|
|
|
|
|
|
|
W TVP dyrektorzy zarabiają 21,8 tys. zł, a dziennikarze 7-12 tys. zł. 812 tys. zł rocznie dla Kurskiego i Staneckiego
W ub.r. dyrektorzy i ich zastępcy w Telewizji Polskiej zarabiali średnio 21,8 tys. zł miesięcznie, doradcy zarządu - 20,8 tys. zł, dziennikarze motywacyjni - 7,5 tys. zł, a ci honoraryjni - 12,2 tys. zł. Członkowie zarządu Jacek Kurski i Maciej Stanecki zainkasowali łącznie 811,8 tys. zł. Publiczny nadawca zatrudnia na etacie prawie 2,8 tys. osób.
więcej
|
Wpływy HBO Polska wzrosły o 5 proc. Firma spłaciła 79 mln zł pożyczki, straciła na różnicach kursowych
W ub.r. HBO Polska zanotowało 363,92 mln zł wpływów sprzedażowych i 3,09 mln zł zysku netto, wobec 346,71 mln zł przychodów i 27,17 mln zł zysku rok wcześniej. Firma spłaciła 79 mln zł pożyczki od Time Warner International Finance, poniosła też spore koszty z powodu wzrostu kursu dolara.
więcej
|
,,Miłość na zakręcie" od 19 sierpnia w Czwórce. Emisja 4 razy w tygodniu w prime-time (zdjęcia)
Premiera nowego serialu Czwórki „Miłość na zakręcie” odbędzie się 19 sierpnia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja będzie pokazywana od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, a emisje serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” zostaną przesunięte na 20.30.
więcej
|
Wpływy TV Trwam 45 proc. w górę. Fundacja Lux Veritatis z 34 mln zł darowizn i 3,3 mln zł zysku
W ub.r. Fundacja Lux Veritatis zanotowała 48 mln zł przychodów i 3,33 mln zł zysku netto, wobec 39,48 mln zł wpływów i 1,58 mln zł zysku rok wcześniej. Przychody z darowizn wzrosły o 14,2 proc. do 34,21 mln zł, z Telewizji Trwam - o 44,7 proc. do 13,55 mln zł, a z książek i płyt - o 55,4 proc. do 242,4 tys. zł.
więcej
|
Serial ,,Zawsze warto" od września w Polsacie. Grają Julia Wieniawa, Katarzyna Zielińska i Weronika Rosati
We wrześniu br. Telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego serialu „Zawsze warto”, który produkuje Akson Studio. Główne role w obyczajowej produkcji zagrają: Julia Wieniawa, Katarzyna Zielińska i Weronika Rosati.
więcej
|
Mecz BATE Borysów - Piast Gliwice w TVP Sport, DAC Dunajska Streda - Cracovia w Polsat Sport
Właśnie rozpoczyna się I runda eliminacji do Ligi Mistrzów i Ligi Europy, w której biorą udział polskie kluby: Piast Gliwice, Legia Warszawa i Cracovia. Mecze na żywo będą transmitować TVP Sport i Polsat Sport.
więcej
|
O. Rydzyk apeluje o datki na nowy wóz TV Trwam. ,,Ofiary na pielgrzymce w małych, podpisanych kopertach"
Ojciec Tadeusz Rydzyk wezwał słuchaczy Radia Maryja do przekazywania datków, dzięki którym można spłacić kupiony za 5 mln zł wóz transmisyjny Telewizji Trwam.
więcej
|
Polo TV, Eska i Disco Polo Music na czele kanałów muzycznych w I półroczu
Zdecydowanie najpopularniejszym kanałem muzycznym w zeszłym półroczu było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, a najwięcej stracił kanał TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Emitel, Orange i BCAST w dialogu technicznym ws. nowego operatora technicznego MUX-3
W czerwcu br. Telewizja Polska ogłosiła przeprowadzenie dialogu technicznego, który miał poprzedzić ogłoszenie zamówienia na wybór operatora technicznego multipleksu trzeciego (MUX-3). Zgłosiły się do niego trzy firmy: Emitel, Orange oraz BCAST.
więcej
|
Cyfrowy Polsat przejął firmę windykacyjną Vindix z portfelami wierzytelności dla banków i telekomów
Cyfrowy Polsat kupił większościowy pakiet udziałów działającej od trzech lat firmy windykacyjnej Vindix. W jej zarządzie i radzie nadzorczej pojawili się menedżerowie spółek Zygmunta Solorza. Vindix ma pomóc w odzyskiwaniu zaległych zobowiązań od klientów firm biznesmena.
więcej
|
,,Dożywotniacy" hitem CI Polsat. Cykl śledziło 39 tys. widzów
Lokalną produkcję Crime+Investigation Polsat „Dożywotniacy” śledziło średnio 39 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji miała ponad dwukrotnie wyższe wyniki oglądalności od średnich długookresowych.
więcej
|
TVP szuka wykonawcy do modernizacji systemu multipleksu satelitarno-naziemnego
Telewizję Polska szuka firmy do modernizacji podstawowego systemu multipleksu satelitarno-naziemnego.
więcej
|
50. rocznica pierwszego lądowania człowieka na Księżycu w National Geographic
W tym miesiącu mija 50 rocznica pierwszego lądowania człowieka - Neila Armstronga - na Księżycu. Z tej okazji kanał National Geographic wyemituję serię dokumentów poświęconych temu tematowi. Zaplanowano także inne niestandardowe działania stacji.
więcej
|
RPO chce wyjaśnień od Kurskiego ws. zakazu wypowiedzi dla Michała Olszańskiego po wywiadzie z Kaczyńskim
Adam Bodnar w piśmie do prezesa TVP Jacka Kurskiego zwrócił się z prośbą o wyjaśnienia w sprawie informacji portalu Wirtualnemedia.pl o działaniach kierownictwa firmy wobec Michała Olszańskiego. W maju dziennikarz po przeprowadzeniu wywiadu z prezesem PiS Jarosławem Kaczyńskim w „Pytania na śniadanie” ocenił, że "to nie był dobry pomysł”, po czym miano zakazać mu wypowiadania się w mediach.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13,6 mln zł netto zapłaci Energa za sponsoring Polskiego Związku Koszykówki
Spółka Energa podpisała nowy kontrakt sponsorski z Polskim Związkiem Koszykówki na dwa sezony 2019/2020 i 2020/2021. Wartość kontraktu opiewa na kwotę 13,6 mln zł netto - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dr. Oetker przenosi obsługę digitalową z Media Direction OMD do Business Factory
Dr. Oetker, producent dodatków do pieczenia, ciast, dekoracji przeniósł swój digitalowy budżet mediowy z Media Direction OMD do agencji Business Factory.
więcej
|
ClickAd w przetargu mediowym NASK zaproponował 0,01 proc. prowizji
W przetargu Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - Państwowego Instytutu Badawczego dotyczącym pośrednictwa w zakupie powierzchni reklamowej w prasie wpłynęły trzy oferty. Agencja ClickAd zaproponowała w nim 0,01 proc. prowizji za swoje usługi w tym zakresie.
więcej
|
Cube Group obsługuje Vectrę w digitalu
Agencja digital marketingowa Cube Group wygrała przetarg na prowadzenie działań promocyjnych w internecie dla operatora telekomunikacyjnego Vectra.
więcej
|
Katarzyna Sokołowska w kampanii L'Oréal Professionnel "Bądź pewna zmian"
L'Oréal Professionnel wystartował z nową kampanią digitalową „Bądź pewna zmian”. Jej twarzą została ambasadorka marki Katarzyna Sokołowska.
więcej
|
.bringMore advertising wspólnie z Media Group zrealizują kampanię upowszechniającą korzyści z technologii cyfrowych
Konsorcjum agencji .bringMore advertising Włodzimierz Rajczyk i Media Group wygrało przetarg Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - Państwowego Instytutu Badawczego związany z kampanią edukacyjno-informacyjną dotyczącą upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Konsorcjum wygrało ofertą z ceną 4,46 mln zł brutto, podczas gdy NASK na te działania chciał przeznaczyć blisko 13 mln zł.
więcej
|
Sąd: ,,Sprawiedliwe sądy" niezgodne ze statutem Polskiej Fundacji Narodowej. Rdesiński: to bez wpływu na moją rezygnację
Polska Fundacja Narodowa prawomocnie przegrała proces przed warszawskim Sądem Apelacyjnym o to, czy finansowanie jesienią 2017 kampanii „Sprawiedliwe sądy” mieściło się w jej celach statutowych. Były prezes PFN Filip Rdesiński zapewnia na Twitterze, że ten wyrok nie miał wpływu na to, że niedawno zrezygnował z pełnionej funkcji.
więcej
|
Dziewięć ofert w przetargu resortu cyfryzacji na obsługę kampanii w internecie
W przetargu Ministerstwa Cyfryzacji na obsługę emisji kampanii w internecie wpłynęło dziewięć ofert. Złożyły je m.in. firmy: ClickAd, Media Group, Fabryka Komunikacji Społecznej – ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Na rynek wchodzi marka Malinowy Król, ma wsparcie na billboardach
Malinowy Król to nazwa nowej marki pomidorów malinowych, a jednocześnie nazwa Stowarzyszenia, które jest jej właścicielem. Wprowadzenie brandu na rynek marketingowo przygotowała agencja Communication Unlimited.
więcej
|
Fabryka Komunikacji Społecznej, ClickAd, Media Group i dsk z Effective Media Solutions walczą w przetargu GIOS
O zlecenie Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska na realizację kampanii mającej wzmocnić świadomość środowiskową społeczeństwa walczy pięć agencji: Fabryka Komunikacji Społecznej, ClickAd Interactive, Media Group oraz agencja reklamowa dsk wspólnie z Effective Media Solutions. Budżet GIOS to 5,32 mln zł brutto.
więcej
|
Totalizator Sportowy reklamuje loterię "Ekstra pensja"
Pod hasłem „Wypłata na lata” trwa kampania reklamowa loterii Ekstra Pensja, organizowanej przez Totalizator Sportowy. Akcję promocyjną przygotowała agencja oS3.
więcej
|
BiteMe!concept wygrała przetarg Costa Coffe
Agencja reklamowa BitMe!concept wygrała przetarg na realizację materiałów do social mediów w ramach letniej kampanii Costa Coffee na 13 rynków .
więcej
|
Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team klientem dotrelations
Marka Volkswagen Samochody Użytkowe (Volkswagen Group Polska) wybrała w przetargu agencję dotrelations do kompleksowej obsługi działań sponsoringowych Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team.
więcej
|
Krzysztof Hołowczyc i Maciej Wisławski wspierają kampanię ,,Wyprzedzamy nowotwór"
Krzysztof Hołowczyc i Maciej Wisławski dołączyli do grona zawodników, którzy na rajdowych trasach wspierają kampanię „Wyprzedzamy nowotwór”. Na trasę 76. Rajdu Polski ruszyli z naklejką z logo akcji i Fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową.
więcej
|
Valkea Media autorem nowej koncepcji magazynu Nasze Zdrowie firmy Lek-AM
Do grona klientów agencji Valkea Media dołączyła firma farmaceutyczna Lek-AM. Agencja zajmuje się wydawanym przez nią magazynem i portalem Nasze Zdrowie.net.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
ZPR Media: 50,5 mln zł ze sprzedaży ,,Super Expressu" i książek, 31,3 mln zł z reklam, 9 mln zł odpisów dot. Ruchu
W ub.r. firma ZPR Media, wydająca wówczas „Super Express”, miała 50,49 mln zł wpływów ze sprzedaży prasy i książek, 19,36 mln zł z reklam prasowych, 8,83 mln zł z internetowych i 3,12 mln zł z telewizyjnych. Dokonała 9,2 mln zł odpisów dotyczących głównie należności od Ruchu. Łącznie zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 47,4 proc. do 130,62 mln zł, wskutek sprzedaży spółek telewizyjnych i magazynów.
więcej
|
"Vogue Polska" wprowadza na rynek "Vogue Uroda"
Do portfolio wydawnictwa Visteria, które wydaje "Vogue Polska" dołączył nowy tytuł - "Vogue Uroda”. Magazyn będzie dostępne w kioskach od dzisiaj. Redaktor prowadzącą "Vogue Uroda" jest Katarzyna Straszewicz, a redaktorem naczelnym Filip Niedenthal.
więcej
|
,,Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu" liderem sprzedaży w I kwartale
W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się tytuł „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował „Ben 10 Magazyn”, a na czele spadków znalazły się „Auta” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Giełda kryptowalut BitMarket niespodziewanie kończy działalność. IQ Partners zawiadamia prokuraturę
Działająca w Polsce od 2014 roku giełda kryptowalut Bitmarket z dnia na dzień zakończyła swoje funkcjonowanie. Serwis wyjaśnia, że przyczyną decyzji jest utrata płynności finansowej. Fundusz IQ Partners, który wcześniej kupił Bitmarket złożył do prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa.
więcej
|
,,Stranger Things 3" z rekordem w Netfliksie. Ponad 40 milionów odtworzeń w ciągu czterech dni
Trzeci sezon serialu „Stranger Things” stał się nowym rekordzistą popularności w historii serwisu Netflix. W ciągu czterech dni od momentu premiery odcinki serii obejrzano globalnie 40,7 milionów razy. Poprzedni rekord należał do filmu „Murder Mystery”.
więcej
|
Aplikacja Spotify Lite wchodzi na 36 rynków na świecie. Polski nie ma na liście
Muzyczna platforma streamingowa Spotify udostępniła nową aplikację Spotify Lite. Jest ona przeznaczona dla użytkowników bez dostępu do szybkiego internetu i ma być przyjazna dla mniej zaawansowanych smartfonów. Spotify Lite pojawi się na 36 rynkach w wybranych regionach świata, na razie nie przewidziano jej dostępu dla polskich użytkowników. - Choć na razie nie planujemy wprowadzać aplikacji w Europie, spodziewamy się debiutów w innych krajach wraz z rozwojem nowych funkcji i udoskonaleniem usługi Spotify Lite - zapowiada biuro prasowe Spotify w komunikacie dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Instagram wykorzysta sztuczną inteligencję do walki z nękaniem użytkowników
Adam Mosseri, szef Instagrama zapowiedział, że serwis zacznie wykorzystywać mechanizmy sztucznej inteligencji w celu informowania użytkowników o tym, że przygotowywane przez nich komentarze czy treści mogą zostać odebrane przez adresatów za przypadki nękania. Takie działanie ma skłonić internautów do staranniejszego doboru języka którym posługują się na platformie. Dodatkowo użytkownicy, którzy czują się atakowani przez konkretne osoby otrzymają nowe możliwości blokowania ich aktywności na swoim koncie.
więcej
|
Google Stadia z obsługą gier wieloosobowych i kontrolerem do różnych platform sprzętowych
Koncern Google poinformował, że szykowana przez niego platforma Stadia pozwalająca na dostęp do gier w streamingu będzie pozwalała na lokalne rozgrywki wieloosobowe, a z kontrolera dedykowanego do usługi będzie można korzystać na różnym sprzęcie, np. komputerze czy smartfonie. Producent zapewnia także, że użytkownik zachowa dostęp do wykupionych gier nawet wówczas, gdy jej producent wycofa się z platformy.
więcej
|
Interia wprowadza opcję opłacania rachunków ze skrzynki mailowej. Warunkiem otrzymywanie przez użytkownika e-faktur
Portal Interia wprowadził dla użytkowników swojej usługi pocztowej nową opcję o nazwie Interia Rachunki. Pozwala ona na szybkie i wygodne regulowanie rachunków z poziomu skrzynki e-mail. Partnerem rozwiązania jest Visa, warunkiem skorzystania z nowej opcji jest otrzymywanie przez użytkownika faktur w formie elektronicznej.
więcej
|
Microsoft aplikacją Windows 1.11 promuje serial ,,Stranger Things 3"
Koncern Microsoft zapowiedział udostępnienie aplikacji o nazwie Windows 1.11 nawiązującej do pierwszej wersji systemu operacyjnego Windows pochodzącej z 1985 roku. Program jest formą promocji wyprodukowanego przez Netflix serialu „Stranger Things 3” i oferuje fanom dodatkowe materiały oraz gry osadzone w klimacie serialu.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|