Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 31 Lipca 2019
 
 
 
,,Najgorszy kucharz" nowym cotygodniowym programem TVP2, emisja jesienią
 
Telewizyjna Dwójka wraz z Golden Media Polska pracuje nad nowym cotygodniowym programem rozrywkowym „Najgorszy kucharz”, który trafi do jesiennej ramówki stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie startują poszukiwania uczestników do tego projektu. więcej
 
 
Spółka PZU i Orlen do zakupu usług marketingowych nie wynagocjuje niższych cen, zbyt mała skala działania (opinie)
 
Podmiot, który ma zostać wspólnie utworzony przez Grupę PZU i PKN Orlen, by kupować dla nich usługi reklamowe i marketingowe przy obsłudze tylko tych 2 spółek nie będzie miał racji bytu. Jego skala działania będzie zbyt mała, by faktycznie obniżyć koszty usług marketingowych. Te mogą znacząco wzrosnąć, bo konieczna inwestycja w ludzi, narzędzia i technologie będzie dużo wyższa niż koszt współpracy z zewnętrznymi partnerami. więcej
 
 
Firma Solorzów produkująca spoty Plusa i zwiastuny w Polsacie: wpływy 11 proc. w dół, zysk mniejszy o połowę
 
Dom produkcyjny TFP, zajmujący się głównie realizacją reklam i zwiastunów dla grupy Cyfrowy Polsat, zanotował w ub.r. spadek przychodów sprzedażowych netto o 11,1 proc. do 32,58 mln zł, a zysk netto firmy zmalał z 3,46 do 1,78 mln zł. Zygmunt i Tobias Solorzowie jako udziałowcy spółki dostaną 891,7 tys. zł dywidendy. więcej
 
 
Kamil Durczok znów pogrążył się wizerunkowo. Ma małe szanse na powrót do mediów
 
Kamil Durczok zgadzając się na upublicznienie swojego wizerunku i publiczne przeprosiny po zatrzymaniu za spowodowanie kolizji w wyniku jazdy samochodem pod wpływem alkoholu postąpił prawidłowo, bo wiedział doskonale, że tak trzeba zrobić. Jego przeprosiny mogą wydawać się nie do końca szczere, bo przemawia z nich egocentryzm. Zdaniem ekspertów od PR i wizerunku, wypadek, który spowodował Durczok, pogrąża go wizerunkowo i zagraża jego jakiejkolwiek aktywności w mediach, bo dziennikarz to zawód zaufania publicznego, a to zostało zawiedzione już kolejny raz. więcej
 
 
Zarobki w agencjach PR: ponad 20 tys. zł dla prezesów i dyrektorów zarządzających, 7-11 tys. zł dla menedżerów
 
W ub.r. prezes agencji public relations zarabiał przeciętnie 25 tys. zł brutto, a dyrektor zarządzający - 22 tys. zł. Na stanowiskach menedżerskich stawki wynosiły od prawie 7 do 11 tys. zł, a dla junior account executive’a - 3,5 tys. zł - wynika z raportu Związku Firm Public Relations. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Grzegorz Jankowski dyrektorem programowym Superstacji, Grzegorz Adamczyk - zastępcą. "Idzie walec" więcej
 
Click Community miała 522 tys. a Click Apps 647 tys. straty w 2018 roku. Edrone na plusie więcej
 
TVN Media: wpływy brokerskie wzrosły o 20 proc., mniej z usług marketingowych, strata po przecenie wartości nc+ więcej
 
Dziennikarze o sprawie Kamila Durczoka: wina jest bezsporna, ale czy warto szydzić z jego upadku? więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Trainee in Programing Department Fox Networks Group Poland
Redaktor serwisu poradnikzdrowie.pl Grupa ZPR Media
Scheduler Fox Networks Group Poland
Kierownik Produkcji, Dział Video Ringier Axel Springer Media
PR Account Executive (corporate PR) Walk PR
Senior Account Executive Walk Creative
Team Kreatywny Walk Creative
Reżyser /Realizator B3 Films
Full Stack Developer KOHE
Graphic Designer GPD
Ad Performance Product Manager Ringier Axel Springer Media
Group Account Director ONE House
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Najgorszy kucharz" nowym cotygodniowym programem TVP2, emisja jesienią

Telewizyjna Dwójka wraz z Golden Media Polska pracuje nad nowym cotygodniowym programem rozrywkowym „Najgorszy kucharz”, który trafi do jesiennej ramówki stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie startują poszukiwania uczestników do tego projektu. więcej

Firma Solorzów produkująca spoty Plusa i zwiastuny w Polsacie: wpływy 11 proc. w dół, zysk mniejszy o połowę

Dom produkcyjny TFP, zajmujący się głównie realizacją reklam i zwiastunów dla grupy Cyfrowy Polsat, zanotował w ub.r. spadek przychodów sprzedażowych netto o 11,1 proc. do 32,58 mln zł, a zysk netto firmy zmalał z 3,46 do 1,78 mln zł. Zygmunt i Tobias Solorzowie jako udziałowcy spółki dostaną 891,7 tys. zł dywidendy. więcej

Monika Zamachowska nadal będzie prowadzić w ,,Pytanie na Śniadanie". Jej partnerem Sikora lub El Gendy

Monika Zamachowska zostaje w porannym programie TVP2 „Pytanie na Śniadanie”. O takiej decyzji poinformowała prowadzącą w poniedziałek szefowa agencji kreacji rozrywki i oprawy w TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zamachowska w sierpniu będzie prowadziła program z Robertem El Gendym i Aleksandrem Sikorą. więcej

Polsat liderem oglądalności w I półroczu, TVN24 i TVP Info czołowymi kanałami tematycznymi (top 150)

W pierwszym półroczu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat zrelacjonuje XVII Memoriał Huberta Jerzego Wagnera

Od 1 do 3 sierpnia w krakowskiej Tauron Arenie będzie się odbywać tegoroczna edycja Memoriału Huberta Wagnera. Sportową imprezę na żywo relacjonować będą Polsat Sport i Polsat Sport Extra. więcej

Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!

Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Tomasz Zimoch będzie kandydował do Sejmu z listy Koalicji Obywatelskiej

Wieloletni dziennikarz sportowy Polskiego Radia Tomasz Zimoch wystartuje w wyborach do Sejmu z listy Koalicji Obywatelskiej. Będzie numerem jeden ugrupowania w okręgu łódzkim. więcej

 
Polskie Radio, TVP, PAP i ,,Do Rzeczy" partnerami akcji o Polonii ,,Jest nas 60 milionów"

We wtorek w siedzibie Polskiego Radia podpisano umowę inaugurującą akcję społeczną „Jest nas 60 milionów”. Kampania ma na celu przybliżenie Polakom mieszkającym w kraju i za granicami dorobku i życia codziennego Polonii. Zaangażowane w nią będą m.in. TVP, Polskie Radio, Polska Agencja Prasowa i „Do Rzeczy”. więcej

 
Piotr Wąsowski i Lord Koks odeszli z Weszło FM

Prezenterzy Piotr Wąsowski i Lord Koks po półtora roku współpracy pożegnali się z internetowym radiem sportowym Weszło FM. więcej

 
RMF FM liderem w I półroczu 2019 r. w Bydgoszczy. Duży awans Radia ZET

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w pierwszym półroczubr. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Radio ZET i Eska Bydgoszcz - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Antyradio głównym rockowym partnerem Pol'and'Rock Festival 2019

Antyradio zostało głównym rockowym partnerem tegorocznej edycji festiwalu Pol’and’Rock. Stacja tym samym będzie m.in. relacjonować wydarzenie, a także prezentować muzykę artystów związanych z eventem. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Spółka PZU i Orlen do zakupu usług marketingowych nie wynagocjuje niższych cen, zbyt mała skala działania (opinie)

Podmiot, który ma zostać wspólnie utworzony przez Grupę PZU i PKN Orlen, by kupować dla nich usługi reklamowe i marketingowe przy obsłudze tylko tych 2 spółek nie będzie miał racji bytu. Jego skala działania będzie zbyt mała, by faktycznie obniżyć koszty usług marketingowych. Te mogą znacząco wzrosnąć, bo konieczna inwestycja w ludzi, narzędzia i technologie będzie dużo wyższa niż koszt współpracy z zewnętrznymi partnerami. więcej

Powstańcy wtedy i dzisiaj w spocie Muzeum Powstania Warszawskiego (wideo)

Muzeum Powstania Warszawskiego z okazji zbliżającej się 75. rocznicy tego powstania prowadzi kampanię pod hasłem „Łączą nas wartości”. Jest ona oparta na spocie wyprodukowanym przez OTO Film. więcej

Insignia wygrała przetarg na obsługę Alior Banku w social media

Nowym klientem agencji Insignia został Alior Bank. Marketer powierzył agencji obsługę w social mediach. więcej

Gigantyczny język przywołuje wspomnienia w nowej letniej reklamie Coca-Coli (wideo)

Coca-Cola rozpoczęła nową kampanię „Magic of Coke Taste”, którą chce nakłonić ludzi, by wracali pamięcią do chwil, które kojarzą im się z pierwszym łykiem tego gazowanego napoju. Za kreację reklam odpowiada agencja Wieden+Kennedy. więcej

Snapchat rusza z pierwszą globalną kampanią Real Friends, chce pozyskać nowych użytkowników (wideo)

Snapchat rozpoczyna swoją pierwszą globalną kampanię reklamową „Real Friends”, w której promuje się jako aplikacja, dzięki której jego użytkownicy mogą się łączyć. Platforma chce pozyskać nowych użytkowników. więcej

Uber zwolni 400 osób z marketingu

Uber zapowiedział, że w ramach restrukturyzacji mającej obniżyć koszty zmniejszy swój globalny zespół marketingowy o jedną trzecią. Pracę ma stracić 400 z 1200 pracowników firmy. więcej

Spot w konwencji filmu reklamuje G2A w Europie (wideo)

Wystartowała kampania marki G2A.com pod hasłem “You lose, when you overpay”, którą na rynki europejskie przygotowała agencja Change Serviceplan (Group One). Reklamy nawiązują do poszerzenia oferty firmy o sprzedaż elektroniki i sprzętu dla graczy. więcej

TBWALondon ruszyła z akcją, by pomóc rodzicom w akceptacji dzieci LGBTQ+

W Wielkiej Brytanii rozpoczęła się akcja pod hasłem #OutAndProudParentsDay. Jej celem jest pomoc i wsparcie rodziców w akceptacji dzieci LGBTQ+. Przygotowała ją agencja TBWALondon. więcej

Joanna Żółtowska i Mateusz Michalski wzmacniają dział design w 180heartbeats + Jung v Matt

Do działu design agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyli Joanna Żółtowska i Mateusz Michalczyk. więcej

Unilever wprowadza Cif ecorefill, nowy rodzaj środka czyszczącego

Cif ecorefill to nowy rodzaj środka czyszczącego, który Unilever wprowadził na brytyjski rynek. Jego główną zaletą ma być wydajność i mniejszy wpływ na środowisko w porównaniu z innymi środkami czyszczącymi. więcej

Damian Borowy sales managerem w Multikino Media

Damian Borowy dołączył do zespołu Biura Reklamy Multikino Media. Jako sales manager odpowiada za pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych (new business). więcej

Małgorzata Olszewska i Marcin Laskowski wypromują nowy produkt Elastic Cloud Solutions

Małgorzata Olszewska oraz Marcin Laskowski wzmacniają zespół marketingowy Elastic Cloud Solutions. Zajmą się komunikacją platformy workai, nowej marki firmy. więcej

Resolution realizuje kampanie programmatic audio

 Należąca do grupy OMD agencja Resolution testuje możliwości emisji reklam w systemie programmatic audio. więcej

Kazeem Busari w dziale sprzedaży Selectivv

Kazeem Busari objął stanowisko international sales managera w agencji marketingowej Selectivv. więcej

Payback z kampanią na 10. urodziny

Program Payback ruszył z kampanią z okazji 10-lecia działalności na polskim rynku. Akcja ma zachęcić wszystkich uczestników do korzystania z aplikacji mobilnej programu. więcej

Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!

Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Policjanci zatrzymali mężczyznę podejrzanego o pobicie dziennikarza OKO.press

Wrocławska policja zatrzymała 28-letniego mężczyznę podejrzewanego o pobicie Przemysława Witkowskiego, współpracownika serwisu Oko.press. Dziennikarz rozpoznał napastnika. więcej

Poseł PiS do Cezarego Łazarewicza: nie rozmawiam z michnikowymi pomiotami

- Nie rozmawiam z michnikowymi pomiotami - napisał w SMS-ie do dziennikarza i reportażysty Cezarego Łazarewicza poseł PiS Krzysztof Zaremba, z którym Łazarewicz próbował porozmawiać telefonicznie. więcej

"Dziennik Gazeta Prawna" z wydaniem specjalnym na 75. rocznicę Powstania Warszawskiego

"Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) ukaże się w czwartek, 1 sierpnia z wydaniem specjalnym z okazji 75 rocznicy Powstania Warszawskiego. Wydanie powstało pod patronatem Muzeum Powstania Warszawskiego i ma być wyrazem hołdu składanego uczestnikom walk. więcej

,,Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu" liderem w kwietniu. ,,Auta" zyskały najwięcej

W kwietniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci zajął „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły „Auta”, a najbardziej straciła „Kraina Lodu” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Pudelek ma przeprosić męża Dody i zapłacić mu 150 tys. zł odszkodowania

Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał serwisowi Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) przeproszenie Emila Stępnia za nieprzychylne mu artykuły oraz zapłatę 150 tys. zł. Wyrok nie jest prawomocny. więcej

Dziennikarze Agory dołączyli do akcji ,,#jestemLGBT", krytykują ją Pereira, Wildstein i Warzecha

Do twitterowej akcji „#jestemLGBT”, w której osoby homoseksualne opowiadają krótko o sobie, dołączyli m.in. Agata Kowalska z TOK FM, Wojciech Karpieszuk z „Gazety Wyborczej”, Wiktoria Beczek z TOK FM i Tomasz Raczek. Inicjatywę pochwalili Tomasz Lis, Radosław Gruca i Marcin Celiński, a skrytykowali Samuel Pereira, Dawid Wildstein i Łukasz Warzecha. - Lobby LGBT wymyśliło akcję PR #jestemLGBT, by twarzami nastolatków ocieplić swój wizerunek - ocenił Pereira. więcej

Wirtualna Polska: Rafał Warecki, Sebastian Ogórek i Mikołaj Kunica na nowych stanowiskach w serwisach biznesowych

Rafał Warecki został dyrektorem zarządzającym obszaru biznesu i finansów w Wirtualnej Polsce, a pełniący poprzednio tę funkcję Mikołaj Kunica ma być dyrektorem programowym tego obszaru. Natomiast redaktorem naczelnym serwisów Money.pl i WP Finanse został Sebastian Ogórek. więcej

Instagram udostępnia opcję zbiórek charytatywnych przez Stories

Instagram oficjalnie wprowadza do Polski i innych 28 państw europejskcuh opcje organizacji zbiórek charytatywnych w sekcji Stories. więcej

Tokeneo inwestuje 250 tys. zł w Sapiency. Firmy zacieśniają współpracę

Firma Tokeneo, działająca na rynku kryptowalut, dokapitalizowała platformę dla tokenów personalnych Sapiency kwotą 250 tysięcy złotych. Oba podmioty wymieniły się swoimi udziałami, a docelowo planują pełną fuzję. więcej

Snapchat rusza z pierwszą globalną kampanią Real Friends, chce pozyskać nowych użytkowników (wideo)

Snapchat rozpoczyna swoją pierwszą globalną kampanię reklamową „Real Friends”, w której promuje się jako aplikacja, dzięki której jego użytkownicy mogą się łączyć. Platforma chce pozyskać nowych użytkowników. więcej

Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!

Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Kamil Durczok znów pogrążył się wizerunkowo. Ma małe szanse na powrót do mediów

Kamil Durczok zgadzając się na upublicznienie swojego wizerunku i publiczne przeprosiny po zatrzymaniu za spowodowanie kolizji w wyniku jazdy samochodem pod wpływem alkoholu postąpił prawidłowo, bo wiedział doskonale, że tak trzeba zrobić. Jego przeprosiny mogą wydawać się nie do końca szczere, bo przemawia z nich egocentryzm. Zdaniem ekspertów od PR i wizerunku, wypadek, który spowodował Durczok, pogrąża go wizerunkowo i zagraża jego jakiejkolwiek aktywności w mediach, bo dziennikarz to zawód zaufania publicznego, a to zostało zawiedzione już kolejny raz. więcej

Zarobki w agencjach PR: ponad 20 tys. zł dla prezesów i dyrektorów zarządzających, 7-11 tys. zł dla menedżerów

W ub.r. prezes agencji public relations zarabiał przeciętnie 25 tys. zł brutto, a dyrektor zarządzający - 22 tys. zł. Na stanowiskach menedżerskich stawki wynosiły od prawie 7 do 11 tys. zł, a dla junior account executive’a - 3,5 tys. zł - wynika z raportu Związku Firm Public Relations. więcej

Wpływy Prowly wzrosły do 1,7 mln zł, a strata zmalała do 995 tys. zł. "To nie był łaskawy rok"

W 2018 roku firma Prowly, oferująca narzędzie do komunikacji public relations, zanotowała 1,66 mln zł przychodów wobec 943,6 tys. zł w roku ubiegłym. Strata spółki zmalała o ponad milion złotych - z 1,997 mln zł  do 995,8 tys. zł. - 2018 rok nie był dla nas tak łaskawy jak 2017 pod kątem wzrostu. Powodem był duży odpływ klientów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Drabent, CEO Prowly. więcej

Grupa Lotos wybiera Apellę do obsługi PR

Grupa Lotos rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę public relations. Do współpracy wybrano trójmiejską agencję marketingową Apella. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple z rekordem przychodu i 10 mld USD zysku. Sprzedaż iPhone'ów w dół
Amerykańskie restrykcje nie zastopowały Huawei. Półroczne przychody niższe, ale sprzedaż smartfonów o 24 procent w górę
Samsung planuje smartfon z trzema ekranami
Goclever w upadłości, kończy obsługę gwarancyjną sprzedanego sprzętu
Wojciech Kamieniecki przez 4 lata pokieruje pracami Narodowego Centrum Badań i Rozwoju
Tokeneo inwestuje 250 tys. zł w Sapiency. Firmy zacieśniają współpracę
Sony sprzedało 100 mln sztuk konsoli PlayStation 4. Rekordowy wynik, ale dynamika spada
Uber zwolni 400 osób z marketingu
Francja przeznaczy 700 mln euro na obronę kosmiczną. Będą satelity uzbrojone w lasery i broń maszynową
Szef Carl Zeiss: Większa rozdzielczość nie zapewni smartfonom lepszych zdjęć. Wystarczy 40 megapikseli
Bird wprowadza w Poznaniu nowy model elektrycznej hulajnogi. Większy zasięg i lepsze hamulce
LG w II kw. ze wzrostem przychodów, ale zysk i wpływy działu mobilnego w dół
Ministerstwo Cyfryzacji bez Macieja Kaweckiego. Odpowiadał za wprowadzenie w Polsce RODO
mBank przeznaczy miliard złotych na odnawialne źródła energii
 
 
 
GOSPODARKA
 
Apple z rekordem przychodu i 10 mld USD zysku. Sprzedaż iPhone'ów w dół
Amerykańskie restrykcje nie zastopowały Huawei. Półroczne przychody niższe, ale sprzedaż smartfonów o 24 procent w górę
Wojciech Kamieniecki przez 4 lata pokieruje pracami Narodowego Centrum Badań i Rozwoju
Tokeneo inwestuje 250 tys. zł w Sapiency. Firmy zacieśniają współpracę
Francja przeznaczy 700 mln euro na obronę kosmiczną. Będą satelity uzbrojone w lasery i broń maszynową
mBank przeznaczy miliard złotych na odnawialne źródła energii
Unilever wprowadza Cif ecorefill, nowy rodzaj środka czyszczącego
Modernizacja Dworca Centralnego w Warszawie. PKP chce przywrócić oryginalny wystrój z lat 70.
Nestlé inwestuje w samochody hybrydowe
Carrefour zwiększa w Polsce sprzedaż
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
HBO nie nakręci od nowa ostatniego sezonu "Gry o tron"
Amazon zapowiada piąty sezon serialu "The Expanse"
Piąty sezon serialu "Gracze". Wraca Dwayne Johnson
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj