|
|
|
|
|
|
|
,,The Voice Senior" późną jesienią w TVP2. Marta Manowska gospodynią
Pod koniec br. TVP2 będzie emitować polską wersję programu „The Voice Senior”, który będzie można oglądać w sobotnim prime-time stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że gospodynią talent-show będzie Marta Manowska.
więcej
|
Edward Miszczak: Ta wiosna była trudna. Musimy uwzględniać sytuację na rynku reklamy telewizyjnej
W okresie wakacyjnym wszystkie stacje będą emitować powtórki oraz szykować się do jesiennych ramówek. To również czas na ocenę wiosennych programów. - Ta wiosna była trudna, jesteśmy stacją komercyjną i musimy uwzględniać sytuację na rynku reklamy telewizyjnej - komentuje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
więcej
|
Kurdej-Szatan nie poprowadzi już programów ,,The Voice" i ,,Dance, dance, dance" w TVP2. "TVP dba o to, by zaskakiwać, intrygować widzów"
Barbara Kurdej-Szatan nie poprowadzi najbliższych sezonów programów „The Voice of Poland”, „The Voice Kids” oraz „Dance, dance, dance”, których była gospodynią w ostatnich edycjach. Aktorka nadal będzie występować w serialu „M jak miłość”, w którym jej wątek w kolejnym sezonie zostanie rozbudowany.
więcej
|
,,Ultraviolet" kolejnym serialem AXN emitowanym w Polsacie
Telewizja Polsat zakupiła od Sony licencję na pokazywanie kryminalnego serialu AXN „Ultraviolet”. Produkcja na antenie Polsatu zadebiutuje we wtorek, 30 lipca br.
więcej
|
,,Gogglebox. Przed telewizorem 11" w TTV. Właśnie trwają poszukiwania nowych uczestników
Stacja TTV podjęła decyzję o kontynuacji hitowego reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem”, którego jedenasty sezon najprawdopodobniej będzie można oglądać w jesiennej ramówce. Właśnie prowadzony jest casting na nowych uczestników projektu.
więcej
|
,,Jedziemy" z Michałem Rachoniem w TVP Info od poniedziałku. Każde wydanie z dwoma częściami, krótsza ,,Minęła 8"
Poranny program Michała Rachonia „Jedziemy” w TVP Info będzie emitowany już od najbliższego poniedziałku, Każde wydanie będzie składać się z dwóch części, skrócony zostanie magazyn „Minęła 8”. - Postaramy się wykorzystać wszystkie możliwości, jakie daje studio - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl dyrektor TAI Jarosław Olechowski.
więcej
|
Oglądalność TVP Sport wzrosła o 270 proc. nSport+ stracił najwięcej
W zeszłym miesiącu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został TVP Sport. Stacja ta pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasował się nSport+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN Discovery Polska rozpocznie współpracę z Mediacom
Grupa TVN Discovery Polska wybrała drogą przetargu nowy dom mediowy Mediacom - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,03 mln widzów Ekstraklasy w TVP i 100 tys. w nc+ oraz Eurosporcie
Niedawno zakończony sezon Lotto Ekstraklasy na kanałach nc+ i Eurosportu gromadził średnio 100 tys. widzów. Pojedyncze mecze pokazywane w kanałach Telewizji Polskiej śledziło z kolei 1,03 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Adam Nowe dołączył do zarządu Superstacji. ,,Korzystnie byłoby wejść w jesienny sezon z nową ramówką"
Adam Nowe, członek zarządu Telewizji Polsat został przedstawiony zespołowi Superstacji jako nowy członek zarządu kanału. Tym samym kierownictwo stacji będzie dwuosobowe - prezesem nadal pozostaje Adam Stefanik.
więcej
|
BBC Earth i Bass Astral x Igo prezentują singiel inspirowany najnowszą serią ,,Planety"
Na potrzeby promocji serii "Planety" na BBC Earth powstał utwór "Planets" Bass Astral x Igo. Premierę utworu zapowiada krótka animacja stworzona w oparciu o sceny z serii „Planety” przez reżysera Tomka Duckiego.
więcej
|
Archiwalne spektakle Teatru Sensacji i ,,Geniusz: Picasso" w letniej ramówce TVP Kultura
W letniej ramówce TVP Kultura widzowie zobaczą m.in. przegląd filmów Piotra Szulkina, archiwalne spektakle Teatru Sensacji, serial „Geniusz: Picasso”, liczne dokumenty, retransmisję koncertu z mediolańskiej La Scali, wakacyjne pasma filmowe oraz program „Powidoki”.
więcej
|
Drużynowy Puchar Świata w snookerze na żywo tylko w Eurosporcie
Od 24 do 30 czerwca w chińskim Wuxi rozegrany zostanie Drużynowy Puchar Świata w snookerze, w którym weźmie udział m.in. polska para Adam Stefanów - Kacper Filipiak. Sportową imprezę na żywo będzie można śledzić w Eurosporcie 1 lub Eurosport Playerze.
więcej
|
Aplikacja Nickelodeon Play dostępna w pełnym pakiecie premium dla klientów Play
Od 19 czerwca użytkownicy Play mają dostęp do pełnego pakietu premium aplikacji Nickelodeon Play.
więcej
|
Festiwalowe wakacje w Polsacie
W wakacje widzowie Polsatu będą mogli zobaczyć w czerwcu: Kabareton w Zielonej Górze i Opolską Noc Kabaretową, a w lipcu: Mazurską Noc Kabaretową oraz Kabareton w Koszalinie. Natomiast w sierpniu emitowane będą koncerty i występy kabaretowe. Wydarzenia odbędą się w Białymstoku, Mrągowie, Kielcach czy Lidzbarku.
więcej
|
,,39 i pół tygodnia" w jesiennej ramówce TVN. Oto pierwszy teaser nowego serialu (wideo)
Jesienią br. TVN pokaże nowy serial „39 i pół tygodnia”, który jest kontynuacją produkcji „39 i pół” sprzed 10 lat. Właśnie trwają prace do tego projektu, a w głównej roli ponownie wystąpi Tomasz Karolak. Właśnie zaprezentowano pierwszy teaser.
więcej
|
TVP Info i ,,Wiadomości" krytykowane za informacje o szkolnych rozbojach syna Adama Bodnara. ,,Materiał zawiera tylko fakty"
„Wiadomości” i TVP Info podały, że 14-letni syn Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara razem z dwoma kolegami grozili nożem rówieśnikom, żądając pieniędzy. Niektórzy dziennikarze skrytykowali nagłaśnianie tego zdarzenia w formie zarzutu wobec pracy RPO. Szef TAI Jarosław Olechowski podkreślił natomiast, że materiał „Wiadomości” na ten temat „zawiera tylko fakty i sprawdzone informacje”.
więcej
|
Polsat Sport Premium i Eleven Sports w nowym pakietem sportowym premium UPC Polska za 19,99 zł miesięcznie
Firma UPC Polska wprowadziła do swojej oferty nowy pakiet sportowy premium, w którym abonenci mogą zyskać dostęp do kanałów z portfolio Polsat Sport Premium i Eleven Sports.
więcej
|
Szefowa TVN7 o ,,Big Brother": Program opowiada o nas samych, jest ,,lustrem" społeczeństwa
Telewizyjna Siódemka w zeszłą niedzielę zakończyła emisję reaktywowanego po 11 latach przerwy reality-show „Big Brother”, którego kolejna edycja odbędzie się jesienią. - Program opowiada o nas samych, jest „lustrem” społeczeństwa - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa TVN7 i TVN Fabuła.
więcej
|
Michał Gąsiorowski wraca do relacjonowania Formuły 1 w Eleven Sports
Po ponadmiesięcznej przerwie Michał Gąsiorowski wznawia współpracę z Eleven Sports przy transmisjach z Formuły 1. Będzie komentował wyścigi i prowadził studio.
więcej
|
,,Nowe ciało z Khloé Kardashian 3" w E! Entertainment
Od 14 lipca 2019 roku E! Entertainment rozpocznie emisję trzeciego sezonu programu „Nowe ciało z Khloé Kardashian”.
więcej
|
Marian Kmita jednym z założycieli nowego stowarzyszenia MMA Polska
W Warszawie powstało stowarzyszenie MMA Polska. Organizacja powołana do reprezentowania środowiska Mieszanych Sztuk Walki w debacie publicznej oraz w mediach. W gronie założycieli znajduje się Marian Kmita, szef sportu w Telewizji Polsat.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niepolityczny Mazurek, radiowa powieść i stand-uperzy w wakacje w RMF FM
W poniedziałek, 24 czerwca startuje wakacyjna ramówka radia RMF FM. Znajdą się w niej opowieści Roberta Mazurka o jego wakacyjnych przygodach, nowa powieść Klary Weritas i występy stand-uperów.
więcej
|
|
Radio Wnet i Eurozet wśród zainteresowanych nadawaniem w Białymstoku i Wrocławiu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w kwietniu br. ogłosiła konkursy na częstotliwości w Białymstoku (103,9 MHz) oraz we Wrocławiu (96,8 MHz). Wśród ogłoszonej teraz listy ubiegających się o te częstotliwości znalazło się m.in. Radio Wnet oraz Eurozet.
więcej
|
|
Sąd uchylił karę nagany nałożoną na dziennikarkę przez szefa Polskiego Radia Rzeszów
Polskie Radio Rzeszów uznało powództwo dziennikarki Grażyny Bochenek na którą nałożono karę nagany za wyemitowanie negatywnej wypowiedzi jednego ze słuchaczy o prezydencie Andrzeju Dudzie. W środę, 19 czerwca br. Sąd Rejonowy w Rzeszowie uchylił karę nałożoną na dziennikarkę.
więcej
|
|
KRRiT chce wybrać firmę, która przeprowadzi monitoring programów radiowych
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji ogłosiło postępowanie na wykonanie analiz - poprzez monitoring - programów radiowych.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu. Złote Przeboje na podium
Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajmuje RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Eska i Złote Przeboje - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Mateusz Morawiecki: nie ma konkretnych planów repolonizacji, chociaż narodowość mediów ma znaczenie
Premier Mateusz Morawiecki i szef jego kancelarii Michał Dworczyk stwierdzili, że rząd nie ma obecnie konkretnych planów repolonizacji w sektorze mediów, o której kilka dni temu mówił wicepremier Jarosław Gowin. - Narodowość mediów ma również znaczenie. Są media, które zachowują się bardziej w porządku, ale są też takie, które ewidentnie mają czynnik narodowości gdzieś z tyłu głowy - zaznaczył Morawiecki.
więcej
|
|
Nowa oprawa radiowej Jedynki. "Połączenie tradycji z nowoczesnością"
Polskie Radio na wakacje wprowadzi zmiany w ramówkach wszystkich anten, będzie więcej audycji muzycznych i rozrywkowych. Nie ominie to także radiowej Jedynki, która oprócz nowości programowych od 21 czerwca br. będzie mieć nową oprawę dźwiękową oraz jingle w audycjach.
więcej
|
|
Piotr Najsztub uniewinniony od zarzutu spowodowania wypadku, odzyskał prawo jazdy
Sąd w Piasecznie uznał, że Piotr Najsztub jest niewinny spowodowania w październiku 2017 roku wypadku, w którym potrącił 77-letnią kobietę przechodzącą przez pasy. Wcześniej dziennikarz został ukarany za jazdę bez prawa jazdy, OC i przeglądu samochodu.
więcej
|
|
"Polka Dziadek" w tradycyjnej odsłonie sygnałem tegorocznego Lata z Radiem
W tym roku słuchacze Jedynki będą mogli ponownie usłyszeć tradycyjną odsłonę „Polki Dziadek”, wykorzystywanej jako hymn wakacyjnej audycji „Lato z Radiem” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ubiegłym roku Polskie Radio uwspółcześniło utwór, co spotkało się ze sprzeciwem wielu słuchaczy.
więcej
|
|
Słuchacze RMF FM biją rekord Guinessa w przytulaniu się do Białego Misia z Krupówek
W poniedziałek 24 czerwca radio RMF FM organizuje w Zakopanem zabawę: bicie rekordu w przytulaniu się do Białego Misia z Krupówek. Imprezie towarzyszyć będą gwiazdy polskiej muzyki.
więcej
|
|
|
|
Dawid Szczepaniak: potencjał "Ostatniego Twojego Weekendu" czułem od pierwszej sekundy
Na tegorocznym festiwalu Cannes Lions trzy nagrody Grand Prix przyznano agencji FCB za akcję promującą Whoppera w Burger Kingu. Agencją roku została Wieden + Kennedy, holdingiem marketingowym roku - WPP, siecią reklamową roku - McCann, a najbardziej kreatywną marką - IKEA. Kampania „Ostatni Twój Weekend” agencji VMLY&R Poland zdobyła Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change oraz nagrodę Tytanowego Lwa. To pierwsze tak prestiżowe nagrody dla Polaków w Cannes. - Poziom konkurencji na festiwalu reklamowym Cannes Lions jest wręcz niewyobrażalny. O Grand Prix nikt nawet nie myślał - te wydawało się całkowicie poza zasięgiem - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dawid Szczepaniak, executive creative director, partner w agencji VMLY&R Poland.
więcej
|
Mikołaj Sadowski: siła ,,Niezniszczalnej tęczy" tkwi w prostocie i zakorzenieniu w wartościach Ben&Jerry's
Nagrody to świetny sposób, żeby zmierzyć się z innymi pomysłami, zostać docenionym po ciężkiej pracy. Problem pojawia się natomiast kiedy najpierw powstaje pomysł, a potem na siłę szuka się dla niego klienta - mówi Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner w 180heartbeats +Jung v Matt, agencji, która za projekt „Niezniszczalna tęcza” zdobyła na festiwalu reklamowym Cannes Lions 5 Lwów: 2 srebrne i 3 brązowe.
więcej
|
Cannes Lions 2019: trzy Grand Prix za kampanię Whoppera, Wieden + Kennedy, McCann, WPP i IKEA firmami roku
Na tegorocznym festiwalu Cannes Lions trzy nagrody Grand Prix przyznano agencji FCB za akcję promującą Whoppera w Burger Kingu. Agencją roku została Wieden + Kennedy, holdingiem marketingowym roku - WPP, siecią reklamową roku - McCann, a najbardziej kreatywną marką - IKEA. Przedstawiamy wszystkie akcje nagrodzone Grand Prix i Złotymi Lwami.
więcej
|
KER: reklama Orbit może zagrażać rozwojowi dzieci, bo promuje przemoc (wideo)
Telewizyjny spot gum Orbit (produkowanych przez Wrigley/Mars Polska), w której jeden nastolatek zwraca się do drugiego „Dawaj kasę” może zagrażać fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu dalszemu rozwojowi dzieci lub młodzieży - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Mariusz Wąsiński za Marcina Boroszkę szefem sprzedaży w Ringier Axel Springer Polska
Z końcem czerwca z Ringier Axel Springer Polska odchodzi Marcin Boroszko, cheif sales officer i członek zarządu firmy. Jego obowiązki jako CSO przejmie Mariusz Wąsiński.
więcej
|
TVN Discovery Polska rozpocznie współpracę z Mediacom
Grupa TVN Discovery Polska wybrała drogą przetargu nowy dom mediowy Mediacom - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wojciech Malajkat w kampanii ,,Mazury to biznes" (wideo)
Trwa kampania pod hasłem „Mazury to biznes” promująca potencjał gospodarczy krainy wielkich jezior mazurskich. W akcji, przygotowanej przez agencję Tarraya, występuje aktor Wojciech Malajkat.
więcej
|
IMS sprzedał swoim menedżerom akcje za 1,5 mln zł w ramach programu motywacyjnego
Spółka IMS zajmująca się marketingiem sensorycznym przydzieliła swoim 34 menedżerom 500,5 tys. akcji za łączną cenę 1,52 mln zł. To realizacja programu motywacyjnego na lata 2018-2020.
więcej
|
Rozterki przed randką w spocie piwa Perła (wideo)
W kolejnej reklamie piwa Perła (produkowanego przez firmę Perła - Browary Lubelskie) pod hasłem „Nad jednym nie musisz się zastanawiać” pokazywane są rozterki przed randką.
więcej
|
The Digitals przejęła udziały Booost od Gdali i Kornickiego, większa integracja Grupy S/F
Firma The Digitals kupiła pozostałe 35 proc. udziałów agencji marketingu internetowego Booost (obie spółki należą do holdingu Mediacap) od zarządzających nią Łucji Gdali i Sławomira Kornickiego. Celem jest mocniejsze zintegrowanie podmiotów tworzących Grupy S/F.
więcej
|
VMLY&R Poland promuje dla HBO trzeci sezon "Opowieść podręcznej"
Ruszyła kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Serię można oglądać od szóstego czerwca w HBO i HBO GO. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland.
więcej
|
ebay ruszył z globalnym przetargiem mediowym
Amerykańska firma e-commerce eBay rozpoczęła przetarg na globalną obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów. Swój budżet chce skonsolidować w jednej agencji, która będzie odpowiadać za jej obsługę na całym świecie.
więcej
|
Irmina Grabczak: z Mediacomu do Abstra
Irmina Grabczak objęła stanowisko junior account executive w dziale branded content firmy Abstra, producenta treści na YouTube. Przeszła z domu mediowego Mediacom.
więcej
|
Fatalne działania Williamsa i słabe wyniki Roberta Kubicy w F1 to dla Orlenu sytuacja prawie kryzysowa? (opinie)
Robert Kubica, który po latach przerwy wrócił do wyścigów w Formule 1 w team’ie Williamsa na razie nie osiąga imponujących wyników. To jednak - zdaniem ekspertów - nie powinno przyprawiać o ból głowy marketingowców paliwowego koncernu, bo efekty tej współpracy należy oceniać w perspektywie długoterminowej. Orlen już teraz zyskał za niewielkie pieniądze możliwość budowania świadomości i rozpoznawalności swojej marki na arenie międzynarodowej. Trzeba jednak mieć świadomość, że sytuacja dla Orlenu jest gorąca, może jeszcze bardziej się komplikować i będzie wymagała dużego doświadczenia i zręczności zarówno komunikacyjnej jak i marketingowej.
więcej
|
Najwięksi reklamodawcy i agencje chcą walczyć o jakość treści w mediach społecznościowych. ,,Pieniądze skuteczniejsze niż apele i odezwy"
Firmy Adidas, Procter & Gamble i Nestle oraz koncerny reklamowe WPP, Publicis i Dentsu znalazły się wśród założycieli stowarzyszenia The Global Alliance for Responsible Media. Organizacja zamierza walczyć o polepszenie jakości treści w serwisach społecznościowych i skłonienie Facebooka, Twittera czy YouTube’a do skuteczniejszej walki z zamieszczaniem w social mediach groźnych i szkodliwych materiałów. - Inicjatywa jest mocno spóźniona, a jako branża reklamowa posiadamy skuteczniejsze formy nacisku na serwisy społecznościowe niż odezwy i apele. Są to pieniądze i rekomendacje wydatków reklamowych dla klientów - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka, managing partner w F11 Agency / AMIN Worldwide.
więcej
|
Ostatni ,,Twój Weekend" z Grand Prix i Tytanowym Lwem na Cannes Lions. Sukces agencji VMLY&R Poland
Kampania „Ostatni Twój Weekend” agencji VMLY&R Poland zdobyła na festiwalu reklamowym w Cannes Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change oraz nagrodę Tytanowego Lwa. To pierwsze tak prestiżowe nagrody dla Polaków w Cannes. Dodatkowo VMLY&R została wyróżniona tytułem Agencja Roku.
więcej
|
Cannes Lions: kolejne nagrody za ,,Niezniszczalną Tęczę" i ,,Twój Ostatni Weekend"
Akcja „Niezniszczalna Tęcza” przygotowana przez agencję 180 heartbeats Jung v. Matt dla marki Ben&Jerry’s zdobyła w środę i czwartek kolejne cztery Lwy - Srebrnego i trzy Brązowe, a projekt „Ostatni Twój Weekend” agencji VMLY&R, Gazeta.pl, Mastercard i BNP Paribas - dwa Brązowe Lwy na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Na kolejne shortlisty trafiły też agencje Digitas Poland, Grey Group Poland i Gong.
więcej
|
Legimi w nowej wersji, zmieniła się identyfikacja wizualna
Platforma Legimi, oferująca e-booki i audiobooki w modelu abonamentowym, została udostępniona w nowej odsłonie. Jednocześnie zmieniła się jej identyfikacja wizualna na czele z logo.
więcej
|
Celny strzał Roberta Lewandowskiego w promocji Oshee w Chinach (wideo)
Robert Lewandowski w ramach współpracy z marką napojów izotonicznych Oshee odwiedził Chiny. Pojawił się tam w związku ze startującą na tym rynku kampanią marki, której jest ambasadorem.
więcej
|
AMS rewitalizuje wiaty przystankowe w Łodzi
AMS rozpoczyna proces rewitalizacji kilkuset wiat na 250 przystankach w Łodzi. Na razie jest to rozwiązanie pilotażowe. Każda z wiat będzie przypominała „wyspę świetlną”.
więcej
|
Samsung postawił na Times Square ekran o powierzchni ponad tysiąca metrów kwadratowych
Samsung Electronics ukończył instalację ogromnych wyświetlaczy LED na budynku One Times Square w Nowym Jorku. Wyświetlacze zajmują powierzchnię 1081 metrów kwadratowych i tworzą jedną z największych i najdroższych tego typu instalacji na świecie.
więcej
|
,,Dream Crazy" Nike, ,,Whopper Detour" Burger Kinga, ,,Viva la Vulva" pewniakami na Cannes Lions Festival (wideo)
Kampania „Dream Crazy” dla Nike, „Whopper Detour” Burger Kinga czy „Viva la Vulva” dla marki Libresse to najczęściej typowane przez polskich szefów kreacji kampanie, które ich zdaniem mają największe szanse na zdobycie większości głównych nagród na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
więcej
|
Biedronka reklamuje się jako pracodawca dla Ukraińców
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła kampanię employer brandingową skierowaną do Ukraińców szukających pracy w Polsce.
więcej
|
Idea Bank chce zwolnić połowę pracowników, restrukturyzuje koszty działania
Zarząd Idea Banku ogłosił zwolnienia grupowe, które do końca br. obejmą maksymalnie 750 pracowników etatowych. Uzasadnia to koniecznością restrukturyzacji kosztów działania. Niedawno KNF nie zgodziła się na fuzję Idea Banku z Getin Noble Bankiem, a niewiążące oferty od inwestorów otrzymał tylko ten drugi bank.
więcej
|
MediaMarkt w promocji daje zniżki za piątki i szóstki na świadectwach szkolnych
Sieć elektromarketów MediaMarkt kolejny raz organizuje promocję cenową związaną z ocenami na świadectwach szkolnych. Akcja, pod hasłem „Kasa za szkolnego asa”, potrwa do najbliższego poniedziałku.
więcej
|
Effie Awards to konkurs rozwiązań, które budują biznes
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Zapewne dalej tak jest, choć w dzisiejszych czasach reklama to tylko jeden ze sposobów rozwoju szeroko pojętego biznesu.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Grupa Polska Press z 426,3 mln zł wpływów i 9,6 mln zł zysku. Więcej z reklam, mniej ze sprzedaży prasy i druku
W ub.r. grupa kapitałowa Polska Press zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 0,8 proc. do 426,3 mln zł oraz 9,64 mln zł zysku netto (wobec 4,76 mln zł rok wcześniej). Samo wydawnictwo Polska Press osiągnęło wzrost przychodów z reklam o 2,8 proc., natomiast jego wpływy ze sprzedaży prasy i usług poligraficznych zmalały o 7,5 proc.
więcej
|
Gremi Media nie wypłaci dywidendy. Hajdarowicz i Bąk przechodzą z zarządu do rady nadzorczej KCI
Walne zgromadzenie akcjonariuszy Gremi Media (wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) zdecydowało, żeby zdecydowaną większość zeszłorocznego zysku netto przeznaczyć na kapitał zapasowy. Natomiast z zarządu KCI, większościowego akcjonariusza Gremi Media, odeszli prezes Grzegorz Hajdarowicz i wiceprezes Bąk, od lipca będą członkami rady nadzorczej spółki.
więcej
|
,,Glamour" i ,,Zwierciadło" ze wzrostem sprzedaży w kwietniu
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Wzrostami sprzedaży pochwalić się mogły dwa tytuły: „Glamour” i „Zwierciadło”. Z kolei najwięcej stracił „Joy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Karolina Korwin-Piotrowska nową felietonistką WysokieObcasy.pl. Wkrótce dołączyć też ma Katarzyna Bosacka
Karolina Korwin-Piotrowska dołącza do grona felietonistów serwisu WysokieObcasy.pl (Agora). Jej teksty będą pojawiały się raz w tygodniu. Wkrótce też felietonistką serwisu ma zostać Katarzyna Bosacka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mariusz Wąsiński za Marcina Boroszkę szefem sprzedaży w Ringier Axel Springer Polska
Z końcem czerwca z Ringier Axel Springer Polska odchodzi Marcin Boroszko, cheif sales officer i członek zarządu firmy. Jego obowiązki jako CSO przejmie Mariusz Wąsiński.
więcej
|
Nowy członek rady nadzorczej Agory związany z PiS. Medioznawcy: bez wpływu na spółkę
Tomasz Karusewicz został nowym członkiem rady nadzorczej Agory. To były skarbnik Prawa i Sprawiedliwości i były pełnomocnik tej partii w wyborach samorządowych, „Puls Biznesu” określa go jako zaufanego człowieka Joachima Brudzińskiego. Agora nie komentuje tej sprawy.
więcej
|
Eksperci o zapowiedzi Gowina repolonizacji mediów. "To straszak wobec krytycznych redakcji"
Zapowiedź Jarosława Gowina, że rząd PiS w kolejnej kadencji zajmie się repolonizacją mediów, skrytykowała większość komentujących to dziennikarzy. - Dążąc do pełnej władzy, PIS potrzebuje pełnej kontroli nad mediami. To zmierza do modelu węgierskiego - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej. A Tomasz Lis uzupełnia: - Idzie nie tyle o repolonizację mediów, co o ich rePISyzację. To jest nie do zrobienia z punktu regulacji prawnych.
więcej
|
"Wiedza" nowym tytułem w portfolio Focusa
W sprzedaży pojawił się premierowy numer pisma "Wiedza" z portfolio Focusa (Burda Media Polska). Tytuł skupia się na jednym, głównym temacie, który ma ułatwić podejmowanie racjonalnych decyzji i uporządkowanie wiedzy. Pierwsze wydanie poświęcone jest odżywaniu.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski" liderami sprzedaży e-wydań
W kwietniu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansował „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Gowin: repolonizacja mediów zadaniem na drugą kadencję rządu, gazety niemieckich wydawców reprezentują niemieckie interesy
Wicepremier Jarosław Gowin stwierdził, że repolonizacja mediów będzie jednym z zadań rządu PiS, jeśli zostanie wybrany na drugą kadencję. Jego zdaniem wydawane w Polsce gazety należące do niemieckich firm przy spornych kwestiach „reprezentują niemiecki punkt widzenia i niemieckie interesy”.
więcej
|
|
|
Allegro z 1,75 mld zł wpływów i 230 mln zł zysku netto, 88 mln zł za 80 proc. eBilet
Według sprawozdań złożonych w KRS wyniki finansowe Allegro wzrosły w porównaniu z poprzednim okresem sprawozdawczym - od końca lipca 2016 roku do końca 2017 roku. Przychody zwiększyły się z 1,54 do 1,75 mld zł, zysk operacyjny - z 242,2 do 621,5 mln zł, zysk brutto - z 80,8 do 292,1 mln zł, a zysk netto - ze 181,1 do 230,1 mln zł.
więcej
|
Interia z najpopularniejszym serwisem muzycznym. Spotify przed Open.fm i Soundcloudem (TOP10)
Wśród serwisów o muzyce najpopularniejsze są dział muzyczny Interii oraz Tekstowo.pl, natomiast Spotify osiąga dużo wyższą odwiedzalność niż Open.fm i Soundcloud. W skali roku duży spadek zanotowała sekcja muzyczna Onetu.
więcej
|
Nowy Chrome zablokuje śledzenie anonimowych użytkowników. Kłopoty wydawców w stosowaniu paywalla
Google zapowiedział, że kolejna wersja przeglądarki Chrome przyniesie mechanizm uniemożliwiający wykrycie czy internauta odwiedza konkretną stronę w trybie Incognito. Dla wielu wydawców taka zmiana może oznaczać straty związane ze stosowaniem niektórych wersji paywalla i konieczność wprowadzenia nowych rozwiązań dotyczących monetyzacji treści.
więcej
|
Orange przyspiesza internet światłowodowy dla firm
Orange Polska zwiększył prędkość światłowodu dla klientów biznesowych. Niedawno operator wprowadził to udogodnienie także dla firm.
więcej
|
Maciej Szwarc nowym prezesem Abstra, Robert Pasut dyrektorem ds. strategii kontentowej
Maciej Szwarc został nowym prezesem firmy Abstra, zajmującej się produkcją treści na YouTube. Zastąpił Roberta Pasuta, jednego z trzech założycieli Abstra i kanału Abstrachuje.tv.
więcej
|
Koniec newsletterów na WhatsApp. Facebook walczy z udostępnianiem fake newsów
Facebook zapowiedział, że za kilka miesięcy wydawcy nie będą mogli rozsyłać w komunikatorze WhatsApp codziennych newsletterów zapowiadających publikowane przez nich treści. Restrykcje mają ograniczyć rozprzestrzenianie się na platformie fake newsów oraz informacji nie dostosowanych do oczekiwań konkretnych użytkowników.
więcej
|
Lekarz Dawid Ciemięga zebrał 50 tys. złotych na film o antyszczepionkowcach. "Inspirowałem się Sekielskim"
W internecie trwa zbiórka na film dokumentalny o ruchu antyszczepionkowym oraz mechanizmach dezinformacji wokół tematu szczepień i hejtu wobec środowiska medyków. Inicjatorem projektu jest tyski pediatra Dawid Ciemięga, który od dłuższego czasu obala w sieci antyszczepionkowe mity. Na film zebrał już ponad 50 tys. złotych.
więcej
|
Instagram pozwoli reklamodawcom promować wpisy influencerów. ,,To nie rewolucja, tylko ułatwienie"
Instagram wprowadza opcję Paid Partnership, w ramach której firmy obecne na platformie będą mogły emitować w formie reklam wpisy o ich markach zamieszczone przez innych użytkowników. - To nie rewolucja, tylko kolejne ułatwienie współpracy marek z influencerami na Instagramie - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji marketingu społecznościowego.
więcej
|
Korona Kielce zwolniła twórcę swojego kanału Korona TV
Z końcem lipca tego roku z Koroną Kielce po ponad ośmiu latach współpracy żegna się Michał Siejak. Od początku tworzył treści na internetowy kanał klubu Korona TV.
więcej
|
Allegro ogranicza sprzedaż kodów, kuponów i voucherów do kin, automatyczne oferty wielowariantowe z odzieżą
Od początku lipca kody, kupony i vouchery do kin na Allegro będą mogli oferować jedynie autoryzowani sprzedawcy, natomiast w kilku kategoriach licytacje będzie można kończyć tylko przed pojawieniem się pierwszej oferty kupna. Jednocześnie w większości kategorii odzieżowych zacznie działać automatyczne łączenie ofert w oferty wielowariantowe.
więcej
|
Senat USA przesłucha Facebooka w sprawie kryptowaluty Libra. Są wątpliwości dotyczące bezpieczeństwa
Senat USA zamierza przeprowadzić własne dochodzenie związane z planami udostępnienia przez Facebook jego własnej kryptowaluty o nazwie Libra. Kongresmeni chcą ustalić czy Libra nie zagrozi prywatności i bezpieczeństwu użytkowników - na połowę lipca 2019 roku zapowiedziano przesłuchanie Davida Marcusa, szefa projektu.
więcej
|
Wirtualna Polska z drugą odsłoną akcji ,,#JedziemyWPolskę", dziennikarze opiszą podróże komunikacją publiczną po kraju
26 czerwca rusza druga edycja wakacyjnego cyklu Wirtualnej Polski „#JedziemyWPolskę”. Korzystając z publicznego transportu i bez internetu w telefonach piątka reporterów z różnych redakcji wybierze się w kilkudniowe trasy po kraju, z czego opublikują relacje. Akcję koordynują Joanna Kocik i Tomasz Michalski.
więcej
|
5 największych błędów popełnianych przy tworzeniu contentu SEO
Jakie błędy popełniają najczęściej specjaliści zajmując się przygotowaniem treści SEO? O tym pisze dla portalu Wirtualnemedia.pl Tomasz Klusek, SEO manager w MBridge - Marketing Experts.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Aleksandra Myczkowska-Utrata szefową zespołu ds. komunikacji Nextbike Polska
W wypożyczalni rowerów miejskich Nextbike Polska został utworzony zespół odpowiedzialny za komunikację. Jego szefową została Aleksandra Myczkowska-Utrata.
więcej
|
Fatalne działania Williamsa i słabe wyniki Roberta Kubicy w F1 to dla Orlenu sytuacja prawie kryzysowa? (opinie)
Robert Kubica, który po latach przerwy wrócił do wyścigów w Formule 1 w team’ie Williamsa na razie nie osiąga imponujących wyników. To jednak - zdaniem ekspertów - nie powinno przyprawiać o ból głowy marketingowców paliwowego koncernu, bo efekty tej współpracy należy oceniać w perspektywie długoterminowej. Orlen już teraz zyskał za niewielkie pieniądze możliwość budowania świadomości i rozpoznawalności swojej marki na arenie międzynarodowej. Trzeba jednak mieć świadomość, że sytuacja dla Orlenu jest gorąca, może jeszcze bardziej się komplikować i będzie wymagała dużego doświadczenia i zręczności zarówno komunikacyjnej jak i marketingowej.
więcej
|
|
|