|
|
|
|
|
|
|
Cyfrowy Polsat wypłaci prawie 600 mln zł dywidendy. Zarząd powołany na nową kadencję
Walne zgromadzenie akcjonariuszy Cyfrowego Polsatu zdecydowało we wtorek, że spółka zgodnie z propozycją zarządu wypłaci w br. 594,78 mln zł dywidendy podzielonej na dwie transze. Jednocześnie na kolejną kadencję w niezmienionym składzie powołano zarząd firmy.
więcej
|
PGNiG Superliga przez 4 lata w TVP Sport. Szkolnikowski: Bardzo ciekawy sport pokazujący walkę ,,gladiatorów"
Telewizja Polska rozszerza ofertę sportową. Przez najbliższe cztery sezony PGNiG Superliga mężczyzn będzie pokazywana na antenie TVP Sport, w internecie oraz w aplikacji mobilnej. - Jako publiczny nadawca telewizyjny chcemy się przyczynić do rozwoju tej dyscypliny w naszym kraju. Chcemy, aby w każdym polskim domu piłka ręczna zagościła na nowo - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.
więcej
|
Zuzanna Falzmann skończyła pracę jako korespondentka TVP w USA, jesienią może trafić do ,,Panoramy"
Zuzanna Falzmann zakończyła pracę jako korespondentka Telewizji Polskiej w Waszyngtonie. Zaczyna teraz dwumiesięczny urlop, a w tym czasie zostanie ustalone, jaką funkcję będzie pełnić po powrocie do warszawskiej siedziby Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Być może trafi do redakcji „Panoramy” - dowiaduje się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowe odcinki ,,Korony królów" od września w TVP1. Dagmara Bryzek i Wasyl Wasyłyk w rolach głównych (wideo)
We wrześniu br. telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję trzeciego sezonu „Korony królów”. Tym razem fabuła telenoweli będzie się koncentrować na dynastii Jagiellonów. W role Władysława Jagiełły i Jadwigi Andegaweńskiej wcielą się Wasyl Wasyłyk i Dagmara Bryzek.
więcej
|
368 tys. widzów programu Jana Pospieszalskiego ,,Warto rozmawiać" w TVP Info
W sezonie 2018/2019 program „Warto rozmawiać” oglądało średnio 368 tys. widzów. TVP Info w czasie emisji premierowych odcinków audycji Jana Pospieszalskiego zajęła drugie miejsce w rynku stacji newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 388 tys. zł.
więcej
|
,,Puls lata!" wakacyjnym programem Telewizji Puls (wideo)
W piątek, 28 czerwca Telewizja Puls na antenie Puls 2 rozpocznie emisję nowego cotygodniowego programu „Puls lata!”, który poprowadzą Dominik Dąbrowski i Patryk Janas. Kilkuminutowy cykl będzie również emitowany w TV Puls.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie: TVP ws. Adama Bodnara kontynuuje metody stosowane wobec Pawła Adamowicza
Niedawne materiały TVP o Adamie Bodnarze służyły wyłącznie zdyskredytowaniu go jako niewygodnego dla partii rządzącej - uważają członkowie Towarzystwa Dziennikarskiego. Podczas walnego zgromadzenia wydali oświadczenie w tej sprawie.
więcej
|
Cyfrowy Polsat jesienią podniesie ceny. Zygmunt Solorz wskazuje na wyższe koszty i przyszłe inwestycje
Zygmunt Solorz, większościowy udziałowiec Cyfrowego Polsatu, zapowiedział, że firma jako kolejny operator telekomunikacyjny podwyższy ceny. Nastąpi to jesienią, kiedy uruchomi nowe systemy IT i sprzedaży. W ostatnich dniach kurs giełdowy spółki był rekordowo wysoki, a jej kapitalizacja na moment przekroczyła 20 mld zł.
więcej
|
TVN i Jake Vison zrealizowali hiszpańską edycję ,,Milionerów"
W ostatnich tygodniach w naszym kraju Telewizja TVN wraz z Jake Vison nagrała hiszpańską edycję „Milionerów” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Odcinki zrealizowane w Polsce trafią na do ramówki telewizji Antena 3.
więcej
|
Polo TV zdecydowanym liderem wśród stacji muzycznych. Duży wzrost oglądalności Eska Rock TV
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w maju br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, a najwięcej stracił kanał VH 1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Spór Kataryny i Samuela Pereiry o kulisy krytyki Adama Bodnara przez TVP. Poseł PO do Pereiry: ,,dopadnę Cię"
Blogerka Kataryna zarzuciła szefowi TVP.info Samuelowi Pereirze, że krytykuje Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara w ramach osobistej zemsty. W odpowiedzi Pereira przypomniał, że fundacja, z którą związana jest Kataryna, wspierała Bodnara jako kandydata na RPO. - Twa niegodziwość sprawiła, że „dopadnę Cię” nawet jak nie będę musiał, a ja dotrzymuję słowa zawsze. Nie, to nie groźba, to obietnica - napisał do Pereiry poseł PO Piotr Misiło.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W 2020 roku wysokość abonamentu RTV bez zmian. "Potrzebna nowelizacja ustawy"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjęła rozporządzenie w sprawie opłat za abonament RTV w 2020 roku. Ich wysokość pozostaje bez zmian. Jednocześnie organ ocenia, że "wysokość wpływów abonamentowych niewystarczająca" i "potrzebna jest nowelizacja ustawy o opłatach abonamentowych".
więcej
|
|
Rusza trasa koncertowa Lato z Radiem Festiwal. Na początek Zakopane
W piątek, 28 czerwca br. rozpocznie się Lato z Radiem Festiwal - cykl koncertów pod szyldem letniej audycji Jedynki Polskiego Radia "Lato z Radiem". Pierwsze, dwudniowe wydarzenie odbędzie się w Zakopanem, a kolejne w Pucku, Stalowej Woli i Krakowie. Na scenie wystąpią artyści rockowi, folkowi, popowi, jak i twórcy muzyki klasycznej.
więcej
|
|
Rafał Pacześ gospodarzem porannego letniego pasma "Wstawaj, szkoda lata" w RMF FM
Stand-uper Rafał Pacześ dołączy w lipcu do prowadzących poranne pasmo „Wstawaj, szkoda lata” w RMF FM. Wzmocni zespół prezenterów i będzie humorystycznie komentował aktualności z kraju i ze świata.
więcej
|
|
Karol Tokarczyk po 7 latach odchodzi z Polskiego Radia
Reporter Polskiego Radia Karol Tokarczyk po siedmiu latach współpracy z publicznym nadawcą zdecydował się na rozstanie ze spółką. Na razie nie chce zdradzać z jaką redakcją będzie współpracować.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem. Eska Bydgoszcz na drugim miejscu
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od grudnia ub.r. do maja br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska Bydgoszcz i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Połowa Polaków mówi "nie" wspieraniu LGBTQ+ przez komercyjne firmy
Polacy są podzieli w ocenie tego, czy marki powinny angażować się we wspieranie społeczności LGBTQ+. Niemal połowa jest przeciw, a co czwarta osoba za. Większość konsumentów uważa, że marki powinny zachować neutralność światopoglądową. Z poparcia dla mniejszości seksualnych kojarzą najmocniej Google i MTV - pokazuje nowe badanie agencji mediowej Wavemaker.
więcej
|
T-Mobile Polska wybiera Performics do obsługi w zakresie digital performance marketingu
Agencja Performics należąca do Publicis Groupe wygrała przetarg operatora T-Mobile Polska na obsługę działań marketingowych w zakresie digital performance marketingu. Oznacza to kontynuację współpracy agencji z telekomem.
więcej
|
Wpływy Agencji Warszawa zmalały o 10 proc., 8,5 mln zł zainwestowane w nieruchomości
W ub.r. Agencja Warszawa zanotowała 24,58 mln zł wpływów sprzedażowych (10 proc. mniej niż rok wcześniej) oraz 189,8 tys. zł zysku netto (wobec 581,9 tys. zł w 2017 roku). Firma zainwestowała 8,5 mln zł w nieruchomości, zaciągając 6,6 mln zł kredytu.
więcej
|
UOKiK przeprowadził kontrolę w Jeronimo Martins Polska, trwa analiza materiałów
Urząd Kontroli Konkurencji i Konsumentów skontrolował Jeronimo Martins Polska – spółkę, która jest właścicielem sieci sklepów Biedronka. Miał sprawdzić m.in. relacje spółki z krajowymi dostawcami.
więcej
|
Gessler, Wierzbicka, Wiejak i Kosel w ,,Wyzwaniu smaku Pepsi" (wideo)
Zaczęła się tegoroczna odsłona kampanii „Wyzwanie smaku Pepsi”. W akcji wezmą udział Lara Gessler, Marta Wierzbicka, Adam Wiejak i Jakob Kosel, za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe BBDO Warszawa, Artegence, Ewesa, Media Direction i Questia Communications Management Consultants.
więcej
|
Zuzanna Budziszewska odpowiada za rozwój Szut Szut Studio
Do zespołu domu produkcyjnego Szut Szut dołączyła Zuzanna Budziszewska, obejmując stanowisko business development & directors research. Pracę w firmie rozpoczęli także Karolina Wiśniewska i Rafał Trzosowski.
więcej
|
Julia Wieniawa, Sylwia Lipka Weronika Juszczak i Bartek Kaszuba w proekologicznej kampanii dodatku do gry The Sims 4
Kampania mająca na celu ochronę środowiska towarzyszy premierze najnowszego dodatku “Wyspiarskie życie” do gry The Sims 4. Zaproszono do niej influencerów - Julię Wieniawę, Sylwię Lipkę, Weronikę Juszczak czy Bartka Kaszubę.
więcej
|
BMW Polska zachęca: "Sprawdź jak szybko mija dzień" (wideo)
Pod hasłem “Sprawdź jak szybko mija dzień” ruszyła kampania BMW M Intensive Training - treningów jazdy sportowej BMW. Działania przygotowały agencje z Group One - Change Serviceplan i Media Ready.
więcej
|
Konkurs ,,Weź ze sobą Nescafé na wakacje" w sklepach Biedronka
Pod hasłem „Weź ze sobą Nescafé na wakacje” rozpoczął się konkurs przygotowana przez agencję Unique One dla marki Nescafé (Nestlé Polska) w sieciach sklepów Biedronka.
więcej
|
Joanna Kamycka odpowiada za rozwój biznesu w agencji Eskadra
Od czerwca Joanna Kamycka pracuje jako head of business development w agencji reklamowej Eskadra.
więcej
|
Lech promuje się muzyką i hasłem ,,z Leszkiem lato zawsze jest pełne muzyki"
Wystartowała kolejna odsłona letniej kampanii Lecha Premium. Marka promuje się całe lato platformą muzyczną Lech Music. Działania przygotowały Cut the Mustard, Tailor Made PR, Zenith i Afekt.
więcej
|
Result Media zajmie się obsługą kampanii Vivusa i Zaplo
Agencja Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads dla firm pożyczkowych Vivus i Zaplo.
więcej
|
Audi zostało sponsorem światowej premiery filmu ,,Spider-Man: Daleko do domu" (wideo)
Marka Audi (należy do Volkswagen Group) została sponsorem światowej premiery filmu „Spider-Man: Daleko do domu”. W ramach współpracy z wytwórnią Sony Pictures w produkcji pojawią się w pełni elektryczne samochody Audi e-tron, Audi A7 i Audi Q8.
więcej
|
Magda Sibera wzmacnia dział kreacji Mosqi.To
Magda Sibera dołączyła do działu kreacji agencji Mosqi.To obejmując stanowisko graphic designera.
więcej
|
Inskin Media odpowiada za globalną obsługę internetową Formuły 1
Agencja Inskin Media została wybrana na globalnego partnera reklamowego Formuły 1(F1), w zakresie jej obsługi internetowej serwisu Formula1.com.
więcej
|
Effie Awards to konkurs rozwiązań, które budują biznes
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Zapewne dalej tak jest, choć w dzisiejszych czasach reklama to tylko jeden ze sposobów rozwoju szeroko pojętego biznesu.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Były prezes TVN w radzie nadzorczej wydawcy ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu"
Do rady nadzorczej Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, powołani zostali Jim Samples (wieloletni menedżer Scripps Networks Interactive, a w latach 2016-2018 CEO i prezes TVN) oraz Piotr Łysek (w przeszłości m.in. członek zarządu Gremi Media i prezes e-Kiosku), natomiast odwołano Dariusza Bąka.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży w kwietniu, tylko ,,Logo" do góry
W segmencie pism dla mężczyzn w kwietniu br. trzy z czterech miesięczników zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił będący liderem „Men’s Health”. Zyskało tylko „Logo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Australijski tabloid wypłaci dziennikarzom premie za kliki ich tekstów w internecie
"The Herald Sun", tabloid należący do News Corp. będzie wypłacał premie dziennikarzom, których teksty przyciągną największą liczbę czytelników w sieci.
więcej
|
Od 26 czerwca w sprzedaży katalog ,,Auto Świat Classic - Legendy PRL"
W środę, 26 czerwca w kioskach ukaże się nowy katalog „Auto Świat Classic – Legendy PRL”. Zaprezentowane w nim zostaną samochody z przełomu lat 80. i 90.
więcej
|
|
|
Wydawca Niezalezna.pl i ,,Nowego Państwa": wpływy wzrosły o 28 proc. do 6,3 mln zł, dywidenda m.in. dla Sakiewicza i Srebrnej
W ub.r. spółka Słowo Niezależne, wydająca portal Niezalezna.pl i miesięcznik „Nowe Państwo”, zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 27,8 proc. do 6,26 mln zł oraz 441,6 tys. zł zysku netto (wobec 135,5 tys. zł zysku rok wcześniej). 99 tys. zł z zysku ma zostać wypłacone w formie dywidendy.
więcej
|
Polacy chcą kupować wygodnie, także w internecie. "Jesteśmy konsumentami wielokanałowymi"
Trzy czwarte konsumentów oczekuje, by produkty były dostępne w wielu kanałach sprzedaży. Systematycznie spada popularność sklepów stacjonarnych na rzecz e-commerce. Jednak aż 40 proc. konsumentów nie ma ulubionego miejsca zakupowego - wynika z badania „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2019” zrealizowanego przez Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej, VISA i Przelewy24.pl.
więcej
|
Ann Sarnoff pierwszą szefową wytwórni Warner Bros. Ma połączyć produkcję filmów z nowym serwisem streamingowym
Ann Sarnoff została nowym prezesem Warner Bros. To pierwsza kobieta w historii która będzie zarządzać tą znaną wytwórnią filmową. Ann Sarnoff pracowała wcześniej dla BBC, teraz ma połączyć produkcję filmową Warner Bros. z nowym serwisem streamingowym, który planuje uruchomić koncern WarnerMedia.
więcej
|
Google planuje cyfrową rewolucję w Toronto. Wyda na nią 1,3 mld dolarów
Koncern Google zdradził plany przebudowy i rewitalizacji Quayside, dzielnicy kanadyjskiego Toronto. Według zapowiedzi w tej części miasta zostanie wprowadzonych wiele technologicznych i proekologicznych innowacji, wśród nich powszechny monitoring oparty na sieci Wi-Fi, podgrzewane chodniki oraz śmietniki sortujące automatycznie odpady. Na cyfrową rewolucję w Quayside Google zamierza wydać w sumie ponad 1,3 mld dolarów.
więcej
|
Amerykańscy senatorowie chcą kontrolować Google i Faebooka. Firmy mają podawać wartość danych o użytkownikach
Dwaj amerykańscy senatorowie - Mark Warner i Josh Hawley przedstawili projekt regulacji, które nakładałyby na największe firmy technologiczne obowiązek cyklicznego informowania użytkowników jaka jest wartość ich danych zbieranych i przetwarzanych przez konkretne platformy. Zdaniem polityków informacje na temat internautów przynoszą Google czy Facebookowi miliardy dolarów przychodów i użytkownicy mają prawo wiedzieć jaka jest skala tego biznesu.
więcej
|
Google udostępnia w Polsce platformę Market Finder. Narzędzie pomoże firmom działać na zagranicznych rynkach
Koncern Google udostępnił polskim użytkownikom platformę o nazwie Market Finder. Darmowe narzędzie umożliwia firmom porównywanie potencjału rynkowego różnych państw dla określonej branży i zaplanowanie kampanii marketingowej.
więcej
|
Netflix chwali się nowościami w bibliotece. Na platformie "Glee" i "Dom z papieru", kontynuacje "Sex Education" czy "Miłości, śmierci I robotów"
Netflix ogłosił listę seriali, jaka z pewnością pojawi się na platformie. W części przypadków znane są już dokładne daty premier ("Glee", "Orange is The New Black"). W części zaś jedynie zapowiedziano kontynuacje ("Miłość, śmierć i roboty", "Ty", "13 powodów").
więcej
|
Michał Bugno po 13 latach odchodzi z redakcji sportowej Wirtualnej Polski
Michał Bugno, dziennikarz sportowy pracujący w Wirtualnej Polsce po 13 latach odchodzi z redakcji. Na razie nie podjął jeszcze decyzji, gdzie będzie kontynuować swoją karierę.
więcej
|
Jarosław Kociszewski rozstał się z Wirtualną Polską
Po 2,5 roku współpracy Jarosław Kociszewski zdecydował się na odejście z Wirtualnej Polski. Dziennikarz zajmował się sprawami międzynarodowymi, głównie tematami Izraela i Bliskiego Wschodu.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Polacy chcą kupować wygodnie, także w internecie. "Jesteśmy konsumentami wielokanałowymi"
Trzy czwarte konsumentów oczekuje, by produkty były dostępne w wielu kanałach sprzedaży. Systematycznie spada popularność sklepów stacjonarnych na rzecz e-commerce. Jednak aż 40 proc. konsumentów nie ma ulubionego miejsca zakupowego - wynika z badania „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2019” zrealizowanego przez Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej, VISA i Przelewy24.pl.
więcej
|
Połowa Polaków mówi "nie" wspieraniu LGBTQ+ przez komercyjne firmy
Polacy są podzieli w ocenie tego, czy marki powinny angażować się we wspieranie społeczności LGBTQ+. Niemal połowa jest przeciw, a co czwarta osoba za. Większość konsumentów uważa, że marki powinny zachować neutralność światopoglądową. Z poparcia dla mniejszości seksualnych kojarzą najmocniej Google i MTV - pokazuje nowe badanie agencji mediowej Wavemaker.
więcej
|
7 na 10 Polaków sądzi, że rząd za bardzo zadłuża kraj
71 proc. Polaków uważa, że polski rząd obecnie wydaje za dużo i niepotrzebnie zadłuża Polskę - pokazują wyniki najnowszego badania przeprowadzonego dla serwisu ciekaweliczby.pl na panelu Ariadna. Ponad połowa ankietowanych sądzi, że rządzący powinni redukować zadłużenie państwa i zmniejszać wydatki na programy socjalne.
więcej
|
IQS przedstawia nowe narzędzie analityczne Atenatabs
Agencja badawcza IQS wprowadza nowe narzędzie analityczne Atenatabs. To soft służący do szybkiej produkcji dużej ilości zestawień tabelarycznych oraz wykresów.
więcej
|
|
|