|
|
|
|
|
|
|
TV Republika miała prawie 3 mln zł straty w 2018 roku. 1,5 mln zł winna Cyfrowemu Polsatowi
Telewizja Republika zamknęła 2018 rok stratą netto w wysokości 2,96 mln zł przy przychodach na poziomie 13,52 mln zł. Ponad połowę wpływów spółki stanowią środki ze sponsoringu. Spółka w tym roku liczy na wzrost wpływów ze sponsoringu i wsparcie spółek Skarbu Państwa. Planuje zrezygnować z pośredników przy sprzedaży reklam internetowych.
więcej
|
Już 10 tys. zgłoszeń do kolejnej edycji ,,Big Brothera". Castingi nadal trwają
Do jesiennej edycji reality-show „Big Brother” zgłosiło się dotąd prawie 10 tys. uczestników - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Castingi do programu nadal trwają.
więcej
|
Nowy program Michała Rachonia ,,#Jedziemy" przyciągnie ,,swoich". "Określony światopoglądowo, a sam dziennikarz to świetny showman"
- To był udany debiut - tak dyrektor TAI, Jarosław Olechowski, w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl ocenia nowy program Michała Rachonia „#Jedziemy”. Wojciech Krzyżaniak natomiast mówi: - Rachoń to showman, ale sam program jest chaotyczny.
więcej
|
Skargi na materiały "Wiadomości" o synu RPO Adama Bodnara
Od czwartku "Wiadomości" TVP 1 oraz TVP Info codziennie informowały o tym, że syn Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara razem z dwoma kolegami grozili nożem swoim rówieśnikom i żądał od nich drobnych kwot pieniężnych. Pełnomocnik byłej żony RPO zapowiedział, że podjęto w tej sprawie pierwsze kroki prawne, a do KRRiT wpłynęły dwie skargi w sprawie materiałów TVP.
więcej
|
392 tys. widzów ,,Czarno na białym". TVN24 przegrało z TVP Info
Program „Czarno na białym” w sezonie 2018/2019 śledziło 392 tys. osób, minimalnie więcej niż rok wcześniej. TVN24 w czasie nadawania magazynu w grupie 4+ zajął drugie miejsce wśród kanałów newsowych, a w grupie 16-49 był liderem. Nowe odcinki audycji widzowie zobaczą w jesiennej ramówce br.
więcej
|
TVP pokaże eliminacyjne mecze klubu Legia Warszawa w Lidze Europy
Telewizja Polska nabyła prawa do relacjonowania wszystkich meczów piłkarskiej Legii Warszawa w eliminacjach do Ligi Europy UEFA 2019/2020.
więcej
|
HGTV nowym liderem oglądalności. Stacja wyprzedziła TVN Style i Polsat Play
W maju 2019 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych zostało HGTV, które wyprzedziło Polsat Play i TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowała Kuchnia+, a na czele spadków uplasował się kanał Active Family - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat liderem tygodnia. ,,Ojciec Mateusz", ,,Fakty" i ,,Wiadomości" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził seriale „Ojciec Mateusz” oraz dzienniki: „Fakty” TVN i „Wiadomości” TVP1. Wśród stacji nowym liderem został Polsat, który wyprzedził TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
BBC pokaże tegoroczny Wimbledon na żywo w jakości UHD
Stacja BBC zapowiedziała, że tegoroczny turniej tenisowy na kortach Wimbledonu będzie transmitować w całości w jakości UHD. Transmisje w tym formacie będą dostępne zarówno w tradycyjnej telewizji, jak i w internecie na prowadzonej przez nadawcę platformie iPlayer.
więcej
|
CBS i Viacom coraz bliżej połączenia. Viacom wyceniany na 12,6 mld dolarów
Koncerny medialne CBS i Viacom kontrolowane przez rodzinę Redstone’ów są coraz bliżej połączenia w jedną firmę - wynika z nieoficjalnych informacji. W ciągu kilku najbliższych tygodni CBS ma przedstawić ofertę zakupu Viacom, którego obecna wartość rynkowa wynosi ponad 12,6 mld dolarów.
więcej
|
Kino Polska TV wypłaci dywidendę. 0,3 zł za jedną akcję
Kino Polska TV wypłaci 0,3 zł dywidendy za akcję - ustalili w poniedziałek akcjonariusze spółki. Na dywidendy przeznaczono niemal 5,95 mln zł.
więcej
|
Cykl ,,Miesiąc z rekinami" w National Geographic Wild
W niedzielne lipcowe popołudnia Nat Geo Wild będzie emitować cykl „Miesiąc z rekinami”, w którym stacja pokaże filmy dokumentalne na temat tego gatunku zwierząt.
więcej
|
Wojciech Bieńkowski w radzie nadzorczej 4fun Media
Wojciech Bieńkowski decyzją akcjonariuszy został w poniedziałek powołany do rady nadzorczej spółki 4fun Media.
więcej
|
Rada nadzorcza Stopklatki powołany na kolejne trzy lata
Rada nadzorcza spółki Stopklatka została w poniedziałek powołana na nową, trzyletnią kadencję. Jej przewodniczącym pozostaje Loni Farhi.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onet opowiada o wartości prawdy w nowej kampanii wizerunkowej #WybieramyPrawdę
Onet (Ringier Axel Springer Polska) ruszył z nową kampanią wizerunkową #WybieramyPrawdę. Tematem przewodnim akcji jest siła sprawcza i wartość prawdy w życiu ludzi. Kampanię przygotowały działy marketingu i kreacji Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Bridge2Fun, Starcomem i Flotą Filmową.
więcej
|
Produkty sprzedawane w Unii Europejskiej różnią się jakością. 9 procent towarów ma innych skład na poszczególnych rynkach
Dostawcy produktów spożywczych stosują zasadę sprzedaży na poszczególnych rynkach w Europie towarów różniących się jakością - wynika z danych opublikowanych przez Komisję Europejską. Badanie wskazuje, że 9 proc. porównywanych produktów różni się pod względem składu, chociaż opakowania są z przodu identyczne. Kolejne 22 proc. produktów o różnym składzie miało podobną przednią część opakowania.
więcej
|
Żubr zaprasza na Podlasie
Ruszyła kampania reklamowa piwa Żubr (Kompania Piwowarska). Akcję pd hasłem „Żubr zaprasza na Podlasie” przygotowały PZL, Oto Film, Zenith, Tailor Made PR i Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
więcej
|
Hortex z loterią napojów, do wygrania zagraniczne wycieczki
Ruszyła loteria napojów marki Hortex, wspierana kampanią reklamową, przygotowaną przez Opus B, Papaya Films, Mediacom, Studio Televisor, F11 i Pure Play. Loterię organizuje Grzegrzółka&KO.
więcej
|
Trzy paski nie dla Adidasa w UE
Sąd Unii Europejskiej uznał, że Adidas nie ma prawa do znaku towarowego składającego się z z trzech równoległych pasków na produktach. Firma nie dowiodła, że znak wystarczając wyróżnia się w świadomości europejskich konsumentów.
więcej
|
mBank z limitowaną edycją kart projektu Jurka Owsiaka
Już po raz drugi mBank gra na Festiwalu Pol'and'Rock jako mecenas Akademii Sztuk Przepięknych. Z tej okazji bank przygotował limitowaną edycję kart zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka i promocyjną ofertę.
więcej
|
Żywiec Zdrój zaczyna sprzedawać wodę w szklanych butelkach
Żywiec Zdrój (Danone) wprowadza na rynek wodę w szklanych butelkach, które mają być alternatywą dla plastikowych opakowań.
więcej
|
Magdalena Szpądrowska: z Unilevera do USP Zdrowie
Magdalena Szpądrowska dołączyła do zespołu marketingowego firmy farmaceutycznej USP Zdrowie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Została tam brand managerem marki Ibuprom.
więcej
|
Danonki uczą dzieci poznawać zwierzęta w nowej kampanii reklamowej
Ruszyła letnia kampania serków Danonki, która zachęca do ich mrożenia i zjadania w formie lodów. Za działania odpowiadają VMLY&R, Mediacom, K2 Precise oraz dział wewnętrzny Danone.
więcej
|
Wyschnięta "Palma" w Warszawie znów zielona
Słynna "Palma" w Alejach Jerozolimskich, rzeźba Joanny Rajkowskiej, znów się zazieleniła - stało się to z nocy z 21 na 22 czerwca. Przez ostatnie trzy tygodnie drzewo było "uschnięte" na potrzeby kampanii społecznej zwracającej uwagę pogarszającą się jakość powietrza.
więcej
|
Maciej Bieliński i zespół KAMP! w impresariacie Gifted
Niezależny impresariat Gifted zaczął reprezentować zespół muzyczny KAMP! oraz reżysera i scenarzystę Macieja Bielińskiego.
więcej
|
Effie Awards to konkurs rozwiązań, które budują biznes
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Zapewne dalej tak jest, choć w dzisiejszych czasach reklama to tylko jeden ze sposobów rozwoju szeroko pojętego biznesu.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wydawca ,,Gazety Polskiej" z 18 mln zł wpływów. 33 proc. więcej z reklam, 7,3 proc. mniej ze sprzedaży tygodnika
W ub.r. Niezależne Wydawnictwo Polskie, wydawca tygodnika „Gazeta Polska”, zanotował 18 mln zł przychodów sprzedażowych (wobec 15,09 mln zł rok wcześniej), a wynik netto spółki poprawił się z 539,9 tys. zł straty do 311,9 tys. zł zysku. Zarząd firmy podkreśla, że dzięki uruchomieniu własnego działu sprzedaży reklam wpływy z tego źródła zwiększyły się o 33,2 proc. Narzeka natomiast na duży wzrost kosztów druku i ogromną presję płacową na rynku pracy.
więcej
|
Nowa Rada Etyki Mediów. Przewodniczącym ponownie Ryszard Bańkowicz
Ryszard Bańkowicz ponownie został wybrany na przewodniczącego Rady Etyki Mediów. To już jego czwarta kadencja i trzecia, podczas której będzie jej przewodniczył. Wybrano także 13 członków Rady na VIII kadencję.
więcej
|
,,Poradnik 50+" na podium najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym, ,,Claudia" zyskała najwięcej
W kwietniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a na podium uplasował się nowy tytuł - „Poradnik 50+”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Claudia”, a najwięcej straciła „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Abstra z 7,9 mln zł wpływów i 2,3 mln zł straty. ,,Najistotniejszy jest wzrost przychodów"
W ub.r. firma Abstra, produkująca treści wideo na YouTube’a, osiągnęła 7,95 mln zł przychodów sprzedażowych netto i 2,26 mln zł straty netto, wobec 2,99 mln przychodów i 1,77 mln zł straty netto rok wcześniej. - W tej chwili najistotniejszy dla nas jest wzrost przychodów i liczby naszych partnerów komercyjnych, który już teraz osiągnął poziom bardzo nas zadowalający. Jeśli zachowamy aktualne tempo wzrostu, a ilość wydatków zewnętrznych radykalnie się nie zwiększy, to powinniśmy osiągnąć próg rentowności jeszcze w tym roku - mówi prezes spółki Maciej Szwarc.
więcej
|
Tomasz Sekielski: Będzie trzecia część filmu o pedofilii w Kościele
Tomasz Sekielski zapowiedział, że powstanie trzecia część filmu o pedofilii w Kościele. Obecnie wspólnie z bratem Markiem pracuje nad kontynuacją „Tylko nie mów nikomu”, której premiera - wbrew wcześniejszym zapowiedziom - będzie mieć miejsce w listopadzie. Sekielscy organizują zbiórkę również na film o SKOK-ach - do tej pory zebrano na ten cel ok. 448 tys. złotych z potrzebnej 550 tys. złotych.
więcej
|
Serwis Chomikuj.pl ścigany przez organizację RIAA. ,,Zablokowaliśmy dostęp do plików"
Amerykańska organizacja RIAA zajmująca się ochroną praw autorskich muzyków i wytwórni muzycznych zwróciła się do firmy Cloudflare o udostępnienie informacji dotyczących polskiego serwisu wymiany plików Chomikuj.pl. RIAA przygotowuje się do postępowania sądowego, w którym zamierza uzyskać od właścicieli Chomikuj.pl odszkodowanie za zamieszczanie na tej platformie pirackich kopii nagrań artystów, których reprezentuje organizacja. - Nie otrzymaliśmy pozwu ani żądań odszkodowania. Dostaliśmy prośbę dotyczącą usunięcia plików, na które powołuje się RIAA. Zablokowaliśmy dostęp do tych treści - zapewnia serwis w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Onet opowiada o wartości prawdy w nowej kampanii wizerunkowej #WybieramyPrawdę
Onet (Ringier Axel Springer Polska) ruszył z nową kampanią wizerunkową #WybieramyPrawdę. Tematem przewodnim akcji jest siła sprawcza i wartość prawdy w życiu ludzi. Kampanię przygotowały działy marketingu i kreacji Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Bridge2Fun, Starcomem i Flotą Filmową.
więcej
|
Start-up dofinansowany przez Roberta Lewandowskiego z europejskim grantem
Samurai Labs otrzymało dofinansowanie w wysokości 50 tysięcy euro z europejskiego programu Horyzont 2020. Jednym z inwestorów tego start-upu pracującego nad automatycznym wykrywaniem hejtu jest Robert Lewandowski.
więcej
|
Pudelek przeprasza Aleksandrę Rosiak za artykuły o jej życiu prywatnym
Portal Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) w poniedziałek opublikował przeprosiny dla Aleksandry Rosiak, dziennikarki Telewizji Polskiej. Chodziło o publikacje dotyczące jej życia prywatnego. Serwis przeprosił za naruszenie dobrego imienia, czci i godności osobistej prezenterki.
więcej
|
YouTube zmieni regulamin. Będą dokładniejsze zasady licencjonowania treści i ograniczenia wiekowe
YouTube zapowiedział, że od 22 lipca 2019 roku wprowadzi zmiany w regulaminie korzystania z serwisu. Zmienione zostaną między innymi zapisy dotyczące ograniczeń wiekowych dla użytkowników, korzystania z firmowych kont na platformie oraz licencji na treści publikowane na YouTube.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|