|
|
|
|
|
|
|
TVP z 2,2 mld zł wpływów i 3,5 mln zł zysku w ub.r. Ma 2,7 tys. pracowników, do spłaty 350 mln zł pożyczki i 48 mln zł obligacji
W ub.r. Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów o 24 proc. do 2,2 mld zł, głównie dzięki 359 mln zł więcej z abonamentu rtv. Wzrosły też wpływy nadawcy z reklam, sponsoringu, sprzedaży programów i licencji. W ub.r. zatrudnienie w firmie wynosiło prawie 2,7 tys. etatów.
więcej
|
TVP2 wiosną 2020 roku planuje kontynuację show ,,Europa da się lubić". ,,To był udany powrót"
Telewizja Polska będzie kontynuować reaktywowany talk-show „Europę da się lubić” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nowe odcinki TVP2 wstępnie ma pokazać wiosną 2020 roku.
więcej
|
TVN Style na czele stacji lifestylowych w I półroczu, HGTV wyprzedziło Polsat Play
W pierwszym półroczu 2019 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Active Family, a na czele spadków uplasował się kanał E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN Style z nowym programem "Stylowy projekt" w jesiennej ramówce stacji, ruszają castingi
W jesiennej ramówce TVN Style pojawi się nowa pozycja - "Stylowy projekt", w którym zmagania stylistów z całej Polski będą oceniać Tomasz Ossoliński, Agnieszka Ścibor i Karla Gruszecka. Ruszyły castingi do produkcji, program pojawi się na antenie pod koniec sierpnia br.
więcej
|
Polsat liderem oglądalności. ,,Sprawa dla reportera", ,,Fakty" i ,,Wakacyjna Trasa Dwójki" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: program „Sprawa dla reportera”, dziennik TVN „Fakty” oraz koncert w ramach „Wakacyjnej Trasy Dwójki”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP szuka dostawcy systemu technologicznego dla studia telewizyjnego dla zagranicznych kanałów
Od 5 lipca br. można składać oferty w zamówieniu publicznym organizowanym przez Telewizję Polską na dostawę systemu technologicznego studia telewizyjnego w ramach projektu budowy infrastruktury dla kanałów dla zagranicy.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zenith: polski rynek reklamy będzie rósł wolniej niż przewidywano. W 2021 roku internet globalnie z 52 proc. udziałem w rynku
Polski rynek reklamowy wzrośnie w 2019 roku o 3,9 proc, a nie jak prognozowano wcześniej o 5,3 proc. - informuje agencja Zenith (Publicis Media). Jego wartość wyniesie 7,908 mld zł netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 4,6 proc., a ich suma zamknie się w kwocie 639 mld USD. Nakłady na reklamę internetową w 2021 roku będą stanowić 52 proc. ogółu wydatków reklamowych.
więcej
|
Rada Reklamy ma nowe władze. Agnieszka Kępińska-Sadowska prezesem
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrał nowe władze. Na czele zarządu stanęła Agnieszka Kępińska-Sadowska, area manager corporate affairs w Mondelez International regionu Centralnej Europy.
więcej
|
Edyta Kowal odchodzi z Prowly
Z końcem lipca Edyta Kowal, szefowa marketingu Prowly, żegna się z firmą.
więcej
|
Lotos Oil wybiera agencję do obsługi w zakresie digital marketingu
Lotos Oil wybiera w przetargu agencję, która zajmie się usługami digital marketingu, w tym będzie też odpowiadać za obsługę profili spółki w social mediach 0 wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować do końca roku.
więcej
|
Będzie rządowa kampania o gospodarce odpadami
Ministerstwo Środowisko chce jeszcze w tym roku przeprowadzić ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną dotyczącą gospodarowania odpadami. Przeznaczy na nią ponad 1,6 mln zł netto - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polska Organizacja Turystyczna będzie reklamować polskie miasta za granicą
Polska Organizacja Turystyczna szuka w przetargu agencji, która opracuj linię kreatywną dla filmu promującego turystykę miejską i kulinarną w Polsce.
więcej
|
Samsung reklamuje innowacyjne lodówki
Ruszyła kampania reklamowa lodówek Samsung z innowacyjnymi technologiami. Przygotowały ją Cheil, Selfish3 Production i Stacom.
więcej
|
Ruszyła nowa odsłona kampanii ,,Loteria Orlen" z udziałem Roberta Kubicy
PKN rozpoczął nową odsłonę swojej kampanii reklamowej z udziałem Roberta Kubicy. W ramach „Loterii Orlen" na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Za jej przygotowanie odpowiadała agencja Red8 Advertising.
więcej
|
Unilever planuje wycofać marki bez określonego celu i dodatkowych wartości dla konsumentów
Alan Jope, dyrektor generalny koncernu Unilever (należą do niego takie marki, jak Dove, Knorr, Surf, Axe) zapowiedział, że firma będzie rozwijać swoją działalność w sposób celowy i zrównoważony. Dlatego planuje w najbliższych latach pozbyć się tych marek, które nie wnoszą do życia konsumenta nic więcej ponad to, do czego służą.
więcej
|
"15 minut dla 20 lat emerytury" w reklamie ubezpieczeń Prudential
Ruszyła nowa kampania reklamowa Prudential z cyklu „Młodzi Bogowie”. Akcję przygotowały Publicis Lion i Starcom.
więcej
|
Bracia Sadownicy promują się hasłem ,,Ci od jabłek"
Ruszyła kampania reklamowa marki soków jabłkowych Bracia Sadownicy. Serię filmów "Ci od jabłek" przygotowała agencja Cape Morris i dom produkcyjny Videlec.
więcej
|
Huggies wprowadza pieluchy z materiałów roślinnych w czarnych opakowaniach
Kimberly-Clark wprowadza na rynku amerykańskim jednorazowe pieluchy dla dzieci marki Huggies wykonane z materiałów roślinnych. Linia Huggies Special Delivery sprzedawana jest w czarnych opakowaniach, a na nich widnieje wizerunek czarnoskórego mężczyzny z dzieckiem.
więcej
|
Nike celebruje wygraną amerykańskich piłkarek na mundialu
Nike w wyjątkowy sposób uczciło tytuł piłkarskich mistrzyń świata dla reprezentantek USA. Na Twitterze pokazano specjalny film z gratulacjami i wspomnieniami z najlepszych momentów turnieju.
więcej
|
Stars nawiązuje strategiczne partnerstwo z Ad/Fin
Audytor mediowy Stars podpisał strategiczną umowę o partnerstwie z amerykańskim Ad/Fin Solutions Inc., twórcą platformy danych do optymalizacji inwestycji marketingowych.
więcej
|
Demo Effective Launching autorem rebrandingu piwa Corneliusa
Agencja Demo Effectiv Launching przeprowadziła rebranding marki piwa Cornelius produkowanego przez Browar Sulimar. Efektem tych prac było stworzenie nowej kategorii piw na polskim rynku - Hazy Beer.
więcej
|
Bukmacher Betclic sponsorem polskich siatkarzy
Firma bukmacherska Betclic na najbliższe trzy lata została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce siatkowej mężczyzn.
więcej
|
Hyundai z kampanią wizerunkową #NadchodziPrzyszłość
Wystartowała kampania wizerunkowa Hyundai pod hasłem #NadchodziPrzyszłość. W przygotowanej serii filmów marka podsumowuje swoje dotychczasowe osiągnięcia.
więcej
|
Pepsi Freeze oraz 7UP Freeze w ofercie Burger Kinga i KFC
Nowe mrożone napoje gazowane Pepsi Freeze oraz 7UP Freeze dostępne są w menu wybranych restauracji Burger King oraz KFC w Warszawie, Wrocławiu oraz Krakowie.
więcej
|
Kinga Hankiewicz szefową działu obsługi klienta High-Score
Kinga Hankiewicz objęła stanowisko account managera w High-Score, marce specjalizującej się w grywalizacji stworzonej przez agencję Albedo Marketing.
więcej
|
Auchan klientem POS Media Poland
Agencji POS Media Poland powierzono koordynację komunikacji reklamowej na nośnikach POS w sklepach sieci Auchan.
więcej
|
Yellow Tipi nowym klientem adCookie
Do grona klientów agencji interaktywnej adCookie dołączył Yellow Tipi – producent wyposażenia i dekoracji wnętrz dziecięcych pokoi.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Edipresse ze spadkiem wpływów o 5,7 proc. i 26,4 mln zł straty. 8,3 mln zł odpisu dot. Ruchu
W ub.r. Edipresse Polska zanotowało spadek przychodów sprzedażowych netto o 5,7 proc. do 153,66 mln zł i 26,44 mln zł straty netto (wobec 7,45 mln zł zysku rok wcześniej). Firma odpisała 8,34 mln zł należności od Ruchu, a pod koniec ub.r. sprzedała innej firmie z koncernu Edipresse udziały w spółkach P&P, Lincoln i Edipresse Kolekcje.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" nie musi przepraszać PiS za opisywanie powiązań jej polityków z bohaterem afery reprywatyzacyjnej
Warszawski Sąd Okręgowy w poniedziałek oddalił pozew skierowany przez Prawo i Sprawiedliwość przeciwko „Gazecie Wyborczej” (Agora) i jej dziennikarzom Wojciechowi Czuchnowskiemu i Iwonie Szpali. Przedmiotem sporu było dziewięć tekstów na temat związków działaczy PiS z głównym oskarżonym w tzw. aferze reprywatyzacyjnej. Wyrok nie jest prawomocny.
więcej
|
Pakiet podstawowy Player.pl oferowany z subskrypcją cyfrową ,,Gazety Wyborczej"
„Gazeta Wyborcza” (Agora) uruchomiła wspólną promocję razem z platformą Player.pl należącą do Grupy TVN Discovery Polska. Kupując cyfrową subskrypcję „GW” użytkownik dostaje też dostęp do podstawowego pakietu na Player.pl.
więcej
|
,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych, ,,Pani Domu" zyskała najwięcej
W kwietniu br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Pani Domu”, z kolei najwięcej straciła „Tina” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Eliza Michalik uruchomiła kanał na YouTubie. ,,Zamierzam realizować tematy, których nie zrobiłam w Superstacji"
Publicystka Eliza Michalik, do niedawna związana z Superstacją, założyła kanał na YouTubie. Będzie tam publikowała materiały o tematyce politycznej, społecznej i obyczajowej. - Chcę się rozwijać, robić rzeczy, których nie mogłam robić w Superstacji - mówi Michalik portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pakiet podstawowy Player.pl oferowany z subskrypcją cyfrową ,,Gazety Wyborczej"
„Gazeta Wyborcza” (Agora) uruchomiła wspólną promocję razem z platformą Player.pl należącą do Grupy TVN Discovery Polska. Kupując cyfrową subskrypcję „GW” użytkownik dostaje też dostęp do podstawowego pakietu na Player.pl.
więcej
|
Serwis Depilacja.pl dostanie 6,5 mln złotych finansowania. Wśród inwestorów Speedinvest, Venture Friends i Market One Capital
Polski startup Depilacja.pl, który rozwinął własną sieć depilacji laserowej pozyskał od inwestorów blisko 6,5 mln złotych. W rundzie seed udział wzięły fundusze Speedinvest, Venture Friends i Market One Capital. Środki zostaną przeznaczone przede wszystkim na rozwój sieci w Europie i Ameryce Południowej.
więcej
|
Małżeństwo Bezosów formalnie zakończone. MacKenzie Bezos dostanie 38,3 mld dolarów
Trwające przez 25 lat małżeństwo Jeffa i MacKenzie Bezosów zostało formalnie zakończone przez amerykański sąd. Po orzeczeniu rozwodu MacKenzie Bezos otrzyma akcje Amazona o wartości 38,3 mld dolarów, co uczyni ją jedną z najbogatszych kobiet na świecie i zapewni 22. miejsce na liście najbardziej majętnych osób Bloomberg Billionaires.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|