują dane GfK. Jedna trzecia tych obrotów (126 miliardów) powstaje w centrach handlowych, a jedną dziesiątą (39 miliardów) generuje handel w internecie.
więcej
|
Agora ma już 24 proc. udziałów ROI Hunter. ,,Spółka osiągnęła wyniki założone w umowie inwestycyjnej"
Zgodnie z zapowiedzią Agora wzięła udział w drugiej rundzie finansowania czeskiej firmy marketingu internetowego ROI Hunter. W efekcie ma udziały stanowiące 24 proc. jej kapitału.
więcej
|
Zalando rezygnuje z plastikowych toreb na kosmetyki. Do 2020 roku przestawi się na ekologiczne materiały
Zalando przeprowadza całkowitą wymianę toreb dla produktów kosmetycznych z plastikowych na papierowe. Do 2020 roku zacznie używać jedynie ekologicznych opakowań.
więcej
|
Grupa R22 zainwestuje milion euro w Blugento
Grupa R22 zainwestuje milion euro w Blugento - rumuńskie rozwiązanie e-commerce do budowy sklepów internetowych. Dzięki wsparciu finansowemu oraz know-how inwestora, startup przyśpieszy międzynarodową ekspansję.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|