Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 10 Lipca 2019
 
 
 
Po 11 latach wraca Nagroda Mediów Publicznych. W kapitule m.in. Krzysztof Ziemiec, Maciej Pawlicki, Piotr Zaremba i Halina Łabonarska
 
Telewizja Polska, Polskie Radio i Polska Agencja Prasowa będą wspólnie przyznawać Nagrodę Mediów Publicznych. Inicjatywa wraca po 11 latach, wyróżnienia zostaną przyznane w kategoriach: obraz, słowo oraz muzyka. Patronat nad inicjatywą objęła Rada Mediów Narodowych. W kapitule zasiadą m.in. Krzysztof Ziemiec, Maciej Pawlicki, Piotr Zaremba i Halina Łabonarska. więcej
 
 
W TVP dyrektorzy zarabiają 21,8 tys. zł, a dziennikarze 7-12 tys. zł. 812 tys. zł rocznie dla Kurskiego i Staneckiego
 
W ub.r. dyrektorzy i ich zastępcy w Telewizji Polskiej zarabiali średnio 21,8 tys. zł miesięcznie, doradcy zarządu - 20,8 tys. zł, dziennikarze motywacyjni - 7,5 tys. zł, a ci honoraryjni - 12,2 tys. zł. Członkowie zarządu Jacek Kurski i Maciej Stanecki zainkasowali łącznie 811,8 tys. zł. Publiczny nadawca zatrudnia na etacie prawie 2,8 tys. osób. więcej
 
 
Wpływy HBO Polska wzrosły o 5 proc. Firma spłaciła 79 mln zł pożyczki, straciła na różnicach kursowych
 
W ub.r. HBO Polska zanotowało 363,92 mln zł wpływów sprzedażowych i 3,09 mln zł zysku netto, wobec 346,71 mln zł przychodów i 27,17 mln zł zysku rok wcześniej. Firma spłaciła 79 mln zł pożyczki od Time Warner International Finance, poniosła też spore koszty z powodu wzrostu kursu dolara. więcej
 
 
ZPR Media: 50,5 mln zł ze sprzedaży ,,Super Expressu" i książek, 31,3 mln zł z reklam, 9 mln zł odpisów dot. Ruchu
 
W ub.r. firma ZPR Media, wydająca wówczas „Super Express”, miała 50,49 mln zł wpływów ze sprzedaży prasy i książek, 19,36 mln zł z reklam prasowych, 8,83 mln zł z internetowych i 3,12 mln zł z telewizyjnych. Dokonała 9,2 mln zł odpisów dotyczących głównie należności od Ruchu. Łącznie zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 47,4 proc. do 130,62 mln zł, wskutek sprzedaży spółek telewizyjnych i magazynów. więcej
 
 
,,Miłość na zakręcie" od 19 sierpnia w Czwórce. Emisja 4 razy w tygodniu w prime-time (zdjęcia)
 
Premiera nowego serialu Czwórki „Miłość na zakręcie” odbędzie się 19 sierpnia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja będzie pokazywana od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, a emisje serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” zostaną przesunięte na 20.30. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP z 2,2 mld zł wpływów i 3,5 mln zł zysku w ub.r. Ma 2,7 tys. pracowników, do spłaty 350 mln zł pożyczki i 48 mln zł obligacji więcej
 
Edipresse Polska: mniej ze sprzedaży prasy, a więcej z książek, 8,3 mln zł odpisu dot. Ruchu więcej
 
R4S Consulting prawie podwoiła wpływy i potroiła zysk. 3,4 mln zł dywidendy dla Sokołowskiego, Hofmana i Wiórkiewicza więcej
 
PAP z 52,5 mln zł wpływów i 3,6 mln zł straty. Mniej z serwisów, a więcej z foto i wynajmu, ubyło 34 pracowników więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
MEDIA PLANNER & BUYER Dom mediowy Media People
Junior Programmatic Specialist Ringier Axel Springer Media
Senior Programmatic Specialist w Kerris Group Kerris Group
DZIENNIKARZ z Bydgoszczy lub Łodzi Telewizja Polsat
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Wydawca Polskie Radio 24
Account manager z j. niemieckim GPD
Kierownik Produkcji Golden Media Polska
Redaktor Video Online Wirtualna Polska Media
PRODUCENT TELEWIZYJNY Telewizja Polsat
CHARAKTERYZATOR (K/M) Telewizja Polsat
Redaktor / redaktorka serwisów kulinarnych Burda Media Polska
Kierownik produkcji do działu multimedialnego Polskieradio.pl
operator / montażysta Polskieradio.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
W TVP dyrektorzy zarabiają 21,8 tys. zł, a dziennikarze 7-12 tys. zł. 812 tys. zł rocznie dla Kurskiego i Staneckiego

W ub.r. dyrektorzy i ich zastępcy w Telewizji Polskiej zarabiali średnio 21,8 tys. zł miesięcznie, doradcy zarządu - 20,8 tys. zł, dziennikarze motywacyjni - 7,5 tys. zł, a ci honoraryjni - 12,2 tys. zł. Członkowie zarządu Jacek Kurski i Maciej Stanecki zainkasowali łącznie 811,8 tys. zł. Publiczny nadawca zatrudnia na etacie prawie 2,8 tys. osób. więcej

Wpływy HBO Polska wzrosły o 5 proc. Firma spłaciła 79 mln zł pożyczki, straciła na różnicach kursowych

W ub.r. HBO Polska zanotowało 363,92 mln zł wpływów sprzedażowych i 3,09 mln zł zysku netto, wobec 346,71 mln zł przychodów i 27,17 mln zł zysku rok wcześniej. Firma spłaciła 79 mln zł pożyczki od Time Warner International Finance, poniosła też spore koszty z powodu wzrostu kursu dolara. więcej

,,Miłość na zakręcie" od 19 sierpnia w Czwórce. Emisja 4 razy w tygodniu w prime-time (zdjęcia)

Premiera nowego serialu Czwórki „Miłość na zakręcie” odbędzie się 19 sierpnia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja będzie pokazywana od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, a emisje serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” zostaną przesunięte na 20.30. więcej

Wpływy TV Trwam 45 proc. w górę. Fundacja Lux Veritatis z 34 mln zł darowizn i 3,3 mln zł zysku

W ub.r. Fundacja Lux Veritatis zanotowała 48 mln zł przychodów i 3,33 mln zł zysku netto, wobec 39,48 mln zł wpływów i 1,58 mln zł zysku rok wcześniej. Przychody z darowizn wzrosły o 14,2 proc. do 34,21 mln zł, z Telewizji Trwam - o 44,7 proc. do 13,55 mln zł, a z książek i płyt - o 55,4 proc. do 242,4 tys. zł. więcej

Serial ,,Zawsze warto" od września w Polsacie. Grają Julia Wieniawa, Katarzyna Zielińska i Weronika Rosati

We wrześniu br. Telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego serialu „Zawsze warto”, który produkuje Akson Studio. Główne role w obyczajowej produkcji zagrają: Julia Wieniawa, Katarzyna Zielińska i Weronika Rosati. więcej

Mecz BATE Borysów - Piast Gliwice w TVP Sport, DAC Dunajska Streda - Cracovia w Polsat Sport

Właśnie rozpoczyna się I runda eliminacji do Ligi Mistrzów i Ligi Europy, w której biorą udział polskie kluby: Piast Gliwice, Legia Warszawa i Cracovia. Mecze na żywo będą transmitować TVP Sport i Polsat Sport. więcej

O. Rydzyk apeluje o datki na nowy wóz TV Trwam. ,,Ofiary na pielgrzymce w małych, podpisanych kopertach"

Ojciec Tadeusz Rydzyk wezwał słuchaczy Radia Maryja do przekazywania datków, dzięki którym można spłacić kupiony za 5 mln zł wóz transmisyjny Telewizji Trwam. więcej

Polo TV, Eska i Disco Polo Music na czele kanałów muzycznych w I półroczu

Zdecydowanie najpopularniejszym kanałem muzycznym w zeszłym półroczu było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, a najwięcej stracił kanał TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Emitel, Orange i BCAST w dialogu technicznym ws. nowego operatora technicznego MUX-3

W czerwcu br. Telewizja Polska ogłosiła przeprowadzenie dialogu technicznego, który miał poprzedzić ogłoszenie zamówienia na wybór operatora technicznego multipleksu trzeciego (MUX-3). Zgłosiły się do niego trzy firmy: Emitel, Orange oraz BCAST. więcej

Cyfrowy Polsat przejął firmę windykacyjną Vindix z portfelami wierzytelności dla banków i telekomów

Cyfrowy Polsat kupił większościowy pakiet udziałów działającej od trzech lat firmy windykacyjnej Vindix. W jej zarządzie i radzie nadzorczej pojawili się menedżerowie spółek Zygmunta Solorza. Vindix ma pomóc w odzyskiwaniu zaległych zobowiązań od klientów firm biznesmena. więcej

,,Dożywotniacy" hitem CI Polsat. Cykl śledziło 39 tys. widzów

Lokalną produkcję Crime+Investigation Polsat „Dożywotniacy” śledziło średnio 39 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji miała ponad dwukrotnie wyższe wyniki oglądalności od średnich długookresowych. więcej

TVP szuka wykonawcy do modernizacji systemu multipleksu satelitarno-naziemnego

Telewizję Polska szuka firmy do modernizacji podstawowego systemu multipleksu satelitarno-naziemnego. więcej

50. rocznica pierwszego lądowania człowieka na Księżycu w National Geographic

W tym miesiącu mija 50 rocznica pierwszego lądowania człowieka - Neila Armstronga - na Księżycu. Z tej okazji kanał National Geographic wyemituję serię dokumentów poświęconych temu tematowi. Zaplanowano także inne niestandardowe działania stacji. więcej

RPO chce wyjaśnień od Kurskiego ws. zakazu wypowiedzi dla Michała Olszańskiego po wywiadzie z Kaczyńskim

Adam Bodnar w piśmie do prezesa TVP Jacka Kurskiego zwrócił się z prośbą o wyjaśnienia w sprawie informacji portalu Wirtualnemedia.pl o działaniach kierownictwa firmy wobec Michała Olszańskiego. W maju dziennikarz po przeprowadzeniu wywiadu z prezesem PiS Jarosławem Kaczyńskim w „Pytania na śniadanie” ocenił, że "to nie był dobry pomysł”, po czym miano zakazać mu wypowiadania się w mediach.   więcej

IQS z technologią text miningu

Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Po 11 latach wraca Nagroda Mediów Publicznych. W kapitule m.in. Krzysztof Ziemiec, Maciej Pawlicki, Piotr Zaremba i Halina Łabonarska

Telewizja Polska, Polskie Radio i Polska Agencja Prasowa będą wspólnie przyznawać Nagrodę Mediów Publicznych. Inicjatywa wraca po 11 latach, wyróżnienia zostaną przyznane w kategoriach: obraz, słowo oraz muzyka. Patronat nad inicjatywą objęła Rada Mediów Narodowych. W kapitule zasiadą m.in. Krzysztof Ziemiec, Maciej Pawlicki, Piotr Zaremba i Halina Łabonarska. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
13,6 mln zł netto zapłaci Energa za sponsoring Polskiego Związku Koszykówki

Spółka Energa podpisała nowy kontrakt sponsorski z Polskim Związkiem Koszykówki na dwa sezony 2019/2020 i 2020/2021. Wartość kontraktu opiewa na kwotę 13,6 mln zł netto - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

Dr. Oetker przenosi obsługę digitalową z Media Direction OMD do Business Factory

Dr. Oetker, producent dodatków do pieczenia, ciast, dekoracji przeniósł swój digitalowy budżet mediowy z Media Direction OMD do agencji Business Factory. więcej

ClickAd w przetargu mediowym NASK zaproponował 0,01 proc. prowizji

W przetargu Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - Państwowego Instytutu Badawczego dotyczącym pośrednictwa w zakupie powierzchni reklamowej w prasie wpłynęły trzy oferty. Agencja ClickAd zaproponowała w nim 0,01 proc. prowizji za swoje usługi w tym zakresie. więcej

Cube Group obsługuje Vectrę w digitalu

Agencja digital marketingowa Cube Group wygrała przetarg na prowadzenie działań promocyjnych w internecie dla operatora telekomunikacyjnego Vectra.  więcej

Katarzyna Sokołowska w kampanii L'Oréal Professionnel "Bądź pewna zmian"

L'Oréal Professionnel wystartował z nową kampanią digitalową „Bądź pewna zmian”. Jej twarzą została ambasadorka marki Katarzyna Sokołowska. więcej

.bringMore advertising wspólnie z Media Group zrealizują kampanię upowszechniającą korzyści z technologii cyfrowych

Konsorcjum agencji .bringMore advertising Włodzimierz Rajczyk i Media Group wygrało przetarg Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - Państwowego Instytutu Badawczego związany z kampanią edukacyjno-informacyjną dotyczącą upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Konsorcjum wygrało ofertą z ceną 4,46 mln zł brutto, podczas gdy NASK na te działania chciał przeznaczyć blisko 13 mln zł. więcej

Sąd: ,,Sprawiedliwe sądy" niezgodne ze statutem Polskiej Fundacji Narodowej. Rdesiński: to bez wpływu na moją rezygnację

Polska Fundacja Narodowa prawomocnie przegrała proces przed warszawskim Sądem Apelacyjnym o to, czy finansowanie jesienią 2017 kampanii „Sprawiedliwe sądy” mieściło się w jej celach statutowych. Były prezes PFN Filip Rdesiński zapewnia na Twitterze, że ten wyrok nie miał wpływu na to, że niedawno zrezygnował z pełnionej funkcji. więcej

Dziewięć ofert w przetargu resortu cyfryzacji na obsługę kampanii w internecie

W przetargu Ministerstwa Cyfryzacji na obsługę emisji kampanii w internecie wpłynęło dziewięć ofert. Złożyły je m.in. firmy: ClickAd, Media Group, Fabryka Komunikacji Społecznej – ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

Na rynek wchodzi marka Malinowy Król, ma wsparcie na billboardach

Malinowy Król to nazwa nowej marki pomidorów malinowych, a jednocześnie nazwa Stowarzyszenia, które jest jej właścicielem. Wprowadzenie brandu na rynek marketingowo przygotowała agencja Communication Unlimited. więcej

Fabryka Komunikacji Społecznej, ClickAd, Media Group i dsk z Effective Media Solutions walczą w przetargu GIOS

O zlecenie Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska na realizację kampanii mającej wzmocnić świadomość środowiskową społeczeństwa walczy pięć agencji: Fabryka Komunikacji Społecznej, ClickAd Interactive, Media Group oraz agencja reklamowa dsk wspólnie z Effective Media Solutions. Budżet GIOS to 5,32 mln zł brutto. więcej

Totalizator Sportowy reklamuje loterię "Ekstra pensja"

Pod hasłem „Wypłata na lata” trwa kampania reklamowa loterii Ekstra Pensja, organizowanej przez Totalizator Sportowy. Akcję promocyjną przygotowała agencja oS3. więcej

BiteMe!concept wygrała przetarg Costa Coffe

Agencja reklamowa BitMe!concept wygrała przetarg na realizację materiałów do social mediów w ramach letniej kampanii Costa Coffee na 13 rynków . więcej

Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team klientem dotrelations

Marka Volkswagen Samochody Użytkowe (Volkswagen Group Polska) wybrała w przetargu agencję dotrelations do kompleksowej obsługi działań sponsoringowych Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team. więcej

Krzysztof Hołowczyc i Maciej Wisławski wspierają kampanię ,,Wyprzedzamy nowotwór"

Krzysztof Hołowczyc i Maciej Wisławski dołączyli do grona zawodników, którzy na rajdowych trasach wspierają kampanię „Wyprzedzamy nowotwór”. Na trasę 76. Rajdu Polski ruszyli z naklejką z logo akcji i Fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową. więcej

Valkea Media autorem nowej koncepcji magazynu Nasze Zdrowie firmy Lek-AM

Do grona klientów agencji Valkea Media dołączyła firma farmaceutyczna Lek-AM. Agencja zajmuje się wydawanym przez nią magazynem i portalem Nasze Zdrowie.net. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
ZPR Media: 50,5 mln zł ze sprzedaży ,,Super Expressu" i książek, 31,3 mln zł z reklam, 9 mln zł odpisów dot. Ruchu

W ub.r. firma ZPR Media, wydająca wówczas „Super Express”, miała 50,49 mln zł wpływów ze sprzedaży prasy i książek, 19,36 mln zł z reklam prasowych, 8,83 mln zł z internetowych i 3,12 mln zł z telewizyjnych. Dokonała 9,2 mln zł odpisów dotyczących głównie należności od Ruchu. Łącznie zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 47,4 proc. do 130,62 mln zł, wskutek sprzedaży spółek telewizyjnych i magazynów. więcej

"Vogue Polska" wprowadza na rynek "Vogue Uroda"

Do portfolio wydawnictwa Visteria, które wydaje "Vogue Polska" dołączył nowy tytuł - "Vogue Uroda”. Magazyn będzie dostępne w kioskach od dzisiaj. Redaktor prowadzącą "Vogue Uroda" jest Katarzyna Straszewicz, a redaktorem naczelnym Filip Niedenthal. więcej

,,Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu" liderem sprzedaży w I kwartale

W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się tytuł „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował „Ben 10 Magazyn”, a na czele spadków znalazły się „Auta” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Giełda kryptowalut BitMarket niespodziewanie kończy działalność. IQ Partners zawiadamia prokuraturę

Działająca w Polsce od 2014 roku giełda kryptowalut Bitmarket z dnia na dzień zakończyła swoje funkcjonowanie. Serwis wyjaśnia, że przyczyną decyzji jest utrata płynności finansowej. Fundusz IQ Partners, który wcześniej kupił Bitmarket złożył do prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa. więcej

,,Stranger Things 3" z rekordem w Netfliksie. Ponad 40 milionów odtworzeń w ciągu czterech dni

Trzeci sezon serialu „Stranger Things” stał się nowym rekordzistą popularności w historii serwisu Netflix. W ciągu czterech dni od momentu premiery odcinki serii obejrzano globalnie 40,7 milionów razy. Poprzedni rekord należał do filmu „Murder Mystery”. więcej

Aplikacja Spotify Lite wchodzi na 36 rynków na świecie. Polski nie ma na liście

Muzyczna platforma streamingowa Spotify udostępniła nową aplikację Spotify Lite. Jest ona przeznaczona dla użytkowników bez dostępu do szybkiego internetu i ma być przyjazna dla mniej zaawansowanych smartfonów. Spotify Lite pojawi się na 36 rynkach w wybranych regionach świata, na razie nie przewidziano jej dostępu dla polskich użytkowników. - Choć na razie nie planujemy wprowadzać aplikacji w Europie, spodziewamy się debiutów w innych krajach wraz z rozwojem nowych funkcji i udoskonaleniem usługi Spotify Lite - zapowiada biuro prasowe Spotify w komunikacie dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Instagram wykorzysta sztuczną inteligencję do walki z nękaniem użytkowników

Adam Mosseri, szef Instagrama zapowiedział, że serwis zacznie wykorzystywać mechanizmy sztucznej inteligencji w celu informowania użytkowników o tym, że przygotowywane przez nich komentarze czy treści mogą zostać odebrane przez adresatów za przypadki nękania. Takie działanie ma skłonić internautów do staranniejszego doboru języka którym posługują się na platformie. Dodatkowo użytkownicy, którzy czują się atakowani przez konkretne osoby otrzymają nowe możliwości blokowania ich aktywności na swoim koncie. więcej

Google Stadia z obsługą gier wieloosobowych i kontrolerem do różnych platform sprzętowych

Koncern Google poinformował, że szykowana przez niego platforma Stadia pozwalająca na dostęp do gier w streamingu będzie pozwalała na lokalne rozgrywki wieloosobowe, a z kontrolera dedykowanego do usługi będzie można korzystać na różnym sprzęcie, np. komputerze czy smartfonie. Producent zapewnia także, że użytkownik zachowa dostęp do wykupionych gier nawet wówczas, gdy jej producent wycofa się z platformy. więcej

Interia wprowadza opcję opłacania rachunków ze skrzynki mailowej. Warunkiem otrzymywanie przez użytkownika e-faktur

Portal Interia wprowadził dla użytkowników swojej usługi pocztowej nową opcję o nazwie Interia Rachunki. Pozwala ona na szybkie i wygodne regulowanie rachunków z poziomu skrzynki e-mail. Partnerem rozwiązania jest Visa, warunkiem skorzystania z nowej opcji jest otrzymywanie przez użytkownika faktur w formie elektronicznej. więcej

Microsoft aplikacją Windows 1.11 promuje serial ,,Stranger Things 3"

Koncern Microsoft zapowiedział udostępnienie aplikacji o nazwie Windows 1.11 nawiązującej do pierwszej wersji systemu operacyjnego Windows pochodzącej z 1985 roku. Program jest formą promocji wyprodukowanego przez Netflix serialu „Stranger Things 3” i oferuje fanom dodatkowe materiały oraz gry osadzone w klimacie serialu. więcej

IQS z technologią text miningu

Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Cohn&Wolfe obsługuje PPG Deco Polska

Od początku lipca agencja Cohn&Wolfe obsługuje firmę PPG Deco Polska - producenta farb, lakierów i materiałów specjalistycznych. więcej

Barracuda nowym klientem Solski Communications

Firma Barracuda, dostawca rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa informatycznego, powierzyła agencji Solski Communications obsługę komunikacji. więcej

Icon Strategies projektowo dla Techwood-House w Polsce i w Hiszpanii

Zespół Icon Strategies opracuje strategię komunikacji online w Polsce i Hiszpanii dla producenta ekologicznych domów prefabrykowanych Techwood-House. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Aplikacja Spotify Lite wchodzi na 36 rynków na świecie. Polski nie ma na liście
Google Stadia z obsługą gier wieloosobowych i kontrolerem do różnych platform sprzętowych
Microsoft aplikacją Windows 1.11 promuje serial ,,Stranger Things 3"
Niesprzedany posiłek będzie można kupić za jedną trzecią ceny. Aplikacja Too Good To Go wchodzi do Polski
PowerShot G7 X Mark III i PowerShot G5 X Mark II - nowe kompakty Canona (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Giełda kryptowalut BitMarket niespodziewanie kończy działalność. IQ Partners zawiadamia prokuraturę
Niesprzedany posiłek będzie można kupić za jedną trzecią ceny. Aplikacja Too Good To Go wchodzi do Polski
Grupa eSky rozpoczęła działanie w Republice Południowej Afryki
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Miłość na zakręcie" od 19 sierpnia w Czwórce. Emisja 4 razy w tygodniu w prime-time (zdjęcia)
Serial ,,Zawsze warto" od września w Polsacie. Grają Julia Wieniawa, Katarzyna Zielińska i Weronika Rosati
,,Stranger Things 3" z rekordem w Netfliksie. Ponad 40 milionów odtworzeń w ciągu czterech dni
Samuel L. Jackson zagra w nowej wersji filmu "Piła". Za projekt odpowiada Chris Rock
Czwarty sezon "Porady różowej brygady" w Kansas
Nadciąga "Król Lew". Simba jest gotowy by przejąć władzę
Renee Zellweger w filmie "Judy. Gra nieznośną Judy Garland
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj