Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 23 Lipca 2019
 
 
 
Małgorzata Ohme i Filip Chajzer będą razem prowadzić ,,Dzień dobry TVN"
 
Psycholog Małgorzata Ohme dołącza do grona gospodarzy „Dzień dobry TVN”, będzie prowadzić program razem z Filipem Chajzerem. - Zmiany w dynamicznym paśmie porannym są dobrym i nieuniknionym rozwiązaniem. W nowej parze prowadzących łączymy ciepło i ostrość spojrzenia Małgosi oraz szaloną energię i odwagę Filipa - komentuje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN. więcej
 
 
Tomasz Hilt o upadłości ICP Group: klęska zawsze obciąża zarządzających, w marketingu wartością są ludzie
 
Według prezesa agencji marketingowej ICP Group Krzysztofa Michniewicza za fatalną sytuację firmy odpowiadają byli pracownicy, którzy odeszli z niej, zabierając ze sobą klientów. Polemizuje z tym Tomasz Hilt, dwa lata temu przez krótki czas dyrektor zarządzający ICP Group. - Na miejscu zarządu zachowałbym umiar w ocenach przyczyn, z co najmniej dwóch powodów. Po pierwsze: zwycięstwa konsumuje się solidarnie. Klęska obciąża zarządzających. Po drugie: połowa wielkich brandów agencyjnych, dziś znanych w skali globalnej, wzięła swój początek z tego, że klient, delikatnie rzecz ujmując, przenosił swoje zaufanie do nowej firmy wraz z przenoszącym się do niej obsługującym go zespołem. To norma - argumentuje Hilt. więcej
 
 
FremantleMedia Polska ze spadkiem wpływów o 3,6 proc. i zysku netto o 2,7 mln zł, tłumaczy to zmianami w TVN i TVP
 
W ub.r. produkująca seriale i programy telewizyjne firma FremantleMedia Polska zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 3,6 proc. do 40,95 mln zł, a jej wynik netto spadł z 2,71 mln zł zysku do 22,1 tys. zł straty. - Zmian właściciela w TVN, a w konsekwencji inne podejście do repertuaru stacji, częste zmiany w TVP wpłynęły na nasz wynik sprzedaży, a co za tym idzie na wynik finansowy - przyznaje zarząd spółki. więcej
 
 
Empik odmawia dystrybucji ,,Gazety Polskiej" z naklejką ,,Strefa wolna od LGBT". ,,Nie ma u nas miejsca na jawną dyskryminację"
 
Empik zapowiedział, że w jego salonach stacjonarnych i sklepie internetowym nie będzie dostępne najbliższe wydanie „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) z dołączoną naklejką "Strefa wolna od LGBT”. - Nie ma u nas miejsca na jawną dyskryminację i na treści łamiące prawo - tłumaczy rzeczniczka firmy. - Decyzja Empiku świadczy o tym, że mieliśmy 100 procent racji. Empik sprzedaje pisma ostro atakujące katolików, ale nie pozwala krytykować ideologii LGBT - komentuje redaktor naczelny „GP" Tomasz Sakiewicz. więcej
 
 
Biuro podróży Jarosława Kuźniara ze wzrostem przychodów, 45 tys. zł straty
 
Należąca do Jarosława Kuźniara agencja turystyczna Fabryka Rozsądku (m.in. wydawca serwisu Goforworld) zanotowała w 2018 roku wzrost przychodów netto do 1,59 mln zł z 1,39 mln w roku 2017. Strata netto wzrosła z 1,3 tys. do ponad 45,6 tys. zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Producent ,,M jak miłość": koszty wzrosły mocniej od wpływów wskutek realizacji ,,Miszmasz, czyli kogel mogel 3" więcej
 
AGB Nielsen Media Research ze wzrostem wpływów i 2,6 mln zł straty więcej
 
UPC Polska przy 1,57 mld zł wpływów wyszło na plus operacyjny. 553 mln zł na inwestycje więcej
 
Rebranding nc+ na Platformę CANAL+ to naturalna zmiana, uspójni wizerunek i marketing więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Reżyser /Realizator B3 Films
Full Stack Developer KOHE
Graphic Designer GPD
Ad Performance Product Manager Ringier Axel Springer Media
Dyrektor Mediów ONE House
Junior Product Specialist w Dziale Women&LIfestyle Ringier Axel Springer Media
Producent Nadzorujący (współpraca projektowa) Telewizja Puls
Wydawca Branded Content Video // creative team Wirtualna Polska Media
Redaktor w serwisie Onet Kultura Ringier Axel Springer Media
COPYWRITER BEMONDI
Redaktor serwisu SuperSeriale.SE.pl Grupa ZPR Media
Redaktor Online w Serwisie Wizaż.pl Edipresse Polska
Special Projects Manager, Newsweek, Forbes & Forbes Women Ringier Axel Springer Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Małgorzata Ohme i Filip Chajzer będą razem prowadzić ,,Dzień dobry TVN"

Psycholog Małgorzata Ohme dołącza do grona gospodarzy „Dzień dobry TVN”, będzie prowadzić program razem z Filipem Chajzerem. - Zmiany w dynamicznym paśmie porannym są dobrym i nieuniknionym rozwiązaniem. W nowej parze prowadzących łączymy ciepło i ostrość spojrzenia Małgosi oraz szaloną energię i odwagę Filipa - komentuje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN. więcej

FremantleMedia Polska ze spadkiem wpływów o 3,6 proc. i zysku netto o 2,7 mln zł, tłumaczy to zmianami w TVN i TVP

W ub.r. produkująca seriale i programy telewizyjne firma FremantleMedia Polska zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 3,6 proc. do 40,95 mln zł, a jej wynik netto spadł z 2,71 mln zł zysku do 22,1 tys. zł straty. - Zmian właściciela w TVN, a w konsekwencji inne podejście do repertuaru stacji, częste zmiany w TVP wpłynęły na nasz wynik sprzedaży, a co za tym idzie na wynik finansowy - przyznaje zarząd spółki. więcej

Platforma Obywatelska: zakończenie bojkotu TVP nie jest przesądzone, sugerują nam to wyborcy

Politycy Platformy Obywatelskiej oficjalnie zaprzeczają informacjom, że partia miałaby niebawem zakończyć bojkot Telewizji Polskiej. - Tytuł Onetu jest na wyrost - podkreśla w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jan Grabiec, rzecznik PO. Politycy przyznają jednak, że temat wraca w rozmowach z wyborcami i może trafić na najbliższe posiedzenie zarządu krajowego partii. więcej

Polsat liderem w DVB-T w I półroczu 2019, 1,73 proc. udziału TVP Sport

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w pierwszym półroczu 2019 roku był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TVP Sport, a najwięcej straciła TVP Rozrywka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN od września pokaże serial ,,Pułapka 2". Oto pierwszy teaser serialu

Pod koniec lipca zakończą się zdjęcia do 2. sezonu „Pułapki” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera 7-odcinkowego cyklu w TVN i player.pl została zaplanowana na początek września br. Nadawca właśnie udostępnił pierwszy teaser produkcji. więcej

Od września trzeci sezon "Korony królów" w TVP1

Telewizja Polska od września pokaże premierowe odcinki trzeciego sezonu telenoweli historycznej, "Korona królów". Akcja serialu rozpoczyna się na przełomie 1376-1377 roku. więcej

Polsat wyprzedził TVP1. ,,Fakty", ,,Sprawa dla reportera" i ,,Milionerzy" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: dziennik TVN „Fakty”, program „Sprawa dla reportera” oraz teleturniej „Milionerzy”. Wśród stacji nowym liderem został Polsat, który wyprzedził TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Serwis VOD BritBox od BBC i ITV wystartuje w Wielkiej Brytanii do końca 2019 roku. 5,99 funta za miesięczny abonament

Stacje BBC i ITV zapowiedziały, że prowadzony przez nie serwis VOD o nazwie BritBox pojawi się w Wielkiej Brytanii w czwartym kwartale 2019 roku. Platforma ma zaoferować archiwalne produkcje pochodzące od obu nadawców i konkurować o brytyjskich widzów z Netfliksem i Amazonem. Cenę miesięcznej subskrypcji w Wielkiej Brytanii ustalono na 5,99 funta. więcej

Barbara Kurdej-Szatan w ,,Tańcu z Gwiazdami", Polsat nie będzie przy tym promował Plusa

Aktorka Barbara Kurdej-Szatan wspólnie z mężem Rafałem weźmie udział w najbliższej edycji show Polsatu „Taniec z Gwiazdami”. Ponieważ od wielu lat reklamuje sieć Play, przy jej udziale w programie nie będzie promowana sieć Plus należąca do Cyfrowego Polsatu. więcej

PO chce zakończyć bojkot Telewizji Polskiej. ,,Wielu naszych zwolenników nie ma dostępu do TVN24 i Polsat News"

Platforma Obywatelska zamierza zakończyć trwający od połowy stycznia br. bojkot programów publicystycznych Telewizji Polskiej. Partia chce być szerzej obecna w TVP podczas kampanii przed wyborami parlamentarnymi. więcej

Drugi sezon ,,The Outpost" od sierpnia w kanale Sci Fi

W połowie sierpnia zacznie się emisja drugiego sezonu serialu „The Outpost”, produkowanego przez kanał Sci Fi (NBCUniversal). Twórcami serialu są Kynan Griffin i Jason Faller. więcej

Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!

Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Rosną przychody spółki Multimedia, ale zysk nadawcy RMF Maxxx spadł do 4,2 mln zł

Spółka Multimedia, nadawca 22 stacji pod szyldem RMF Maxxx zanotowała w 2018 roku 4,22 mln zł zysku netto wobec 4,51 mln zł zysku rok wcześniej. więcej

 
Paweł Lisicki i Krzysztof Świątek wśród prowadzących "Sygnały Dnia" w Jedynce Polskiego Radia

Redaktor naczelny "Do Rzeczy" Paweł Lisicki oraz dziennikarz Krzysztof Świątek dołączyli do grona prowadzących "Sygnały Dnia" w radiowej Jedynce. Zmiana związana jest z okresem urlopowym, na razie nie wiadomo czy będą prowadzić audycje również po wakacjach. więcej

 
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie w I półroczu, RMF FM i TOK FM na podium

Liderem rynku radiowego w Warszawie w pierwszym półroczu br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Tomasz Hilt o upadłości ICP Group: klęska zawsze obciąża zarządzających, w marketingu wartością są ludzie

Według prezesa agencji marketingowej ICP Group Krzysztofa Michniewicza za fatalną sytuację firmy odpowiadają byli pracownicy, którzy odeszli z niej, zabierając ze sobą klientów. Polemizuje z tym Tomasz Hilt, dwa lata temu przez krótki czas dyrektor zarządzający ICP Group. - Na miejscu zarządu zachowałbym umiar w ocenach przyczyn, z co najmniej dwóch powodów. Po pierwsze: zwycięstwa konsumuje się solidarnie. Klęska obciąża zarządzających. Po drugie: połowa wielkich brandów agencyjnych, dziś znanych w skali globalnej, wzięła swój początek z tego, że klient, delikatnie rzecz ujmując, przenosił swoje zaufanie do nowej firmy wraz z przenoszącym się do niej obsługującym go zespołem. To norma - argumentuje Hilt. więcej

Michał Cortez założył agencję consultingu ecommerce

Michał Cortez rozpoczyna własną działalność consultingową w obszarze ecommerce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie osiem lat pełnił funkcje zarządcze w oddziałach sieciowych agencji reklamowych (Saatchi & Saatchi, Isobar, ostatnio w BBDO Worldwide). więcej

Afera zwolnionego pracownika IKEA bez strat wizerunkowych dla marki

Czerwcowa sprawa zwolnionego pracownika IKEA za cytaty z Biblii nie wywołała dużych reperkusji dla marki. Chwilowo pojawiło się więcej negatywnych komentarzy o marce, jednak większość konsumentów nie za zamiaru rezygnować z zakupów w szwedzkiej sieci - pokazuje badanie YouGov BrandIndex, prowadzone przez agencję marketingową Inquiry. więcej

W Warszawie kręcono zdjęcia do kampanii Vodafone

Ruszyła nowa kampania reklamowa operatora telekomunikacyjnego Vodafone. Działania pod hasłem "Be Unlimited" przygotowały Ogilvy London, Wavemaker, Papaya Films i Academy Films. więcej

Wybrano nową Komisję Etyki Reklamy

Komisja Etyki Reklamy (KER) ma nowy skład. Tworzy go 30 arbitrów powoływanych przez przedstawicieli reklamodawców, media i agencje reklamowe. więcej

Małgorzata Trzepałka, Magdalena Wysocka i Mateusz Borys awansowali w Ogilvy

W dziale client service agencji Ogilvy awansowały trzy osoby: Mateusz Borys – na account directora, Małgorzata Trzepałka -  na account supervisora oraz Magdalena Wysocka – na stanowisko account managera. więcej

eBay wybrał MediaCom do obsługi globalnego budżetu mediowego

Należący do GroupM i holdingu reklamowego WPP dom mediowy MediaCom wygrał przetarg na globalną obsługę mediową amerykańskiej firmy e-commerce eBay. Budżet szacowany jest na 250 mln dolarów rocznie. więcej

Bosch z kampanią o oszczędzaniu wody

Ruszyła nowa kampania marki Bosch, w której podkreślono wodooszczędność jej sprzętów AGD. więcej

23 tony niepotrzebnych ubrań w akcji Vanisha ,,Daj swoim ubraniom drugie życie"

W ramach akcji „Daj swoim ubraniom drugie życie”, którą marka Vanish (Reckitt Benckiser Polska) organizuje od miesiąca wspólnie z siecią sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) zebrano już 23 tony ubrań. Trafią one do podopiecznych Caritasu. więcej

W Krakowie pierwszy w Polsce sklep Weekday

Marka odzieżowa Weekday, zdecydowała się otworzyć swój pierwszy sklep w naszym kraju - powstanie w krakowskiej Galerii Kazimierz. Otwarcie zaplanowane jest jeszcze w tym roku. więcej

Kuźniar Media dla Pilsner Urquell

Kuźniar Media rozpoczyna współpracę ambasadorską z marką Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska). Prezes i założyciel agencji, dziennikarz Jarosław Kuźniar, przygotował dla brandu materiały wideo w ramach cyklu Onet on Tour. więcej

Moon Films reprezentuje na wyłączność w Polsce reżysera Trevora McMahana

Do zespołu reżyserów reprezentowanych przez Moon FIlms w Polsce, dołączył nowojorski twórca Trevor McMahan. więcej

Beiersdorf rozpoczął paneuropejski przetarg mediowy

Koncern Beiersdorf, do którego należy marka Nivea prowadzi paneuropejski przetarg mediowy. Obsługujący firmę na większości rynków Wavemaker (GroupM/WPP) nie bierze w nim udziału. więcej

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt przygotowała aplikację dla miłośników grilla

Agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy Jung v Matt/ Limmat w Zurychu przygotowała aplikację Grill-Buddy. Projekt wykonano na zlecenie szwajcarskiej spółdzielni handlowo-gastronomicznej Migros. więcej

Łatwe i szybkie planowanie podróży w nowej reklamie Kayak.pl

Rozpoczęła się nowa odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej wyszukiwarki turystycznej Kayak.pl. Serwis chce dotrzeć z nią do nowych odbiorców i wzmocnić swoją pozycję wśród podróżujących. więcej

Żywiec Zdrój reklamuje się w kinach Cinema City

W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych - super-limonkowego i ultra-poziomkowego. W działaniach wykorzystywany jest wizerunek superbohatera SpiderMana. Akcję przygotowały NAV agency oraz New Age Media. więcej

Beckers reklamuje w radiu konkurs ,,Pokaż barwy Twoich emocji"

Ruszyła ogólnopolska kampania radiowa wokół konkursu marki farb Beckers (Grupa Tikkurila) „Pokaż barwy Twoich emocji”. więcej

Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!

Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Empik odmawia dystrybucji ,,Gazety Polskiej" z naklejką ,,Strefa wolna od LGBT". ,,Nie ma u nas miejsca na jawną dyskryminację"

Empik zapowiedział, że w jego salonach stacjonarnych i sklepie internetowym nie będzie dostępne najbliższe wydanie „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) z dołączoną naklejką "Strefa wolna od LGBT”. - Nie ma u nas miejsca na jawną dyskryminację i na treści łamiące prawo - tłumaczy rzeczniczka firmy. - Decyzja Empiku świadczy o tym, że mieliśmy 100 procent racji. Empik sprzedaje pisma ostro atakujące katolików, ale nie pozwala krytykować ideologii LGBT - komentuje redaktor naczelny „GP" Tomasz Sakiewicz. więcej

Holistic.news kosztował w ub.r. 2,8 mln zł

Spółka Deweloper Media, wydawca serwisu non-profit Holistic.news zanotowała w ub.r. 2,79 mln zł kosztów (wobec 1,01 mln zł rok wcześniej) i 11 tys. zł wpływów sprzedażowych. Działa przede wszystkim dzięki finansowaniu od swojego właściciela - holdingu nieruchomościowego Cavatina. więcej

Andrzej Saramonowicz będzie pisał do ,,Pani" felietony o życiu w rodzinie

Reżyser Andrzej Saramonowicz zaczął współpracę z miesięcznikiem „Pani” (Wydawnictwo Bauer). Począwszy od wrześniowego numeru ma publikować na jego łamach felietony w cyklu „Drapieżne prezenty” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Inicjatywa Polska żąda od spółek skarbu państwa wycofania reklam z ,,Gazety Polskiej"

Stowarzyszenie Inicjatywa Polska zbiera podpisy pod petycją skierowaną do szefów spółek skarbu państwa, by przestali kupować reklamy w „Gazecie Polskiej”. Dołączenie do tygodnika naklejki „Strefa wolna od LGBT” członkowie organizacji nazywają „haniebną działalnością”. więcej

Egmont wprowadza na rynek miesięcznik ,,Lost Kitties" dla dzieci w wieku 6+

We wtorek 23 lipca do kiosków trafi pierwszy numer nowego miesięcznika dla dzieci „Lost Kitties” (Egmont Polska). Redaktorem naczelnym została Jolanta Tomala. więcej

Wydanie "Business&More" mBanku w całości o sporcie, redaktorem naczelnym Michał Pol

Nowe wydanie magazynu mBanku, "Business&More" poświęcone jest biznesowi w sporcie. Redaktorem naczelnym tego numeru jest dziennikarz sportowy Michał Pol. Pismo można będzie wkrótce dostępne w placówkach banku. więcej

,,Poradnik 50+" drugim najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym, ,,Kobieta i Życie" na czele

W maju br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a oczko niżej uplasował się nowy tytuł - „Poradnik 50+”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Dobre Rady”, a najwięcej straciła „Claudia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Biuro podróży Jarosława Kuźniara ze wzrostem przychodów, 45 tys. zł straty

Należąca do Jarosława Kuźniara agencja turystyczna Fabryka Rozsądku (m.in. wydawca serwisu Goforworld) zanotowała w 2018 roku wzrost przychodów netto do 1,59 mln zł z 1,39 mln w roku 2017. Strata netto wzrosła z 1,3 tys. do ponad 45,6 tys. zł. więcej

Holistic.news kosztował w ub.r. 2,8 mln zł

Spółka Deweloper Media, wydawca serwisu non-profit Holistic.news zanotowała w ub.r. 2,79 mln zł kosztów (wobec 1,01 mln zł rok wcześniej) i 11 tys. zł wpływów sprzedażowych. Działa przede wszystkim dzięki finansowaniu od swojego właściciela - holdingu nieruchomościowego Cavatina. więcej

WP.pl liderem w informacjach i publicystce, TVN24.pl przed Gazeta.pl i Interią, SE.pl przed Fakt.pl

W kategorii informacji i publicystyki WP.pl lideruje pod względem liczby użytkowników i odsłon, natomiast na najdłużej internautów przyciąga TVN24.pl, który ma wyższy zasięg niż Gazeta.pl i Interia.pl. RMF24.pl wyprzeda zasięgowo RadioZET.pl, a SE.pl jest przed Fakt.pl. więcej

Podatek cyfrowy w Polsce ma być wzorowany na projekcie dyrektywy KE ze stawką 3 proc.

Ministerstwo Finansów poinformowało, że w przygotowywaniach koncepcji podatku od niektórych usług cyfrowych punktem wyjścia jest zeszłoroczny projekt dyrektywy Komisji Europejskiej w tym zakresie. W projekcie zapisano stawkę 3 proc. nowej daniny. więcej

Teledysk ,,Bohemian Rhapsody" z miliardem odtworzeń na YouTube. Queen zapowiada kampanię ,,You Are The Champions"

YouTube poinformował, że kultowy teledysk zespołu Queen do utworu „Bohemian Rhapsody” osiągnął miliard odsłon w serwisie i stał się tym samym pierwszym filmem sprzed 1990 roku, któremu udało się tego dokonać. Z okazji rekordu na oficjalnym kanale Queen udostępniono zremasterowaną wersję przeboju, grupa zapowiada także kampanię „You Are The Champions”, w której internauci będą mogli powalczyć o udział w trzech nowych teledyskach do utworów Queen stworzonych w całości przez społeczność fanów. więcej

W ,,Sekcji piłkarskiej" Sport.pl dziennikarz i piłkarze w strojach z ,,Domu z papieru" Netflixa (wideo)

W ostatnim odcinku programu „Sekcja piłkarska” portalu Sport.pl (Agora) niestandardowo promowano serial Netflixa „Domu z papieru”: prowadzący Paweł Wilkowicz i trójka piłkarzy Piasta Gliwice wystąpili w charakterystycznych strojach bohaterów tego serialu. więcej

Facebook szykuje Tasbi, opaskę na rękę do obsługi środowiska VR

Facebook przygotowuje zakładaną na przegub opaskę o nazwie Tasbi, która ma zastępować kontrolery i inne akcesoria potrzebne dzisiaj do poruszania się użytkownika w środowisku wirtualnej rzeczywistości. Tasbi za pomocą ucisków i wibracji ma informować o interakcjach w ekosystemie VR, a także pozwalać na wykonywanie w nim niektórych czynności. więcej

Serwis VOD BritBox od BBC i ITV wystartuje w Wielkiej Brytanii do końca 2019 roku. 5,99 funta za miesięczny abonament

Stacje BBC i ITV zapowiedziały, że prowadzony przez nie serwis VOD o nazwie BritBox pojawi się w Wielkiej Brytanii w czwartym kwartale 2019 roku. Platforma ma zaoferować archiwalne produkcje pochodzące od obu nadawców i konkurować o brytyjskich widzów z Netfliksem i Amazonem. Cenę miesięcznej subskrypcji w Wielkiej Brytanii ustalono na 5,99 funta. więcej

Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!

Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Afera zwolnionego pracownika IKEA bez strat wizerunkowych dla marki

Czerwcowa sprawa zwolnionego pracownika IKEA za cytaty z Biblii nie wywołała dużych reperkusji dla marki. Chwilowo pojawiło się więcej negatywnych komentarzy o marce, jednak większość konsumentów nie za zamiaru rezygnować z zakupów w szwedzkiej sieci - pokazuje badanie YouGov BrandIndex, prowadzone przez agencję marketingową Inquiry. więcej

Polacy informacje o produktach spożywczych czerpią częściej z telewizji niż internetu

Polacy zwracają uwagę na informacje o produktach spożywczych i chcą wiedzieć więcej o żywności, którą kupują. Interesują się zwłaszcza składem produktów i ich działaniem prozdrowotnym. Wiedzę o żywności czerpią przede wszystkim z etykiet i od rodziny, ale za najbardziej wiarygodne źródło wiedzy uznają lekarzy i dietetyków - wynika z badania Inquiry i ITBC Communication. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Havas PR z przychodami niższymi o 2,62 mln zł. Utrata budżetu Google, restrykcyjna polityka kosztowa

Agencja Havas PR zmniejszyła w 2018 roku przychody o 2,62 mln zł w porównaniu do 2017 roku. Było to spowodowane w głównej mierze utratą obsługi Google Polska. Mimo to agencji udało się zmniejszyć stratę rok do roku z 448,28 tys. zł do 51,57 tys. zł. więcej

Dermika i Soraya klientami Warsaw Creatives

Agencja Warsaw Creatives rozpoczęła współpracę z markami Dermika i Soraya (należącymi do koncernu Orkla Care). więcej

Polskie Stowarzyszenie Public Relations powołuje Klub Public Affairs

Z początkiem sierpnia, w ramach Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, rozpocznie działalność wewnętrzny Klub Public Affairs. Jego głównym celem jest gromadzenie ekspertów z obszaru public affairs i budowanie platformy wymiany wiedzy w tym zakresie. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Prokuratura prowadzi dochodzenie w sprawie umowy pomiędzy NCBiR a TDJ Pitango. Stawką zwrot 110 mln złotych finansowania
Orange: urządzenia na raty 0 proc. dla wszystkich
Facebook szykuje Tasbi, opaskę na rękę do obsługi środowiska VR
INEA z najszybszym internetem w czerwcu, T-Mobile liderem dostawców internetu mobilnego
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt przygotowała aplikację dla miłośników grilla
 
 
 
GOSPODARKA
 
W Krakowie pierwszy w Polsce sklep Weekday
Na polskim rynku pracy brakuje kilku milionów pracowników
Ciężki sezon dla polskich sadowników - problemy z pracownikami i pogodą. Ukraińską konkurencją odczują kieszenie konsumentów
Polacy informacje o produktach spożywczych czerpią częściej z telewizji niż internetu
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
TVN od września pokaże serial ,,Pułapka 2". Oto pierwszy teaser serialu
Od września trzeci sezon "Korony królów" w TVP1
"Avengers: Koniec gry" to najbardziej dochodowy film w historii
"Król Lew" podbija kina. Ponad 531 mln dolarów
BBC zapowiada serial "Mroczne materie" na Comic-Con (wideo)
Paramount Pictures pokazało zwiastun filmu "Terminator: Mroczne przeznaczenie"
Drugi sezon ,,The Outpost" od sierpnia w kanale Sci Fi
38. Piknik Country i Folk na żywo w radiowej Jedynce
Mahershala Ali zagra w "Blade". Będzie Wiecznym Łowcą
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj