Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 6 Sierpnia 2019
 
 
 
Zygmunt Solorz uruchamia Program Czysta Polska, zaangażowane Polsat i ZE PAK
 
Jeden z najbogatszych Polaków Zygmunt Solorz ogłasza start stowarzyszenia Program Czysta Polska promującego dbanie o środowisko naturalne. Zmiany proekologiczne wprowadzono już w ZE PAK i Cyfrowym Polsacie, a inicjatywę promować będzie Telewizja Polsat. więcej
 
 
Rada Etyki Mediów: program Bosackiej chwalący firmę, którą potem zaczęła reklamować, naruszył trzy zasady etyczne
 
Katarzyna Bosacka, przygotowując w marcu br. program o żelach i płynach do mycia, naruszyła trzy zasady zapisane w Karcie Etycznej Mediów: obiektywizmu, uczciwości i pierwszeństwa dobra odbiorcy - brzmi opinia Rady Etyki Mediów. Dziennikarka nie komentuje werdyktu. więcej
 
 
Marszałek Marek Kuchciński nie docenił potencjału kryzysu, który wokół niego wybuchł (opinie)
 
Wydanie oświadczenia przez Marka Kuchcińskiego, marszałka Sejmu w sprawie prywatnych lotów państwowymi samolotami dopiero kilka dni po ich ujawnieniu dowodzi, że chyba początkowo nie docenił potencjału kryzysu, który wokół niego wybuchł. Teraz zachowuje się prawidłowo, a na zarzuty odpowiada zasadniczo. Zdaniem ekspertów od wizerunku i PR najlepszym wyjściem dla polityka byłaby teraz rezygnacja ze stanowiska, bo jeśli PiS utraci nawet niewielkie poparcie społeczeństwa to Kuchciński posadę marszałka Sejmu straci na pewno. więcej
 
 
,,Love Island Polska" codziennie po godz. 22.00 w Polsacie. Premiera we wrześniu
 
Telewizja Polsat nowy reality-show „Love Island Polska” będzie emitować w codziennym pasmie po godz. 22.00. Pierwszy odcinek programu ma zostać wyemitowany we wrześniu. więcej
 
 
,,Fakt" najchętniej kupowanym dziennikiem w I półroczu. ,,Gazeta Polska Codziennie " najbardziej w dół
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszym półroczu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków była „Gazeta Polska Codziennie”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nowy standard emisji DVB-T2 zbliża się wielkimi krokami. "Więcej kanałów, lepsza jakość sygnału" więcej
 
W lipcu najwięcej widzów przybyło ,,Wiadomościom". Liderem ,,Fakty" więcej
 
Aleksandra Dulkiewicz jako prezydent Gdańska jest jak na polskie warunki zjawiskiem niezwykłym (opinie) więcej
 
Sigma BIS - wspólna spółka marketingowa Orlenu i PZU - ma obsługiwać także inne firmy więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account manager z j. niemieckim GPD
Specjalista ds. Obróbki Multimedialnej Ringier Axel Springer Media
Trainee in Programing Department Fox Networks Group Poland
Redaktor serwisu poradnikzdrowie.pl Grupa ZPR Media
Scheduler Fox Networks Group Poland
Kierownik Produkcji, Dział Video Ringier Axel Springer Media
PR Account Executive (corporate PR) Walk PR
Senior Account Executive Walk Creative
Team Kreatywny Walk Creative
Reżyser /Realizator B3 Films
Full Stack Developer KOHE
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Zygmunt Solorz uruchamia Program Czysta Polska, zaangażowane Polsat i ZE PAK

Jeden z najbogatszych Polaków Zygmunt Solorz ogłasza start stowarzyszenia Program Czysta Polska promującego dbanie o środowisko naturalne. Zmiany proekologiczne wprowadzono już w ZE PAK i Cyfrowym Polsacie, a inicjatywę promować będzie Telewizja Polsat. więcej

Rada Etyki Mediów: program Bosackiej chwalący firmę, którą potem zaczęła reklamować, naruszył trzy zasady etyczne

Katarzyna Bosacka, przygotowując w marcu br. program o żelach i płynach do mycia, naruszyła trzy zasady zapisane w Karcie Etycznej Mediów: obiektywizmu, uczciwości i pierwszeństwa dobra odbiorcy - brzmi opinia Rady Etyki Mediów. Dziennikarka nie komentuje werdyktu. więcej

,,Love Island Polska" codziennie po godz. 22.00 w Polsacie. Premiera we wrześniu

Telewizja Polsat nowy reality-show „Love Island Polska” będzie emitować w codziennym pasmie po godz. 22.00. Pierwszy odcinek programu ma zostać wyemitowany we wrześniu. więcej

Maciej Kurzajewski współprowadzącym ,,Czar par"

Maciej Kurzajewski będzie współprowadzącym reaktywowany teleturniej „Czar par”. Widowisko będzie można oglądać na antenie TVP2 jesienią - najprawdopodobniej w piątki o godz. 20.45. więcej

UOKiK sprawdzi współpracę nadawców i operatorów TV oraz opłaty za reemisję. "Otrzymaliśmy liczne sygnały o nieprawidłowościach"

Urząd Kontroli Konkurencji i Konsumentów zapowiedział, że sprawdzi współpracę nadawców i operatorów telewizyjnych, m.in. w zakresie opłat za reemisję programów. więcej

Aleksandra Dulkiewicz dostaje dużo gróźb. TVP: łączenie nas z tym to niedopuszczalne nadużycie

Prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz dostaje coraz więcej anonimów z pogróżkami i obelgami, co według podległych jej urzędników ma związek z o mieście w programach informacyjnych Telewizji Polskiej. - Łączenie TVP z takimi przypadkami jest niedopuszczalnym nadużyciem i nieskuteczną próbą wywarcia presji na nadawcę w celu zaniechania informowania opinii publicznej o działaniach władz Gdańska - publiczny nadawca. więcej

Radosław Majdan ekspertem Canal+ od PKO Ekstraklasy

Były bramkarz piłkarski Radosław Majdan zaczął współpracę z Canal+ przy relacjach z PKO Ekstraklasy. Poprzednio był związany z Eurosportem. więcej

TVP1 nowym liderem. ,,Zniewolona" i ,,Fakty" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial TVP1 „Zniewolona”, dziennik TVN „Fakty” oraz koncert Jedynki „Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki 2019”. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN z nagrodą w konkursie PR Daily's 2019 Digital Marketing & Social Media Awards za akcję #tematdlauwagi

Kapituła konkursu PR Daily's 2019 Digital Marketing & Social Media Awards w kategorii Social Listening and Real-Time Response nagrodziła program interwencyjny TVN „Uwaga!". Został wyróżniony za projekt „Thousands of Stories About One News Item's Hashtag #tematdlauwagi"(Tysiące historii pod hasztagiem #tematdlauwagi). więcej

Reklama telewizyjna w lipcu wzrosła o 8 proc., Aflofarm wydał najwięcej

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu 2019 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

SPI International przejął Film1 Movie Services

SPI International przejęła od Sony Pictures Television firmę Film1 Movie Services, która w Holandii jest operatorem czterech kanałów telewizyjnych premium i serwisu VoD. więcej

Wystartowała platforma 1939 Na żywo. ,,Dotarcie z wartościowym przekazem do młodego odbiorcy"

Wystartował tworzony przez Viasat World i Future History 10-tygodniowy projekt 1939 Na żywo. - Naszym celem jest dotarcie z wartościowym przekazem do młodego odbiorcy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Alexandra Sanchez, marketing manager w Viasat World. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Agencja FCB Bridge2Fun przygotuje kampanię Radia ZET

Eurozet wybrał agencję FCB Bridge2Fun do obsługi reklamowej Radia ZET. więcej

 
Radio TOK FM promuje swoją aplikację mobilną

Hasła "Słuchaj, gdziekolwiek jesteś" i "Wszystko co ważne, gdziekolwiek jesteś" towarzyszą kampanii reklamowej aplikacji mobilnej radia TOK FM (Grupa Radiowa Agora). więcej

 
RMF FM na czele rynku radiowego w Częstochowie w I półroczu. Radio Jura ostro w dół

Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Media Group z 0,01 zł miesięcznego ryczałtu wygrał przetarg mediowy BGK

Dom mediowy Media Group wygrał przetarg na roczną obsługę mediową Banku Gospodarstwa Krajowego. Pokonał w nim ClickAd, Zenith i Fabrykę Komunikacji Społecznej proponując 0,01 zł miesięcznego ryczałtu za gotowość do zakupu mediów. więcej

Marcin Prokop i Dorota Wellman sprawdzają jak działa esize.me (wideo)

Dorota Wellman i Marcin Prokop, para prowadzących poranne pasmo „Dzień Dobry TVN” promuje aplikację esize.me - skaner 3D do mierzenia stóp dostępny w sklepach eobuwie.pl (Grupa CCC) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Szkolny sen w kampanii kolekcji House inspirowanej Harrym Potterem (wideo)

Startuje kampania reklamująca szkolną kolekcję odzieży House (produkowanej przez LPP). inspirowaną książkami i filmami o Harrym Potterze. Akcję, obejmującą internet, producent przygotował i realizuje we własnym zakresie. więcej

Bajgle i Paluchy Lajkonik Wypiekarnia reklamowane jako ,,wypiekane z sercem" (wideo)

Do sprzedaży trafiły przekąski Lajkonik Wypiekarnia produkowane przez Lorenz Bahlsen Snack-World. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Wypiekane z sercem” autorstwa GPD Agency. więcej

Rekordowa kara od UOKiK-u za mylące promocje na pokazach sprzedażowych dla seniorów

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył prawie 4 mln zł kary na spółkę Exito sprzedającą na pokazach urządzenia medyczne i AGD. Według regulatora firma wprowadzała w błąd głównie starsze osoby, zachęcając je fikcyjnymi loteriami i promocjami cenowymi. więcej

TikTok wybrał PHD do globalnej obsługi mediowej

Serwis społecznościowy TikTok wybrał sieć PHD na globalną agencję mediową odpowiedzialną za planowanie i zakup mediów do jego kampanii. więcej

Agencja FCB Bridge2Fun przygotuje kampanię Radia ZET

Eurozet wybrał agencję FCB Bridge2Fun do obsługi reklamowej Radia ZET. więcej

Ewa Juszczuk i Marcin Rychlik teamem kreatywnym w Scholz & Friends Warszawa

Do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył nowy team kreatywny. Ewa Juszczuk objęła stanowisko senior art directora, a Marcina Rychlik - senior copywritera. więcej

Reklama telewizyjna w lipcu wzrosła o 8 proc., Aflofarm wydał najwięcej

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu 2019 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Branża healthcare wyda w tym roku na reklamę 36 mld dolarów

Globalne wydatki reklamowe marek z sektora healthcare wzrosną w tym roku o 3,6 proc., a ich wartość wyniesie 36 mld USD netto – podaje raport Healthcare Advertising Expenditure Forecasts opublikowany przez agencję mediową Zenith we współpracy z Publicis Health Media. Inwestycje w reklamę tej kategorii hamują z powodu rosnących kosztów i presji na obniżanie cen. W 2021 roku wydatki firm z tego sektora na internet mają być wyższe niż na telewizję. więcej

Empik otwiera mniejsze salony w miastach poniżej 25 tys. mieszkańców

Sieć Empik rozwija nowy, mniejszy format salonów. Sklepy stacjonarne o powierzchni handlowej do 150 m2 pojawiają się w miejscowościach poniżej 25 tysięcy mieszkańców. Docelowo, do 2023 roku będzie ich ok. 60. więcej

Bojkot Coca-Coli na Węgrzech za reklamy z wizerunkami par homoseksualnych

Na Węgrzech wezwano do bojkotu Coca-Coli po tym, jak marka rozpoczęła tam kampanię „Equal Love”, w której przedstawiono zdjęcia par homoseksualnych z hasłem „LoveIsLove”. Firma nie zamierza rezygnować kampanii. więcej

Adam Nowakowski po 10 latach odchodzi z Leo Burnett

Z końcem września Adam Nowakowski przestaje pełnić funkcję szefa działu strategii oraz deputy managing directora w agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa (Grupa Publicis). Na razie firma nie podaje, kto go zastąpi. więcej

Słodycze Wawel w kinach Cinema City w całej Europie Środkowej

Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż słodyczy w Polsce, Słowacji, Czechach, Bułgarii, Rumunii oraz na Węgrzech. więcej

Żywiec wprowadza do oferty piwo Belgijskie ALE

Grupa Żywiec powiększyła portfolio o piwną markę Belgijskie ALE. więcej

K2 wprowadzi markę Mountain Dew do social mediów

Agencja K2 realizuje dla firmy PepsiCo launch marki Mountain Dew w social mediach. więcej

Amic Energy wprowadza program lojalnościowy Driver Club

Właściciel sieci stacji Amic Energy uruchomił Driver Club, program lojalnościowy dla swoich klientów. więcej

Peppermint z konkursem dla marki Grant's

Pod hasłem „Po trzykroć doskonały” wystartował konkurs marki whisky Grant’s (CEDC International). Za realizację odpowiada agencja Peppermint powered by Quad. więcej

Agata Cieślar tworzy Iterators Digital

Agata Cieślar założyła agencję Iterators Digital, specjalizującą się w UX i designie. Firma będzie częścią Iterators, software-house’u Jacka Głodka i Łukasza Sowy. więcej

Piwo #Hutnicze DNA dla kibiców AZS KSZO Ostrowiec Świętokrzyski

Browar Pilsweizer wprowadza na rynek piwo #Hutnicze DNA, stworzone specjalnie dla kibiców ekstraligowego klubu siatkarskiego AZS KSZO Ostrowiec Świętokrzyski. więcej

Burger King Polska: im wyższa temperatura, tym większa zniżka na shake'a

W lokalach gastronomicznych Burger King rusza promocja, w ramach której zniżki na Oreo Shakes są uzależnione od temperatury. Jeśli będzie powyżej 40°C, shaki będą za darmo. więcej

SodaStream zebrała plastik po Paradzie Równości w Amsterdamie

SodaStream (PepsiCo), marka ekspresów do wody gazowanej, wsparła organizatorów tegorocznej Parady Równości w Amsterdamie. Po zakończonym evencie firma zebrała plastikowe śmieci pozostawione przez uczestników. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Fakt" najchętniej kupowanym dziennikiem w I półroczu. ,,Gazeta Polska Codziennie " najbardziej w dół

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszym półroczu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków była „Gazeta Polska Codziennie”. więcej

Egmont Polska: wpływy zmalały o 12 proc., a wynik netto o 10,4 mln zł. 4 mln zł rezerw na należności

W ub.r. wydawnictwo Egmont Polska, publikujące głównie czasopisma i książki dla dzieci i młodzieży, zanotowało spadek wpływów sprzedażowych o 12 proc. do 117,71 mln zł, a jego wynik netto zmalał z 5,61 mln zł zysku do 4,75 mln zł straty. Spółka utworzyła 4,05 mln zł rezerw na należności, liczy, że w br. ustabilizuje się sytuacja na rynku dystrybucji prasy. więcej

Międzynarodowa Federacja Dziennikarzy o nalepkach ,,Gazety Polskiej": media muszą być strefą wolną od lęku przed LGBT

Naklejki przygotowane przez „Gazetę Polską” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) naruszają Globalną Kartę Etyki dla Dziennikarzy - uważa Międzynarodowa Federacja Dziennikarzy (IFJ). - To złamanie wszelkich zasad etyki dziennikarskiej, stawiające zespół redakcyjny poza nawiasem dziennikarskiej społeczności - powiedział dla IFJ Tomasz Miłkowski z zarządu SDRP. więcej

Według RPO nalepki ,,Strefa wolna od ideologii LGBT" w ,,Gazecie Polskiej" to nawiązanie do nazistowskiego ,,Judenfrei"

Naklejki "Strefa wolna od ideologii LGBT", które ponad tydzień temu ukazały się z „Gazetą Polską”, według Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara mogą doprowadzić do dyskryminacji ze względu na orientację seksualną czy tożsamość płciową. - Hasło to budzi mój głęboki sprzeciw. Można bowiem uznać, że nawiązuje w sposób nie budzący wątpliwości do hasła "Judenfrei" (Wolny od Żydów), stosowanego przez niemieckich nazistów - stwierdza RPO. więcej

Za 200 mln euro Axel Springer kupuje MeilleursAgents, francuski serwis sprzedaży nieruchomości

Należąca do koncernu Axel Springer grupa Aviv Group przejmie francuską firmę  MeilleursAgents działającą na internetowym rynku nieruchomości i prowadzącą specjalistyczny serwis pozwalający na wycenę mieszkań i domów, a także ich sprzedaż. Kwotę transakcji ustalono na 200 mln euro. więcej

 
 
 
INTERNET
 
YouTube blokuje kanał Fundacji Życie i Rodzina za ,,treści podżegające do przemocy". Godek: to cenzurowanie debaty publicznej

Serwis YouTube zablokował oficjalny kanał Fundacji Życie i Rodzina - za publikowanie treści podżegających do przemocy lub je gloryfikujących. O sprawie poinformowała Kaja Godek, członek zarządu fundacji. - Cenzura niszczy prawo do prezentacji konserwatywnych poglądów - skomentowała. więcej

Paciorek i Markowicz wznawiają vloga Lekko Stronniczy po ponad 4 latach przerwy (wideo)

Włodek Markowicz i Karol Paciorek po ponad czterech latach wznowili działalność kanału Lekko Stronniczy na YouTube. Poprzednio cykl zakończyli po nagraniu tysiąca odcinków.   więcej

Facebook udostępnia narzędzia do zwalczania szkodliwych treści w sieci. Mogą z nich korzystać zewnętrzni partnerzy

Facebook udostępnił na platformie GitHub kod źródłowy narzędzi pomagających mu w identyfikowaniu i powstrzymywaniu szerzenia się szkodliwych treści w serwisie. Dzięki temu zewnętrzne firmy i partnerzy będą mogli korzystać z dodatkowych rozwiązań w walce między innymi z nieodpowiednimi treściami dla dzieci czy materiałami propagującymi terroryzm. więcej

Robert Mazurek przeprasza za wpis na Twitterze o ,,mordującej gej-bombie". ,,Sarkazm nie sprawdza się na piśmie"

Publicysta Robert Mazurek stwierdził na Twitterze, że dopuszczalnymi środkami walki z LGBT byłaby „gej-bomba”, która miałaby mordować tylko mężczyzn, a oszczędzić kobiety. Szybko twitta skasował i przeprosił, tłumacząc, że był to jedynie sarkazm. więcej

Interia patronem medialnym Wisły Kraków

Portal Interia do czerwca 2020 roku objęła patronatem medialnym krakowski klub piłkarski Wisła Kraków. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Marszałek Marek Kuchciński nie docenił potencjału kryzysu, który wokół niego wybuchł (opinie)

Wydanie oświadczenia przez Marka Kuchcińskiego, marszałka Sejmu w sprawie prywatnych lotów państwowymi samolotami dopiero kilka dni po ich ujawnieniu dowodzi, że chyba początkowo nie docenił potencjału kryzysu, który wokół niego wybuchł. Teraz zachowuje się prawidłowo, a na zarzuty odpowiada zasadniczo. Zdaniem ekspertów od wizerunku i PR najlepszym wyjściem dla polityka byłaby teraz rezygnacja ze stanowiska, bo jeśli PiS utraci nawet niewielkie poparcie społeczeństwa to Kuchciński posadę marszałka Sejmu straci na pewno. więcej

Dziennikarze zażenowani konferencją marszałka Sejmu ws. lotów z rodziną, krytykują także dyrektora CIS

Wyjaśnienia ws. swoich przelotów rządowymi samolotami, które w poniedziałek przedstawił na konferencji prasowej marszałek Sejmu Marek Kuchciński, negatywnie oceniła większość komentujących je dziennikarzy. Kolejny raz skrytykowali też dyrektora Centrum Informacyjnego Sejmu Andrzeja Grzegrzółkę, zarzucając mu, że podawał wcześniej nieprawdziwe informacje o tych lotach. więcej

ZFPR ogłasza przewodniczących grup jurorskich w konkursie Złote Spinacze 2019

Związek Firm Public Relatins podał nazwiska ekspertów, którzy będą przewodniczyć pracom w poszczególnych grupach jurorskich w konkursie Złote Spinacze 2019. więcej

Randstad klientem Ahava PR

Firma rekrutacyjna Randstad rozpoczęła współpracę z agencją Ahava PR w zakresie obsługi komunikacyjnej. więcej

Czołowe agencje PR z Hollywood zostaną połączone

PMK-BNC oraz Rogers & Cowan, dwie największe agencje public relations z Hollywood, połączą się w jeden podmiot. Obie marki należą do koncernu IPG. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
24 sierpnia Elon Musk pokaże prototyp rakiety Starship. Ma dostarczyć ludzi na Marsa
LG wprowadza obsługę AirPlay 2 i HomeKit w telewizorach LG OLED i NanoCell 2019. Będą współdziałać ze sprzętem od Apple
Grzegorz Krychowiak inwestuje 750 tys. złotych w platformę Podioom łączącą trenerów fitness z klientami
Huawei testuje pierwszy smartfon z systemem Hongmeng OS. Będzie kosztował 288 dolarów
Samsung prezentuje smartwatch Galaxy Watch Active 2 z nowym pierścieniem i funkcjami. W Polsce będzie kosztował od 1400 do 2000 złotych
Hive poszerza dostęp do wypożyczania e-hulajnóg. Platforma pojawiła się w Krakowie i Poznaniu
Honor 20 Pro dostępny w Polsce. Cena 2399 złotych i promocyjne vouchery na przeloty samolotem
Audi wprowadza model e-tron Scooter - połączenie hulajnogi i deskorolki
 
 
 
GOSPODARKA
 
UOKiK sprawdzi współpracę nadawców i operatorów TV oraz opłaty za reemisję. "Otrzymaliśmy liczne sygnały o nieprawidłowościach"
24 sierpnia Elon Musk pokaże prototyp rakiety Starship. Ma dostarczyć ludzi na Marsa
Grzegorz Krychowiak inwestuje 750 tys. złotych w platformę Podioom łączącą trenerów fitness z klientami
Branża healthcare wyda w tym roku na reklamę 36 mld dolarów
Empik otwiera mniejsze salony w miastach poniżej 25 tys. mieszkańców
Audi wprowadza model e-tron Scooter - połączenie hulajnogi i deskorolki
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Michael Stuhlbarg, Sofia Black-D'Elia i Bryan Cranston w serialu "Your Honor"
Ben Affleck i Ana de Armas w filmie "Deep Water"
Austin Butler jako Elvis Presley. Premiera filmy w październiku 2020 rok
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj