|
|
|
|
|
|
|
Od poniedziałku Superstacja zmienia ramówkę, znika m.in. "Bez ograniczeń" oraz programy Łaguny i Żakowskiego
Od najbliższego poniedziałku z Superstacji znikną pozostałe - obecne wciąż na antenie - publicystyczne programy, których do tej pory nie ściągnięto. Nie będzie już m.in. "Bez ograniczeń", "Debaty Grzegorza Łaguny", "Czyż nie?" oraz "Polski w kawałkach Grzegorza Jankowskiego".
więcej
|
Telemetria Polska chce utworzyć rady metodologiczne do współpracy z rynkiem przy nowym badaniu mediów
Trwają prace nad nowym badaniem mediów, które chce stworzyć KRRiT oraz zespół Telemetria Polska. Kolejnym krokiem miałoby być stworzenie rady metodologicznej. - Rada miałaby być eksperckim forum, gdzie będzie można wspólnie wypracowywać stanowiska i konsultować doświadczenia z badań - tłumaczy nam Michał Wigurski, szef projektu Telemetria Polska.
więcej
|
Multimedia Polska z 726 tys. klientów i spadkiem wpływów o 5 proc. Więcej ze sprzedaży tv, mniej z internetu i telefonii
W ub.r. sieć kablowa Multimedia Polska w ujęciu skonsolidowanym zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 645,93 mln zł. Jej zysk operacyjny zmalał z 92,39 do 49,2 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 1,81 do 66,46 mln zł, głównie wskutek 100,76 mln zł kosztów finansowych. Na koniec ub.r. miała do spłaty 1,49 mld zł pożyczek i kredytów, kupiła też obligacje za 320 mln zł od swoich dwóch właścicieli.
więcej
|
Vectra oferuje w Warszawie internet światłowodowy o prędkości 2 Gb/s
Kablowy operator Vectra wprowadził do swojej oferty światłowodowy internet o prędkości 2 Gb/s. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu nowego standardu - DOCSIS 3.1. Szybki internet dostępny jest na razie tylko dla mieszkańców Warszawy.
więcej
|
TVP ABC liderem kanałów dziecięcych w I półroczu 2019 r. TOP Kids zyskał najwięcej
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w pierwszym półroczu br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TOP Kids. Z kolei najwięcej stracił kanał Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Vectra z telewizji zarabia ponad dwa razy więcej niż z internetu. 1 mln klientów i 64 mln zł zysku
W ub.r. grupa kapitałowa Vectra zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 769,99 mln zł oraz spadek zysku netto o 17,3 proc. do 64,4 mln zł. W ub. i na początku br. zrealizowała kilka przejęć, na koniec grudnia miała milion abonentów, z których trzy czwarte korzystało z telewizji cyfrowej. Wpływy z usług telewizyjnych były ponad dwa razy wyższe niż z internetowych.
więcej
|
Eurosport zaczął kampanię reklamującą transmisje z igrzysk olimpijskich Tokio 2020 (wideo)
Igrzyska olimpijskie w Tokio w 2020 roku będą pokazywane z naciskiem na cyfrowe relacje w internecie, streaming na platformie nadawcy a także w mediach społecznościowych - zapowiada Eurosport. - Chcemy w ten sposób dotrzeć do jak największej liczby osób - mówi Jean-Briac Perrette, prezes Discovery International.
więcej
|
Liszowska i Koterski prowadzącymi Disco Pod Gwiazdami w Polsacie, wśród wykonawców Doda, Feel i Urszula
Maryla Rodowicz, Feel, Doda, Urszula, CC Catch czy Captain Jack - to tylko niektóre gwiazdy, które wystąpią podczas szóstej edycji koncertu Disco Pod Gwiazdami. Impreza odbędzie się 3 i 4 sierpnia, a organizują ją wspólnie Województwo Podlaskie i Telewizja Polsat. Reżyserem jest ponownie Gabriela Dworniak.
więcej
|
HBO pokaże serial ,,Prawi Gemstonowie" o słynnych teleewangelistach (wideo)
W sierpniu pojawi się nowy serial produkcji HBO pt. „Prawi Gemstonowie”, opowiadający o słynnej rodzinie teleewangelistów. W roli głównej zobaczymy Danny’ego McBride’a, który jest także producentem serialu.
więcej
|
"Tydzień z rekinami" od 12 sierpnia na antenach Discovery Channel oraz Travel Channel
Od 12 do 18 sierpnia na dwóch kanałach: Discovery Channel oraz Travel Channel (TVN Discovery Polska) przygotowano Shark Week 2019, w ramach którego będzie można zobaczyć ponad 20 godzin programów o rekinach.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 proc. więcej na reklamy w br. Aflofarm obniżył wydatki, mocno w górę Jeronimo Martins i Ferrero (Top 10)
W pierwszej połowie br. media pozainternetowe zarobiły na reklamach 17,84 mld zł, o 8,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Najwyższy wzrost przychodów zanotowały telewizje i kina. Jeronimo Martins Polska i Ferrero najmocniej zwiększyły wydatki reklamowe, natomiast obniżył je Aflofarm - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Monika Bronowska szefową IPG Mediabrands w Europie Środkowo-Wschodniej
Monika Bronowska objęła stanowisko CEO w IPG Mediabrands (należą do niej m.in. domy mediowe Initiative i UM) w regionie Europy Centralnej i Środkowo-Wschodniej. Poprzednio pracowała w Netsprint Group, a wcześniej m.in. w Zenith.
więcej
|
Dzięki Sanofi i T- Mobile przychody Mindshare wzrosły o 26 proc. w 2018 roku
Dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP) zwiększył w 2018 roku przychody o 26 proc., do 492,43 mln zł. Było to m.in. efektem pozyskania do współpracy dwóch nowych klientów: firmy telekomunikacyjnej T-Mobile Polska i firmy farmaceutycznej Sanofi. Agencja odpracowała 2,09 mln straty z 2017 roku kończąc ub.r. zyskiem netto w wysokości 250,5 tys. zł.
więcej
|
Totalizator Sportowy wybiera agencję do reklamowania Lotto w internecie
Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg, w którym wybierze agencje do obsługi w zakresie marketingu internetowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie współpracować na podstawie tzw. umowy ramowej przez rok.
więcej
|
Medale na olimpiadę w Tokio wykonano z elektrośmieci
Najlepsi sportowcy na przyszłorocznych letnich igrzyskach w Tokio otrzymają medale wykonane z odpadów elektronicznych. Zebrali je mieszkańcy Japonii.
więcej
|
"Klimat się zmienia, zmień przyzwyczajenia!" Polska Izba Ubezpieczeń z kampanią #niezaklinaj
Polska Izba Ubezpieczeń ruszyła z kampanię edukacyjną hasłem #niezaklinaj. Jej celem jest uświadomienie Polakom rosnących zagrożeń i konsekwencji zmian klimatycznych.
więcej
|
W Krakowie pszczoły pomagają naukowcom w projektowaniu inteligentnych miast
Naukowcy z Korporacyjnego Centrum Badawczego ABB w Krakowie wykorzystują pasiekę założoną na dachu budynku tej instytucji do prowadzenia badań z wykorzystaniem pszczół. Dane zebrane z uli mają posłużyć do opracowywania nowych rozwiązań i technologii przeznaczonych dla przemysłu i rozwoju koncepcji inteligentnych miast.
więcej
|
Stowarzyszenie Twoja Sprawa chce zatrudnić dom mediowy
Stowarzyszenie Twoja Sprawa szuka w przetargu agencji, która zajmie się zakupem mediów do jego kampanii. Będzie z nią pracować tylko dwa miesiące, a przeznaczy na to 203 tys. zł netto.
więcej
|
IPN szuka autora scenariusza spotu promującego portal ,,Przystanek Historia"
Instytut Pamięci Narodowej prowadzi konkurs na scenariusz spotu promującego portal „Przystanek Historia” oraz na przeprowadzenie kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Całkowity budżet wynosi 270 tys. zł netto.
więcej
|
Martyna Oczki jako employer branding coordinator w Harbingers
Martyna Oczki objęła funkcję employer branding coordinatora w agencji performance marketingu Harbingers. Wcześniej pracowała w Unity Group, Comarchu i Grupie Onet-RASP.
więcej
|
Streetcom wypromuje markę Joyfills
Streetcom realizuje kampanię experience marketingu dla marki słodyczy Joyfills (należącej do Mondelez Polska).
więcej
|
Producenci alkoholu z kampanią społeczną dla przyszłych matek
Pod hasłem „Lepszy Start dla Twojego dziecka” trwa kampania Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy, której celem jest promocja bezalkoholowego i zdrowego prowadzenia ciąży. Akcję przygotowała agencja Artegence.
więcej
|
Budweiser partnerem Premier League i La Ligi
Marka piwa Budweiser (AB InBev) ogłosiła długoterminową współpracę sponsorską z angielską Premier League i hiszpańską La Ligą.
więcej
|
More Bananas obsługuje w social mediach Lufthansa Group Business Services
More Bananas obsługuje profil Lufthansa Group Business Services (LGBS) na Facebooku.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Marquard Media Polska przy spadku wpływów o 24 proc. poprawił wynik netto o 11,2 mln zł
W ub.r. wydawnictwo Marquard Media Polska zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 24,3 proc. do 29,12 mln zł oraz 665 tys. zł zysku netto (wobec 10,58 mln zł straty rok wcześniej). Firma liczy, że w efekcie restrukturyzacji od drugiej połowy br. nie będzie już potrzebowała wsparcia finansowego od swojego właściciela.
więcej
|
Tygodnik "100 rad" Bauera z nową makietą i rubrykami
Od czwartku, 25 lipca br. na rynku ukaże się nowe, zmienione wydanie tygodnika "100 rad" (Wydawnictwo Bauer), przeznaczonego dla kobiet 50 plus. Pojawią się w nim nowe działy, zmianie uległa także makieta.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży w maju, wszystkie tytuły na minusie
W segmencie pism dla mężczyzn w maju br. wszystkie miesięczniki męskie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił będący liderem „Men’s Health” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sztuczna inteligencja umożliwia tworzenie poprawnych tekstów dziennikarskich. Może to doprowadzić do eskalacji fake newsów
Technologie przetwarzania tekstów pozwalają odciążyć pracowników. W przyszłości sztuczna inteligencja może jednak całkowicie zrewolucjonizować wiele branż, w tym choćby dziennikarstwo. Już teraz Associated Press wykorzystuje depesze napisane przez program komputerowy. Technologie przetwarzania tekstów mogą się jednak okazać niebezpieczne - na początku 2019 roku OpenAI ogłosiła, że stworzyła oprogramowanie do generowania tekstów, które daje pole do licznych nadużyć. Firma w obawie właśnie przed mogącymi powstawać masowo fake newsami nie opublikowała w pełni swoich wyników.
więcej
|
|
|
Telemetria Polska chce utworzyć rady metodologiczne do współpracy z rynkiem przy nowym badaniu mediów
Trwają prace nad nowym badaniem mediów, które chce stworzyć KRRiT oraz zespół Telemetria Polska. Kolejnym krokiem miałoby być stworzenie rady metodologicznej. - Rada miałaby być eksperckim forum, gdzie będzie można wspólnie wypracowywać stanowiska i konsultować doświadczenia z badań - tłumaczy nam Michał Wigurski, szef projektu Telemetria Polska.
więcej
|
Auchan i Biedronka miały najniższe ceny w czerwcu, na Frisco.pl i w Makro najdrożej
W czwartej edycji badania koszyka cenowego ASM Sales Force Agency na podium utrzymały się te same sieci sklepów, co w poprzedniej: Frisco.pl (248,78 zł), Makro (239,43 zł) oraz Selgros (239,37 zł). Najniższe ceny są w sieciach Biedronka i Auchan (220,92 zł). Różnica między najtańszym a najdroższym koszykiem wyniosła 11 proc.
więcej
|
|
|