|
|
|
|
|
|
|
Grzegorz Jankowski dyrektorem programowym Superstacji, Grzegorz Adamczyk - zastępcą. "Idzie walec"
Grzegorz Jankowski został oficjalnie mianowany dyrektorem programowym Superstacji, a Grzegorz Adamczyk – jego zastępcą i szefem newsroomu. Od jesieni pojawi się natomiast nowa ramówka kanału oraz całkowicie nowa oprawa - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kamil Durczok przeprasza, nie pójdzie do aresztu. "To, co się wydarzyło, jest karygodne"
Dziennikarz Kamil Durczok przyznał się do prowadzenia samochodu w stanie nietrzeźwości, sąd oddalił wniosek prokuratury o aresztowanie go. - Bardzo, bardzo wszystkich przepraszam. To są dla mnie bardzo trudne dni. Mam pełną świadomość, że to, co się wydarzyło, jest karygodne - stwierdził Durczok.
więcej
|
Rok więzienia i 5 tys. zł zadośćuczynienia za atak na operatora Polsat News. ,,Naruszono wolność prasy"
Sąd Okręgowy w Białymstoku skazał na rok pozbawienia wolności dwóch mężczyzn, którzy w 2017 roku zaatakowali w Puszczy Białowieskiej operatora Polsatu. Mają też mu zapłacić 5 tys. zł zadośćuczynienia i zwrócić Polsatowi 20 tys. zł w ramach naprawy szkód. Wyrok nie jest prawomocny.
więcej
|
Polsat liderem. ,,Fakty" i ,,Zniewolona" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: dziennik TVN „Fakty”, serial TVP1 „Zniewolona” oraz teleturniej TVN „Milionerzy”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Przybysze" pierwszym norweskim serialem HBO Europe. Premiera 21 sierpnia (wideo)
W środę, 21 sierpnia br. w serwisie HBO GO udostępniony zostanie nowy serial autorstwa Anne Bjørnstad i Eilifa Skodvina „Przybysze”. Produkcję od września będzie można oglądać również w HBO.
więcej
|
Stefan Pawłowski w obsadzie ,,Przyjaciółek 14"
Do obsady czternastego sezonu „Przyjaciółek” dołączył Stefan Pawłowski. Nowe odcinki serialu Telewizja Polsat pokaże jesienią.
więcej
|
Kulisy pracy aktorów Teatru Capitol w nowym show ,,Gwiazdy na wyjeździe". Emisja od 31 lipca w Active Family (wideo)
W środę, 31 lipca Active Family rozpocznie emisję nowego show „Gwiazdy na wyjeździe”, który pokaże kulisy pracy aktorów z Teatru Capitol m.in.: Katarzyny Skrzyneckiej, Lesława Żurka, Elżbiety Romanowskiej i Joanny Moro.
więcej
|
Amazon będzie transmitował we Francji turniej Roland Garros. Eurosport przegrał wyścig
Koncern Amazon zdobył od francuskiej federacji tenisowej FFT prawa do transmitowania meczów turnieju Roland Garros w latach 2021-2023 na terenie Francji. Rozgrywki będzie relacjonować także France Televisions, rywalizację przegrał Eurosport, który zachował prawa do transmisji na pozostałych europejskich rynkach.
więcej
|
TVN24 liderem oglądalności, duży wzrost TVP Info. TV Republika o 36 proc. w dół
W czerwcu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVN24, a na drugim miejscu umocniło się TVP Info. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciła TV Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mediatool.tv, aplikacja do zarządzania kanałami w chmurze obsługuje Eleven Sports Network
Na polskim rynku telewizyjnym pojawiła się aplikacja Mediatool.tv działająca w chmurze, która ma wspomóc proces nadawania kanałów. Na początek rozpoczęła współpracę z Eleven Sports Network i obsługuje 11 kanałów grupy.
więcej
|
Top Kids Jr HD i TVR HD w ofercie UPC Polska
Od 29 lipca br. abonenci UPC Polska zyskali dostęp do kanału Top Kids Jr HD. Z kolei dotychczas nadająca w jakości SD stacja TVR zastąpiona została wersją high definition. Łącznie cyfrowa oferta operatora liczy już 141 kanałów HD.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Orlen i PZU tworzą spółkę do zakupu usług marketingowych i reklamowych
Koncern paliwowy PKN Orlen i firma ubezpieczeniowa Grupa PZU chcą wprowadzić wspólnie nowa politykę zakupów marketingowych. Planują utworzenie firmy, która będzie świadczyć usługi związane z szeroko pojętymi zakupami usług marketingowych i reklamowych, takich jak np. zakup mediów. Złożyły już wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
Wpływy GPD Agency wzrosły do 118 mln zł, a zysk do 41 mln zł. 50 nowych pracowników
Agencja reklamowa GPD Agency miała na koniec 2018 roku 118,16 mln zł przychodów ze sprzedaży i 40,92 mln zł zysku netto. Spadły wpływy z usług realizowanych w Polsce, ale wzrosły te z zagranicy. Zatrudniono 50 nowych osób.
więcej
|
Toyota wznawia akcję ,,Bezpieczne Mazury", ale już bez reklam modelu RAV4
Toyota Motor Poland we współpracy z Mazurskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym wraca z akcją „Bezpieczne Mazury”, w ramach której na mazurskich jeziorach ponownie rozmieszczono platformy bezpieczeństwa. Po tym, jak firma je usunęła w wyniku krytyki za zbyt nachalne reklamy modelu Toyota RAV4, teraz zdecydowała, że reklam promujących auto nie będzie. Są jedynie tablice informacyjne z numerem ratunkowym nad wodą.
więcej
|
Publicis Media zajmie się obsługą mediową LVMH
Sieć Publicis Media (należą do niej m.in. agencje mediowe Starcom, Zenith) wygrała przetarg na obsługę mediową firmy LVMH (właściciel takich marek, jak Louis Vuitton, Tag Heuer, Givenchy) w regionie EMEA.
więcej
|
Nest Warsaw odłącza się od domu produkcyjnego Dobro
Impresariat Nest Warsaw nie będzie już funkcjonował przy domu produkcyjnym Dobro (należącym do Grupy Platige Image). Studio stawia na wewnętrzny roster reżyserów.
więcej
|
Piotr Szeleszczuk odpowiada za marketing Adidasa w Europie Wschodniej
Piotr Szeleszczuk awansował na stanowisko director brand communications EE (Europa Wschodnia) w adidas. Z firmą związany jest od 2012 r.
więcej
|
Michał Gąś na czele działu programmatic w Codemedia
Michał Gąś dołączył do zespołu domu mediowego Codemedia obejmując stanowisko head of programmatic. Wcześniej pracował w Cube Group i OMD.
więcej
|
InPost rozstrzygnął konkurs na nowy wygląd Paczkomatów
InPost rozstrzygnął konkurs ArtInPost, w którym wybrał projekty nowego designu Paczkomatów. Na początku września zwycięskie i wyróżnione prace zostaną umieszczone na 100 Paczkomatach w całej Polsce.
więcej
|
Martyna Wojciechowska w reklamach produktów Zioła Świata Lipton
Pod hasłem "Smaki inspirowane światem" wystartowała kampania wprowadzająca na rynek nową serię produktów Zioła Świata Lipton. Twarzą akcji jest dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska. Działania przygotowała agencja Gong.
więcej
|
Nick Lawson, Josh Krichefski i Kate Rowlinson awansowali w sieci MediaCom
Nick Lawson awansował na stanowisko Worldwide COO w Mediacomie (GroupM/WPP), Josh Krichefski obejmuje fotel EMEA CEO, a Kate Rowlinson poprowadzi MediaCom UK.
więcej
|
Uderzająca moc orzeźwienia w kampanii wody gazowanej Żywiec Zdrój
Marka Żywiec-Zdrój (Danone) rozpoczęła kampanię reklamową wariantu Mocny Gaz. Akcję pod hasłem "Uderzające orzeźwienie" przygotowały VMLY&R, K2 Precise oraz Mediacom.
więcej
|
Amic Energy wprowadza na rynek markę paliw Amic Pro
Oferta sieci stacji paliw Amic Energy została rozszerzona o markę premium Amic Pro.
więcej
|
Zakochani w Paryżu w kampanii Balenciaga
Dom mody Balenciaga zaprezentował kampanię reklamową kolekcji jesień-zima 2019/2020. Ambasadorami akcji zostały prawdziwe pary na co dzień mieszkające w Paryżu.
więcej
|
KFC reklamuje letnią nowość, Locos Tacos
Ruszyła kampania reklamowa KFC, w której promowa jest nowość - taco z kawałkami kurczaka Locos Tacos. Przygotowały ją McCann Worldgroup, Media Direction OMD oraz Weber Shandwick.
więcej
|
Zielone herbaty Big-Active w nowych opakowaniach
Zielone herbaty ekspresowe od Big-Active (Herbapol-Lublin) od sierpnia trafią na sklepowe półki w nowych, odświeżonych opakowaniach. Cała linia pojawi się w punktach sprzedaży najpóźniej z końcem października. Za projekt odpowiada agencja Cztery Czwarte.
więcej
|
Podpalone buty Nike promują nowy sezon ,,Stranger Things"
Koncern Nike zaprezentował sportowe buty promujące nowy sezon serialu „Stranger Things”. Pomysł polega na tym, że po podpaleniu butów w konkretnych miejscach pojawiają się w nich elementy nawiązujące do popularnej serii produkowanej przez serwis Netflix.
więcej
|
Adam Małysz z Pandą promuje konkurs EnveloBanku
EnveloBank i Bank Pocztowy rozpoczęły konkurs „Przygody w porządku”, w którym nagrodzą znajomość przygód Adama Małysza i Pandy, którzy reklamują ich oferty od wiosny br.
więcej
|
Biuro Podróży Reklamy zrealizuje kampanię outdoorową marki Schneider
Firma Schneider, specjalizująca się w produkcji artykułów piśmienniczych, planuje na wrzesień przeprowadzenie kampanii reklamowej na nośnikach zewnętrznych. Za koncept i realizację kampanii odpowiadać będzie Biuro Podróży Reklamy. Agencja zdobyła zlecenie w wyniku przetargu.
więcej
|
Łukasz Filak w zespole kreacji Scholz & Friends Warszawa
Łukasz Filak objął stanowisko art directora w agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
więcej
|
Orlen partnerem strategicznym akcji ,,BohaterON - włącz historię!"
W 75. rocznicę Powstania Warszawskiego PKN Orlen po raz kolejny włącza się w ogólnopolską akcję „BohaterON – włącz historię!" jako partner strategiczny. W tegorocznej akcji można wysłać tradycyjny list, pocztówkę lub e-kartkę.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z ,,New York Timesem" przed wyborami wyda dodatek o władzy
„Gazeta Wyborcza” (Agora) wraz z redakcją „New York Timesa” przygotowuje na jesień specjalny dodatek o wolności i władzy. Miałby się ukazać krótko przed wyborami parlamentarnymi. - Media w Polsce są zagrożone, relacje z mediami na świecie stają się żywotną kwestią - komentuje Wirtualnemedia.pl Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Księżna Meghan szefową wrześniowego numeru brytyjskiego ,,Vogue'a"
Księżna Sussex Meghan Markle została gościnnie redaktor naczelną brytyjskiego wydania magazynu „Vogue”. Przygotowała jeden, wrześniowy numer pisma, zawierający m.in. przeprowadzone przez nią wywiady z Michelle Obamą i księciem Harrym.
więcej
|
Wydawnictwo Gospodarcze: Iwona Szwan nie jest już prezesem, Koziolek i Weidemann w zarządzie
Iwona Szwan zrezygnowała z funkcji prezesa zarządu Wydawnictwa Gospodarczego, a Grzegorz Szafraniec z funkcji wiceprezesa. Do zarządu weszli za nich Adam Koziolek i Joachim Weidemann. Nowego prezesa na razie nie wyłoniono.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem w maju. ,,Mam Ogród" najbardziej w dół
W maju br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie umocnił się „Działkowiec”, który jako jedyny w zestawieniu pochwalić się mógł wzrostem. Z kolei najwięcej stracił „Mam Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Click Community miała 522 tys. a Clikl Apps 647 tys. straty w 2018 roku. Edrone na plusie
Przychody agencji marketingu internetowego Click Community wyniosły w ub.r. 1,06 mln zł, a strata netto 521,8 tys. zł, natomiast jej siostrzana spółka Click Apps przy 3,23 mln zł wpływów miała 646,9 tys. zł straty netto. Z kolei Edrone, oferująca rozwiązania eCRM dla e-commerce, odnotowała 3,45 mln zł przychodów oraz 20,8 tys. zł zysku netto. Wszystkie te agencje współtworzy Rahim Blak.
więcej
|
Telewizja wRealu24.tv zablokowana na YouTubie. Google: jasne zasady dot. niedozwolonych treści
Redaktor naczelny internetowej telewizji wRealu24.tv Marcin Rola poinformował, że jej kanał na YouTubie został zablokowany przez administratorów platformy. Według niego to "objaw cenzury prewencyjnej i łamanie polskiego prawa”, ponieważ w programie mówiono o LGBT.
więcej
|
Startuje serwis WielkaHistoria.pl, twórców CiekawostekHistorycznych.pl i TwojejHistorii.pl
Dotychczasowy zespół redakcyjny serwisów CiekawostkiHistoryczne.pl i TwojaHistoria.pl we wtorek uruchomi nową witrynę - WielkaHistoria.pl. Jego redaktorem naczelnym będzie Kamil Janicki - wynika z naszych informacji.
więcej
|
Just Eat i Takeaway.com łączą siły. Powstanie firma warta 10 mld euro
Just Eat, brytyjska platforma do zamawiania posiłków online i jej holenderski konkurent, firma Takeaway.com, właściciel polskiego serwisu Pyszne.pl zapowiedzieli połączenie i stworzenie wspólnej firmy. Dzięki fuzji powstanie jeden z największych na świecie dostawca jedzenia w internecie, którego wartość ma przekroczyć 10 mld euro.
więcej
|
Beata Kozidrak śpiewa ,,zabiłam go" w spocie ,,Orange is the New Black" (wideo)
Netflix opublikował polski spot promujący ostatni sezon serialu „Orange is the New Black”. W klipie Beata Kozidrak śpiewa piosenkę Bajmu z refrenem „Zabiłam go całą mocą swą”. To kolejny spot Netflixa z udziałem polskiej gwiazdy.
więcej
|
W H&M za towar będzie można zapłacić dopiero po 2 tygodniach
Sieć sklepów odzieżowych H&M wprowadza w swoich sklepach stacjonarnych w Holandii opcję „kup teraz, zapłać później”. W jej ramach klient ma dwa tygodnie na sfinalizowanie zakupów.
więcej
|
Abstra z nowym serialem na YouTube "Przyjaźń czy miłość"
Firma Abstra, producent wideo na YouTube, otworzyła kanał „Przyjaźń czy miłość”. Internetowy serial opowiadać będzie o rozterkach grupy przyjaciół, związanych z tytułowymi przyjaźnią i miłością.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|