|
|
|
|
|
|
|
1,36 mln widzów ,,Leśniczówki 3". Jesienią czwarty sezon
Trzeci sezon „Leśniczówki” oglądało średnio 1,36 mln widzów, czyli więcej osób niż pierwszy i drugi sezon produkcji. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajęła trzecie miejsce w rynku tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 7,87 mln zł. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że nowe odcinki projektu trafią do jesiennej ramówki.
więcej
|
Samuel Pereira przyznaje, że komentowanie sprawy syna Adama Bodnara było błędem i znika z Twittera
Szef serwisu TVP.info Samuel Pereira opublikował oświadczenie, w którym przyznaje, że zrobił błąd komentując sprawę syna Adama Bodnara i atakuje Katarynę za „urządzanie nagonki”. Zapowiedział też, że robi przerwę od Twittera.
więcej
|
,,Sanatorium miłości" uznane za najlepszy rozrywkowy program Europy Środkowo-Wschodniej
„Sanatorium miłości” zostało uznane za najlepszy program rozrywkowy Europy Środkowo-Wschodniej podczas międzynarodowych targów telewizyjnych w Budapeszcie. Ma to szerzej otworzyć programowi drogę do sprzedaży licencji za granicę.
więcej
|
AXN pracuje nad ,,Ultravioletem 2". Właśnie udostępniono pierwsze zdjęcia
Trwają prace na planie do drugiego sezonu serialu AXN „Ultraviolet”, w którym grają m.in. Marta Nieradkiewicz, Sebastian Fabijański, Michał Żurawski, Agata Kulesza, Bartłomiej Topa, Karolina Gorczyca i Piotr Stramowski. Nadawca właśnie udostępnił pierwsze zdjęcia z produkcji.
więcej
|
Marzena Chełminiak z weekendowym cyklem wywiadów na TVN24.pl
Od najbliższego wydania w weekendowym magazynie portalu TVN24.pl będą publikowane wywiady prowadzone przez Marzenę Chełminiak, wieloletnią dziennikarkę Radia ZET.
więcej
|
TVP ABC liderem rynku telewizyjnego wśród dzieci
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w maju br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TOP KIDS. Z kolei najwięcej straciła stacja Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Warsaw Shore 11" ze wzrostem oglądalności. Trwają castingi do nowych odcinków
Jedenastą edycję „Warsaw Shore” oglądało 80 tys. osób. Względem poprzedniej edycji reality-show emitowanej jesienią ub.r., widownia programu wzrosła o 18 tys. osób. Program kilkunastokrotnie podniósł średnie długookresowe udziały MTV Polska. Już trwają poszukiwania uczestników do kolejnej edycji.
więcej
|
Andrew Georgiou szefem Eurosportu i praw sportowych w Discovery
Discovery ogłosiło, że funkcję szefa Eurosportu oraz praw sportowych i rozwiązań marketingowych w zakresie sportu powierzono Andrew Georgiousowi. Nowo utworzone stanowisko, obejmie jesienią.
więcej
|
Animacja ,,44 Koty" w kanałach Nickelodeon i TVP ABC (wideo)
W poniedziałek, 1 lipca Nickelodeon rozpocznie emisję nowej animacji „44 Koty”. Od września produkcja będzie pokazywana również w TVP ABC.
więcej
|
Nowy serial ,,Na cały głos" w HBO i HBO GO (wideo)
W poniedziałek, 1 lipca w HBO GO zadebiutuje nowy serial „Na cały głos” z Russellem Crowe w roli głównej. Produkcja od 2 sierpnia będzie emitowana w linearnym kanale HBO.
więcej
|
Nowy sezon ,,Top Gear" od 12 lipca. Prowadzącymi Chris Harris, Paddy McGuinness i Andrew Flintoff
W piątek 12 lipca ruszy 27. sezon motoryzacyjnego programu „Top Gear” w BBC. W tym sezonie Chrisa Harrisa dołącza komik Paddy McGuinness i krykiecista Andrew „Freddie" Flintoff.
więcej
|
Technologia 5G zrewolucjonizuje rynek telewizji. Przyszłością będzie hybrydowy przekaz treści
Wraz z upowszechnieniem się serwisów streamingowych zmienił się sposób, w jaki widzowie konsumują treści. Z każdym kolejnym rokiem wzrasta zainteresowanie ofertą subskrypcyjnych platform VoD. Liczba subskrybentów tych serwisów przekroczyła liczbę abonamentów telewizji kablowej, a zmiany, jakie czekają rynek po wdrożeniu technologii 5G, mogą zmienić zasady funkcjonowania całej branży i wymusić wdrożenie hybrydowego modelu dostarczania treści.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spór o dziennikarkę Agatę Kasprolewicz podczas posiedzenia rady programowej Polskiego Radia. "To nie prywatny folwark"
Agata Kasprolewicz, jedna z prowadzących "Więcej Świata" w Jedynce Polskiego Radia na początku kwietnia br. została odsunięta od anteny bez podania przyczyny. 77 pracowników spółki stanęło w jej obronie, a podczas ostatniej rady programowej PR dyskutowano na jej temat. Agnieszka Kamińska, dyrektor Jedynki miała powiedzieć, że to "jej autonomiczna decyzja".
więcej
|
|
Od lipca wakacyjna ramówka Chillizet. Kuba Sito i Maciej Ulewicz nowymi prowadzącymi. Znika "Gabinet dźwięku" Gabi Drzewieckiej
Od 1 lipca br. Chillizet wprowadza wakacyjną ramówkę, w której znajdą się takie programy jak "Śniadanie do łóżka" czy "Nastaw się na chillout". Do zespołu dołączą też nowi prowadzący m.in. Kuba Sito i Maciej Ulewicz.
więcej
|
|
Zmarł Piotr Sadowski, wieloletni dziennikarz Polskiego Radia
W wieku 75 lat zmarł Piotr Sadowski, przez wiele lat dziennikarz radiowej Jedynki, w której współtworzył m.in. audycje „Sygnały Dnia”, „Cztery Pory Roku” i „Lato z Radiem”.
więcej
|
|
RMF FM w konkursie rozda bilety na koncerty Bon Jovi i P!NK
W poniedziałek 1 lipca rusza nowa zabawa radia RMF FM - „RMF Koncert Tour”. Rozgłośnia zabierze kilkudziesięciu słuchaczy na dwa koncerty: grupy Bon Jovi i P!NK.
więcej
|
|
PO chce zlikwidować abonament rtv i RMN, a spółki mediów publicznych połączyć w holding
Platforma Obywatelska chce likwidacji abonamentu radiowo-telewizyjnego i Rady Mediów Narodowych, a także obecnych spółek publicznego radia i telewizji. TVP i Polskie Radio byłyby finansowane z budżetu państwa, a spółki mediów publicznych zostałyby połączone w holding. Takie propozycje mają być przedstawione na lipcowej konwencji programowej partii.
więcej
|
|
Filip Rdesiński zrezygnował z funkcji prezesa Polskiej Fundacji Narodowej
Filip Rdesiński poinformował, że złożył rezygnację z funkcji prezesa zarządu Polskiej Fundacji Narodowej. Zajmował to stanowisko od lipca ub.r.
więcej
|
|
Bez absolutorium dla byłego prezesa Radia Kraków za 2018 rok, wstrzymanie się od głosu ws. Jacka Sobali
W tym tygodniu odbyły się Zwyczajne Walne Zgromadzenia spółek mediów publicznych. Absolutorium za 2018 rok nie otrzymał były prezes zarządu Radia Kraków Przemysław Bolechowski, natomiast w przypadku Jacka Sobali - byłego prezesa Polskiego Radia wstrzymano się od głosu. Akceptację otrzymały wszystkie rady nadzorcze.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności. Meloradio awansowało na podium
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od grudnia ub.r. do maja br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Polskie Radio Kielce i Meloradio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
TalentMedia: Mediacap dokupił udziały za 2,3 mln zł, w zarządzie Paweł Stano i Kamil Bolek z LifeTube'a
Holding Mediacap kupił nowe udziały sieci partnerskiej TalentMedia za 2,29 mln zł, a do jej zarządu dołączyli menedżerowie LifeTube’a Paweł Stano i Kamil Bolek. Zdecydowano też o zmianie nazwy spółki LT Group na LifeTube i powołano jej nową radę nadzorczą.
więcej
|
Grey Group Poland i Energy BBDO będą obsługiwać mBank
mBank zakończył trwający od wiosny br. przetarg na obsługę reklamową. Zdecydował się na współpracę z agencjami Grey Group Poland i Energy BBDO. Grey kontynuuje trwającą 6 lat współpracę z bankiem, zaś wybór Energy BBDO oznacza koniec kilkuletniej współpracy z agencją VMLY&R Poland.
więcej
|
Polkomtel wydał na reklamy dwa razy więcej niż Orange, T-Mobile obciął budżet o 26 proc.
Wydatki reklamowe operatorów telekomunikacyjnych w mediach pozainternetowych były w pierwszych czterech miesiącach br. nieznacznie niższe niż rok wcześniej. Prawie trzy czwarte budżetów trafiło do telewizji. Na czele jest Polkomtel przez Play, natomiast T-Mobile Polska zmniejszył nakłady o 26 proc.
więcej
|
Coca-Cola i Costa Coffee wprowadzają na rynek kawę w puszce
Costa Coffee Ready-to-Drink to pierwszy wspólny produkt Coca-Coli i Costa Coffee. Launch będzie wspierać kampania reklamowa, która wystartuje na początku lipca.
więcej
|
Piotr Luberadzki po 18 latach odchodzi z Clear Channel Poland, nowa struktura działu sprzedaży
Piotr Luberadzki, wicedyrektor sprzedaży odchodzi z Clear Channel Poland. Firma wprowadza nową strukturę działu sprzedaży, dyrektorem handlowym Michał Kaliński.
więcej
|
Cytryna łączy się z piwem w reklamie marki Seth&Riley's Garage (wideo)
Carlsberg Polska prowadzi pierwszą kampanię reklamową promującą napój piwny Seth & Riley’s Garage. Za jej realizację odpowiadają agencje Duval Guillaume, Kamikaze, Work and Fun, Na-Ty i Initiative Media.
więcej
|
Oranżada Hellena na pokładach LOT. Reklamy Śliwki Nałęczowskiej i Grześków
LOT rozszerza współpracę z producentem słodyczy i napojów Colian. Pasażerowie będą otrzymywali nowe przekąski - czekoladki z miętą Elizabeth Shaw, a także Oranżadę Hellena. Na kadłubach samolotów narodowego przewoźnika pojawią się reklamy Śliwki Nałęczowskiej i Grześków.
więcej
|
Polkomtel na razie uniknął 18,4 mln zł kary od UOKiK-u za reklamy ,,LTE bez limitu"
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uchylił karę w wysokości 18,4 mln zł nałożoną przez UOKiK na Polkomtel, operatora sieci telekomunikacyjnej Plus, za reklamy usług „Power LTE” i „LTE bez limitu”, które regulator uznał za wprowadzające w błąd. UOKiK zamierza odwołać się od tego wyroku.
więcej
|
Arnold Schwarzenegger przekonuje do kupna samochodów elektrycznych
Arnold Schwarzenegger wystąpił w spocie reklamowym organizacji Veloz, promującej zalety samochodów elektrycznych.
więcej
|
Ślub pary gejów w reklamie Burger Kinga (wideo)
Niemiecki oddział Burger Kinga ruszył z kampanią „Whopper diamond”, której bohaterami jest para gejów. W spocie pokazano jak Whopper zmienia się w pierścionek z diamentem, a para mężczyzn bierze ślub. Kampanię przygotowała agencja Grabarz&Partners.
więcej
|
Do sklepów Biedronka będzie można oddać niepotrzebne ubrania
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wspólnie z marką środków do odplamiania Vanish (Reckitt Benckiser) prowadzi akcję pod hasłem „Daj swoim ubraniom drugie życie”. W jej ramach w wybranych dyskontach sieci przyjmowane będą niepotrzebne ubrania od klientów, które po wypraniu zostaną przekazane do Caritas.
więcej
|
P&G wzmacnia walkę z uprzedzeniami rasowymi w reklamie ,,The Look" (wideo)
Rozpoczęła się kampania firmy Procter&Gamble pod hasłem „The Look” odnosząca się do uprzedzeń rasowych w Stanach Zjednoczonych. Pokazano w nim doświadczenia codziennego życia czarnoskórego mężczyzny.
więcej
|
Po 20 latach Henryka Bochniarz przestaje być szefową Lewiatana. Zastępuję ją Maciej Witucki
Konfederacja Lewiatan wybrała nowe władze. Prezydentem został Maciej Witucki, który zastąpił Henrykę Bochniarz. Zajęła ona stanowisko przewodniczącej rady głównej. Władze powołano na trzyletnią kadencję.
więcej
|
Uśmiechnięte słoneczko to nowe logo Totolotka
Zakłady bukmacherskie Totolotek mają nowe logo. W związku z przejęciem przez niemiecką grupę Gauselmann, polskiego bukmachera czeka rebranding oraz aktualizacja systemów sprzedaży online i w punktach naziemnych.
więcej
|
Corona testuje nową technikę pakowania bez plastiku
Marka piwa Corona testuje nowy pakowania produktów w puszkach, który ma sprzyjać środowisku i eleiminować zużycie plastikowej folii.
więcej
|
Filip Rdesiński zrezygnował z funkcji prezesa Polskiej Fundacji Narodowej
Filip Rdesiński poinformował, że złożył rezygnację z funkcji prezesa zarządu Polskiej Fundacji Narodowej. Zajmował to stanowisko od lipca ub.r.
więcej
|
Mentos wyrusza w letnią trasę z dwoma nowymi smaki Pure Fresh
Pod hasłem „Lato z Mentos Pure Fresh” ruszyła nowa kampania reklamowa promująca dwa nowe smaki gum Mentos Pure Fresh (Perfetti Van Melle Polska) - truskawkowy i tropikalny. Przygotował ją Havas.
więcej
|
Marta Woźniak: z MyPlace do Emlab
Marta Woźniak została creative directorem w agencji Emlab (Grupa S/F). Poprzednio przez dwa lata pracowała w MyPlace.
więcej
|
Dyrektor kreatywny Publicis Groupe przechodzi do Apple
Nick Law, chief creative officer oraz szef Publicis Communications, będzie zatrudniony w koncernie Apple. Na razie nie wiadomo, jakie stanowisko obejmie.
więcej
|
Kampania ,,Po pierwsze farmaceuta" ma wzmocnić wizerunek aptekarzy w Polsce (wideo)
Fundacja Aflofarm wspólnie z Naczelną Izbą Aptekarską prowadzą kampanię edukacyjną pod hasłem „Po pierwsze farmaceuta”. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku zawodu farmaceuty w Polsce.
więcej
|
Woda Borjomi promuje się hasłem ,,Miasto z charakterem"
Producent wody mineralnej premium Borjomi rozpoczyna kampanię reklamową „Miasto z charakterem”. Akcję przygotowała agencja Kreatik.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
SDP protestuje przeciwko łączeniu z Radą Etyki Mediów. ,,To wąskie grono, nikogo nie reprezentuje, przedstawia subiektywne oceny"
- Rada Etyki Mediów nie reprezentuje środowiska dziennikarskiego w Polsce, a jej stanowiska prezentują subiektywne oceny wąskiej grupy osób - podkreśla szefostwo Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, protestując przeciwko używaniu jego szyldu przez REM.
więcej
|
Gremi Media wydłuża okres spłaty kredytów i zwiększa limit inwestycyjny o 5 mln zł
Spółka Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” przesunęła na później terminy spłaty kredytów zaciągniętych w połowie 2016 roku. Jednocześnie ustanowiono dodatkowe zabezpieczenia oraz zwiększono limit kredytu inwestycyjnego z 8,84 do 13,84 mln zł.
więcej
|
Agnieszka Keller szefową działu new business w Wydawnictwie Bauer
Od 1 lipca br. Agnieszka Keller dołączy do Wydawnictwa Bauer i obejmie nowo utworzone stanowisko szefowej działu new business. Wcześniej pracowała m.in. w Ringier Axel Springer.
więcej
|
Justyna Suchecka po 11 latach pracy odchodzi z ,,Gazety Wyborczej"
Dziennikarka Justyna Suchecka, zajmująca się tematyką edukacyjną, żegna się z „Gazetą Wyborczą” (Agora) po 11 latach pracy. - Nie szukałam pracy, nie planowałam rozstawać się z „GW”, po prostu dostałam propozycję, która jest dla mnie ciekawym wyzwaniem. I chcę się sprawdzić - tłumaczy.
więcej
|
Sąd UE: podatek od reklam na Węgrzech zgodny z prawem
Komisja Europejska przegrała przed Sądem UE w Luksemburgu sprawę z Węgrami, dotyczącą podatku od reklam w tym kraju. Sąd orzekł nieważność decyzji KE, która twierdziła, że podatek jest niezgodny z przepisami unijnymi.
więcej
|
,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży. ,,Podróże" najbardziej w dół
W segmencie miesięczników podróżniczych w kwietniu br. wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Podróże”. Pozycję najchętniej kupowanego miesięcznika utrzymał „National Geographic Polska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Piaszczyk za Michała M. Lisieckiego prezesem wydawcy ,,Wprost"
Piotr Piaszczyk został prezesem Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost (należącej do PMPG Polskie Media), wydawcy tygodnika „Wprost”. Zastąpił na tym stanowisku Michała M. Lisieckiego, większościowego akcjonariusza PMPG Polskie Media.
więcej
|
|
|
Google Poland z 379 mln zł wpływów i 27,7 mln zł zysku, zatrudnia 422 osoby
W ub.r. spółka Google Poland zanotowała wzrost wpływów i 20,3 proc. do 378,85 mln zł oraz 27,72 mln zł zysku netto. Firma sprzedaje usługi badawcze i marketingowe dwóm zagranicznym spółkom Google. Zatrudniała przeciętnie 422 osoby, o 20 więcej niż rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pogoda.interia.pl przed Accuweather na czele, mocno w górę Dzis.net i Blitzortung.org (TOP10 serwisów pogodowych)
Wśród serwisów o pogodzie zdecydowanie na czele są Pogoda.interia.pl i Accuweather.com. Ten drugi serwis w skali roku zanotował duży spadek odwiedzalności, podobnie jak Pogoda.onet.pl i sekcja Meteo na TVN24.pl. Natomiast oprócz Pogoda.interia.pl dużo zyskały Dzis.net i Blitzortung.org.
więcej
|
TalentMedia: Mediacap dokupił udziały za 2,3 mln zł, w zarządzie Paweł Stano i Kamil Bolek z LifeTube'a
Holding Mediacap kupił nowe udziały sieci partnerskiej TalentMedia za 2,29 mln zł, a do jej zarządu dołączyli menedżerowie LifeTube’a Paweł Stano i Kamil Bolek. Zdecydowano też o zmianie nazwy spółki LT Group na LifeTube i powołano jej nową radę nadzorczą.
więcej
|
T-Mobile Polska podnosi ceny nielimitowanego internetu. Wersja do 20 Mb/s za 59 zł miesięcznie
T- Mobile Polska zapowiedział podniesienie cen swojej usługi o nazwie Nielimitowany Internet Domowy. Za opcję o prędkości do 20 Mb/s użytkownicy zapłacą miesięcznie o 10 złotych więcej, zaś wersja 60 Mb/s będzie kosztowała 69 złotych na miesiąc.
więcej
|
Agora zabezpiecza swoje serwisy przed botami i internetowymi trollami
W portalu Gazeta.pl będą działać systemy zabezpieczające przed trollami i botami internetowymi, które rozpowszechniają nieprawdziwe informacje. Agora podpięła do swoich serwisów narzędzie ABT Shield, które wykorzystuje sztuczną inteligencję i jest w stanie namierzyć fikcyjne konta. Wkrótce rozwiązanie ma być wdrożone również dla użytkowników, którzy nie korzystają z subskrypcji.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Granie - hobby dla każdego
Polscy gracze coraz starsi. Rośnie odsetek fanów gier wśród seniorów. Rosnące zainteresowanie e-sportem. Nikłe zainteresowanie VR. PlayStation 4 ulubioną konsolą Polaków. Słaba znajomość systemu PEGI wśród rodziców. Oto skrót wyników piątej już edycji ogólnopolskich badań graczy Polish Gamers Research 2019.
więcej
|
|
|