|
|
|
|
|
|
|
Cyfrowy Polsat ma zapłacić ponad 25 mln zł zaległego podatku, odwoła się od decyzji skarbówki
Naczelnik Małopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego nakazał Cyfrowemu Polsatowi zapłatę 25,1 mln zł podatku dochodowego z 2013 roku plus odsetki. Firma nie zgadza się z tą decyzją i złoży odwołanie.
więcej
|
,,Sędzia Anna Maria Wesołowska" w TTV od poniedziałku do czwartku
Jesienią telewizja TTV będzie emitować premierowe odcinki court-show „Sędzia Anna Maria Wesołowska”. Wracający po ośmiu latach serial emitowany będzie od poniedziałku do czwartku. - Formuła programu zostaje bez zmian - informuje Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.
więcej
|
,,Projekt Lady 4" stracił widzów, ale TVN utrzymał pozycję lidera. 15,84 mln zł z reklam
Reality-show „Projekt Lady 4” oglądało średnio 1,29 mln widzów, o 270 tys. osób mniej niż trzecią odsłonę programu pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji produkcji nadal był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 15,84 mln zł.
więcej
|
W Polsat Sport zawodnicy podczas wywiadów wirtualnie przenoszeni do studia
W sportowym studiu Telewizji Polsat zaczęto wykorzystywać technologię, dzięki której osoby z innych miejsc podczas wywiadów są wirtualnie przenoszone do studia.
więcej
|
Sylwia Madejska wśród prowadzących "Raport" w Superstacji, do redakcji dołączyli nowi wydawcy
Dziennikarka Sylwia Madejska, która do tej pory zajmowała się tematyką polityczną w Superstacji, dołączyła do prowadzących "Raport". Do redakcji kanału dołączyło czterech nowych wydawców.
więcej
|
Zakończyły się nagrania do ,,Ninja Warrior Polska". Emisja jesienią w Polsacie (zdjęcia)
Telewizja Polsat właśnie zakończyła nagrania do polskiej edycji japońskiego reality-show „Ninja Warrior” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Emisja programu zaplanowana została w jesiennej ramówce br.
więcej
|
Nowy serial ,,Zoo" na antenie Boomeranga
Od 19 sierpnia na antenie Boomeranga widzowie będą mogli nowy serial „Zoo”.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katarzyna Buszkowska odchodzi z Radia ZET, jej obowiązki przejmie Michał Celeda
Szefowa informacji Katarzyna Buszkowska z końcem sierpnia odchodzi z Radia ZET. - Rozstanie następuje za porozumieniem stron - informuje portal Wirtualnemedia.pl Małgorzata Kozieł, rzecznik prasowy Grupy Eurozet. Buszkowska nie komentuje swojego odejścia.
więcej
|
|
RMF FM na czele słuchalności w największych miastach, VOX FM najbardziej w dół
W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w pierwszym półroczu br. było RMF FM, które równocześnie zanotowało największy wzrost. Z kolei najbardziej straciło VOX FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radiowa Dwójka prezentuje eseje Herberta w wykonaniu Zbigniewa Zapasiewicza
Z okazji 10. rocznicy śmierci Zbigniewa Zapasiewicza radiowa Dwójka przypomina eseje Zbigniewa Herberta w wykonaniu tego aktora.
więcej
|
|
Kazanie o ,,tęczowej zarazie" na krótko usunięte z kanału Radia Maryja na YouTubie. Google przyznaje się do błędu
Radio Maryja dostało ostrzeżenie od administracji YouTube’a, że zapis kazania abp. Marka Jędraszewskiego ze słowami o „tęczowej zarazie” szerzy nienawiść. Wideo na krótko zostało zablokowane na kanale rozgłośni. - Jest to skandaliczne naruszenie zasady wolności słowa, która jest fundamentem ustroju każdego demokratycznego państwa - tak decyzję YouTube'a skrytykowało Centrum Monitoringu Wolności Prasy. We wtorek po południu Google przyznał, że materiał zablokowano wskutek błędnej oceny.
więcej
|
|
Rekord FM zdecydowanym liderem w Radomiu w I półroczu, Radio ZET wyprzedziło Eskę
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w pierwszym półroczu br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Justyna Gościńska dyrektor marketingu 4F
Justyna Gościńska objęła stanowisko dyrektor marketingu 4F (OTCF). Zastąpiła Martę Najbert-Sykulską, która rozstała się z firmą.
więcej
|
Volkswagen Group wydał na reklamy dwa razy więcej niż Toyota, Fiat mocno w górę (TOP5)
Producenci samochodów osobowych wydali w I połowie br. na reklamy w mediach 19,1 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r. Pozycję lidera zachował Volkswagen Group Polska (importer aut marki Skoda, Audi, Volkswagen). Największy wzrost nakładów na reklamę zanotowały w tym okresie FCA Poland, importer aut marki Fiat i Chrysler oraz Hyundai Motor Poland - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Codemedia i MullenLowe MediaHub zajmą się obsługą PGNiG w internecie
Agencje Codemedia i MullenLowe MediaHub wygrał przetarg spółki Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo na jej obsługę w zakresie marketingu internetowego. Pokonały w nim agencję All4Affiliate i konsorcjum Mastermind Media z John Pitcher.
więcej
|
Tomasz Danielewicz na czele kreacji Bluecloud Interactive. Piotr Cegielski szefem działu UX
Tomasz Danielewicz objął stanowisko dyrektora kreatywnego Bluecloud Interactive. Dotychczas piastująca tę funkcję Monika Donner przechodzi na nowo utworzone stanowisko creative strategy directora i dołącza do działu strategii. Piotr Cegielski został szefem działu UX.
więcej
|
Anna Podkowińska -Tretyn wprowadzi do Polski włoskie Supermercato24
Anna Podkowińska -Tretyn objęła stanowisko menedżera na Polskę włoskiej firmy Supermercato24, która specjalizuje się w realizacji usług dostawy produktów spożywczych tego samego dnia (same-day delivery ) we współpracy z sieciami handlowymi.
więcej
|
Volkswagen ID.3 1ST promowany kampanią w technologii ScreenX (wideo)
Volkswagen Group Polska wykorzystuje w swojej najnowszej kampanii samochodów z napędem elektrycznym emisję spotu w technologii ScreenX. Za realizację akcji odpowiadają PHD Media Direction i DDB Warszawa.
więcej
|
Piotr Mach odpowiada za rozwój współpracy zagranicznej w Agencji Warszawa
Piotr Mach awansował w Agencji Warszawa na nowe stanowisko international business development officera.
więcej
|
Diesel z kolekcją inspirowaną serialem ,,Dom z papieru" (wideo)
Firma odzieżowa Diesel wprowadziła do sprzedaży limitowaną kolekcję odzieży inspirowaną serialem „Dom z papieru”, emitowanym w Netflix. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez agencję reklamową Publicis Italy.
więcej
|
Michał Koterski walczy z lękiem za pomocą inteligentnych rozwiązań od Fibaro (wideo)
Firma Fibaro ruszyła w internecie z emisją filmu krótkometrażowego pt„Syn”, który ma zwiększać świadomość korzyści płynących z rozwiązań tzw. inteligentnego domu i ich pozytywnego wpływu na poczucie bezpieczeństwa. W głównej roli nauczyciela angielskiego wystąpił Michał Koterski. W roli jego partnerki – Marcela Leszczak.
więcej
|
Łukasz Nowicki w kampanii społecznej "Stop suszy!"
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie rozpoczęło kampanię społeczną "Stop suszy!", w której zachęca do oszczędzania wody. Ambasadorem akcji został aktor Łukasz Nowicki.
więcej
|
Producent Oleju Wielkopolskiego wykorzystuje ekologiczne opakowania
Grupa Princes, producent Oleju Wielkopolskiego, wprowadza butelki pozyskane w 51 proc. z materiałów z recyklingu.
więcej
|
Małopolska z kampanią ,,Nie zaśmiecaj naszego domu"
Województwo małopolskie rozpoczęło kampanię „Nie zaśmiecaj naszego domu”. Akcja potrwa do końca sierpnia.
więcej
|
Bosch ogłasza konkurs na ambasadora marki
Na początku sierpnia ruszył konkurs konsumencki marki Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego), w którym promowane są suszarki do ubrań. Do udziału w zabawie zaprasza oficjalna ambasadorka marki Bosch - Dorota Szelągowska.
więcej
|
Carrefour wprowadza swoją markę napojów energetycznych dla kobiet
Carrefour wprowadza do sprzedaży linię napojów energetycznych, skierowanych do kobiet. Projekt opakowań przygotowała agencja Altavia.
więcej
|
Spar International sponsorem lekkoatletycznych Drużynowych Mistrzostw Europy w Bydgoszczy
Z okazji 100-lecia Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, w dniach 9-11 sierpnia w Bydgoszczy odbędą się odbędą się lekkoatletyczne 8. Drużynowe Mistrzostwa Europy (Superliga). Głównym sponsorem imprezy jest sieć sklepów spożywczych Spar International.
więcej
|
Cube Group wypromuje platformę Talentuno
Agencja Cobe Group odpowiada za promocję w digitalu platformy Talentuno, stworzonej do wspierania talentów w poszukiwaniu pracy, a firm - w pozyskiwaniu kandydatów.
więcej
|
They.pl odpowiada za komunikację marki Joanna
Do grona klientów agencji digital marketingowej They.pl dołączyła marka kosmetyczna Joanna.
więcej
|
Cathryn Sleight prezesem ds rozwoju biznesu w Mars Wrigley
Cathryn Sleight objęła stanowisko prezesa ds. rozwoju biznesu w firmie Mars Wrigley. Poprzednio pracowała m.in. w koncernie Unilever.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Mikołaj Kunica po roku pracy odchodzi z Wirtualnej Polski
Mikołaj Kunica nie przyjął proponowanej mu funkcji dyrektora programowego obszaru biznesu i finansów i żegna się z Wirtualną Polską - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Z wydawcą Kunica był związany przez niecały rok.
więcej
|
YouTube: zaostrzyliśmy walkę z mową nienawiści, to nie atak na jedne czy drugie opinie polityczne
W ostatnich dniach YouTube zablokował kontrowersyjne treści opublikowane przez kanał wRealu24.tv oraz Radio Maryja. W krótkim czasie jednak budzące wątpliwości materiały zostały przywrócone przez administrację serwisu. Ministerstwo Cyfryzacji zaznacza, że stara się na bieżąco wyjaśniać pojawiające się wątpliwości, zaś YT przyznaje że zaostrzył zasady, ale nie z powodów politycznych. - Zaostrzone podejście nie ma nic wspólnego z atakiem na jedne czy drugie opinie polityczne. Materiały wideo, których przekaz polega na promowaniu dyskryminacji, segregacji lub wykluczenia, podlegają usunięciu - tłumaczy serwis.
więcej
|
Storytel podwoił przychody w Polsce, kupił studio nagraniowe
W ub.r. polska spółka Storytel, zarządzająca platformą streamingową o takiej samej nazwie, zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 118,3 proc. do 20,48 mln zł, a jej wynik netto spadł z 50,5 tys. zł zysku do 79,1 tys. zł straty. Większość przychodów firmy pochodzi od jej szwedzkiego właściciela.
więcej
|
Kwestia Smaku wyprzedziła Smaker.pl. W dół Przyslijprzepis.pl, mocno w górę Mniam Mniam (TOP10 serwisów kulinarnych)
Blog Kwestiasmaku.com został liderem wśród serwisów kulinarnych, wyprzedzając Smaker.pl. W czołowej dziesiątce jest jeszcze drugi blog - Olgasmile.pl, a także m.in. po dwie sekcje kulinarne dużych portali i witryny content marketingowe. W skali miesiąca spore spadki odwiedzalności zanotowały Przyslijprzepis.pl i WP Kuchnia.
więcej
|
Facebook odmawia przyjęcia pozwu wniesionego przez SIN. Zasłania się brakiem znajomości języka polskiego
Facebook powołując się na europejskie przepisy odmówił przyjęcia sporządzonego po polsku pozwu wniesionego przeciwko niemu przez Społeczną Inicjatywę Narkopolityki (SIN). Amerykański serwis wyjaśnia, że nie ma w swoim zespole prawników mówiących po polsku, co oznacza konieczność przetłumaczenia dokumentu i dodatkowe koszty dla SIN. Fundacja Panopytkon wspierająca organizację w sporze z Facebookiem zwróciła się do sądu o zwolnienie z opłaty w tłumaczeniu pozwu.
więcej
|
YouTube przywrócił kanał wRealu24, bez opcji zarabiania z reklam
Na YouTubie przywrócono kanał telewizji internetowej wRealu24.tv, przy czym bez opcji zarabiania z reklam przy zamieszczonych treściach. Dziennikarze stacji zaapelowali do odbiorców o wsparcie i zapowiedzieli, że chce bardziej rozwijać własny serwis internetowy.
więcej
|
Jeff Bezos sprzedał akcje Amazona za 2,8 mld dolarów. Pieniądze dofinansują kosmiczną spółkę Blue Origin
W ostatnim okresie Jeff Bezos, założyciel i szef Amazona sprzedał akcje koncernu o łącznej wartości 2,8 mld dolarów. Pieniądze mają zostać przeznaczone na finansowe wsparcie kosmicznej spółki Blue Origin, Bezos wciąż pozostaje największym udziałowcem Amazona zachowując kontrolę nad koncernem.
więcej
|
W Azji 47 procent handlu w internecie w modelu Marketplace. Liderami Alibaba i JD.com
W 2018 roku w regionie Azji i Pacyfiku za 47 procent całkowitego handlu w internecie odpowiadały platformy sprzedażowe działające w modelu Marketplace - wynika z raportu firmy Euromonitor International. Największym sprzedawcą był holding Alibaba wyprzedzający platformę JJD.com. Obaj liderzy rynku wypracowali obroty o łącznej wartości ponad 444,5 mld dolarów.
więcej
|
Serwisy Interii z nowym narzędziem pogodowym
W wybranych serwisach portalu Interia pojawił się nowy moduł pogodowy, który pokazuje aktualne dane dla wybranego miejsca. To narzędzie ma umożliwić dziennikarzom przygotowywanie zapowiedzi wydarzeń oraz być praktyczne dla użytkownika - dzięki niemu wszystkie potrzebne informacje ma znaleźć w jednym miejscu.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|