Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 8 Sierpnia 2019
 
 
 
Nazwa.pl chce pozwać ,,Puls Biznesu" za tekst o zwolnieniach. Autor: jest rzetelny i bezstronny
 
Firma hostingowa Nazwa.pl zarzuca „Pulsowi Biznesu” (Bonnier Business Polska), że w artykule wyolbrzymił skalę przeprowadzonych w niej zwolnień. Zapowiada działania prawne wobec gazety. - Zapewniam, że dochowaliśmy wszelkich zasad rzetelności i bezstronności dziennikarskiej. Spółka, wbrew temu co pisze w oświadczeniu, miała pełną możliwość odnieść się do faktów - odpowiada autor tekstu Grzegorz Suteniec. więcej
 
 
Discovery Life postawi na zdrowie. Gwiazdami kanału Ewa Drzyzga i Agata Młynarska
 
Od czwartku, 22 sierpnia br. kanał Discovery Life pojawi się w nowej, odświeżonej formule. Stacja postawi na tematy związane ze zdrowiem. Ambasadorkami kanału zostały Ewa Drzyzga oraz Agata Młynarska, które będą mieć własne programy w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Disney+ ruszy 12 listopada w cenie 12,99 dolarów miesięcznie z Hulu i ESPN+. Będzie nowa wersja ,,Kevina samego w domu"
 
Koncern Disney zapowiedział, że planowany przez niego na jesień 2019 roku serwis SVOD Disney+ zaoferuje pakiet pozwalający na dostęp w ramach jednego abonamentu do trzech platform streamingowych jednocześnie - Disney+, Hulu oraz ESPN+. Cena miesięcznej subskrypcji ma wynosić 12,99 dol. Poza tym rozbudowanym pakietem oferowany będzie abonament obejmujący wyłącznie bibliotekę Disney+ w cenie 6,99 dol. na miesiąc. Na potrzeby platformy planowane są nowe wersje hitów „Kevin sam w domu” i „Noc w muzeum”. więcej
 
 
CDA w br.: wpływy 62 proc. w górę, 3,1 mln zł zysku netto, 190,4 tys. zł subskrybentów CDA Premium
 
W pierwszej połowie br. platforma wideo CDA.pl zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 62,1 proc. do 19,27 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 2,19 do 3,12 mln zł. Na koniec czerwca z jej płatnej oferty CDA Premium korzystało 190,4 tys. użytkowników. więcej
 
 
Izabella Krzan i Maciej Kurzajewski poprowadzą ,,Czar par". Emisja od 20 września w TVP2
 
Od 20 września telewizyjna Dwójka będzie emitować reaktywowany teleturniej „Czar par”, który będzie można oglądać w piątki o godz. 20.45 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Widowisko poprowadzą Maciej Kurzajewski i Izabella Krzan. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Storytel podwoił przychody w Polsce, kupił studio nagraniowe więcej
 
Marszałek Marek Kuchciński nie docenił potencjału kryzysu wizerunkowego wokół jego lotów (opinie) więcej
 
,,Fakt" najchętniej kupowanym dziennikiem w I półroczu. ,,Gazeta Polska Codziennie" najbardziej w dół, rośnie ,,Puls Biznesu" więcej
 
Nowy standard emisji DVB-T2 zbliża się wielkimi krokami. "Więcej kanałów, lepsza jakość sygnału" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Wydawca w dziale wideo wyborcza.pl Agora
Dziennikarz Ekonomiczny Super Express
Redaktor SEO Ringier Axel Springer Media
Product Manager ds. Programmatic Agora
Account manager z j. niemieckim GPD
Specjalista ds. Obróbki Multimedialnej Ringier Axel Springer Media
Trainee in Programing Department Fox Networks Group Poland
Scheduler Fox Networks Group Poland
Kierownik Produkcji, Dział Video Ringier Axel Springer Media
PR Account Executive (corporate PR) Walk PR
Senior Account Executive Walk Creative
Team Kreatywny Walk Creative
Reżyser /Realizator B3 Films
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Discovery Life postawi na zdrowie. Gwiazdami kanału Ewa Drzyzga i Agata Młynarska

Od czwartku, 22 sierpnia br. kanał Discovery Life pojawi się w nowej, odświeżonej formule. Stacja postawi na tematy związane ze zdrowiem. Ambasadorkami kanału zostały Ewa Drzyzga oraz Agata Młynarska, które będą mieć własne programy w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Disney+ ruszy 12 listopada w cenie 12,99 dolarów miesięcznie z Hulu i ESPN+. Będzie nowa wersja ,,Kevina samego w domu"

Koncern Disney zapowiedział, że planowany przez niego na jesień 2019 roku serwis SVOD Disney+ zaoferuje pakiet pozwalający na dostęp w ramach jednego abonamentu do trzech platform streamingowych jednocześnie - Disney+, Hulu oraz ESPN+. Cena miesięcznej subskrypcji ma wynosić 12,99 dol. Poza tym rozbudowanym pakietem oferowany będzie abonament obejmujący wyłącznie bibliotekę Disney+ w cenie 6,99 dol. na miesiąc. Na potrzeby platformy planowane są nowe wersje hitów „Kevin sam w domu” i „Noc w muzeum”. więcej

Izabella Krzan i Maciej Kurzajewski poprowadzą ,,Czar par". Emisja od 20 września w TVP2

Od 20 września telewizyjna Dwójka będzie emitować reaktywowany teleturniej „Czar par”, który będzie można oglądać w piątki o godz. 20.45 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Widowisko poprowadzą Maciej Kurzajewski i Izabella Krzan. więcej

Rada Etyki Mediów o reportażu ,,Alarmu!" o niemowlaku ze śmiercią mózgu: naruszono zasady prawdy i obiektywizmu

Piotr Sułek w reportażu o odłączeniu dziecka od aparatury podtrzymującej życie wyemitowanym w czerwcu br. magazynie „Alarm!” (TVP1) naruszył zasady prawdy i obiektywizmu - oceniła Rada Etyki Mediów. Dziennikarzowi zarzucono m.in. jednostronne przedstawienie tematu. Redakcja „Alarmu!” nie zgadza się z zarzutami. więcej

,,Opowiem ci o zbrodni 2" od 20 września w CI Polsat. Joanna Opiat-Bojarska i Max Czornyj w obsadzie (wideo)

W piątek, 20 września br. Crime+Investigation Polsat rozpocznie emisję drugiego sezonu cyklu dokumentalnego „Opowiem ci o zbrodni” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W nowych odcinkach do obsady serii dołączą Joanna Opiat-Bojarska i Max Czornyj. więcej

Nadawca Fokus TV i Nowa TV: wpływy zmalały o 8 proc., strata wzrosła do 19 mln zł

W ub.r. spółka TV Spektrum, nadawca Fokus TV i Nowa TV, przy spadku przychodów sprzedażowych o 8 proc. do 34,62 mln zł zanotowała 19,03 mln zł straty netto (wobec 12,15 mln zł straty rok wcześniej). Firma tłumaczy to niskim zasięgiem technicznym Nowa TV, przez ostatnie półtora roku dostała 21 mln zł pożyczek. więcej

Maciej Dowbor poprowadzi Ultraligę w Polsat Games

We wtorek, 13 sierpnia rozpocznie się faza play-off kolejnego sezonu Ultraligi. Gospodarzem e-sportowej imprezy będzie Maciej Dowbor - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Edyta Górniak w nowym programie TVN będzie uczyć się jazdy autem, zdjęcia ruszą we wrześniu

We września TVN ma rozpocząć zdjęcia do nowego reality-show z Edytą Górniak, w którym piosenkarka będzie uczyć się jazdy samochodem - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych ustaleń wynika, że powstanie kilka odcinków projektu, które wyemitowane zostaną jeszcze w jesiennej ramówce. więcej

,,Ciężarówką przez Indonezję" jesienną nowością TVN Turbo. Polski kierowca podróżuje przez USA (wideo)

We wtorek, 20 sierpnia br. stacja TVN Turbo rozpocznie emisję nowego programu „Ciężarówką przez Indonezję”, w którym pochodzący z Polski kierowca samochodu dostawczego jedzie przez Indonezję. więcej

Piotr Siemieniec przeszedł z Emitela do Telewizji Polskiej

Piotr Siemieniec, dyrektor ds. radia i telewizji w firmie Emitel od sierpnia br. pracuje w Telewizji Polskiej. Z naszych informacji wynika, że rozpoczął pracę w Biurze Strategii i Projektów TVP. więcej

Trzeci sezon "American Crime Story" opowie o skandalu z Billem Clintonem i Moniką Lewinsky

Stacja FX zapowiedziała trzeci sezon miniserialu "American Crime Story". Nowa historia poświęcona będzie skandalowi obyczajowemu sprzed ponad 20 lat, kiedy to romans Billa Clinton z Moniką Lewinsky nieomal doprowadził do pierwszego w dziejach USA impeachmentu. więcej

Bartłomiej Major szefem zespołu ds. programowych A+E Networks

Bartłomiej Major objął nowo utworzone stanowisko szefa zespołu ds. programowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej w koncernie A+E Networks. Zespół programowy polskiego oddziału firmy wzmocniła czwórka nowych menedżerów. więcej

UPC Polska z nową ofertą usług komórkowych dla klientów biznesowych

Operator kablowy, UPC Polska uruchomił sprzedaż usług mobilnych dla klientów z segmentu małych i średnich firm. W ramach oferty komórkowej będzie można posiadać do 10 numerów (kart SIM).  więcej

UPC Polska z promocyjną ofertą dla studentów

Firma UPC Polska przygotowała specjalną ofertę dla studentów, w której można otrzymać dostęp do internetu światłowodowego ze Smart Wi-Fi z pakietem 34 kanałów telewizyjnych. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Jesienią w TOK FM druga edycja akcji ,,Usłysz swojego posła"

Radio TOK FM zorganizuje drugą odsłonę akcją „Usłysz swojego posła”. W jej ramach we wrześniu i październiku br. w kilku miastach zorganizowanych zostanie cykl debat przedwyborczych z udziałem słuchaczy i kandydatów na parlamentarzystów. więcej

 
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu w I półroczu, duży awans RMF Classic

Liderem rynku radiowego w Toruniu w pierwszym półroczu br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Trójka - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Platige Image ze wzrostem wpływów o 16 proc. i 3,5 mln zł zysku. Efekty umów z Polsatem, TVP i Netflixem

W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa Platige Image osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 16 proc. do 43,98 mln zł oraz 3,47 mln zł zysku netto (wobec 377 tys. zł straty rok wcześniej). Firma uzasadnia to m.in. współpracą z TVP, Polsatem i Netflixem. więcej

Krótsze kolejki w Biedronkach? Sieć testuje nowe rozwiązanie

Biedronka (Jeronimo Martins Polska) prowadzi testy skanerów kart lojalnościowych „Moja Biedronka”. Rozwiązanie może pomóc skrócić kolejki i czas obsługi każdego klienta. więcej

Group One tworzy agencję eventową 2GetThere

Grupa komunikacyjna Group One powołuje spółkę 2GetThere, która zajmie się realizacją eventów, działań promocyjnych i ambientowych. Prezesem zarządu jest Maciej Hutyra, a operacyjnie za działania odpowiada Kamil Bartosiewicz. więcej

,,Empower yourself" - Mike Tyson medytuje w reklamie Black Energy Drink (wideo)

Rusza kolejna kampania napoju energetycznego Black Energy Drink (produkowanego prze FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona. Akcja, autorstwa 2012 Agency i Zenith, jest realizowana pod hasłem „Empower yourself”. więcej

Mikołaj Szymborski za Jerzego Staruchowicza dyrektorem marketingu Legii Warszawa

Mikołaj Szymborski objął funkcję dyrektora marketingu w klubie sportowym Legia Warszawa. Zastąpił Jerzego Staruchowicza, który dalej pracuje w Legii. więcej

Marcin Prokop rozmawia z klientami w nowych reklamach Warty (wideo)

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej firmy ubezpieczeniowej Warta oparta na serwisie Dobrezakonczenia.pl. Dziennikarz TVN Marcin Prokop ponownie rozmawia z klientami ubezpieczyciela o ich problemach i sposobach na ich rozwiązanie. Akcję przygotowały firmy marketingowe MullenLowe Warsaw, K2 i Starcom. więcej

Tyskie zachęca do wyjścia przed parawan wypoczywających nad Bałtykiem

Tyskie (Kompania Piwowarska) wystartowało z wakacyjną akcją ambientową „Przejdźmy na ty ponad parawanami”. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Przejdźmy na Ty”. więcej

NFZ wyda 2 mln zł na kampanię o szkodliwości cukru

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia zaplanowana na wrzesień br. kampanię społeczną w internecie o szkodliwości nadmiernego spożywania cukru dla zdrowia. Wyda na nią ok. 2 mln zł. Szuka agencji do jej realizacji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Plejada gwiazd w kampanii reklamowej iPhone'a

Apple w najnowszej akcji reklamowej "Shot on iPhone On Tour" chce pokazać, ze jego smartfony nie mają sobie równych, jeśli chodzi o robienie zdjęć w czasie koncertów. więcej

Karolina Anderson head of studio design w oS3

Karolina Anderson awansowała na nowe stanowisko, head of studio design, w dziale kreacji agencji reklamowej oS3. więcej

McDonald's w Londynie testuje nowy format lokalu z jedzeniem tylko na wynos

W centrum Londynu ruszył McDonald’s to Go. Jest to testowa placówka sieci fast food, która oferuje tylko i wyłącznie jedzenie na wynos. Dlatego też jej menu jest mocno ograniczone. więcej

Zara po krytyce internautów usunęła zdjęcie koszuli z bambusem i zmieniła pod nim podpis

Jeszcze w środę we wczesnych godzinach popołudniowych w sklepie internetowym Zary można było kupić za 109 zł męską koszulę „z bambusem”. Po krytyce internautów najpierw zdjęcie usunięto, a wieczorem ta sama koszula była opisana już jako „koszula w liście”. więcej

Provident angażuje swoich pracowników do kampanii #EkipaProvidenta

Wystartowała kampania reklamowa firmy pożyczkowej Provident pod hasłem "Ekipa Providenta". Zamiast aktorów, występują w niej faktyczni pracownicy firmy. Akcje przygotowała ZPR. więcej

Zdjęcie pasażerki na zepsutym siedzeniu w samolocie EasyJet hitem internetu. Ostra reakcja przewoźnika

Jeden z pasażerów linii lotniczych EasyJet wstawił do internetu zdjęcie, na którym widać pasażerkę siedzącą na fotelu bez oparcia. Przewoźnik zażądał usunięcia z sieci kłopotliwej dla własnego wizerunku fotografii. więcej

Soki Tymbark w nowych opakowaniach

Tymbark (Maspex) modyfikuje swoje kartonowe opakowania o pojemności 1 litra. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Nazwa.pl chce pozwać ,,Puls Biznesu" za tekst o zwolnieniach. Autor: jest rzetelny i bezstronny

Firma hostingowa Nazwa.pl zarzuca „Pulsowi Biznesu” (Bonnier Business Polska), że w artykule wyolbrzymił skalę przeprowadzonych w niej zwolnień. Zapowiada działania prawne wobec gazety. - Zapewniam, że dochowaliśmy wszelkich zasad rzetelności i bezstronności dziennikarskiej. Spółka, wbrew temu co pisze w oświadczeniu, miała pełną możliwość odnieść się do faktów - odpowiada autor tekstu Grzegorz Suteniec. więcej

Światowe media informują o powrocie ,,Gazety Wyborczej" do historycznego hasła. ,,Potrzebujemy solidarności demokratów"

Powrót „Gazety Wyborczej” (Agora) do historycznego hasła zostało opisane przez światową prasę jako wezwanie do solidarności z obywatelami wykluczonymi przez władzę - informuje Agora. -  Jesteśmy mile zaskoczeni skalą poparcia i zrozumieniem, które popłynęło ze świata -  komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Jerzy B. Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”. więcej

Pięć najchętniej kupowanych miesięczników, to tytuły poradnikowe (top 99)

W maju br. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Na drugim miejscu znalazł się „Poradnik 50+”. Ogółem wszystkie tytuły z czołowej piątki, to pisma poradnikowe - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Disney+ ruszy 12 listopada w cenie 12,99 dolarów miesięcznie z Hulu i ESPN+. Będzie nowa wersja ,,Kevina samego w domu"

Koncern Disney zapowiedział, że planowany przez niego na jesień 2019 roku serwis SVOD Disney+ zaoferuje pakiet pozwalający na dostęp w ramach jednego abonamentu do trzech platform streamingowych jednocześnie - Disney+, Hulu oraz ESPN+. Cena miesięcznej subskrypcji ma wynosić 12,99 dol. Poza tym rozbudowanym pakietem oferowany będzie abonament obejmujący wyłącznie bibliotekę Disney+ w cenie 6,99 dol. na miesiąc. Na potrzeby platformy planowane są nowe wersje hitów „Kevin sam w domu” i „Noc w muzeum”. więcej

CDA w br.: wpływy 62 proc. w górę, 3,1 mln zł zysku netto, 190,4 tys. zł subskrybentów CDA Premium

W pierwszej połowie br. platforma wideo CDA.pl zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 62,1 proc. do 19,27 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 2,19 do 3,12 mln zł. Na koniec czerwca z jej płatnej oferty CDA Premium korzystało 190,4 tys. użytkowników. więcej

Pudelek.pl musi przez dwa tygodnie przepraszać Marinę Łuczenko-Szczęsną za naruszenie dóbr osobistych

Serwis plotkarski Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) w związku z pozwaniem spółki przez Marinę Łuczenko-Szczęsną za naruszenie dóbr osobistych od 2 sierpnia br. przez dwa tygodnie musi publikować przeprosiny. Sąd nie zasądził jednak zadośćuczynienia - piosenkarka domagała się 80 tys. złotych. więcej

UKE: Wzrosły średnie ceny internetu stacjonarnego. Najdrożej w Inei, Orange i UPC

W pierwszej połowie 2019 roku wzrosły ceny dostępu do stacjonarnego internetu w niektórych ofertach - informuje Urząd Komunikacji Elektronicznej. W analizowanym okresie średnie koszty korzystania z sieci o prędkości powyżej 30 Mb/s zwiększyły się o 3 proc., zaś ceny łączy o przepustowości ponad 100 Mb/s były wyższe o 7 proc. Kto jest najdroższy? Inea, Orange i UPC. więcej

Onet pomaga ludności Jemenu akcją #helpyemen

Onet wspiera zbiórkę pieniędzy na walkę z kryzysem humanitarnym w Jemenie. Partnerami akcji #helpyemen są UNICEF, Polska Akcja Humanitarną oraz Fundacja Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej. więcej

W WP SportoweFakty transmisje ze szwedzkiej ligi żużla i skróty PGE Ekstraligi od nc+

Portal WP SportoweFakty (Grupa Wirtualna Polska) poszerza ofertę dla kibiców żużla o transmisje ze szwedzkiej ligi oraz o nowe formaty wideo. Przy transmisjach z meczów żużlowych będzie współpracował z platformą nc+. więcej

Newsweek.pl musi sprostować tekst o ,,polskich obozach koncentracyjnych"

Sąd Najwyższy odmówił przyjęcia skargi kasacyjnej w sprawie wyroku, nakazującego serwisowi Newsweek.pl (grupa Ringier Axel Springer Polska) opublikowanie sprostowania w sprawie „polskich obozów koncentracyjnych, tworzonych przez Polaków”. Proces wytoczył firmie Maciej Świrski, prezes Reduty Dobrego Imienia. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Paulina Pytel oraz Kinga Woźniakowska awansowały w Lightscape

Paulina Pytel oraz Kinga Woźniakowska awansowały na stanowiska account executive w agencji komunikacji zintegrowanej Lightscape. więcej

Sabre Polska klientem Employer Branding Institute

Firma Sabre Polska, dostawca technologii w branży turystycznej, wybrała Employer Branding Institute do kompleksowej obsługi w ramach wypracowania strategii employer brandingu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
UKE: Wzrosły średnie ceny internetu stacjonarnego. Najdrożej w Inei, Orange i UPC
Krótsze kolejki w Biedronkach? Sieć testuje nowe rozwiązanie
Samsung prezentuje Galaxy Note 10 z ekranem 6,3 cala i 8 GB RAM-u. Za cenę od 4149 złotych
HBO z HBO GO w Play Now o 5 zł taniej
,,Gruba tuba do YouTube'a" - dodatkowe 50 GB na YouTube w Plushu na Kartę
UPC Polska z nową ofertą usług komórkowych dla klientów biznesowych
Eltel Networks pozbywa się polskiej części biznesu telekomunikacyjnego
 
 
 
GOSPODARKA
 
Platige Image ze wzrostem wpływów o 16 proc. i 3,5 mln zł zysku. Efekty umów z Polsatem, TVP i Netflixem
Gdańsk otwiera kolejne zdroje, ograniczając tym samym liczbę plastikowych butelek w mieście.
Zdjęcie pasażerki na zepsutym siedzeniu w samolocie EasyJet hitem internetu. Ostra reakcja przewoźnika
Eltel Networks pozbywa się polskiej części biznesu telekomunikacyjnego
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Opowiem ci o zbrodni 2" od 20 września w CI Polsat. Joanna Opiat-Bojarska i Max Czornyj w obsadzie (wideo)
,,Psy 3. W imię zasad": Sebastian Fabijański i Tomasz Schuchardt w obsadzie
Trzeci sezon "American Crime Story" opowie o skandalu z Billem Clintonem i Moniką Lewinsky
Amazon zapowiada serial "Ukryty wymiar"
Powstanie czwarty sezon serialu "Atlanta"
"Klub Baby-Sitters" - nowy serial Netfliksa. Zagra Alicia Silverstone
FX stworzy serial "Outlaw: The Saga of Afeni and Tupac Shakur"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj