|
|
|
|
|
|
|
Wpływy Endemol Shine Polska wzrosły o 19,1 mln zł, dzięki ,,Big Brotherowi" zrealizowano już 83 proc. planu na br.
W ub.r. Endemol Shine Polska, produkujący głównie programy i seriale telewizyjne, osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 36,9 proc. do 70,83 mln zł oraz 645 tys. zł zysku netto (wobec 858,3 tys. zł rok wcześniej). W pierwszej połowie br. firma wykonała już 83 proc. planu sprzedażowego na cały br., realizując m.in. nową edycję „Big Brothera”.
więcej
|
,,Dziewczyny ze Lwowa 4" od września w TVP1. Emisja w piątkowym prime-time
Na początku września TVP1 rozpocznie emisje czwartego sezonu serialu „Dziewczyny ze Lwowa” - dowiedział się portal Wirtualnemeia.pl. Produkcja najprawdopodobniej będzie nadawana w nowym paśmie - w piątkowym prime-time.
więcej
|
Prezes PIKE o podwyżkach Polsatu dla operatorów kablowych: Mogą mieć wpływ na cały rynek medialny
Telewizja Polsat zapowiedziała podwyżki dla operatorów kablowych, korzystających z ich oferty retransmisji kanałów. W tej sprawie zawiadomienie do UOKiK złożył już Mediakom, który podejrzewa "wykorzystanie pozycji monopolistycznej przez Polsat". Sprawa nie podoba się także KRRiT. Głos teraz zabiera prezes PIKE Jerzy Straszewski, który uważa, że "tak szeroki zakres zmian może mieć wpływ na cały rynek medialny".
więcej
|
Premiera ,,Barw szczęścia" 19 sierpnia, ,,M jak miłość" - 2 września, a ,,Na dobre i na złe" i ,,Na sygnale" - 4 września
Telewizyjna Dwójka pierwszy powakacyjny odcinek telenoweli „Barwy szczęścia” pokaże w poniedziałek, 19 sierpnia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nowy sezon „M jak miłość” w stacji zadebiutuje 2 września, a od 4 września będzie można oglądać nowe odcinki medycznych produkcji „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”.
więcej
|
Stopklatka ze wzrostem wpływów, wynik netto w górę o 1,5 mln zł. Kino Polska TV chwali się synergiami
Według wstępnych danych w minionym kwartale spółka Stopklatka (należąca do grupy kapitałowej Kino Polska TV) zanotowała wzrost przychodów od klientów o 8,9 proc. do 7,67 mln zł oraz 556 tys. zł zysku netto (wobec 924 tys. zł straty netto rok wcześniej. - Zysk Stopklatki potwierdza nasze wcześniejsze założenia co do rozwoju tego kanału zarówno jeśli chodzi o ofertę programową, rosnącą oglądalność jak i możliwość generowania dodatnich wyników finansowych - komentuje Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV.
więcej
|
1,53 mln widzów ,,Wakacyjnej trasy Dwójki". TVP2 liderem rynku
Koncerty w ramach „Wakacyjnej trasy Dwójki” po czterech pierwszych tygodniach nadawania ogląda średnio 1,53mln osób. TVP2 w czasie emisji widowiska jest liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów i wiceliderem w grupie 16-49.
więcej
|
TVN obniża ceny reklam w sierpniu o 8 proc. Najdroższe ,,Kuchenne rewolucje"
W sierpniu br. ceny reklam w TVN są niższe średnio o 8 proc. w porównaniu do sierpnia 2017 roku. TVN Media wyjaśnia, że jest to skutkiem spodziewanego spadku oglądalności o 5 proc. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy „Kuchennych rewolucjach” i „Top of the Top Sopot Festival”.
więcej
|
Polsat o około 2 godziny przesuwa emisję ,,Ultravioletu"
We wtorek, 30 lipca br. na antenie Polsatu zadebiutuje kryminalny serial „Ultraviolet”. Pierwotnie autorska produkcja AXN miała być nadawana we wtorki o godz. 20.05 i 21.10, ale - jak wynika z zaktualizowanego cennika reklam - nadawca podjął decyzję o przesunięciu jej emisji o około 2 godziny.
więcej
|
22 lipca finał pierwszej części ,,Fear the Walking Dead 5"
22 lipca 2019 roku AMC wyemituje ostatni odcinek pierwszej części piątego sezonu hitowego serialu „Fear the Walking Dead”.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Utwór ,,Ale tydzień w Biedronce" na bazie ,,Niedziela będzie dla nas" w reklamie Biedronki. "Nieudolna przeróbka znanego hitu"
Pod hasłem „Ale tydzień!”rozpoczęła się nowa, długofalowa kampania reklamowa sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska). Jej wiodącym motywem jest piosenka „Ale tydzień w Biedronce!” bazująca na przeboju zespołu Niebiesko-Czarni „Niedziela będzie dla nas”. W ocenie ekspertów od marketingu to nieudolna przeróbka znanego hitu sprzed wielu lat, a jeśli ma być odpowiedzią na piosenkę konkurenta „Jak sobota to tylko do Lidla”, to ten zrobił to jednak dużo sprawniej, a jego utwór jest bardziej czytelny dla konsumenta.
więcej
|
Kasia Moś reklamuje polisę Smart Casco w Link4 (wideo)
W nowej kampanii firmy ubezpieczeniowej Link4 z udziałem piosenkarki Kasi Moś promowana jest polisa Smart Casco. Za obsługę reklamową firmy odpowiadają Brasil i Starcom.
więcej
|
Dagmara Gadomska i Kamila Roszkowska awansowały na partnerów zarządzających agencjami Publicis i Publicis Lion
Dagmara Gadomska i Kamila Roszkowska awansowały na stanowiska managing partners i zarządzają 140-osobowym zespołem agencji Publicis i Publicis Lion (wchodzących w skład Publicis Worldwide Polska).
więcej
|
Grey Worldwide Warszawa: 396 tys. zł straty przy spadku przychodów do 24,4 mln zł, 6 osób mniej
Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa zakończyła 2018 rok stratą w wysokości 396,2 tys. zł przy przychodach w wysokości 24,43 mln zł. Zatrudnienie w spółce zmniejszyło się z 49 do 43 osób - wynika ze sprawozdania rocznego złożonego w KRS.
więcej
|
Błaszczykowski, Kajetanowicz i Rożek reklamują ,,niebieski szlak elektromobilności" od Lotosu (wideo)
W nowej kampanii Grupy Lotos, pod hasłem „Naj z każdej strony”, reklamowana jest m.in. sieć stacji ładowania samochodów elektrycznych. W reklamach wspólnie z dziennikarzem naukowym Tomaszem Rożkiem występują piłkarz Kuba Błaszczykowski i kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz.
więcej
|
Laura Breszka w reklamie ubezpieczeń podróżnych na Rankomat.pl (wideo)
Porównywarka finansowa Rankomat.pl w nowej kampanii promuje ofertę ubezpieczeń podróżnych. W reklamach występuje aktorka Laura Breszka.
więcej
|
Dom mediowy UM zajmie się obsługą mediową Mattela w Europie i Azji
Należący do IPG Mediabrands dom mediowym UM (Universal McCann) wygrał przetarg firmy Mattel (producent m.in. lalki Barbie) na obsługę jej budżetu mediowego w Europie i Azji. Dotychczas na większości rynków, w tym również w Polsce firma współpracowała w tym zakresie z agencją Carat (Dentsu Aegis Network).
więcej
|
Gamerzy i Magda Bereda promują loterię ,,Kupuj Zozole, wygrywaj konsole"
Ruszyła kampania promująca loterię marki słodyczy Zozole (Mieszko). W akcji „Kupuj Zozole, wygrywaj konsole” bierze udział piosenkarka Magda Bereda oraz youtuberzy zrzeszeni w sieci Lifetube - PLKD, Junajted, Kaluch, RoxMb, Hadesiak, Admiros, Manoyek. Kampanię prowadzi agencja reklamowa „Next Agnieszka Lancmańska Wnuk”.
więcej
|
Stop Cafe reklamowane jako idealne miejsce na przerwę w podróży (wideo)
PKN Orlen rozpoczął wakacyjną kampanię pod hasłem „Jedzenie na Orlenie", w której promuje ofertę Stop Cafe dostępną na jego stacjach. Akcję przygotowały agencje Red8 i Starcom (Publicis Media).
więcej
|
,,Czasu z bliskimi wynająć się nie da" - wypożyczalnia aut Hertz Polska dodaje do oferty Mercedesa
Pod hasłem "Czasu z bliskimi wynająć się nie da" trwa akcja reklamowa Hertz Polska, firmy należącej do międzynarodowego koncernu zajmującego się wynajmem samochodów. Kampania promuje dostępność nowego Mercedesa klasy C. Działania przygotowała agencja Link Visuals.
więcej
|
Jacek Braciak w kampanii Cyfrowego Polsatu reklamuje ofertę telewizji internetowej OTT
Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię reklamową swojej nowej oferty - telewizji internetowej działającej z internetem od dowolnego dostawcy. W spocie reklamowym gra aktor Jacek Braciak.
więcej
|
GfK: polski rynek handlu detalicznego w górę o 3,9 proc. Wzrost obrotów w krajach UE
Według prognoz analityków GfK w bieżącym roku, w 27 krajach Unii Europejskiej w handlu detalicznym wystąpi nominalny wzrost obrotów o 2,0 proc. W Polsce prognozowany jest wzrost o 3,9 proc. Największe wzrosty prognozowane są w Rumuni i na Litwie - pokazuje badanie European Retail Study.
więcej
|
LG w nowej kampanii pyta "Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi... lodówki?"
LG prowadzi kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Działania pod hasłem "Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?" przygotowały Agencja Warszawa i Arena Media Communications (Havas Media Group).
więcej
|
GroupM: rynek zainteresowany programatyczną reklamą audio
Rynek reklamy audio w internecie będzie rósł, a marketerzy i plannerzy są zainteresowani jej zakupem w modelu zautomatyzowanym - pokazuje badanie Xaxis, części GroupM oraz IAB Europe
więcej
|
TVP wybiera agencję reklamową do dwuletniej współpracy
Telewizja Polska prowadzi przetarg na usługi reklamowe związane z oprawą wizualną jej wydarzeń. Z wybraną firmą ma pracować przez dwa najbliższe lata - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Coca-Cola wprowadza w Rosji maszyny do recyklingu odpadów, zniżki na napoje za wyrzucone opakowania
Koncern Coca-Cola nawiązał współpracę z X5 Retail Group, największym detalistą na rynku rosyjskim. Firmy prowadzą wspólny projekt, w ramach którego rozwijają sieć maszyn do zbierania zużytych opakowań z plastiku i aluminium.
więcej
|
Škoda świętuje w kampanii 15-lecie swoich szkół bezpiecznej jazdy
Pod hasłem „Nasze doświadczenie to Twoje bezpieczeństwo" trwa kampania reklamowa Škody. Marka podsumowuje w niej swoje 15-letnie działania z zakresu bezpiecznej jazdy, realizowane w szkole Škoda Auto Safety. Akcję przygotowała i realizuje agencja GoldenSubmarine.
więcej
|
GoldenSubmarine kontynuuje współpracę z PayU
Operator płatności online PayU przedłużył współpracę z agencją GoldenSubmarine, obejmującą kompleksową obsługę digitalową.
więcej
|
Bohaterowie "Toy Story 4" w reklamie Danonków
Koncern Danone, właściciel marki Danonki, współpracuje z wytwórnią filmów Disney. W ramach kooperacji, od lipca na opakowaniach Danonków pojawią się postaci z "Toy Story 4".
więcej
|
Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy z kampanią ,,Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie"
Trwa kampania społeczna „Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie", którą realizuje agencja Artegence na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy.
więcej
|
Novem pracuje dla spółki Tauron Sprzedaż
Agencja Novem rozpoczęła współpracę ze spółką Tauron Sprzedaż w zakresie obsługi digitalowej.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gość Niedzielny" liderem sprzedaży w maju. Sprzedaż ,,Wprost" spadła do 13 tys. egz.
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w maju br. był „Gość Niedzielny”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazł się „Wprost”. Jako jedyny zyskał „Tygodnik Powszechny” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bonnier Business Polska: mniej ze sprzedaży ,,Pulsu Biznesu" i eventów, dużo więcej z e-commerce, 3 mln zł od Prawomaniaków
W ub.r. Bonnier Business Polska, wydawca „Pulsu Biznesu” i Grupy Bankier.pl, zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 4,5 proc. do 62,27 mln zł oraz kosztów operacyjnych o 11 proc. do 59,5 mln zł. Zwiększyły się jej wpływy z e-commerce i reklam, natomiast zmalały ze sprzedaży „Pulsu Biznesu” i eventów. Wydawca dostał 3 mln zł dywidendy od spółki zależnej Prawomaniacy.
więcej
|
|
|
Mateusz Rokuszewski redaktorem naczelnym Weszło.com
Dziennikarz piłkarski Mateusz Rokuszewski awansował na redaktora naczelnego serwisu Weszło.com. Zastąpił w tej funkcji Jakuba Olkiewicza, który pozostaje w redakcji.
więcej
|
Brand24 ma 3,5 tys. klientów, Larq sprzedał jego akcje za 2,2 mln zł
Na koniec czerwca zajmujący się monitoringiem internetu Brand24 miał 3 529 aktywnych klientów, wobec 3 333 kwartał wcześniej i 2 544 przed rokiem. Natomiast fundusz Larq Growth Fund I FIZ, główny akcjonariusz spółki, sprzedał za 2,2 mln zł akcje stanowiące 2,59 proc. jej kapitału.
więcej
|
Facebook zaostrza walkę z fałszywymi reklamami. Testuje nowy system raportowania scamu
Facebook rozpoczął w Wielkiej Brytanii testowanie nowego systemu zgłaszania przez użytkowników internetowych oszustw przybierających postać reklam. O tym czy raportowane przez internautów treści zostaną usunięte z serwisu decyduje specjalny zespół moderatorów. W ten sposób Facebook zamierza zaostrzyć walkę ze zjawiskiem reklamowego scamu pojawiającego się na platformie.
więcej
|
Twitter zmienia wygląd serwisu na desktopach. Wygodniejszy dostęp do funkcji i tryb nocny
Twitter rozpoczął wprowadzanie zmian w wersji serwisu dostępnej z poziomu przeglądarki internetowej. Na kontach użytkowników pojawi się zmieniony układ najważniejszych modułów, zaś w ustawieniach dostępny będzie tryb nocny ułatwiający korzystanie z platformy przy skąpym oświetleniu. Poza tym ułatwiono przełączanie się pomiędzy profilami, dodano funkcję Przeglądaj oraz wprowadzono możliwość dodawania postów do Zakładek.
więcej
|
Netflix usunął z serialu "13 powodów" drastyczną scenę samobójstwa
Z pierwszego sezonu serialu młodzieżowego "13 powodów" ("13 reasons why") wycięto scenę pokazującą akt samobójstwa głównej bohaterki. Netflix zdecydował się na to dwa lata po premierze serialu, z uwagi na protesty rodziców i ekspertów zwracających uwagę, że kontrowersyjny fragment był gloryfikacją czynu odebrania sobie życia.
więcej
|
Sekielski ujawnił tytuł kolejnego dokumentu o pedofilii w polskim Kościele
Bracia Tomasz i Marek Sekielscy pracują nad kolejnym filmem o pedofilii w polskim Kościele. Po sukcesie "Tylko nie mów nikomu” wiadomo, że ich drugi dokument ukaże się w listopadzie. Teraz ujawniono jego tytuł: będzie to "Zabawa w chowanego”.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|