Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 7 Sierpnia 2019
 
 
 
Cyfrowy Polsat ma zapłacić ponad 25 mln zł zaległego podatku, odwoła się od decyzji skarbówki
 
Naczelnik Małopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego nakazał Cyfrowemu Polsatowi zapłatę 25,1 mln zł podatku dochodowego z 2013 roku plus odsetki. Firma nie zgadza się z tą decyzją i złoży odwołanie. więcej
 
 
Mikołaj Kunica po roku pracy odchodzi z Wirtualnej Polski
 
Mikołaj Kunica nie przyjął proponowanej mu funkcji dyrektora programowego obszaru biznesu i finansów i żegna się z Wirtualną Polską - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Z wydawcą Kunica był związany przez niecały rok. więcej
 
 
YouTube: zaostrzyliśmy walkę z mową nienawiści, to nie atak na jedne czy drugie opinie polityczne
 
W ostatnich dniach YouTube zablokował kontrowersyjne treści opublikowane przez kanał wRealu24.tv oraz Radio Maryja. W krótkim czasie jednak budzące wątpliwości materiały zostały przywrócone przez administrację serwisu. Ministerstwo Cyfryzacji zaznacza, że stara się na bieżąco wyjaśniać pojawiające się wątpliwości, zaś YT przyznaje że zaostrzył zasady, ale nie z powodów politycznych. - Zaostrzone podejście nie ma nic wspólnego z atakiem na jedne czy drugie opinie polityczne. Materiały wideo, których przekaz polega na promowaniu dyskryminacji, segregacji lub wykluczenia, podlegają usunięciu - tłumaczy serwis. więcej
 
 
,,Sędzia Anna Maria Wesołowska" w TTV od poniedziałku do czwartku
 
Jesienią telewizja TTV będzie emitować premierowe odcinki court-show „Sędzia Anna Maria Wesołowska”. Wracający po ośmiu latach serial emitowany będzie od poniedziałku do czwartku. - Formuła programu zostaje bez zmian - informuje Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV. więcej
 
 
Storytel podwoił przychody w Polsce, kupił studio nagraniowe
 
W ub.r. polska spółka Storytel, zarządzająca platformą streamingową o takiej samej nazwie, zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 118,3 proc. do 20,48 mln zł, a jej wynik netto spadł z 50,5 tys. zł zysku do 79,1 tys. zł straty. Większość przychodów firmy pochodzi od jej szwedzkiego właściciela. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Marszałek Marek Kuchciński nie docenił potencjału kryzysu wizerunkowego wokół jego lotów (opinie) więcej
 
,,Fakt" najchętniej kupowanym dziennikiem w I półroczu. ,,Gazeta Polska Codziennie" najbardziej w dół, rośnie ,,Puls Biznesu" więcej
 
Nowy standard emisji DVB-T2 zbliża się wielkimi krokami. "Więcej kanałów, lepsza jakość sygnału" więcej
 
W lipcu najwięcej widzów przybyło ,,Wiadomościom". Liderem ,,Fakty" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor SEO Ringier Axel Springer Media
Product Manager ds. Programmatic Agora
Account manager z j. niemieckim GPD
Specjalista ds. Obróbki Multimedialnej Ringier Axel Springer Media
Trainee in Programing Department Fox Networks Group Poland
Redaktor serwisu poradnikzdrowie.pl Grupa ZPR Media
Scheduler Fox Networks Group Poland
Kierownik Produkcji, Dział Video Ringier Axel Springer Media
PR Account Executive (corporate PR) Walk PR
Senior Account Executive Walk Creative
Team Kreatywny Walk Creative
Reżyser /Realizator B3 Films
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Cyfrowy Polsat ma zapłacić ponad 25 mln zł zaległego podatku, odwoła się od decyzji skarbówki

Naczelnik Małopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego nakazał Cyfrowemu Polsatowi zapłatę 25,1 mln zł podatku dochodowego z 2013 roku plus odsetki. Firma nie zgadza się z tą decyzją i złoży odwołanie. więcej

,,Sędzia Anna Maria Wesołowska" w TTV od poniedziałku do czwartku

Jesienią telewizja TTV będzie emitować premierowe odcinki court-show „Sędzia Anna Maria Wesołowska”. Wracający po ośmiu latach serial emitowany będzie od poniedziałku do czwartku. - Formuła programu zostaje bez zmian - informuje Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV. więcej

,,Projekt Lady 4" stracił widzów, ale TVN utrzymał pozycję lidera. 15,84 mln zł z reklam

Reality-show „Projekt Lady 4” oglądało średnio 1,29 mln widzów, o 270 tys. osób mniej niż trzecią odsłonę programu pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji produkcji nadal był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 15,84 mln zł. więcej

W Polsat Sport zawodnicy podczas wywiadów wirtualnie przenoszeni do studia

W sportowym studiu Telewizji Polsat zaczęto wykorzystywać technologię, dzięki której osoby z innych miejsc podczas wywiadów są wirtualnie przenoszone do studia. więcej

Sylwia Madejska wśród prowadzących "Raport" w Superstacji, do redakcji dołączyli nowi wydawcy

Dziennikarka Sylwia Madejska, która do tej pory zajmowała się tematyką polityczną w Superstacji, dołączyła do prowadzących "Raport". Do redakcji kanału dołączyło czterech nowych wydawców. więcej

Zakończyły się nagrania do ,,Ninja Warrior Polska". Emisja jesienią w Polsacie (zdjęcia)

Telewizja Polsat właśnie zakończyła nagrania do polskiej edycji japońskiego reality-show „Ninja Warrior” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Emisja programu zaplanowana została w jesiennej ramówce br. więcej

Nowy serial ,,Zoo" na antenie Boomeranga

Od 19 sierpnia na antenie Boomeranga widzowie będą mogli nowy serial „Zoo”. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Katarzyna Buszkowska odchodzi z Radia ZET, jej obowiązki przejmie Michał Celeda

Szefowa informacji Katarzyna Buszkowska z końcem sierpnia odchodzi z Radia ZET. - Rozstanie następuje za porozumieniem stron - informuje portal Wirtualnemedia.pl Małgorzata Kozieł, rzecznik prasowy Grupy Eurozet. Buszkowska nie komentuje swojego odejścia. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w największych miastach, VOX FM najbardziej w dół

W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w pierwszym półroczu br. było RMF FM, które równocześnie zanotowało największy wzrost. Z kolei najbardziej straciło VOX FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radiowa Dwójka prezentuje eseje Herberta w wykonaniu Zbigniewa Zapasiewicza

Z okazji 10. rocznicy śmierci Zbigniewa Zapasiewicza radiowa Dwójka przypomina eseje Zbigniewa Herberta w wykonaniu tego aktora. więcej

 
Kazanie o ,,tęczowej zarazie" na krótko usunięte z kanału Radia Maryja na YouTubie. Google przyznaje się do błędu

Radio Maryja dostało ostrzeżenie od administracji YouTube’a, że zapis kazania abp. Marka Jędraszewskiego ze słowami o „tęczowej zarazie” szerzy nienawiść. Wideo na krótko zostało zablokowane na kanale rozgłośni. - Jest to skandaliczne naruszenie zasady wolności słowa, która jest fundamentem ustroju każdego demokratycznego państwa - tak decyzję YouTube'a skrytykowało Centrum Monitoringu Wolności Prasy. We wtorek po południu Google przyznał, że materiał zablokowano wskutek błędnej oceny. więcej

 
Rekord FM zdecydowanym liderem w Radomiu w I półroczu, Radio ZET wyprzedziło Eskę

Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w pierwszym półroczu br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Justyna Gościńska dyrektor marketingu 4F

Justyna Gościńska objęła stanowisko dyrektor marketingu 4F (OTCF). Zastąpiła Martę Najbert-Sykulską, która rozstała się z firmą. więcej

Volkswagen Group wydał na reklamy dwa razy więcej niż Toyota, Fiat mocno w górę (TOP5)

Producenci samochodów osobowych wydali w I połowie br. na reklamy w mediach 19,1 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r. Pozycję lidera zachował Volkswagen Group Polska (importer aut marki Skoda, Audi, Volkswagen). Największy wzrost nakładów na reklamę zanotowały w tym okresie FCA Poland, importer aut marki Fiat i Chrysler oraz Hyundai Motor Poland - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Codemedia i MullenLowe MediaHub zajmą się obsługą PGNiG w internecie

Agencje Codemedia i MullenLowe MediaHub wygrał przetarg spółki Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo na jej obsługę w zakresie marketingu internetowego. Pokonały w nim agencję All4Affiliate i konsorcjum Mastermind Media z John Pitcher. więcej

Tomasz Danielewicz na czele kreacji Bluecloud Interactive. Piotr Cegielski szefem działu UX

Tomasz Danielewicz objął stanowisko dyrektora kreatywnego Bluecloud Interactive. Dotychczas piastująca tę funkcję Monika Donner przechodzi na nowo utworzone stanowisko creative strategy directora i dołącza do działu strategii. Piotr Cegielski został szefem działu UX. więcej

Anna Podkowińska -Tretyn wprowadzi do Polski włoskie Supermercato24

Anna Podkowińska -Tretyn objęła stanowisko menedżera na Polskę włoskiej firmy Supermercato24, która specjalizuje się w realizacji usług dostawy produktów spożywczych tego samego dnia (same-day delivery ) we współpracy z sieciami handlowymi. więcej

Volkswagen ID.3 1ST promowany kampanią w technologii ScreenX (wideo)

Volkswagen Group Polska wykorzystuje w swojej najnowszej kampanii samochodów z napędem elektrycznym emisję spotu w technologii ScreenX. Za realizację akcji odpowiadają PHD Media Direction i DDB Warszawa. więcej

Piotr Mach odpowiada za rozwój współpracy zagranicznej w Agencji Warszawa

Piotr Mach awansował w Agencji Warszawa na nowe stanowisko international business development officera. więcej

Diesel z kolekcją inspirowaną serialem ,,Dom z papieru" (wideo)

Firma odzieżowa Diesel wprowadziła do sprzedaży limitowaną kolekcję odzieży inspirowaną serialem „Dom z papieru”, emitowanym w Netflix. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez agencję reklamową Publicis Italy. więcej

Michał Koterski walczy z lękiem za pomocą inteligentnych rozwiązań od Fibaro (wideo)

Firma Fibaro ruszyła w internecie z emisją filmu krótkometrażowego pt„Syn”, który ma zwiększać świadomość korzyści płynących z rozwiązań tzw. inteligentnego domu i ich pozytywnego wpływu na poczucie bezpieczeństwa. W głównej roli nauczyciela angielskiego wystąpił Michał Koterski. W roli jego partnerki – Marcela Leszczak. więcej

Łukasz Nowicki w kampanii społecznej "Stop suszy!"

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie rozpoczęło kampanię społeczną "Stop suszy!", w której zachęca do oszczędzania wody. Ambasadorem akcji został aktor Łukasz Nowicki. więcej

Producent Oleju Wielkopolskiego wykorzystuje ekologiczne opakowania

Grupa Princes, producent Oleju Wielkopolskiego, wprowadza butelki pozyskane w 51 proc. z materiałów z recyklingu. więcej

Małopolska z kampanią ,,Nie zaśmiecaj naszego domu"

Województwo małopolskie rozpoczęło kampanię „Nie zaśmiecaj naszego domu”. Akcja potrwa do końca sierpnia. więcej

Bosch ogłasza konkurs na ambasadora marki

Na początku sierpnia ruszył konkurs konsumencki marki Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego), w którym promowane są suszarki do ubrań. Do udziału w zabawie zaprasza oficjalna ambasadorka marki Bosch - Dorota Szelągowska. więcej

Carrefour wprowadza swoją markę napojów energetycznych dla kobiet

Carrefour wprowadza do sprzedaży linię napojów energetycznych, skierowanych do kobiet. Projekt opakowań przygotowała agencja Altavia. więcej

Spar International sponsorem lekkoatletycznych Drużynowych Mistrzostw Europy w Bydgoszczy

Z okazji 100-lecia Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, w dniach 9-11 sierpnia w Bydgoszczy odbędą się odbędą się lekkoatletyczne 8. Drużynowe Mistrzostwa Europy (Superliga). Głównym sponsorem imprezy jest sieć sklepów spożywczych Spar International. więcej

Cube Group wypromuje platformę Talentuno

Agencja Cobe Group odpowiada za promocję w digitalu platformy Talentuno, stworzonej do wspierania talentów w poszukiwaniu pracy, a firm - w pozyskiwaniu kandydatów. więcej

They.pl odpowiada za komunikację marki Joanna

Do grona klientów agencji digital marketingowej They.pl dołączyła marka kosmetyczna Joanna. więcej

Cathryn Sleight prezesem ds rozwoju biznesu w Mars Wrigley

Cathryn Sleight objęła stanowisko prezesa ds. rozwoju biznesu w firmie Mars Wrigley. Poprzednio pracowała m.in. w koncernie Unilever. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w I półroczu, ,,Dziennik Zachodni" najbardziej w dół

W pierwszym półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Zachodni” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Jakub Dymek dołączył do redakcji tygodnika "Przegląd"

Jakub Dymek rozpoczął pracę w tygodniku „Przegląd”. W najnowszym numerze pisma ukazał się jego wywiad. Dziennikarz przekazał nam, że do redakcji dołączył jako stały współpracownik. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Mikołaj Kunica po roku pracy odchodzi z Wirtualnej Polski

Mikołaj Kunica nie przyjął proponowanej mu funkcji dyrektora programowego obszaru biznesu i finansów i żegna się z Wirtualną Polską - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Z wydawcą Kunica był związany przez niecały rok. więcej

YouTube: zaostrzyliśmy walkę z mową nienawiści, to nie atak na jedne czy drugie opinie polityczne

W ostatnich dniach YouTube zablokował kontrowersyjne treści opublikowane przez kanał wRealu24.tv oraz Radio Maryja. W krótkim czasie jednak budzące wątpliwości materiały zostały przywrócone przez administrację serwisu. Ministerstwo Cyfryzacji zaznacza, że stara się na bieżąco wyjaśniać pojawiające się wątpliwości, zaś YT przyznaje że zaostrzył zasady, ale nie z powodów politycznych. - Zaostrzone podejście nie ma nic wspólnego z atakiem na jedne czy drugie opinie polityczne. Materiały wideo, których przekaz polega na promowaniu dyskryminacji, segregacji lub wykluczenia, podlegają usunięciu - tłumaczy serwis. więcej

Storytel podwoił przychody w Polsce, kupił studio nagraniowe

W ub.r. polska spółka Storytel, zarządzająca platformą streamingową o takiej samej nazwie, zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 118,3 proc. do 20,48 mln zł, a jej wynik netto spadł z 50,5 tys. zł zysku do 79,1 tys. zł straty. Większość przychodów firmy pochodzi od jej szwedzkiego właściciela. więcej

Kwestia Smaku wyprzedziła Smaker.pl. W dół Przyslijprzepis.pl, mocno w górę Mniam Mniam (TOP10 serwisów kulinarnych)

Blog Kwestiasmaku.com został liderem wśród serwisów kulinarnych, wyprzedzając Smaker.pl. W czołowej dziesiątce jest jeszcze drugi blog - Olgasmile.pl, a także m.in. po dwie sekcje kulinarne dużych portali i witryny content marketingowe. W skali miesiąca spore spadki odwiedzalności zanotowały Przyslijprzepis.pl i WP Kuchnia. więcej

Facebook odmawia przyjęcia pozwu wniesionego przez SIN. Zasłania się brakiem znajomości języka polskiego

Facebook powołując się na europejskie przepisy odmówił przyjęcia sporządzonego po polsku pozwu wniesionego przeciwko niemu przez Społeczną Inicjatywę Narkopolityki (SIN). Amerykański serwis wyjaśnia, że nie ma w swoim zespole prawników mówiących po polsku, co oznacza konieczność przetłumaczenia dokumentu i dodatkowe koszty dla SIN. Fundacja Panopytkon wspierająca organizację w sporze z Facebookiem zwróciła się do sądu o zwolnienie z opłaty w tłumaczeniu pozwu. więcej

YouTube przywrócił kanał wRealu24, bez opcji zarabiania z reklam

Na YouTubie przywrócono kanał telewizji internetowej wRealu24.tv, przy czym bez opcji zarabiania z reklam przy zamieszczonych treściach. Dziennikarze stacji zaapelowali do odbiorców o wsparcie i zapowiedzieli, że chce bardziej rozwijać własny serwis internetowy. więcej

Jeff Bezos sprzedał akcje Amazona za 2,8 mld dolarów. Pieniądze dofinansują kosmiczną spółkę Blue Origin

W ostatnim okresie Jeff Bezos, założyciel i szef Amazona sprzedał akcje koncernu o łącznej wartości 2,8 mld dolarów. Pieniądze mają zostać przeznaczone na finansowe wsparcie kosmicznej spółki Blue Origin, Bezos wciąż pozostaje największym udziałowcem Amazona zachowując kontrolę nad koncernem. więcej

W Azji 47 procent handlu w internecie w modelu Marketplace. Liderami Alibaba i JD.com

W 2018 roku w regionie Azji i Pacyfiku za 47 procent całkowitego handlu w internecie odpowiadały platformy sprzedażowe działające w modelu Marketplace - wynika z raportu firmy Euromonitor International. Największym sprzedawcą był holding Alibaba wyprzedzający platformę JJD.com. Obaj liderzy rynku wypracowali obroty o łącznej wartości ponad 444,5 mld dolarów. więcej

Serwisy Interii z nowym narzędziem pogodowym

W wybranych serwisach portalu Interia pojawił się nowy moduł pogodowy, który pokazuje aktualne dane dla wybranego miejsca. To narzędzie ma umożliwić dziennikarzom przygotowywanie zapowiedzi wydarzeń oraz być praktyczne dla użytkownika - dzięki niemu wszystkie potrzebne informacje ma znaleźć w jednym miejscu. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polska rodzina na wyprawkę szkolną wyda ponad 1700 zł

Początek września z wydatkami na wyprawkę szkolną. W tym roku polska rodzina przeznaczy na nią średnio 1718 zł. Ponad 2/3 tej sumy pochłoną ubrania, buty oraz przybory szkolne 69 proc. Polaków na szkolne zakupy wybierze się w sierpniu. W 9 na 10 gospodarstw domowych w decyzjach zakupowych będą uczestniczyły również dzieci - wynika z badania Deloitte. więcej

Sól - wiemy, że szkodzi, ale nie potrafimy jej ograniczyć (infografika)

Polacy wiedzą, że nadmiar soli szkodzi, ale nie wiedzą, jak ją ograniczyć albo wyeliminować z potraw - wynika z badania GfK. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Wpływy Bridge zmalały o 17 proc. Zysk w dół wskutek 330 tys. zł odpisu na GetBack

W ub.r. agencja public relations Bridge zanotowała spadek przychodów o 16,6 proc. do 6,17 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 591,6 do 147,8 tys. zł. Spółka zwiększyła odpisy na należności o 332 tys. zł, bo nie zapłacił jej GetBack. więcej

Ahava PR pracuje dla marek Vanilla night&day i Oh!Zuza

Portfolio agencji Ahava PR powiększa się o dwie marki odzieżowe - Vanilla night&day oraz Oh!Zuza. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Storytel podwoił przychody w Polsce, kupił studio nagraniowe
Tencent chce kupić 10 procent udziałów w Universal Music Group. Trwają rozmowy z Vivendi
W Japonii rusza dochodzenie w sprawie Apple. Podejrzenia o praktyki monopolistyczne
Szef Huawei: Zamykanie się na naszą technologię pozostawi Amerykę w tyle
HP prezentuje nowe komputery EliteDesk i ProDesk przeznaczone dla biznesu. Ceny od 349 euro
LG wprowadza monitor UltraFine 5K z ekranem 27 cali. Jest dedykowany do urządzeń Apple w cenie 5999 złotych
 
 
 
GOSPODARKA
 
Jeff Bezos sprzedał akcje Amazona za 2,8 mld dolarów. Pieniądze dofinansują kosmiczną spółkę Blue Origin
Deweloperzy najbardziej aktywni w Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście
Anna Podkowińska -Tretyn wprowadzi do Polski włoskie Supermercato24
Tencent chce kupić 10 procent udziałów w Universal Music Group. Trwają rozmowy z Vivendi
W Japonii rusza dochodzenie w sprawie Apple. Podejrzenia o praktyki monopolistyczne
W Azji 47 procent handlu w internecie w modelu Marketplace. Liderami Alibaba i JD.com
Polska rodzina na wyprawkę szkolną wyda ponad 1700 zł
Sól - wiemy, że szkodzi, ale nie potrafimy jej ograniczyć (infografika)
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Helios zaprasza na darmowe seanse filmowe bohaterów Powstania Warszawskiego
,,Szkoła dla elity 2" od 6 września w Netfliksie (wideo)
Koniec serialu "The OA". Netflix rezygnuje z produkcji
"Pewnego razu... w Hollywood" jako serial w serwisie Netflix
Książę Karol ma zagrać w filmie o przygodach Jamesa Bonda
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj