|
|
|
|
|
|
|
Akson Studio: nie godzimy się na propagandowe wykorzystanie ,,Solid Gold"
Firma Akson Studio, współproducent filmu „Solid Gold” Jacka Bromskiego, wyraziła głębokie zaniepokojenie opisanymi przez „Gazetę Wyborczą” planami Telewizji Polskiej co do tego obrazu. - Podejmiemy wszelkie kroki i dołożymy wszelkich starań, aby nasz film nie był i nie mógł być wykorzystywany propagandowo - podkreśliła spółka.
więcej
|
,,Rozmowa Piaseckiego" i ,,Kawa na ławę" w TVN24 z wyższą oglądalnością niż programy Bogdana Rymanowskiego
„Rozmowę Piaseckiego” w sezonie 2018/2019 śledziło średnio 427 tys. osób. Program miał o 68 tys. widzów więcej, niż pokazywany rok wcześniej w tym samym paśmie analogiczny cykl „Jeden na jeden”, który prowadził Bogdan Rymanowski. Z kolei „Kawa na ławę” prowadzona przez Konrada Piaseckiego zyskała 65 tys. oglądających.
więcej
|
,,Zniewolona" hitem TVP1. Oglądalność rośnie z odcinka na odcinek
Nowy ukraiński serial „Zniewolona” po dwóch tygodniach emisji śledzi 1,58 mln widzów. Widownia kostiumowej produkcji rośnie z odcinka na odcinek.
więcej
|
Cyfrowy Polsat oferuje telewizję z internetem od dowolnego dostawcy. Elastyczne pakiety i nowy dekoder
W ofercie Cyfrowego Polsatu pojawiła się telewizja internetowa OTT, która umożliwia odbiór ponad 100 kanałów telewizyjnych przez internet od dowolnego dostawcy (po Wi-Fi lub kablu). Operator wprowadza na rynek także dedykowany usłudze dekoder Evobox Stream, który dostępny jest w wariancie zarówno z umową, jak i bez (prepaid).
więcej
|
Ewelina Lisowska i Łukasz Zagrobelny wystąpią w ,,Twoja twarz brzmi znajomo 12"
Nie zmieni się skład prowadzących i jury dwunastej edycji rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Widowisko będzie liczyło 12 odcinków, a wśród uczestników znajdą się m.in.: Ewelina Lisowska i Łukasz Zagrobelny.
więcej
|
,,Kropka nad i" zyskała widzów w sezonie 2018/2019. TVN24 liderem
W sezonie 2018/2019 „Kropkę nad i” oglądało średnio 651 tys. widzów, o 18 tys. osób więcej niż w poprzednim. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik był liderem oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
PKO Bank Polski Ekstraklasa ma nową oprawę graficzną
Od najbliższego sezonu zaczynającego się w piątek 19 lipca, przed każdym ligowym spotkaniem PKO Bank Polski Ekstraklasy kibice będą mogli obejrzeć nową czołówkę telewizyjną. Odświeżoną oprawę zyskały też wszystkie grafiki meczowe. Wprowadzana wizualizacja graficzna powstała we współpracy z agencją kreatywną DixonBaxi z Londynu.
więcej
|
Mazurek zarzucił Holeckiej tępą propagandę w ,,Wiadomościach". Dziennikarka pyta go o listy ws. przemysłu pogardy
Robert Mazurek na łamach „Plusa Minusa” w liście otwartym do Danuty Holeckiej mocno skrytykował „Wiadomości”, zarzucając im toporną propagandę polityczną. - Gdybym chciał się dostosować do stylistyki tego „listu otwartego” musiałbym zapytać: Panie Robecie Mazurek, kto Panu kazał napisać te wynurzenia spod śmietnika (wiadomo do czego nawiązuję) szef Niemiec czy szef z czerwonoarmijnym rodowodem? - spytał szef TAI Jarosław Olechowski. - Robercie, ile listów otwartych napisałeś do mediów i dziennikarzy, którzy przez lata byli twarzami przemysłu pogardy? - zapytała Mazurka Danuta Holecka.
więcej
|
Canal+ przejmuje ROK, największego producenta filmowego w Nollywood
Platforma Canal+ przejęła nigeryjskie studio filmowe ROK, jednego z największych producentów filmowych na kontynencie afrykańskim. Kwota transakcji nie jest znana, dzięki niej Canal+ zamierza rozszerzyć swoje wpływy wśród odbiorców w Afryce wobec kurczącej się bazy abonentów na innych rynkach, przede wszystkim we Francji.
więcej
|
Magazyn ,,Lech TV" nowym programem TVP Sport. Prowadzącym Karol Szumicz
W środę, 17 lipca TVP Sport rozpocznie emisję nowego magazynu „Lech TV”.
więcej
|
TVP Info po prezentacji ,,jedynek" PiS nie będzie tak pokazywać kandydatów innych partii
TVP Info nie będzie już pokazywać w formie grafik ekranowych najważniejszych kandydatów w wyborach parlamentarnych. W miniony weekend stacja prezentowała w ten sposób osoby z pierwszych miejsc na listach PiS. - Rezygnujemy z tej formy graficznej prezentacji z powodu dyskusji, jaką wywołała - stwierdził Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Jambox z nowym dekoderem Arris 5305 4K i trzema kanałami 4K, w tym Eleven Sports i FunBox
Jambox właśnie wprowadził na rynek nowy dekoder do odbioru kanałów w jakości 4K. Oprócz tego do oferty operatora włączone zostały trzy nowe stacje nadające w tej technologii.
więcej
|
1 sierpnia start platformy 1939 Na żywo. Projekt wesprą Onet i VoD.pl
W czwartek, 1 sierpnia wystartuje 1939 Na żywo - platforma internetową upamiętniającą 80. rocznicę inwazji hitlerowskich Niemiec na Polskę. Tworzony przez Viasat World i Future History 10-tygodniowy projekt wesprą Onet i VoD.pl.
więcej
|
Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4 w otwartym oknie nc+ i Orange TV
Od poniedziałku, 15 lipca br. do końca tego miesiąca dwa nowe kanały Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4 dostępne są dla wszystkich klientów nc+ i Orange TV w ramach otwartego okna. W najbliższy piątek odbędzie się pierwszy mecz nowego sezonu PKO Ekstraklasy.
więcej
|
TVP1 wyprzedziła Polsat. ,,Fakty" hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: dziennik TVN „Fakty”, program „Sprawa dla reportera” oraz serial „Zniewolona”. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP przejęła dystrybucję filmu ,,Solid Gold", premiera przesunięta na październik
Telewizja Polska zajmie się dystrybucją kinową filmu fabularnego „Solid Gold”, który wyprodukowała wspólnie z Akson Studio. Publiczny nadawca zdecydował o przesunięciu jego premiery na październik, a tytuł miał wymyślić Jacek Kurski.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agora inwestuje w reklamę out-of-home - AMS kupuje właściciela ekranów MoveTV w klubach fitness
Należąca do Agory spółka AMS przejęła 60 proc. udziałów spółki Piano Group, operatora sieci MoveTV obejmującej ponad 900 ekranów w 191 klubach fitness w całej Polsce. Zapłaciła na razie 6,5 mln zł zaliczki. - Klienci AMS zyskają dostęp do nowego rodzaju nośników w nowych lokalizacjach, ale przede wszystkim możliwość dotarcia z treściami premium do grupy celowej niezwykle interesującej z punktu widzenia reklamodawcy - podkreśla prezes spółki Marek Kuzaka.
więcej
|
Kampania OLX "A co gdyby?" hitem na YouTube. "Kluczem do sukcesu odwaga klienta"
Filmy z serii "A co gdyby?" serwisu ogłoszeniowego OLX zajęły wszystkie miejsca w czerwcowym rankingu YouTube Ads Leaderboard. To pierwszy taki przypadek w historii polskiej edycji zestawienia. Jak opowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Artur Leśniak, pracujący przy kampanii senior strategy planner z agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, kluczem do sukcesu okazała się odwaga klienta.
więcej
|
Michał Brański zmienił prezesa Stomilu Olsztyn, chce dla klubu więcej sponsorów
Olsztyńscy radni zgodzili się na sprzedaż firmie Michała Brańskiego, jednego z głównych akcjonariuszy Wirtualnej Polski, 69 proc. akcji klubu piłkarskiego Stomil Olsztyn. Na stanowisku prezesa klubu Maciej Radkiewicz został zastąpiony przez Roberta Jurgę. - Za główny cel na nowy sezon postawiliśmy poszerzenie współpracy ze sponsorami z regionu, uatrakcyjnienie oprawy meczowej oraz postawienie na nogi nowych inicjatyw - zapowiada Brański.
więcej
|
Zenith: zysk netto spadł z 8,64 mln zł do 2,18 mln zł, niski wskaźnik rotacji należności, 9,21 mln zł rezerw na rabaty dla klientów
Dom mediowy Zenith (Publicis Media) miał na koniec 2018 roku 401,48 mln zł przychodów ze sprzedaży wobec 467,41 mln zł rok wcześniej. Zysk netto spadł w omawianym okresie z 8,64 mln zł do 2,18 mln zł. Agencja straciła takich klientów, jak Daimler, Mercedes Benz, Boehringer Ingelheim czy Douglas.
więcej
|
PKO Bank Polski Ekstraklasa ma nową oprawę graficzną
Od najbliższego sezonu zaczynającego się w piątek 19 lipca, przed każdym ligowym spotkaniem PKO Bank Polski Ekstraklasy kibice będą mogli obejrzeć nową czołówkę telewizyjną. Odświeżoną oprawę zyskały też wszystkie grafiki meczowe. Wprowadzana wizualizacja graficzna powstała we współpracy z agencją kreatywną DixonBaxi z Londynu.
więcej
|
Monika Brodka wciela się w bohaterów ,,Stranger Things" w spocie Netflixa (wideo)
W nowym polskim spocie serialu „Stranger Things” Netflixa występuje piosenkarka Monika Brodka. Jest wystylizowana na głównych bohaterów tej produkcji.
więcej
|
Angielska reklama Vanisha wyprodukowana przez Papaya Films
Papaya Films odpowiada za produkcję najnowszej reklamy marki środka piorącego Vanish (marka należąca do Reckitt Benckiser). Kreację spotu „Green Arrow” przygotowała agencja Havas London.
więcej
|
Lidl na Pol'and'Rock Festival będzie czynny 148 godzin bez przerwy
Lidl Polska, właściciel sieci dyskontów pod koniec lipca pojawi się na Pol’and’Rock Festival w Kostrzynie na Odrą. Rockowa Wyspa Lidla będzie działać 24 godziny na dobę podczas całej imprezy, łącznie 148 godzin bez przerwy.
więcej
|
Barbie na cześć Dawida Bowie (wideo)
Firma Mattel, producent lalki Barbie chcąc złożyć hołd Dawidowi Bowie wprowadziła do sprzedaży limitowaną serię swojej lalki, która wyglądem przypomina Ziggy’ego Stardusta, w którego muzyk wcielał się w latach 1971-1973.
więcej
|
Mnisi w reklamie piwa Grimbergen
Ruszyła kampania reklamowa piwa Grimbergen (Carlsberg Polska), w której pokazana została historia belgijskiego opactwa od 900 lat strzegącego receptury napoju. Spot przygotowała agencja Uncle Grey, reżyserem jest Rune Milton z Thirsty Films.
więcej
|
Pan Walizka - chatbot Travelplanet pomoże w wyborze wakacji
Multiagent turystyczny Travelplanet wprowadza nową funkcjonalność - wirtualnego asystenta (chatbota), który na Facebooku będzie wspierać klientów w wyborze odpowiedniej oferty na wakacje.
więcej
|
Kampania ,,Bezpieczna autostrada - to dziecinnie proste" uczy kierowców zachowania na drogach latem
Pod hasłem „Bezpieczna autostrada – to dziecinnie proste” trwa kampania Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego. Ma uświadamiać kierowców poruszających się po autostradach, by zachowywali zasady bezpieczeństwa, zwłaszcza w okresie wakacji.
więcej
|
PGE sponsorem tytularnym VIVE Kielce na kolejne dwa lata
PGE Polska Grupa Energetyczna przez kolejne dwa sezony będzie sponsorem tytularnym drużyny piłki ręcznej mężczyzn VIVE Kielce.
więcej
|
Starbucks przestanie sprzedawać gazety w swoich kawiarniach
Od września br. w sieci kawiarni Starbucks w Stanach Zjednoczonych nie będzie już można kupić gazet. Firma rezygnuje ze sprzedaży „The New York Times”, „The Wall Street Journal” i „USA Today” z 8,6 tys. swoich lokali.
więcej
|
Bezpłatny Tidal i dostęp do przedsprzedaży Live Nation z kartą kredytową Citi Simplicity
Citi Handlowy rozpoczął kampanię reklamową oferty karty kredytowej Citi Simplicity pod hasłem "Cała Twoja muzyka z kartą Citi Simplicity". Klienci korzystający z promocji mogą liczyć na benefity w aplikacji streamingowej Tidal oraz u operatora wydarzeń muzycznych Live Nation.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Zmalały przychody i zysk Wydawnictwa Bauer. Więcej z zagranicy, pozwy na 7,7 mln zł
Wydawnictwo Bauer w ub.r. zanotowało spadek wpływów sprzedażowych o 6,2 proc. do 464,33 mln zł, natomiast jego zysk netto zmalał ze 119,8 do 94,39 mln zł. Firma wydała 19,5 mln zł na aktualizacji wartości aktywów niefinansowych, toczyły się wobec niej działania prawne na łączną kwotę 7,75 mln zł.
więcej
|
Agora inwestuje w reklamę out-of-home - AMS kupuje właściciela ekranów MoveTV w klubach fitness
Należąca do Agory spółka AMS przejęła 60 proc. udziałów spółki Piano Group, operatora sieci MoveTV obejmującej ponad 900 ekranów w 191 klubach fitness w całej Polsce. Zapłaciła na razie 6,5 mln zł zaliczki. - Klienci AMS zyskają dostęp do nowego rodzaju nośników w nowych lokalizacjach, ale przede wszystkim możliwość dotarcia z treściami premium do grupy celowej niezwykle interesującej z punktu widzenia reklamodawcy - podkreśla prezes spółki Marek Kuzaka.
więcej
|
Onet najczęściej cytowanym medium w czerwcu, rekord Wirtualnemedia.pl
Onet.pl był najczęściej cytowanym polskim medium czerwcu br., wyprzedzając RMF FM oraz Wirtualną Polskę - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Wirtualnemedia.pl znalazły się w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych.
więcej
|
Fundacja Pismo kończy rok 2018 na minusie. Ponad 400 tys. zł z działalności statutowej
Fundacja Pismo wydająca miesięcznik "Pismo. Magazyn opinii" miała w ub.r ponad 400,1 tys. przychodów z działalności operacyjnej. Zysk wyniósł 209,3 tys. zł wobec 786,4 tys. zł rok wcześniej.
więcej
|
Starbucks przestanie sprzedawać gazety w swoich kawiarniach
Od września br. w sieci kawiarni Starbucks w Stanach Zjednoczonych nie będzie już można kupić gazet. Firma rezygnuje ze sprzedaży „The New York Times”, „The Wall Street Journal” i „USA Today” z 8,6 tys. swoich lokali.
więcej
|
|
|
Kampania OLX "A co gdyby?" hitem na YouTube. "Kluczem do sukcesu odwaga klienta"
Filmy z serii "A co gdyby?" serwisu ogłoszeniowego OLX zajęły wszystkie miejsca w czerwcowym rankingu YouTube Ads Leaderboard. To pierwszy taki przypadek w historii polskiej edycji zestawienia. Jak opowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Artur Leśniak, pracujący przy kampanii senior strategy planner z agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, kluczem do sukcesu okazała się odwaga klienta.
więcej
|
Grupa Interia.pl: 114,3 mln przychodów i 22,3 mln zł zysku netto, przybyło 13 pracowników
W ub.r. Grupa Interia.pl osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 114,3 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 21,23 do 22,26 mln zł. Firma zatrudniała 382 pracowników, o 13 więcej niż rok wcześniej.
więcej
|
Michał Brański zmienił prezesa Stomilu Olsztyn, chce dla klubu więcej sponsorów
Olsztyńscy radni zgodzili się na sprzedaż firmie Michała Brańskiego, jednego z głównych akcjonariuszy Wirtualnej Polski, 69 proc. akcji klubu piłkarskiego Stomil Olsztyn. Na stanowisku prezesa klubu Maciej Radkiewicz został zastąpiony przez Roberta Jurgę. - Za główny cel na nowy sezon postawiliśmy poszerzenie współpracy ze sponsorami z regionu, uatrakcyjnienie oprawy meczowej oraz postawienie na nogi nowych inicjatyw - zapowiada Brański.
więcej
|
Rozmowy z aplikacji Google były podsłuchiwane. "Chcemy lepiej zrozumieć języki użytkowników
W Belgii i Holandii pracownicy Google odsłuchiwali nagrania zarejestrowane przez Google Home i asystenta głosowego. Niektóre rozmowy zawierały jednak szczegóły z prywatnego życia użytkowników, pozwalające na personalną identyfikację. - Eksperci językowi dokonują przeglądu tylko około 0.2 proc. wszystkich wycinków audio. Przeglądający są instruowani, by nie dokonywać transkrypcji rozmów w tle lub innych dźwięków, a jedynie transkrybować wycinki z zapytaniami do Google - wyjaśnia w komunikacie Google.
więcej
|
Monika Brodka wciela się w bohaterów ,,Stranger Things" w spocie Netflixa (wideo)
W nowym polskim spocie serialu „Stranger Things” Netflixa występuje piosenkarka Monika Brodka. Jest wystylizowana na głównych bohaterów tej produkcji.
więcej
|
Google testuje aplikację Shoelace. Chce powrócić na rynek mediów społecznościowych
Google rozpoczął ograniczone testy nowej aplikacji o nazwie Shoelace. Pozwala ona na kontaktowanie pomiędzy sobą internautów o podobnych zainteresowaniach. Szykując nową ofertę tego typu Google chce powrócić na rynek mediów społecznościowych, z których niedawno wycofał się zamykając platformę Google+.
więcej
|
Dziennikarze Onetu gospodarzami spotkań Akademii Sztuk Przepięknych podczas tegorocznego Pol'and'Rock Festival
Dziennikarze Onetu poprowadzą spotkania w ramach Akademii Sztuk Przepięknych podczas tegorocznej edycji festiwalu Pol'and'Rock. Impreza odbędzie się w dniach 1-3 sierpnia w Kostrzynie nad Odrą.
więcej
|
1 sierpnia start platformy 1939 Na żywo. Projekt wesprą Onet i VoD.pl
W czwartek, 1 sierpnia wystartuje 1939 Na żywo - platforma internetową upamiętniającą 80. rocznicę inwazji hitlerowskich Niemiec na Polskę. Tworzony przez Viasat World i Future History 10-tygodniowy projekt wesprą Onet i VoD.pl.
więcej
|
Amazon Prime Day: w USA wyprzedaże, w Polsce zaczyna się referendum strajkowe
Od poniedziałku w polskich centrach dystrybucyjnych Amazona rozpocznie się referendum strajkowe, organizowane przez centrale związkowe. Potrwa do września i ma odpowiedzieć na pytanie, czy pracownicy zaczną jesienią strajkować. Jednocześnie zacznie się też akcja protestacyjna. Tymczasem dzisiaj rusza Amazon Prime Day, a w amerykańskim magazynie odbędzie się pierwszy w historii strajk.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Nadawcy telewizyjni nadal bez porozumienia ws. nowych badań konsumpcji mediów
Trwają prace nad nowym badaniem mediów, które chce stworzyć KRRiT oraz zespół Telemetria Polska w porozumieniu z rynkiem. Nadawcy internetowi oraz radiowi - aby sprawniej rozmawiało im się o projekcie - stworzyli własne Media Owners Committee, gdzie najpierw wypracowują wspólne stanowisko, a potem przedstawiają je na forum. Swojego MOC nadal jednak nie utworzyli nadawcy telewizyjni - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|