|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Puls ze wzrostem wpływów o 22 proc. i 27 mln zł zysku. ,,Wzrost oglądalności i dobra kondycja reklamy tv"
W ub.r. Telewizja Puls, nadawca stacji TV Puls i Puls 2, zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 22,5 proc. do 210,65 mln zł oraz 27,03 mln zł zysku netto (w 2017 roku miała 11,81 mln zł zysku). Prawie wszystkie wpływy firmy pochodzą z reklam i sponsoringu, ich wzrost spółka tłumaczy wyższą oglądalnością jej kanałów i dobrą kondycją rynku reklamy telewizyjnej.
więcej
|
Jacek Stawiski szefem TVN24 BiS, jego zastępcami Katarzyna Ramotowska i Łukasz Niewola
Od początku lipca redaktorem naczelnym kanału TVN24 BiS będzie Jacek Stawiski, a jego zastępcami zostaną Katarzyna Ramotowska i Łukasz Niewola. Poprzednio stacją na stałe kierował Sebastian Podkościelny, który zmarł w marcu br.
więcej
|
Kakhaber Abashidze za Katarzynę Westermark szefem Disneya na Europę Środkową i Wschodnią
Katarzyna Westermark przestaje kierować Disneyem na Europę Środkową i Wschodnią. Jej miejsce od 1 lipca zajmie Kakhaber Abashidze - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Korona królów" straciła 660 tys. widzów, 29,33 mln zł z reklam. Będzie kolejna edycja
Drugi sezon „Korony królów” oglądało średnio 1,39 mln widzów, o 660 tys. osób mniej niż cały pierwszy sezon. TVP1 w czasie emisji telenoweli zajęła trzecie miejsce w rynku. Piątkowe kulisy produkcji „Korona królów - taka historia…” śledziło 1,08 mln osób.
więcej
|
TVP Info w weekendowym magazynie ruszy w Polskę. Olechowski: chcemy być bliżej widza
Na antenie TVP Info w wakacje pojawi się nowy weekendowy magazyn „TVP Info w twoim mieście” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Reporterzy będą w nim relacjonowali wydarzenia z niewielkich miejscowości. - To będzie interaktywny program, blisko ludzi, w którym pokażemy m.in. życie poza dużymi ośrodkami miejskimi - mówi nam Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Watchdog Polska zawiadamia prokuraturę ws. materiałów TVP o Adamie Bodnarze
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska zawiadomiło prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez zarząd Telewizji Polskiej. Chodzi o materiały na temat Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara, które zdaniem zgłaszających miały być groźbą, wpływającą na wykonywanie przez rzecznika obowiązków służbowych. TVP nie komentuje sprawy.
więcej
|
Telewizja Polsat pokaże Wimbledon. Impreza startuje 1 lipca
W okresie od 1 do 14 lipca br. odbywać się będzie Wimbledon, czyli najstarszy i najbardziej prestiżowy turniej Wielkie Szlema. Transmisje meczów tenisistów widzowie będą mogli zobaczyć na sportowych antenach Telewizji Polsat.
więcej
|
Proces karny wytoczony prof. Sadurskiemu przez TVP wraca do pierwszej instancji. ,,Kurski na razie tryumfuje. Walczę"
Warszawski Sąd Okręgowy uchylił marcową decyzję sądu pierwszej instancji w sprawie karnej, którą Telewizja Polska wytoczyła prof. Wojciechowi Sadurskiemu. Chodzi o wpis prawnika na Twitterze po śmierci Pawła Adamowicza. Sąd uznał we wtorek, że sprawa ma wrócić do poprzedniej instancji.
więcej
|
Fokus TV liderem oglądalności w maju. TVP Historia wyprzedziła Discovery Channel i TVN Turbo
W maju br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP Historia, która wyprzedziła Discovery Channel i TVN Turbo. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Doku, a najwięcej stracił kanał DTX - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polsat z kolejną edycją wakacyjnej akcji ,,Słoneczna stacja"
W sobotę, 29 czerwca br. Telewizja Polsat rozpocznie wakacyjną akcję „Słoneczna stacja”. Nadawca przez siedem kolejnych weekendów odwiedzi najpopularniejsze kurorty nad polskim morzem oraz na Warmii. Gospodarzami wydarzenia będą Elżbieta Romanowska i Rafał Maserak, a relacje będzie można śledzić w kanałach Polsatu.
więcej
|
,,Pionier" - dokument przedstawiający sylwetkę Jesúsa Gila od 14 lipca w HBO GO (wideo)
14 lipca w serwisie HBO GO odbędzie się premiera dokumentalnego serialu „Pionier” produkcji HBO Europe, poświęconego Jesúsowi Gilowi. Od 1 sierpnia cykl będzie można oglądać również w linearnym kanale HBO.
więcej
|
,,Przebojowe Smaki Mariusza Kalagi" i ,,Lato z TVS" nowościami TVS
Na początku lipca TVS rozpocznie emisję dwóch programów: „Przebojowe Smaki Mariusza Kalagi” i „Lato z TVS”. Są to letnie nowości stacji.
więcej
|
,,Terror: Dzień Hańby" od 15 sierpnia w AMC
15 sierpnia 2019 roku AMC rozpocznie emisję serialu „Terror: Dzień Hańby”. Właśnie udostępniono nowe zdjęcia produkcji.
więcej
|
Polsat Sport pokaże finałowe mecze siatkarek w Lidze Narodów, komentatorem Adrian Brzozowski
Mecze Final Six w ramach kobiecej siatkarskiej Ligi Narodów będzie można obejrzeć na antenach Polsatu, a mecze Polek - w Polsat Sport. Turniej zostanie rozegrany w dniach 3-7 lipca.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Od lipca zostaną zlikwidowane naczelne redakcje Polskiego Radia
Naczelne redakcje publicystyki międzynarodowej, gospodarcza oraz sportowa Polskiego Radia od 1 lipca przestaną istnieć. To wynik decyzji zarządu o zmianie struktury spółki. Pracownikom przekazano, że nikt nie zostanie zwolniony, jednak w rozmowie z nami stwierdzają, że „nikt nie wie, jak będzie”.
więcej
|
|
Jarosław Gowin: repolonizację mediów trzeba przeprowadzić normalnymi metodami rynkowymi
- To nie jest łatwy proces, to trzeba przeprowadzić normalnymi metodami rynkowymi - powiedział o dekoncentracji kapitałowej w mediach, określanej też jako repolonizacja, wicepremier Jarosław Gowin. W zeszłym tygodniu Gowin stwierdził, że to jeden z celów rządu PiS, o ile zostanie wybranych na drugą kadencję.
więcej
|
|
RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie, awans Radia ZET. Złote Przeboje Puls tuż za podium
Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od grudnia ub.r. do maja br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: Radio ZET i Trójka - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
"Empower yourself" nową platformą komunikacyjną Black Energy Drink. W reklamach dalej Mike Tyson
Marka napoju energetycznego Black (FoodCare) będzie promować się nowym hasłem i platformą komunikacyjną "Empower yourself". Twarzą akcji jest wieloletni ambasador brandu, bokser Mike Tyson. Kampanię przygotowała Agencja 2012 i dom mediowy Zenith.
więcej
|
PKO BP zamiast Lotto sponsorem tytularnym Ekstraklasy
Od lipca sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy będzie PKO Bank Polski, który zastąpi w tej roli markę Lotto należącą do Totalizatora Sportowego. W zeszłym sezonie PKO BP był już partnerem głównym i oficjalnym bankiem rozgrywek.
więcej
|
Joanna Czekaj i Adrian Kawecki wybrani do zarządu SAR
Joanna Czekaj, managing director Salestube (Group One) oraz Adrian Kawecki, CEO Mindshare, zostali wybrani do zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zastąpią Małgorzatę Węgierek (CEO Havas Media Group Poland), Szymona Walkiewicza (partner i business development director w Grupie Walk) oraz Michała Wroneckiego (partner, client service direcor Brasil).
więcej
|
TalentMedia negocjuje kupno firmy content marketingu wideo
Sieć partnerska TalentMedia, należąca do holdingu marketingowo-badawczego Mediacap, podpisała umowę term sheet dotyczącą wstępnych warunków kupna 100 proc. udziałów spółki zajmującej się content marketingiem wideo. Do końca lipca będzie prowadzić negocjacje w tej sprawie na wyłączność.
więcej
|
GoodHome - nowa marka Castoramy wsparta kampanią (wideo)
Sieć marketów budowlanych Castorama wprowadza na polski rynek GoodHome, międzynarodową markę produktów do wykańczania wnętrz. Wspiera to kampania reklamowa.
więcej
|
MediaCom broni obsługi mediowej Play
Sieć komórkowa Play rozpoczęła przetarg na obsługę mediową. Budżetu operatora broni dom mediowy MediaCom (należy do GroupM/WPP).
więcej
|
Warszawska Arkadia zmienia nazwę. Działać będzie pod globalną marką Westfield Arkadia
Międzynarodowa marka centrów handlowych Westfield wchodzi do Polski. Od jesieni pod tą nazwą funkcjonować będzie centrum handlowe Arkadia w Warszawie.
więcej
|
Disney rozesłał oficjalne dokumenty przetargowe do agencji mediowych
Firma Disney Company rozesłała w tym tygodniu oficjalne dokumenty RFP do holdingów reklamowych w związku z rozpoczętym przetargiem na obsługę mediową jej globalnego budżetu.W Europie obsługi broni OMD.
więcej
|
Karol Radziszewski zaprojektował kolekcjonerskie butelki Coca-Cola ,,Konstelacje"
Malarz Karol Radziszewski zaprojektował dla Coca-Coli limitowaną kolekcję butelek „Konstelacje". Projekt jest częścią kampanii „Razem smakuje lepiej", którą realizują McCann, LiquidThread, MediaCom i Big Picture.
więcej
|
Menstruacja nie musi być tematem tabu w nowej reklamie "Mam okres" No-Spa (wideo)
Pod hasłem ”Mam okres” firma Sanofi rozpoczęła kampanię reklamową leku No-Spa Max, którą kieruje do młodych kobiet. Działania mają pokazywać, że menstruacja nie musi być tematem tabu. Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis, Mindshare, Film Produkcja, Film Garden i Sound Flower.
więcej
|
Nationale-Nederlanden zachęca Polaków do regularnych badań profilaktycznych
Pod hasłem „Nie szukaj wymówek. Potwierdź swoje zdrowie” ruszyła kampania edukacyjno-informacyjna Nationale-Nederlanden. Bank zachęca w niej Polaków do regularnych badań profilaktycznych. Ambasadorką akcji została fotografka Agnieszka Szuścik. Działania przygotowała agencja DDB Warszawa.
więcej
|
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki Murapol
Firma deweloperska Murapol rozpoczęła współpracę z nowym ambasadorem - Andrzejem Bargielem - pierwszym narciarzem, który zjechał z K2. Działania pod hasłem "Murapol, najlepsze miejsca na świecie" prowadzą agencje K2 i K2 Precise.
więcej
|
Herbapol ruszył z pierwszą w historii kampanią Scopolanu (wideo)
Ruszyła pierwsza w historii kampania reklamowa marki Scopolan compositum, leku rozkurczowego, które od teraz sprzedawany jest jako produkt OTC a nie jako lek na receptę. Kampanię realizują firmy marketingowe Optimum Marketing Group, F1LM, i Mediaconcept.
więcej
|
Idea Bank wyda 9,2 mln zł na zwolnienie połowy pracowników
Władze Idea Banku osiągnęły porozumienie z przedstawicielami pracowników co do realizacji zwolnień grupowych obejmujących do 750 osób zatrudnionych w banku. Koszty tych zwolnień wyniosą ok. 9,2 mln zł, bank utworzy taką rezerwą w swoich księgach rachunkowych.
więcej
|
Multikino ze specjalną ofertą dla korzystających z Google Pay
Firma Google dołączyła do programu Multikina skierowanego do uczniów i studentów – M!Karta. Dzięki temu płacąc przez Google Pay, bilety do Multikina na filmy 2D przez cały tydzień kosztują 14,90 zł.
więcej
|
Lody McDonald's McFlurry będą pakowane w tekturę
McDonald’s w ramach polityki eliminacji plastiku, wprowadza 100-procentowo tekturowe opakowania do lodów McFlurry.
więcej
|
Całujące się pary homoseksualne reklamują Google Pixel (wideo)
W najnowszej kampanii promującej smartfon Pixel 3 Google pokazuje w spotach całujące się pary homoseksualne. Z jednej strony promuje w ten sposób nową funkcję w swoim telefonie, z drugiej - nawiązuje do zapoczątkowanej niedawno akcji „Pride”.
więcej
|
Play rozpoczyna współpracę z członkami Illuminar Gaming
Operator sieci komórkowej Play został partnerem polskiej organizacji esportowej Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z jej zawodnikami, twórcami oraz streamerami. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
więcej
|
Signify klientem oS3
Agencja oS3 jest autorem konceptu kreatywnego oraz strategii działań kampanii #wLepszymŚwietle marki Signify (dawniej Philips Lighting).
więcej
|
OMI Media House wspiera debiut marki Smart Bee Club
Na polskim rynku debiutuje Smart Bee Club, marka adresowane dla dzieci, która łączy w swoich produktach walory edukacyjne z zabawą przy wykorzystaniu Augmented Reality, w modelu subskrypcyjnym. Jej ambasadorami są Fizzy i Beezy. Debiut marki wspiera agencja OMI Media House.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Zmiany w ,,CKM": większy format i objętość. Wśród autorów Paweł Svinarski i Maksym Ziółkowski
Od 26 czerwca w sprzedaży dostępny jest nowy numer „CKM” (Marquard Media Polska), pierwsze z Pawłem Jaśkowskim jako redaktorem naczelnym. Zmieniły się format i objętość pisma, a redakcja nawiązała współpracę m.in. z Pawłem Svinarskim z kanału "Dla pieniędzy" czy Maksymem Ziółkowskim z "Maksymalnie".
więcej
|
Wydawnictwo Arbitror ws. wniosku o zakaz sprzedaży książki Piątka o Morawieckim: Odkrywanie powiązań polityków jest naszą misją
- W interesie publicznym jest odkrywanie tajemnic i ukrywanych powiązań polityków, które nie służą niepodległości i suwerenności kraju - napisali przedstawiciele Wydawnictwa Arbitror w oświadczeniu dotyczącym próby zakazu dystrybucji książki Tomasza Piątka o Mateuszu Morawieckim. Sąd ma wydać decyzję w sprawie w tym tygodniu.
więcej
|
Z ,,Faktem" żegna się wicenaczelny Maciej Kabroński, stawia na własną firmę
Z końcem sierpnia z „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) odejdzie Maciej Kabroński, zastępca redaktora naczelnego i szef portalu Fakt.pl. Zamierza skupić się na własnej firmie Polska Grupa Infograficzna. - Na pewnym etapie bardziej kocha się dziecko własne niż cudze - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w kwietniu
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w kwietniu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
National Geographic Traveler wydaje "50 miast na weekend w Europie. Inspirujący przewodnik dla każdego"
Od 26 czerwca br. w sprzedaży ukazał się bookazin (połączenie książki i magazynu) autorstwa redakcji National Geographic Traveler. Przedstawiono w nim zbiór reportaży podróżniczych z 50 europejskich miast.
więcej
|
Shafi Saxena nową szefową ds. biznesu OCP w Bauer Media Group
Shafi Saxena zastąpi Björna Landera na stanowisku szefowej ds. biznesu OCP (online comparison platform - internetowa platforma porównawcza) w Bauer Media Group. Natomiast dyrektor finansowy Joakim Lundqvist odchodzi z firmy.
więcej
|
Od 27 czerwca w sprzedaży nowe wydanie dwumiesięcznika "Wysokie Obcasy Praca"
W najnowszym numerze "Wysokich Obcasów Praca" (Agora) będzie można znaleźć rozmowę z szefową polskiego oddziału Google'a Agnieszką Hryniewicz-Bieniek, dr Renatą Tomaszewską-Lipiec, Dorotą Warakomską oraz dr Maciej Kościelniak, który poradzi, kiedy zmienić zawód. Numer dostępny będzie w kioskach od czwartku, 27 czerwca br.
więcej
|
|
|
YouTube ułatwia kontrolę nad treściami. Wygodniejsze dobieranie filmów i blokowanie niechcianych kanałów
YouTube zapowiedział wprowadzenie nowych rozwiązań, które mają ułatwiać użytkownikom pełną kontrolę nad treściami na które napotykają w serwisie. Internauci otrzymają możliwość przeglądania tematów i powiązanych filmów na stronie głównej oraz w sekcji Następnych, usuwania sugestii filmów z kanałów, których nie chcą oglądać oraz więcej informacji na temat sugerowanych treści.
więcej
|
Ponad 9 milionów Polaków obsługuje konto bankowe w smartfonie
W pierwszym kwartale 2019 r. liczba polskich użytkowników, którzy aktywnie korzystają z aplikacji mobilnych swoich banków przekroczyła 9 milionów - wynika z raportu NetB@nk. W ciągu roku takich klientów przybyło o blisko 3 miliony. Tym samym ponad połowa Polaków aktywnie korzystających z bankowości elektronicznej robi to za pomocą swojego smartfona lub tabletu.
więcej
|
Netflix w spocie ,,Stranger Things" nawiązuje do programu TVN ,,Nie do wiary" (wideo)
Netflix udostępnił polski zwiastun trzeciej serii „Stranger Things”, w którym występuje Maciej Trojanowski, gospodarz emitowanego przed laty w TVN programu „Nie do wiary” o zjawiskach nadprzyrodzonych.
więcej
|
Serial ,,The Office" zniknie z oferty Netfliksa. NBCUniversal nie przedłuży licencji
Serwis Netflix zapowiedział, że z jego biblioteki zostanie usunięty serial „The Office”. Popularna seria jest produkowana przez koncern NBCUniversal, który zdecydował że nie przedłuży licencji na emisję, a „The Office” od początku 2021 roku znajdzie się w ofercie nowego serwisu streamingowego szykowanego przez NBC. Już wcześniej zapowiedziano, że Netflix straci także inny popularny serial - „Przyjaciele”.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|