|
|
|
|
|
|
|
Trzynasty sezon serialu ,,Komisarz Alex" od 7 września w TVP1
W sobotę, 7 września br. o godz. 20.30 telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję trzynastego sezonu serialu „Komisarz Alexa, która tym razem będzie liczyć 13 odcinków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat liderem oglądalności w lipcu. Hitem ,,Zniewolona"
Liderem oglądalności w lipcu br. był Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadził serial TVP1 „Zniewolona”, dziennik TVN „Fakty” oraz program „Sprawa dla reportera”- wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Gdańsk chce od TVP przeprosin i 100 tys. zł na WOŚP za materiał w ,,Wiadomościach". ,,Kłamstw nie darujemy"
Miasto Gdańsk żąda od Telewizji Polskiej przeprosin, sprostowania i wpłaty 100 tys. zł na rzecz WOŚP, po tym jak „Wiadomości” przypisały władzom miasta „gloryfikację nazistowskiej karty w historii Gdańska”. - Takich kłamstw nikomu nie podarujemy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Daniel Stenzel, rzecznik prasowy gdańskiego ratusza. TVP informuje, że nie dostała jeszcze pisma w tej sprawie.
więcej
|
Wizerunek Zygmunta Solorza w fałszywej reklamie kryptowalut, TVN o podobnych reklamach zawiadomił prokuraturę
Nieznana firma wykorzystała bezprawnie w sieci wizerunek Zygmunta Solorza i logo „Pulsu Biznesu” w fałszywym tekście reklamującym kryptowaluty. Gazeta ostrzega czytelników przed takimi tekstami, a Polsat informuje, że rozważa kroki prawne. Wcześniej takie działania podjęły TVN i Kulczyk Foundation, sprawców na razie nie ukarano.
więcej
|
,,Gwiazdy Kabaretu 3" od 6 września w Czwórce (wideo)
W piątek, 6 września telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję trzeciego sezonu programu „Gwiazdy Kabaretu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premierowe odcinki drugiego sezonu śledziło 833 tys. widzów.
więcej
|
Zmarła Hanna Dunowska, aktorka i prezenterka telewizyjna
W czwartek w wieku 60 lat zmarła Hanna Dunowska, aktorka teatralna, filmowa i serialowa oraz prezenterka telewizyjna.
więcej
|
Discovery kręci nowy klip reklamujący ,,Złomowisko PL" (wideo)
W czwartek Discovery Chanel rozpoczął realizację teledysku reklamującego dziewiąty sezon programu „Złomowisko PL”. Promujący bieżącą serię klip zanotował już ponad 2,7 mln odsłon na YouTube. Premiera nowego spotu jesienią.
więcej
|
Koniec zdjęć do ,,Żmijowiska" - nowego serialu kryminalnego Canal+ (wideo)
Wraz z końcem lipca br. zakończyły się zdjęcia do nowego serialu kryminalnego Canal+ „Żmijowisko”, który powstaje na podstawie prozy Wojciecha Chmielarza. Główną rolę w produkcji zagrał Paweł Domagała, a partretują mu: Davina Reeves-Ciara, Agnieszka Żulewska, Piotr Stramowski, Cezary Pazura, Wojciech Zieliński i Joachim Lamża.
więcej
|
Superstacja wprowadza korekty w tymczasowej ramówce
Od poniedziałku, 29 lipca br. Superstacja w związku ze zmianą ramówki i zakończeniem nadawania audycji publicystycznych proponuje widzom pasmo powtórek, obecnie skupia się głównie na premierowych wydaniach serwisów informacyjnych. Docelowa ramówka ma obowiązywać od jesieni.
więcej
|
Lichocka i szef TAI spierają się z Kolendą-Zaleską o transmisje w TVN24 z rocznicy Powstania Warszawskiego
Posłanka PiS Joanna Lichocka zarzuciła TVN24, że za mało relacjonuje rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. - I po co tak kłamać, pani poseł? - odpowiedziała na Twitterze dziennikarka stacji, Katarzyna Kolenda-Zaleska. Niewielką obecność tego wydarzenia w TVN24 sugerował też dyrektor TAI Jarosław Olechowski. - Nawet Rocznica Powstania może być okazją do tego, by kłamać. Pani Lichocka - jak Pani nie wstyd? - skomentował szef TVN24 Adam Pieczyński.
więcej
|
Nowy serial ,,Katastrofa" od 8 września w 13 Ulica (wideo)
Od 8 września br. kanał 13 Ulica będzie emitować nowy serial „Katastrofa”.
więcej
|
Cartoon Network z konkursem promującym ,,Atomówki" oraz ,,Między nami, Misiami!"
Cartoon Network właśnie wystartował z nowym konkursem dla widzów, który ma na celu promować nowe odcinki kreskówek „Atomówki” oraz „Między nami, Misiami!”.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sigma BIS - wspólna spółka marketingowa Orlenu i PZU - ma obsługiwać także inne firmy
Spółka utworzona przez PKN Orlen i Grupę PZU - mająca zająć się zakupem szeroko pojętych usług marketingowych i reklamowych, w tym zakupem mediów - powstanie na bazie już istniejącej, ale nieprowadzącej ostatnio działalności firmy Sigma BIS. Będzie obsługiwać nie tylko PZU i Orlen, ale również inne firmy zewnętrzne.
więcej
|
Wizerunek Zygmunta Solorza w fałszywej reklamie kryptowalut, TVN o podobnych reklamach zawiadomił prokuraturę
Nieznana firma wykorzystała bezprawnie w sieci wizerunek Zygmunta Solorza i logo „Pulsu Biznesu” w fałszywym tekście reklamującym kryptowaluty. Gazeta ostrzega czytelników przed takimi tekstami, a Polsat informuje, że rozważa kroki prawne. Wcześniej takie działania podjęły TVN i Kulczyk Foundation, sprawców na razie nie ukarano.
więcej
|
Sztuczna inteligencja przygotuje reklamy JPMorgan Chase. "To przyszłość marketingu"
JPMorgan Chase i firma Persado nawiązały współpracę, która obejmie tworzenie tekstów reklamowych przez sztuczną inteligencję. - Rozwiązania typu Persado to przyszłość marketingu. Nie oznacza to, że zabraknie pracy dla copywriterów, natomiast będzie ona miała inny charakter - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Mikołaj Szymański, managing partner Kerris Group.
więcej
|
MullenLowe MediaHub zajmie się obsługą mediową marki Hipp
Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał przetarg na obsługę mediową firmy Hipp Polska, producenta żywności dla niemowląt - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mackenzie ,,Mac" Book przekonuje, że Surface Latop 2 jest lepszy od sprzętu Apple. Kolejna odsłona walki technologicznych gigantów
Koncern Microsoft opublikował spot, w którym występuje mężczyzna o nazwisku Mackenzie Book (Mac Book). Przekonuje on, że produkowany przez Microsoft komputer przenośny Surface Laptop 2 jest lepszy od MacBooka Air oferowanego przez Apple. To kolejna odsłona rywalizacji obu koncernów technologicznych, które od lat toczą walkę na reklamy drwiące z rywala.
więcej
|
Robert Lewandowski z własną marką napoju RL9pro, producentem Oshee
Do sprzedaży trafia napój funkcjonalny dla sportowców RL9pro, którego ambasadorem marketingowym jest Robert Lewandowski. RL9pro będzie dostępny w sklepach Żabka, jego produkcją zajmuje się firma Oshee Polska, z którą Lewandowski ma od półtora roku umowę reklamową.
więcej
|
Drogowskazy z frytek kierują do najbliższej restauracji McDonald's (wideo)
McDonald’s we Francji w nowej kampanii pod hasłem „The Right Way” promuje się plakatami, na których drogowskazy z frytek wskazują drogę do najbliższych lokali marki. Za kreację odpowiada agencja TBWA Paris.
więcej
|
Mateusz Koronkiewicz awansował na business acceleration lead w IPG Mediabrands
Mateusz Koronkiewicz po czterech latach pracy awansował na stanowisko business acceleration lead w grupie IPG Mediabrands, w skład której wchodzą agencje mediowe Initiative, UM, U2 oraz agencja digitalowa Reprise. To nowa funkcja w firmie.
więcej
|
Aktywiści Grupy Stonewall ruszą w Polskę z Letnią Akademią Równości
Pięcioro aktywistów z Grupy Stonewall od 5 sierpnia rusza z projektem Letnia Akademia Równości. Celem działaczy jest dotarcie do miast, w których nie odbywają się marsze równości. Będą dzielić się w nich wiedzą o problemach i postulatach społeczności LGBT+. Akcję wspiera Sprite.
więcej
|
Małgorzata Socha i perypetie z szafą w reklamie salonów meblowych Agata
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej salonów Agata „Dla każdego coś” z udziałem Małgorzaty Sochy. Za akcję odpowiada PZL.
więcej
|
Sprite z kampanią ,,Niech gadają. Żyj rześko." na Pol'and'Rock Festival
Marka Sprite podczas tegorocznego festiwalu Pol’and’Rock wywiesi 8-metrowy napis „I Love You Hater” w pobliżu dużej sceny. Armatki wodne od firmy przyniosą orzeźwienie pod hasłem „Olej hejt”. Działania są kolejnym elementem globalnej kampanii Sprite „Niech gadają. Żyj rześko.”.
więcej
|
St. Majewski z nową marką artykułów szkolnych, wyłącznie w sklepach Biedronka
St. Majewski, producent kredek Bambino i zeszytów Unipap, wprowadza na rynek nową markę artykułów tekstylnych „Loozz". Limitowana seria produktów będzie do kupienia tylko w sklepach Biedronka.
więcej
|
Linie lotnicze Emirates prowadzą przetarg na globalna obsługę mediową
Linie lotnicze Emirates rozpoczęły przetarg na globalną obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów. Obecnie współpracują w tym zakresie z Havas Media.
więcej
|
Mentos Pure Fresh z akcją samplingową w Costa Coffee
Mentos (Perffetti van Melle Polska) prowadzi akcję samplingową w sieci kawiarni Costa Coffe. Działania wspiera kampania reklamowa i konkurs w mediach społecznościowych.
więcej
|
#PiersiąZdrowiej - rusza kampania edukacyjna wspierana przez fundacje Rodzić po Ludzku i Rak'n'Roll
1 sierpnia, z okazji rozpoczynającego się Światowego Tygodnia Karmienia Piersią, rusza kampania społeczna #PiersiąZdrowiej. Jej celem jest przypomnienie, że karmienie naturalne zmniejsza ryzyko zachorowalności na raka piersi i jajnika u matki. Kampanię objęły patronatem Fundacja Rak’n’Roll oraz Fundacja Rodzić po Ludzku.
więcej
|
Komputronik reklamuje wakacyjne wyprzedaże
Z początkiem sierpnia ruszyła kampania reklamowa, promująca wyprzedaże w sklepach Komputronik. Przygotował ją działa marketingu Grupy Komputronik.
więcej
|
Unilever wykorzysta w swojej kampanii w Polsce Collaborative Ads Facebooka
Unilever, właściciel takich marek jak Cif, Axe, Dove we współpracy z domem mediowym Mindshare Polska oraz Facebookiem przetestuje nowe rozwiązanie tej platformy społecznościowej Collaborative Ads.
więcej
|
Up&More rozszerza współpracę z H+H Polska
Agencja Up&More poszerza zakres współpracy z firmą z branży budowlanej H + H Polska o działania SEO.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Tomasz Lis zadebiutował jako publicysta ,,Faktu". ,,Cieszę się, że mogę dotrzeć do jego czytelników"
W czwartkowym wydaniu „Faktu” ukazał się felieton Tomasza Lisa, redaktora naczelnego „Newsweek Polska” (oba tytuły wydaje Ringier Axel Springer Polska). Lis dołączył do zewnętrznych publicystów, którzy od początku br. współpracują z tabloidem. - „Fakt” ma w ogromnej mierze inną grupę odbiorców niż „Newsweek”. Tym bardziej cieszę się z szansy, by do nich dotrzeć - komentuje.
więcej
|
Izba Wydawców Prasy przeciwna ograniczeniu sprzedaży "Gazety Polskiej" z naklejką "Strefa wolna od LGBT"
Izba Wydawców Prasy zajęła stanowisko w sprawie niedopuszczenia do sprzedaży wydania "Gazety Polskiej" z nalepką "Strefa wolna od LGBT" przez sieć Empik. - Nieskrępowana i prowadzona na równych zasadach dystrybucja i sprzedaż ukazujących się legalnie tytułów prasowych jest fundamentem wolnej prasy - podkreśliła Izba Wydawców Prasy w przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl stanowisku.
więcej
|
Jerzy Połowniak za Paulę Skalnicką-Kirpszę redaktorem naczelnym ,,Gazety Wyborczej" w Szczecinie
Od 1 września szefem redakcji „Gazety Wyborczej” (Agora) w Szczecinie będzie Jerzy Połowniak, poprzednio reporter tej redakcji. Zastąpi Paulę Skalnicką-Kirpszę, która przechodzi na analogiczne stanowisko do Poznania.
więcej
|
,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych, ,,Pani Domu" wyprzedziła ,,Naj"
W maju br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Pani Domu”, z kolei najwięcej stracił „Naj” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
TSUE: operator witryny z wtyczką Facebooka jest współadministratorem danych
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie administratora sklepu internetowego, który zamieścił na stronie wtyczkę „Lubię to", umożliwiającej transfer danych osobowych użytkowników strony do spółki Facebook Ireland. Sąd orzekł, że zarządzający stroną wspólnie z Facebookiem odpowiada za przekazywanie i gromadzenie danych użytkowników strony.
więcej
|
Spotify notuje wyższe przychody i mniejszą stratę operacyjną. Serwis ma 232 mln użytkowników
W II kwartale 2019 roku muzyczny serwis Spotify osiągnął przychody wyższe o 31 procent, a strata operacyjna spółki zmniejszyła się do poziomu 3 mln euro. Liczba miesięcznych użytkowników Spotify wzrosła do 232 mln, a 108 mln to abonenci płatnych kont premium.
więcej
|
Rosyjska armia testuje ,,wojskowy internet". Jest niezależny od globalnej sieci
Rosyjskie Ministerstwo Obrony Narodowej prowadzi testy nowego systemu komunikacji, które ma służyć tamtejszej armii. „Wojskowy internet” jest całkowicie niezależny od globalnej sieci i ma być odporny na zewnętrzne ataki pozwalając na przekazywanie danych z prędkością 300 Mb/s na dalekie odległości.
więcej
|
Michał Kozicki, były prezes HBO Polska w radzie nadzorczej Beesfundu
Michał Kozicki, były prezes HBO Polska oraz wiceprezes ds. dystrybucji w HBO Europe zasiadł w radzie nadzorczej platformy crowdfundingowej Beesfund. Ma odpowiadać za film i kulturę, nadzorować obszar rozwoju sztucznej inteligencji oraz działalność na rynku międzynarodowym.
więcej
|
Zalando z rosnącymi przychodami i mniejszym zyskiem netto. Z platformy korzysta ponad 28 mln użytkowników
W II kwartale 2019 roku platforma sprzedażowa Zalando osiągnęła przychody wyższe rok do roku o 20,1 procent. Jednak kwartalny zysk netto spółki na poziomie 45,5, mln euro okazał się niższy niż przed rokiem. Liczba aktywnych użytkowników Zalando wzrosła o 15,2 procent przekraczając 28 milionów.
więcej
|
Kamil Durczok: jazda po pijanemu to mój największy błąd, jestem świadomy końca kariery
Podczas przesłuchania w prokuraturze Kamil Durczok stwierdził, że w piątek wracał samochodem pijany po kilkudniowym pobycie u brata we Władysławowie. - To mój największy błąd, bardzo mi wstyd. Jestem świadomy końca kariery - miał powiedzieć dziennikarz.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Trzynasty sezon serialu ,,Komisarz Alex" od 7 września w TVP1
|
Koniec zdjęć do ,,Żmijowiska" - nowego serialu kryminalnego Canal+ (wideo)
|
Maciej Stuhr prokuratorem broniącym prawa i sprawiedliwości w najnowszym spocie ,,Na bank się uda" (wideo)
|
FX zapowiada serial "A Teacher". Zagrają Kate Mara i Nick Robinson
|
Chloë Grace Moretz, Ken Jeong i Rob Delaney w filmie filmie "Tom i Jerry"
|
Robert De Niro w filmie "Irlandczyk" zrobi, cokolwiek co trzeba zrobić
|
Lana Del Rey wydaje album "Norman Fucking Rockwell"
|
Nowy serial ,,Katastrofa" od 8 września w 13 Ulica (wideo)
|
|
|