|
|
|
|
|
|
|
Powstanie anglojęzyczna telewizja przekazująca "prawdę o Polsce"? "Trwają wstępne prace i analizy"
Premier Mateusz Morawiecki zapowiedział, że po ewentualnym wygraniu wyborów parlamentarnych przez PiS, powstanie anglojęzyczna telewizja, która będzie "mówić prawdę o Polsce". - Trwają wstępne prace i analizy w przedmiotowej sprawie - przekazało Wirtualnemedia.pl Centrum informacyjne Rządu.
więcej
|
,,Fakty" liderem programów informacyjnych z czerwcu, ,,Panorama" z największym wzrostem
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w czerwcu br. były „Fakty” TVN. Największym wzrostem na głównych antenach pochwalić się mogła „Panorama” TVP2, a najwięcej straciły „Wiadomości” TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Elżbieta Gorajewska była nie tylko szefową NAM. Budowała rynek badań społecznych i marketingowych w Polsce (opinie)
Elżbieta Gorajewska, która po 23 latach pracy i kierowaniu Nielsen Audience Measurement odchodzi na emeryturę to managerka, która nie tylko dbała o pozycję własnej firmy, ale również uczestniczyła w kształtowaniu całego rynku badań. Wszystko robi z pasją i zaangażowaniem - te cechy sprawiły, że nawet w dość specyficznych obszarach, którymi zajmowała się całe zawodowe życie, współpraca często mogła wykraczać poza schematy - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat liderem oglądalności w I półroczu, TVP2 na plusie. ,,M jak miłość" i ,,Teleexpress" hitami
Liderem oglądalności rynku telewizyjnym w pierwszym półroczu br. w grupie 4+ był Polsat. Stacja ta na pierwsze miejsce awansowała w grupie komercyjnej 16-49, w której wyprzedziła TVN. Ratingowymi hitami okazały się serial „M jak miłość”, „Teleexpress” i PŚ w skokach narciarskich - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Krzyżówka" nowym codziennym teleturniejem TVP1, program ma poprowadzić Radosław Brzózka
Telewizyjna Jedynka w jesiennej ramówce rozpocznie emisję nowego teleturnieju o roboczym tytule „Krzyżówka” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że właśnie trwają próbne zdjęcia z kandydatami na prowadzących. Jednym z nich jest Radosław Brzózka.
więcej
|
Marcin Tulicki nowym korespondentem TVP w Tbilisi
Marcin Tulicki zastąpi za miesiąc Marcina Mamonia na stanowisku korespondenta TVP w Tbilisi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Mamoń po powrocie z placówki ma nadal pracować dla TAI.
więcej
|
Kanały TVN, TTV i TVN7 dostępne on-line w player.pl
Od poniedziałku, 1 lipca br. w ofercie player.pl dostępny jest streaming kanałów TVN, TTV i TVN7.
więcej
|
Sejmowa Komisja Kultury odrzuciła sprawozdanie Rady Języka Polskiego, że ,,paski" w ,,Wiadomościach" to perswazje, emocje i manipulacje
Sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu zajmowała się sprawozdaniem Rady Języka Polskiego, w którym przeanalizowano 306 pasków informacyjnych w "Wiadomościach" TVP i które uznano za manipulację. Posłowie zdecydowali, że sprawozdanie nie spełnia ustawowych wymogów takiego dokumentu i zagłosowali za jego odrzuceniem.
więcej
|
Nowe odcinki ,,Świata według Kiepskich" w jesiennej ramówce Polsatu. Gościnnie Stramowski, Ibisz, Czubówna (foto)
We wrześniu br. Polsat rozpocznie emisję kolejnego sezonu „Świata według Kiepskich”. We Wrocławiu trwają zdjęcia do 12 nowych odcinków sitcomu.
więcej
|
Rzecznik PO zarzuca TVP.Info manipulowanie jego słowami o zwrocie 500+, portal przytacza ,,pasek" z TVN24
Rzecznik prasowy Platformy Obywatelskiej Jan Grabiec zarzucił portalowi TVP.Info „manipulację w goebellsowskim stylu”. Poszło o wypowiedź polityka w TVN24 w sprawie kosztów 500+. W odpowiedzi TVP.Info zwróciło uwagę, że te słowa wyeksponowano też na „pasku” w TVN24.
więcej
|
10. sezon ,,The Walking Dead" jesienią w FOX
Jesienią tego roku w FOX odbędzie się premiera dziesiątego sezonu hitowego serialu „The Walking Dead”.
więcej
|
AXN z konkursem wspierającym letnie pasma filmowe
Tuż przed kinową premierą filmu „Spider-Man: Daleko od domu”, stacja AXN, wraz z siecią kin Multikino, organizuje konkurs dla widzów. Nagrodą główną jest wyjazd do Nowego Jorku.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Po Mazurach pływa platforma Toyoty. "To wyjątkowo bezczelna akcja. Pod pozorem dbania o bezpieczeństwo marka atakuje ordynarną, agresywną reklamą"
Wspólna akcja „Bezpieczne Mazury” polskiego oddziału Toyoty i Mazurskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, w ramach której na mazurskich jeziorach zakotwiczono pogodowe platformy z numerem ratunkowym i zarazem z wielką reklamą modelu auta RAV4 to zdaniem ekspertów od strategii komunikacji wyjątkowo nieprzemyślana i bezczelna akcja. Ich zdaniem importer pod pozorem dbania o bezpieczeństwo żeglarzy atakuje ordynarną, agresywną reklamą w przestrzeni szczególnej - na Pojezierzu Mazurskim, cenionym właśnie ze względu na piękno krajobrazu.
więcej
|
Rosną obroty domów produkcyjnych
Coraz więcej marketerów współpracuje bezpośrednio z domami produkcyjnymi przy tworzeniu reklam wideo - pokazuje badanie Klubu Producentów Reklamowych SAR. Produkcje zlecane przez reklamodawców z pominięciem agencji reklamowych to już ok. 40 proc. wszystkich zleceń na rynku.Obroty domów produkcyjnych wzrosły w roku 2018 do kwoty 358 mln złotych.
więcej
|
Plushak szuka lekarstwa na wifi w reklamie Plusha na Kartę
Klienci oferty Plush na Kartę (Polkomtel) mogą korzystać teraz z promocji „30 GB na wakacje za darmo". Akcję promuje kampania reklamowa, przygotowana przez Scholz&Friends Warszawa, Vizeum i TFP.
więcej
|
Mytaxi znika z rynku. Zastąpiła ją marka Free Now
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami od wtorku 2 lipca br. marka mytaxi we wszystkich 9 krajach i 100 miastach europejskich zmienia się na Free Now. Nowa nazwa ma oznaczać stopniowe przejście firmy w kierunku multiplatformy, która zaoferuje obok zamówienia taksówki również inne alternatywne opcje transportu w mieście.
więcej
|
KFC reklamuje kanapkę z chrupkami Cheetos
W czerwcu KFC wprowadziło tymczasowo do oferty kanapkę z chrupkami serowymi Cheetos Sandwich. Właśnie ruszyła kampania reklamowa produktu.
więcej
|
Agencja Spot and Dot zrealizuje kampanię nowego zapachu Axe
Agencja kreatywna Spot and Dot wygrała przetarg na obsługę reklamową działań internetowych promujących nowy zapach Axe Ice Chill, marki należącej do Unilever Polska.
więcej
|
Magdalena Słomka-Żurawska, Katarzyna Derkacz i Marek Czapiński w Ogilvy
Do zespołu agencji reklamowej Ogilvy dołączyły trzy nowe osoby: Magdalena Słomka-Żurawska, Katarzyna Derkacz i Marek Czapiński. Zasiliły zespoły client service, project management oraz strategii i kreacji.
więcej
|
Somersby z konkursem "Przymierz się do nagród"
Od 1 lipca trwa konkurs Somersby (Carlsberg Polska) „Przymierz się do nagród”, w którym konsumenci mogą wygrywać ubrania stworzone przy współpracy z Aloha From Deer.Aktywację wspierają działania reklamowe, przygotowane przez Kamikaze i Initative.
więcej
|
LVMH robi przegląd budżetu mediowego w regionie EMEA
Firma LMVH, właściciel takich marek, jak Louis Vuitton, Tag Heuer, Givenchy rozpoczęła przegląd swojego budżetu mediowego w regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki). Biorą w nim udział największe holdingi reklamowe.
więcej
|
They.pl dla Fundacji Polska Bezgotówkowa
Agencja digital marketingu They.pl rozpoczęła współpracę z Programem Polska Bezgotówkowa.
więcej
|
Karolina Rustecka z awansem w Spotlight Agency
W agencji influencer marketingu Spotlight Agency awans na stanowisko account executive otrzymała Karolina Rustecka.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Zeszyty Literackie" tylko w internecie. Wydawnictwo apeluje do czytelników o pomoc finansową
Po półrocznej przerwie wracają na rynek „Zeszyty Literackie” (Fundacja Zeszytów Literackich). Są odmienione i dostępne wyłącznie w internecie. - Zawdzięczamy to wsparciu finansowemu, jakiego nam Państwo udzieliliście. Jesteśmy zmuszeni nadal się o nie ubiegać - napisała na stronie internetowej "Zeszytów Literackich" redaktor naczelna, Barbara Toruńczyk.
więcej
|
Wydawca ,,Men's Health": wpływy ze sprzedaży magazynów zmalały bardziej niż z reklam, 1,7 mln zł straty
W ub.r. Motor-Presse Polska, wydawca magazynów lifestylowych i motoryzacyjnych, zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 17,42 mln zł oraz 1,7 mln zł straty netto (wobec 68,3 tys. zł zysku netto rok wcześniej). Przychody firmy ze sprzedaży prasy zmalały dużo bardziej niż z reklam.
więcej
|
KCI za 5 mln zł sprzedało 2 proc. akcji Gremi Media
Firma KCI sprzedała 34,2 tys. akcji spółki Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, inkasując za to 5,02 mln zł brutto. Pozostaje jej zdecydowanie największym akcjonariuszem, z ponad 80 proc. udziału w kapitale zakładowym.
więcej
|
Krzysztof Kopeć dziennikarzem agencji Reuters
Krzysztof Kopeć zaczął pracę jako reporter w polskim biurze agencji informacyjnej Reuters. Poprzednio przez 12 lat pracował w biurze prasowym Grupy Lotos.
więcej
|
|
|
Wpływy wydawcy OKO.press wzrosły do 2,6 mln zł. Serwis ze 194 tys. zł kosztów i 1 mln użytkowników miesięcznie
Fundacja Ośrodek Kontroli Obywatelskiej OKO wydająca serwis OKO.press w ub.r. zanotowała 2,57 mln zł wpływów z darowizn i dotacji oraz 15,6 tys. zł zysku netto, wobec 2,17 mln zł wpływów i 235,9 tys. zł zysku netto rok wcześniej. Funkcjonowanie witryny kosztuje miesięcznie 194,3 tys. zł, w jej zespole pracuje ponad 20 osób.
więcej
|
Kanały TVN, TTV i TVN7 dostępne on-line w player.pl
Od poniedziałku, 1 lipca br. w ofercie player.pl dostępny jest streaming kanałów TVN, TTV i TVN7.
więcej
|
Z Lidl Polska odszedł szef e-commerce
Z końcem czerwca z siecią sklepów Lidl Polska rozstał się Marcin Bojarski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od czerwca 2017 roku pełnił w firmie obowiązki head of ecommerce - sals.
więcej
|
Jakub Abramczuk przechodzi z Cyfrowego Polsatu do Ringier Axel Springer Polska
Jakub Abramczuk, który zajmował stanowisko wicedyrektora ds. rozwoju video online w Cyfrowym Polsacie od lipca br. rozpoczął pracę w Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
Wiktor Mrozik prowadzi "Smaki bez granic" w Onecie
Od 2 lipca na Onecie pojawiła się nowa, sześcioodcinkowa seria podróżniczo-kulinarna „Smaki Bez Granic”. Gospodarzem programu jest Wiktor Mrozik, prowadzący na YouTube kanał Mrozik Oficjalnie.
więcej
|
Sąd: Facebook nie może blokować kont i postów Społecznej Inicjatywy Narkopolityki
Sąd Okręgowy w Warszawie tymczasowo zakazał Facebookowi usuwania stron, kont i grup prowadzonych na Facebooku i Instagramie przez Społeczną Inicjatywę Narkopolityki (SIN), a także blokowania jej pojedynczych postów. To konsekwencja pozwu złożonego przez organizację przeciwko amerykańskiej firmie. Facebook został ponadto zobowiązany w ramach zabezpieczenia powództwa do zachowania usuniętych w 2018 i 2019 r. kont, stron i grup, tak aby w razie wygrania procesu przez SIN mogły one zostać przywrócone wraz z całą opublikowaną na nich treścią oraz komentarzami innych użytkowników.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Elżbieta Gorajewska była nie tylko szefową NAM. Budowała rynek badań społecznych i marketingowych w Polsce (opinie)
Elżbieta Gorajewska, która po 23 latach pracy i kierowaniu Nielsen Audience Measurement odchodzi na emeryturę to managerka, która nie tylko dbała o pozycję własnej firmy, ale również uczestniczyła w kształtowaniu całego rynku badań. Wszystko robi z pasją i zaangażowaniem - te cechy sprawiły, że nawet w dość specyficznych obszarach, którymi zajmowała się całe zawodowe życie, współpraca często mogła wykraczać poza schematy - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PKO Bank Polski oraz Bank Pekao najlepiej obsługują swoje infolinie
Na połączenie z infolinią banku trzeba czekać średnio od czterech sekund do prawie dwóch minut - pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia. Liderami infolinii bankowych są PKO Bank Polski oraz Bank Pekao, które odnotowały niemal te same wyniki.
więcej
|
Subskrypcje coraz popularniejsze w Polsce, ale prawdziwy boom dopiero nadejdzie
Polacy coraz częściej korzystają z modelu subskrypcyjnego, ale prawdziwy boom dopiero nadejdzie - wraz ze wzrostem siły nabywczej najmłodszych konsumentów. Póki co, wciąż w tym segmencie jesteśmy tradycjonalistami - ponad 1/3 płaci za nie w oddziale banku.
więcej
|
|
|