Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 17 Lipca 2019
 
 
 
W kolejnej kadencji PiS niemal pewne finansowanie TVP i Polskiego Radia z budżetu państwa. "Jedyna opcja"
 
Jeśli Prawo i Sprawiedliwość wygra jesienne wybory parlamentarne, niemal pewne jest wprowadzenie finansowania mediów publicznych z budżetu państwa. Rozwiązanie miałoby obowiązywać już od 2020 roku i jednocześnie oznaczałoby to likwidację abonamentu - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Utwór ,,Ale tydzień w Biedronce" na bazie ,,Niedziela będzie dla nas" w reklamie Biedronki. "Nieudolna przeróbka znanego hitu"
 
Pod hasłem „Ale tydzień!”rozpoczęła się nowa, długofalowa kampania reklamowa sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska). Jej wiodącym motywem jest piosenka „Ale tydzień w Biedronce!” bazująca na przeboju zespołu Niebiesko-Czarni „Niedziela będzie dla nas”. W ocenie ekspertów od marketingu to nieudolna przeróbka znanego hitu sprzed wielu lat, a jeśli ma być odpowiedzią na piosenkę konkurenta „Jak sobota to tylko do Lidla”, to ten zrobił to jednak dużo sprawniej, a jego utwór jest bardziej czytelny dla konsumenta. więcej
 
 
Wpływy Endemol Shine Polska wzrosły o 19,1 mln zł, dzięki ,,Big Brotherowi" zrealizowano już 83 proc. planu na br.
 
W ub.r. Endemol Shine Polska, produkujący głównie programy i seriale telewizyjne, osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 36,9 proc. do 70,83 mln zł oraz 645 tys. zł zysku netto (wobec 858,3 tys. zł rok wcześniej). W pierwszej połowie br. firma wykonała już 83 proc. planu sprzedażowego na cały br., realizując m.in. nową edycję „Big Brothera”. więcej
 
 
,,Dziewczyny ze Lwowa 4" od września w TVP1. Emisja w piątkowym prime-time
 
Na początku września TVP1 rozpocznie emisje czwartego sezonu serialu „Dziewczyny ze Lwowa” - dowiedział się portal Wirtualnemeia.pl. Produkcja najprawdopodobniej będzie nadawana w nowym paśmie - w piątkowym prime-time. więcej
 
 
,,Gość Niedzielny" liderem sprzedaży w maju. Sprzedaż ,,Wprost" spadła do 13 tys. egz.
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w maju br. był „Gość Niedzielny”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazł się „Wprost”. Jako jedyny zyskał „Tygodnik Powszechny” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Zmalały przychody i zysk Wydawnictwa Bauer. Więcej z zagranicy, pozwy na 7,7 mln zł więcej
 
Grupa Interia.pl: 114,3 mln przychodów i 22,3 mln zł zysku netto, przybyło 13 pracowników więcej
 
TVN zwiększył wpływy do prawie 2 mld zł. 395 mln zł odpisu na nc+, 1,5 tys. pracowników więcej
 
Wpływy Grupy RMF wzrosły do 288 mln zł, a zysk netto do 147,2 mln zł więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Junior Product Specialist w Dziale Women&LIfestyle Ringier Axel Springer Media
Producent Nadzorujący (współpraca projektowa) Telewizja Puls
Wydawca Branded Content Video // creative team Wirtualna Polska Media
Redaktor w serwisie Onet Kultura Ringier Axel Springer Media
COPYWRITER BEMONDI
Redaktor serwisu SuperSeriale.SE.pl Grupa ZPR Media
Redaktor Online w Serwisie Wizaż.pl Edipresse Polska
Special Projects Manager, Newsweek, Forbes & Forbes Women Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Internetowych TVP
Junior Programmatic Specialist Ringier Axel Springer Media
Senior Programmatic Specialist w Kerris Group Kerris Group
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Wpływy Endemol Shine Polska wzrosły o 19,1 mln zł, dzięki ,,Big Brotherowi" zrealizowano już 83 proc. planu na br.

W ub.r. Endemol Shine Polska, produkujący głównie programy i seriale telewizyjne, osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 36,9 proc. do 70,83 mln zł oraz 645 tys. zł zysku netto (wobec 858,3 tys. zł rok wcześniej). W pierwszej połowie br. firma wykonała już 83 proc. planu sprzedażowego na cały br., realizując m.in. nową edycję „Big Brothera”. więcej

,,Dziewczyny ze Lwowa 4" od września w TVP1. Emisja w piątkowym prime-time

Na początku września TVP1 rozpocznie emisje czwartego sezonu serialu „Dziewczyny ze Lwowa” - dowiedział się portal Wirtualnemeia.pl. Produkcja najprawdopodobniej będzie nadawana w nowym paśmie - w piątkowym prime-time. więcej

Prezes PIKE o podwyżkach Polsatu dla operatorów kablowych: Mogą mieć wpływ na cały rynek medialny

Telewizja Polsat zapowiedziała podwyżki dla operatorów kablowych, korzystających z ich oferty retransmisji kanałów. W tej sprawie zawiadomienie do UOKiK złożył już Mediakom, który podejrzewa "wykorzystanie pozycji monopolistycznej przez Polsat". Sprawa nie podoba się także KRRiT. Głos teraz zabiera prezes PIKE Jerzy Straszewski, który uważa, że "tak szeroki zakres zmian może mieć wpływ na cały rynek medialny". więcej

Premiera ,,Barw szczęścia" 19 sierpnia, ,,M jak miłość" - 2 września, a ,,Na dobre i na złe" i ,,Na sygnale" - 4 września

Telewizyjna Dwójka pierwszy powakacyjny odcinek telenoweli „Barwy szczęścia” pokaże w poniedziałek, 19 sierpnia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nowy sezon „M jak miłość” w stacji zadebiutuje 2 września, a od 4 września będzie można oglądać nowe odcinki medycznych produkcji „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”. więcej

Stopklatka ze wzrostem wpływów, wynik netto w górę o 1,5 mln zł. Kino Polska TV chwali się synergiami

Według wstępnych danych w minionym kwartale spółka Stopklatka (należąca do grupy kapitałowej Kino Polska TV) zanotowała wzrost przychodów od klientów o 8,9 proc. do 7,67 mln zł oraz 556 tys. zł zysku netto (wobec 924 tys. zł straty netto rok wcześniej. - Zysk Stopklatki potwierdza nasze wcześniejsze założenia co do rozwoju tego kanału zarówno jeśli chodzi o ofertę programową, rosnącą oglądalność jak i możliwość generowania dodatnich wyników finansowych - komentuje Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV. więcej

1,53 mln widzów ,,Wakacyjnej trasy Dwójki". TVP2 liderem rynku

Koncerty w ramach „Wakacyjnej trasy Dwójki” po czterech pierwszych tygodniach nadawania ogląda średnio 1,53mln osób. TVP2 w czasie emisji widowiska jest liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów i wiceliderem w grupie 16-49. więcej

TVN obniża ceny reklam w sierpniu o 8 proc. Najdroższe ,,Kuchenne rewolucje"

W sierpniu br. ceny reklam w TVN są niższe średnio o 8 proc. w porównaniu do sierpnia 2017 roku. TVN Media wyjaśnia, że jest to skutkiem spodziewanego spadku oglądalności o 5 proc. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy „Kuchennych rewolucjach” i „Top of the Top Sopot Festival”. więcej

Polsat o około 2 godziny przesuwa emisję ,,Ultravioletu"

We wtorek, 30 lipca br. na antenie Polsatu zadebiutuje kryminalny serial „Ultraviolet”. Pierwotnie autorska produkcja AXN miała być nadawana we wtorki o godz. 20.05 i 21.10, ale - jak wynika z zaktualizowanego cennika reklam - nadawca podjął decyzję o przesunięciu jej emisji o około 2 godziny. więcej

22 lipca finał pierwszej części ,,Fear the Walking Dead 5"

22 lipca 2019 roku AMC wyemituje ostatni odcinek pierwszej części piątego sezonu hitowego serialu „Fear the Walking Dead”. więcej

IQS z technologią text miningu

Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
W kolejnej kadencji PiS niemal pewne finansowanie TVP i Polskiego Radia z budżetu państwa. "Jedyna opcja"

Jeśli Prawo i Sprawiedliwość wygra jesienne wybory parlamentarne, niemal pewne jest wprowadzenie finansowania mediów publicznych z budżetu państwa. Rozwiązanie miałoby obowiązywać już od 2020 roku i jednocześnie oznaczałoby to likwidację abonamentu - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Utwór ,,Ale tydzień w Biedronce" na bazie ,,Niedziela będzie dla nas" w reklamie Biedronki. "Nieudolna przeróbka znanego hitu"

Pod hasłem „Ale tydzień!”rozpoczęła się nowa, długofalowa kampania reklamowa sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska). Jej wiodącym motywem jest piosenka „Ale tydzień w Biedronce!” bazująca na przeboju zespołu Niebiesko-Czarni „Niedziela będzie dla nas”. W ocenie ekspertów od marketingu to nieudolna przeróbka znanego hitu sprzed wielu lat, a jeśli ma być odpowiedzią na piosenkę konkurenta „Jak sobota to tylko do Lidla”, to ten zrobił to jednak dużo sprawniej, a jego utwór jest bardziej czytelny dla konsumenta. więcej

Kasia Moś reklamuje polisę Smart Casco w Link4 (wideo)

W nowej kampanii firmy ubezpieczeniowej Link4 z udziałem piosenkarki Kasi Moś promowana jest polisa Smart Casco. Za obsługę reklamową firmy odpowiadają Brasil i Starcom. więcej

Dagmara Gadomska i Kamila Roszkowska awansowały na partnerów zarządzających agencjami Publicis i Publicis Lion

Dagmara Gadomska i Kamila Roszkowska awansowały na stanowiska managing partners i zarządzają 140-osobowym zespołem agencji Publicis i Publicis Lion (wchodzących w skład Publicis Worldwide Polska). więcej

Grey Worldwide Warszawa: 396 tys. zł straty przy spadku przychodów do 24,4 mln zł, 6 osób mniej

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa zakończyła 2018 rok stratą w wysokości 396,2 tys. zł przy przychodach w wysokości 24,43 mln zł. Zatrudnienie w spółce zmniejszyło się z 49 do 43 osób - wynika ze sprawozdania rocznego złożonego w KRS. więcej

Błaszczykowski, Kajetanowicz i Rożek reklamują ,,niebieski szlak elektromobilności" od Lotosu (wideo)

W nowej kampanii Grupy Lotos, pod hasłem „Naj z każdej strony”, reklamowana jest m.in. sieć stacji ładowania samochodów elektrycznych. W reklamach wspólnie z dziennikarzem naukowym Tomaszem Rożkiem występują piłkarz Kuba Błaszczykowski i kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz. więcej

Laura Breszka w reklamie ubezpieczeń podróżnych na Rankomat.pl (wideo)

Porównywarka finansowa Rankomat.pl w nowej kampanii promuje ofertę ubezpieczeń podróżnych. W reklamach występuje aktorka Laura Breszka. więcej

Dom mediowy UM zajmie się obsługą mediową Mattela w Europie i Azji

Należący do IPG Mediabrands dom mediowym UM (Universal McCann) wygrał przetarg firmy Mattel (producent m.in. lalki Barbie) na obsługę jej budżetu mediowego w Europie i Azji. Dotychczas na większości rynków, w tym również w Polsce firma współpracowała w tym zakresie z agencją Carat (Dentsu Aegis Network). więcej

Gamerzy i Magda Bereda promują loterię ,,Kupuj Zozole, wygrywaj konsole"

Ruszyła kampania promująca loterię marki słodyczy Zozole (Mieszko). W akcji „Kupuj Zozole, wygrywaj konsole” bierze udział piosenkarka Magda Bereda oraz youtuberzy zrzeszeni w sieci Lifetube - PLKD, Junajted, Kaluch, RoxMb, Hadesiak, Admiros, Manoyek. Kampanię prowadzi agencja reklamowa „Next Agnieszka Lancmańska Wnuk”. więcej

Stop Cafe reklamowane jako idealne miejsce na przerwę w podróży (wideo)

PKN Orlen rozpoczął wakacyjną kampanię pod hasłem „Jedzenie na Orlenie", w której promuje ofertę Stop Cafe dostępną na jego stacjach. Akcję przygotowały agencje Red8 i Starcom (Publicis Media). więcej

,,Czasu z bliskimi wynająć się nie da" - wypożyczalnia aut Hertz Polska dodaje do oferty Mercedesa

Pod hasłem "Czasu z bliskimi wynająć się nie da" trwa akcja reklamowa Hertz Polska, firmy należącej do międzynarodowego koncernu zajmującego się wynajmem samochodów. Kampania promuje dostępność nowego Mercedesa klasy C. Działania przygotowała agencja Link Visuals.  więcej

Jacek Braciak w kampanii Cyfrowego Polsatu reklamuje ofertę telewizji internetowej OTT

Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię reklamową swojej nowej oferty - telewizji internetowej działającej z internetem od dowolnego dostawcy. W spocie reklamowym gra aktor Jacek Braciak. więcej

GfK: polski rynek handlu detalicznego w górę o 3,9 proc. Wzrost obrotów w krajach UE

Według prognoz analityków GfK w bieżącym roku, w 27 krajach Unii Europejskiej w handlu detalicznym wystąpi nominalny wzrost obrotów o 2,0  proc. W Polsce prognozowany jest wzrost o 3,9  proc. Największe wzrosty prognozowane są w Rumuni i na Litwie - pokazuje badanie European Retail Study. więcej

LG w nowej kampanii pyta "Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi... lodówki?"

LG prowadzi kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Działania pod hasłem "Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?" przygotowały Agencja Warszawa i Arena Media Communications (Havas Media Group). więcej

GroupM: rynek zainteresowany programatyczną reklamą audio

Rynek reklamy audio w internecie będzie rósł, a marketerzy i plannerzy są zainteresowani jej zakupem w modelu zautomatyzowanym - pokazuje badanie Xaxis, części GroupM oraz IAB Europe więcej

TVP wybiera agencję reklamową do dwuletniej współpracy

Telewizja Polska prowadzi przetarg na usługi reklamowe związane z oprawą wizualną jej wydarzeń. Z wybraną firmą ma pracować przez dwa najbliższe lata - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Coca-Cola wprowadza w Rosji maszyny do recyklingu odpadów, zniżki na napoje za wyrzucone opakowania

Koncern Coca-Cola nawiązał współpracę z X5 Retail Group, największym detalistą na rynku rosyjskim. Firmy prowadzą wspólny projekt, w ramach którego rozwijają sieć maszyn do zbierania zużytych opakowań z plastiku i aluminium. więcej

Škoda świętuje w kampanii 15-lecie swoich szkół bezpiecznej jazdy

Pod hasłem „Nasze doświadczenie to Twoje bezpieczeństwo" trwa kampania reklamowa Škody. Marka podsumowuje w niej swoje 15-letnie działania z zakresu bezpiecznej jazdy, realizowane w szkole Škoda Auto Safety. Akcję przygotowała i realizuje agencja GoldenSubmarine. więcej

GoldenSubmarine kontynuuje współpracę z PayU

Operator płatności online PayU przedłużył współpracę z agencją GoldenSubmarine, obejmującą kompleksową obsługę digitalową. więcej

Bohaterowie "Toy Story 4" w reklamie Danonków

Koncern Danone, właściciel marki Danonki, współpracuje z wytwórnią filmów Disney. W ramach kooperacji, od lipca na opakowaniach Danonków pojawią się postaci z "Toy Story 4". więcej

Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy z kampanią ,,Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie"

Trwa kampania społeczna „Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie", którą realizuje agencja Artegence na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy. więcej

Novem pracuje dla spółki Tauron Sprzedaż

Agencja Novem rozpoczęła współpracę ze spółką Tauron Sprzedaż w zakresie obsługi digitalowej. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gość Niedzielny" liderem sprzedaży w maju. Sprzedaż ,,Wprost" spadła do 13 tys. egz.

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w maju br. był „Gość Niedzielny”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazł się „Wprost”. Jako jedyny zyskał „Tygodnik Powszechny” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Bonnier Business Polska: mniej ze sprzedaży ,,Pulsu Biznesu" i eventów, dużo więcej z e-commerce, 3 mln zł od Prawomaniaków

W ub.r. Bonnier Business Polska, wydawca „Pulsu Biznesu” i Grupy Bankier.pl, zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 4,5 proc. do 62,27 mln zł oraz kosztów operacyjnych o 11 proc. do 59,5 mln zł. Zwiększyły się jej wpływy z e-commerce i reklam, natomiast zmalały ze sprzedaży „Pulsu Biznesu” i eventów. Wydawca dostał 3 mln zł dywidendy od spółki zależnej Prawomaniacy. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Mateusz Rokuszewski redaktorem naczelnym Weszło.com

Dziennikarz piłkarski Mateusz Rokuszewski awansował na redaktora naczelnego serwisu Weszło.com. Zastąpił w tej funkcji Jakuba Olkiewicza, który pozostaje w redakcji. więcej

Brand24 ma 3,5 tys. klientów, Larq sprzedał jego akcje za 2,2 mln zł

Na koniec czerwca zajmujący się monitoringiem internetu Brand24 miał 3 529 aktywnych klientów, wobec 3 333 kwartał wcześniej i 2 544 przed rokiem. Natomiast fundusz Larq Growth Fund I FIZ, główny akcjonariusz spółki, sprzedał za 2,2 mln zł akcje stanowiące 2,59 proc. jej kapitału. więcej

Facebook zaostrza walkę z fałszywymi reklamami. Testuje nowy system raportowania scamu

Facebook rozpoczął w Wielkiej Brytanii testowanie nowego systemu zgłaszania przez użytkowników internetowych oszustw przybierających postać reklam. O tym czy raportowane przez internautów treści zostaną usunięte z serwisu decyduje specjalny zespół moderatorów. W ten sposób Facebook zamierza zaostrzyć walkę ze zjawiskiem reklamowego scamu pojawiającego się na platformie. więcej

Twitter zmienia wygląd serwisu na desktopach. Wygodniejszy dostęp do funkcji i tryb nocny

Twitter rozpoczął wprowadzanie zmian w wersji serwisu dostępnej z poziomu przeglądarki internetowej. Na kontach użytkowników pojawi się zmieniony układ najważniejszych modułów, zaś w ustawieniach dostępny będzie tryb nocny ułatwiający korzystanie z platformy przy skąpym oświetleniu. Poza tym ułatwiono przełączanie się pomiędzy profilami, dodano funkcję Przeglądaj oraz wprowadzono możliwość dodawania postów do Zakładek. więcej

Netflix usunął z serialu "13 powodów" drastyczną scenę samobójstwa

Z pierwszego sezonu serialu młodzieżowego "13 powodów" ("13 reasons why") wycięto scenę pokazującą akt samobójstwa głównej bohaterki. Netflix zdecydował się na to dwa lata po premierze serialu, z uwagi na protesty rodziców i ekspertów zwracających uwagę, że kontrowersyjny fragment był gloryfikacją czynu odebrania sobie życia. więcej

Sekielski ujawnił tytuł kolejnego dokumentu o pedofilii w polskim Kościele

Bracia Tomasz i Marek Sekielscy pracują nad kolejnym filmem o pedofilii w polskim Kościele. Po sukcesie "Tylko nie mów nikomu” wiadomo, że ich drugi dokument ukaże się w listopadzie. Teraz ujawniono jego tytuł: będzie to "Zabawa w chowanego”. więcej

IQS z technologią text miningu

Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
GfK: polski rynek handlu detalicznego w górę o 3,9 proc. Wzrost obrotów w krajach UE

Według prognoz analityków GfK w bieżącym roku, w 27 krajach Unii Europejskiej w handlu detalicznym wystąpi nominalny wzrost obrotów o 2,0  proc. W Polsce prognozowany jest wzrost o 3,9  proc. Największe wzrosty prognozowane są w Rumuni i na Litwie - pokazuje badanie European Retail Study. więcej

Paweł Kotowski: z Mastercard Polska do Kantar Polska

Od lipca br. do zespołu Kantar Polska dołączył Paweł Kotowski, obejmując stanowisko strategic partnership directora. Ostatnio pracował w Mastercard Polska. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
PKO BP i jego prezes żądają usunięcia fragmentów o nich z książki ,,Delfin. Mateusz Morawiecki". Gajdzińscy: to próba cenzury

PKO Bank Polski i jego prezes Zbigniew Jagiełło w wezwaniu przedsądowym domagają się, żeby z książki „Delfin. Mateusz Morawiecki” usunięto kilka dotyczących nich fragmentów i wpłacono wpłaty 50 tys. zł na cel społeczny. - Sformułowanie tych żądań jest próbą cenzury, blokowania zasady wolności wypowiedzi oraz tłumienia krytyki prasowej - oceniają autorzy książki Piotr i Jakub Gajdzińscy. więcej

Olka Kaźmierczak zawiesza kolektyw Pop Up Grupa

Od sierpnia Olka Kaźmierczak zawiesza działanie kolektywu Pop Up Grupa, który założyła w 2015 roku. więcej

Ruszyło przyjmowanie zgłoszeń do XVII edycji konkursu Złote Spinacze

16 lipca uruchomiona została platforma konkursowa, za pomocą której należy zgłaszać projekty do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations, patronem medialnym portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Jędrzej Sudnikowicz w LoveBrands Relations

Do zespołu Life science & CSR agencji LoveBrands Relations dołączył Jędrzej Sudnikowicz. Objął stanowisko communications consultanta. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Revolut ma w Polsce ponad pół miliona użytkowników
Sony ?7R IV - nowy aparat z 61,0-megapikselowym, pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu (wideo)
Tesla wycofuje podstawowe wersje Modelu X i Modelu S, Model 3 w obniżonej cenie
Pierwszy polski motocykl elektryczny Falectra trafi do sprzedaży w 2021 roku. 70 km zasięgu w cenie 15 tys. złotych
Oppo buduje w Chinach nowe centrum badawczo-rozwojowe. Będzie zatrudniać 5 tys. inżynierów i naukowców
BenQ: białe e-sportowe monitory Zowie XL2546 Divina Pin i Blue w Polsce za 2139 zł
Ford i Volkswagen chcą wspólnie produkować pojazdy elektryczne i autonomicznej, inwestują w firmę Argo AI
 
 
 
GOSPODARKA
 
Revolut ma w Polsce ponad pół miliona użytkowników
GfK: polski rynek handlu detalicznego w górę o 3,9 proc. Wzrost obrotów w krajach UE
Tesla wycofuje podstawowe wersje Modelu X i Modelu S, Model 3 w obniżonej cenie
Pierwszy polski motocykl elektryczny Falectra trafi do sprzedaży w 2021 roku. 70 km zasięgu w cenie 15 tys. złotych
Coca-Cola wprowadza w Rosji maszyny do recyklingu odpadów, zniżki na napoje za wyrzucone opakowania
Inflacja w Polsce rośnie, ale zmiany stóp procentowych nie będzie
Jean-Bernard Mas senior country officerem i I wiceprezesem w Credit Agricole w Polsce, do zarządu banku dołączył także Richard Paret
Julie Sweet nową CEO Accenture
Ford i Volkswagen chcą wspólnie produkować pojazdy elektryczne i autonomicznej, inwestują w firmę Argo AI
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Netflix usunął z serialu "13 powodów" drastyczną scenę samobójstwa
"Psy 3. W imię zasad" w 2020 r. Bogusław Linda powróci jako Franz Maurer
Sekielski ujawnił tytuł kolejnego dokumentu o pedofilii w polskim Kościele
Austin Butler jako Elvis Presley w filmie 'Pułkownik'
Ralph Fiennes i Harris Dickinson w filmie "The King's Man". Prequel "Kingsmana"
22 lipca finał pierwszej części ,,Fear the Walking Dead 5"
Greta Gerwig i Noah Baumbach odpowiadają za film "Barbie"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj