Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 25 Czerwca 2019
 
 
 
TV Republika miała prawie 3 mln zł straty w 2018 roku. 1,5 mln zł winna Cyfrowemu Polsatowi
 
Telewizja Republika zamknęła 2018 rok stratą netto w wysokości 2,96 mln zł przy przychodach na poziomie 13,52 mln zł. Ponad połowę wpływów spółki stanowią środki ze sponsoringu. Spółka w tym roku liczy na wzrost wpływów ze sponsoringu i wsparcie spółek Skarbu Państwa. Planuje zrezygnować z pośredników przy sprzedaży reklam internetowych. więcej
 
 
Abstra z 7,9 mln zł wpływów i 2,3 mln zł straty. ,,Najistotniejszy jest wzrost przychodów"
 
W ub.r. firma Abstra, produkująca treści wideo na YouTube’a, osiągnęła 7,95 mln zł przychodów sprzedażowych netto i 2,26 mln zł straty netto, wobec 2,99 mln przychodów i 1,77 mln zł straty netto rok wcześniej. - W tej chwili najistotniejszy dla nas jest wzrost przychodów i liczby naszych partnerów komercyjnych, który już teraz osiągnął poziom bardzo nas zadowalający. Jeśli zachowamy aktualne tempo wzrostu, a ilość wydatków zewnętrznych radykalnie się nie zwiększy, to powinniśmy osiągnąć próg rentowności jeszcze w tym roku - mówi prezes spółki Maciej Szwarc. więcej
 
 
Joanna Turek za Pawła Piszczka na czele Polskiego Radia 24
 
Joanna Turek zastąpiła Pawła Piszczka na czele Polskiego Radia 24. Ostatnio była wiceszefem stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obecna ramówka rozgłośni ma obowiązywać do połowy września. więcej
 
 
Wydawca ,,Gazety Polskiej" z 18 mln zł wpływów. 33 proc. więcej z reklam, 7,3 proc. mniej ze sprzedaży tygodnika
 
W ub.r. Niezależne Wydawnictwo Polskie, wydawca tygodnika „Gazeta Polska”, zanotował 18 mln zł przychodów sprzedażowych (wobec 15,09 mln zł rok wcześniej), a wynik netto spółki poprawił się z 539,9 tys. zł straty do 311,9 tys. zł zysku. Zarząd firmy podkreśla, że dzięki uruchomieniu własnego działu sprzedaży reklam wpływy z tego źródła zwiększyły się o 33,2 proc. Narzeka natomiast na duży wzrost kosztów druku i ogromną presję płacową na rynku pracy. więcej
 
 
Już 10 tys. zgłoszeń do kolejnej edycji ,,Big Brothera". Castingi nadal trwają
 
Do jesiennej edycji reality-show „Big Brother” zgłosiło się dotąd prawie 10 tys. uczestników - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Castingi do programu nadal trwają. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Dawid Szczepaniak: potencjał "Ostatniego Twojego Weekendu" czułem od pierwszej sekundy więcej
 
Allegro z 1,75 mld zł wpływów i 230 mln zł zysku netto, 88 mln zł za 80 proc. eBilet więcej
 
Cannes Lions 2019: trzy Grand Prix za kampanię Whoppera więcej
 
,,39 i pół tygodnia" w jesiennej ramówce TVN. Oto pierwszy teaser nowego serialu (wideo) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
GRAFIK KOMPUTEROWY TV Telewizja Polsat
MONTAŻYSTA Telewizja Polsat
Redaktor Wideo / Fotoedytor TVP
Wydawca TVP
Dziennikarz / Redaktor Mediów Społecznościowych TVP
Redaktor / Dziennikarz TVP
Podwydawca TVP
Scheduler Fox Networks Group Poland
Programming Coordinator Fox Networks Group Poland
Senior Account Manager Grupa ZPR Media
Graphic Designer GPD
Account Manager (Podróże) Grupa ZPR Media
Menedżer ds. Produktu Digital/E-commerce TVN
Senior Copywriter Agencja reklamowa Twożywo
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TV Republika miała prawie 3 mln zł straty w 2018 roku. 1,5 mln zł winna Cyfrowemu Polsatowi

Telewizja Republika zamknęła 2018 rok stratą netto w wysokości 2,96 mln zł przy przychodach na poziomie 13,52 mln zł. Ponad połowę wpływów spółki stanowią środki ze sponsoringu. Spółka w tym roku liczy na wzrost wpływów ze sponsoringu i wsparcie spółek Skarbu Państwa. Planuje zrezygnować z pośredników przy sprzedaży reklam internetowych. więcej

Już 10 tys. zgłoszeń do kolejnej edycji ,,Big Brothera". Castingi nadal trwają

Do jesiennej edycji reality-show „Big Brother” zgłosiło się dotąd prawie 10 tys. uczestników - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Castingi do programu nadal trwają. więcej

Nowy program Michała Rachonia ,,#Jedziemy" przyciągnie ,,swoich". "Określony światopoglądowo, a sam dziennikarz to świetny showman"

- To był udany debiut - tak dyrektor TAI, Jarosław Olechowski, w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl ocenia nowy program Michała Rachonia „#Jedziemy”. Wojciech Krzyżaniak natomiast mówi: - Rachoń to showman, ale sam program jest chaotyczny. więcej

Skargi na materiały "Wiadomości" o synu RPO Adama Bodnara

Od czwartku "Wiadomości" TVP 1 oraz TVP Info codziennie informowały o tym, że syn Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara razem z dwoma kolegami grozili nożem swoim rówieśnikom i żądał od nich drobnych kwot pieniężnych. Pełnomocnik byłej żony RPO zapowiedział, że podjęto w tej sprawie pierwsze kroki prawne, a do KRRiT wpłynęły dwie skargi w sprawie materiałów TVP. więcej

392 tys. widzów ,,Czarno na białym". TVN24 przegrało z TVP Info

Program „Czarno na białym” w sezonie 2018/2019 śledziło 392 tys. osób, minimalnie więcej niż rok wcześniej. TVN24 w czasie nadawania magazynu w grupie 4+ zajął drugie miejsce wśród kanałów newsowych, a w grupie 16-49 był liderem. Nowe odcinki audycji widzowie zobaczą w jesiennej ramówce br. więcej

TVP pokaże eliminacyjne mecze klubu Legia Warszawa w Lidze Europy

Telewizja Polska nabyła prawa do relacjonowania wszystkich meczów piłkarskiej Legii Warszawa w eliminacjach do Ligi Europy UEFA 2019/2020. więcej

HGTV nowym liderem oglądalności. Stacja wyprzedziła TVN Style i Polsat Play

W maju 2019 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych zostało HGTV, które wyprzedziło Polsat Play i TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowała Kuchnia+, a na czele spadków uplasował się kanał Active Family - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat liderem tygodnia. ,,Ojciec Mateusz", ,,Fakty" i ,,Wiadomości" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził seriale „Ojciec Mateusz” oraz dzienniki: „Fakty” TVN i „Wiadomości” TVP1. Wśród stacji nowym liderem został Polsat, który wyprzedził TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

BBC pokaże tegoroczny Wimbledon na żywo w jakości UHD

Stacja BBC zapowiedziała, że tegoroczny turniej tenisowy na kortach Wimbledonu będzie transmitować w całości w jakości UHD. Transmisje w tym formacie będą dostępne zarówno w tradycyjnej telewizji, jak i w internecie na prowadzonej przez nadawcę platformie iPlayer.   więcej

CBS i Viacom coraz bliżej połączenia. Viacom wyceniany na 12,6 mld dolarów

Koncerny medialne CBS i Viacom kontrolowane przez rodzinę Redstone’ów są coraz bliżej połączenia w jedną firmę - wynika z nieoficjalnych informacji. W ciągu kilku najbliższych tygodni CBS ma przedstawić ofertę zakupu Viacom, którego obecna wartość rynkowa wynosi ponad 12,6 mld dolarów. więcej

Kino Polska TV wypłaci dywidendę. 0,3 zł za jedną akcję

Kino Polska TV wypłaci 0,3 zł dywidendy za akcję - ustalili w poniedziałek akcjonariusze spółki. Na dywidendy przeznaczono niemal 5,95 mln zł. więcej

Cykl ,,Miesiąc z rekinami" w National Geographic Wild

W niedzielne lipcowe popołudnia Nat Geo Wild będzie emitować cykl „Miesiąc z rekinami”, w którym stacja pokaże filmy dokumentalne na temat tego gatunku zwierząt. więcej

Wojciech Bieńkowski w radzie nadzorczej 4fun Media

Wojciech Bieńkowski decyzją akcjonariuszy został w poniedziałek powołany do rady nadzorczej spółki 4fun Media. więcej

Rada nadzorcza Stopklatki powołany na kolejne trzy lata

Rada nadzorcza spółki Stopklatka została w poniedziałek powołana na nową, trzyletnią kadencję. Jej przewodniczącym pozostaje Loni Farhi. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Joanna Turek za Pawła Piszczka na czele Polskiego Radia 24

Joanna Turek zastąpiła Pawła Piszczka na czele Polskiego Radia 24. Ostatnio była wiceszefem stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obecna ramówka rozgłośni ma obowiązywać do połowy września. więcej

 
Milion złotych na wyborczy fundusz PiS od zatrudnionych w spółka Skarbu Państwa. 82 967 zł od osób związanych z Polskim Radiem

Przynajmniej milion złotych na fundusz wyborczy PiS przekazali w zeszłym roku zatrudnieni w zarządach oraz radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa - podała „Gazeta Wyborcza”. Wśród nich znalazły się osoby pracujące w kierownictwie Polskiego Radia - w sumie, licząc z lokalnymi stacjami PR przekazały one na kampanię PiS 82 967 zł. więcej

 
Konkursy, wakacyjna muzyka i książka Marcina Zaborskiego latem w RMF Classic

Latem na antenie RMF Classic pojawią się autorskie programy prezenterów stacji, konkursy i zabawy. Dziennikarz Marcin Zaborski będzie czytał też fragmenty swojej nowej powieści. więcej

 
Nowa aplikacja mobilna Rock Radia dostępna na Androida i iOS

Grupa Radiowa Agory uruchomiła zupełnie nową aplikację dla Rock Radia. Dzięki niej można słuchać stacji na żywo z każdego miejsca, ale to tylko część jej funkcji. Nowością jest też to, że można ją pobrać z AppStore na urządzenia z systemem iOS. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Eska i Radio ZET na podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od grudnia ub.r. do maja br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Onet opowiada o wartości prawdy w nowej kampanii wizerunkowej #WybieramyPrawdę

Onet (Ringier Axel Springer Polska) ruszył z nową kampanią wizerunkową #WybieramyPrawdę. Tematem przewodnim akcji jest siła sprawcza i wartość prawdy w życiu ludzi. Kampanię przygotowały działy marketingu i kreacji Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Bridge2Fun, Starcomem i Flotą Filmową. więcej

Produkty sprzedawane w Unii Europejskiej różnią się jakością. 9 procent towarów ma innych skład na poszczególnych rynkach

Dostawcy produktów spożywczych stosują zasadę sprzedaży na poszczególnych rynkach w Europie towarów różniących się jakością - wynika z danych opublikowanych przez Komisję Europejską. Badanie wskazuje, że 9 proc. porównywanych produktów różni się pod względem składu, chociaż opakowania są z przodu identyczne. Kolejne 22 proc. produktów o różnym składzie miało podobną przednią część opakowania. więcej

Żubr zaprasza na Podlasie

Ruszyła kampania reklamowa piwa Żubr (Kompania Piwowarska). Akcję pd hasłem „Żubr zaprasza na Podlasie” przygotowały PZL, Oto Film, Zenith, Tailor Made PR i Huta 19 im. Joachima Fersengelda. więcej

Hortex z loterią napojów, do wygrania zagraniczne wycieczki

Ruszyła loteria napojów marki Hortex, wspierana kampanią reklamową, przygotowaną przez Opus B, Papaya Films, Mediacom, Studio Televisor, F11 i Pure Play. Loterię organizuje Grzegrzółka&KO. więcej

Trzy paski nie dla Adidasa w UE

Sąd Unii Europejskiej uznał, że Adidas nie ma prawa do znaku towarowego składającego się z z trzech równoległych pasków na produktach. Firma nie dowiodła, że znak wystarczając wyróżnia się w świadomości europejskich konsumentów.  więcej

mBank z limitowaną edycją kart projektu Jurka Owsiaka

Już po raz drugi mBank gra na Festiwalu Pol'and'Rock jako mecenas Akademii Sztuk Przepięknych. Z tej okazji bank przygotował limitowaną edycję kart zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka i promocyjną ofertę.  więcej

Żywiec Zdrój zaczyna sprzedawać wodę w szklanych butelkach

Żywiec Zdrój (Danone) wprowadza na rynek wodę w szklanych butelkach, które mają być alternatywą dla plastikowych opakowań. więcej

Magdalena Szpądrowska: z Unilevera do USP Zdrowie

Magdalena Szpądrowska dołączyła do zespołu marketingowego firmy farmaceutycznej USP Zdrowie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Została tam brand managerem marki Ibuprom. więcej

Danonki uczą dzieci poznawać zwierzęta w nowej kampanii reklamowej

Ruszyła letnia kampania serków Danonki, która zachęca do ich mrożenia i zjadania w formie lodów. Za działania odpowiadają VMLY&R, Mediacom, K2 Precise oraz dział wewnętrzny Danone. więcej

Wyschnięta "Palma" w Warszawie znów zielona

Słynna "Palma" w Alejach Jerozolimskich, rzeźba Joanny Rajkowskiej, znów się zazieleniła - stało się to z nocy z 21 na 22 czerwca. Przez ostatnie trzy tygodnie drzewo było "uschnięte" na potrzeby kampanii społecznej zwracającej uwagę pogarszającą się jakość powietrza. więcej

Maciej Bieliński i zespół KAMP! w impresariacie Gifted

Niezależny impresariat Gifted zaczął reprezentować zespół muzyczny KAMP! oraz reżysera i scenarzystę Macieja Bielińskiego. więcej

Effie Awards to konkurs rozwiązań, które budują biznes

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Zapewne dalej tak jest, choć w dzisiejszych czasach reklama to tylko jeden ze sposobów rozwoju szeroko pojętego biznesu. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawca ,,Gazety Polskiej" z 18 mln zł wpływów. 33 proc. więcej z reklam, 7,3 proc. mniej ze sprzedaży tygodnika

W ub.r. Niezależne Wydawnictwo Polskie, wydawca tygodnika „Gazeta Polska”, zanotował 18 mln zł przychodów sprzedażowych (wobec 15,09 mln zł rok wcześniej), a wynik netto spółki poprawił się z 539,9 tys. zł straty do 311,9 tys. zł zysku. Zarząd firmy podkreśla, że dzięki uruchomieniu własnego działu sprzedaży reklam wpływy z tego źródła zwiększyły się o 33,2 proc. Narzeka natomiast na duży wzrost kosztów druku i ogromną presję płacową na rynku pracy. więcej

Nowa Rada Etyki Mediów. Przewodniczącym ponownie Ryszard Bańkowicz

Ryszard Bańkowicz ponownie został wybrany na przewodniczącego Rady Etyki Mediów. To już jego czwarta kadencja i trzecia, podczas której będzie jej przewodniczył. Wybrano także 13 członków Rady na VIII kadencję. więcej

,,Poradnik 50+" na podium najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym, ,,Claudia" zyskała najwięcej

W kwietniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a na podium uplasował się nowy tytuł - „Poradnik 50+”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Claudia”, a najwięcej straciła „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Abstra z 7,9 mln zł wpływów i 2,3 mln zł straty. ,,Najistotniejszy jest wzrost przychodów"

W ub.r. firma Abstra, produkująca treści wideo na YouTube’a, osiągnęła 7,95 mln zł przychodów sprzedażowych netto i 2,26 mln zł straty netto, wobec 2,99 mln przychodów i 1,77 mln zł straty netto rok wcześniej. - W tej chwili najistotniejszy dla nas jest wzrost przychodów i liczby naszych partnerów komercyjnych, który już teraz osiągnął poziom bardzo nas zadowalający. Jeśli zachowamy aktualne tempo wzrostu, a ilość wydatków zewnętrznych radykalnie się nie zwiększy, to powinniśmy osiągnąć próg rentowności jeszcze w tym roku - mówi prezes spółki Maciej Szwarc. więcej

Tomasz Sekielski: Będzie trzecia część filmu o pedofilii w Kościele

Tomasz Sekielski zapowiedział, że powstanie trzecia część filmu o pedofilii w Kościele. Obecnie wspólnie z bratem Markiem pracuje nad kontynuacją „Tylko nie mów nikomu”, której premiera - wbrew wcześniejszym zapowiedziom - będzie mieć miejsce w listopadzie. Sekielscy organizują zbiórkę również na film o SKOK-ach - do tej pory zebrano na ten cel ok. 448 tys. złotych z potrzebnej 550 tys. złotych. więcej

Serwis Chomikuj.pl ścigany przez organizację RIAA. ,,Zablokowaliśmy dostęp do plików"

Amerykańska organizacja RIAA zajmująca się ochroną praw autorskich muzyków i wytwórni muzycznych zwróciła się do firmy Cloudflare o udostępnienie informacji dotyczących polskiego serwisu wymiany plików Chomikuj.pl. RIAA przygotowuje się do postępowania sądowego, w którym zamierza uzyskać od właścicieli Chomikuj.pl odszkodowanie za zamieszczanie na tej platformie pirackich kopii nagrań artystów, których reprezentuje organizacja. - Nie otrzymaliśmy pozwu ani żądań odszkodowania. Dostaliśmy prośbę dotyczącą usunięcia plików, na które powołuje się RIAA. Zablokowaliśmy dostęp do tych treści - zapewnia serwis w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Onet opowiada o wartości prawdy w nowej kampanii wizerunkowej #WybieramyPrawdę

Onet (Ringier Axel Springer Polska) ruszył z nową kampanią wizerunkową #WybieramyPrawdę. Tematem przewodnim akcji jest siła sprawcza i wartość prawdy w życiu ludzi. Kampanię przygotowały działy marketingu i kreacji Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Bridge2Fun, Starcomem i Flotą Filmową. więcej

Start-up dofinansowany przez Roberta Lewandowskiego z europejskim grantem

Samurai Labs otrzymało dofinansowanie w wysokości 50 tysięcy euro z europejskiego programu Horyzont 2020. Jednym z inwestorów tego start-upu pracującego nad automatycznym wykrywaniem hejtu jest Robert Lewandowski. więcej

Pudelek przeprasza Aleksandrę Rosiak za artykuły o jej życiu prywatnym

Portal Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) w poniedziałek opublikował przeprosiny dla Aleksandry Rosiak, dziennikarki Telewizji Polskiej. Chodziło o publikacje dotyczące jej życia prywatnego. Serwis przeprosił za naruszenie dobrego imienia, czci i godności osobistej prezenterki. więcej

YouTube zmieni regulamin. Będą dokładniejsze zasady licencjonowania treści i ograniczenia wiekowe

YouTube zapowiedział, że od 22 lipca 2019 roku wprowadzi zmiany w regulaminie korzystania z serwisu. Zmienione zostaną między innymi zapisy dotyczące ograniczeń wiekowych dla użytkowników, korzystania z firmowych kont na platformie oraz licencji na treści publikowane na YouTube. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Milena Tkaczyk: z McKinsey & Company do T-Mobile Polska

Milena Tkaczyk objęła stanowisko głównej specjalistki ds. komunikacji korporacyjnej w T-Mobile Polska. Przeszła z firmy doradztwa strategicznego McKinsey & Company. więcej

Magdalena Bryksa-Szymańczak w Solski Communications

Do zespołu komunikacji korporacyjnej agencji Solski Communications dołączyła Magdalena Bryksa-Szymańczak. więcej

DHL Parcel klientem Monday

Do grona klientów agencji komunikacji Monday dołączył operator usług kurierskich DHL Parcel. więcej

MyScreenProtector przedłuża współpracę z 4 Publicity

Marka akcesoriów do ochrony ekranów MyScreenProtector przedłużyła umowę w zakresie obsługi public relations z agencją 4 Publicity. więcej

Linkleaders pracuje dla Proptech Poland

Do grona klientów agencji Linkleaders dołączyła Proptech Poland - organizacja non-profit, która reprezentująca polskie środowisko proptechowe. więcej

Atomy PR reprezentuje grupę influencerów podróżniczych

Agencja Atomy PR podpisała umowę o współpracę z twórcami podróżniczymi: Michałem Paterem (Autostopem na koniec świata, Martyną Chomacką (Beach Pliz), Anną i Marcinem Nowakami (Wędrowne Motyle. Gdzie Wyjechać) oraz Patrycją Jaskot (Travelover). więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Bill Gates: Przegraliśmy walkę o systemy mobilne. To był mój największy błąd
Sklep Morele.net odda pieniądze użytkownikom Huawei jeśli zostaną odcięci od Google
Samsung pokazał swój modelowy dom przyszłości
 
 
 
GOSPODARKA
 
Start-up dofinansowany przez Roberta Lewandowskiego z europejskim grantem
Produkty sprzedawane w Unii Europejskiej różnią się jakością. 9 procent towarów ma innych skład na poszczególnych rynkach
Sklep Morele.net odda pieniądze użytkownikom Huawei jeśli zostaną odcięci od Google
Nieautoryzowana transakcja? Bank musi oddać klientowi pieniądze
Samsung pokazał swój modelowy dom przyszłości
Trzy paski nie dla Adidasa w UE
mBank z limitowaną edycją kart projektu Jurka Owsiaka
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Film "Toy Story 4" podbija kina
Beyoncé i Donald Glover śpiewają "Can You Feel The Love Tonight" z filmu "Król lew"
Demi Moore w serialu "Nowy wspaniały świat"
Jennifer Aniston i Adam Sandler filmem "Zabójczy rejs" biją rekord Netfliksa
W kwietniu 2020 roku premiera filmu "Trolle 2"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj