Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 3 Lipca 2019
 
 
 
Powstanie anglojęzyczna telewizja przekazująca "prawdę o Polsce"? "Trwają wstępne prace i analizy"
 
Premier Mateusz Morawiecki zapowiedział, że po ewentualnym wygraniu wyborów parlamentarnych przez PiS, powstanie anglojęzyczna telewizja, która będzie "mówić prawdę o Polsce". - Trwają wstępne prace i analizy w przedmiotowej sprawie - przekazało Wirtualnemedia.pl Centrum informacyjne Rządu. więcej
 
 
Po Mazurach pływa platforma Toyoty. "To wyjątkowo bezczelna akcja. Pod pozorem dbania o bezpieczeństwo marka atakuje ordynarną, agresywną reklamą"
 
Wspólna akcja „Bezpieczne Mazury” polskiego oddziału Toyoty i Mazurskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, w ramach której na mazurskich jeziorach zakotwiczono pogodowe platformy z numerem ratunkowym i zarazem z wielką reklamą modelu auta RAV4 to zdaniem ekspertów od strategii komunikacji wyjątkowo nieprzemyślana i bezczelna akcja. Ich zdaniem importer pod pozorem dbania o bezpieczeństwo żeglarzy atakuje ordynarną, agresywną reklamą w przestrzeni szczególnej - na Pojezierzu Mazurskim, cenionym właśnie ze względu na piękno krajobrazu. więcej
 
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych z czerwcu, ,,Panorama" z największym wzrostem
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w czerwcu br. były „Fakty” TVN. Największym wzrostem na głównych antenach pochwalić się mogła „Panorama” TVP2, a najwięcej straciły „Wiadomości” TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Wpływy wydawcy OKO.press wzrosły do 2,6 mln zł. Serwis ze 194 tys. zł kosztów i 1 mln użytkowników miesięcznie
 
Fundacja Ośrodek Kontroli Obywatelskiej OKO wydająca serwis OKO.press w ub.r. zanotowała 2,57 mln zł wpływów z darowizn i dotacji oraz 15,6 tys. zł zysku netto, wobec 2,17 mln zł wpływów i 235,9 tys. zł zysku netto rok wcześniej. Funkcjonowanie witryny kosztuje miesięcznie 194,3 tys. zł, w jej zespole pracuje ponad 20 osób. więcej
 
 
Elżbieta Gorajewska była nie tylko szefową NAM. Budowała rynek badań społecznych i marketingowych w Polsce (opinie)
 
Elżbieta Gorajewska, która po 23 latach pracy i kierowaniu Nielsen Audience Measurement odchodzi na emeryturę to managerka, która nie tylko dbała o pozycję własnej firmy, ale również uczestniczyła w kształtowaniu całego rynku badań. Wszystko robi z pasją i zaangażowaniem - te cechy sprawiły, że nawet w dość specyficznych obszarach, którymi  zajmowała się całe zawodowe życie, współpraca często mogła wykraczać poza schematy - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Strata Ruchu wyniosła 352,6 mln zł, z czego 253,6 mln zł odpisu na obligacje Lurena Investments. Wpływy zmalały w ub.r. o 7,5 proc. więcej
 
Repolonizacja mediów nie wchodzi w grę, jedynie dekoncentracja. "Niektóre media o kapitale zagranicznym pełnią dominującą rolę na polskim rynku" więcej
 
Agnieszka Gosiewska za Elżbietę Gorajewską dyrektor zarządzającą Nielsen Audience Measurement więcej
 
Zarobki w branży marketingowej dalej rosną, ale wolniej niż rok wcześniej. 13,5 tys. zł dla account directora (raport) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account manager z j. niemieckim GPD
Kierownik Produkcji Golden Media Polska
Redaktor Video Online Wirtualna Polska Media
PRODUCENT TELEWIZYJNY Telewizja Polsat
CHARAKTERYZATOR (K/M) Telewizja Polsat
Senior Programmatic Specialist w Kerris Group Kerris Group
Junior Programmatic Specialist Ringier Axel Springer Media
Redaktor / redaktorka serwisów kulinarnych Burda Media Polska
Kierownik produkcji do działu multimedialnego Polskieradio.pl
operator / montażysta Polskieradio.pl
Redaktor content commerce w Business Insider Ringier Axel Springer Media
Redaktor do współpracy z autorami zewnętrznymi, Forbes.pl Ringier Axel Springer Media
Analityk Danych TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Powstanie anglojęzyczna telewizja przekazująca "prawdę o Polsce"? "Trwają wstępne prace i analizy"

Premier Mateusz Morawiecki zapowiedział, że po ewentualnym wygraniu wyborów parlamentarnych przez PiS, powstanie anglojęzyczna telewizja, która będzie "mówić prawdę o Polsce". - Trwają wstępne prace i analizy w przedmiotowej sprawie - przekazało Wirtualnemedia.pl Centrum informacyjne Rządu. więcej

,,Fakty" liderem programów informacyjnych z czerwcu, ,,Panorama" z największym wzrostem

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w czerwcu br. były „Fakty” TVN. Największym wzrostem na głównych antenach pochwalić się mogła „Panorama” TVP2, a najwięcej straciły „Wiadomości” TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Elżbieta Gorajewska była nie tylko szefową NAM. Budowała rynek badań społecznych i marketingowych w Polsce (opinie)

Elżbieta Gorajewska, która po 23 latach pracy i kierowaniu Nielsen Audience Measurement odchodzi na emeryturę to managerka, która nie tylko dbała o pozycję własnej firmy, ale również uczestniczyła w kształtowaniu całego rynku badań. Wszystko robi z pasją i zaangażowaniem - te cechy sprawiły, że nawet w dość specyficznych obszarach, którymi  zajmowała się całe zawodowe życie, współpraca często mogła wykraczać poza schematy - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat liderem oglądalności w I półroczu, TVP2 na plusie. ,,M jak miłość" i ,,Teleexpress" hitami

Liderem oglądalności rynku telewizyjnym w pierwszym półroczu br. w grupie 4+ był Polsat. Stacja ta na pierwsze miejsce awansowała w grupie komercyjnej 16-49, w której wyprzedziła TVN. Ratingowymi hitami okazały się serial „M jak miłość”, „Teleexpress” i PŚ w skokach narciarskich - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Krzyżówka" nowym codziennym teleturniejem TVP1, program ma poprowadzić Radosław Brzózka

Telewizyjna Jedynka w jesiennej ramówce rozpocznie emisję nowego teleturnieju o roboczym tytule „Krzyżówka” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że właśnie trwają próbne zdjęcia z kandydatami na prowadzących. Jednym z nich jest Radosław Brzózka. więcej

Marcin Tulicki nowym korespondentem TVP w Tbilisi

Marcin Tulicki zastąpi za miesiąc Marcina Mamonia na stanowisku korespondenta TVP w Tbilisi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Mamoń po powrocie z placówki ma nadal pracować dla TAI. więcej

Kanały TVN, TTV i TVN7 dostępne on-line w player.pl

Od poniedziałku, 1 lipca br. w ofercie player.pl dostępny jest streaming kanałów TVN, TTV i TVN7. więcej

Sejmowa Komisja Kultury odrzuciła sprawozdanie Rady Języka Polskiego, że ,,paski" w ,,Wiadomościach" to perswazje, emocje i manipulacje

Sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu zajmowała się sprawozdaniem Rady Języka Polskiego, w którym przeanalizowano 306 pasków informacyjnych w "Wiadomościach" TVP i które uznano za manipulację. Posłowie zdecydowali, że sprawozdanie nie spełnia ustawowych wymogów takiego dokumentu i zagłosowali za jego odrzuceniem. więcej

Nowe odcinki ,,Świata według Kiepskich" w jesiennej ramówce Polsatu. Gościnnie Stramowski, Ibisz, Czubówna (foto)

We wrześniu br. Polsat rozpocznie emisję kolejnego sezonu „Świata według Kiepskich”. We Wrocławiu trwają zdjęcia do 12 nowych odcinków sitcomu. więcej

Rzecznik PO zarzuca TVP.Info manipulowanie jego słowami o zwrocie 500+, portal przytacza ,,pasek" z TVN24

Rzecznik prasowy Platformy Obywatelskiej Jan Grabiec zarzucił portalowi TVP.Info „manipulację w goebellsowskim stylu”. Poszło o wypowiedź polityka w TVN24 w sprawie kosztów 500+. W odpowiedzi TVP.Info zwróciło uwagę, że te słowa wyeksponowano też na „pasku” w TVN24. więcej

10. sezon ,,The Walking Dead" jesienią w FOX

Jesienią tego roku w FOX odbędzie się premiera dziesiątego sezonu hitowego serialu „The Walking Dead”. więcej

AXN z konkursem wspierającym letnie pasma filmowe

Tuż przed kinową premierą filmu „Spider-Man: Daleko od domu”, stacja AXN, wraz z siecią kin Multikino, organizuje konkurs dla widzów. Nagrodą główną jest wyjazd do Nowego Jorku. więcej

IQS z technologią text miningu

Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Wnet zebrało na nowe studio 89 tys. z internetowej zbiórki

Pod koniec maja br. w serwisie Wspieram.to ruszyła zbiórka na nowe studio Radia Wnet. Krzysztof Skowroński, założyciel rozgłośni wyliczył, że potrzebna jest kwota 158 700 zł, ostatecznie udało się zebrać 89 tys. zł. więcej

 
Radio Szczecin liderem słuchalności. Radio ZET i RMF FM uzupełniają podium

Liderem rynku radiowego w Szczecinie jest Radio Szczecin. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Po Mazurach pływa platforma Toyoty. "To wyjątkowo bezczelna akcja. Pod pozorem dbania o bezpieczeństwo marka atakuje ordynarną, agresywną reklamą"

Wspólna akcja „Bezpieczne Mazury” polskiego oddziału Toyoty i Mazurskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, w ramach której na mazurskich jeziorach zakotwiczono pogodowe platformy z numerem ratunkowym i zarazem z wielką reklamą modelu auta RAV4 to zdaniem ekspertów od strategii komunikacji wyjątkowo nieprzemyślana i bezczelna akcja. Ich zdaniem importer pod pozorem dbania o bezpieczeństwo żeglarzy atakuje ordynarną, agresywną reklamą w przestrzeni szczególnej - na Pojezierzu Mazurskim, cenionym właśnie ze względu na piękno krajobrazu. więcej

Rosną obroty domów produkcyjnych

Coraz więcej marketerów współpracuje bezpośrednio z domami produkcyjnymi przy tworzeniu reklam wideo - pokazuje badanie Klubu Producentów Reklamowych SAR. Produkcje zlecane przez reklamodawców z pominięciem agencji reklamowych to już ok. 40 proc. wszystkich zleceń na rynku.Obroty domów produkcyjnych wzrosły w roku 2018 do kwoty 358 mln złotych. więcej

Plushak szuka lekarstwa na wifi w reklamie Plusha na Kartę

Klienci oferty Plush na Kartę (Polkomtel) mogą korzystać teraz z promocji „30 GB na wakacje za darmo". Akcję promuje kampania reklamowa, przygotowana przez Scholz&Friends Warszawa, Vizeum i TFP. więcej

Mytaxi znika z rynku. Zastąpiła ją marka Free Now

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami od wtorku 2 lipca br. marka mytaxi we wszystkich 9 krajach i 100 miastach europejskich zmienia się na Free Now. Nowa nazwa ma oznaczać stopniowe przejście firmy w kierunku multiplatformy, która zaoferuje obok zamówienia taksówki również inne alternatywne opcje transportu w mieście. więcej

KFC reklamuje kanapkę z chrupkami Cheetos

W czerwcu KFC wprowadziło tymczasowo do oferty kanapkę z chrupkami serowymi Cheetos Sandwich. Właśnie ruszyła kampania reklamowa produktu. więcej

Agencja Spot and Dot zrealizuje kampanię nowego zapachu Axe

Agencja kreatywna Spot and Dot wygrała przetarg na obsługę reklamową działań internetowych promujących nowy zapach Axe Ice Chill, marki należącej do Unilever Polska. więcej

Magdalena Słomka-Żurawska, Katarzyna Derkacz i Marek Czapiński w Ogilvy

Do zespołu agencji reklamowej Ogilvy dołączyły trzy nowe osoby: Magdalena Słomka-Żurawska, Katarzyna Derkacz i Marek Czapiński. Zasiliły zespoły client service, project management oraz strategii i kreacji. więcej

Somersby z konkursem "Przymierz się do nagród"

Od 1 lipca trwa konkurs Somersby (Carlsberg Polska) „Przymierz się do nagród”, w którym konsumenci mogą wygrywać ubrania stworzone przy współpracy z Aloha From Deer.Aktywację wspierają działania reklamowe, przygotowane przez Kamikaze i Initative. więcej

LVMH robi przegląd budżetu mediowego w regionie EMEA

Firma LMVH, właściciel takich marek, jak Louis Vuitton, Tag Heuer, Givenchy rozpoczęła przegląd swojego budżetu mediowego w regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki). Biorą w nim udział największe holdingi reklamowe. więcej

They.pl dla Fundacji Polska Bezgotówkowa

Agencja digital marketingu They.pl rozpoczęła współpracę z Programem Polska Bezgotówkowa. więcej

Karolina Rustecka z awansem w Spotlight Agency

W agencji influencer marketingu Spotlight Agency awans na stanowisko account executive otrzymała Karolina Rustecka. więcej

IQS z technologią text miningu

Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Zeszyty Literackie" tylko w internecie. Wydawnictwo apeluje do czytelników o pomoc finansową

Po półrocznej przerwie wracają na rynek „Zeszyty Literackie” (Fundacja Zeszytów Literackich). Są odmienione i dostępne wyłącznie w internecie. - Zawdzięczamy to wsparciu finansowemu, jakiego nam Państwo udzieliliście. Jesteśmy zmuszeni nadal się o nie ubiegać - napisała na stronie internetowej "Zeszytów Literackich" redaktor naczelna, Barbara Toruńczyk. więcej

Wydawca ,,Men's Health": wpływy ze sprzedaży magazynów zmalały bardziej niż z reklam, 1,7 mln zł straty

W ub.r. Motor-Presse Polska, wydawca magazynów lifestylowych i motoryzacyjnych, zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 17,42 mln zł oraz 1,7 mln zł straty netto (wobec 68,3 tys. zł zysku netto rok wcześniej). Przychody firmy ze sprzedaży prasy zmalały dużo bardziej niż z reklam. więcej

KCI za 5 mln zł sprzedało 2 proc. akcji Gremi Media

Firma KCI sprzedała 34,2 tys. akcji spółki Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, inkasując za to 5,02 mln zł brutto. Pozostaje jej zdecydowanie największym akcjonariuszem, z ponad 80 proc. udziału w kapitale zakładowym. więcej

Krzysztof Kopeć dziennikarzem agencji Reuters

Krzysztof Kopeć zaczął pracę jako reporter w polskim biurze agencji informacyjnej Reuters. Poprzednio przez 12 lat pracował w biurze prasowym Grupy Lotos. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wpływy wydawcy OKO.press wzrosły do 2,6 mln zł. Serwis ze 194 tys. zł kosztów i 1 mln użytkowników miesięcznie

Fundacja Ośrodek Kontroli Obywatelskiej OKO wydająca serwis OKO.press w ub.r. zanotowała 2,57 mln zł wpływów z darowizn i dotacji oraz 15,6 tys. zł zysku netto, wobec 2,17 mln zł wpływów i 235,9 tys. zł zysku netto rok wcześniej. Funkcjonowanie witryny kosztuje miesięcznie 194,3 tys. zł, w jej zespole pracuje ponad 20 osób. więcej

Kanały TVN, TTV i TVN7 dostępne on-line w player.pl

Od poniedziałku, 1 lipca br. w ofercie player.pl dostępny jest streaming kanałów TVN, TTV i TVN7. więcej

Z Lidl Polska odszedł szef e-commerce

Z końcem czerwca z siecią sklepów Lidl Polska rozstał się Marcin Bojarski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od czerwca 2017 roku pełnił w firmie obowiązki head of ecommerce - sals. więcej

Jakub Abramczuk przechodzi z Cyfrowego Polsatu do Ringier Axel Springer Polska

Jakub Abramczuk, który zajmował stanowisko wicedyrektora ds. rozwoju video online w Cyfrowym Polsacie od lipca br. rozpoczął pracę w Ringier Axel Springer Polska.   więcej

Wiktor Mrozik prowadzi "Smaki bez granic" w Onecie

Od 2 lipca na Onecie pojawiła się nowa, sześcioodcinkowa seria podróżniczo-kulinarna „Smaki Bez Granic”. Gospodarzem programu jest Wiktor Mrozik, prowadzący na YouTube kanał Mrozik Oficjalnie.  więcej

Sąd: Facebook nie może blokować kont i postów Społecznej Inicjatywy Narkopolityki

Sąd Okręgowy w Warszawie tymczasowo zakazał Facebookowi usuwania stron, kont i grup prowadzonych na Facebooku i Instagramie przez Społeczną Inicjatywę Narkopolityki (SIN), a także blokowania jej pojedynczych postów. To konsekwencja pozwu złożonego przez organizację przeciwko amerykańskiej firmie. Facebook został ponadto zobowiązany w ramach zabezpieczenia powództwa do zachowania usuniętych w 2018 i 2019 r. kont, stron i grup, tak aby w razie wygrania procesu przez SIN mogły one zostać przywrócone wraz z całą opublikowaną na nich treścią oraz komentarzami innych użytkowników. więcej

IQS z technologią text miningu

Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Elżbieta Gorajewska była nie tylko szefową NAM. Budowała rynek badań społecznych i marketingowych w Polsce (opinie)

Elżbieta Gorajewska, która po 23 latach pracy i kierowaniu Nielsen Audience Measurement odchodzi na emeryturę to managerka, która nie tylko dbała o pozycję własnej firmy, ale również uczestniczyła w kształtowaniu całego rynku badań. Wszystko robi z pasją i zaangażowaniem - te cechy sprawiły, że nawet w dość specyficznych obszarach, którymi  zajmowała się całe zawodowe życie, współpraca często mogła wykraczać poza schematy - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

PKO Bank Polski oraz Bank Pekao najlepiej obsługują swoje infolinie

Na połączenie z infolinią banku trzeba czekać średnio od czterech sekund do prawie dwóch minut - pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia. Liderami infolinii bankowych są PKO Bank Polski oraz Bank Pekao, które odnotowały niemal te same wyniki. więcej

Subskrypcje coraz popularniejsze w Polsce, ale prawdziwy boom dopiero nadejdzie

Polacy coraz częściej korzystają z modelu subskrypcyjnego, ale prawdziwy boom dopiero nadejdzie - wraz ze wzrostem siły nabywczej najmłodszych konsumentów.  Póki co, wciąż w tym segmencie jesteśmy tradycjonalistami - ponad 1/3 płaci za nie w oddziale banku. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
MediaMarkt przenosi obsługę komunikacji z Roots PR do Hill+Knowlton Strategies

Agencja Hill+Knowlton Strategies wygrała przetarg sieci elektromarketów MediaMarkt na obsługę public relations. Poprzednio firma korzystała w tym zakresie z usług Roots PR. więcej

Zakład Utylizacyjny w Gdańsku szuka agencji do obsługi PR

Zakład Utylizacyjny w Gdańsku rozpoczął przetarg na wybór agencji, która zajmie się jego promocją i obsługą public relations. Będzie z nią pracować przez półtora roku od momentu zawarcia umowy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Branża public relations ma grupę roboczą w IAB Polska

W IAB Polska została powołana grupa robocza public relations. W składzie są przedstawiciele agencji PR, agencji digitalowych, wydawców oraz reklamodawców. Pracami grupy kieruje Paweł Modzelewski, head of strategy agencji 24/7Communication, która była inicjatorem pomysłu. więcej

HB Reavis przedłużyła umowę z Biuro PR

Firma deweloperska HB Reavis przedłużyła umowę z agencją Biuro PR na pełną obsługę w zakresie public relations w Polsce. Współpraca agencji między podmiotami trwa od jesieni 2016 roku. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Netia bez zgody klientów dzwoniła z ofertami umów, po interwencji UOKiK-u zaproponuje rekompensaty
Petri Pehkonen zamiast Thomasa Lipsa nowym dyrektorem ds. technologii i innowacji w T-Mobile Polska
7 sierpnia 2019 roku Samsung pokaże nowe modele Galaxy Note 10
Asystent Google pomoże w zakupach na Frisco.pl
Mytaxi znika z rynku. Zastąpiła ją marka Free Now
 
 
 
GOSPODARKA
 
PKO Bank Polski oraz Bank Pekao najlepiej obsługują swoje infolinie
Subskrypcje coraz popularniejsze w Polsce, ale prawdziwy boom dopiero nadejdzie
Zwolniony pracownik IKEI apeluje do mediów, by nie pisały, że nawołuje do nienawiści. ,,W przeciwnym wypadku wystąpię na drogę sądową"
Ruszyły Pracownicze Plany Kapitałowe. Rynek kapitałowy zyska 3-4 mld zł w przyszłym roku
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Nowe odcinki ,,Świata według Kiepskich" w jesiennej ramówce Polsatu. Gościnnie Stramowski, Ibisz, Czubówna (foto)
10. sezon ,,The Walking Dead" jesienią w FOX
W tym roku premiera serialu "Cztery wesela i pogrzeb" (wideo)
James Bond w Astonie Martinie. Zdjęcia w Londynie
Netflix pokaże serial "Sandman"
Keanu Reeves i Alex Winter w filmie "Bill & Ted Face the Music"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj